درمان تبخال تناسلی در طب سنتی

روش های درمان تبخال تناسلی با داروهای گیاهی در خانه

درمان تبخال تناسلی در طب سنتی

تبخال تناسلی یک بیماری مقاربتی با عامل ویروسی است که در روابط جنسی حفاظت نشده از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. علاوه بر داروهای شیمیایی طب سنتی هم می‌تواند تبخال تناسلی را درمان کند. درمان تبخال تناسلی از نظر طب سنتی با استفاده از گیاهان دارویی، تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی است. به همین جهت متخصص طب سنتی سعی می‌کند گیاهانی که به طور کلی قابلیت تقویت سیستم ایمنی دارند و می‌تواند ویروس هرپس را از بین ببرند به بیماران توصیه کند.

راه‌های درمان خانگی تبخال تناسلی

درمان خانگی برای تبخال تناسلی شامل اقدامات و راهبردهایی است که شما می‌توانید بدون مراجعه به پزشک در خانه انجام دهید و منتظر نتایج اثربخش آن در درمان بیماری تبخال تناسلی باشید.اما بهتر است به جهت اطمینان با یک دکتر زنان انلاین نیز مشورت نمایید.

درمان خانگی تبخال تناسلی با کمپرس سرد

استفاده از کمپرس سرد یک درمان خانگی موثر برای کاهش التهاب تبخال تناسلی است. در این روش باید مقداری یخ را داخل یک کیسه‌ی پلاستیکی بریزید و به مدت حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی محل زخم قرار دهید.

تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که یخ را به صورت مستقیم روی زخم نگذارید که با دمای محیط یا دمای بدن آب شود و آب داخل زخم نفوذ کند.

کمپرس سرد برای درمان تبخال

درمان خانگی تبخال تناسلی جوش شیرین

موثرترین درمان تبخال تناسلی در طب سنتی جوش شیرین است. برای استفاده از این روش باید یک گلوله‌ی پنبه‌ی خیس را داخل حدود دو قاشق چایخوری جوش شیرین فرو کنید و سپس این گلوله‌ی جوش شیرینی را روی زخم بگذارید. این کار باعث می‌شود زخم خشک شود و التهاب آن کاهش یابد.

درمان خانگی تبخال تناسلی با نشاسته ذرت

نشاسته ذرت نیز به روشی مانند استفاده از جوش شیرین درمان خانگی تبخال تناسلی است. یعنی باید یک پنبه‌ی خیس را داخل نشاسته ذرت فرو کنید و سپس آن را روی زخم قرار دهید به این ترتیب زخم تبخال تناسلی از بین می‌رود.

درمان خانگی تبخال تناسلی با سیر

ماده‌ی شیمیایی به نام آلیسین در سیر وجود دارد که می‌تواند عوامل التهابی و میکروبی را از بین ببرد. به همین جهت استفاده‌ی موضعی از سیر روی محل زخم تبخال تناسلی به عنوان درمان سریع تبخال تناسلی در طب سنتی شناخته شده است.

برای استفاده کمی سیر را خرد کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی تبخال تناسلی قرار دهید. این کار را هر روز یک مرتبه انجام دهید. همچنین می‌توانید سیر له شده را با یک روغن مانند روغن نارگیل یا روغن پونه کوهی مخلوط کنید و روزانه دو مرتبه روی زخم بمالید.

درمان خانگی تبخال تناسلی با سرکه سیب

بهترین درمان گیاهی تبخال تناسلی سرکه سیب است. سرکه سیب را می‌توان به صورت خوراکی یا موضعی استفاده کرد. ترکیب یک فنجان کوچک سرکه سیب در دو لیوان آب و نوشیدن جرعه جرعه آن در طول روز باعث از بین رفتن عوامل بیماری‌زا می‌شود.

همچنین می‌توان به روشی که برای جوش شیرین و نشاسته ذرت بیان شد، پنبه‌ای را داخل سرکه سیب فرو کنید و روی زخم قرار دهید. یا این‌که یک وان از آب و سرکه پر کنید و به مدت ۲۰ در روز داخل وان دراز بکشید تا زخم‌ها با سرکه سیب ضدعفونی شود. نشستن در وان حاوی سرکه سیب برای درمان تبخال تناسلی زنان در طب سنتی بسیار مفید است.

درمان تبخال تناسلی با آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا گیاهی‌ست که خاصیت تسکین دهندگی و التیام بخشی برای زخم‌های تناسلی دارد. استفاده از گیاه آلوئه‌ورا باعث می‌شود درد و خارش زخم‌های تناسلی کم شود. شیوه‌ی استفاده نیز آسان است. باید با یک چاقوی تیز برگ آلوئه‌ورا را از وسط برش بزنید و مایع ژله‌ای داخل آن را روی زخم بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه زخم را بشویید.

سایت و اپلیکیشن پذیرش ۲۴ امکان ارتباط شما را با پزشک آنلاین به صورت غیر حضوری فراهم کرده است. با این روش می‌توانید بدون خروج از منزل و با کمترین هزینه با راه‌های درمان تبخال تناسلی در طب سنتی آشنا شوید و سوالات خود را بپرسید.

رژیم غذایی برای درمان تبخال

درمان خانگی تبخال تناسلی با رژیم غذایی

تغییر در رژیم غذایی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها می‌شود. بنابراین مقاومت بدن در برابر التهاب بیشتر می‌شود و می‌تواند عوامل بیماری‌زا مانند عامل تبخال تناسلی را از بین ببرد. تغییر رژیم غذایی با موارد زیر در درمان تبخال تناسلی تاثیرگذار است.

  • سبزیجات به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان التهاب را در بدن کم می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. سبزیجات با مقادیر بالای آنتی اکسیدان شامل گل کلم، اسفناج، کلم پیچ، گوجه فرنگی است. همچنین این سبزیجات دارای لیزین بیشتری نسبت به آرژنین هستند که از اسیدآمینه‌های مهم برای مبارزه با تبخال است.
  • اسید چرب امگا۳ شرایط التهابی مزمن در بدن را کنترل می‌کنند و از این طریق سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.ماهی قزل آلا و خالی مخالی، تخم کتان، تخم چیا منابع غذایی سرشار از اسید چرب امگا ۳ هستند.
  • وجود میزان کافی از پروتئین برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل عوامل بیماری‌زا ضروری است. گنجاندن تخم مرغ، بادام، جو دوسرف گوشت مرغ و گوشت قرمز در رژیم غذایی مبتلایان به تبخال تناسلی ضروری است.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، زینک، اسید آمینه آرژنین در رژیم غذایی مردان و زنان تبخال تناسلی کمک زیادی به درمان می‌کند. جوانه‌ی گندم، نخود، لوبیا سبز، اسفناج، کلم بروکلی، تخم مرغ به بیماران توصیه می‌شود.
  • خوردن غذاهای فراوری شده و نوشیدنی‌های اسیدی مانند نوشابه گازدار، آب جو ممنوع است و به جای آن باید از آب یا آب گازدار استفاده شود.
  • با توجه به این‌که قند اضافی در بدن به اسید تبدیل می‌شود باید از خوردن غذاهای با قند زیاد جلوگیری شود و میوه‌های با قند طبیعی مانند موز، پرتقال استفاده شود.
  • غذاهای فریز شده، نوشیدنی‌های الکلی نیز باید از رژیم غذایی حذف شود.

راه‌های درمان تبخال تناسلی با روغن‌های گیاهی

یکی از راه‌های درمان تبخال تناسلی در طب سنتی استفاده از روغن‌های گیاهی به صورت موضعی است. در ادامه انواع روغن‌هایی که موجب بالا بردن مقاومت بدن و افزایش سرعت ترمیم زخم تبخال تناسلی می‌شود را معرفی می‌کنیم.

  1. روغن درخت چای برای درمان تبخال تناسلی

روغن درخت چای دارای خواص ضد چروک، ضد التهاب و درد است. به همین جهت از درمان‌های معتبر برای تبخال تناسلی است. برای استفاده کافی است دو یا سه قطره از آن را روی زخم بریزید.

  1. روغن زیتون برای درمان تبخال تناسلی

درمان گیاهی تبخال تناسلی مردان و زنان با زیتون یک شیوه‌ی مورد تایید در طب سنتی است. آنتی اکسیدان‌های موجود در زیتون تاثیر خوبی در درمان زخم و بالا بردن ایمنی بدن برای جلوگیری از عود مجدد بیماری دارد. روغن زیتون را می‌توان به صورت خوراکی یا به شیوه‌ی موضعی استفاده نمود.

  1. روغن نارگیل برای درمان تبخال تناسلی

اسیدلاوریک موجود در روغن نارگیل خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد و موجب از بین رفتن ویروس هرپس می‌شود.

  1. روغن کرچک برای درمان تبخال تناسلی

متخصصان طب سنتی عقیده دارند روغن کرچک برای درمان تبخال تناسلی در طب سنتی و گیاهی موثر است. به همین دلیل به بیماران توصیه می‌کنند روزانه دو یا سه قطره روغن کرچک را روی محل زخم بریزند.

  1. روغن مریم گلی یونانی برای درمان تبخال تناسلی

یکی دیگر از گیاهان دارویی که برای درمان تبخال تناسلی موثر است مریم گلی است که می‌تواند عامل بیماری‌زای تبخال تناسلی را از بین ببرد.

روغن های گیاهی برای درمان تبخال

شیوه‌ی استفاده از روغن‌های گیاهی برای درمان سریع تبخال تناسلی طب سنتی

قبل از استفاده از روغن‌ها باید برای استفاده‌ی ایمن مطمئن شوید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حساسیت بدن خود را در برابر روغن تست کنید. برای اینکار چند قطره روغن را به صورت موضعی روی ساعد خود بمالید و تا ۲۴ ساعت منتظر بمانید.

اگر بعد از این مدت زمان هیچ عارضه‌ای مانند خارش، سوزش، التهاب یا موارد نظیر این مشاهده نکردید، به معنای این است که نسبت به روغن حساسیت ندارید و می‌توانید آن را روی زخم استفاده کنید.

درمان خانگی تبخال تناسلی با دمنوش گیاهی

  1. دمنوش بادرنجویه: درمان تبخال تناسلی مردان و زنان با دمنوش بادرنجویه یکی از موثرترین درمان‌ها است. بادرنجویه حاوی فلانوئید، اسید فنولیک، رزمارنیک است که قادر است زخم‌های تبخال تناسلی را از بین ببرد. البته بادرنجویه علاوه بر دمنوش به شکل پماد و کرم نیز در بازار موجود است.
  2. چای سیاه: چای سیاه به دلیل دارابودن تانن خواص ضد ویروسی و ضدالتهابی دارد و می‌تواند تبخال تناسلی را به طور موثری درمان نماید.
  3. دمنوش اکیناسه: گیاه دارویی اکیناسه دارای خواص ضد التهابی و ضد ویروسی است و می‌تواند عامل بیماری تبخال تناسلی را از بین ببرد. اکیناسه همچنین از شیوع دوباره تبخال تناسلی پیشگیری می‌کند.

درمان خانگی تبخال تناسلی با دمنوش

شیوه‌ی استفاده از دمنوش برای درمان قطعی تبخال تناسلی در طب سنتی

داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی به شیوه‌های مختلف قابل استفاده است. اما برای بالا بردن اثربخشی استفاده از دمنوش باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • دمنوش را با حرارت غیر مستقیم کتری یا روی توری قرار دهید و هیچ وقت از حرارت مستقیم استفاده نکنید.
  • گیاهان دارویی برای دم کشیدن نیاز به ۲۰ دقیقه زمان دارند و بیش از آن ممکن است بجوشد و خواص درمانی خود را از دست بدهد.
  • برای تهیه‌ی دمنوش می‌توانید کمی از گیاه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و روی آن را نعلبکی قرار دهید تا بعد از ۱۵ دقیقه دم بکشد.
  • درصورتی‌که باردار هستید حتماً با پزشک متخصص زنان در مورد مجاز بودن استفاده از دمنوش‌ها مشورت کنید

گفتگوی با دکتر زنان آنلاین

اقدامات فردی برای درمان تبخال تناسلی

کسانی که به تبخال تناسلی مبتلا هستند، برای پیشگیری از ابتلای سایرین یا عود مجدد بیماری بعد از درمان باید موارد زیر را رعایت کنند.

  • از لباس زیر گشاد و راحت استفاده شود.
  • نواحی از بدن که زخم تبخال تناسلی دارد باید خشک و تمیز نگه داشته شود.
  • مبتلایان به هرپس تناسلی باید در روابط جنسی از کاندوم استفاده کنند.
  • درصورتی که با درمان تبخال تناسلی با روش گیاهی علائم کمتر نشد باید مصرف داروهای گیاهی را قطع نمود و به پزشک مراجعه نمود.
  • کاهش استرس و حفظ آرامش در کنار خواب کافی، تغذیه‌ی مناسب عوامل مهمی برای بالا بردن مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری‌زا است.
  • ورزش کردن بدن را در مقابل ویروس هرپس مقاوم می‌کند.

درمان تبخال تناسلی با طب سنتی

درمان تبخال تناسلی زنان با طب سنتی

زنان مبتلا به تبخال تناسلی می‌توانند از تمام روش‌های طب سنتی استفاده کنند به شرطی که باردار نباشند. این امر دو علت دارد. اول این‌که ممکن است داروهای گیاهی بر جنین تاثیر منفی داشته باشد و سبب ایجاد عوارض شود. دومین علت این است که با توجه به این‌که بهترین درمان گیاهی تبخال تناسلی برای اثر بخشی نیاز به زمان دارد، در صورتی که زنان باردار به سرعت درمان شود ممکن است هنگام زایمان نوزاد نیز به تبخال تناسلی مبتلا شود.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

تبخال تناسلی یکی از بیماری‌های شایع تناسلی است که با ایجاد زخم روی آلت تناسلی و قسمت‌های دیگر بدن بروز می‌کند. در صورت مشاهده‌ی زخم یا داشتن روابط جنسی محافظت نشده یا ارتباط با شرکای جنسی متعدد حتماً باید برای تشخیص دقیق و پیشگیری از شدید شدن بیماری به پزشک مراجعه کنید.

ویزیت آنلاین طب سنتی

اما اگر مایل به درمان تبخال تناسلی در طب سنتی درمان کنید می‌توانید از طریق سایت پذیرش ۲۴ با ویزیت آنلاین طب سنتی در ازتباط باشد و سوالات خود را بپرسید. همچنین راهنمایی‌های لازم در مورد داروهای گیاهی موثر در درمان تبخال تناسلی را از آن‌ها دریافت نمایید. سامانه‌ی نوبت دهی اینترنتی دسترسی به پزشکان را برای شما آسان کرده است.

۳.۵/۵ (۱۵ نظر)

منبع
www.thestar.com.mywww.news-medical.netbaharestan.iums.ac.irwww.wikihow.comwww.medicalnewstoday.comwww.herbalgram.orgwww.medicalnewstoday.comwww.healthline.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
36 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایه
سایه
2 ماه قبل

سلام دکتر زنان من گفت شست شو با شامپو بچه البته بعد از پماد زدن موقع دسشویی وخشک کردن سشوارقبلش اروم با پارچه تمیز و خشک.من مجبورم سرکار برم میخام زود خشک بشه جمع شه تموم شه ۳تاپمادویزیت کردخانم دکتر ک باهم قاطی کنم آلفا.باکتروماد.آلوویر۵درصد(آسیکلوویر)وقرصش
از شما تقاضای راهنمایی دارم

سایه
سایه
2 ماه قبل

سایه

ماهان
ماهان
3 ماه قبل

سلام لطفا اگر کسی تپخال تناسلی گرفته و خوب شده بگه ما واقعل دیگ داریم میمیریم

Deniz
Deniz
5 ماه قبل

من یه بیماری دارم که تبخال نیست ولی هرجا رفتم به این بیماری تشبیهش میکنن به نام مولوسکوم و روی بازومه نه ناحیه تناسلی تا الان پنجاه میلیون خرج کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم حالا نه تنها دکترم انقدر هزینه بالایی از من گرفت برای من دارویی تجویز کرد که سیستم ایمنی بدنمو بیاره پایین به جای اینکه تقویت کنه تا این عفونت از بدنم حذف بشه

خباز
خباز
5 ماه قبل

دوستان نزدیک به بیست و دوسال به تبخال تناسلی مبتلا شدم.خواهش می‌کنم از دوستان هیچ نوع دارویی مخصوصا پماد استفاده نکنید.فقط زخم را بزرگتر می‌کند..بهترین روش به مدت یک هفته تا ده روزهیچ آب به زخم نزنید.فقط وفقط روزی یک بار دور زخم را با بتادین تمیز کنید..دور زخم..نه سر زخم باز میشه.نه زخم بزرگ میشه

خباز
خباز
5 ماه قبل

بهترین وکارآمدترین روش برای از بین بردن تبخال تناسلی. فقط وفقط به مدت یک هفته تا ده روز آب به تبخال زده نشه.بهترین روش برای از بین بردن آن است..فقط دور زخم را روزی یک بار با بتادین تمیز شود..معجزست

نیهان
نیهان
پاسخ به  خباز
4 ماه قبل

سلام آخه مگه میشه آب نزد به محل تناسلی؟؟زمانی که توالت بریم یا حموم بالاخره با آب شسته میشه …

رضا
رضا
6 ماه قبل

سلام تبخال تناسلی دارم دکتر گفت لیز باید بکنی ایا تاقیر داره

لاله
لاله
7 ماه قبل

ایا قارچ گانودرماتبخال تناسلی را درمان میکند

هانا
هانا
پاسخ به  لاله
6 ماه قبل

نه درمان نمیکنه من امتحان کردم بی فایده بود خیلی هم گرون هستن

آخرین ویرایش 6 ماه قبل توسط هانا
ستاره
ستاره
11 ماه قبل

سلام لطفا سراغ قارچ گانودرما علاج میکنه و سوپر فود هم سیستم رو بشدت ایمن میکنه و بیماریها رو ریشه کن ، برید ببینید فقط چقدر مردم اومدن گفتن زگیل و تبخال اون منطقه رو معالجه کردن با گانودرما و امید، ول کنید این ناامید کننده های شیاد رو درمان قطعی داره تا بسوزه هر انکس ک نمیتونه سلامتی مردم رو راحت ببینه و دنبال پوله

آخرین ویرایش 11 ماه قبل توسط ستاره
ادم
ادم
11 ماه قبل

مسول سایت گرامی لطفا پاسخهای بنده رو از طرف( نیلوفر) حذف کنید

آخرین ویرایش 11 ماه قبل توسط ادم
sajad
sajad
11 ماه قبل

واقعا جالبه،اگه شما میگید هیچ درمانی وجود نداره،پس چرا دارو مینویسین و ازمایش تجویز میکنین؟!اگه میگید لاعلاجه که دیگه نیازی به این کارانیست!اینجوری بیشتر همه ناامید میشن،باخودشون میگن این همه قرص اینهمه مراقبت بازم عود کرد که!به نظرم خودش عود میکنه طی چند روز باز خودش خوب میشه،شما بااین صحبتی ک میگین لاعلاجه بیشتر به همه استرس میدین وناامیدشون میکنین و همین باعث عود میشه،همه چیز توذهنه و این ذهنه که بیماری رو موندگار میکنه،اگه ذهن از کلمه ناعلاج پاکسازی بشه اونوقت میبینین که همین تبخال هم درمان میشه مثل تاثیر قرص های پلاسیبو

نیلوفر
نیلوفر
پاسخ به  sajad
11 ماه قبل

سلام اصلا ناامید نباشید خود خدا گفته اگر دردی دادم درمانشم دادم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان عج هر روز بفرستید دعای فرج بخونید بخداوندی خدا قسم مشکلتونو حل میکنه مولامون ، ول کنید این حرفها رو من تبخال داشتم سالها ک نمیدونستم مشکلی نبود همچین ک ب دکتر گفتم شروع کرد ب له کردن دلم داشتم از ترس و غصه میمردم ک دیگه سال ب دوازده ماه اول تبخال نبود ب اصطلاح، بعد از این رفتار دکتر بعضا بدنم میخارید و تبخال میزد ، فقط نمک خیس شده ب منطقه بمالید بعد از مصرف نوره کلی نیم لیوان نمک خیس خورده ب کل بدن بمالید ب کمک تلقین های مختلف از جمله نمک خیس خورده کل ویروس نابود میشه، ول کنید حرفهای صد من یه غازه دکترای پول پرست رو ، مگه خدا هستن ک انقدر راحت ته دلتو خالی کنن ،ضمنا گناه هم نکنید چون اپر تلقینت صدها برابر بالاتر میره خدا کمکت میکنه من از اونا هستم بشدت معجزه دیدم از این گناه نکردن ،

زهرا
زهرا
پاسخ به  نیلوفر
6 ماه قبل

سلام میشه توضیح بدین چجوری نمک ‌ و استفاده کنیم

زری
زری
1 سال قبل

سلام نه ماهه به تبخال مبتلا شدم اینقدر دکتر رفتم وپماد و کپسول و دارو مصرف کردم از داروهای سنتی و گیاهی استفاده کردم .فرقی نکرده.حالا دکتر اوزن درمانی میکنه ده جلسه است که من هیچ بهبودی ندیدم که بدتر هم شدم تازه یه دونه خیلی بزرگ روی …زده که امانم بریده شده.با سرکه سیب شستشو میدم تا دوساعتی اروم هستم ولی دوباره شروع میشه.انقدر اذیت میشم که گاهی با فکر خودکشی میخوام به این درد پایان بدم.

sajad
sajad
پاسخ به  زری
11 ماه قبل

سلام دوست عزیز،ناامید نشین،امیدتون به خدا باشه ،خدا میتونه شفا بده و معجزه کنه،این ویروس توی بدن زیاد دووم نمیاره و بعد یه مدت کوتاه از بدن خارج میشه،شما سیستم ایمنی بدنتونو تقویت کنین که تقویت سیستم ایمنی نود درصدش ذهنیه و ۱۰درصدش رژیم مناسب و پرهیز کردن از چیزایی که به ضرر بدنه،موضوع ذهنیش خیلی مهمه چرا؟چون که باید باور کنی این بیماری شفا پیدا میکنه و به حرف این سایت ها گوش نکنی که لاعلاجه و فلان ملان چیزا،فقط باذهنت این ویروس و موندگار نکن که فکر کنی همیشه هست!امیدوارم حرفم و گرفته باشی میدونستی استرس و اظطراب این موضوع که فکر کنی این ویروس راه درمان نداره و خوب نمیشه همین استرس باعث عود مجدد و تند تر میشه که میبینیم خیلی ها سال هاست این ویروس و نتونستن درمان کنن چون باور کردن که خوب نمیشه! درمورد ۱۰درصد که درمورد تغذیه هست بگم بهتون: روزی ۲حبه سیر سیاه بخورین واین و تا یکسال اول ادامه بدین حتما وقعطش نکنین،سیر سیاه و عطاری هادارن،بعدش قرص ایمونس از داروخونه بگیرین که تمام ویتامین هارو داره خیلی قویه،این قرص و روز درمیان بخورین،از کافئین سیگار مشروبات الکلی و از اب جو پرهیز کنین وهمین طور نوشابه و نوشیدنی گاز دار،وبه جاش پروتوئین بخورین تخم مرغ گوشت، گوشت مرغ و بادام بخورین امگا۳ ،وهدف تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت سیستم عصبی ذهن باشه که بادوتاش این ویروس روز به روز ضعیف تر میشه و وقتی بدنت قوی تر بشه این ویروس دیگه توان مقابله با بدن و نداره و حذف میشه

مهسا
مهسا
پاسخ به  sajad
5 ماه قبل

خداخیرت بده،واقعا همینطوره ک فرمودین ممنون از حرفای قشنگ و پر از امیدتون

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط مهسا
ممد
ممد
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

راست میگه

ستایش
ستایش
پاسخ به  sajad
3 ماه قبل

سلام عزیزم ممنون هستم ازروحیه دادن من همش به فکردرمان نشدشم الان به این تبخال تناسلی دچارشدم امانموبریده

محمد‌غلامی
محمد‌غلامی
پاسخ به  زری
5 ماه قبل

سلام به پیج زیر پیام بدید من زندگیم داشت نابود می‌شد نامزد بودم الان درمان شدم

@clinic_nazarii

وحید
وحید
پاسخ به  محمد‌غلامی
5 ماه قبل

سلام چطوردرمان شدی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  محمد‌غلامی
18 روز قبل

شما خودت توسط همین پیج درمان شدی
راهنمایی می کنید ممنونم

حسن
حسن
پاسخ به  زری
2 ماه قبل

سلام من داخل دهانه الت تناسلی ام تبخال زده چیکارکنم خیلی اذیت میشم تورو خدا کمکم کنید راه کاربدید

ندا
ندا
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
ببخشید من تبخال تناسلی دارم
میخواستم راهنمایی کنید که چطوری سریعتر خوب بشم و تبخال از روی ناحیه تناسلیم بره

...
...
1 سال قبل

ببخشید من یه سوال داشتم من یه دخترم که ۱۴سالم بیشتر نیست من در قسمت تناسلیم ببخشید ولی نمیدونم باید چه جور بگم پس روک میگم قسمت تناسیلم وقتی قسمتی از قسمت خارجیش رو میگرم انگار مثل یه پرده میاد بالا و یه جورای کش میاد و دون دون های خیلی زیادی روشه بعضی موقعه های خارش دارم میخاستم بگم اگه یکی از روش های بالا رو امتحان کنم جواب میگیرم؟

نازنین
نازنین
1 سال قبل

میتونید روتبخالش ی یکه پنبه بردارید الکل زد جوش بزنید اینم فکر میکنم موثر باشه چون دارم امتحان میکنم

سهیلا
سهیلا
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من یک ماهه تبخال تناسلی گرفتم دکتر هم رفتم ولی هر روز داره زیاد میشه خیلی عصبی شدم چکار کنم

زهرا
زهرا
پاسخ به  سهیلا
1 ماه قبل

دکتر بری آمپول میزنه سریع خوب میشی عالیه

سرور
سرور
پاسخ به  زهرا
17 روز قبل

چه آمپولی زدید که خوب شدید

محدثه
محدثه
1 سال قبل

سلام شما گفتید برای درمان تبخال تناسلی ازکمپرس یخ یا جوش شیرین وغیره استفاده کنیم آیااستفاده ازاینها باعث سوزش ودرد نمیشه؟آخه من حتی ببخشید موقعه ادرارسوزش دارم ونمیتونم خودمو بشورم فقط خشک میکنم ممنون میشم راهنماییم کنید

مهسا
مهسا
پاسخ به  محدثه
10 ماه قبل

حتما به پزشک مراجعه کن سوزش موقع ادرار عفونت هس

منیر
منیر
2 سال قبل

سلام دکتر جان من مبتلا به تبخال تناسلی شدم چکار باید بکنم قرص آسیکلیوور خوردم پماد کلوبتازول هم مصرف میکنم هنوز خوب نشده گلو درد هم دارم الان بیشتر از یک هفته هست گلو درد دارم از چندین ماه گذشته مرتب گلو درد میگیرم و جدیدا چند باری هست تبخال تناسلی یک قسمت کوچک هست ولی سبب ناراحتی و اضطراب من شده با خوردن بعضی غذا ها یا بعضی میوه ها توی دهنم آفت سیاه رنگی فوری میزنه و درد میکنه و بعد از چند ساعت محو میشه

سیدمحسن فانی
پاسخ به  منیر
2 سال قبل

زگیل تناسلی اگر در دهان باشد نیاز به برداشتن دارد به متخصص گوش وحلق وبینی مراجعه نمایید

پ م س
پ م س
2 سال قبل

سلام سرطان تیرویید داشتم ۱۱ساله جراحی کردم الان ۸ساله ازدواج کردم و۷سال هستش میل جنسی ندارم وهیچگونه لذتی نمیبرم چکار باید بکنم

دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  پ م س
2 سال قبل

سلام میل جنسی تا حدود زیادی به حالات روحی شما بستگی دارد نه بیماری یعنی اگر احساس افسردگی دارید این مشکل بیشتر می‌شود پیشنهاد می‌شود از مشاوره های جنسی استفاده کنید

دکمه بازگشت به بالا