نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی

راهکارهایی برای بهبود برقراری اولین رابطه جنسی

راهکارهایی برای بهبود برقراری اولین رابطه جنسی

 عقاید بسیاری در مورد اولین رابطه زناشویی وجود دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که اولین رابطه جنسی همراه با درد یا خونریزی شدید است. اگرچه ممکن است ناراحتی جزئی به وجود بیاید؛ اما برقراری اولین رابطه جنسی باعث درد یا خونریزی شدید نخواهد شد. مهم است به یاد داشته باشید که هیچ تعریف مشخصی از شرایط اولین رابطه جنسی وجود ندارد. از آن‌جایی که تعریف‌های متفاوتی برای اولین رابطه جنسی وجود دارد، در ادامه این مطلب قصد داریم نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

چند نکته و قانون کلی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید راحتی بیشتری را حین اولین رابطه جنسی خود تجربه کنید:

با آناتومی بدن خود آشنا شوید

سعی کنید قبل از برقراری اولین رابطه زناشویی، ابتدا با آناتومی بدن خود به‌خوبی آشنا شوید. شناخت آناتومی بدن به شما کمک می‌کند تا تجربه راحت‌تر و بهتری از برقراری رابطه جنسی داشته باشید. برای این کار سعی کنید خجالت را کنار بگذارید و اندام تناسلی خود را لمس کنید. شما می‌توانید از آلت تناسلی همسر خود نیز اطلاعات کافی کسب نمایید و با شناخت آناتومی بدن وی، رابطه بهتری را تجربه کنید. داشتن مطالعه در این زمینه می‌تواند کمک بسیاری به شما کند.

 با همسرتان در مورد نگرانی‌های خود صحبت کنید

 یکی از نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی که باید بدانید، ایجاد همدلی و صحبت کردن با همسرتان است. اگر فرد عصبی هستید یا نگرانید که حین برقراری اولین رابطه جنسی به شما آسیب وارد شود، حتماً این موضوع را با همسرتان در میان بگذارید. شما می‌توانید همراه با همسرتان اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که هم از لحاظ جسمی و هم از نظر احساسی در شرایط کاملاً راحت و آسوده به سر می‌برید.

اطلاعات کافی در مورد نحوه به ارگاسم رسیدن کسب کنید

 ارگاسم رسیدن زوجین هنگام رابطه جنسی بسیار حائز اهمیت است. برخی افراد به‌طور طبیعی در اولین رابطه جنسی خود به ارگاسم نمی‌رسند که این کاملاً طبیعی است. رابطه جنسی مهارتی است که می‌توانید با گذشت زمان آن را ارتقا دهید. دقیقاً مانند رانندگی کردن یا سایر مهارت‌ها نیاز به تجربه و کسب مهارت کافی دارد. شما می‌توانید در مورد نحوه به ارگاسم رسیدن خود و یا همسرتان مطالعات لازم را به دست آورید. سعی کنید انتظارات واقع‌بینانه در مورد به ارگاسم رسیدن داشته باشید.

 اولین رابطه جنسی را آهسته انجام دهید

   رابطه جنسی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و شما را وادار به انجام حرکات سریع کند؛ اما توجه داشته باشید که انجام رابطه جنسی آهسته‌تر به سلامت جسمی و روحی شما کمک بیشتری می‌کند. سعی کنید ابتدا از حرکات آرام و ملایم استفاده کنید و چنانچه در این موقعیت راحت بودید آن را تغییر دهید. به‌خصوص در مورد اولین دخول سعی کنید سرعت خود را کم کنید تا ماهیچه‌های واژن کم‌کم به آلت مرد عادت کند. کاهش سرعت رابطه جنسی این فرصت را به شما می‌دهد تا لذت بیشتری ببرید.

 وقت کافی صرف معاشقه کنید

 معاشقه یک روش عالی برای آرام‌سازی ذهن و افزایش آگاهی و تجربه لذت بیشتری است. هرچه معاشقه طولانی‌تر و بهتر باشد، رابطه جنسی باکیفیت‌تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، داشتن معاشقه به خیس شدن واژن کمک کرده و باعث می‌شود اولین دخول راحت‌تر و بدون درد و خونریزی شدید فراهم شود. یکی دیگر از نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی این است که از روان‌کننده استفاده کنید. استفاده از روان‌کننده قبل از برقراری اولین رابطه زناشویی به‌ سهولت آن و رسیدن به اوج لذت جنسی کمک زیادی می‌کند؛ اما توجه داشته باشید که اگر از کاندوم استفاده می‌کنید، باید حتماً از روان‌کننده‌های بر پایه آب استفاده کنید. چرا که استفاده از روان‌کننده‌های بر پایه روغن باعث ایجاد اصطکاک در سطح کاندوم شده و احتمال پارگی آن را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، شانس بارداری ناخواسته از این طریق نیز زیاد می‌شود.

 موقعیت‌های مختلف را امتحان کنید

 یکی دیگر از نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی این است که موقعیت‌های مختلف را امتحان کنید. اگر یک موقعیت جنسی برای شما ناخوشایند است، سعی کنید آن را تغییر دهید و موقعیت دیگری را امتحان نمایید. سعی کنید موقعیتی که در آن احساس راحتی می‌کنید را پیدا کرده و اغلب اوقات از آن استفاده نمایید. موقعیتی که انتخاب می‌کنید به نوع آلت تناسلی خودتان و همسرتان بستگی دارد. اغلب اوقات بهتر است اولین رابطه زناشویی را ساده انجام دهید تا برای شما و همسرتان مطلوب‌تر باشد.

یک سری نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی وجود دارد که باید آن‌ها را به‌دقت رعایت کنید. یکی از این موارد راهکارهای جلوگیری از بارداری و ابتلا به بیماری‌های مقاربتی است. توجه داشته باشید که اولین رابطه جنسی می‌تواند احتمال ابتلا به عفونت‌های مقاربتی یا بیماری‌های واگیردار را افزایش دهد. از جمله این بیماری‌های مقاربتی می‌‌توان به اچ آی وی HIV و زگیل تناسلی HPV اشاره کرد. یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی یا بیماری ناخواسته استفاده از کاندوم است. توجه کنید که در مورد بیماری زگیل تناسلی کاندوم نمی‌تواند صددرصد منجر به جلوگیری از آن شود. چراکه ممکن است زگیل تناسلی روی کشاله‌های ران یا محدوده آن نیز وجود داشته باشد که امکان پوشاندن آن با استفاده از کاندوم وجود ندارد. اما کاندوم ایمنی بسیار بالایی را در برابر بارداری ناخواسته به وجود می‌آورد.

 جلوگیری از بارداری در اولین رابطه جنسی

 توجه داشته باشید که شما می‌توانید حتی در اولین رابطه جنسی خود نیز باردار شوید. اگر می‌خواهید از بارداری جلوگیری کنید، چندین گزینه پیشگیری وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با توجه به تمایل خود یا با مشورت پزشک به کار ببرید. از جمله این راهکارهای پیشگیری از بارداری ناخواسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از کاندوم و قرص ضدبارداری بیش‌تر رایج است. کاندوم به دو شکل مردانه و زنانه در بازار موجود است. کاندوم مردانه که از جنس لاتکس است را باید پس از برانگیخته شدن آلت روی آن کشیده و سپس شروع به برقراری رابطه جنسی کرد. کاندوم زنانه باید داخل واژن قرار بگیرد. این نوع کاندوم دارای دهانه بازی است که باید خارج از دهانه واژن قرار بگیرد. از آن‌جایی که استفاده از کاندوم مردانه بسیار راحت‌تر از کاندوم زنانه است، طرف‌داران بیشتری دارد. همچنین ضریب خطای بارداری کاندوم مردانه بسیار کمتر از کاندوم زنانه است.

پیسگیری از بارداری در دوران عقد

 قرص ضدبارداری با برندهای مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید آن‌ها را با مشورت دکتر آنلاین ماما تهیه و مصرف نمایید. قبل از مصرف در مورد نحوه صحیح مصرف و تعداد روزهای آن اطلاعات لازم را کسب نمایید تا تأثیر کافی را داشته باشند. دستگاه آیودی IUD نیز یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از بارداری است که باید در داخل واژن کار گذاشته شود.

اولین رابطه بعد عقد

بسیاری از زوج‌های جوان بلافاصله بعد از عقد اقدام به برقراری اولین رابطه زناشویی خود می‌کنند. این کار هیچ اشکالی ندارد؛ اما بهتر است فرهنگ و خواسته‌های خانواده‌های خود را نیز مدنظر داشته باشید. همچنین از آن‌جایی که احتمال بارداری در اولین رابطه جنسی نیز وجود دارد، بهتر است اطلاعات خود در مورد جلوگیری از بارداری را افزایش دهید تا خطر بارداری ناخواسته کاهش یابد. همچنین اطلاعات کافی در مورد نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی را به دست آورید تا بهترین نتیجه و تجربه حاصل شود. معاشقه کردن و استفاده از روان‌کننده‌ها را فراموش نکنید تا از شدت درد کاسته شود. شما می‌توانید با تحقیق در مورد تجربه اولین رابطه زناشویی نی نی سایت و همچنین مشاهده فیلم آموزش رابطه زناشویی صحیح در اینترنت، رابطه جنسی باکیفیت و حساب‌شده‌تری داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه جنسی دارید می توانید از مشاوره سلامت جنسی پذیرش ۲۴ به صورت آنلاین استفاده کنید.

مشاوره آنلاین سلامت جنسی

 ترس از اولین رابطه زناشویی

چرا از اولین رابطه می‌ترسم؟

 عقاید مختلفی در مورد برقراری اولین رابطه جنسی وجود دارد. ممکن است شما از تجربیات افراد مختلف استفاده کرده باشید یا شنیده باشید که اولین رابطه جنسی می‌تواند همراه با درد یا خون‌ریزی زیاد باشد. درصورتی‌که شرایط بدنی و موقعیت افراد متفاوت بسیار مختلف است و احتمال این‌که شما درد یا خون‌ریزی شدیدی را در اولین رابطه جنسی خود تجربه نکنید وجود دارد. به‌طور کلی افزایش آگاهی نسبت به رابطه جنسی می‌تواند به ارتقای کیفیت آن کمک زیادی کند.

 علت پریود نشدن بعد از اولین رابطه جنسی چیست؟

به‌طور کلی خانم‌هایی که سیکل قاعدگی منظمی دارند و بعد از اولین رابطه جنسی خود پریود نشده‌اند، باید برای انجام تست بارداری به پزشک مراجعه کنند. همچنین برای آزمایش بارداری در منزل می‌توان از بی‌بی‌چک نیز استفاده کرد. در مورد خانم‌هایی که سیکل قاعدگی نامنظم دارند نیز احتمال دارد تست بارداری آن‌ها منفی باشد؛ اما چند روز بعد که مجدداً تست بارداری انجام می‌دهند، احتمال مثبت بودن پاسخ نیز وجود دارد.

 چرا تغییرات هورمونی بعد از اولین رابطه جنسی به وجود می‌آید؟

برقراری اولین رابطه جنسی ممکن است تغییرات هورمونی را نیز به‌دنبال داشته باشد. از آن‌جایی که هنگام برقراری رابطه جنسی، مغز مواد شیمیایی زیادی را آزاد می‌کند، ممکن است هورمون‌های اندروفین، دوپامین و اکسی توسین با تغییراتی همراه شوند. اکسی توسین به‌عنوان هورمون عشق نیز شناخته می‌شود. افزایش این هورمون در بدن منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس و افزایش احساس رضایت‌مندی و شادی در فرد شود.

 از تغییراتی که معمولاً در برقراری رابطه جنسی پدید می‌آید، می‌توان به افزایش جریان خون در سینه‌ها اشاره کرد. به این صورت که معمولاً جریان خون در اطراف نوک سینه‌ها افزایش‌یافته و ممکن است حساس‌تر و بزرگ‌تر از حد معمول شوند. البته این تغییرات موقتی بوده و پس از مدتی نوک سینه به حالت اولیه خود باز خواهد گشت. علاوه بر این، ممکن است دهانه واژن نیز به علت افزایش گردش خون کمی متورم و بزرگ‌تر از حالت عادی مشاهده شود. این حالت نیز موقتی بوده و پس از گذشت مدت زمانی به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

سوزش در اولین رابطه جنسی

 آیا داشتن سوزش بعد از اولین رابطه جنسی طبیعی است؟

توجه داشته باشید که واژن بخش بسیار حساسی از بدن خانم‌ها را تشکیل می‌دهد و احتمال این‌که پس از برقراری اولین رابطه جنسی با سوزش یا واکنش‌های آلرژیک مواجه شوید بسیار زیاد است. چراکه ممکن است واژن نسبت به کاندوم یا مواد روان‌کننده واکنش نشان دهد و این واکنش اغلب همراه با سوزش، خارش، تورم و التهاب همراه خواهد بود. یکی دیگر از علل سوزش بعد از اولین رابطه جنسی داشتن مقاربت خشن است. به این علت که ممکن است برخی اوقات از مواد روان‌کننده در برقراری روابط جنسی استفاده نشود و به دلیل ایجاد سایش زیاد احساس درد و سوزش به وجود بیاید. حتی احتمال پارگی بافت‌های واژن و بروز خون‌ریزی نیز وجود دارد. برای جلوگیری از این عارضه توصیه می‌شود حتماً از روان‌کننده استفاده کرد و برقراری اولین رابطه جنسی را آهسته‌تر انجام داد.

یکی دیگر از عللی که ممکن است باعث بروز سوزش بعد از اولین رابطه جنسی شود، وجود قارچ یا عفونت‌های واژینال است. از آن‌جایی که واژن خانم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و ممکن است پس از برقراری اولین رابطه جنسی دچار میکروب یا باکتری شود، این باکتری‌ها پس از گذشت مدت زمانی منجر به بروز خارش و سوزش در واژن می‌شوند و چنانچه سریعاً نسبت به درمان آن‌ها اقدام نشود، ممکن است عوارض جدی‌تری را به‌همراه داشته باشد. معمولاً متخصص زنان و زایمان در این باره می‌تواند کمک زیادی به شما کند و با تجویز انواع قرص‌ها، پمادها و داروهای ضد قارچ این مشکل را به‌خوبی برطرف نماید.

 توجه داشته باشید که ایجاد سوزش بعد از اولین رابطه می‌تواند تأثیر به‌سزایی در روابط جنسی زوجین ایجاد کند؛ زیرا معمولاً خانم‌هایی که پس از اولین مقاربت خود به درد و سوزش زیادی مواجه می‌شوند، معمولاً تمایل کمتری به برقراری رابطه جنسی دوباره نشان می‌دهند؛ بنابراین بهتر است قبل از انجام اولین رابطه جنسی تدابیر کافی در مورد سوزش و درد لحاظ شود.

 در این مطلب به بررسی نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه‌تان واقع شود. اگر شما هم برای برقراری اولین رابطه جنسی خود با مشکلاتی مواجه هستید، باید به سکس‌تراپیست مراجعه کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه مشکلات در برقراری رابطه جنسی می‌توانید با مشاوره آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان در سایت پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید تا به‌راحتی مشکلات جنسی خود را برطرف نمایید.

مشاوره آنلاین متخصص زنان و زایمان

 

۳.۷/۵ (۲۸ نظر)

منبع
www.google.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
607 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....
....
4 روز قبل

هرکی یه سکس خوب میخواد بیاد پیشم دخترم خیلیم قشنگم اینقدر حال میده به همون

امید
امید
5 روز قبل

بگو کجا بیام آماده ام

ناشناس
ناشناس
14 روز قبل

یکی بیاد منو کنه

پریسا
پریسا
پاسخ به  ناشناس
10 روز قبل

بله

پریسا
پریسا
پاسخ به  ناشناس
10 روز قبل

من بیام

امید
امید
پاسخ به  ناشناس
5 روز قبل

بگو کجا بیام آماده ام

افشار
افشار
19 روز قبل

سلام خسته نباشید من با نامزدم اشتباهی آلتش در کمی داخل و من درد خیلی کمی داشتم و از به بعد کاملا چندین بار این کارو انجام داد ولی الان بعد عروسی تاحالا یه بار اقدام کردیم و خون نیومد و درد زیادی نداشتم فقط کمی دور واژنم درد می‌کند چیکار کنم

ناشناس
ناشناس
25 روز قبل

این توضیحات داده شده تا بعضی ها که از روابط جنسی نمیدونن با خبر شراس میگن تا دخترا شروع نکنن پسرا مرض دارن مشکل ادختراس لزفان یکم حیا ما دختریم بلید شخصیت داشته باشیم و اینکه بعصی ها هم تو پاسخ ها خوندم درمورد خدا و قیامت و اینجور چیزا حرف میزدد دستشون درد نکنه دمشون گرم ولی هر که هر کاری کند به خود کند به شما چه رطی داره خودتونو نخود هر اشی میکنین کم شیخ داریم

....
....
28 روز قبل

وای یکی بیاد منو بکنه

امید
امید
پاسخ به  ....
5 روز قبل

بگو کجا بیام آماده ام

قاسم
قاسم
پاسخ به  امید
2 روز قبل

خونه می تونی بیایی

قاسم
قاسم
پاسخ به  ....
2 روز قبل

آره من بیام چند سالت

مهتاب
مهتاب
28 روز قبل

سلام به همگی من دخترم و با نامزدم اول دوست شدیم و بعد ازدواج کردیم تو دوران دوستی همش سعی داشت که منو راضی کنه تا باهام رابطه جنسی برقرار کنه که با کلی مخالفت و جنگ و دعوا راضی شدم الان که عقد هستیم دیگه اون رابطه جنسی قبل و نمیخواد میخواد از جلو سکس داشته باشیم و من قبول نکردم و اون میگه من ارضا نمیشم تو خواستی بگو تو رو ارضات کنم الان چن شبه سر این موضوع همش بحث داریم و گریه میکنم چون میخوام اونم ارضا بشه

محسن
محسن
پاسخ به  مهتاب
24 روز قبل

سلام خانوم چرا گریه دوربینه چشماتو ببند بگو آقاتون یکم نازش کنه مالش بده وقتی که آبش اومد و شماهم آمده دخول بودید یواش یواش فرو کنه بعدش لذت انقدر که در شو متوجه نمیشی

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  مهتاب
22 روز قبل

بهش بده

قاسم
قاسم
پاسخ به  مهتاب
2 روز قبل

کسی نیست سکس کنه

نیکا رستمی
نیکا رستمی
30 روز قبل

سلام خسته نباشید .من نمیتونم تحمل درد دخول رو داشته باشم چیکار کنم

رضا
رضا
پاسخ به  نیکا رستمی
22 روز قبل

اگه قبلش اماده شده باشی خودت دو دستی میگیری فرو میکنی تو واژنت

قاسم
قاسم
پاسخ به  نیکا رستمی
2 روز قبل

مگه کرم نمی زنه

مهلا
مهلا
1 ماه قبل

سلا برای چی وقتی آلت همسرم میره داخل ازم مایع منی خارج میشه

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  مهلا
22 روز قبل

نشون شهوت

کریم
کریم
پاسخ به  مهلا
14 روز قبل

دوست داری چی خارج شه.بچه اژدها

قاسم
قاسم
پاسخ به  مهلا
2 روز قبل

آلت من بزرگ بعضی موقع می خوام بکنم تو واژن می ترسم

مهلا
مهلا
1 ماه قبل

سلام آلت شوهرم خیلی بزرگه و من اذیت میشم آلتش نمیره داخلم میشه یک چیزی بگین واسه گشاد شدن واژنم

کریم
کریم
پاسخ به  مهلا
14 روز قبل

ناچاراً بیا یه مدت زیر من.تا بعد ببینم اگه گشاد نشد دوباره بیا زیر من

قاسم
قاسم
پاسخ به  مهلا
2 روز قبل

یک کرم هست یه کم گرون مگه آلت شوهرت چند سانت

حسن
حسن
1 ماه قبل

حرفهای چرت نزنید از خدا بترسید

محسن
محسن
پاسخ به  حسن
24 روز قبل

نیام تا ته بکنمت

پتپذت
پتپذت
1 ماه قبل

.

مهلا
مهلا
1 ماه قبل

سلام

مهلا
مهلا
1 ماه قبل

من ۶ ماه ازدواج کردم تا حالا موفق نشدم ک بزارم شوهرم رابطه جنسی کنه چکار کنم

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  مهلا
22 روز قبل

بیا من برقرارکنم

علی
علی
پاسخ به  فرزاد
18 روز قبل

چه حرومزاده ای هستی تو که به یه زن شوهردار همچین حرفی میزنی بیناموس

قاسم
قاسم
پاسخ به  علی
2 روز قبل

خوب وقتی بهش ندی چه جوری می مونه

قاسم
قاسم
پاسخ به  مهلا
2 روز قبل

خوب میره جای دیگه می کنه

Search
Search
1 ماه قبل

سلام من سوگندم ۱۶ سالمه رلم همش ازم رابطه جنسی میخواد ولی من قبول نمیکنم چیکار کنم؟

مَن
مَن
پاسخ به  Search
1 ماه قبل

نکن، اینکه رلت تو ۱۶ سالگی ازت رابطه جنسی میخواد خودش گویای اشتباه بودن افکار رلت هست

N.......
N.......
1 ماه قبل

سلام
یکی بیا منو بکنه

جلیل
جلیل
پاسخ به  N.......
1 ماه قبل

خجالت بکش خاک بر سر از خدا بترس

Mmd
Mmd
پاسخ به  N.......
1 ماه قبل

من بیام

Amir
Amir
پاسخ به  N.......
1 ماه قبل

K

محسن
محسن
پاسخ به  N.......
1 ماه قبل

من بیام

محمد
محمد
پاسخ به  N.......
27 روز قبل

من میکنمت

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  N.......
22 روز قبل

بیا بامن

امیر
امیر
پاسخ به  N.......
8 روز قبل

من میام

قاسم
قاسم
پاسخ به  N.......
2 روز قبل

من بیام

N.......
N.......
1 ماه قبل

سلام من ۱۴ سالمه میشه یکی بیاد منو بکنه

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  N.......
22 روز قبل

بیا بامن

M'S'A
M'S'A
2 ماه قبل

سلام
خانومم میخواد همش منو با دست ارضا کنه دلیلش چیه

مرضیه
مرضیه
پاسخ به  M'S'A
27 روز قبل

معاشقه یکی از مقدمات رابطه سالم است

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  M'S'A
22 روز قبل

اون من میخواد

طیبه
طیبه
2 ماه قبل

سلام هرکاری میکنم نمیتوتم تحمل کنم درد اولین رابطه رد

محسن
محسن
پاسخ به  طیبه
2 ماه قبل

سلام دردشی یه لحظه چشماتوروهم بزارتمامه به اقاتون بگو اولش باهاش بازی کنن یه خورده بادست مالش بده تااب بندازه تااب افتاد اون موقعه وقتشه بزاره که حول کوجولو تمام میشه میره راحلش همینه منم نامزدم عسلن نمیزاشت همین کاروکردم یه لحظه دستشو گرفتم تمام شدرفت یه لحظه باید تحمل کنی دیگه

مهلا
مهلا
پاسخ به  طیبه
1 ماه قبل

منم همینطور ۶ ماه ازدواج کردم تا حالا موفق نشدم

دکتر افشین
دکتر افشین
پاسخ به  طیبه
1 ماه قبل

سلام خانوم
شما باید یک لحظه تحمل کنید تا بره داخل بعدش لذتش اونقدری هست ک دیگ دردش رو متوجه نمیشین

میلاده
میلاده
2 ماه قبل

سلام

حسین
حسین
2 ماه قبل

من رابطه جنسی دوست دارم اما خاک بر سر اونی که اینجا رو ساخته خجالت نمیکشید این حرفا رو میزنید مخصوصا یه خانم داره تعریف میکنه که با شوهرش چکار کردن

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

شما خودت و جم کن مرتیکه ….

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
2 ماه قبل

سارا خانوم لطفا جمع کنید این بحث رو ابروی کل دخترا و خانوم هارو بردی

سارا
سارا
2 ماه قبل

منم می خواهم که یکی بنکه .
کی میاد من (دخترم) .
در ضمن من سینه هم دارم .
(خیلی بزرگ)

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط سارا
محسن
محسن
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

من بیام عزیزم.

مهسا
مهسا
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

سلام آقامحسن
شما با من دوست میشی؟

علی
علی
پاسخ به  مهسا
29 روز قبل

سلام من چند لحظه کارد دارم

محدی نوشادپور
محدی نوشادپور
پاسخ به  علی
13 روز قبل

بگوعشقم

محدی نوشادپور
محدی نوشادپور
پاسخ به  مهسا
13 روز قبل

سلام عشق من من طوری بکنمن که اخ نگی وبه ارگاسم برسی عشق من خوبه

محسن
محسن
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

سارا من بیام

آرش
آرش
پاسخ به  محسن
12 روز قبل

سلام خانوما میگم رابطه جنسی اولش درد داره یانه

طرب
طرب
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

‍♂️‍♂️‍♂️

سپهر
سپهر
پاسخ به  سارا
24 روز قبل

سلام پل ارتباطیت چیه؟

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  سارا
22 روز قبل

@m136666شاد

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
16 روز قبل

من پایه ام

علی
علی
3 ماه قبل

سلام منم خیلی دوست دارم کس لیسی کنم پسرم هاتم ازقم ۰۹۹۰۶۳۷۰۲۱۲

دلبر از انبارتپه
دلبر از انبارتپه
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

ههههههه بدبخت

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
3 ماه قبل

من و نامزدم دوتامونم بدنسازیم من ۲۱ سالمه و اون ۲۴ سالشه الان ۱ ساله که عقد کردیم قراره یک یا دوسال هم عقد بمونیم نامزدم جدیدنا ازم رابطه میخاد منم یک بار قبول کردم و تو خونه تنها بودیم قبلش کلی پیش نوازی و ایناهم داشتیم تا جایی پیش رفت که خودم گفتم دیگه من طاقت ندارم کارو زود شروع کن همه چی دست خودم بود تا اومد شروع کنه هولش دادم و گریم گرفت ما ۵ سال قبل از عقد دوست بودیم و ازدواجمون سنتی نبود ولی اون هیکلش یکم درشته و من بغلیم میترسم وقتی برای رابطه نزدیکم میشه ما از اول عقد تا الان فقط در حد لاپایی پیش رفتیم اولین بار وقتی که با پسر عموش و نامزدش رفته بودیم مسافرت تو جرعت حقیقت ازمون خاستن که همچین کاری کنیم منم قبول کردم ولی بعدش کلی گریه کردم و دعواش کردم ونامزدم هیچی نگفت فقط نوازشم کرد و دلداریم داد پسر عموش با ما تو یک ماه عقد کردن اونا همه چیز رو تموم کردن ولی من نمی تونم قبول کنم از کاندوم و تاخیری و…. هم استفاده میکنه برای نزدیکی و اینکه خانوادم بهم گفتن اجازه رابطه ندم به نامزدم تا بعد عروسی از یه طرفم نامزدم خیلی ناراحته ما کلا در هفته ۳ شب میتونیم باهم باشیم

محسن
محسن
پاسخ به  خانوم اقای رضا
3 ماه قبل

بابامگه میشه همش نمیخای به دل نامزدت باشه تابه خودش باید تمامش کنی بره مگه میخای کوبکنی بیرزگی خودته یه ۵سانیه دستاشو سفت بگیر به خدا تمام میشه میره یه حول کوجولو کارتمام میشه

میلاده
میلاده
پاسخ به  محسن
2 ماه قبل

سوزش دارم

محدی نوشادپور
محدی نوشادپور
پاسخ به  محسن
13 روز قبل

بذارباناخونش توکست دورانی بچرخونید کلودیوس راخودت جلوترمیخوابی میگی بکن بزن که زبونم ازحلقم بیادبیرون

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
3 ماه قبل

من و نامزدم دوتامونم بدنسازیم من ۲۱ سالمه و اون ۲۴ سالشه الان ۱ ساله که عقد کردیم قراره یک یا دوسال هم عقد بمونیم نامزدم جدیدنا ازم رابطه میخاد منم یک بار قبول کردم و تو خونه تنها بودیم قبلش کلی پیش نوازی و ایناهم داشتیم تا جایی پیش رفت که گفتم دیگه من طاقت ندارم کارو زود شروع کن همه چی دست خودم بود تا اومد شروع کنه هولش دادم و گریم گرفت ما ۵ سال قبل از عقد دوست بودیم و ازدواجمون سنتی نبود ولی اون هیکلش یکم درشتا و من بغلیم میترسم وقتی برای رابطه نزدیکم میشه ما از اول عقد تا الان فقط در حد لاپایی پیش رفتیم اولین بار وقتیبا پسر عموش و نامزدش رفته بودیم مسافرت تو جرعت حقیقت ازمون خاستن که همچین کاری کنیم منم قبول کردم ولی بعدش کلی گریه کردم و دعواش کردم پسر عموش با ما تو یک ماه عقد کردن اونا همه چیز رو تموم کردن ولی من نمی تونم قبول کنم از کاندوم و تاخیری و…. هم استفاده میکنه برای نزدیکی و اینکه خانوادم بهم گفتن اجازه رابطه ندم به نامزدم تا بعد عروسی

نازنین
نازنین
3 ماه قبل

من و نامزدم دوتامونم بدنسازیم من ۲۱ سالمه و اون ۲۴ سالشه الان ۱ ساله که عقد کردیم قراره یک یا دوسال هم عقد بمونیم نامزدم جدیدنا ازم رابطه میخاد منم یک بار قبول کردم و تو خونه تنها بودیم قبلش کلی پیش نوازی و ایناهم داشتیم تا جایی پیش رفت که گفتم دیگه من طاقت ندارم کارو زود شروع کن همه چی دست خودم بود تا اومد شروع کنه هولش دادم و گریم گرفت ما ۵ سال قبل از عقد دوست بودیم و ازدواجمون سنتی نبود ولی اون هیکلش یکم درشتا و من بغلیم میترسم وقتی برای رابطه نزدیکم میشه ما از اول عقد تا الان فقط در حد لاپایی پیش رفتیم اولین بار وقتیبا پسر عموش و نامزدش رفته بودیم مسافرت تو جرعت حقیقت ازمون خاستن که همچین کاری کنیم منم قبول کردم ولی بعدش کلی گریه کردم و دعواش کردم پسر عموش با ما تو یک ماه عقد کردن اونا همه چیز رو تموم کردن ولی من نمی تونم قبول کنم از کاندوم و تاخیری و…. هم استفاده میکنه برای نزدیکی و اینکه خانوادم بهم گفتن اجازه رابطه ندم به نامزدم تا بعد عروسی

نازنین
نازنین
3 ماه قبل

من و نامزدم دوتامونم بدنسازیم من ۲۱ سالمه و اون ۲۴ سالشه الان ۱ ساله که عقد کردیم قراره یک یا دوسال هم عقد بمونیم نامزدم جدیدنا ازم رابطه میخاد منم یک بار قبول کردم و تو خونه تنها بودیم قبلش کلی پیش نوازی و ایناهم داشتیم تا جایی پیش رفت که گفتم دیگه من طاقت ندارم کارو زود شروع کن همه چی دست خودم بود تا اومد شروع کنه هولش دادم و گریم گرفت ما ۵ سال قبل از عقد دوست بودیم و ازدواجمون سنتی نبود ولی اون هیکلش یکم درشته و من بغلیم میترسم وقتی برای رابطه نزدیکم میشه ما از اول عقد تا الان فقط در حد لاپایی پیش رفتیم اولین بار وقتیبا پسر عموش و نامزدش رفته بودیم مسافرت تو جرعت حقیقت ازمون خاستن که همچین کاری کنیم منم قبول کردم ولی بعدش کلی گریه کردم و دعواش کردم پسر عموش با ما تو یک ماه عقد کردن اونا همه چیز رو تموم کردن ولی من نمی تونم قبول کنم از کاندوم و تاخیری و…. هم استفاده میکنه برای نزدیکی و اینکه خانوادم بهم گفتن اجازه رابطه ندم به نامزدم تا بعد عروسی

نازنین
نازنین
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید

امیرعلی
امیرعلی
3 ماه قبل

سارا میدی

دلبر از انبارتپه
دلبر از انبارتپه
پاسخ به  امیرعلی
1 ماه قبل

اره برو منتظرته

نازنین
نازنین
3 ماه قبل

فقط اینکه ما فقط تا لاپایی پیش رفتیم و لب و اینا اونارم بزور تو مسافرتی ک با پسر عموش که گفتم رفته بودیم تو جرعت و حقیقت پیش رفتیم )با پسر عموش هماهنگ کرده بود همچین جرعتی و بعم بگن)

نازنین
نازنین
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من ۲۱ سالمه نامزدم ۲۴ دوتامونم بدنسازیم ولی من بغلیم و نامزدم درشته ۱ ساله نامزدیم قراره یک سال یا دوسال دیگه هم نامزد بمونیم نامزدم جدیدن رابطه میخاد یک بار من قبول کردم تو نونه تنها بودیم تا بهم نزدیک شد من گریم گرفت و زدمش دست خودم نبود هیچی بهم نگفت جز نوازش کردن من میترسم از هیکلش خیلی درشته بعد پسر عموشم باما تو یک ماه عقد کردن ما زود تر عقد کردیم اونا کارو تموم کردن پسره خودش به نامزدم گفته بود چون باهم خیلی صمیمی هستن ولی من میترسم چون خانوادم خیلی تاکید کردن که تو دوران عقد رابطه نداشته باشم نامزدم هم میگه واقعا خیلی سخته انقد تحمل کردم ما قبل از عقد ۵ سال دوست بودیم میگه خیلی سخته دیگه تاقت ندارم خودمم دلم براش میسوزه نمی دونم چیکار کنم

مهسا
مهسا
پاسخ به  نازنین
2 ماه قبل

سلام نازنین جان منم ۲۰ سالمه دوماهه ک عقد کردیم منو خونواده خودمووشوهرم خیلی اعتقادین ولی یه روز ک خونمون بود ازش خواستم امتحان کنم قبول نکرد اولش ولی بعدش کم کم خودش گرم شد بعد ک شروع کردیم یکم درد داشتم ولی چرا دوروغ تجربه خیلی خوبی بود صب ک بیدارشدیم دیدم کسی نیس و دوباره شروع کردیم سری دوم خیلی بهتر چون کارش و خوب انجام میداد خیلی احتیاط مبکرد دردم نگیره خلاصه من خونوادم خیلی سختگیرن ولی مهم نیس مهم اینه خودمون لذت کافی داشتیم

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
پاسخ به  مهسا
2 ماه قبل

ای کاش ماهم بتونیم تمومش کنیم

اکبر
اکبر
پاسخ به  نازنین
16 روز قبل

بنظرم شل کن

سارا
سارا
3 ماه قبل

من پسر بودم باتان شوخی کردم شما پسرها خیلی بی جنبین چقد زود باور می کنید ساده نباشید چقد به کوص زبونین

محسن
محسن
3 ماه قبل

همه چوری هم حواشو دارم

محسن
محسن
3 ماه قبل

من ۳۵سالم ازدواج نکردم دنبال یه دوست دخترم کسی حست جدی میگم به خدا

فروزان
فروزان
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

من هستم میخوای؟

مهدی
مهدی
پاسخ به  فروزان
16 روز قبل

من پایه ام

پریسا
پریسا
3 ماه قبل

سلام

محسن
محسن
پاسخ به  پریسا
3 ماه قبل

سلام پریسا خانوم خوبی عزیزم

محسن
محسن
پاسخ به  پریسا
3 ماه قبل

پریساخانوم احل کجای من منتظره جوابم

محسن
محسن
پاسخ به  پریسا
3 ماه قبل

سلام پریساخانوم خوبی احله کجای

پریسا
پریسا
پاسخ به  محسن
2 ماه قبل

شیراز

علی
علی
پاسخ به  پریسا
1 ماه قبل

شیرازم

محسن
محسن
پاسخ به  پریسا
3 ماه قبل

سلام جواب ندادی عزیزم

ناشناس گروهb
ناشناس گروهb
پاسخ به  محسن
3 ماه قبل

.

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط ناشناس گروهb
پری
پری
پاسخ به  محسن
3 ماه قبل

سلام خوبی

محسن
محسن
پاسخ به  پری
1 ماه قبل

سلام پری خانوم چه خبرخوبی شماه به من افتخاردوستی میدی

آرمان
آرمان
3 ماه قبل

میگم وقتی میخایم با دوس دخترمون رابطه داشته باشیم برای اولین بار برای اینکه خوشالش کنیم بهترین هدیه چیه بهش بدیم؟

پریسا
پریسا
پاسخ به  آرمان
3 ماه قبل

بهَش النگو بده

فروزان
فروزان
پاسخ به  آرمان
1 ماه قبل

یه بوسه از لب

حمید,
حمید,
4 ماه قبل

من هنوز ازدواج نکردم،ولی خیلی دوست دارم تجربه اولین سکس رو با همسرم داشته باشم،همش منتظر اون روزم،هیچ رابطه ای هم نداشتم

سارا
سارا
4 ماه قبل

کوس دادن بیشتر از کوس کردن حال می ده وقتی ک ی رو بهم تا اخر می چسپونن یه حالی ده منو حال با تمام زندگیم عوض نمی کنم ک ی ر تا اخر بچسپونین به کوسم

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سلام خب باید یکی ک.ص بده دیگع
رهنمایی خواستی بیا شادyoung15

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا شادyoung15

حمید,
حمید,
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

تو یا پسری یا یه دختر که در هر دو حالت یه مریضی که باید خودتو به یه تیمارستان معرفی کنی که مغز معیوبت درمان شه،

فروزان
فروزان
پاسخ به  حمید,
1 ماه قبل

خخخخخ عالی بود

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

اره واقعا

محسن
محسن
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

میای من تااخربدم بره ۲تاتخم بدم بره توش کلن

بی نام
بی نام
4 ماه قبل

یکی بیاد منم بکنه دلم میخاد

، ،،،
، ،،،
پاسخ به  بی نام
3 ماه قبل

من بیام

پریسا
پریسا
پاسخ به  بی نام
3 ماه قبل

ل

م ح
م ح
پاسخ به  بی نام
2 ماه قبل

منم میخام

دلبر از انبارتپه
دلبر از انبارتپه
پاسخ به  بی نام
1 ماه قبل

الان خرمو میفرستم

محمد
محمد
پاسخ به  بی نام
1 ماه قبل

اره تورامیکنم. خیلی با حوصله فقط مشهد

فاطمه
فاطمه
4 ماه قبل

یا خود خدا باز یه عده بی جنبه ریختن تو این سیتا.
هیمن بی جنبه بازی ها رو در میارین همه چی فیلتر میشه دیگه

درسته کسی نمی شناسه کی هستی ولی دیگه یکم شعور داشته باش هر حرفی رو نزنین

سجاد
سجاد
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

ت اینجا چع میکنی بیا شادyoung15

مهدی
مهدی
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

دیگه نبایدایقدرواضح بگن

سارا
سارا
4 ماه قبل

نرگس

محمد
محمد
4 ماه قبل

سلام من ۲ روز است ازدواج کردم ولی همسرم خیلی می ترسه زیر آلت من بسیار بزرگ است نمی دونم چی کار کنم و اون بسیار اذیت میشه و چون بدنساز هستم بیشتر میترسه

بی نام
بی نام
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

اشکال ندارع بیا من بهت میدم

فروزان
فروزان
پاسخ به  بی نام
1 ماه قبل

متعهده

مهدی
مهدی
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

طبیعیه بترسه اما پیش نوازی کن تاواژن اش آمده دخول بشه خیس که شداماده دخول میشه بی مقدمه نرودوم اینکه بهش بگو بچه ۳کیلویی بیرون میادمگه مال توچقدره که بترسه

بی نام
بی نام
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

کاری نداره بگو اون بیاد روت ک زیر خایه هات نباشه اذیت بشه

انسیه
انسیه
5 ماه قبل

فکر نکنید همه مثل شما هستن
من خانومی هستم که تا حالا با نامحرم دست هم ندادم
یک تار از موهای سرم رو به نمایش نامحرمی در نیاوردم
یک بار در ملا عام آرایش نکردم
تا حالا با یک مرد بیش از میزان ضرورت صحبت نکردم
تا حالا چه قبل ازدواج و چه بعد ازدواج هیچ دوست پسری نداشتم

الان هم ده ساله که متاهلم

و خدا رو شکر همسرم هم خیلی آدم پاک و معتقدی هست

و مطمئنم که آدم های پاک تر و عفیف تر از من هم وجود دارن

یکم خجالت بکشید
فکر نکنید همه مثل شما لاابالی هستن
خدا روز قیامت افراد پاکی که معاصر شما بودن اما عفیف بودن رو نشونتون میده
اما اون روز دیگه فایده ای ندارد

یکم به خودتون بیایید

نه ان
نه ان
پاسخ به  انسیه
4 ماه قبل

خودتو بکش

سلنا
سلنا
پاسخ به  انسیه
3 ماه قبل

افرین این خیلی خوبه گل گفتی

علی
علی
پاسخ به  انسیه
3 ماه قبل

واقعا تو بهترینی آفرین دمت گرم

علی
علی
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

چی میشد همه زن ها مثل تو بودن واقعا من حاظرم تمام زندگیمو بدم چنین زنی زنم بشه رحمت بر شیری که خوردی خدا پشت پناهت

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط علی
مهند
مهند
پاسخ به  انسیه
3 ماه قبل

همینه ک وارد سایت نشی رفتی بهشت

بهرام
بهرام
پاسخ به  انسیه
2 ماه قبل

مگه بعد متاهلی هم دوست پسر میگیرن که تو میگی دوست پسر ندارم،،برو خودتو سیاه کن،ماشاله اونایی که جانماز آب میکشن از همه جلو ترن

مهسا
مهسا
پاسخ به  بهرام
1 ماه قبل

سلام

ابولفض
ابولفض
پاسخ به  انسیه
2 ماه قبل

تو اگ پاک بودی نمیومدی اینجا که پیامای نصیه نخونی مواظب خودت باشه پاک

Fafaf
Fafaf
پاسخ به  انسیه
1 ماه قبل

همیشه اینقدر از خودت تعریف میکنی؟
هزارتا هستند اینکاراکه میکی رو میکنن از اونطرفم درآمدشون از کارای خرابیه
هزارتا هم هستند که به ظاهر بدن اما در باطن پاک
اینقدرم جانماز آب نکش

تقوا
تقوا
5 ماه قبل

لطفاً نظارت کنید
چرا اجازه انتشار مطالبی که با صراحت از روابط نامشروع صحبت میکنند رو میدید

نسرین
نسرین
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

امل اح.م.ق برو گوسفنداتو بچرون

بهرام
بهرام
پاسخ به  تقوا
2 ماه قبل

جمع کن بابا،تو اصلا اینجا چیکار میکنی،،شماها باعث تمام مشکلات مردم اید

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  تقوا
2 ماه قبل

افرین دقیقا این چه وضعیه

سکس
سکس
5 ماه قبل

سکس باهم

هانی
هانی
پاسخ به  سکس
4 ماه قبل

زن یا مرد هستین عزیزم

مهدی
مهدی
پاسخ به  هانی
4 ماه قبل

اهل کجایی

سارا
سارا
5 ماه قبل

کوسم دهن همتون بیاد منو بکنید بیاد جلقم بدید من حیا ندارم

تک دل
تک دل
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

خاک تو سرت کنم بی‌شعور بی‌حیا یکم حیا داشته باشه هر چی که هستی دختری یا شاید هم دختر نما برو خجالت بکش یکم انسانیت داشته باش

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا شاد گلمyoung15

نسرین
نسرین
پاسخ به  سجاد
4 ماه قبل

توهم یه ک . و.ن.ی بچه سال هستی هی شاد شاد میکنی گمشو تو غارت ننه خ .راب

بهرام
بهرام
پاسخ به  نسرین
2 ماه قبل

خخخخخخخخ
خوب گفتی

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  نسرین
2 ماه قبل

فحش ندید اه

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بیا

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

شمارت

سارا
سارا
5 ماه قبل

من هر شب لخت می خوابم اخه دوست پسر زیاد دارم در اتاقم کلید می کنم از پدرم نوبت نوبت از پنجره میان منو می کنن من سیر نمی شم شمام بیاید کوس برای شمام دارم

احمد
احمد
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

خسته نمیشی ما میتونیم بیاییم

سارا
سارا
پاسخ به  احمد
5 ماه قبل

تو خسته نشی بتونی منو بگای من خسته نمی شم

سارا
سارا
پاسخ به  احمد
5 ماه قبل

احمد بیا منو سفت بکن

احمد
احمد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

زشته حیا کن

Fafaf
Fafaf
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

پسره

آرمین
آرمین
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا بدی که من بکنم

سارا
سارا
پاسخ به  احمد
5 ماه قبل

توبیا من خسته نمی شم

پریسا
پریسا
پاسخ به  احمد
3 ماه قبل

سلام

علی
علی
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

منم بیام

سارا
سارا
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

توحالا دختر ی روکردی اصلا به کوس یه دختر دستزدی

سارا
سارا
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

عللللللللی بیا لطفا

علی
علی
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

شمارت بده منم بیام

سارا
سارا
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

تو من می کنی یا من تررو بکنم

تک دل
تک دل
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سلام خجالت بکش خدا زده درست حشری ولی نه تا این حد

سارا
سارا
پاسخ به  تک دل
4 ماه قبل

تو دختر ی

احمد
احمد
پاسخ به  تک دل
4 ماه قبل

این کسخله ولش کنید نمیشه یک کسی که خودش شعور نداشته باشی با حرف قانع نمیشه

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

مگر تو هم داری

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

حتی حیوانات هم برای برقراری رابطه جنسی برای خودشون قوانینی دارن
خیلی از حیوان ها وقتی جفت انتخاب کردن دیگه به جز جفتشون وارد رابطه با کس دیگه نمیشن

سارا
سارا
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

اون دیونس فقط باید حال کرد

بهرام
بهرام
پاسخ به  تقوا
2 ماه قبل

اره دقیقا مثل شما،افرین بر شما پاکزاد

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

اگه دین ندارید
اگه به قیامت اعتقاد ندارید
لااقل اصول اولیه ی انسانی رو قبول کنید و با یک نفر ازدواج کنید و سراغ بقیه نروید

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

زمین گرده
چه مرد باشید چه زن نمی‌تونید تا ابد بتازید
خدا جزای کارهای زشتتون رو توی دنیا و آخرت بهتون میده
حتی فرعون ها و نمرود ها هم از دست خدا نتونستن فرار کنن
چه برسه به شما

سارا
سارا
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

عزیزم دنیای بعد وجود ندارد بزار حال کنیم

ناصر
ناصر
پاسخ به  سارا
29 روز قبل

بور کوسی

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

به هر حال هیچ کدوم نمی‌تونید از دست خدا فرار کنید

حتما حتما اگه توبه نکنید به خاک سیاه میشینید

همسرتون هم آینه ی خودتونه
اگه پاک باشید با آدم پاک ازدواج میکنید اگرچه که روزگار شما رو اسیر آدم فاحشه تر از خودتون می‌کنه

تقاص این گناهاتون رو پس میدید

خدا مکرالماکرینه

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  تقوا
2 ماه قبل

افرین افرین

مبینا
مبینا
پاسخ به  تقوا
2 ماه قبل

عزیزم اگر طُ از اینکارا بدت میاد و از نظرت حرومه،، خب چرا وارد سایت میشی؟

....
....
پاسخ به  مبینا
17 روز قبل

دقیقا، افرین

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

کم نبودن افراد هرزه ای که بعد از مدتی به بدترین مرض های لاعلاج دچار شدن
صبر خدا از ضعفش نیست

سارا
سارا
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

کوس خودمه می خوام باش حال کنم

احمد
احمد
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

من بیا بکنمت کوس گلابی میخام

نسرین
نسرین
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

چقد ک.ص میگی

بهرام
بهرام
پاسخ به  نسرین
2 ماه قبل

جا نماز آب کش میکنه،،،خمین آدما گاییدن مردم رووو

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

اون فشاری که با این گناهاتون به قلب پاک و نازنین امام زمان وارد میکنید به هیچ وجه قابل بخشش نیس

مطمئن باشید همون فشار حتما حتما به روح و جسمتون وارد خواهد شد
حضرت بزرگواری میکنن ، پیش خدا ریش گرو می‌ذارن که زمین شما رو نمیبلعه

سارا
سارا
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

امام من تو از هم جداست پس حرف نزن

بهرام
بهرام
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

ولش کن یارو کس لیسه

تقوا
تقوا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

چه طور توان آتش جهنم رو دارید؟

سارا
سارا
پاسخ به  تقوا
4 ماه قبل

اتشی وجود ندارد منو از چی می ترسونی

ahmad
ahmad
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

به همین فکر باش

فروزان
فروزان
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

قطعاً قیامت وجود داره و ما همه یه روزی باید پاسخگوی اعمالمون باشیم پس بهتره که برلی قیامت مون توشه خوب ذخیره کنیم.من دیگه حرفی ندارم.

شنطیا
شنطیا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

چه برنامه ای داری لینکو بده

سارا
سارا
پاسخ به  شنطیا
4 ماه قبل

جلقم می دی

سارا
سارا
پاسخ به  شنطیا
4 ماه قبل

منو جلق بده

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیام جلقت بدم

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

چجوری منو میکنی

بهروز
بهروز
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سارا تو با این کارت فقط خودت اذیت میکنی چون که تو میتونستی با عفاف و حیا یک شوهر خوبی پیدا کنی این کارا نه در دنیا خوشی داری نه در اخرت

بی نام
بی نام
پاسخ به  بهروز
3 ماه قبل

من دختر خوبیم ولی شوهر ندارم میشه بگی چیکار کنم

طرب
طرب
پاسخ به  بی نام
1 ماه قبل
سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

چجوری جلقم می دی

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

چجوری منو جلق می دی

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

منو سفت بکن

شنطیا
شنطیا
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

فکر مرگتو بکن زمانی که بمیری اون دنیا چکارت میکنن واویلا

سارا
سارا
پاسخ به  شنطیا
4 ماه قبل

ترسیدم

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

منم بیا کیتو جر بدم

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

کوسمو جر بده

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا شادyoung15

سارا
سارا
پاسخ به  سجاد
4 ماه قبل

بیام شاد منو می کنی

پریسا
پریسا
پاسخ به  سجاد
2 ماه قبل

OK

رها
رها
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

بعشعور

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

با چی جرم می دی

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

منم میام آب کستو میخورم

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

اب کوسم زیاده خسته نمی ش

رها
رها
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

ابرویی هر چی زن ایرانی را بردی بی حیا بی غیرت

zahra
zahra
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

آبرو هرچی دختره بردی

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

۰۹۹۳۹۵۷۷۰۸۲

امیرعلی
امیرعلی
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

شمارت

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

تف بی شرف بی حیا

فروزان
فروزان
پاسخ به  مجتبی
1 ماه قبل

احسنت

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
16 روز قبل

هیچی مثل سکس حال نمیده

سمیرا
سمیرا
5 ماه قبل

سلام خسته نباشین من تازه ازدواج کردم میخواستم به دونم که توی نامزدی میشه رابطه بر قرار کرد یا نه

بی نام
بی نام
پاسخ به  سمیرا
3 ماه قبل

اره دراز بکش بگو بکنه توش برات تمامممم

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  سمیرا
22 روز قبل

اره لاپایی

مریم
مریم
5 ماه قبل

سلام من و همسرم هر شب رابطه داریم ولی الان چند شب است دیگه رابطه ازم‌نمی خواد هر چقدر شب ها میرم پیشش لخت ولی اهمیتی نمیده

حسین
حسین
پاسخ به  مریم
4 ماه قبل

اون نمیتونه بیا پیش من

فروزان
فروزان
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

به ناموس مردم نگاه بد نداشته باشید کار خوبی نیست

سجاد
سجاد
پاسخ به  مریم
4 ماه قبل

خسته شده گلم کمتر بده مشتاق باشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  مریم
4 ماه قبل

دیگه یه تنفس بده اولش طبیعیه کم کم نهایت درهفته دوروزبهتره باشه

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  مریم
22 روز قبل

اون سیر بیا بامن شاد @m136666

دکمه بازگشت به بالا