بهترین روش های لیفت بازو + هزینه

افتادگی پوست و شل شدن بازو یکی از مشکلاتی است که ممکن است در اثر عوامل مختلفی برای افراد در سنین مختلف اتفاق بیفتد. مشکلی که دراین‌باره وجود دارد این است که افتادگی و شلی پوست بازو می‌تواند تا حد زیادی زیبایی اندام شما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی اعتماد به نفس شما را از بین ببرد.

 هر خانمی دوست دارد از زیباترین لباس ها را بپوشد و زیبای خود نهایت لذت را ببرند اما در صورتی که مشکلاتی مانند افتادگی بازو برای شما یا هرکسی اتفاق بیفتد باید قید بسیاری از لباس‌های زیبا را بزنید.

همچنین باید با حس بدی که نسبت به خود بدن پیدا می‌کنید نیز دست و پنجه نرم کنید. داشتن بازوهای خوش فرم و برای خانم‌ها و آقایان تا حد خیلی خیلی زیادی مهم است. تا جایی که بیشترین تمرینات ورزشی که در باشگاه‌ها از آن استقبال می‌شود مربوط به سفت کردن و لیفت بازو است.

 خبر خوبی که وجود دارد این است با استفاده از روش‌های جدیدی که برای زیبایی به وجود آمده، می‌توانید خیلی راحت مشکل افتادگی بازوی خود را حل کنید.

اگر زیبایی بدنتان برای شما مهم است و از مشکل افتادگی بازو رنج می‌برید اما با راهکارهای درمان و مقابله با آن آشنایی ندارید، خواندن این مقاله می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

علت افتادگی بازو چیست؟

۱. افزایش سن

 با بالا رفتن سن یکی از طبیعی‌ترین اتفاقاتی که برای افراد می‌افتد کاهش خاصیت ارتجاعی پوست آن‌ها و افتادگی پوست بدنشان در قسمت‌های مختلف بدن آن‌ها می‌باشد.

 باز و یکی از از قسمت‌هایی است که زودتر از سایر اندام‌ها با بالا رفتن سن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست دچار افتادگی و شلی پوست می‌شود.

۲. چاقی و لاغری ناگهانی

نداشتن ثبات وزن و چاقی و لاغری‌های ناگهانی و آسیب‌های بسیار زیادی را از نظر سلامتی و زیبایی  به بدن شما وارد می‌کند.

۳. نور آفتاب

 با اینکه خورشید و نور آفتاب، زندگی‌بخش و پر از حس خوب و خواص مختلف برای بدن است اما اگر مداوم و برای مدت‌های طولانی در معرض نور آفتاب قرار بگیرید و هیچ پوششی نداشته باشید بازوهای شما دچار افتادگی و همچنین شلی پوست خواهند شد.

راه درمان و رهایی از افتادگی پوست بازو چیست؟

لیفت بازو می‌تواند شما را از شر بازوهای افتاده و شل رها می‌کند، اما لیفت بازو چیست؟ لیفت بازو روشی است که با استفاده از آن چربی‌های اضافه دور بازو از بین می‌رود و بازوهای شما را خوش‌فرم و سفت می‌کند. شما می‌توانید لیفت بازو را به روش‌های مختلفی انجام دهید.

معرفی انواع روش‌های لیفت بازو

لیفت بازو با لیزر

 یکی از جدیدترین و تازه‌ترین روش‌های لیفت بازو، لیفت بازو با لیزر است که با این روش می‌توانید خیلی راحت‌تر از روش‌های سنتی و قدیمی بازوهای خود را لیفت کرده و فرم شکل دلخواهتان را به آن‌ها بدهید.

لیفت بازو با لیزر از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌ها برای لیفت بازو به شمار می‌رود اما نباید انتظار نتیجه زودرس از آن داشته باشید.

 همچنین باید بدانید که با استفاده از این روش نمی‌توانید حجم زیادی از چربی‌های دور بازوی خود را ذوب کرد و از بین ببرید، این کار متناسب با اندام و وزن شما انجام می‌شود.

لیفت بازو با هایفو

هایفوتراپی یکی از روش‌های جوانسازی جدید به شمار می‌رود که از آن برای جوانسازی پوست صورت و سایر نقاط بدن مانند بازو استفاده می‌شود.

هایفوتراپی بازو یکی از روش‌های لیفت بازو بدون جراحی است. در این روش با بهره‌گیری از فناوری سونوگرافی و همچنین با تولید کلاژن که ماده اصلی جوانسازی پوست است، لیفت بازو انجام می‌شود.

اگر به دنبال یک روش ساده و بدون عوارض جراحی هستید هایفو می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

لیفت بازو با نخ

استفاده از نخ یکی از روش‌های لیفت برای قسمت‌های مختلف بدن مانند بازو، ابرو، بینی، گونه و… است.

 لیفت بازو با نخ به دلیل اینکه هیچ‌گونه جراحی بر روی بدن انجام نمی‌شود و همچنین عوارض کمی که این روش دارد، مورد استقبال بسیاری از افراد می‌باشد.

 از مزایای این روش می‌توان به دوران نقاهت بسیار کم و همچنین مشاهده سریع نتیجه و همچنین تعداد جلسات بسیار کم آن اشاره کرد. لیفت بازو با نخ تنها به یک جلسه مراجعه به پزشک مورد نیاز دارد.

 این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن و همچنین در دسترس بودن یکی از پرطرفدارترین روش‌های لیفت بازو است.

لیفت بازو با ورزش

ورزش کردن در دسترس‌ترین روش برای لیفت بازو است که هیچ عوارضی ندارد و هرکسی می‌تواند به راحتی آن را انجام دهد.

ورزش‌های مخصوص و مختلفی برای فرم‌دهی به بازو و سفت کردن پوست و عضلات آن وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها به صورت مداوم و در زمان طولانی بهترین نتیجه ممکن را خواهد داشت.‌

لیفت بازو با جراحی

براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو همانطور که از نامش پیداست یک روش تهاجمی برای لیفت بازو است که توسط دکتر زیبایی انجام می‌شود. این روش چربی‌های پوست شما کاملا  برداشته می‌شوند اما ممکن است عوارضی مانند عفونت یا خونریزی نیز برای شما اتفاق بیفتد.

بهترین روش لیفت بازو کدام است؟

برای انتخاب بهترین روش لیفت بازو حتما باید به دکتر پوست یا دکتر زیبایی مراجعه کنید تا با توجه به شرایط شما بهترین روش لیفت بازو برایتان انجام شود. اگر هم شرایط مراجعه حضوری به مطب دکتر را ندارید می‌توانید به دکتر پوست آنلاین مراجعه کرده و به صورت غیرحضوری ویزیت شوید.

لیفت بازو
لیفت بازو

هزینه لیفت بازو چقدر است؟

 از آنجایی که روش‌های لیفت بازو بسیار متنوع هستند، هزینه‌های آن‌ها نیز تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

برای مثال اگر ورزش کردن روش انتخابی شما برای لیفت بازو باشد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای می‌توانید صاحب بازوانی زیبا و خوش‌فرم بشوید. تنها کافی است اراده کنید و بخواهید.

 برای این روش حتی لازم نیست حتما به باشگاه مراجعه کنید.شما می‌توانید ورزش‌های مفید برای لیفت بازو را از اینترنت پیدا کرده و خودتان در منزل انجام دهید.

اما روش‌های دیگر مانند جراحی لیفت بازو یا هایفو و نخ و… هزینه‌های تقریباً تقریبا زیادی را به شما تحمیل می‌کنند.

 همچنین باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این روش‌ها دائمی نیستند و مدام باید برای ترمیم آنها اقدام کنید.

 علاوه‌بر آن اگر هرکدام از روش‌های لیفت بازو را انجام دهید اما در کنار آن ورزش نکنید اثر لیفت بازو  شما تا حد خیلی زیادی کم خواهد شد.

۳.۵/۵ (۲ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پلرسا
پلرسا
10 ماه قبل

سلام آیابرای شلی بازو هم میشه غیرجراحی کاری کرد

دکمه بازگشت به بالا