چگونه درآمد مطب خود را افزایش دهیم؟

طبق فضای رقابتی امروز، پزشکان و دیگر متخصصین در حوزه پزشکی و سلامت باید از هر ابزاری برای افزایش درآمد مطب، کلینیک و مرکز درمانی خود استفاده کنند. ابزاری که در نهایت به مراجعه بیشتر بیماران منجر شود. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن تخصص پزشکی و خدمات خود را به مراجعه‌کنندگان بیشتری نشان دهید، حضور آنلاین در فضای اینترنت است. طبق آمار ارائه شده، در حال حاضر ۷۲٪ از بیماران برای کسب اطلاعات در زمینه بهداشت و درمان ابتدا به سراغ اینترنت می‌روند و ۶۲٪ از آن‌ها ترجیح می‌دهند از بررسی آنلاین برای یافتن پزشکان جدید استفاده کنند. بنابراین اگر تا به حال هیچ اقدامی برای راه‌اندازی وب ‌سایت خود و یا حتی پروفایل شخصی در وب سایت‌های معتبر مربوط به ارائه خدمات پزشکی به بیماران انجام نداده‌اید، به صراحت به شما می‌گوییم که از بسیاری از همکاران خود عقب افتاده‌اید! در یک کلام، اگر در دنیای امروز آنلاین نباشید، بسیاری از بیماران جدید شما را پیدا نخواهند کرد و در نتیجه نباید انتظار افزایش درآمد داشته باشید.

پذیرش۲۴ به عنوان یک پلتفرم آنلاین قدرتمند و پرمخاطب در قالب وب سایت و اپلیکیشن، مدت مدیدی است که امکان مشاوره تلفنی و متنی به صورت ۲۴ ساعته با مجرب‌ترین پزشکان متخصص در تمام شاخه‌های پزشکی را برای بیماران فراهم کرده است. در واقع این امکان زمانی فراهم شد که پزشکان متخصص تصمیم گرفتند با ایجاد یک پروفایل شخصی در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴، سوابق حرفه‌ای، تجربه‌های پزشکی، اطلاعات مطب و آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت آنلاین به اطلاع همگان برسانند. بدین شکل بسیاری از بیماران مناطق دور کشور می‌توانند از مشاوره آن‌ها استفاده کنند و آن‌ها نیز به نوعی شهرت خود را افزایش می‌دهند.

اما مزایای نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ فقط در این حد نیست. یکی از بهترین مزیت‌های آن این است که امکان مدیریت نوبت‌دهی مطب به صورت آنلاین و رضایت‌سنجی از نوبت‌های ویزیت شده در قالب کامنت (نظر) را برای پزشکان فراهم می‌کند. به کمک نوبت‌دهی آنلاین، بسیاری از بیماران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری یا انتظار کشیدن پشت خطوط تلفن همیشه مشغول مطب‌ها، با آرامش و طبق بازه زمانی مورد نظر خود برای ویزیت توسط پزشک نوبت بگیرند. یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای جذب مکرر بیماران، حفظ رضایت آن‌ها به شکل‌های مختلف مانند منتظر نماندن در صف افراد حاضر در مطب است. چنین شرایطی ممکن نمی‌شود مگر اینکه شما برنامه نوبت‌دهی مطب خود را منظم و بهینه‌سازی کنید و از خدمات آنلاین استفاده کنید. نرم‌ افزار پذیرش۲۴ لحظه به لحظه به شما یادآوری خواهد کرد که جدول نوبت‌دهی آنلاین مطب شما به چه ترتیبی است. می‌توانید در شرایطی که بیماران به دلایل معمول مثل گیر افتادن در ترافیک تصمیم به لغو نوبت خود دارند، با پیشنهاد ارائه مشاوره متنی یا تلفنی بهترین موقعیت ممکن را برای خود و آن‌ها فراهم کنید. علاوه بر این، همه پزشکان می‌دانند که یکی از راه‌های افزایش درآمد، پذیرش ویزیت‌های بعد از ساعت کاری معمول مطب‎ها است. بنابراین می‌توانید با اعلام بازه زمانی طولانی‌تری در پروفایل شخصی خود در رقابت با دیگر پزشکان، حتی در قالب مشاوره تلفنی و متنی، مراجعه‌کنندگان بیشتری را به سوی خود جلب کنید. در کنار آن اگر می‌خواهید بیماران خود را از دست ندهید، باید از نقاط قوت و ضعف خود آگاه باشید. پس قابلیت نظرسنجی پذیرش۲۴ از بیماران ویزیت شده را نادیده نگیرید و هر روز کامنت‌های آن‌ها را در پروفایل شخصی خود مطالعه کنید. امروزه شرکت‌های بیمه با افزایش هر روزه هزینه‌های پزشکی نقش موثری در کمک به تعدیل هزینه‌های بیماران دارند. بنابراین اگر به دنبال جذب بیماران بیشتری هستید، با اکثر بیمه‌ها همکاری کنید و در پروفایل شخصی خود نیز ذکر کنید که طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف هستید. با امکان ثبت سوابق بیمار در پنل نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ به شکل پرونده الکترونیکی سلامت، نیز می‌توانید زمان کمتری را صرف ثبت اطلاعات بیماران کنید و بدون نیاز به کاغذ بازی، اطلاعات آن‌ها را هر لحظه در اختیار داشته باشید.

از نظر بسیاری از پزشکان عضو پذیرش۲۴، سامانه مدیریت آن با ارائه گزارش‌های آماری توانسته در بهبود درآمد مطب آن‌ها بسیار موثر باشد. برای بهره‌مندی از همه این خدمات، فقط کافی است به وب سایت پذیرش۲۴ مراجعه کنید و با ثبت نام در قسمت عضویت پزشکان همکاری خود را آغاز کنید. مطمان باشید پس از عضویت، به کمک تیم قوی پذیرش۲۴ و پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار نوبت‌دهی و مدیریت مطب آن، زیرساخت‌های لازم برای آنکه بیماران در جستجوهای اینترنتی خود به سرعت پروفایل شخصی شما را مشاهده کنند و ترقیب شوند با شما ارتباط برقرار کنند؛ کاملا فراهم است.

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا