تاثیر استفاده از مشاوره‌های دکتر آنلاین داخلی، روانپزشک و کرونا در زندگی افراد به چه صورت است؟

دنیای پزشکی دائماً در حال تغییر است. در حال حاضر فناوری نقش زیادی در حوزه پزشکی دارد. از آنجا که پزشکان دائما به دنبال روش های بهتر برای درمان مردم هستند، فناوری توانسته پیشرفت های بی شماری را در زمینه پزشکی به ارمغان آورد. از جمله این پیشرفت‌ها ، خدماتی در خصوص حوزه پزشکی آنلاین است که به وسیله آن می توانید به خدمات پزشکی یا اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که معمولاً به راحتی در دسترس نیستند.

منظور از دکتر آنلاین چیست؟

در شرایطی که شما نیاز به مراجعه به پزشک دارید اما وقت کافی برای اینکار را ندارید، یا شاید در مکانی هستید که امکان ملاقات با پزشک وجود ندارد، مراجعه به دکتر انلاین می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از خدمات دکتر آنلاین می توانید مراقبت‌های درمانی لازم را از یک پزشک دریافت نمایید، بدون آنکه لازم باشد به مطب آنها پا بگذارید.

در واقع منظور از دکتر آنلاین تبادل اطلاعات پزشکی از یک سایت به سایت دیگر از طریق اینترنت است. این کار با هدف بهبود سلامت فرد انجام می شود. بیش از ۴۰ سال است که پزشکی از راه دور وجود دارد. گاهی اوقات گرفتن وقت ملاقات با پزشکان بسیار دشوار است و یا ممکن است لیست بیماران بسیار طولانی باشد. در این شرایط استفاده از خدمات دکتر آنلاین می تواند به شما کمک شایانی نماید.

شما می‌توانید تصویر پرونده پزشکی خود را جهت بررسی، برای دکتر آنلاین ارسال نمایید. سپس پزشک با پرسیدن سوالاتی از شما و مشاهده پرونده پزشکیتان، مشکلتان را تشخیص داده و یک برنامه درمانی مناسب به شما ارائه می‌دهد.

مشاوره آنلاین

استفاده از خدمات دکتر آنلاین داخلی

پزشکان داخلی وظیفه درمان بسیاری از بیماری‌ها در بزرگسالان را بر عهده دارد. شغل یک دکتر داخلی چالش برانگیز است؛ زیرا آنها با انواع مختلفی از بیماری‌ها سروکار دارند.

در این روزها که استفاده از خدمات پزشک آنلاین با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، می‌توان از خدمات پزشکان داخلی نیز به راحتی استفاده کرد. براساس تحقیقات صورت گرفته، استفاده از خدمات دکتر آنلاین داخلی برای درمان مشکلات رایجی مانند آنفلوانزا ، آکنه و عفونت های دستگاه ادراری بسیار موثر واقع شده است. مشاوره های ویدئویی با پزشک می تواند باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شده و اسباب راحتی بیماران را فراهم آورد.

آیا امکان استفاده از خدمات دکتر آنلاین روانپزشک هم وجود دارد؟

دکتر آنلاین یک روش ارائه خدمات بهداشتی از راه دور از طریق اینترنت است که اغلب درآن از کنفرانس ویدیویی استفاده می شود. کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند همگی جزو دستگاه های هستند که می توانند امکان ویزیت مجازی را فراهم نمایند. ملاقات با دکتر آنلاین روانپزشک نیز یکی از خدماتی است که می‌توانید به راحتی از آن بهره‌مند گردید. یک روانپزشک آنلاین می تواند با توجه به شرایط شما برایتان دارو تجویز کند و به بهبود مشکلتان کمک نماید.

روانپزشکی یکی از تخصص هایی است که با مشاوره ویدئویی یا تلفنی قابل انجام است، زیرا برای اکثر مشکلات روانی، معاینات فیزیکی لازم نیست. روان درمانی می تواند شامل ارائه خدمات مختلفی باشد مانند درمان فردی، گروهی و خانوادگی و همچنین آموزش بیمار و مدیریت داروها.

استفاده از خدمات دکتر آنلاین روانپزشک مقرون به صرفه است و به راحتی در دسترس می‌باشد. در زیر برخی دیگر از مزایای استفاده از دکتر آنلاین روانپزشک را برشمردیم:

  • آسان شدن دسترسی به روانپزشک به خصوص در مناطق محروم و روستایی
  • تسریع در روند درمان
  • عدم نیاز به گرفتن مرخصی توسط کارمندان جهت مراجعه به مطب روانپزشک

مقالات پژوهشی زیادی در مورد تأثیر روانپزشکی آنلاین وجود دارد. روان درمانی آنلاین به اندازه مراجعه حضوری از نظر تشخیص صحیح بیماری، اثربخشی درمان ، کیفیت مراقبت و رضایت بیماران دقیق است. بیماران در هر سنی از خدمات دکتر آنلاین روانپزشک راضی هستند.

مشاوره آنلاین

استفاده از خدمات دکتر آنلاین کرونا به چه صورت است؟

در شرایط فعلی دنیا، استفاده از خدمات پزشکی آنلاین به ویژه برای درمان و مدیریت ویروس کرونا بسیار ارزشمند است. استفاده از خدمات دکتر آنلاین کرونا می تواند با شناسایی افرادی که نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند، باعث کاهش ازدحام جمعیت در کلینیک ها و مطب پزشکان گردد و بدین ترتیب از پخش شدن بیشتر این عفونت در بین مردم جلوگیری نماید.

در حال حاضر، حتی با کاهش تعداد موارد ویروس کرونا در کشور، همچنان فشار زیادی بر زیرساخت های پزشکی وجود دارد. به همین منظور بستری برای مشاوره آنلاین به بیماران ویروس کرونا که در منزل قرنطینه هستند، طراحی شده است. در این پلتفرم که پزشکان زیادی در آن عضو هستند، مشاوره آنلاین به بیماران مبتلا به ویروس کرونا داده می‌شود.

هدف از ارائه این خدمات آن است که بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بدون افزایش فشار بر سیستم مراقبت‌های پزشکی کشور، دسترسی راحتی به پزشک داشته باشند. بیماران کرونایی می‌توانند هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به این خدمات دسترسی داشته باشند.

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا