ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
دکتر علیرضا علیخانی

علیرضا علیخانی

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 37317
متخصص جراحی عمومی
88%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان، ولیعصر، عدالت بیست و سوم، کوچه کمانگری دوم
گرگان - مطب: عدالت23-ساختمان کیان-ط1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا علیخانی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا علیخانی

88%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح
حسن
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر علیرضا علیخانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بسیار خوب خدا انشالله روز به روز بر توفیقاتشون بیفزاید صحت و سلامت و عاقبت بخیری بهشون عنایت کنه عمل بسیار خوب خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ح ب
حسن بیاری
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وعرض ادب بسیار دکترخوش اخلاق و کاردانی هستن و انشالله درصحت وسلامت باشن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ت ا
تايماز ايري
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر علیرضا علیخانی
پزشک را توصیه می‌کنمقبل از هر چیز از نحوه برخورد بسیار عالی و مهربان دکتر علیخانی با بیماران تشکر نموده و اینکه نحوه ویزیت ؛ امکانات رفاهی ؛ رفتار پرسنل هم بسیار عالی بود . در کل همه چی خوب و دکتر علیخانی رو به همه سفارش میکنم . ممنونم
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر علیرضا علیخانی
دکتر علیرضا علیخانی
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبیماران قبلی همه از طبابت و جراحی ایشان راضی و خشنود بوده‌اند. در سخت ترین جراحی های بیمارستان حکیم جرجانی عملکرد بسیار موفق دارند. بسیار عالی هستند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمباسلام. ایشان بااینکه ادعای تجربه کاری داره،ولی بیسواد ترین و نا بلدترین دکتر هست. در جراحی برداشتن سنگ کیسه صفرا که بجای آنکه سنگ رو برداره ، زده کیسه صفرا رو داخل شکم ترکاند و یه تیکه از کبد رو داغان کرد و مجرای کبد به روده رو قطع کرد و مجرا صفرا به روده رو قطع کردند تا از مجرای دیگا رو قطع کرد که آخرش کار به پیوند کبد و مجرای صفرا و به روده رسید و باعث 2 میلیارد تومن هزینه گردید و سلامتی را به نصف رساند که خدا کمکمون کرد که از اول تیرماه 1402 تا الان مهرماه سال 1402 درگیر همین هستیم.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علیرضا علیخانی، متخصص جراحی عمومی در شهر گرگان است. مطب دکتر علیرضا علیخانی در گرگان، ولیعصر، عدالت بیست و سوم، کوچه کمانگری دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 017-32341344 تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل دکتر علیرضا علیخانی، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا علیخانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیرضا علیخانی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا علیخانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا علیخانی: گرگان، گرگان، ولیعصر، عدالت بیست و سوم، کوچه کمانگری دوم
  • تلفن مطب دکتر علیرضا علیخانی: 017-32341344
  • تخصص دکتر علیرضا علیخانی: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل