درمان غلظت خون با طب سنتی

روش هایی برای درمان گیاهی غلظت خون

درمان غلظت خون با طب سنتی

غلظت خون عارضه‌ای است که به دلیل عدم توازن در تولید نوع خاصی از سلول‌های خونی به وجود می‌آید. بیماری غلظت خون در اثر عوامل مختلفی مانند تغذیه نادرست، سبک زندگی ناصحیح، اختلالات هورمونی یا بیماری‌ ایجاد می‌شود. طب سنتی برای درمان غلظت خون شیوه‌های بسیاری را توصیه می‌کند. در این مطلب علاوه بر این‌که علت، علائم غلظت خون را بررسی می‌کنیم، شما را با راه‌های درمان غلظت خون در طب سنتی نیز آشنا می‌کنیم.

علت غلظت خون در طب سنتی

از نظر طب سنتی غلظت خون مترادف با کثیف شدن خون یا سنگین شدن آن است. مجموعه‌ عوامل زیادی می‌تواند موجب این مشکل شود. شرایط زمینه‌ای مانند سیگار کشیدن، ورزش نکردن، استفاده از غذاهای چرب و فست فودها موجب کاهش اکسیژن رسانی به خون و غلیظ شدن آن می‌شود.  همچنین متخصصان طب سنتی بر نقش تغذیه در غلیظ شدن خون تاکید زیادی دارند و توصیه می‌کنند غذاهای مزاج سرد و مزاج گرم با هم مصرف نشود. حتی تاکید دارند در صورت استفاده از غذاهای با مزاج سرد با خوراکی‌های شیرین و چرب اختلالاتی در بدن ایجاد می‌شود که منجر به بالا رفتن غلظت خون می‌شود.

از طرفی دیگر بیماری‌ها و مشکلات مانند بالا رفتن صفرا در بدن با انجام جراحی‌های کیسه صفرا و هیسترکتومی نیز موجب بالا رفتن مواد زائد در خون و غلیظ شدن آن می‌شود.

دریافت مشاوره آنلاین با متخصص داخلی

علائم غلظت خون در طب سنتی

علائم غلظت خون در ظاهر فرد بیمار یا با ایجاد اختلال در فعالیت‌های بدن مشخص می‌شود. معمولاً اولین علائم‌ خستگی، بی‌حالی، سرگیجه، بالا رفتن فشار خون است. همچنین افرادی که خون غلیظ دارند دچار تاری دید، تنگی نفس، خارش پوست، کبودی در ناخن‌ها یا پوست نیز می‌شوند. در نهایت با افزایش میزان غلظت خون لخته‌هایی در خون ایجاد می‌شود و با مسدود کردن رگ‌ها یا مویرگ‌ها موجب بروز سکته قلبی و مغزی می‌شود. با توجه به شدت علائم  و مدت زمان برئز علائم می‌توان از راهای کاهش غلظت خون در طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی استفاده کرد.

اما این نکته را باید در نظر داشته باشید رفع غلظت خون در طب سنتی نیازمند زمان است. یعنی شما باید روش‌های طب سنتی را با استمرار طی یک بازه‌ی زمانی متوسط یا بلند مدت ادامه دهید تا بتوانید متوجه اثربخشی آن شوید. روش‌هی طب سنتی برای اثربخشی نیازمند زمان و مداومت در اجرا هستند.

علائم غلظت خون

درمان غلظت خون با دمنوش گیاهی

یکی از متداول‌ترین شیوه‌های درمانی در طب سنتی استفاده از گیاهان دارویی به شکل دمنوش است. دمنوش‌های گیاهی در صورتی‌که به صورت روزانه و مداوم استفاده شود می‌تواند در درمان غلظت خون اثربخشی بالایی داشته باشد.

دمنوش زنجبیل برای کاهش غلظت خون

سالیسیلات یک ماده‌ی شیمیایی است که در رقیق کردن خون نقش موثری دارد. زنجبیل یکی از گیاهانی است که دارای مقادیر بالای سالیسیلات است و می‌تواند درمان گیاهی غلظت خون بالا باشد. استفاده از دمنوش زنجبیل یا پودر آن در پخت و پز درمان مناسب برای افرادی است که از مشکل غلظت خون بالا رنج می‌برند.

برای تهیه‌ی دمونش زنجبیل در صورتی که زنجبیل تازه در دسترس دارید، چند تکه از آن را داخل قوری بریزید و با کمی آب روی حرارت بگذارید تا دم بکشد و در طول روز دو یا سه مرتبه از آن بنوشید.

دمنوش دارچین برای کاهش غلظت خون

کوکارین یک ماده‌ی شیمیایی است که از انعقاد خون جلوگیری می‌کند. دارچین حاوی مقادیر بالای کومارین است که می‌تواند علاوه بر درمان بیماری‌های التهابی و کاهش فشارخون، در رقیق کردن خون نیز موثر باشد. مطابق توصیه‌های متخصص طب سنتی استفاده‌ی روزانه از دمنوش دارچین موجب کاهش غلظت خون می‌شود.

دمنوش چای سبز برای کاهش غلظت خون

چای سبز دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان است که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. همچنین خواص چای سبز موجب افزایش انعطاف پذیری دیواره‌ی رگ‌های خونی می‌شود و به این ترتیب خون در رگ‌ها با سهولت درجریان قرار می‌گیرد. همین امر موجب کاهش غلظت خون می‌شود.

دمنوش ها برای درمان غلظت خون

دمنوش عناب برای کاهش غلظت خون

عناب یکی از میوه‌هایی است که درمان موثری برای غلظت خون است. استفاده از دمنوش عناب به میزان دو فنجان در وعده‌ی صبح و عصر غلظت خون را پایین می‌آورد و از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند. برای تهیه آن باید ۸ تا ۱۰ عدد عناب را داخل یک لیوان آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا دم بکشد.

دمنوش آویشن برای کاهش غلظت خون

آویشن در طب سنتی کاربردهای درمانی زیادی دارد و برای بیماری‌های مختلف توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید موثرترین داروی گیاهی غلظت خون را امتحان کنید با استفاده کردن از دمنوش آویشن حتماً از درمان‌های طب سنتی رضایت خواهید داشت. استفاده از دمنوش آویشن ساده است. کافی‌ست ۳ قاشق چایخوری آویشن را داخل قوری با آب جوشیده سرد شده بریزید و روی حرارت بگذارید تا دم بکشد. حتی اگر پودر آویشن را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و روی آن یک نعلبکی بگذارید بعد از ۱۵ دقیقه دمنوش آماده می‌شود.

ترکیب آویشن و عناب به صورت دمنوش نیز یک معجون معجزه‌آور برای درمان غلظت خون است و به طرز موثری علائمی مانند خستگی، بی‌حوصلگی، یبوست، کاهش حافظه، گرفتگی عضلات را کاهش می‌دهد.

دراوهای گیاهی برای درمان غلظت خون

موارد احتیاط مصرف داروی گیاهی برای غلظت خون

همیشه استفاده از گیاهان دارویی برای همه‌ی افراد مناسب نیست. در برخی موارد باید در مصرف دمنوش‌ها احتیاط نمود. افراد زیر کسانی هستند که قبل از استفاده باید حتماً با پزشک معالج مشورت نمایند.

  • زنان باردار نمی‌توانند از تمام دمنوش‌ها استفاده کنند.
  • کسانی که داروی شیمیایی خاصی مصرف می‌کنند، برای بررسی تداخلات دارویی باید نظر پزشک را جویا شوند.

درصورتی‌که از درمان غلظت خون در طب سنتی دکتر روازاده استفاده کرده‌اید اما علائم بیماری شما بهبود نیافته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم از راه‌های کاهش غلظت خون در طب سنتی با استفاده از پزشک آنلاین طب سنتی پذیرش ۲۴ استفاده کنید. سامانه‌ی نوبت دهی آنلاین و اپلیکیشن پذیرش ۲۴ دسترسی شما را به خدمات این سایت راحت و آسان کرده است.

درمان غلظت خون با میوه و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات از غلیظ شدن خون و به دنبال آن بروز لخته در خون جلوگیری می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود در رژیم روزانه‌ی افرادی که مبتلا به غلظت خون هستند حتماً از میوه و سبزیجات تازه استفاده شود.

درمان غلظت خون با آب انار

آب انار به دلیل دارا بودن پلی فنول یکی از آب میوه‌های موثر برای کاهش غلظت خون است. همچنین با کاهش غلظت خون جریان خون سریع‌تر و راحت‌تر می‌شود و فشار سیستولیک کاهش می‌یابد. با توجه به این استفاده‌ی روزانه یک لیوان آب انار درمان مناسبی برای غلظت خون تلقی می‌شود.

البته با توجه به احتمال تداخل آب انار با برخی داروهای شیمیایی، درصورتی‌که از داروهای خاصی استفاده می‌کنید بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید.

درمان غلظت خون با گوجه فرنگی

یکی از شیوه‌های ساده و ارزان برای درمان غلظت خون استفاده از گوجه فرنگی به صورت روزانه است. ترکیبات موجود در گوجه خام یا محصولات آن مانند کچاپ از روش‌های درمان خانگی مفید برای پایین آوردن غلظت خون است.

درمان غلظت خون با آناناس

آناناس حاوی آنزیمی به نام بروملین است که می‌تواند خون را رقیق کند و بیماری‌های قلبی عروقی و فشار خون را درمان کند. استفاده از آب آناناس یا پوره‌ی آن اثرات ضد التهابی نیز دارد.

میوه‌های دیگری نیز مانند شاه توت، گیلاس، نارنگی، توت سرخ، آلو بخارا، توت فرنگی، لیموترش، زرشک در تصفیه و پالایش خون تاثیر دارند و استفاده‌ی روزانه از آن‌ها می‌تواند غلظت خون را پایین بیاورد.

داروهای گیاهی برای غلظت خون

برخی از خوراکی‌هایی که به طور معمول استفاده کنیم، داروهای موثر رقیق کننده خون هستند. به عنوان نمونه زردچوبه یکی از ادویه‌های محبوب است که تقریبا در تمام غذاها استفاده می‌شود و اثر ضد لخته شدن خون دارد. در ادامه چند داروی گیاهی غلظت خون که به راحتی در دسترس است را به شما معرفی می‌کنیم.

درمان گیاهی غلظت خون با زردچوبه

زردچوبه دارای ترکیبات کورکومین است و می‌تواند اثر ضد التهاب و رقیق‌کنندگی داشته باشد. تاثیر کورکومین مانند داروهای ضد انعقاد خون است و می‌تواند از بروز لخته خون و سکته جلوگیری کند.

استفاده از پودر زردچوبه در پخت و پز روزانه و سوپ برای درمان غلظت خون توصیه می‌شود.

درمان گیاهی غلظت خون با سیر

خیلی از افراد اعتقاد دارند سیر موثرترین داروی گیاهی غلظت خون  و ضد ترومبیت است. زیرا حاوی آنتی اکسیدان است و بدن را از رادیکال‌های آزاد و آسیب به سلول‌های بدن محفوظ می‌دارد. همچنین با کاهش فشار خون تجمع پلاکت‌ها را کم می‌کند و موجب جریان بهتر خون در رگ‌ها می‌شود.

درمان گیاهی غلظت خون با فلفل قرمز

فلفل قرمز حاوی ترکیبات سالیسیلات است که می‌تواند خون را به طرز موثری رقیق کند. استفاده از فلفل قرمز تازه و خام یا پودر آن از راهای کاهش غلظت خون است.

درمان غلظت خون با زالو

 افزایش میزان هموگلوبین خون موجب غلیظ شدن خون می‌شود و عبور آن را از رگ‌ها با مشکل مواجه می‌کند.  به این ترتیب عروق کوچک خونی مسدود می‌شوند و مشکلاتی در سلامتی فرد ایجاد می‌شود. پس علائم ظاهری مانند پر رنگ شدن رنگ لب‌ها، خارش بدن و قهوه‌ای شدن بستر ناخن‌ها، خستگی، سردرد و غیره ظاهر می‌شود. زالو درمانی یکی از شیوه‌های درمان غلظت خون در طب سنتی است که می‌تواند این علائم را از بین ببرد.

درمن غلظت خون با زالو درمانی

برای انجام این شیوه‌ی درمانی چند عدد زالو را روی پوست می‌گذارند و زالو بعد از نیش زدن و مکیدن خون از بین می‌رود ولی موجب رقیق شدن خون می‌شود.زالوها در بزاق خود ماده‌ای به نام هیرودین تولید می‌کنند. هیرودین یک ضد انعقاد قوی است زالوها با تولید کردن هیرودین و ترشح آن به خون میزبان موجب رقیق شدن خون می‌شوند و از این طریق راحت‌تر می‌توانند خون را بمکند و بیماری را درمان کنند.

آیا حجامت برای غلظت خون مفید است؟

حجامت یکی از روش‌های خونگیری در طب سنتی است که توسط متخصصان طب سنتی بسیار توصیه می‌شود. در این شیوه‌ی درمانی بین ۵۰ تا ۷۰ سی‌سی خون از بدن بیمار خارج می‌شود. البته این میزان با سن، جنسیت و طبع فرد افزایش یا کاهش می‌یابد.

همچنین بهترین زمان برای انجام حجامت و کاهش غلظت خون فصل بهار است.

حجامت در چه کسانی ممنوع است؟

افراد زیر حتی اگر مبتلا به غلظت خون بالا باشند نمی‌توانند از حجامت برای غلظت خون استفاده کنند.

  • زنان باردار تا قبل از ماه چهارم
  • زنان در طول مدت عادت ماهیانه
  • کودکان قبل از ۴ ماهگی
  • افراد مبتلا به کمبود پلاکت
  • افراد با فشارخون مقطعی بالا

حجامت و درمان غلظت خون

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

شیوه‌های مختلفی برای درمان غلظت خون در طب سنتی وجود دارد. این شیوه‌ها اثربخشی خوبی در درمان بیماری دارند. اما اگر فردی با استفاده از راه‌های درمان غلظت خون در طب سنتی همچنان علائم غلظت خون را داشته باشد برای بررسی دقیق باید حتماً به پزشک مراجعه کند. همچنین در صورتی‌که که فرد دارویی استفاده می‌کندکه دچار تداخل با داروهای گیاهی باشد باید مصرف داروهای گیاهی را قطع کند و برای ادامه‌ی درمان نظر پزشک را بپرسد.

گفتگوی آنلاین با متخصص طب سنتی

سایت پذیرش ۲۴ یک وب سایت آنلاین است که با مراجعه به آن می‌توانید به صورت متنی یا صوتی با پزشکان متخصص مورد نظر برای درمان غلظت خون با طب سنتی در تماس باشید. این شیوه ضمن این‌که هزینه‌‌‌ی کمتری دارد، بسیار سریع و آسان است.

۳.۵/۵ (۳۵ نظر)

منبع
timesofindia.indiatimes.comwww.thedailymeal.comwww.medicalnewstoday.comwww.diabetes.co.ukwww.stamfordhealth.orgmedicine.uiowa.eduwww.medicalnewstoday.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
56 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افشین
افشین
2 ماه قبل

دوستان برای کسی که غلظت خون داره
(( فصد خون )) خیلی خوبه توصیه میکنم چه سنتی چه بیمارستان ازتون بگیرن
بعد هر چی هم رسید نخورید
متناسب با مزاجتون آب انار یا دارچین یا زنجبیل… مصرف کنید
الان از هر هزارتا دکتر یکیشم به فکر بیمار ا نیستن دکتر ااهم یاد گرفتن کاسب شدن…
خودتون دکتر خودتون باشید

زهرا
زهرا
پاسخ به  افشین
2 روز قبل

سلام وقت بخیر کدوم قسمت بدن و فصد انجام میدن

امید
امید
3 ماه قبل

سلام من ۴۹ سال دارم موی پا ریزش داره ودسام در خواب بی حس مشن

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

بعضی از بیماری ها ریشه در مشکلات تیروئیدی و اعصاب دارند پس اول اونها رو چک کنید

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

کسانی که به دیابت مبتلا هستند در وهله اول به کبدشون آسیب میرسه و دچار کبد چرب میشند چون قند در کبد رخنه کرده و بعد چربی ، کبد از قرمز به زردی تغییر رنگ میده و بعد به روده ها آسیب می‌رسونه و‌بدن دچار عفونت میشه همینطور کلیه ها و رگ های چشم ، و در آخر مشکلات تنفسی ، تاری دید ، تپش قلب و سکته های قلبی اتفاق می افته پس از استرس دوری کنید مواد قندی و نان سفید، سیب زمینی، برنج سفید و مواد فرآوری شده ، ماکارونی بدون سبوس و خرما ، هندوانه و بعضی غذاهارو مصرف نکنید

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

کسایی که غلظت خون دارند لطفا گوشت قرمز مصرف نکنید قند و شکر باعث گرفتگی رگ ها میشه و کبد رو به مشکل می ندازه و باعث بیماری های زیادی میشه ، از استرس و اضطراب دوری کنید ، واکسن های کرونا باعث لخته شدن خون و سکته های قلبی و مغزی میشه پس هر کس زده برای حجامت اقدام کنه و بعد از اون یک قاشق عسل طبیعی و یک سوم قاشق سیاه دانه به مدت یک هفته (هر روز یکبار )مصرف کنه ، از دخانیات و الکل دوری کنید ، غذاهای فرآوری شده مصرف نکنید ، اصلاح ساعت خواب ، درمان طبیعی به جای شیمیایی ، اصلاح تغذیه ، استفاده از بعضی ویتامین ها و مواد طبیعی

ساسان
ساسان
5 ماه قبل

ساسان ۵۷ سالمه وقتی بیدارم چرت میزنم همین که میخوابم نفسم تنگ میشه از دکتر محترم راهنمایی میخوام

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ساسان
5 ماه قبل

با سلام ، دقیقا همین علائم رو یکی از نزدیکان من داشت که سالی یک یا دو بار برای حجامت اقدام میکرد ، متأسفانه مدتی فراموش کرد و غلظت خونش چون زیاد بود دچار سکته مغزی شد ایشون ۵۵سالش بود که این اتفاق افتاد و موقع سکته کسانی که کنارش بودند پشت گوشها و انگشتانش رو کمی سوراخ کرده بودند و با فشار خونش رو به سمت بیرون هدایت کرده و فورا به بیمارستان مجهزی رسانده بودند و بعد از چند روز بستری و مراقبت های ویژه با پزشکان خوب و داروهای رقیق کننده چند میلیونی خوشبختانه به حیات برگشت و هنوز هم این داروها رو مصرف می‌کنه و مدتی هم فیزیوتراپی و بستری در منزل داشت که الان هم علائمش کامل برطرف نشده و در تکلم و حرکت مشکل داره

محمدصباحی زاده
محمدصباحی زاده
8 ماه قبل

ایاغلظت خون باخون دادن تاثیرداره

زهراشجاعی
زهراشجاعی
10 ماه قبل

سلام من غلظت خون دارم حجامت همراه بروم

محمد
محمد
پاسخ به  زهراشجاعی
7 ماه قبل

غلظت خون دارم حجامت خوب است

حسین جهانشلهلو
حسین جهانشلهلو
11 ماه قبل

سلام من بیماری سلیاک دارم ایادرمانی دارد غلظت خونم دارم دستام بی حس میشه

زینب
زینب
1 سال قبل

سلام من آزمایش دادم غلظت خون دارم باید چکار کنم

هیچ اندر هیچ
هیچ اندر هیچ
1 سال قبل

ممنون از زحمات شما عالی بود

ایران
ایران
1 سال قبل

سلام من ۴۴ سال دارم زانو وکمر درد دارم ۳سال هست عادت ماهانه نامنظم شده آیا میتون از غلظت خون ویا از چربی خون باشه

زارع
زارع
پاسخ به  ایران
1 سال قبل

سلام برای غلضت خون روزی یک عدد آسپرین مصرف می کنم مشکلی ندارد

احمدی
احمدی
پاسخ به  زارع
1 سال قبل

سلام من ۸ سال پیش پا سمت چپ لخته شد وبستری شدم دوسال وار فارین خوردم خنوز بعضی وقتها پا م میگیره اسپرین بچه میخورم چکتر گنم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  زارع
5 ماه قبل

عموی من چند سال پیش دچار سکته قلبی شد و پزشک معالجش روزی دو عدد آسپرین برای رقیق شدن خونش تجویز کرد که هنوز هم مصرف می کنه ولی برای باز شدن رگ قلبش به جای عمل جراحی با بالن از دو قاشق آبلیمو و دو حبه سیر له شده و عسل طبیعی ۳ قاشق (داخل مخلوط کن با سه لیوان آب میکس کرده )هر صبح برای باز کردن رگ های گرفته قلب ، ۱ لیوان استفاده کرد و دیگه نیازی به عمل نشد

ایران
ایران
1 سال قبل

سلام دخترم ۹سالش هست وتپش قلبش خیلی زیاده

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ایران
5 ماه قبل

برای تپش قلب ، ویتامین سی هر روز یک عدد مؤثر هست

بانو
بانو
1 سال قبل

اولان چای سبز برای همه خوب نیست.من دهانم،سر میشه و خطره سکته هست. دومان درد،دارم. زیره زانو با وجوده خوردنه آکسابین ۲۰ میلی خوردن باز درد،گرفته جواب بنویسی بهتره چیکار کنم. یه دفعه درد،گرفت. مرسی

مهنوش
مهنوش
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من ۶ماهه زایمان کردم ولی تودوران بارداری آزمایشم نشون داده بود که خونم غلیظه الان این علایم دارم سردردس گیجه وخارش پوست دارم

Amir
Amir
1 سال قبل

سلام من ۱۴ سالمه و قلبم ۶۲. بار در دقیقه میزنه آیا این نشانه غلظت خون هست؟ خیلی کم هم یکم درد میکنه

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  Amir
1 سال قبل

سلام من ۴۱ سالمه پاهام خیلی درد میکنه پریودم نمیشم آیا این نشانه غلظت خون هست?

Zarei
Zarei
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

Hb

فاطمه مسروری
فاطمه مسروری
پاسخ به  فاطمه
5 ماه قبل

فاطمه

ایمان
ایمان
1 سال قبل

سلام من غلظت خون دارم ..حجامت هم انجام دادم لخته خون در اومد..اما بعضی مواقع دستم بی حس میشه…از دارو های گیاهی هم استفاده میکنم..کف پاهام هم همش سرد هستن..

majid
majid
پاسخ به  ایمان
1 سال قبل

یکی ار دلابل سردی پاها کمبود ویتامین بخصوص ویتامین های گروه بی هست

Zarei
Zarei
پاسخ به  ایمان
1 سال قبل

خونت کمه پسته بخور

یاسر
یاسر
1 سال قبل

سلام خسته نباشید بدنم ضعف داره دست وپاهام خواب میرن گز گز میکنن

سید جعفر سیدمحمدی
سید جعفر سیدمحمدی
پاسخ به  یاسر
1 سال قبل

سلام بنده ۴۵سال سن دارم مرد هستم تازمانی که بیدارم وکار میکنم وراه میروم مشکلی ندارم اما همین که میخوام دراز بکشم وخواب بروم ویا چرت بزنم دست وپاهام خواب میرن وکف پاهام وروی پاهام گز گز می‌کنه میخوام از دکتر محترم سوال کنم علت این بیماری من چیست ممنون میشم راهنماییم کنید

صفی الا
صفی الا
پاسخ به  سید جعفر سیدمحمدی
1 سال قبل

سلام من سرپا که میمونم هی پاپا میکنم مثل کسی که معذر میخوام جیش داره پاهام هم گز گز میکنه سیگای هم هستم ممنون میشم مشکلمو بگینصف

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سید جعفر سیدمحمدی
5 ماه قبل

پزشک هنگام انجام معاینه، حس انگشتان و قدرت عضله‌های دست را بررسی  خواهد کرد.وارد آمدن فشار بر روی عصب مدیان مچ دست در نتیجه خم کردن مچ، ضربه دیدن عصب یا صرفاً فشار آمدن بر عصب به بروز علائم سندرم تونل کارپال در بسیاری از افراد می‌انجامد.
دمنوش بابونه،اسطوخودوس،دارچین،زنجبیل در درمان گزگز و خواب رفتن دستها و پاها موثرند

محمدرحیم
محمدرحیم
پاسخ به  سید جعفر سیدمحمدی
3 ماه قبل

سلام من یکطرف سرم دردمیکندبه دوکتورمراجعه کردم میگه خون شمازیاداست چکارکنم نظرشمارامیخواهم ممنون

سیدیونس
سیدیونس
2 سال قبل

ایا سیرسیاه برای غلظت خون خوب هست یا نه ممنون

ریمه
ریمه
پاسخ به  سیدیونس
1 سال قبل

سلام خسته نباشین من گردنم دردمیکنه ودست وپام گزگز میکنه میتونه از غظلت خون باشه

محمود
محمود
پاسخ به  ریمه
1 سال قبل

من غظلت خون دارم گردنم دردمیکنه ایاخطرناک است

آقامحسنی
آقامحسنی
پاسخ به  سیدیونس
11 ماه قبل

آیا سیر سیاه برای درمان غلظت خون مفیده

مریم
مریم
2 سال قبل

سلام من همیشه احساس خستگی خواب الودگی دارم و خارش بدن هم دارم فکر میکنم غلظت خون دارم باید چیکار کنم به چه پزشکی مراجعه کنم

تنها
تنها
پاسخ به  مریم
10 ماه قبل

به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید

خدیجه صیدی
خدیجه صیدی
2 سال قبل

سرم همیشه گیج می‌ره خوابم میاد

امین آروان سرهنگی
امین آروان سرهنگی
2 سال قبل

سلام من آزمایش دادم کمی غلظت خون دارم یجا خوندم عناب ویتامین k داره نوشته بود برای غلظت خون خوب نیست خاستم ببینم صحت دارد ؟

موسی الرضادلقندی
موسی الرضادلقندی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ببخشید من غلظت خون دارم ب پزشکان رفتم وحجامتم کردم تا موقع ک داروداشتم بهتربودم ولی تموم ک شد دوباره بدنم ب خارش و پشت دستام و انگشتان دون دون میزنه واینقدرخارش دارو باعث زخم شدن میشه بنظرشماازچه داروی استفاده کنم خسته شدم باخوردن بعضی ازغذاهامثلاسرخ کردنی یاماکارانی یاسبزیجات بدنم ب خارش می افته چیکارکنم ک راحت شم چ داروی استفاده کنم

یاس
یاس
پاسخ به  موسی الرضادلقندی
2 سال قبل

سلام. منم قبلا مثل شما بودم.
احتمال زیاد بیماری کبد چرب داری حتما برو اسکن کبد ببین چه درجه‌ای کبدت چربه.
کلم پیچ قرمز ، کلم بروکلین، گردو برای کبد خوبه
چند وقتی تحمل کن غذاهای فست فود و حتی غذاهای پرچرب اصلا نخور مثلا تخم‌مرغ و سیب زمینی چه سرخ کرده و چه آبپز به هیچ وجه نخور البته من دکتر نیستم ولی تجربه خودم از بیماریم گفتم

داوود
داوود
پاسخ به  یاس
2 ماه قبل

سلام منم چندوقته خارش بدن گرفتم وادرارم زرد شده سونوگرافی که دادم چیزی ازکبدنشون نداد به نظرشما چیکارکنم

یاس
یاس
پاسخ به  موسی الرضادلقندی
2 سال قبل

سلام. منم قبلا مثل شما بودم.
احتمال زیاد بیماری کبد چرب داری حتما برو اسکن کبد ببین چه درجه‌ای کبدت چربه.
کلم پیچ قرمز ، کلم بروکلین، گردو برای کبد خوبه
چند وقتی تحمل کن غذاهای فست فود و حتی غذاهای پرچرب اصلا نخور مثلا تخم‌مرغ و سیب زمینی چه سرخ کرده و چه آبپز به هیچ وجه نخور البته من دکتر نیستم ولی تجربه خودم از بیماریم گفتم

اعظم اگی
اعظم اگی
پاسخ به  موسی الرضادلقندی
10 ماه قبل

سلام من دست و پاهام مور مور میکنه علت چیست

فرنام
فرنام
پاسخ به  موسی الرضادلقندی
8 ماه قبل

بهترین دارو پرهیز از غذاهایی که غلظت خون ایجاد میکنه که اولی ماست هست همان طور که با یک قاشق ماست میشه یک لیتر شیر رو سفت کرد و ماست شود بدن هم خون رو سفت میکنه دومی پنیر سومی پرخوری که باعث تجمع پلاک و غلظت میشه فقط روزی باید ۳ وعده بدون میان وعده خورد

پرویز
پرویز
2 سال قبل

سلام خسته نباشی دکتر منزل میاین

یونس
یونس
2 سال قبل

سلام من غلظت خون دارم چه کار کنم دیالیز هم می شم

زارعین
زارعین
2 سال قبل

ایا اب زرشک برای غلظت خون خوب است

آزاد
آزاد
پاسخ به  زارعین
2 سال قبل

سلام آیا آب زرشک برای درمان غلظت خون خوبه

موسی ترک کجوری
موسی ترک کجوری
پاسخ به  آزاد
1 سال قبل

من غلظت خون دارم آب زرشک خوبه بخورم

مریم 65 سال
مریم 65 سال
پاسخ به  موسی ترک کجوری
1 سال قبل

سلام آب زرشک برای غلظت خون خوبه ممنون م

فاطمه نصر اصفهانی
فاطمه نصر اصفهانی
پاسخ به  زارعین
1 سال قبل

سلام من. هم موقع بیدار شدن از خواب دستام سر هست
آیا نشانه غلظت خون هست ممنون میشم راهنمایی کنید

Zarei
Zarei
پاسخ به  فاطمه نصر اصفهانی
1 سال قبل

کم خونی

دکمه بازگشت به بالا