ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی

دکتر حسین فهیمی هنرایی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 129575
متخصص جراحی عمومی
98%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر حسین فهیمی هنرایی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر حسین فهیمی هنرایی

98%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/28
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار با اخلاق و حاذقی هستند پدر من به خاطر قند و کراتین بالا و مشکل قلبی عمل بسیار پر ریسکی داشتند اما به لطف خدا و دکتر پنجه طلا اقای فیهمی توده عمل جراحی بسیار خوبی داشتند و توده را کامل برداشتند خدا حفظشون کنه
پسندیدنگزارش
ارسال
گ پ
گلثوم پایان
سلام دوست عزیز ایشون هم مثل سایر پزشکان دست مزد جداگانه دریافت میکنند یا خیر ؟ زیر میزی منظورم هست
س
سمانه
ویزیت شده
1401/09/17 | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوش برخورد متعهد و پیگیری هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمانه
ویزیت شده
1401/06/04 | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا
پزشک را توصیه می‌کنمآقاى دکتر فهیمى بسیار دکتر خوب و باتجربه هستند و تا دقیق مطمئن نباشند دارو یا عمل جراحى تجویز نمى کنند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی، متخصص جراحی عمومی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی در تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-47241000 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی امروز 9:48 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی: تهران، تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا
  • تلفن مطب دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی: 021-47241000
  • تخصص دکتر دکتر حسین فهیمی هنرایی: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل