پشتیبانی از سامانه نوبت دهی: دقت، تخصص، تعهد

یه مربی بدمینتون که اتفاقا علاقه زیادی به مد و مدبازی هم داره اخیرا به جمع پرسنل شرکت سپهر سلامت اضافه شده. خانم “الهام عابدی” که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده، الان چهار ساله که در بخش های مختلف فروش و پشتیبانی مشغول فعالیته و اخیرا هم با سمت پشتیبانی از محصولات شرکت فعالیت خودش رو شروع کرده.

خانم عابدی شما چه خدمتی رو در واحد پشتیبانی شرکت ارائه می کنید؟

کار ما پشتیبانی از خدماتی هست که شرکت به مشتریان خودش ارائه می کنه. این خدمات شامل سیستم های نوبت دهی تلفنی و اینترنتی، فراخوان، کیوسک و رباط تلگرامی هستند. ما همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ آماده ارائه سرویس های پشتیبانی به مشتریان هستیم.

شما دقیقا چه مشکلاتی رو پشتیبانی می کنید؟

در طی زمان استفاده مشتریان از محصولات نوبت دهی ممکن است برخی خطاهای سیستمی رخ دهد و یا با مشکلاتی نظیر قطعی سیستم مواجه شویم. در این موارد به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام می کنیم که خوشبختانه تا حالا مشکل خاصی از این بابت نداشتیم.  البته ما در بخش پشتیبانی درگیر مشکلات دیگه ای هم میشیم که این موارد به سه دسته کلی زیرساختی، فنی و آموزشی تقسیم بندی میشن.

میشه این دسته بندی هارو برای ما توضیح بدین؟

مشکلات زیرساختی رو همونطور که اشاره کردم شامل قطعی ها میشن و بحث فنی ام در این زمینه مشترک هست. از حیث مشکلات آموزشی گاهی پیش میاد که پرسنل مراکز درمانی توانایی لازم رو در استفاده از کیوسک نوبت دهی ندارن و نیاز به آموزش دیدن پیدا میکنن.

تو صحبت هایی که داشتید از چارت تلفنی صحبت کردید، میشه این رو توضیح بدید؟

بخش دیگه ای از وظایف ما تو واحد پشتیبانی آماده سازی چارت تلفنی برای مراکز درمانی هست. این کار شامل آماده کردن فایل های متنی، هماهنگی با مراکز و ضبط صدا در استودیو هست. برای اینکه یه سیستم نوبت دهی تلفنی راه بیفته باید کل این فرایند انجام بشه.

خانم عابدی با اجازتون فضای مصاحبه رو کمی ببریم به سمت برنامه های شخصی شما. از کار کردن بگید و اینکه چه تاثیری تو زندگیتون گذاشته؟

کار کردن برای سلامت روح و تندرستی جسم لازمه. بدون کار نمیشه به این سلامت دست پیدا کرد. مواقعی که کار برای انجام دادن ندارم احساس کسالت و تنبلی دارم و زمان های کار احساس چابکی و شادابی. هر کسی به نظر من تو زندگیش باید مشغولیت داشته باشه و بالاخره سر خودشو با یه چیزی گرم کنه. بیکاری اصلا چیز خوبی نیست و مشکلات عدیده ای رو به همراه داره.

گفتید اهل مد هستید، جدی اینطوریه؟

آره، از مد خوشم میاد ولی اینجوری نیست که خودم رو بخوام درگیر پاساژ گردی کنم و تمام وقتم رو در فروشگاه ها و بوتیک ها صرف کنم. برنامه من اینجوریه که مدها رو پیگیری می کنم و تقریبا براش خیلی هم هزینه می کنم.!

ممنون از وقتی که به ما دادید، براتون آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

 

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
5 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان دارایی زاده
رحمان دارایی زاده
4 ماه قبل

سلام همین الان نوبت گرفتم مبلغ کسر شد ولی نوبت داده نشد چرا ؟الان بریم کتب یا نه ؟

مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

سلام در تاریخ ۱۷ آبان نوبت گرفتم مبلغ کسر شد اما نوبت ثبت نشد هیچکس پاسخگو نیست حداقل بگین خوردیم نمیدیم

مانی امیدوارفر
مانی امیدوارفر
1 سال قبل

در تارخ ۸ آبان برای گرفتن نوبت اقدام کردم مبلغ کسر شد اما نوبت ثبت نشد، ۷۲ ساعت کاری گذشته و مبلغ به حساب برنگشته ، لطفا راهنمایی یا پیگیری بفرمایید.

ساسان
ساسان
1 سال قبل

سلام محمد هستم نوبت گرفتم دوبار زدم هر بار پول از حساب کم شد ولی نوبت ثپت نشد ممنون می شم پیگیری کنید

فاطمه ناصری
فاطمه ناصری
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ،من توسط دکتر عاطفه رضایی فر ویزیت شدم ،بیمه تکمیلی دارم ،برای ارائه به دفتر بیمه به نسخه آزمایش و نسخه داروخانه احتیاج دارم که پرینت بگیرم

دکمه بازگشت به بالا