ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر رجب علی خزایی

رجب علی خزایی

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 108760
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (67 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

همدان - مطب: مریانج-جنب داروخانه دکترکیهانی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رجب علی خزایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد رجب علی خزایی

93%
رضایت (67 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
1401/10/06
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر باحوصله کاملا وقت میزاره آقای دکتر یه پزشک نمونه هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
باسلام و عرص ادب،من 13سال پیش به علت ناراحتی اعصاب شدید با این که به دکترای زیادی مراجعه داشتم نتیجه نگرفتم ولی بامراجعه به آقای دکتر با یه ویزیت کاملا نتیجه گرفتم زندگیم رو مدیون آقای دکتر هستم ایشان پزشکی بسیار باسواد دلسوز مهربان و صبور است وبزرگترین نکته مثبت طبابت ایشان این است که با دقت و حوصله به حرفهای بیمار گوش می‌دهد و در نهایت بهترین تشخیص و تجویز رو ارائه میدهد
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/16
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان عالی و در مدت کمتر از یک ماه سر دردم خوب شد با قرص کاپتو پریل25
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
با عرض سلام من 13سال پیش بعلت ناراحتی شدید اعصاب به آقای دکتر مراجعه داشتم با این که به دکترای زیادی مراجعه داشتم نتیجه نگرفتم ولی بامراجعه به آقای دکتر با اولین ویزیت نتیجه کامل گرفتم ایشون پزشکی دلسوزو صبور و باتجربه هستن واز نکته مثبت طبابت ایشون این است که واقعا برای بیمار وقت میزارن و به خوبی به حرف بیمار گوش می‌دهد بهترین درمان رو برای بیمار تجویز میکنند

دکتر رجب علی خزایی، دکترای پزشکی در شهر همدان است. مطب دکتر رجب علی خزایی در مطب: مریانج-جنب داروخانه دکترکیهانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-34265424 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر رجب علی خزایی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (67 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رجب علی خزایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رجب علی خزایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رجب علی خزایی: همدان، مطب: مریانج-جنب داروخانه دکترکیهانی
  • تلفن مطب دکتر رجب علی خزایی: 081-34265424
  • تخصص دکتر رجب علی خزایی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل