فراخوان، سامانه مدیریت فرآیند درمان حضوری

“سید علیرضا صدرالساداتی” قبل از اینکه کارشناس فنی نرم افزار نوبت دهی پذیرش۲۴ باشه، یه پسر آروم و نجیبه که کارشم اتفاقا خوب بلده. ما امروز سراغ این پسر نجیب و دوست داشتنی رفتیم تا در خصوص سامانه فراخوان ازش چندتا سوال جمع و جور بپرسیم.

سید علیرضا صدرالساداتی
جناب مهندس صدرالساداتی برامون از سامانه فراخوان بگید، این سامانه چیه و چه دردی از درد بیمار دوا می کنه؟

سامانه فراخوان مدیریت فرآیند درمان به صورت حضوری رو برای بیمار انجام میده، سامانه این امکان رو به ما میده که موقع مراجعه به کلینیک درمانی با استفاده از یه کیوسک و چندتا تابلو اعلانات بتونیم قبض نوبتمون رو بگیریم و درگیر فراینده وقت گیر رجوع به بخش پذیرش و صندوق و سر زدن های گاه و بیگاه به منشی برای رفتن پیش پزشک نشیم. سیستم جامع فراخوان جدیدترین قابلیت سامانه پذیرش ۲۴ هست که البته توامندی های زیادی داره و از جمله ویژگی هاش میشه به یکپارچگی اون با سیستم نوبت دهی پذیرش۲۴ اشاره کرد.

مهندس از طراحی سامانه برامون بگید و اینکه فرایند دقیقا به چه شکله؟

طراحی سامانه فراخوان به شکلی صورت گرفته که فرایند درمانی رو برای بیمار به آسان ترین شکل ممکن تبدیل کرده به این صورت که بیمار با وارد کردن اطلاعاتش در کیوسک های موجود کلینیک درمانی خیلی راحت و در کم¬ترین زمان ممکن پرینت قبض نوبت خودش رو دریافت می کنه. در مرحله بعدی کاربران پذیرش از طریق کیپد یا نرم افزار نفرات مختلف رو به ترتیب فراخوان میکنن.

شنیدیم سامانه عقبه فنی خوبی داره و از وب سرور Nodejs استفاده کردید، یخورده در این مورد برامون توضیح بدین و بگید چرا سراغ وب سروهای دیگه نرفتین؟

از جمله محاسن راه اندازی سامانه بر روی این وب سرور، راه اندازی و حجم اشغال شده کمتر آن نسبت به سایر وب سرورها بود. سامانه فراخوان دارای ارتباط real time با وب سوکت هستش که از سرعت بالایی هم برخورداره و همچنین کدنویسی برنامه هم با جاوا اسکریپ انجام شده.

مهندس این سامانه چه قابلیت هایی داره که بشه ازش تو مراکز درمانی استفاده کرد؟   

همونطور که پیش تر توضیح دادم سامانه فرایند دریافت نوبت به صورت حضوری در محل رو برای بیمار راحت کرده، ازین به بعد دیگه درگیر بخش های مختلف مرکز درمان نمیشیم و کلی از هزینه های اداری و پرسنلی مرکز درمانی با راه اندازی این سامانه کاهش پیدا میکنه. اگه بخوام تیتر وار چندتا از مهمترین قابلیت های این سامانه رو بگم، میشه به این موردها اشاره کرد. قابلیت تعریف زمان مشخص برای مراجعه هریک از بیماران، دریافت گزارشات مربوط به تراکر بیمار در مرکز درمانی و بالتبع آن توانایی اخذ تصمیمات مدیریتی، امکان اتصال انواع تجهیزات مرتبط مانند گیت، کیپد، کیوسک نوبت دهی، امکان ارائه خدمات نوبت دهی به بیمار از طریق کیوسک نوبت دهی، امکان استفاده از نرم افزار تحت وب برای فراخوان نوبت به جای کیپد، امکان استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه برای فراخوان نوبت به جای کیپد، امکان تعریف بی نهایت صف، امکان اتصال خروجی های متعدد بلندگو و نمایشگرهای متعدد و امکان اتصال هر صف به نمایشگرها و بلندگوهای متعدد بر اساس نیاز.
مهندس خیلی ممنونم از وقتی که در اختیار ما گذاشتین، به نظرم اطلاعاتم در مورد سامانه فراخوان تکمیل شد. مطمئنا این سامانه میتونه خیلی نظم و ترتیب بده به مراکز درمانی ما، تا مصاحبه بعدی خدانگهدار.

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۵/۵ (۱ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا