ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
796
دکتر خاطره پهلوانی

خاطره پهلوانی

شماره نظام پزشکی: د-6602
دکترای حرفه‌ای داروسازی
پزشکان آنلاین داروسازی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - پاسداران.خیابان استاد حسن بنا.پایین تر از میدان شریفی.ابتدای کوی شقایق.داروخانه دکتر پهلوانی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خاطره پهلوانی را داشته است.

نظرات در مورد خاطره پهلوانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر خاطره پهلوانی، دکترای داروسازی در شهر تهران است. مطب دکتر خاطره پهلوانی در پاسداران.خیابان استاد حسن بنا.پایین تر از میدان شریفی.ابتدای کوی شقایق.داروخانه دکتر پهلوانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22963139 تماس بگیرید.

تاکنون 796 نفر از پروفایل دکتر خاطره پهلوانی، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر خاطره پهلوانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر خاطره پهلوانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر خاطره پهلوانی: تهران، پاسداران.خیابان استاد حسن بنا.پایین تر از میدان شریفی.ابتدای کوی شقایق.داروخانه دکتر پهلوانی
  • تلفن مطب دکتر خاطره پهلوانی: 021-22963139
  • تخصص دکتر خاطره پهلوانی: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل