حجت کوچک زاده از داستان خودش و نوبت دهی تلفنی پذیرش۲۴ می گوید

“حجت کوچک زاده” برنامه نویس وب در شرکت سپهر سلامت هست. تو شرکت ازش به عنوان آچار­فرانسه یاد می کنن، چون هر کاری بهش بگی رو بالاخره یجوری برات حل می کنه. الان روی نسخه وب سایت پذیرش۲۴ و سامانه نوبت دهی تلفنی داره کار میکنه که در همین مورد باهاش یه کپ و گفت خودمونی ترتیب دادیم.

جناب کوچک زاده برامون میتونید بگید که چه وظیفه ای رو در شرکت عهده دار شدید و دقیقا روی کدوم از محصولات پذیرش۲۴ کار میکنید؟

من به عنوان برنامه نویس وب در شرکت سپهر سلامت شروع به کار کردم. بعد از به دست آوردن تجریبات کافی مشغول راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی پذیرش۲۴ شدم و الان فکر میکنم سامانه تلفنی بی نقصی راه انداختیم که میتونه کمک خوبی به گرفتن نوبت از پزشکان بکنه.

 

نوبت دهی تلفنی پذیرش24


راجع به بحث فنی سامانه نوبت دهی تلفن برامون بگید و اینکه چطور راه اندازی شده؟

برای راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی از سیستم استریسک استفاده کردم. asterisk همه قابلیت های کاربردی یک سیستم تلفنی رو برای ماه فراهم می کنه. با استفاده از این سیستم امکان انتقال صوت و تصویر برای ما مهیا میشه.

سامانه تلفنی پذیرش۲۴ چه مزیت های نسبت به نمونه های مشابه خودش داره؟

ما سیستم نوبت دهی تلفنی رو کاملا شخصی سازی کردیم به این صورت که کلینیک ها و مطب پزشکان میتونن هرجور که بخوان گام هارو در سامانه تلفنی تعریف کنن. مزیت دیگه این سامانه استفاده از چند خط e1 هست، این باعث شده دیگه چیزی به اسم اشغالی خط نداشته باشیم و سامانه تمام تماس های دریافتی رو پاسخ بده. یه خبر خوبم میتونم بهتون بدم که تا نهایت ۳ ماه آینده سامانه نوبت دهی تلفنی به شکلی در میاد که مراکز درمانی خودشون بتونن سامانه رو مدیریت کنن و هر گامی که مد نظرشون هست رو براش تعریف کنن.

مهندس سوال بعدیم اینکه چرا میگن برنامه نویس ها با بقیه فرق می کنن؟

برنامه نویس ها معمولا آدم های درون گرایی هستن. درگیر معادلات ذهنی خودشون هستم همین باعث میشه از فضای اجتماعی کناره گیری کنن و گوشه ای رو برای کار کردن خودشون انتخاب کنن.

خب، ممنونم جناب مهندس از وقتی که برای ما گذاشتید، هرکجا که هستید سالم و موفق باشید.

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهندس خرمی
مهندس خرمی
5 سال قبل

استعدادت زبانزد همگان هست اقای مهندس

دایی علی
دایی علی
5 سال قبل

حجت جون دمت گرم.لایک داری..

دکمه بازگشت به بالا