ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
905
کارشناس رضا صادقی

رضا صادقی

شماره نظام پزشکی: ت-9077
کارشناسي ارشد علوم تغذیه
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - كرج، برج گوهر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا صادقی را داشته است.

نظرات در مورد رضا صادقی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
امیرحسین
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فائزه
1402/06/15
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین پزشک که تا بحال دیدم و بالاترین سطح معلومات را داشتند و فوق العاده با اخلاق بودند . من یکی از مریض هاشون هستم به اسم فرشاد سالاری که خیلی کاهش وزن داشتم با راهنمایی های خوب ایشون
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس رضا صادقی، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس رضا صادقی در كرج، برج گوهر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 905 نفر از پروفایل کارشناس رضا صادقی، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس رضا صادقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس رضا صادقی امروز 8:00 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس رضا صادقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس رضا صادقی: تهران، كرج، برج گوهر
  • تلفن مطب کارشناس رضا صادقی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس رضا صادقی: کارشناسي ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل