ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر دکتر حمید فلاح تفتی

دکتر حمید فلاح تفتی

شماره نظام پزشکی: 137962
انکولوژی
87%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - مرکز درمانی شهید رمضان‌زاده
درباره من

دکتر حمید فلاح تفتی، دانش‌آموخته مقطع دکترای رشته پزشکی عمومی در سال ۱۳۹۱ می‌باشد. وی دارای مدرک دانشنامه(بورد) تخصصی رشته رادیوانکولوژی به عنوان اولین گروه متخصصین این رشته در ایران می‌باشد. حوزه فعالیت ایشان در زمینه مشاوره پیشگیری از انواع سرطان، تشخیص زودرس سرطان و نیز انواع درمان‌های بیماران مبتلا به سرطان از جمله پرتودرمانی، شیمی‌درمانی، هورمون‌درمانی و ایمنی‌درمانی (ایمونوتراپی) و نیز حضور و مشارکت در کمیسیون های تخصصی درمان بیماران مبتلا به سرطان (تومور بورد) می‌باشد.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر حمید فلاح تفتی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر حمید فلاح تفتی

87%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ا
سخی امینی
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر حمید فلاح تفتی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ناهید
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر حمید فلاح تفتی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بسیار دکتر خوبی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر حمید فلاح تفتی، متخصص پرتودرمانی در شهر یزد است. مطب دکتر دکتر حمید فلاح تفتی در مرکز درمانی شهید رمضان‌زاده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-37251174 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر دکتر حمید فلاح تفتی، متخصص پرتودرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر حمید فلاح تفتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر حمید فلاح تفتی 11 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پرتودرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر حمید فلاح تفتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر حمید فلاح تفتی: یزد، مرکز درمانی شهید رمضان‌زاده
  • تلفن مطب دکتر دکتر حمید فلاح تفتی: 035-37251174
  • تخصص دکتر دکتر حمید فلاح تفتی: انکولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل