ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر نینا سلامت بخش ورجوی

نینا سلامت بخش ورجوی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 103953
متخصص روان‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (37 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: بیمارستان جواهری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نینا سلامت بخش ورجوی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد نینا سلامت بخش ورجوی

94%
رضایت (37 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیه
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اختلال خلقی
من یه مدت داروی افسردگی میخوردم چون بیماری من درست تشخیص داده نشده بود ولی خانم دکتر با تشخیص درست و تجویز داروی خوب کمک بزرگی به کیفیت زندگی من کردن خانم دکتر بسیار مهربون ، کاربلد، دلسوز هستن خدا حفظشون کنه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/29
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/14
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امین
1400/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمآدرس مطب: میرداماد_میدان مادر_خ سنجابی(بهروز) کوچه اول سمت راست پلاک8 واحد17 طبقه دوم تلفن مطب 22904886_021 بسیار عالی خوش برخورد تشخیص و تجویز دارویی ایشان بینظیر است و روان درمانی و مشاوره تحلیلی بسیار تاثیر گذاری دارند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
1400/01/16
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من جا داره اول از خانم دکتر نهایت تشکر رو داشته باشم ، واقعا من مدیون خانم دکتر هستم واقعا فرشته نجات من بودن ، من بعد از مبتلا شدن به کرونا دچار حملات شدید پنیک شدم ، به شدت حالم بد بود و بعد از رفتن چندین پزشک که 4 ماه طول کشید و خوب نشدنم با خانم دکتر اشنا شدم و به محض شروع کردن داروهام که البته شرایط دارو خوردن به خاطر تهوع شدیدی که داشتم ، نداشتم با این حال رفته رفته خیلی بهتر شدم و الان بعد از سه ماه واقعا عالی هستم و خداروشکر میکنم که با خانم دکتر اشنا شدم و حتماااااا به افرادی که دچار افسردگی هستن پشنهاد میکنم مراجعه کنن و امیدوارم همیشه خانم دکتر سلامت و تندرست باشن .ممنونم ازتون .
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
نینا سلامت بخش ورجوی

دکتر نینا سلامت بخش ورجوی، متخصص روانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر نینا سلامت بخش ورجوی در محل کار: بیمارستان جواهری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22601016 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر نینا سلامت بخش ورجوی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (37 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نینا سلامت بخش ورجوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نینا سلامت بخش ورجوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نینا سلامت بخش ورجوی: تهران، محل کار: بیمارستان جواهری
  • تلفن مطب دکتر نینا سلامت بخش ورجوی: 021-22601016
  • تخصص دکتر نینا سلامت بخش ورجوی: متخصص روان‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل