ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر محمد کاظم ترقی

محمد کاظم ترقی

34 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 31177
فوق تخصص قلب و عروق
96%
رضایت (142 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
تهران - محل کار: خ فاطمی میدان فاطمی بیمارستان سجاد | مطب: خ شهیدبهشتی نبش خ سرافراز دریای نور ط 2
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد کاظم ترقی را داشته است.

نظرات در مورد محمد کاظم ترقی

96%
رضایت (142 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمحدودا یکسال است که فنر زدم از کار آقای دکتر راضی هستم و بسیار خوش برخورد
پسندیدنگزارش
ارسال
س و
سیما واعظ اسلامی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشون سوراخ قلب من (PFO) را با آنژیوپلاستی بستن خیلی ازشون ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجناب آقای دکتر محمد کاظم ترقی پزشکی فوق العاده کار بلد وخوش اخلاقی هستند یکی از رگهای قلبم 98 در صد گرفتگی داشت ایشون با آرامشی که بهم دادند استند برام گذاشتند خدا خیرشون بده خداوند عمر طولانی بهشون بده من جونمو اول خدا دوم مدیون آقای دکتر هستم بنده به دوستانی که دنبال دکتر کاربلد و خوش اخلاق می گردند ایشون رو پیشنهاد میدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: فشار خون
در عمرم پزشکی به خوبی ایشون ندیدم حاذق . صبور . فوق‌العاده با دقت . تشخیص و تجویز بینظیر
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر مسعودرضاافشین امین اسعدی
دکتر مسعودرضاافشین امین اسعدی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی قلب
علاوه بر اخلاق و رفتار خوب ، دکتر ترقى با دقت زیاد معاینه من را انجام دادند،خوش اخلاق و بسیار با انرژى مثبت هستند. گاهى وقتها با ترس از اینکه رعایت نکردم نکاتى رو در مورد سلامت قلب به مطب ایشان مراجعه کردم، ولى با انرژى مثبتى که میدن و رفتار محبت آمیز ایشان بعد از بیرون اومدن از مطب ایشون کاملا احساس سلامتى بهم دست میده. ایشون اصلا انسان مادى نیستند، هیچوقت از من ویزیت نگرفتند چون همکار ایشون هستم و به چند تا از دوستان همکارم که دکتر ترقى رو معرفى کردم ، از اونها هم حق ویزیت نگرفتند. همیشه آزمایشها و اسمن هاى منو با دقت و حوصله زیاد توضیح میدن. خدا تعداد اینجور پزشک ها رو زیاد کنه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام اخیرا و بدلیل ضربان نامنظم قلب به توصیه آشنایان به ایشان مراجعه کردم. از بیماران قبلی در مورد برخورد محترمانه و مسئولانه ایشان شنیده بودم که کاملا صحیح بود. در مورد تخصص و تشخیص و روش درمان نیز بیماران منتظر ویزیت در مطب همگی رضایت کامل داشتند. بر خلاف نظرات بعضی از بیماران، منشی ایشان خانم جوانی بسیار خوش برخورد، محترم با رفتاری بسیار مودبانه و حرفه ای و صبور هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آریتمی قلب (Cardiac arrhythmias)، نوار قلب، اکوی قلب
با سلام‌وسپاس فراوان ازلطف ومحبت جناب دکتر ترقی امروز اولین مراجعه همسرم به ایشان بود که فوق العاده راضی وبیشتر از اخلاق وشخصیت والای دکتر جان در برخورد با بیمار اظهار رضایت داشت که ایشون با دقت نظر و باحوصله به صحبت‌های بیمارگوش می کنند ودکتر فرمودندانشاله با دادن قرصها خوب میشوندوخانم‌منشی با حوصله نوار واکو گرفتندواز لطف این خانم‌هم کمال تشکر را داشت خدا وند متعال انشاله سایه چنین دکترهای متخصص ومهربان را همیشه سلامت ومستدام نگهدارد( در پناه حق)
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/13
پزشک را توصیه می‌کنماز نحوه برخورد ، شیوه درمان ، وقت و زمانی که به بیمار داده می شود در طول سالیانی که به آقای دکتر ترقی مراجعه می کنیم (خودم ، همسرم و پدر همسرم ) رضایت کامل داریم ، علیرغم اینکه در شهرستان ساکن هستیم ولی رنج مسیر را تحمل کرده و همواره به ایشان مراجعه کردیم ، انشاءالله که آقای دکتر سالیان سال زنده باشند و لطفشان شامل حال همه ما باشد. بیژن زیوداری
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/10
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار برخورد خوبی دارند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/01
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص ودرمانشون بی نظیره
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد کاظم ترقی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تهران است. مطب دکتر محمد کاظم ترقی در محل کار: خ فاطمی میدان فاطمی بیمارستان سجاد | مطب: خ شهیدبهشتی نبش خ سرافراز دریای نور ط 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88962090 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر محمد کاظم ترقی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (142 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 132 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد کاظم ترقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد کاظم ترقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد کاظم ترقی: تهران، محل کار: خ فاطمی میدان فاطمی بیمارستان سجاد | مطب: خ شهیدبهشتی نبش خ سرافراز دریای نور ط 2
  • تلفن مطب دکتر محمد کاظم ترقی: 021-88962090
  • تخصص دکتر محمد کاظم ترقی: فوق تخصص قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل