چطور با روش‌های طبیعی و خانگی واژن را سفت و تنگ کنیم؟

انواع روش‌های تنگ کردن واژن

سفت و شل بودن واژن

بیشتر زنان برای داشتن رابطه جنسی مطلوب به دنبال سفت و تنگ کردن واژن با روش‌های طبیعی و خانگی می‌گردند. البته این ایده که لزوما واژن سفت برای داشتن رابطه مطلبوب واجب است درست نیست اما به هر حال واژن به اصطلاح عامیانه شل می‌تواند بر سلامتی، راحتی و رفاه جنسی زوجین تاثیر منفی بگذارد.

به همین دلیل زنان اغلب به دنبال راهی برای سفت کردن واژن خود هستند اما باید بدانید که همه روش‌ها کاملا ایمن نیستند و بهتر است قبل از به کارگیری آن‌ها تحقیقات لازم انجام شود.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد تنگ کردن واژن، ایمن‌ترین راه‌ها برای رفع سستی آن و همچنین چگونگی رخ دادن آن بحث کنیم.

آیا امکان دارد واژن سست شود؟

در مورد این اندام باورهای غلط زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال برخی از افراد معتقد هستند واژن بعد از مدتی انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد و دیگر برای همیشه شل باقی می‌ماند.

اما این باور درست نیست، چون واژن خاصیت الاستیک دارد. یعنی می‌تواند دیواره آن کشیده شود و در مدت زمان کوتاهی دوباره به حالت اولیه خود بازگردد، دقیقا حالتی که در زایمان‌های طبیعی اتفاق می‌افتد.

واژن امکان دارد با بالا رفتن سن و بچه‌دار شدن کمی سست شود اما به‌طور کلی عضلات این ناحیه خود را جمع و منبسط می‌کنند.

به همین دلیل بهتر است این باور همین جا از میان برداشته شود که چیزی به‌عنوان واژن شل وجود ندارد. واژن به‌مرور زمان تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند اما کشش خود را برای همیشه از دست نخواهد داد.

این باور که واژن زنان شل می‌شود بیشتر اوقات برای زنان موجب خجالت است، چون حس می‌کنند نمی‌توانند لذت کافی جنسی را برای زندگی خود فراهم آورند.

به هر حال فرقی نمی‌کند که شما چه اندازه رابطه جنسی برقرار می‌کنید و هر چند وقت یک بار این اتفاق می‌افتد، به هر حال نفوذ به درون واژن موجب کشیده شدن دائمی آن نخواهد شد.

مشاوره آنلاین متخصص زنان و زایمان

تنگ بودن واژن الزاما کار درستی نیست

از آن‌جایی که بیشتر افراد این تصور را دارند که واژن تنگ خیلی خوب است، جا دارد این موضوع را بیان کنیم که این‌طور نیست و گاهی واقعا نشان‌دهنده یک مشکل اساسی است. به‌ویژه اگر در هنگام نزدیکی درد زیادی دارید.

عضلات واژن به‌طور طبیعی باید هنگام تحریک شل شوند. اگر به اندازه کافی تحریک نمی‌شوید یا آمادگی جسمی کامل برای رابطه جنسی را ندارید واژن شل نخواهد شد و کشش پیدا نمی‌کند.

بنابراین وقتی این حالت برای واژن اتفاق بیافتند، رابطه جنسی را برای شما دردناک و حتی در موارد حاد غیر ممکن می‌کند. تنگی شدید واژن همچنین می‌تواند نشانه واژینیسموس باشد. به گفته محققان دانشگاه کالیفرنیا واژینیسموس اختلال جسمی قابل درمان است و از هر ۵۰۰ زن یک نفر درگیر آن خواهد شد.

واژینیسموس دردی است که قبل یا حین داخل شدن چیزی به واژن اتفاق می‌افتد. این درد می‌تواند هنگام رابطه جنسی، داخل کردن تامپون یا وارد کردن اسپکولوم واژینال توسط پزشک برای معاینه به سراغ فرد بیاید.

اگر با این دردها آشنایی دارید، بهتر است در اسرع وقت با پزشک معالج خود تماس بگیرید. پزشک در این مواقع با ارزیابی علائم شما به تشخیص این مورد کمک خواهد کرد.

علاوه بر این در این جلسات احتمالا پزشک تمرینات خاصی برای کف لگن، دارو یا کرم‌های موضعی برای گشاد شدن واژن یا تزریق بوتاکس برای شل کردن عضلات این ناحیه توصیه می‌کند.

اگر در مورد شروع روند درمان خود سوال دارید، توصیه می‌کنیم به جای مراجعه به دکتر از خدمات متخصصان آنلابن مشاوره زنان و زایمان پذیرش ۲۴  یا دکتر آنلاین مامایی استفاده کنید که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند پاسخگوی شما باشند.

مشاوره آنلاین مامایی

شکل واژن

آیا واژن همیشه به یک شکل است؟

فقط دو چیز می‌تواند بر قابلیت ارتجاعی واژن تاثیر بگذارد: سن و زایمان. رابطه جنسی مکرر یا فقدان آن باعث شل شدن واژن و از بین رفتن قابلیت ارتجاعی آن نخواهد شد.

گذشت زمان، زایمان و سن به‌طور بالقوه می‌توانند باعث شل شدن جزئی و طبیعی واژن شوند. زنانی که بیشتر از یک بار زایمان طبیعی داشته‌اند به احتمال زیاد عضلات واژن ضعیفی دارند. اما به هر حال بالا رفتن سن نیز موجب تضعیف عضلات این ناحیه می‌شود، صرف نظر از این که شما بچه‌دار شده‌اید یا خیر.

سن

امکان دارد از سن ۴۰ سالگی به بعد تغییر را در کشش عضلات واژن خود احساس کنید. چون با ورود به دوران یائسگی سطح استروژن در بدن شروع به کاهش پیدا می‌کند.

از دست دادن استروژن به این معنی است که بافت واژن شما در مقایسه با قبل نازک‌تر و خشک‌تر می‌شود و انعطاف‌پذیری کمتر و سطح اسیدی پایین‌تری خواهد داشت. حال این تغییرات با رسیدن به سن یائسگی کامل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

عوامل موثر برتغییر شکل واژن

زایمان

علت تنگ شدن واژن بعد از سزارین و زایمان طبیعی؟

طبیعی است که واژن شما پس از زایمان طبیعی تغییر کند. به هر حال، عضلات واژن شما کشیده می‌شود تا کودک بتواند از کانال زایمان عبور کند و از ورودی واژن خارج شود.

بعد از تولد کودک، ممکن است متوجه شوید که واژن شما کمی شل‌تر از شکل معمول همیشگی است و این موضوع کاملا طبیعی است. واژن شما باید چند روز پس از زایمان به داخل فرو برود، اگر چه ممکن است کاملا به شکل اولیه خودش باز نگردد.

اگر چندین زایمان داشته‌اید، به احتمال زیاد عضلات واژن شما کمی کشش را از دست می‌دهند. اگر از این امر ناراحت هستید، می‌توانید برای تقویت عضلات کف واژن خود قبل، تمریناتی حین و بعد از بارداری انجام دهید.

تقویت واژن

چگونه عضلات واژن را تقویت کنیم؟

تمرین‌های ورزشی مخصوص لگن یک روش عالی برای تقویت عضلات کف این بخش از بدن هستند. این عضلات در حقیقت هسته اصلی بدن شما را تشکیل می‌دهند و روی عملکرد صحیح مثانه، راست روده، روده کوچک و رحم تاثیر مثبتی می‌گذارند.

وقتی عضلات کف لگن شما در اثر سن یا زایمان ضعیف می‌شوند، امکان دارد فرد کنترل ادرار خود را نداشته باشد، دائما احساس کند نیاز به تخلیه مثانه دارد در حالی‌که این‌طور نیست، در ناحیه لگن خود احساس درد داشته باشد و رابطه جنسی دردناکی را تجربه کند.

اگرچه که تمرین‌های کف لگن برای درمان بی‌اختیاری ادرار خفیف و تنگ کردن واژن نتیجه مثبتی به همراه دارد اما برای زنانی که بی‌اختیاری شدید ادرار دارند، توصیه نمی‌شوند.

در این مواقع پزشک می‌تواند به کمک شما بیاید و با دادن برنامه درمانی متناسب با بدنتان به حل مشکل شما کمک کند.

واژن سالم کلید سلامتی لگن و آسایش کلی فرد است. با سفت و تنگ کردن واژن با روش های طبیعی و خانگی آن هم بدون هیچ دردی بر سستی واژن غلبه کنید. اجازه دهید آن‌ها را بررسی کنیم.

رژیم غذایی و تنگ کردن واژن

رژیم غذایی مناسب

اولین قدم و مهم‌ترین برای سفت شدن واژن داشتن یک رژیم غذایی مناسب است که موجب تقویت قدرت عضلات داخلی و در نتیجه سلامت بهتر واژن می‌شود.

داشتن یک رژیم غذایی سالم و سرشار از فیبر می‌تواند به حفظ تقویت عضلات کمک کند و همچنین احتمال یبوست مکرر را که می‌تواند باعث تضعیف عضلات لگن شود کاهش می‌دهد.

کف لگن را می‌توان با یک رژیم غذایی دقیق که شامل غذاهای غنی از استروژن مانند انار، دانه‌های سویا، هویج، سیب، توت و مواد غذایی موثر دیگر است، تقویت کرد.

مشاوره آنلاین تغذیه

کنترل استرس و خودداری از برداشتن اجسام سنگین

عضلات کف لگن را می‌توان با کنترل استرس و کاهش فشار غیر ضروری با اجتناب از بلندکردن وزنه‌های سنگین و همچنین چمباتمه زدن در حین یبوست قوی‌تر نگه داشت.

کف لگن بخشی از گروه بزرگ‌تری از عضلات تحت عنوان هسته بدن است. تناسب اندام در کنار عضلات ران و سرینی ممکن است بهترین گزینه برای سلامت این قسمت از بدن شما باشد.

آیا علاقه‌مند به تقویت عضلات کف لگن خود هستید؟ در سطور بعدی چند تمرین را معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید و به کمک ورزش تنگ کردن واژن را انجام دهید.

ورزش کگل

تمرینات ورزشی کگل

یکی از توصیه شده‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های سفت شدن واژن، انجام تمرینات ورزشی کگل است که در تاپیک تنگی واژن نی نی سایت نیز مطرح شده است. منقبض کردن و سپس آزاد کردن آن دقیقا بنیاد تمرینات کگل را تشکیل می‌دهد.

ورزش کگل در واقع عضلات کف لگن را درگیر می‌کند، ۵ تا ۱۰ ثانیه باید عضلات این ناحیه را سفت کرده و سپس رها کنید. این کار باید حدودا ۱۰ تا ۱۵ بار پشت سر یکدیگر در طول روز انجام شود. عضلات کف لگن با این کار قوی‌تر می‌شوند و در نتیجه واژن سفت و تنگ خواهد شد.

رابطه جنسی مطلوب

داشتن یک رابطه جنسی عالی برای تقویت عضلات کف لگن فوق العاده است و به اندازه تمرینات کگل برای سفت شدن واژن تاثیرگذار است.

نکات درست و اشتباه قطعی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود ندارد. انقباضاتی که واژن طی رسیدن به ارگاسم تجربه می‌کند یک راه ایده‌آل برای تقویت عضلات این ناحیه است. چون دیواره‌های واژن تقریبا در فواصل ۰.۸ ثانیه‌ای منقبض می‌شوند و بعد از رسیدن به اوج لذت شل خواهند شد.

حرکت اسکات

اسکات

برای تنگ کردن واژن اسکات توصیه می‌شود. برای انجام حرکت اسکات روش‌های متنوعی وجود دارد اما یک روش رایج انجام آن به این شکل است که پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس مانند وقتی که می‌خواهید روی نیمکت بنشینید پایین بیایید، برای چند ثانیه نگه دارید دوباره بالا بروید.

ورزش کششی لگن

ورزش کششی لگن برای تنگ کردن واژن

کشش لگن را می‌توان برای تقویت عضلات لگن انجام داد. ساده‌ترین روش برای انجام کشش لگن نشستن روی لبه صندلی و باز نگه داشتن پاها، خم شدن به سمت مچ پا در حالی که بازوها به بیرون است، خواهد بود. ناحیه لگن حین این حرکت باید به داخل جمع شود. این ورزش یکی از موثرترین روش‌های تقویت عضلات واژن و تنگ کردن واژن است.

حرکت پل برای سفت کردن واژن

حرکت پل

حرکت پل یا پل گلوت یک ورزش برای سفت شدن واژن محسوب می‌شود. این تمرین را باید در حالت درازکشیده انجام داد.

برای انجام این حرکت به پشت روی زمین دراز بکشید، سپس زانوهای خود را خم کنید تا کف پاها روی زمین صاف قرار بگیرد.

بازوهای خود را از دو طرف باز کنید، کف دست‌ها را روی زمین قرار دهید. باسن را باید طوری بلند کنید که  بدن شما شبیه پل باشد.

سپس نفس عمیق بکشید و برای ۵ تا ۱۰ ثانیه در همین حالت باقی بمانید. بعد از اتمام این زمان به آرامی باسن خود را روی زمین بگذارید.

شما می‌توانید به‌مرور این مدت زمان نگه داشتن را افزایش دهید، فقط دقت داشته باشید که این حرکت باید به آرامی انجام شود.

تمرین ساق پا

تمرین ساق پا

حرکات ساق پا تمرین خوبی برای تنگ کردن واژن است و به ایجاد قدرت عضلات لگن کمک می‌کند. به پشت دراز بکشید و عضلات شکم را منقبض کنید.

سپس پاها را بدون این‌که زانوهایتان خم شود به سمت بالا بیاورید. می‌توانید هر دو پا را همزمان یا یکی در میان به سمت بالا بیاورید. انجام این کار به تقویت عضلات کف لگن و صحیح نگه داشتن حالت آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

نشستن با توپ

نشستن با توپ

این مدل روش پیشرفته‌تری برای تنگ کردن واژن است و برای کمک به تکه‌تکه کردن عضلات شکم نیز عالی به نظر می‌رسد.

در حالی که روی زمین نشسته‌اید، زانوها را خم کردید و پاها روی زمین قرار دارد، به حالت خوابیده و به پشت خود را به زمین نزدیک کنید.

این در حالی است که توپ در دست‌های شما قرار دارد و باید دست‌های خود را در هنگام حمل آن بکشید. سپس دوباره به همان حالت اولیه به آرامی بنشینید و به‌تدریج عضلات شکمی را رها کنید.

تنگ شدن واژن با داروهای گیاهی

داروی گیاهی و سفت کردن واژن

سرکه را با آب در وان حمام مخلوط کنید و درون آن بنشینید. این روش یک درمان خانگی و محبوب برای تنگ کردن واژن است.

علاوه بر این، ژل آلوئه‌ورا را می‌توان در یک کاسه آب رقیق کرد و واژن را با آن به‌عنوان یک ماده موثر شستشو داد. در واقع خواص آلوئه‌ورا برای سفت و منقبض شدن بافت‌ها ثابت شده است و سفتی واژن پس از یک دوره زمانی استفاده از این روش باز خواهد گشت.

تمرینات یوگا

تمرین یوگا

مزیت‌هایی که یوگا روی تنگ کردن واژن می‌گذارد، می‌تواند ناشی از اثرات آرامش‌بخش و نحوه تمرکز صحیح روی احساسات باشد تا فرد تصویر بهتری از خود داشته باشد و از لحاظ ذهنی به آرامش کافی برسد.

همان‌طور که متوجه شدید ما در این مطلب به مبحث سفت و تنگ کردن واژن با روش های طبیعی و خانگی پرداختیم، به همین دلیل این راهکارها کاملا بی‌خطر و مناسب است.

حال اگر کسی به دلیل داشتن مشکلات حرکتی یا پوکی استخوان قادر به انجام تمرین‌های ورزشی نیست، بهتر است از یک پزشک کمک بگیرید.

اگر دنبال دلیل شل شدن واژن خود هستید یا به‌طور کلی می‌خواهید این مشکل آزاردهنده را رفع کنید، باید به پیش پزشک متخصص زنان و زایمان بروید.

پزشکان به دلیل داشتن تجربه کافی می‌توانند نگرانی‌های شما را در این مورد برطرف کنند و در مورد راهکارهای اصلی و درمان‌های دارویی کمک شایانی به شما کنند.

اما اگر به پزشک متخصص دسترسی ندارید یا ترجیح می‌دهید ابتدا بدون مراجعه به پزشک در مورد تنگ کردن واژن با یک متخصص حرف بزنید، می‌توانید از مشاوران متخصص زنان و زایمان آنلاین پذیرش ۲۴ استفاده کنید که به شکل‌های گوناگون متنی، صوتی و تلفنی می‌توانند به تمام سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ دهند.

مشاوره آنلاین متخصص زنان و زایمان

فراموش نکنید لازمه یک زندگی آرام، سلامت اندام جنسی و روحیه جنسی است.

۳.۸/۵ (۲۸ نظر)

منبع
zulumedicalcosmetics.comwww.healthline.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
704 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا هستم ۴0 ساله مجرد خجالتی کم رو هیچوقت نتونستمح
رضا هستم ۴0 ساله مجرد خجالتی کم رو هیچوقت نتونستمح
2 روز قبل

سلام خوبی

فرزادم
فرزادم
4 روز قبل

کسی کرمانشاه خانمها مشاوره خواست بیاد فرزادم

محمد
محمد
14 روز قبل

سلام یه خانم که از شهر قم باشه هست برای باهم بودن سنش مهم نیس انسانیت داشته باشه مخلصشم هستم

شبنم
شبنم
پاسخ به  محمد
8 روز قبل

جا داری برای ساعت چند میخوای من بین ساعت ۲شب تا ۸صب با دوستم میتونم بیام واقعیت پول هتل گرونه مهمون هستیم تو قم

فرزادم
فرزادم
پاسخ به  شبنم
4 روز قبل

بیا

بی نام
بی نام
پاسخ به  شبنم
3 روز قبل

خاک تو سرتون

رضا
رضا
15 روز قبل

سلام

بی نظیر
بی نظیر
15 روز قبل

خاک برسرتون

هستی
هستی
19 روز قبل

ع ژل هم استفاده کردیم ولی فقط به اندازه ی انگشت درد نداره

هستی
هستی
19 روز قبل

اصلنم اعتماد بنفس ندارم ع زیره پتو بیام بیرون شمام اینجوریین؟؟:/
بیشتره پوزیشن ها عم انجام دادم

آخرین ویرایش 19 روز قبل توسط هستی
محمد
محمد
پاسخ به  هستی
6 روز قبل

۰۹۹۲۸۴۴۶۰۸۹کسی کمک خواس زنگ بزنه از هرنظر؟

هستی
هستی
19 روز قبل

من واقعا عذاب میکشم دوسپسرم بزور میتونه انجام بده من واقعا میترسم کلافه بشه

بهلول
بهلول
پاسخ به  هستی
8 روز قبل

ببخشید چی رو بزور میتونه انجام بده تنگ هستی یا گوشاد دوس نداره کدومش بگو کمکت کنم

محمد
محمد
پاسخ به  هستی
6 روز قبل

باید چیز بزرگتری انتخاب کنی

amir
amir
24 روز قبل

سلام از مشهد کسی هست.؟

amir
amir
پاسخ به  amir
18 روز قبل

برای چی‌می خوای؟؟؟

مهسا
مهسا
29 روز قبل

باید چکار کنم واژنم تنگ بشه

سمانه
سمانه
پاسخ به  مهسا
21 روز قبل

سمانه

جمیله علیپور
جمیله علیپور
پاسخ به  مهسا
15 روز قبل

عفونت واژن دارم واژن شل شد

سمیه
سمیه
پاسخ به  مهسا
13 روز قبل

چیکار کنم از من تنک بشه نظر بدین لطفن

مهسا
مهسا
پاسخ به  سمیه
12 روز قبل

ازاب انار استفاده کن

بهلول
بهلول
پاسخ به  مهسا
8 روز قبل

خیاطی بلدی نخ سوزن کن …

علی
علی
پاسخ به  مهسا
1 روز قبل

باید بشینی داخل آب انار

بهداروند
بهداروند
30 روز قبل

همسرم نمیتونه نزدیک داشته باشه وقتی نزدیک میخوادنمیتونم

بهداروند
بهداروند
30 روز قبل

سلام خسته نباشی ببخشید چرانمیتونم باشوهرم نزدیک داشته باشم

بهروز
بهروز
پاسخ به  بهداروند
22 روز قبل

بی میلی جنسی همسرم

سارا
سارا
پاسخ به  بهروز
18 روز قبل

چون شوهرت دیگه زن داره

سمانه
سمانه
پاسخ به  بهداروند
18 روز قبل

چون باهاش راحت نیستی و احساسی بهش نداری

بهلول
بهلول
پاسخ به  بهداروند
8 روز قبل

به ما چه داشته باش مگه ما گفتیم نداشته باش یا مشکل از تو یا شوهرت .احتمال میدم شوهرت یه کوس دیگه تنگ پیدا کرده میره پیش اون یا این که تو خودت رفتی با یه کار کلفت رابطه داشتی شومبول شوهرت بهت جواب نمیده اگه مشکل از تو نیست دوروز وقت بزار ببین شوهرت کجا وپیش کی میره اگه حرفم درست بود نتیجه گرفتی حرفم درست بود برای تلافی از شویت بیا خودم یه سرویس توپل بهت میدم ماندگار

سوری
سوری
1 ماه قبل

من‌اومدم که نظریات را بخوانم و به تجربیات خود اضافه کنم اما زیاد خندیدم خصوصا به نفر بعد که گفته

پریا
پریا
1 ماه قبل

سرکه هم خیلی خوب است من روزی ۱ ساعت توی سرکه میخوابیدم و واونم را ماساژ میدادم الان خیلی تنگ و خوب هست

Maria
Maria
پاسخ به  پریا
28 روز قبل

سرکه سیب یا معمولی؟؟ من فک میکردم فقط برای درمان عفونت هست

امیر
امیر
پاسخ به  پریا
22 روز قبل

راست گفتی باورم نمیشه ای وای

کریم
کریم
پاسخ به  پریا
22 روز قبل

بیا من یبار امتحان کنم ببینم خوب تنگ شده یا نه

علی
علی
پاسخ به  کریم
18 روز قبل

منم بیام برای تورو امتحان کنم ببینم خوبه یا نه

کریم
کریم
پاسخ به  پریا
22 روز قبل

بیا من یه بار باهاش حال کنم معلوم میشه.تنگ شده یا پاره هست

سارا
سارا
پاسخ به  کریم
18 روز قبل

تو گوخوردی

سارا
سارا
پاسخ به  پریا
18 روز قبل

چیطور میخوابیدی میشه کم توضیح بدی

پریا
پریا
1 ماه قبل

من واژنم شل بود با آب انار درمان کردم الان خیلی سفت و تنگ شده ولی میخاره

زهرا
زهرا
پاسخ به  پریا
27 روز قبل

چجوزی روزی چندباراینکاروکردی ینی جواب داد

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  پریا
20 روز قبل

نزدیکی کنی خارشتش می افت

مهدی
مهدی
پاسخ به  پریا
9 روز قبل

مهدی

مهدی
مهدی
پاسخ به  مهدی
9 روز قبل

چیزی نداره که بیار بخارونم،

شبگرد
شبگرد
1 ماه قبل

وای اینجا چه خبره نظر بدید نه چیزه دیگه چرا اینطوری میکنید شما همه دارن اندازه خودشون زن یا مرد اما واقعا این راهش نیست..

مهسا
مهسا
پاسخ به  شبگرد
29 روز قبل

واااا چخبره

ایمان حسنی
ایمان حسنی
1 ماه قبل

اسپری و کپسول تنگ کننده فوری

سلین
سلین
1 ماه قبل

من کس توپول باحال و پایه ام یکی بیاد منو بکنه تا چهل سانتم میخورم ۲۵ سالمه

آریا
آریا
پاسخ به  سلین
1 ماه قبل

پایه تم چطور میتونم ارتباط بگیرم باشما

افشین
افشین
پاسخ به  سلین
1 ماه قبل

خب چطور

علی
علی
پاسخ به  سلین
1 ماه قبل

کجا میایی

مجید
مجید
پاسخ به  سلین
28 روز قبل

سلطان

هدایت اللَّهِ قربانی
هدایت اللَّهِ قربانی
پاسخ به  سلین
23 روز قبل

کجا هستی از من ۳۵سان ته

حسن
حسن
پاسخ به  سلین
18 روز قبل

ای جان بده بکنیم

یسنا
یسنا
پاسخ به  سلین
16 روز قبل

الکی نگو سلین خانم اگه خاستی زنگ بزن ۰۹۱۹۸۲۰۳۸۷۷زنگ بزنید

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  سلین
16 روز قبل

من بیام

محمد
محمد
پاسخ به  سلین
2 روز قبل

اوفف شمارت بده عزیز من یه چیز کلفت دارم فقط بدرد تو میخوره

هانی
هانی
1 ماه قبل

سلام خسته نباشین من بیست سالمه واژنم گشادشده کسی هست منو معرفی کنه شوهرم کلن از رابطه سیرشده

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  هانی
1 ماه قبل

۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳

سلین
سلین
پاسخ به  محمداکرم
1 ماه قبل

تو بیا منو بکن دو ساعت فقط دهانی میخورم برات

بی نام
بی نام
پاسخ به  سلین
1 ماه قبل

خاک تو سرت

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  سلین
13 روز قبل

۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱فرهاد هستم منتظرم

سارا
سارا
پاسخ به  هانی
1 ماه قبل

با خوردن سعی کن ارضاش کنی و برو بدوزش واژنتو

کریم
کریم
پاسخ به  هانی
22 روز قبل

۰۹۳۵۴۳۵۲۱۴۲همه جوره پایه ام

ایهان
ایهان
2 ماه قبل

سلام از آذربایجان کسی مشاوره درمان‌های خانگی گیاهی کسی خواست درخدمتم ۰۹۳۶۷۴۹۳۵۱۵

ارزو
ارزو
پاسخ به  ایهان
1 ماه قبل

من خیلی گشاد شدم

آریا
آریا
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

سلام میتونم کمک ات کنم برای تنگی واژن نازت و لذت سکس شاهانه.. تهران غرب … آریا هستم
۰۹۳۰۵۱۴۹۳۲۴

کریم
کریم
پاسخ به  ارزو
22 روز قبل

راهش پیش منه یه شب بخوابی پیشم درسته میکنمت

یسنا
یسنا
2 ماه قبل

با سلام به همه دوستان و خانمهای عزیز منم همین مشکلو داشتم ی جور اسپری هست که خیلی تاثیر داره اگه خاستین ۰۹۱۹۸۲۰۳۸۷۷زنگ بزنید تا راهنمای کنم مشکلتون حل شه کاملا محرمانه تشکر

ارزو
ارزو
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

من دارم خویش دارم

پریا
پریا
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

منم میخوام این اسپری رو میشه سفارش مو قبول کنین برام بفرستین

یسنا
یسنا
پاسخ به  پریا
1 ماه قبل

سلام زنگ بزنید ممنونم

بیات
بیات
پاسخ به  یسنا
3 ساعت قبل

یه،هم دم میخام هست کس دختر زن ولی بیوه بهتر

یسنا
یسنا
پاسخ به  پریا
1 ماه قبل

سلام پیامک بدین

بی نام
بی نام
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

سلام خوبی

گلی
گلی
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

و

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط گلی
بی نام
بی نام
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

میشه اسم اسپری روبگید و اینکه ازکجاباید تهیه کنم؟؟

المرا
المرا
2 ماه قبل

اندازه ش ۵.۲۵سانتو بگیره

ارزو
ارزو
پاسخ به  المرا
2 ماه قبل

سلام

المرا
المرا
2 ماه قبل

سلام به همگی .کوس گشاد میخوام

فاطی
فاطی
پاسخ به  المرا
2 ماه قبل

من دارم

آرمین
آرمین
پاسخ به  فاطی
2 ماه قبل

پس اوکیه

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  فاطی
1 ماه قبل

۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳

مهدی
مهدی
پاسخ به  فاطی
1 ماه قبل

سلام کوس کوچک شما کجایی

بهلول
بهلول
پاسخ به  مهدی
8 روز قبل

پیش کوس بزرگ منظورم مامانت شونبل قشنگ بده بزنیم نفت در بیاد

ارزو
ارزو
پاسخ به  المرا
2 ماه قبل

من دارم

احمد
احمد
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

سلام چی داری

ارزو
ارزو
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

تنگش دار

حسن
حسن
پاسخ به  ارزو
18 روز قبل

منم تنگ دوست دارم

سارا
سارا
پاسخ به  المرا
1 ماه قبل

برا چته گشاد؟؟؟

بیات
بیات
پاسخ به  سارا
3 ساعت قبل

ولش،تنک یا گشاد مهم نیست حال بعده

مرضیه نامدار
مرضیه نامدار
2 ماه قبل

منم واژنم خیلی گشاد شده راهنمای میخام

آرمین
آرمین
پاسخ به  مرضیه نامدار
2 ماه قبل

بیا خودم تنگش میکنم

یسنا
یسنا
پاسخ به  مرضیه نامدار
1 ماه قبل

سلام زنگ بزن من میام راهنمای میکنم بدون هیچ مشکلی محرمانه ۰۹۱۹۸۲۰۳۸۷۷زنگ بزن

ساسان یسکری
ساسان یسکری
پاسخ به  مرضیه نامدار
23 روز قبل

به من پیام بده راهنمایی میکنم تا تنگ بشه

سمیه
سمیه
پاسخ به  مرضیه نامدار
22 روز قبل

ازمن گشآد شده چی کار کنم تنگ شونه

Ali
Ali
2 ماه قبل

۰۹۱۰۱۶۵۰۲۵۳خوب میکنم

ارزو
ارزو
پاسخ به  Ali
2 ماه قبل

سلام خیلی واردی

Ali
Ali
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

بعله خوب میکنم

ارزو
ارزو
پاسخ به  Ali
1 ماه قبل

بله خوب گفتی

رشید رحیمی
رشید رحیمی
پاسخ به  Ali
22 روز قبل

سلام من زیاد مست میشم چکارکنم ۰۹۱۰۶۴۵۷۷۱۸

رشید رحیمی
رشید رحیمی
پاسخ به  رشید رحیمی
22 روز قبل

۰۹۱۰۶۴۵۷۷۱۵

ارزو
ارزو
پاسخ به  Ali
1 ماه قبل

سلام. من گشادی واژن دارم چکارکنم

ارش
ارش
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

بیا بدوزمش

احمد
احمد
پاسخ به  ارش
30 روز قبل

سایزش‌دارم

ارزو
ارزو
پاسخ به  Ali
1 ماه قبل

خوب میکنی

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳بله

ارش
ارش
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

از من خیلی کلفته

ارزو
ارزو
پاسخ به  Ali
1 ماه قبل

انگار خیلی واردی

سهیلا
سهیلا
2 ماه قبل

من با دوس پسرم از پشت حال میکنم آیا از پشت ضرر داره
خوردن آبش چی ضرر داره یان

مرادی
مرادی
پاسخ به  سهیلا
2 ماه قبل

ضرر داره

ارش
ارش
پاسخ به  سهیلا
1 ماه قبل

من عاشق پشتم

ساسان یسکری
ساسان یسکری
پاسخ به  ارش
23 روز قبل

مگر درد برات ندارن

حسن
حسن
پاسخ به  ارش
18 روز قبل

منم عاشق کلفتم

ساسان یسکری
ساسان یسکری
پاسخ به  سهیلا
23 روز قبل

نه مشکلی ندارم ادامه بده

کریم
کریم
پاسخ به  سهیلا
22 روز قبل

باید حضوری معاینه کنم ببینم ضرر داره یا نه

حسن
حسن
پاسخ به  سهیلا
18 روز قبل

به ماهم‌بده استفاده کنیم

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  سهیلا
13 روز قبل

۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱من بهت میگم

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  سهیلا
12 روز قبل

نه ااتفاقا خوشکل هم میشی اگه خواستی اینم شمارم۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱

رضا
رضا
پاسخ به  سهیلا
10 روز قبل

خاک بر سرت

کریمی
کریمی
3 ماه قبل

جوا

کریمی
کریمی
پاسخ به  کریمی
3 ماه قبل

دنبال زن بیوه هستم

شیوا
شیوا
پاسخ به  کریمی
2 ماه قبل

مادرت

مریم
مریم
پاسخ به  کریمی
2 ماه قبل

من هستم

سلین
سلین
پاسخ به  کریمی
1 ماه قبل

بیوه نیستم بشدت هوس کردم ۰۹۹۳۱۷۰۰۲۵۶ بیا پی وی

حسن
حسن
پاسخ به  کریمی
18 روز قبل

مامان بزرگ من هست لازمت میشه پست کنم برات

علی
علی
3 ماه قبل

همدانی

علی
علی
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

سراغ خانم پولدار هستم کسی سراغ داره برازندگی

ارزو
ارزو
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

اینجا سراغ خانوم پولدار

افسانه
افسانه
3 ماه قبل

سلام من موقع سکس تحریک میشم ولی ارضا نمیشم مشکل چیه

یسنا
یسنا
پاسخ به  افسانه
1 ماه قبل

حتما از نظر فیزیکی کم میارین زنگ بزن مشاوره بدم ۰۹۱۹۸۲۰۳۸۷۷زنگ فقط پیام نده

بهروز
بهروز
پاسخ به  افسانه
22 روز قبل

سلام منم همسرم این مشکلو داشت ولی درست شد که دست شوهرتونه

کریم
کریم
پاسخ به  افسانه
22 روز قبل

بامن باشی هم تحرک تو رو میبرم بالا.هم ده بار ارضایی میکنم

امیر
امیر
پاسخ به  افسانه
18 روز قبل

سلام ی خانم سن بالا زنگ بزنه دلش میخواد ی حال چندساعته و عاطفی و ارضایی داشته باشه با کلفتم ارضاش کنم ۰۹۰۵۵۹۴۹۵۸۵

حسن
حسن
پاسخ به  افسانه
18 روز قبل

لوله جای دیگه نشتی میده

نیلا
نیلا
3 ماه قبل

با این چیزایی ک شما میگین حتما درمان میشن ادما

یسنا
یسنا
3 ماه قبل

برای تنگ کردن واژن باانارچه روشی دارین

نیلا
نیلا
پاسخ به  یسنا
3 ماه قبل

خب بزن تو گوگل ببی از بقیه میپرسی چرا

منصور
منصور
پاسخ به  یسنا
2 ماه قبل

تاثیر مثبتی داره من عملی دیدم

کریم
کریم
پاسخ به  یسنا
22 روز قبل

انار رو درسته جا کن توت

حسین
حسین
3 ماه قبل

سلام از من بیست سانت تا بحال چیز گشاد. ندیدم یک بگرد بهترش پیدا کن

فاطمه
فاطمه
4 ماه قبل

سلام من واژنم یکم گشاد شده چیکار کنم

رضا
رضا
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

سلام بیار برات تنگ کنم

فروزان
فروزان
پاسخ به  رضا
2 ماه قبل

من تنگم تاحالا تجربه نکردم خیییییییلی هاتم و عاشق سکس وحشیانه هستم کسی هست کمکم کنه؟

یسنا
یسنا
پاسخ به  فروزان
1 ماه قبل

سلام هرکس دوست داره ی سکس خوب ولذت بخش را با من تجربه کنه زنگ بزنه میام ولی الکی و سرکاری نباشه خاهشن با کمال ادب ۰۹۱۹۸۲۰۳۸۷۷زنگ فقط

کریم
کریم
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

چقدر میگیری یه سکس توپ از جلو وعقب بدی

سلین
سلین
پاسخ به  کریم
1 ماه قبل

ببین من رایگان بهت میدم فقط بیا بکن دارم میمیرم

احمد
احمد
پاسخ به  سلین
30 روز قبل

من‌هم‌عاشق‌سکسم‌‌فقط‌دنبال‌یکیم‌بکنم

رضا هستم ۴0 ساله مجرد خجالتی کم رو هیچوقت نتونستمح
رضا هستم ۴0 ساله مجرد خجالتی کم رو هیچوقت نتونستمح
پاسخ به  احمد
2 روز قبل

سلام پس چرا نمیتونم ملحق بشم

امیر
امیر
پاسخ به  سلین
20 روز قبل

سلام کجای

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  سلین
19 روز قبل

شمارتو بنویس میام

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  سلین
13 روز قبل

۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱ من هستم

سعیدرضاتقدیری
سعیدرضاتقدیری
پاسخ به  سلین
9 روز قبل

سلین عزیزبزنگ که هلاکم۰۹۳۶۴۶۴۲۴۱۲

امیر
امیر
پاسخ به  یسنا
1 ماه قبل

شما اهل کجاید چند سالتونه خانم

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  یسنا
8 روز قبل

آخه چی فکر کردی خوشکل پسر تو خودت چی دیدی که طرف بیاد بهت زنگ بزنه بگه بیا منو بکن وقتی این همه کار تو خیابون ریخته این حرف منو جدی بگیر مواظب خودت باش کلکیت نکنن بری باردارت کنن

بیات
بیات
پاسخ به  اژدر۳
3 ساعت قبل

خدا نکنه نده

زمانی
زمانی
پاسخ به  فروزان
1 ماه قبل

بله در خدمتم

امیر
امیر
پاسخ به  فروزان
1 ماه قبل

من هستم بیا شمارتو برام بنویس باشه کمکت میکنم

امیر
امیر
پاسخ به  فروزان
20 روز قبل

بله هستم

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  فروزان
13 روز قبل

۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱

رضا
رضا
پاسخ به  فروزان
10 روز قبل

بله من هستم

سعیدرضاتقدیری
سعیدرضاتقدیری
پاسخ به  فروزان
9 روز قبل

عزیزم‌کاربایددست کاردان باشه.بزنگ۰۹۳۶۴۶۴۲۴۱۲

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  فروزان
8 روز قبل

فکر نکنم از من وحشیانه تر تو منطقه کرج باشه هر کسی خواست بسم‌الله سقیر.کبیر.دختر .پسر.فرقی نداره یه بار بیاد مشتری‌ داعمم میشید اوکی

فرزانه
فرزانه
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

سلام چجوری تنگ میشه

آرمین
آرمین
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

بیا واست خودم درستش میکنم

سجاد
سجاد
4 ماه قبل

سلام راهنمایی در شاد young15

رامین
رامین
4 ماه قبل

سلام کسی این موقع هسش که بخواد بحثی در مورد تمایل جنسی بکنه .

رضا
رضا
4 ماه قبل

این بی ناموسا یا باخواهرشون وقت گذروندن یا خواهرو مادرشون محلشون اباد کرده

بهادر
بهادر
4 ماه قبل

سلام خسته نباشید من واژنم عمل کردم‌ و هیچ تعصیری نداشت واژنم گشاده از این موضوع رنج میبرم چیکار کنم

آرمین
آرمین
پاسخ به  بهادر
2 ماه قبل

بیا قربونت برم خودم تنگش میکنم

علیرضا
علیرضا
5 ماه قبل

سلام گشادا

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  علیرضا
8 روز قبل

آره دقیقا مثل کوس ننت

هانا
هانا
5 ماه قبل

واقعا که خیلی دهنتون گشاده
خفه شید اون دهن گالتون و ببندید مادرتون بجای اینکه شما رو زاییده باشه شما رو ریده که ایتقدر گوه هستید .
از حضور شما خانم ها عذر می خوام امسال اینها رو باید اینطور جواب داد .

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  هانا
8 روز قبل

آبجی از کی آمدی بپرسی آخه اینها یکی در میون معلوم نیست از چه کوسی پریدن بیرون جواب تمام کثافت بازیشون را دارم میدم تک تک

فریبا
فریبا
6 ماه قبل

سلام من زنی ۳۰ ساله هستم بدنم شول شده شوهرم کم کم ازمن بعدش میاد چیکار کنم خواهش میکنم راحل خونگی بگین

امید
امید
پاسخ به  فریبا
5 ماه قبل

بیا من بکنم مال من کلفت هست

پری
پری
پاسخ به  امید
4 ماه قبل

تو دیگه زر نزن دول موشی

امید
امید
پاسخ به  پری
4 ماه قبل

بزنگ کلفت میخای ۰۹۰۵۵۹۴۹۵۸۵

Darya
Darya
پاسخ به  پری
3 ماه قبل

چه خوب گفتی

کریم
کریم
پاسخ به  پری
22 روز قبل

دول موشی دوست داری

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  پری
8 روز قبل

دمت گرم خوب بهش گفتی شایدم خاجه باشه دنبال کلفتش میگرده

محسن
محسن
پاسخ به  فریبا
3 ماه قبل

با اب انار

علی
علی
پاسخ به  فریبا
3 ماه قبل

سلام عذیذم آب اناربگیر بریزش یه سال نیم ساعت بشین توش بهدش ببین چقدر واژن کنگ میشه

مرادی
مرادی
پاسخ به  فریبا
2 ماه قبل

زاج استفاده کن

ندا
ندا
پاسخ به  مرادی
1 ماه قبل

تعصیری داره

آرمین
آرمین
پاسخ به  فریبا
2 ماه قبل

بیا خودم یه کاری میکنمت که دیگه شوهرت خودش به پات بیوفته

زهرا
زهرا
6 ماه قبل

من دختر ۱۴ ساله هستم نامزدم از من میخاد رابطه از پشت داشته باشم بخاطر پرده ی بکارتم تا شب عروسی سالم بمونه
چند باری هم از پشت داشتم باایشون آیا به ضرر من هست راهنمایی کنید لطفا

میلاد
میلاد
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

خجالت بکش

Sepehr.bidi
Sepehr.bidi
پاسخ به  میلاد
5 ماه قبل

خجالت نداره دیگه سکس کاری نداره میکنه تو در میاره

آتوسا
آتوسا
پاسخ به  میلاد
3 ماه قبل

نه فقط باد سنت بزرگ میشه

سعید
سعید
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

بله ضرر داره

علی
علی
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

نه هیچ زراعره واست نداره اتفاقه بهترین لزت از پشت میبری ادامه بده

علی
علی
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

کسی حست باهم رابطه داشدباشیم من خیلی کلفته

علی
علی
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

سلام

Nazanin
Nazanin
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

فقط وقتی سنت خوندم
فدات بشم من

سعیدرضاتقدیری
سعیدرضاتقدیری
پاسخ به  Nazanin
9 روز قبل

داروهای گیاهی موجوددارم اسپری خارجی هم دارم کسی خواست درخدمتم۰۹۳۶۴۶۴۲۴۱۲

آرمین
آرمین
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

شل کن لذت ببر بدی بکنه تو ووش حال کنه

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳

زهرا
زهرا
6 ماه قبل

من دختر ۱۴ ساله هستم نامزدم از من میخاد رابطه از پشت داشته باشم بخاطر پرده ی بکارتم تا شب عروسی سالم بمونه
چند باری هم از پشت داشتم باایشون آیا به ضرر من هست راهنمایی کنید لطفا

رها
رها
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

صدرصد آسیب میبینی و کاملا اشتباهه

امید
امید
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

بدی لاشی وگرنه لج میکنه پاره ات میکنه

مهدی
مهدی
پاسخ به  امید
4 ماه قبل

راست میگه لجوکنب باهاش پارت میکنه

ارتین
ارتین
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

نه

Darya
Darya
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

آخه رابطه تو ۱۴ سالگی ای وای بر من
ضرر داره خیلی هم ضرر داره نکن لطفا

رضا
رضا
پاسخ به  Darya
2 ماه قبل

کجا‌ضرر‌داره
خیلی‌هم‌خوب‌است

حسن
حسن
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

برای تنگی واژن بایستی آب سرکه راداخل وآن حمام بریزی وداخلش دراز بکشی روزی حداقل نیم ساعت راهکارهای مناسب خانگی هم هست

ثنا
ثنا
پاسخ به  حسن
1 ماه قبل

مال من که تنگه

رضا
رضا
پاسخ به  ثنا
25 روز قبل

اداتنگارودرنیار

کریم
کریم
پاسخ به  ثنا
22 روز قبل

بیام امتحان کنم

اژدر۳
اژدر۳
پاسخ به  Darya
8 روز قبل

این دوستمون تجربه داره یه چیز میدونه حتما

مهسا
مهسا
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

ن

حسن
حسن
پاسخ به  مهسا
1 ماه قبل

حسن هستم

ارزو
ارزو
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

صد درصد اسیب میبینی هم ویروس و هم چند مشکل دیگه… میتونی سرچ کنی ببینی چه عوارضی داره

دکتر سارا ترامشلو
دکتر سارا ترامشلو
7 ماه قبل

سلام دوستان‌وقتتون بخیر دکتر سارا ترامشلو هستم
با ۹سال سابقه کاری زنان و زایمان اختلالات جنسی
لطفا برای سوال خود راجب عفونت و جنسی به پیج جدیدمون پیام بدین وقت بگیرین
@mama_sara_tarameshlo
دوست عزیز من مطمئن باش مشکلتو حل میشه

ندا
ندا
پاسخ به  دکتر سارا ترامشلو
4 ماه قبل

واژن من خیلی خارش میکنه چیکارکنم

قربانعلی
قربانعلی
پاسخ به  ندا
4 ماه قبل

بیا من بخارمش

پری
پری
پاسخ به  قربانعلی
4 ماه قبل

واسه ننت هم خودت خاروندن

امید
امید
پاسخ به  ندا
4 ماه قبل

بده دوساعت توش کنم ۰۹۰۵۵۹۴۹۵۸۵

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

سلام ۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

شمارت چنده

دلوین
دلوین
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

حتمن رابطه نداری یاهم که همیشه تورابطه اب منی روداخل ریخته میشه

محمداکرم
محمداکرم
پاسخ به  ندا
1 ماه قبل

۰۹۹۱۳۰۴۳۱۰۳

دکتر سارا ترامشلو
دکتر سارا ترامشلو
7 ماه قبل

سلام دوستان‌وقتتون بخیر دکتر سارا ترامشلو هستم
با ۹سال سابقه کاری زنان و زایمان اختلالات جنسی
لطفا برای سوال خود راجب عفونت و جنسی به پیج جدیدمون پیام بدین وقت بگیرین
@mama_sara_tarameshlo
دوست عزیز من مطمئن باش مشکلتو حل میشه

دکتر سارا ترامشلو
دکتر سارا ترامشلو
7 ماه قبل

سلام دوستان‌وقتتون بخیر دکتر سارا ترامشلو هستم
با ۹سال سابقه کاری زنان و زایمان اختلالات جنسی
لطفا برای سوال خود راجب عفونت و جنسی به پیج جدیدمون پیام بدین وقت بگیرین
@mama_sara_tarameshlo
دوست عزیز من مطمئن باش مشکلتو حل میشه

دکتر سارا
دکتر سارا
7 ماه قبل

سلام دوستان‌وقتتون بخیر دکتر سارا ترامشلو هستم
با ۹سال سابقه کاری زنان و زایمان اختلالات جنسی
لطفا برای سوال خود راجب عفونت و جنسی به پیج جدیدمون پیام بدین وقت بگیرین
@mama_sara_tarameshlo
دوست عزیز من مطمئن باش مشکلتو حل میشه

نرگس
نرگس
7 ماه قبل

سلام من۱۸ سالمه خشکی واژن پیدا کردم باید چیکارکنم لطفا کمکم کنید

فرامرز
فرامرز
پاسخ به  نرگس
7 ماه قبل

باید به‌ من بدی چون خودم تف میزنم مشکلت حل میشه نفربعد

بی بی
بی بی
پاسخ به  فرامرز
5 ماه قبل

واقعا حیف نام مرد که شما یدک میکشید . به شما نمیشه گفت مرد باید گفت خر نر. این خانمها همانند خواهر و مادر شما هستند برید مشگلتون رو با گلنار مرتفع کنید .

Darya
Darya
پاسخ به  بی بی
3 ماه قبل

دقیقن

آتوسا
آتوسا
پاسخ به  بی بی
3 ماه قبل

راسته مگه بی شرف هستین همونا خواهرای تو مادرتون هست

مرضیه هستم
مرضیه هستم
پاسخ به  بی بی
2 ماه قبل

سلام

Aram
Aram
پاسخ به  بی بی
24 روز قبل

خانمها هم بدشون نمیاد.عمدن میپرسن ک اون جوابو بگیرن

ساسان یسکری
ساسان یسکری
پاسخ به  بی بی
23 روز قبل

بله من با شما موافقم مریض هستن روشن نمیشه برن دکتر میخوان بدونن میشه توی خونه درمان بشن آن وقت بعضی مسخره میکنن کمی فرهنگ باشه خوبه

امید
امید
پاسخ به  فرامرز
5 ماه قبل

دهنت

پری
پری
پاسخ به  فرامرز
4 ماه قبل

تف رو بزن در خواهرت

نیلا
نیلا
پاسخ به  پری
3 ماه قبل

وای ک چقد خندیدم بخدااااااآ

انگوری
انگوری
پاسخ به  فرامرز
3 ماه قبل

خاک توسرت

فروزان
فروزان
پاسخ به  فرامرز
2 ماه قبل

خخخخخخخ خیلی باحال بود مخصوصا نفر بعدش

سارا
سارا
پاسخ به  نرگس
7 ماه قبل

اب زیاد مصرف کن احتمالا بخاطر عفونت قارچی هم میتونه باشه حتمی دکتر زنان مراجعه کن

دامازما
دامازما
پاسخ به  نرگس
6 ماه قبل

بهم کس بده

مریم هستم
مریم هستم
پاسخ به  دامازما
5 ماه قبل

سلام میشه به منهم کمک کنی من هم از پشت دادم

پری
پری
پاسخ به  مریم هستم
4 ماه قبل

خب نده

انگوری
انگوری
پاسخ به  پری
3 ماه قبل

خیلی قانع کننده بو

مهدی
مهدی
پاسخ به  مریم هستم
3 ماه قبل

خوب نده

دامازما
دامازما
پاسخ به  نرگس
6 ماه قبل

خیلی های دیگه هم این مشکل را داشتند و به من کس دادن مشکلش حل شد

پری
پری
پاسخ به  دامازما
4 ماه قبل

برای همین ننت تنگه

فروزان
فروزان
پاسخ به  دامازما
2 ماه قبل

منم مشکل دارم ولی مشکل من این هست ک اصلاً سیرنمیشم از رابطه میشه کمکم کنی؟۰۹۹۲۷۲۰۶۰۹۷

فرهاد هستم
فرهاد هستم
پاسخ به  فروزان
13 روز قبل

۰۹۱۴۱۸۰۶۰۰۱

بهلول
بهلول
پاسخ به  فروزان
8 روز قبل

ببین باورت میشه خدا یه قدرتی داده بهم ۷راند پشت سر هم میتونم بزنم کدوم شهر یا منطقه هستی

رها
رها
پاسخ به  نرگس
5 ماه قبل

روغن دنبه استفاده کن

Lady
Lady
پاسخ به  نرگس
4 ماه قبل

عزیزم اینجا دنبال جواب نباش یه نشت گاو زر میزنن فقط
حتما به یه پزشک زنان مراجعه کن چون این اتفاق برای سنت خیلی زوده ، درمان سریعتر بهتره ، میتونی آزاد بری حتی اسم و فامیلم نگی جای دورتری از منزل بری که کسی متوجه نشه اینارو گفتم چون خیلیا هنوز فکر میکنن برای رفتن پیش پزشک زنان حتما یه رابطه ای چیزی داشتی

آتوسا
آتوسا
پاسخ به  Lady
3 ماه قبل

آفرین به شما خوب جواب داد ❤️

رضا
رضا
پاسخ به  نرگس
2 ماه قبل

من‌بلدم

بهلول
بهلول
پاسخ به  نرگس
8 روز قبل

زیاد با آب خودتو نشور سعی کن ژل الاورا را در لیوان حل کنی رقیق شد هرروز به جای شستن با آب با ژل بشور خودتو بزار بمونه نترس ضرر نداره

ارزو
ارزو
7 ماه قبل

اب ریزش دارم

میلاد
میلاد
پاسخ به  ارزو
5 ماه قبل

آبریزش چی

سارا
سارا
پاسخ به  ارزو
1 ماه قبل

سلام عزیزم من یک سال ک طلاق گرفتم و ۲سال تو زندگی هم رابطه نداشتم این س ساله که اصلا رابطه ای ندارم و ۲۵سالمه چیکار کنم بنظرت الان واژنم بسته شده؟بعضی وقتا از شورت پوشیدن زیادی عفونت میکنم

کریم
کریم
پاسخ به  سارا
22 روز قبل

عزیزم شمارتو بزار محرمانه راهنمایی میکنم

سارا
سارا
8 ماه قبل

سلام مال من ۲۰ سالمه مال من خیلی گشاده چه کار کنم تا تنگ بشه

دامازما
دامازما
پاسخ به  سارا
6 ماه قبل

به من بده

امید
امید
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

بزنگ کلفتم ۰۹۰۵۵۹۴۹۵۸۵

محمد
محمد
پاسخ به  امید
4 ماه قبل

نجسته لاشی

پری
پری
پاسخ به  امید
4 ماه قبل

خداوند دورغ گویان را دوست ندارد دول موشی

فرزانه سامی
فرزانه سامی
9 ماه قبل

سلام.منم همین مشکل گشادی واژن دارم چکار کنم..خیلی به عذاب هستم.

ممل
ممل
پاسخ به  فرزانه سامی
5 ماه قبل

کمتر میدادی

آتوسا
آتوسا
پاسخ به  ممل
3 ماه قبل

شاید زایمان داشته

ثنا
ثنا
پاسخ به  آتوسا
1 ماه قبل

ثنا
والا من تو زندگیم ی بارم دکتر زنان نرفتم همیشه بهداشت رعایت کردم..خیلیم تنگم

سعیدرضاتقدیری
سعیدرضاتقدیری
پاسخ به  ثنا
9 روز قبل

بمنم یادمیدی؟؟

فروزان
فروزان
پاسخ به  ممل
2 ماه قبل

خخخخخخخخخخ

دکمه بازگشت به بالا