ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
855
دکتر وحید درستان

وحید درستان

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ش-931
کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اهواز - مطب: نادری نبش خ موسوی مجتمع بزرگ نادری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی وحید درستان را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد وحید درستان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر وحید درستان، کارشناس شنوایی شناسی در شهر اهواز است. مطب دکتر وحید درستان در مطب: نادری نبش خ موسوی مجتمع بزرگ نادری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-2231283 تماس بگیرید.

تاکنون 855 نفر از پروفایل دکتر وحید درستان، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر وحید درستان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر وحید درستان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر وحید درستان: اهواز، مطب: نادری نبش خ موسوی مجتمع بزرگ نادری
  • تلفن مطب دکتر وحید درستان: 061-2231283
  • تخصص دکتر وحید درستان: کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل