ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر مرضیه یوسفیان

مرضیه یوسفیان

3 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 138301
متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت
63%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - ۰۰۰۰۰۰
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرضیه یوسفیان را داشته است.

نظرات در مورد مرضیه یوسفیان

63%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.8
مهارت و تخصص پزشک
3.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع
عزیزه
ویزیت شده
1401/09/26 | مطب دکتر مرضیه یوسفیان
پزشک را توصیه می‌کنمدرود ، این جلسه سوم بود رفتم .درمان من کامل نشده ولی کارشون و تشخیص و درمان ایشان بی نظیر هست از چند ماه قبل که مطب خانم دکتر دارم میرم با برخورد بسیار نیکو و خوب کاری می کنند که انسان علاوه براین اینکه شرمنده می‌شود یک نوع آرامش خاطر میدهند که همان لحظه روحیه بیمار خوب می شود.من به نوبه خودم هم از درمان وهم حسن اخلاق خانم دکتر و دستیارشان بسیار سپاسگزارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ادرس دقیق مطب کجاست
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/14
پزشک را توصیه می‌کنمفوق العاده تشخیص و درمان میکنن
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مرضیه یوسفیان، متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت در شهر تهران است. مطب دکتر مرضیه یوسفیان در ۰۰۰۰۰۰ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-000000 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر مرضیه یوسفیان، متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 63٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرضیه یوسفیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مرضیه یوسفیان فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرضیه یوسفیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرضیه یوسفیان: تهران، ۰۰۰۰۰۰
  • تلفن مطب دکتر مرضیه یوسفیان: 021-000000
  • تخصص دکتر مرضیه یوسفیان: متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل