در خانه بمانیم

میهمانی ناخوانده که مدتی است سرو کله اش در زندگی مردم پیدا شده و موضوع شبکه های خبری و رسانه ها می باشد
شیوع ویروس کرونا به چالشی بزرگ برای مردمان سراسر جهان تبدیل شده است . ویروسی که متاسفانه در حال حاضر بزرگ و کوچک، زن و مرد، تحصیلکرده و بی سواد نمیشناسد و در کمین می باشد به طوری که منتظر کوچک ترین بی احتیاطی است تا به بدن فرد وارد شده و زندگی فرد مبتلا را ،به چالش بکشد.
محمد کاوند (کارشناس ارشد امورتربیتی و پرورشی آموزش و پرورش بروجرد) گفت : در مبارزه بی امان کادر پزشکی با ویروس کرونا برای تسریع در مهار و کنترل این ویروس همکاری آحاد مردم جامعه ضروری است و ساده ترین همکاری مردم در خانه ماندن است.
کاوند اظهارداشت: امروز دقیقا حکایت ما حکایت افرادی است که سوار یک کشتی هستند و کسی حق ندارد در این کشتی رخنه ای ایجاد کند چرا که حرکت نابجای یک فرد باعث غرق شدن همه افراد خواهد شد.بنابراین بهترین شعار این روزها برای هر شخصی می تواند جمله زیر باشد:
من درخانه می مانم چون در قبال سلامت خود و خانواده ام و افراد جامعه احساس مسوولیت می کنم.
منبع:ایرنا

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

متخصص عفونی

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا