بررسی تخصصی علت زود انزالی در مردان متاهل، تقویت میل جنسی آقایان، اختلال ارگاسم و علائم سرطان رحم

همان طور که در جریان هستید، سلامت جنسی افراد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. افراد همواره سعی دارند تا از این لحاظ به خود رسیدگی کرده و ایرادات‎شان را برطرف نمایند. نتیجه این تلاش، ایجاد یک رابطه جنسی با کیفیت و بدون دردسر خواهد شد. در همین راستا و به دلیل اهمیت این موضوعات، امروز قصد دایم تا در این مقاله به مواردی نظیر علت زود انزالی و تقویت میل جنسی آقایان، اختلال ارگاسم و علائم سرطان رحم بپردازیم و نگاه عمیق تری به آن ها داشته باشیم. پس ما را تا پایان همراهی کنید.

علت زود انزالی در مردان متاهل

مهم ترین عامل در علت زود انزالی در مردان متاهل چیست؟ در مجموع می توان چنین گفت که زود انزالی نوعی اختلال جنسی محسوب می شود که در آن، مرد کنترل ارگاسم خود را ندارد و به همین دلیل، رابطه جنسی خیلی سریع به پایان می رسد. زود انزالی می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره خواهیم داشت.

از شایع ترین علل زود انزالی در آقایان باید به افسردگی، احساس گناه، نداشتن اعتماد به نفس، نگرانی از انزال سریع، استرس، مشکلات احساسی و عاطفی، ابتلا به برخی از بیماری ها نظیر بر هم ریختن هورمون های تستوسترون و التهاب پروستات یا مجاری ادرار اشاره کرد. البته دلایل دیگری هم برای زود انزالی وجود دارد، اما موارد گفته شده از مهم ترین ها بودند.

خوشبختانه زود انزالی به راحتی قابل تشخیص است و در انواع مختلفی هم مشاهده می شود. اگر این زود انزالی بسیار فاحش باشد و خیلی سریع تر از چیزی که فکرش را می کنید رقم بخورد، باید حتما به پزشک مراجعه نمایید تا درمان شوید. در غیر این صورت، امکان درمان خانگی وجود خواهد داشت. از این راه ها هم می توان ورزش کردن به خصوص برای ناحیه لگن را نام برد.

تقویت میل جنسی آقایان

علاوه بر آقایان، بانوان هم ممکن است درگیر کاهش میل جنسی شوند. در چنین شرایطی، هر دو شخص و به خصوص زن از رابطه خود لذت نخواهند برد و عملا انجام این کار هیچ فایده ای برایشان نخواهد داشت. خبر خوب این است که می توان نسبت به درمان این مشکل نیز به سرعت اقدام کرد.

نخست بهتر است در خصوص درمان خانگی صحبت کنیم. استفاده از برخی غذا ها و میوه ها در راستای افزایش میل جنسی آقایان موثر است. از این مواد غذایی می توان موز، مرکبات، خرما، تخم مرغ، کلم و بادام و چنین مواردی را نام برد که قطعا برای شما عزیزان تاثیر گذار خواهند بود.

خانم ناراحت

با ترشح سروتونین، قطعا میل جنسی آقایان نیز افزایش خواهد یافت. یکی از راه های افزایش سروتونین، ورزش کردن است. با انجام ورزش هایی مانند بدنسازی، خون رسانی به تمام بدن از جمله اندام های تناسلی صورت می گیرد و بدیهی است که میل جنسی نیز به طرز قابل توجهی بیشتر خواهد شد. به جز این ها، دارو های گیاهی فراوانی هم هستند که می توانید آن ها را از عطاری ها تهیه کنید. اگر این روش ها را امتحان کردید و نتیجه دلخواه حاصل نشد، استراتژی بعدی مراجعه به پزشک متخصص خواهد بود.

اختلال ارگاسم چیست؟

حال به اختلال در ارگاسم می رسیم که حالت های مختلفی می تواند داشته باشد. زود انزالی که در بالا هم به آن اشاره داشتیم، نوعی از اختلال ارگاسم به حساب می آید. به طور کلی این اختلال جنسی را می توان به چند نوع نداشتن ارگاسم، انزال پس گرد، زود انزالی و دیر انزالی اشاره کرد.

دلایل متنوعی هم برای اختلال در ارگاسم آقایان در نظر گرفته شده است. توجه به این دلایل و برطرف سازی آن ها باید هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد تا هیچ مشکلی از این بابت بین خانم و آقا مشاهده نشود. اختلالات روانی غیر جنسی یکی از دلایل آن شناخته می شود. به عنوان مثال، افرادی که افسردگی هایی از نوع ماژور دارند، ممکن است به یکی از این بیماری ها دچار شوند.

مشکلات روانی صرفا غیر جنسی نیستند و می توانند در دسته ایرادات جنسی نیز قرار بگیرند. مثلا در صورتی که فرد نتواند به درستی تحریک شود، وقوع چنین بیماری هایی محتمل خواهد بود. حال اگر این اختلالات غیر جنسی باشد، می توان به روان شناس مراجعه کرد. در شرایط دیگر، پرسیدن سوالاتی از پزشکان کاربلد، شما را به سوی موفقیت و رهایی از این بیماری ها سوق خواهد داد.

علائم سرطان رحم چیست؟

حال به یکی از مشکلات زنان که در رابطه جنسی نیز تاثیر گذار است، می پردازیم. پس اگر علائم پیش رو در شما دیده می شود، باید هر چه سریع تر نسبت به برطرف سازی آن ها اقدام نمایید. یکی از این موارد که امکان اتفاق افتادن آن بسیار بالا هم است، خون ریزی غیر طبیعی می باشد. این خون ریزی ها شاید در دوره های سنگین یا دیگر دوره ها به وقوع بپیوندد و حتما باید حواستان به مقادیر آن ها باشد. مشاهده خون در ادرار یا مدفوع نیز باید شما عزیزان را نگران کند.

از دیگر علائم سرطان رحم که در تشخیص ، یاری رسان شما خواهد بود، باید به درد شدید در کمر یا پایین لگن اشاره کرد. چنان چه در چند روز متوالی درد زیادی را در این نواحی احساس می کنید، حتما باید به دنبال دیگر علائم نیز باشید تا ببینید در بدنتان چه اتفاقی در حال رقم خوردن است.

کاهش وزن بیش از اندازه و ناگهانی نیز از دلایل دیگری است که افراد به خاطر آن حتما باید به پزشک مراجعه کنند. در برخی از موارد، فرد هیچ تمایلی برای کاهش وزن ندارد، اما این قضیه به یک باره رخ می دهد و باعث تعجب وی و اطرافیان می شود.

۴/۵ (۷ نظر)

منبع
ncbi

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
43 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
16 روز قبل

سلام من زمان نزدیکی زود ارضا میشم حدامواد مخدر هم اثر نداشت می‌کن کمر سفت میشه و ازین حرفها دروغه چه راهی را پیشنهاد میکنید ممنون

عبدصالح ایوز
عبدصالح ایوز
1 ماه قبل

سلام علت زودانزالی چیست که کمترازیک دقیقه ارضامیشم درمانش چی هست

عبدصالح ایوز
عبدصالح ایوز
1 ماه قبل

سلام

رومان
رومان
3 ماه قبل

سلام ببخشین من یک مشگل دارم با دوس دختر ام ارف میزنم ضود انزال میشم علتش چی است

سامی
سامی
3 ماه قبل

سلام زودانزالی شدیددارم ممنون میشم راهکاربدهید

الهام ۲۳ سال
الهام ۲۳ سال
3 ماه قبل

سلام خسته نباشد دارم خدمت خانوم داکتر من متوجه نشد از آخر ماه به اول ماه خوردم حالا هم پریود نشدم

علی..
علی..
3 ماه قبل

سلام من به آخر که میرسم که مایع منی خارج شودقبلا لذت داشتم الان هیچ لذتی ندارم

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

سلام همسرمن زودانزالی دارداسپرمشم سفردرارزیک چندثانیه ارزا میشه

علی
علی
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

باید باهام مشاوره کنی تا برات راهکار درست کنم

محسن
محسن
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید من زود انزالی هستم

جوان بی خاصیت
جوان بی خاصیت
1 سال قبل

سوال اصلی مااین هست که چرا مردان تانزدیک جنس مخالف خودشان میشنوند زودانزالی صورت میگیرد؟چه دارویی صددرصد مفید وکم هزینه هست؟ همه چیزامتحان کردیم اماجواب نداده بجز کشیدن موادمخدر(شیره تریاک) آخرش بدبختی است.

مینا خسروانی
مینا خسروانی
1 سال قبل

برای درملن زودانزالی باید به کدام تخصص مراجعه کرد؟

امیر
امیر
پاسخ به  مینا خسروانی
9 ماه قبل

برای درمان زود انزالی به کدام متخصص باید مراجعه کرد

سعید
سعید
1 سال قبل

سلام وقت بخیر دیازپام۱۰ بالاتر است یا ۲

حسین
حسین
1 سال قبل

داروی گیاهی برای زود انزالی چیست.

هاشم
هاشم
1 سال قبل

سلام علت زود انزالی چیست ک ب ی دیقه هم ارضا میشم

حمید
حمید
پاسخ به  هاشم
9 ماه قبل

چرا زود انزال میشم

احمداطرشی
احمداطرشی
1 سال قبل

سلام من ۴۰ سالم هست حدود۳الی۵ دقیقه طول میکشه ارزاع میشم چکار کنم لذت بیشتری ببرم دیر تر بشم

رامین
رامین
1 سال قبل

من دررابطه جنسی با همسرم زود انزالی دارم و نمیتوانم او را رسکسی طولانی راضی کنم

رامین
رامین
1 سال قبل

من یک مرد متاهل هستم ورابطه جنسی من با همسرم حدود بیست الی سی دقیقه طول میکشه

هوشنگ نسیری
هوشنگ نسیری
1 سال قبل

سلام خوبی من یه مرد۳۳ساله هستم که رابطهای زیادی داشتم اما مدتی هست که زودتر از قبل انزال میسم

داوود
داوود
1 سال قبل

سلام خسته نباشید،من مرد متاهل هستم و زود انزالی دارم هرجور قرص و اسپری استفاده کردم ولی فایده نداشت تایم نزدیکی من حتی به یک دقیقه هم نمی‌رسه ممنون میشم راهنماییم کنید

حسن
حسن
2 سال قبل

درمان زودانزالی در مردان متهل

عسگری
عسگری
2 سال قبل

سلام اقای دکتر من زود انزالی وکاهش شدید جهش ان رادارم اما تمایلی جنسیم عالیه

محمذ
محمذ
2 سال قبل

دکتر جان سلام من تا سال پیش رابطه جنسی طبیعی بدون قرص و.. بالا یک ساعت بود از وقتی زن گرفتم و رابطم کم شده خیلی زود انزالی پیدا کردم در حد ۵ دقیقه شدت فشار اسپرم هم ندارم درصورتی که قبلا خیلی خوب بود

احمد احمد پور
احمد احمد پور
2 سال قبل

سلام عرض ادب دارم خدمتی شما خوبان من وقتی نزدیکی زود انزالی دارم و نمی خام عز اسپره استفاده کونم کدام دارو اس ک برای همیشه خوب بشم اخه اسپره همیشگی نیست ممنونم

دکتر سید ناصر سید اسماعیلی
دکتر سید ناصر سید اسماعیلی
عضو
پاسخ به  احمد احمد پور
2 سال قبل

برای زود انزالی حتما قبلش مشاوره بشین و درمان خوراکی داره

سینا دلیر
سینا دلیر
2 سال قبل

سلام
ببخشید آقای دکتر من یه نوجوان هستم تقریبا ۱۶ سالمه می خوام که زود انزالی رو بزارم زمین به درسام و عصاب و روانم خیلی تاثیر میزاره چه جوری کن تا رفع بشه

محمد
محمد
پاسخ به  سینا دلیر
1 سال قبل

سلام من در سن ۳۸سالگی تصادف کردم مهره کمرم آسیب دید وبه زود انزالی مبتلا شدم آیا مشکل من قابل درمان هست؟ قبل از تصادف زود انزالی نداشتم

غفور محمدی
غفور محمدی
2 سال قبل

عرض سلام ادب خدمت شما استادان گرامی ببخشید باعرض معذرت من متهل هستم ظرف نیم دقیقه انزال میشم خیلی خیلی زود بعضی وقتا از نیم دقیقه هم کمتر خیلی خیلی ممنون میشم اگر وجواب سوالم رو بدهید چکار کنم و چه راهی هلی داره و چه دارویی برای رفع این مشکل استفاده کنم ؟؟؟ ؟؟؟؟..؟.؟،؛:؟

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  غفور محمدی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
با تشکر از ثبت مشکل شما
کامنت شما توسط پزشک متخصص دیده شد اما نیاز به شنیدن شرح بهتر و بیشتری از بیماری شما دارد.
لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین متخصص کلیه و مجاری ادرار گفت و گو کنید .
مشاوره آنلاین با متخصص کلیه و مجاری ادرار

میثم
میثم
2 سال قبل

ببخشید اقای دکتر از چه نوع اسپری یا قرصی استفاده کنم تا زود انزالیم برطرف بشه ممنون

دکتر رسول اسماعیلی
پاسخ به  میثم
2 سال قبل

درود برشما. انواع اسپری و داروهای جلوگیری از زودانزالی وجود دارد که بستگی به هر فرد و شرایط ایشان قابل تجویز است.

میثم
میثم
2 سال قبل

سلام من هم هنگام نزدیکی زود انزالی زود انزالی میشم بیشترین تایم نزدیکی من به یک دقیقه نمیرسه شما گفتین به یکی از دوستان از اسپری استفاده کنین من استفاده میکنم اونم حتی زیاد تاثیری نداره ممنون

دکتر رسول اسماعیلی
پاسخ به  میثم
2 سال قبل

درود برشما. از علل زود انزالی میتوان به مصرف سیگار و الکل، اختلال نعوظ، بعضی بیماریها و بعضی داروها و… اشاره کرد.‌ به طور کلی مشکل زودانزالی با کنترل و رفع علل زمینه ای، انجام تکنیکهای مناسب، اسپری تاخیری و مصرف داروهای مناسب قابل رفع خواهد بود.

حسیب الله
حسیب الله
پاسخ به  میثم
1 ماه قبل

سلام علیکم من هم مشکلات که دارم زودانزالی است دریک دقیقه من زود انزالی میشوم علت درچی است هیچ مشکلان آن راه پیداه نه کردم

محمد علی نوری
محمد علی نوری
2 سال قبل

سلام من هنگام نزدیکی زود انزالی میشوم بعد از یک دقیقه

دکتر رسول اسماعیلی
پاسخ به  محمد علی نوری
2 سال قبل

سلام
درود برشما. مشکل زود انزالی به کمک اسپری تاخیری، تکنیکهای رفتاری و مصرف داروهای مناسب قابل حل خواهد بود.

بهروز
بهروز
پاسخ به  محمد علی نوری
2 سال قبل

سلام من هنگام نزدیکی زودانزال میشوم

دکتر رسول اسماعیلی
پاسخ به  بهروز
2 سال قبل

درود برشما. از علل زود انزالی میتوان به مصرف سیگار و الکل، اختلال نعوظ، بعضی بیماریها و بعضی داروها و… اشاره کرد.‌ به طور کلی مشکل زودانزالی با کنترل و رفع علل زمینه ای، انجام تکنیکهای مناسب و مصرف داروهای مناسب قابل رفع خواهد بود.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰
2 سال قبل

سلام خسته نباشیدشوهرم مشکل زود انزایی داره چکارکنم

دکتر رسول اسماعیلی
پاسخ به  ۰۰۰۰۰۰۰۰۰
2 سال قبل

درود برشما. از علل زود انزالی میتوان به مصرف سیگار و الکل، اختلال نعوظ، بعضی بیماریها و بعضی داروها و… اشاره کرد.‌ به طور کلی مشکل زودانزالی با کنترل و رفع علل زمینه ای، انجام تکنیکهای مناسب و مصرف داروهای مناسب قابل رفع خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا