آشنایی با ترواسکالپ برای حذف چربی

یکی از جدیدترین و موثرترین متدهایی که برای لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ترواسکالپ است، این روش با حذف عوارض ناشی از برداشتن چربی مورد استفاده‌ گسترده قرار می‌گیرد. با توجه به اثربخشی این روش، قصد داریم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال آشنایی با بهترین شیوه‌ی ایجاد تناسب اندام هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ترواسکالپ چیست؟

ترواسکالپ تکنیکی است که برای از بین بردن چربی‌های موضعی که با ورزش و رژیم غذایی آب نشده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این روش جایگزین مناسبی برای جراحی است و تهاجم کمتری دارد.

اگر می‌خواهید در مورد شیوه‌ی آب کردن چربی بیشتر بدانید و از تاپیک ترواسکالپ نی نی سایت پاسخ سوالات خود را نگرفته‌اید می‌توانید از سایت پذیرش ۲۴ با دکتر جراح عمومی آنلاین مشاوره کنید و پاسخ سوالات خود را بگیرید.

شیوه‌ی استفاده از دستگاه ترواسکالپ چگونه است؟

استفاده از این دستگاه به صورت سرپایی است و نیاز به بیهوشی یا بخیه زدن ندارد. در این روش منطقه‌ی مورد نظر مشخص می‌شود، سپس با استفاده از دستگاه فرکانس رادیویی به منطقه وارد می‌شود و به این ترتیب چربی‌های انباشته شده در محل سوزانده می‌شود. گرمایی که از طریق دستگاه وارد بدن می‌شود، هیچ آسیبی به همراه ندارد و فقط چربی‌ها را ذوب می‌کند.

هنگام استفاده از دستگاه دمای پوست به طور مداوم مورد نظارت قرار می‌گیرد و انرژی اعمال شده متناسب با آن تنظیم می‌شود. همچنین لازم است بدانید انتقال انرژی به صورت یکنواخت صورت می‌گیرد و انرژی از سطح پوست به ماهیچه انتقال پیدا می‌کند.

جراح لاغری وضعیت عمومی سلامت و میزان بافت‌های چری را بررسی می‌کند و متناسب با شرابط بیمار بهترین روش جراحی را به او پیشنهاد می‌کند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای استفاده از ترواسکالپ هستند؟

این روش برای از بین بردن چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بهتر است افرادی که BMI بالایی دارند از روش‌های دیگر لاغری استفاده کنند. به این ترتیب کسانی‌که چربی‌های موضعی دارند بهترین کاندید برای انجام این شیوه هستند.

تعداد جلسات نیز با توجه به نظر پزشک و میزان چربی مشخص می‌شود. اما معمولاً طی هر جلسه ۲۴ درصد از چربی‌های سطحی از بین می‌روند. به این ترتیب یک یا دو جلسه در ماه کفایت می‌کند و معمولاٌ طول درمان بیشتر از دو یا سه ماه طول نمی‌کشد.

ترواسکالپ
ترواسکالپ

مزایای استفاده از دستگاه ترواسکالپ چیست؟

  • این روش بدون ایجاد درد و خونریزی انجام می‌شود.
  • چربی‌های انباشته شده و مقاوم را از بین می‌برد.
  • موجب کانتورینگ و عضله‌سازی می‌شود.
  • در تمام نقاط بدن قابل استفاده است و موجب ایجاد لاغری موضعی در شکم، بازو، غبغب، ران و نواحی دیگر می‌شود.
  • عارضه یا مشکل پوستی ایجاد نمی‌کند و سلولیت‌ها را از بین می‌برد.
  • ماندگاری دائمی دارد.

دکتر جراحی عمومی متخصصی است که می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات و بیماری‌ها را با جراحی درمان کند.

مراقبت‌های بعد از استفاده از دستگاه ترواسکالپ شامل چه مواردی است؟

آب کردن چربی با دستگاه نیاز به مراقبت خاصی ندارد. اما برای جلوگیری از بازگشت توده‌های چربی لازم است فرد رژیم غذایی متعادل داشته باشد و ورزش کردن را در برنامه‌ی روزانه بگنجاند.

دکتر جراح لاپاراسکوپی با استفاده از شیوه‌ی مدرن جراحی مشکلاتی که در ناحیه‌ی شکم و لگن ایجاد شده را از بین می‌برد.

عوارض ترواسکالپ چیست؟

لاغری با ترواسکالپ و از بین بردن چربی‌های موضعی بدن هیچ عارضه‌ و دردی به همراه ندارد و لازم نیست نگران باشید.

هزینه‌ی ترواسکالپ چقدر است؟

هزینه‌ی مشخصی نمی‌توانیم برای این روش معین کنیم چون میزان هزینه تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به عنوان مثال میزان چربی و تخصص و مهارت پزشک جراح، همچنین امکانات و خدمات کلینیکی که در آن ترواسکالپ انجام شده می‌تواند میزان هزینه‌ها را کم یا زیاد کند.

دکتر جراحی در جلسه‌ی مشاوره‌ی پیش از عمل، تمام شرایط را برای متقاضی توضیح می‌دهد و هزینه‌ی تقریبی را هم مشخص می‌کند تا بیمار با آگاهی کامل در مورد انجام روش تصمیم بگیرد.

جمع بندی

این روزها استفاده از روش‌های مختلف تناسب اندام و لاغری گسترش پیدا کرده است. اما یکی از جدیدترین روش‌ها استفاده از دستگاه ترواسکالپ است که درد یا عارضه‌ی دیگری به همراه ندارد و در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند چربی‌های موضعی را از بین ببرد.

۲.۵/۵ (۶ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سویل
سویل
2 ماه قبل

سلام من۷ماه پیش تزریق چربی کردم صورتم ولی دکترخیلی چربی زده صورتم خیلی چاق شده وکیست چربی به اندازه های۷میلی روصورتم ایجادشده چکارکنم.دکترم میگه به مرورمیره ولی۷ماهه نرفته.اذیت هم میکنه

دکمه بازگشت به بالا