چطور می توانیم از سایت های نوبت دهی بیمارستانی تقاضای دکتر زنان و زایمان داشته باشیم؟

فرایند رزرو نوبت و تعیین وقت برای بیماران، یکی از سخت ترین فرایند هایی است که آن ها در طول دوران بیماری باید آن را پشت سر بگذارند. بنا به دلایل بسیار زیادی همانند عدم تمایل به مراجعه حضوری، عدم حضور در شهر، منطقه و استان خود، شرایط نامساعد حالی و روحی و…. موجب می سازد تا این فرایند سخت تر از همیشه به نظر برسد.

از این رو یکی از بهترین اقداماتی که بیماران می توانند در جهت تعیین وقت و رزرو نوبت انجام دهند، استفاده از سایت هایی همانند سایت نوبت دهی بیمارستان است! این دسته از سایت ها با معرفی بهترین متخصصان در زمینه های مختلف، به شما کمک می کنند تا به راحتی بتوانید پزشک و دکتر خود را در بهترین شرایط ممکن پیدا نموده و فرایند رزرو را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید از سایت های بیمارستانی، اقدام به رزرو و تعیین وقت برای دکتر زنان و زایمان کنید.

آشنایی بیشتر و معرفی رشته پزشکی تخصصی زنان، زایمان و نازایی

یکی از پرطرفدار ترین رشته های پزشکی، رشته زنان و زایمان است که به طور تخصصی بر روی عواملی چون پیش گیری، تشخیص، درمان و پیگیری بیماری های دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان تحقیق می کند. جالب است بدانید، وقتی که صحبت از متخصص می شود این کلمه (متخصص) به این معنا می باشد که فرد پس از گذراندن ۷ سال دوره پزشکی عمومی، توانسته است مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کند و سپس با شرکت در آزمون تخصص و قبولی در آن به مدت ۴ سال به عنوان رزیدنت (دستیار پزشک) فعالیت خود را شروع کنند تا بتوانند به عنوان متخصص زنان، زایمان و نازایی پزشکی باتجربه و مجرب شوند.

دکتر زنان زایمان پذیرش24

در چه صورتی می توانیم به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنیم؟

علاوه بر این که دکتر متخصص زنان و زایمان می تواند فرایند زایمان طبیعی و سزارین را برای مادران عزیز انجام دهد، می تواند بیماری های ریشه ای و تخصصی موجود در زنان را نیز درمان کند. این دسته از بیماری ها می توانند بر روی سلامت بدن و همچنین دستگاه تناسلی تاثیر به سزایی داشته باشند که باید در کمترین زمان ممکن به یک دکتر متخصص زنان و زایمان مراجعه نمود.

از جمله مواردی که باعث می شود ما از خدمات دکتر متخصص زنان و زایمان بهره مند شویم، می توان به بیماری های زیر اشاره نمود:

ناباروری، سرطان رحم، افتادگی مثانه، قاعدگی نامنظم، زایمان طبیعی نوزاد، بی‌اختیاری ادرار و مدفوع، فیبروم، اندومتریوز، ادنومیوز، التهاب کیسه آمنیون در بارداری، عفونت لگنی، اختلال‌های هورمونی زنان، بیماری‌های مرتبط با سرطان پستان، آمنوره، بیماری تناسلی، مشکلات زنان در دوران یائسگی، کیست تخمدان، اکلامپسی (ایجاد تشنج در صورت درمان نشدن پره املامپس)، عفونت واژن و مشکلات جنینی.

بیماری های فوق از شایع ترین بیماری ها در زنان هستند که هرکدام از آن ها دارای علائم منحصر به فرد خود است، از این رو چنانچه تصور می کنید به یکی از بیماری های فوق دچار هستید در کمترین زمان ممکن حتما از یک دکتر متخصص زنان و زایمان اقدام به تعیین وقت و رزرو نوبت کنید.

مشاوره اینترنتی بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی از سایت پذیرش ۲۴

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه به مطب های پزشکی از خدمات متخصصان زنان و زایمان استفاده کنید، کافی است در منزل بنشینید و به راحتی با مراجعه به صفحه دکتر زنان آنلاین اقدام به رزرو و تعیین وقت برای مشاوره و یا درمان و بررسی مشکل خود کنید.

در سایت پذیرش ۲۴ شما می توانید به ۲ صورت تلفنی و متنی اقدام به برقراری تماس با متخصصان این حوزه کنید. شیوه کار بسیار ساده است:

  1. در ابتدا شما پزشک خود را از لیست متنوعی از پزشکان که در اختیارتان قرار دارد، انتخاب می کنید.
  2. پس از آن که توانستید پزشک مربوطه خود را انتخاب کنید، بر روی دکمه سبزی رنگی تحت عنوان “مشاهده رزومه و دریافت مشاوره” کلیک کنید تا بتوانید زمان دقیق و صحیحی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، سپس می توانید در ساعت مقرر مشاوره خود را دریافت کنید.
  3. لازم است بدانید که در ساعت مقرر از سوی مرکز مشاوره به شما تماس خواهند گرفت و می توانید با پزشک خود در خصوص مشکل و یا بیماری خود صحبت کنید.

هزینه‌ رزرو نوبت و تعیین وقت آنلاین زنان و زایمان در سایت پذیرش ۲۴ چقدر است؟

شیوه قیمت گذاری برای هر متخصص می تواند متغییر باشد که این موضوع خود بسته به منطقه و محل مطب، تخصص پزشک و… می تواند متفاوت باشد.

آیا می توانیم به صورت اورژانسی به متخصص دکتر زنان و زایمان مراجعه کنیم؟

بله! شما می توانید در دو حالت اورژانسی و غیر اورژانسی به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

۵/۵ (۱ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
7 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عاطفه افچنگی
عاطفه افچنگی
1 سال قبل

دکتر زایمان

اعظم ابن علی
اعظم ابن علی
2 سال قبل

سلام خدمت شما من یک ماه است کورتاژ کروم الان به خارش شدیدی دچار شدم علت چیه ؟ وچکار کنم ؟

دکتر ندا اکتابانی
پاسخ به  اعظم ابن علی
2 سال قبل

سلام
احتمال داره که شما دچار عفونت قارچی شده باشین،
بهتره معاینه حضوری بشید با توه به این که کورتاژ شدید
اما اگر نمیتونید فعلا مراجعه کنید پماد کلوتریمازول شبی یک لول رو استفاده کنید و پماد ان ان رو برای بیرون بدنتون روزی سه بار استفاده کنید خارش برطرف میشه

مریم رحیمی
مریم رحیمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من میخواستم‌باردارشم بعد رفتم سنو فولیکولا تخمکام ۹,۱۰,۱۱,,۱۳بعد دوماه رفتم الان تخمک راستم کدسه تا بودن شدن دوتا ۴,۸میلی متر وتخمک چپ ک چهارتا بودن شدن سه تاو۳؛۴؛۷میلی متر حالا من ازشما دکتر خوب خواهشمندم منو راهنمایی کنید ک ایادرمان داره یا نه طول میکشد امیدی هست برا بارداری

دکتر زهرا بهرامی
پاسخ به  مریم رحیمی
2 سال قبل

اندازه فولیکولها کوچیک هستن نیاز به بررسی هست و حتما درمان می‌شود

کارشناس ارشد زهرا قربانی
پاسخ به  مریم رحیمی
2 سال قبل

چند ساله هستید و چه مدته برای بارداری اقدام کردین
برای شروع درمان یا تحریک تخمک گذاری اینها مهمتر هستند.
یک سال بعد از اقدام به بارداری اگر حاملگی اتفاق نیافتاد، ارزیابی همسر و شما لازمه.

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  کارشناس ارشد زهرا قربانی
4 ماه قبل

سلام من سقط شده بچم الان رفتم سونوگرافی گفته باید کورتاژ کنی جفت هنوز داره شکمته خون ریزی دل درد کمر دارم گفته ۵سانته شما کورتاژ انجام میدین

دکمه بازگشت به بالا