ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
8.8K
دکتر فروغ هاشمی

فروغ هاشمی

شماره نظام پزشکی: 120738
متخصص بیماری‌های کودکان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.8
از ۵
رضایت (39 نظر)

آدرس و تلفن تماس

کرج - محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص نوزادان و کودکان و نوجوانان

 تغذیه ،رشد و تکامل

چکاپ و معاینه بدو تولد، چکاپ ماه اول تولد تا ۱۸ سال

بیماریهای عفونی، آسم و آلرژی و گوارش، پوست و غدد، تغذیه و رشد و نمو

سوراخ کردن گوش

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فروغ هاشمی را داشته است.

نظرات در مورد فروغ هاشمی

4.8
از ۵
رضایت (39 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
پسرم و خودم هفته پیش با آلرژی شدید پیش ایشون اومدیم.داروهاشونو تقریباً یک هفته استفاده کردیم.و خداروشکر 80درصد آلرژی پسرم و خودم از بین رفت.اینقدر که شبا سرفه میکردیم خواب نداشتیم.خدا خیرشون بده. ایشالله که همیشه سلامت و پایدار باشن.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
یا سلام بسیار تشکر میکنم از این محترم پذیرش ۲۴ و اینکه بسیار پزشک دلسوز و مهربانی هستند و برای فرزند ما وقت و توضیحات کافی گذاشتند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار با صبر و حوصله هستندوهر بار تشخیص عالی برای پسرم دادند
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تشخیص عالی و به موقع ایشان. متاسفانه دخترم دچار عفونت خون شده بود و ایشون با چند تا سوال مشکوک شدن و آزمایش خون نوشتن و بعد از آزمایش ماوجه شدیم ایشون درست تشخیص داده. خدا رو شکر الان حال دخترم عالیه❤️
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پسرم اینقدر سرفه داشت که میگفت شکم و قفسه سینه م درد میگیره وقتی سرفه میکنم. تمام شب با هم بیدار بودیم. گریه میکرد.هردکتری میبردیم هیچ فایده ای نداشت. با یه نسخه خانم دکتر بعد یه روز سرفه ها خوب شد.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک عالی هستند بسیار صبور و با سواد
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی.با حوصله،با سواد و به روز هستن.ازشون ممنونم.پسر نوجوانم بیمار شده بود که با مراجعه به ایشون و اقدام درمانی مناسب جلوی عوارض بیماری گرفته سد خداروشکر
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشون بیمتری پسرم رو تشخیص دادن با اینکه دو تا فوق نوزادان نتونستن تشخیص بدن علت عدم وزن گیری پسرم چیه! با درمان درست و به موقع الان شرایط پسرم عالیه
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عااااالی هستند❤️بسیار دکتر باتجربه و دلسوزی هستند❤️ خیلی وقت میگذارند و شرح حال کامل دریافت می کنند. تشخیص بموقع و تجویز داروی مناسب❤️
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ویزیتشون ۳۰۰ هزار تومانه ، روهم رفته دکتر بدی نیستن
مفید بود؟

دکتر فروغ هاشمی، متخصص کودکان در شهر کرج است. مطب دکتر فروغ هاشمی در محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09362783939 تماس بگیرید.

تاکنون 8.8K نفر از پروفایل دکتر فروغ هاشمی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (39 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر فروغ هاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فروغ هاشمی 2 مهر 12:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فروغ هاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فروغ هاشمی: کرج، محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223
  • تلفن مطب دکتر فروغ هاشمی: 09362783939
  • تخصص دکتر فروغ هاشمی: متخصص بیماری‌های کودکان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل