ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر دکتر فاطمه باوی

دکتر فاطمه باوی

شماره نظام پزشکی: 147954
جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن
جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن
جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن
جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن
28%
رضایت (6 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،نیاوران ، تقاطع نیاوران و کامرانیه ، جنب شهر کتاب ساختمان پزشکان نریمان طبقه ۵ واحد ۱۳
درباره من

بورد تخصصی جراحی گوش و گلو و بینی و جراحی سرو گردن 

عضو اکادمی جراحان گوش و حلق و بینی و سروگردن امریکا به شماره عضویت : 146249

جراحی زیبایی بینی و صورت 

اندوسکوپی بینی سینوس و قاعده جمجمه

ترمیم عصب فاسیال

جراحی های فک و صورت

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر فاطمه باوی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر فاطمه باوی

28%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
1.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
1.2
مهارت و تخصص پزشک
1.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ر
محمد رضا رحیمی حقیقی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: وزوز گوش، وزوز گوش، وزوز گوش، وزوز گوش، وزوز گوش، وزوز گوش
سلام من بتاریخ 401/3/23عصب سمت راست صورتم عصب هفتم از کار افتاد بیماری بلز پالس الان هنوز 100درصد خوب نشدم نوار عصب گرفتم میگه عصب مختل شده نیاز به عمل جراحی دارد شما پیوند عصب انجام میدهید تا بیایم خدمتتان فک من هنوز انحراف دارد 09171895441 من ساکن شیراز هستم محمد رضا رحیمی حقیقی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر فاطمه باوی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر فاطمه باوی در تهران،نیاوران ، تقاطع نیاوران و کامرانیه ، جنب شهر کتاب ساختمان پزشکان نریمان طبقه ۵ واحد ۱۳ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر دکتر فاطمه باوی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 28٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر فاطمه باوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر فاطمه باوی امروز 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر فاطمه باوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر فاطمه باوی: تهران، تهران،نیاوران ، تقاطع نیاوران و کامرانیه ، جنب شهر کتاب ساختمان پزشکان نریمان طبقه ۵ واحد ۱۳
  • تلفن مطب دکتر دکتر فاطمه باوی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر فاطمه باوی: جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن/ جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن/ جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن/ جراح پلاستیک بینی و صورت و گردن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل