ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
90K
دکتر عباس سلگی

عباس سلگی

شماره نظام پزشکی: 69382
فوق تخصص عفونی اطفال
4.5
از ۵
رضایت (1122 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران خیابان شریعتی بالاتر از مترو شریعتی نرسیده به ظفر بن بست افضل
درباره من

متخصص کودکان و نوزادان و  فوق تخصص بیماری های عفونی  از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  تهران 

فعالیت ها
6572 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عباس سلگی را داشته است.

نظرات در مورد عباس سلگی

4.5
از ۵
رضایت (1122 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
من دخترم عفونت ادراری گرفته بود آزمایش ادرار براش داده بودم و جوابش را هم گرفته بودم اول بردم پیش خانم دکتر ستاره ممیشی که فوق تخصص عفونی بود یه نگاه به آزمایش کرد و گفت باید دو روز در بیمارستان بهمن بستری شود از برخودشون بهشون شک کردم و به حرفش اعتماد نکردم،در صورتی که دختر من نه تب داشت و نه بد حال بود،بعد از ایشون بردم پیش یه دکتر دیگه در درمانگاه ارمغان برداشت سفکسیم به دخترم داد باز هم از شرایط دخترم متوجه شدم که تجویز درست نیست،بعد بردیمش پیش دکتر سلگی و تمام اتفاقاتی که افتاده بود را گفتیم، ایشون خدا خیرشون بده به ما توضیح دادن که بچه تا زمانی که تب نداره و بدحال نیست نیاز به بستری نداره،بعد جواب آزمایش را نگاه کرد گفت توی جواب آزمایش نوشته شده که بدن دختر شما به سفکسیم مقاوم هست چرا آن دکتر سفکسیم داده یعنی یا دکتره جواب آزمایش را نخونده الکی یه نگاه سرسری کرده یا کلا ...،دخترم تحت درمان ایشون کامل درمان شدن جواب آزمایش منفی شده به لطف خدا و طبابت جناب دکتر ،گفتن تا یه مدت باید هر ماه یه آزمایش ادرار بده تا مطمئن بشیم چون عفونت ادراری قابل برگشت هست،خواستم بگم به هر دکتری اعتماد نکنید چون برخی دکترها بیشتر در کار تجارت هستند تا طبابت.به امید روزی که حق بر باطل پیروز شود.
4
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر با تجربه و علم پزشکی بالا هستند که با تشخیص درست و کمترین دارو و راهنمایی لازم در مراقبت غذایی فرزندم بارها منو در رشد و بهبود بیماری کمک کردن خدا بهشون عزت روز افزون بده
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر سلگی یکی از بهترین دکتر ها هستن ایشون بسیار باتجربه و حاذق هستن در کارشون وبا صبرو حوصله به صحبت های من گوش کردن و من رو راهنمایی کردن دختر من به خاطر تب بالا ومدت دار بیمارستان بستری بود من هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی با لطف خدا من با دکتر سلگی آشنا شدم و ایشون با تشخیص درست شون دختر من رو درمان کردن انشاالله همیشه سلامت باشند و خدا رو شکر به خاطر وجود این دکتر باتجربه ومحترم.
1
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تشخیص پزشک خوب بود قرار بود برای من نسخه رو ثبت کنند و کد رهگیری رو بفرستن چون باید سرم میزدم کد رهگیری لازم بود که نفرستادن پیام هم دادم جواب ندادن
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دختر یک ساله من در سال 2019 با کرونا شدید آلفا مراجعه کردم و همچنین خودم .بعد از مصرف داروها خیلی سریع بهبود پیدا کردیم .و همین امروز دخترم با تب به دکتر مراجعه کردم و با گذشت 4 ساعت بعد از مراجعه و مصرف دارو دخترم رو به بهبود هستند چون واقعا دانش بسیار بالایی در این زمینه دارند و صد درصد انتخاب اول من هستند .واقعا از صمیم قلبم برای ایشون بهترین ها رو میخوام
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با اخلاق صبور و با حوصله هستند.علم و تسلط ایشان ستودنی است.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
لینک باز نشد برا ایشون واتساپ کردم وبه شماره ایشون پیام دادم،محترمانه پاسخ دادند واین بار دومم بود با ایشون ویزیت داشتم،بی جهت دارو نمیدن ،حتی با اصرار بنده آنتی بیوتیک ندادند وگفتن احتمال بالا کروناست وتب کنترل بشه تا قطع بشه،هرچند استرس داشتم ولی خداروشکر به دوروز نکشید قطع شد وبیخود آنتی بیوتیک به بچه ندادم،بعضی دکترا الا مشا ال... دارو میدن
5
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
واقعا اطلاعات خوب و مفیدی دراختیارم قرار دادن و توضیحات کاملی دادن باتشکر
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
به موقع و با حوصله پاسخگو بودند و راهنمایی کردند ایشان و توضیحات کامل بود
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خدا حفظشون کنه خیلی خوب بودن من دخترم تحت درمان ایشون هست
چقدر مفید بود؟

دکتر عباس سلگی، فوق تخصص عفونی اطفال در شهر تهران است. مطب دکتر عباس سلگی در تهران خیابان شریعتی بالاتر از مترو شریعتی نرسیده به ظفر بن بست افضل واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22923405 تماس بگیرید.

تاکنون 90K نفر از پروفایل دکتر عباس سلگی، فوق تخصص عفونی اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (1122 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر عباس سلگی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عباس سلگی فردا 3:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص عفونی اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عباس سلگی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عباس سلگی: تهران، تهران خیابان شریعتی بالاتر از مترو شریعتی نرسیده به ظفر بن بست افضل
  • تلفن مطب دکتر عباس سلگی: 021-22923405
  • تخصص دکتر عباس سلگی: فوق تخصص عفونی اطفال
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل