انرژی درمانی چیست و چطور باید آن را انجام دهیم؟

روش‌های انرژی درمانی و نحوه انجام آن‌ها

انرژی درمانی به عنوان یکی از ده‌ها مبحث علمی دیگر در جهان، هنوز به‌طور قطعی رد یا تایید نشده است. همچنین نمی‌توان تغییراتی را که با گذشت زمان و پیشرفت علم در آن ایجاد شده است نادیده گرفت.

امکان دارد به‌دفعات عبارت انرژی درمانی به گوش شما خورده باشد و در رابطه با آن کنجکاو شده باشید اما در نهایت نتوانسته‌اید به یک جمع‌بندی کلی در رابطه با این موضوع برسید.

خیلی از افراد به انرژی درمانی معتقد هستند و آن را در هنگام بروز بیماری‌های مختلف و مشکلات گوناگون، جایگزین روش‌های درمانی پزشکی و قطعی می‌کنند.

در ادامه این مطلب، خواهیم گفت انرژی درمانی در واقع چیست و اشکال مختلف آن بر چند نوع است. اگر شما هم تمایل به انجام انرژی درمانی دارید و می‌خواهید درباره آن اطلاعات تکمیلی به دست آورید، تا انتها همراه ما باشید.

انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی که در زبان لاتین با عبارت‌های Energy medicine و Energy Healing شناخته می‌شود، در گذشته اسامی متفاوت و غیر خوشایندی داشت.

در واقع انرژی درمانی در سال‌های نه چندان دور به نام‌هایی از قبیل طب نامرسوم و طب حاشیه معروف بود. اما امروزه نام‌های جدیدی از قبیل طب جایگزین را روی آن گذاشته‌اند.

انرژی درمانی به نوعی یک روش درمانی جدید و نوین محسوب می‌شود که از دید عده‌ای به شدت تاثیرگذار است و از نگاه سایرین هیچ تاثیری بر بهبود بیماری‌های روحی و جسمی ندارد.

اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم، باید بگوییم که انرژی درمانی تاثیر غیرقابل انکاری بر روح و روان انسان می‌گذارد اما هیچ تاثیری در روند بهبود بیماری‌های جسمی از قبیل سرطان نخواهد داشت.

خلق‌وخو و سبک زندگی چیزهایی هستند که تحت تاثیر انرژی درمانی قرار می‌گیرند و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند.

بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند در هنگام بروز بیماری‌های جسمی، انرژی درمانی باید در کنار درمان‌های پزشکی انجام شود تا روح و روان فرد را آرام سازد و با کاهش اضطراب و استرس فرد، روند درمان جسمی را بهبود ببخشد.

روش‌های مختلف انجام انرژی درمانی

برای این‌که بتوانید بیشتر در مورد انرژی درمانی اطلاعات کسب کنید، آشنایی با انواع روش‌های آن الزامی است. این روش‌ها عبارت هستند از:

انرژی درمانی به کمک صدا

یکی از شاخه‌های انرژی درمانی، انجام فرآیند درمان به کمک صدا است. در این روش از صداهایی استفاده می‌شود که قبلا ضبط شده‌اند.

شخصی که انرژی درمانی به کمک صدا انجام می‌دهد، دو صدای مختلف با فرکانس گوناگون را در دو گوش شخص قرار می‌دهد تا فرد با تمرکز بیشتر، تنها شنونده صدای مورد علاقه خود باشد.

آرامش عمیقی که شخص در هنگام صدا درمانی دریافت می‌کند، غیرقابل انکار است. اما باید بدانید که این روش درمانی هیچ تاثیری در بهبود بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان نخواهد داشت.

از مزایای این روش انرژی درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود یافتن خلق‌وخو
  • افزایش آرامش و کاهش سطح اضطراب
  • خواب بهتر
  • بهتر شدن عملکرد حافظه

انرژی درمانی به کمک الکترومغناطیس

در علم پزشکی از انرژی الکترومغناطیسی در قالب ام‌آر‌آی، اشعه مادون قرمز، لیزر و تدابیر دیگر استفاده می‌شود که همه به اثبات رسیده‌اند.

اما انرژی الکترومغناطیسی کاربردی در انرژی درمانی، از داروهای جایگزینی نشات گرفته است که برق ولتاژ پایین، میدان مغناطیسی و امواج رادیویی شامل آن نمی‌شوند.

شاید خیلی از افراد برای درمان بیماری‌های خود به سمت میدان درمانی الکترومغناطیسی بروند اما باید بدانند که تاثیر مثبت آن بر روند بیماری هنوز توسط هیچ کسی تایید نشده است.

انرژی درمانی به کمک موسیقی

انرژی درمانی به کمک موسیقی

یکی از شاخه‌های مهم و کاربردی انرژی درمانی، انجام فرآیند بهبود بیمار به کمک موسیقی است که اصطلاحا به آن موسیقی درمانی می‌گویند.

بیماران سرطانی که به خاطر شرایط روحیه خود را می‌بازند، می‌توانند به کمک موسیقی درمانی کیفیت اولیه زندگی خود را مجددا به دست آورند و پیشرفت در بهبود بیماریشان را تجربه کنند.

بد نیست بدانید کسی که در جلسات موسیقی درمانی شرکت می‌کند، کارهایی از قبیل موارد زیر انجام خواهد داد:

  • گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود
  • نواختن به کمک آلات موسیقی
  • ساختن و نوشتن آهنگ
  • بررسی اشعار موسیقی‌های روز دنیا

از مزایای انجام موسیقی درمانی در دوران سرطان و بیماری‌های سخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فراهم کردن راحتی و آرامش برای شخص بیمار
  • کاهش دردهای مربوط به روش‌های درمانی دیگر از قبیل شیمی درمانی
  • بهبود کیفیت زندگی بیمار
  • دور کردن بیمار از حالت‌هایی مانند استفراغ، تهوع و موارد مشابه

انرژی درمانی به کمک لمس

لمس ملایم بدن بیمار توسط کسی که انرژی درمانی انجام می‌دهد، لازمه این روش خواهد بود. طی انجام لمس درمانی که نام دیگر انرژی درمانی به کمک لمس است و در واقع با عنوان لاتین TT شناخته می‌شود، یک پزشک متخصص در این زمینه انرژی شفابخش دستان خود را به بدن فرد بیمار منتقل می‌کند.

این روش درمانی اولین بار در سال ۱۹۷۰ میلادی و توسط یک شخص آمریکایی معرفی شد و امروزه هزاران هزار پرستار در حال آموزش دیدن این روش درمانی هستند.

شاید انرژی درمانی به‌طور کلی مورد تایید قرار نگرفته باشد اما ناگفته نماند که در حال حاضر بسیار مورد استقبال بیماران گوناگون قرار گرفته است.

انرژی درمانی به کمک معنویات

این شاخه از انرژی درمانی شباهت زیادی به لمس درمانی دارد. با این تفاوت که در لمس درمانی حتما باید پزشک و پرستار متخصص در این زمینه با لمس بدن بیمار، انرژی‌های مضر را از او دور و انرژی‌های مثبت را جایگزین کنند.

اما در شفای معنوی که نام دیگر انرژی درمانی به کمک معنویات است، نیاز به تماس لمسی نیست و همچنین شفابخشی روانی و انرژی درمانی از راه دور ممکن خواهد بود. تحقیقات نشان می‌دهد که انرژی درمانی به معنویات، تا کنون کمکی به بهبود بیماران سرطانی نکرده است.

انرژی درمانی به کمک چاکراها

در این شاخه از انرژی درمانی که به عنوان چاکرا درمانی شناخته می‌شود، فرآیند درمان به کمک مراکز انرژی انجام می‌گیرد. بدن از یک سری چاکرا تشکیل شده است که اگر از حالت تعادل خارج شوند، انسان دچار بیماری‌های مختلف خواهد شد.

یک سری لوازم خاص در روند انرژی درمانی به کمک چاکراها کمک بسیار بزرگی می‌کنند. انرژی درمانی با سنگ، کریستال و بعضی از روغن‌های خاص در زمره این روش از انرژی درمانی قرار می‌گیرند.

زمانی که پزشک متخصص انرژی درمانی از طریق این مراکز انرژی از قبیل سنگ، کریستال و روغن اقدام به درمان بیمار کند، شخص بعد از مدتی به آرامش مطلق دست پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شاید چاکرا درمانی را نتوان یک روش درمان قطعی برای بیماری‌هایی از قبیل سرطان دانست اما قادر خواهد بود تا سرطان و بیماری‌های مشابه را به‌خوبی تشخیص دهد.

انرژی درمانی ریکی

انرژی درمانی به روش ریکی

انرژی درمانی ریکی (Reiki)، یکی از شاخه‌های مهم این گزاره علمی است. به‌طور کلی می‌توان این روش را ترکیبی از لمس درمانی و شفای معنوی دانست.

شخصی که انجام‌دهنده این روش درمانی است، ادعا می‌کند که کف دستان او از یک انرژی کیهانی فوق‌العاده قوی برخوردار هستند که با انتقال آن به بیمار، وضعیت بیماری او را تغییر می‌دهد.

شاید این روش درمانی به‌صورت علمی به اثبات نرسیده باشد اما اگر به آمارهای موجود نگاه بیندازید متوجه خواهید شد، افرادی که از این روش درمانی استفاده کرده‌اند سطح رضایت بسیار بالایی دارند و نتیجه آن را به چشم دیده‌اند.

اگر بخواهیم دقیق در مورد زمان پیدایش این روش درمانی صحبت کنیم، اطلاعات کافی در اختیار نداریم. اما تحقیقات نشان می‌دهد که این روش درمانی توسط یک فرد ژاپنی تقریبا سال ۱۹۰۰ میلادی، معرفی شده است. بعد از آن در سال ۱۹۳۰، شخصی با معرفی این روش درمانی در آمریکا، باعث همه‌گیر شدن آن در سایر نقاط جهان شد.

انرژی درمانی به کمک پولاریتی

یکی دیگر از شاخه‌های انرژی درمانی، روش پولاریتی است. افراد معتقد به این روش درمانی می‌گویند نیمتنه بالایی بدن از انرژی‌های خوب و مثبت برخوردار است و نیمتنه پایینی بدن را انرژی‌های مضر و منفی تشکیل دادند.

انرژی درمانی به روش پولاریتی کمک می‌کند تا انرژی‌های خوب بالایی بدن با انرژی‌های بد پایینی به توزان و تعادل کامل برسند و شخص بیمار بهبود پیدا کند.

زمان استفاده از انرژی درمانی

در چه مواردی از انرژی درمانی استفاده می‌شود؟

در طی سال‌هایی که انرژی درمانی توسط افراد معتقد به این روش انجام می‌شود، سوابق بهبودی زیادی به چشم می‌خورد. معتقدان انرژی درمانی بر این باور هستند که این روش در موارد زیر به شدت کارساز خواهد بود:

البته همان‌طور که اشاره کردیم، نمی‌توان این روش درمانی را برای بهبود تمام بیماری‌ها موثر بدانیم. در واقع این روش ذهن را آماده می‌کند و از این طریق، روند بهبود را سرعت می‌بخشد.

امروزه انرژی درمانی برای کمک به بارداری، درمان چاقی، لاغری و اهداف دیگر نیز بر سر زبان‌ها افتاده که البته هنوز صحت آن‌ها تایید نشده است.

احساس فرد در هنگام دریافت انرژی درمانی

طی تجربه پزشکان متخصص در زمینه انرژی درمانی، خانم‌ها نسبت به آقایان انرژی بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین بد نیست بدانید گاهی افراد بسته به شرایط هنگام دریافت انرژی از شخص درمانگر، بدن آن‌ها مورمور می‌شود یا درون خود احساس سرما یا گرما می‌کنند.

البته اگر انرژی درمانی انجام داده‌اید و متوجه ورود انرژی به بدن خود نشده‌اید و هیچ یک از این علائم را نداشته‌اید، اصلا نگران نباشید. چون بدون احساس موارد بالا، باز هم انرژی با قدرت فراوانی که دارد کار خود را انجام می‎دهد.

خواص انرژی درمانی

آیا انرژی درمانی مضراتی هم دارد؟

در پاسخ باید گفت بله. همان‌طور که داروهای پزشک یک دوز مصرف مشخصی دارند و استفاده بیش از آن می‌تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد، انرژی درمانی هم باید در یک مقدار مشخصی انجام شود.

به‌طور مثال پزشکان متخصص انرژی درمانی معتقد هستند که در طول انرژی درمانی در بارداری، نباید از یک سری نیروها در قسمت واژن یا ناف خانم‌های باردار استفاده کرد. چون اگر قدرت شخص درمانگر زیاد باشد، کودک متولدنشده در شکم مادر دچار مشکل خواهد شد.

البته چنین آسیب‌هایی تنها مختص اشخاصی نیست که از درمانگر انرژی دریافت می‌کنند. بلکه گاهی خود درمانگر از این انرژی‌ها لطمه خواهد دید. آسیب‌های احتمالی که شخص متخصص در زمینه انرژی درمانی را تهدید می‌کند، عبارت است از:

  • پیری زودرس
  • بیماری‌های صعب‌العلاج یا لاعلاج
  • فشارهای عصبی
  • سردردهای میگرنی
  • دردهای بدنی در قسمت‌های مختلف

در پایان باید بگوییم به خاطر تفاوت نظر‌های بسیاری که در ایران و جهان از بابت انرژی درمانی وجود دارد، در این مطلب سعی کردیم بی‌طرفانه به بحث و گفتگو راجع به این موضوع بپردازیم.

خواص انرژی درمانی

اما قبل از این‌که این روش درمانی را امتحان کنید، بهتر است از پزشک خود مشورت بگیرید. در اکثر مواقع، پزشکان با انجام درمان سنتی بیماری‌های سخت مانند سرطان و انرژی درمانی در کنار آن موافقت می‌کنند. مگر در صورتی که خطرات و آسیب‌های احتمالی جان شخص بیمار را به خطر بیندازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران آنلاین طب سنتی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید.

 

سعی کنید با آگاهی هر چه تمام برای انجام انرژی درمانی قدم بردارید و تمامی نکات را در نظر بگیرید. تعدادی از نکات مهم در رابطه با انرژی درمانی را در زیر شرح دادیم:

  • از روش‌های مختلف غیر استاندارد و غیر معتبر انرژی درمانی فاصله بگیرید.
  • انرژی درمانی در کنار اثرات مثبتی که روی بیماران می‌گذارد، از اثرات بد هم برخوردار خواهد بود.
  • همچنین دقت کنید برخی از اشخاص درمانگر در زمینه انرژی درمانی باعث رواج تفکر سحرآمیز می‌شوند.

قبل از این‌که تصمیم به استفاده از این راهکار درمانی بگیرید، توصیه می‌کنیم مشکل روحی یا بیماری جسمانی خود را با متخصصان مختلف سامانه پذیرش ۲۴ در میان بگذارید.

گاهی بهترین راهکار پیروی از یک روش درمانی شناخته‌شده و معتبر است. شما براساس نوع مشکل خود می‌توانید متخصصان مشاوره سرطان آنلاین و زمینه های مختلف دیگر را در سایت این مجموعه پیدا کنید و در هر ساعت از شبانه‌روز به شکل‌های گوناگون متنی، صوتی و تلفنی با آن‌ها در تماس باشید.

۳.۵/۵ (۱۵ نظر)
منبع
takingchargecancercouncil

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
238 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
ناشناس
14 روز قبل

سلام پسرم سبگار می کشه و الکل مصرف می کنه ١٨ سالش می شه انرژی درمانی بشه

امیر
امیر
29 روز قبل

سلام یه موضوعی برام پیش آمده کسی هس کمکم کنه
خیلی واجبه ممنون

کوروش
کوروش
پاسخ به  امیر
26 روز قبل

سلام بفرمایید

خسروبهزادپور۱۹۱۰۱۳۶۱
خسروبهزادپور۱۹۱۰۱۳۶۱
1 ماه قبل

خسرو

مهدی شهبازی
مهدی شهبازی
3 ماه قبل

سلام.من باتمرین تونستم کف دستم رو فعال کنم وانرژی خوبی رو تونستم حس کنم وانتقال بدم.روی افراد نزدیک تست کردم فوق العادست.فقط نمیدونم چطوری رسمی فعالیت کنم

نورا
نورا
پاسخ به  مهدی شهبازی
1 ماه قبل

سلام میشه به من کمک کنین منم انجام بدم چطوری اینکار انجام میدین؟

سوف
سوف
3 ماه قبل

درمانگر شنیدم میتونه خودشو هم درمان کنه .با برون فکنی وقتی روحش روبروی جسمش قرار میگیره با وجود خطراتش ایا این امکان هست که خودشو درمان کنه ؟‌با انرژی درمانی
لطفا جواب بدید
اگه خیر راهی هست بشه روی خود که اثربخشی خوبی داشته باشه انجام داد!؟

ح.م
ح.م
پاسخ به  سوف
2 ماه قبل

بله میشه

انرژی درمانگر
انرژی درمانگر
3 ماه قبل

کی گفته انرژی درمانی پیری زود رس داره یا فرد درمانگر بیمار میشه واقعا خودتون به چشم دیدید.
من خودم انرژی درمانگر هستم وهدایتشو خوب بلدم روز به روزم جوانتر میشم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  انرژی درمانگر
3 ماه قبل

سلام ببخشیدبرای انرژی درمانی ازکجااموزش ببینم؟

من خودم
من خودم
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

این که واضحه از شیطان

من خودم
من خودم
پاسخ به  من خودم
2 ماه قبل

اونوقت از شیطان چطور میشه آموزش ببینن ؟

ح.م
ح.م
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

آموزشی نیست این یک موهبته

م م ا
م م ا
پاسخ به  ح.م
2 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی خدای تعالی حفظتان کند ، قربان شما بشوم لطفاََ بفرمائید ما هم بدانیم که این عمل شیطانی موهبت چه کسی است ؟ چه دلیل و سندی برای این مطلب دارید ؟ کدام عالم دینی ، کدام فیلسوف این مطلب را و در کجا بیان کرده است ؟ پس چرا ما بی خبریم ؟ سخن کاندرو سود نه جز زیان نباید که رانده شود بر زبان . با عرض پوزش و ادب و احترام . م م ا

مهدی
مهدی
پاسخ به  فاطمه
28 روز قبل

برای انرژی درمانی پیام بدید

ربیعی
ربیعی
پاسخ به  انرژی درمانگر
26 روز قبل

سلام هزینه انرژی درمانی چنده؟

سارا
سارا
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر. دوست من ۵روزه متوجه شده سرطان معده داره تازه شیمی درمانی شده ۲۶ساله چگونه درمانش کنیم از راه دور چون نمیتونم ببینمش

ح.م
ح.م
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

باید از نزدیک باشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
28 روز قبل

سلام از راه دورم میشه

کاترین جهانی
کاترین جهانی
پاسخ به  سارا
5 روز قبل

من هم یک درمانگر هستم.امابرعکس شما این موهبت الهی راخداوند وفرشتگانش در وجود من گذاشتند.۰۹۰۳۷۳۶۹۵۶۴

م م ا
م م ا
3 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ بیا تا من کنم درمان __ فقط با گفته و فرمان __ کنم نا بود هردردی __ به یک فس فس ز هر فردی __ چه در گرما چه در سردی __  انرژی می دهم سالم __ قبول کن از من ای ظالم __ انرژی چیست نمیدانم __ کتاب خاله می خوانم __ مگو این یاوه را و جائی __ برای عمه و دائی __ بدستان یا به هر پائی __کنم درمانت ار آیئ __ ز شادی می شوی نائی __ رسی بر خواسته ی ِ غائی __ ارادت ورز بر شیطان __ ولو پاره کنی قیطان __ بنام عرفان این یاوه _        شوی آسوده از تاوه__        

Peyman.energy(insta)
Peyman.energy(insta)
4 ماه قبل

بنده پیمانم اهل اردبیل انرژی درمانی میکنم و خیلی از همشهریان عزیز به بنده لطف دارند و خواستم بگم منشاء خیلی از بیماری ها ذهن ماست باید کنترل بشه و امیدوارم هیچ کس مریض نشه

ستاره درخشان
ستاره درخشان
پاسخ به  Peyman.energy(insta)
3 ماه قبل

سلام,شما در شهرتان انرژیدرمانی میکنید,بهداشت جلوی کارتان را نمیگیره؟ یا مثلا پزشکها به شما اعتراض نمیکنن؟ چونکه بهداشت کشور انرژیدرمانی را ممنوع اعلام کرده…!

رضا
رضا
پاسخ به  Peyman.energy(insta)
1 ماه قبل

دقیقا

زهرا نعمتی
زهرا نعمتی
4 ماه قبل

من مادرم سرطان داره سرطان سینه داشت عمل کرد شیمی درمانی و پرتو درمانی انجام داد بهتر شدن الان ازمایش داد فهمیده که سرطان خون یا سرطان مغز استخوان داره هنوز معلوم نیس کدومه ولی پلاکت خونش خیلی پایین بود با یه امپول فعلا پلاکت خونش اومده بالا و دوباره باید ازمایش بده خواستم بپرسم واقعا انرژی درمانی تاثیری در بهبودش داره

ح.م
ح.م
پاسخ به  زهرا نعمتی
2 ماه قبل

همه چیز ممکنه

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  ح.م
28 روز قبل

آره خب کی میگه ممکن نیس ؟ الان این دیوار روبرت یه چیزه دیگه ممکنه انرژی بگیره بشه یه موش خب همه چی ممکنه دیگه

م م ا
م م ا
5 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ نخوردم غیر مقداری بادمجان _ بهین مأکول موجودم در امکان __ بسرعت می کند هر درد درمان __ طبیبم داده است بر أکل فرمان __ بأکلش هر مریض بهبود یابد __ اگر بیدار باشد یا بخوابد __

م م ا
م م ا
5 ماه قبل

           __ بسمه تعالی __                      گمان کردید بی لولو  برم سر __ بهر جائی رسم حتماََ زنم در؟__ نه جانم  مثل کودک من کنم کار __ بیابم شاید از بهر خودم یار__ نمیدانسته اید درمانگرم من __ لولوی خویش را فرمانبرم من __  انرژی می کنم دریافت ز لولو __ سپس زایانم او را خود دو قولو __ انرژی میدهم هر درد درمان __ کنم از هرکسی هرجا به یک آن __ اگر نزدیک باشد یا زمن دور __ ولو از هر دو چشمش هم بُوَد کور __  کنم بینا و سالم هر دو چشمش __ نمی ریزد پس از آن حتی پشمش __ بدرمان با انرژی آر ایمان __ در ایّام حیاتت شاد میمان__ بکن باز هر دو انگشتت ز دستان __ ببر بالا نشانش ده به مستان __ به پائیز بوده باشد یا زمستان __ بگو پیروز شدم در کودکستان __ ولی هرجا که هستی قدر دان باش _                          زلولو ومن و شادان بخور آش __                       

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  م م ا
21 روز قبل

یه جا دیدم این شعرو نوشته بودی گفتم بیارمش اینجا اگه بدت نیاد گویم بخود همیشه کن جستجوکه عقل چیست __ ورنه بدان که کارت بهتر ز طوطیان نیست __ گر طالبی که باشی انسان خوب وکامیاب__ بی عقل نمی توانی بیدار کن خود از خواب _بشناس و تقویت کن در خویشتن درایت __ با آن بسر کن عمرت از بدء تا بغایت _ با عقل و با توکل بر ذات پاک باری __ ضمن امید واری ، خواهان باش یاری __گفتار خود بیان کن ، رفتار نیک عیان کن __ آنگاه خویشتن را آماده ی ِ شیان کن __ شکر خدا بجا آر راهت بده ادامه __ این است ره رسیدن بر بهترین کامه __ آری بکوش اول تاعقل را شناسی __ زیرا بدون درکش ازجاهلانِ ناسی _ هر جاهلی گمانش این است که عقل دارد __ چون عقل نمی شناسد ،باطل بجای آرد __

م م ا
م م ا
5 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ فقط بخاطر بسپاریم که بادمجان در مانی از انرژی درمانی و نیرو درمانی هم بهتر و قوی تر عمل می کند بنده به یکی از این کسانی که ادعا می کرد انرژی درمانگر است گفتم پس چرا مو های ریخته سر خودتان را دو باره نمی رویانید ؟ بعلاوه آن فامیلتان را که سالها ست از بیماری رنج می برد درمان نمیکنید ؟ بنظر می رسد بادمجان درمانی اثرش خیلی بیشتر است چون انرژیش را را از ماورا و آنورا و اینورا می گیرد. لذا می گویم : با دمجان بخور می برد خنده را __کند قانع و سر به ره بنده را __ دوای مفیدی است برای مرض __خصوصاََ که باشد ز روی غرض __بادمجان که باشد سیه بهتر است __دوا و غذای مه و کهتر است __بادمجان به دلها جلا میدهد __خلاصی به کس از بلا میدهد __بادمجان بخور تا بمانی جوان __حوائج بر آورده گردد روان __روی سوی خوشبختیت پر توان __بدان قدر آن را کمی بیشتر __کند مغز را تیز چون نیشتر __ . انرژی دهد بس ترا از وراء __ نه تنها وراء بلکه از ماوراء __ مبادا بپرسی چگونه چرا __ چون آنگه شود باطل و هیچ کرا __ نخواهی دگر دید در دور وبر __ شنیدی خبر را بجائی مبر __ چون آنگه بادمجان برنجد ز تو __ بفرمان او می کنندت وتو __

م م ا
م م ا
6 ماه قبل

عزیزیزانی که می خواهند قدری بیشتر در مورد این علم بدانند می توانند به رسانیوز ، عرفان و انرژی درمانی رجوع بفرمایند .

نگین
نگین
6 ماه قبل

از قسمت انرژی درمانی به کمک لمس به بعد همه‌اش چرت و پرت و کلاه برداریه. یه چیزی شبیه رمالای خودمونه. از قبلیاش میشه مثلا برداشت انرژی کرد ولی خدا وکیلی انرژی درمانی که از طریق لمس وارد بدن میشه چرت محضه. اصلا همچین چیزی وجود نداره. کسایی هم که احساس میکنن با این چیزا خوب میشن همه‌اش توی مغزشونه مثل اعتقادات آدمها به دین که در واقع سر خودشونو شیره میمالن و مدعی معجزه‌ان. انرژی تعریفش مشخصه توی فیزیک و این حرفا فقط سو استفاده از تعاریف علمیه. دلیل هرگز اثبات نشدنشونم همینه. کسایی که به سمتش میرن هم معمولا آدمایین که به خرافات گرایش دارن و شخصیت اسکیزوتایپال دارن.

م م ا
م م ا
پاسخ به  نگین
5 ماه قبل

آیا هیچ شده است از خود بپرسید تعریف انرژی چیست ؟ آیا هر کسی هرچه گفت بدون آن که بپرسیم دلیلش بر اثبات مدّعایش چیست باید قبول کنیم ؟ ممکن است بگویند برو آزمایش کن تو هم به آنچه که ما می گوئیم خواهی رسید ، درست مانند ملّا نصرالدین که میخی را در جائی کوبید و گفت اینجا مرکز کره یِ زمین است هر کسی که باور ندارد برود اندازه گیری کند آنگاه باور خواهد کرد که من راست می گویم . مسئولین محترم این سایت لطفاََ سانسور نفرمائید و مردم را خدای نا خواسته به بیراهه نکشانید و این را بدانید علاوه بر اینجا در جاهای دیگر هم این مطالب مطرح می شود . پس بی طرفی حفظ بفرمائید که وقتی گول خوردگان ازمردم متوجه حقیقت شدند شما را مقصر ندانند .

Mrt
Mrt
پاسخ به  نگین
2 ماه قبل

شما جوری صحبت میکنی که اینگار خدایی و به حکمت و علم مطلق دسترسی داری.
وقتی خدا نیستی بهتره سکوت کنی.

پروانه
پروانه
پاسخ به  Mrt
1 ماه قبل

انرژی درمانی فیزیکه ولی کار خدا متافیزیکه، متافیزیک خیلی تاثیرش بیشتر از انرژی درمانیه

کاترین جهانی
کاترین جهانی
پاسخ به  نگین
5 روز قبل

ذهنیت افرادراخراب نکنید من خودم درمانگرهستم وهیچ پولی دریافت نمیکنم.

اکبر سیاح
اکبر سیاح
6 ماه قبل

سلام.من ۱۵ سال که داروی آلپرازولام مصرف میکنم ودیگر خسته شدم ونیاز به راهنمایی شما دارم.تا استرس را بدون دارو و با انرژی درمانی کنترل کنم .ممنون میشم بگید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟

علی
علی
پاسخ به  اکبر سیاح
6 ماه قبل

سلام . منم خوابم خیلی بد هست ولی مدتی هست انرژی درمانی میکنم خوابم بهترشده

نرگس
نرگس
پاسخ به  اکبر سیاح
1 ماه قبل

بله با انرژی درمانی مشکل حل میشه

گربه ی طلایی
گربه ی طلایی
6 ماه قبل

ایا با انرژی درمانی میتوان مرده ا زنده کرد؟

جاوید
جاوید
پاسخ به  گربه ی طلایی
5 ماه قبل

البته تا۲۴ ساعت بعداز مرگ همانطور که مسیح انجام می‌داد. البته باید باور داشت!

م م ا
م م ا
پاسخ به  گربه ی طلایی
4 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی که خدای تعالی حفظتان کند مطلبی را برای جنابعالی در اینجا می نویسم که برای چند جای دیگر نیز ارسال خواهم کرد . عرض میکنم : توان زنده کرد هر کجا مر ده را __ فرو خفته در قبر و افسرده را __ ولیکن ز در وازهای پسین __ خصوصاََ زنند بر سرش یک رسین __ بگویند برخیز بخوان فاس فاسی __ بکن بر تنت جامه ی ِ کرباسی __ چرا مرده و رفتی از این جهان __ بیا بار دیگر ولیکن دهان __ ببند و دگر حرف نزن با کسان __مگو راز فاس فاس را با مسان __ کند گوش بحرف و بخیزد بپا __ولی این دروغ را مگو هیچ جا __که خندند بریشت همه مردمان __ شویم بینوا بعد از این هر دومان __ ان شا ءالله سالم و شاد و خرم باشید و هیج ادعائی را از هیچکس بدون دلیل نپذیرید که دین ما دین عقل و برهان است و هیچ خرافه ای در آن راه ندارد .با عرض ادب و احترام

سیدعلی
سیدعلی
پاسخ به  م م ا
2 ماه قبل

نمیشه درست حرف بزنی شعر نگی استاد

م م ا ا
م م ا ا
پاسخ به  سیدعلی
2 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی جناب آقا سیدعلی عزیز ، خدای تعالی حفظتان کند ، قربان شما بشوم لطفاََ اشکال عرایضم را ولی با دلیل بیان بفرمائید ، مطمئن باشید در صورتی که منطقی ومستدل باشد روی دوچشمم جای میدهم . اما حالا که به این بنده ی حقیر افتخار داده و نصیحتم کرده اید ضمن تشکر از بابت این بزرگواری حضرتعالی ، چون امام معصوم علیه الصلوه و السّلام می فرماید محبوبترین برادران من کسانی هستند که عیب های مرا به من هدیه کنند ، میدانید معصوم ( ع) که عیبی ندارد ، این درسی است که به بنده و امثال بنده میدهند . لذا باز هم خواهش می کنم اگر حقیقتاََ عیبی و ایرادی در مطالبی که عرض کرده ام وجود دارد برایم بطور واضح و باز بیان بفرمائید . سلامتی و شاد کامی حضرتعالی را از خدای متعال خواهانم . با عرض ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگذار کوچکتان ، م م ا ا

علی
علی
7 ماه قبل

باسلام فراوان به خدمتگذاران پذیرش ۲۴مطلبی رامیخواهم درمیان بزارم حدودا ده سال قبل متوجه شدم که من یک انرژی ماورائی بخصوصی دارم ولی هیچ اطداعی ازانرژی درمانی نداشتم خانمم که دچارسرطان روده بزرگ بودوازعمل جراحی میترسید وچندبارازبیمارستان فرارکردوحاضربه عمل نشدمن که هیچ اطلاعی ازروش ریکی نداشتم ولی هنگارکه من اموزش دیده ای این روش بودم انجام دادم بعدده دقیقه خانمم یک حساس راحتی وبدنش عرق کرده وکلیه دردهای که داشت رافراموش کردوازاون موقع تاحلا که دهسال میگذرد دیگرهیچ دردی ازاون مریضی سراغش نیامده وبااین انرژی تاکنون توانستم چندین نفردیگرراازمریصیهای که داشتن نجات دهم به نظرشما من بایدچکارکنم میتونم ازادانه به مداوای بیماران بپردازم یانه بایداین انرژی راباخودم بهگورببرم وکسی رومداوانکنم

صغری احمدی
صغری احمدی
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

سلام تو را خدا اگه واقعا راست میگید به منم کمک کنید خواهش میکنم

م م ا
م م ا
پاسخ به  صغری احمدی
6 ماه قبل

آفرین عزیزم برو تو سایت رسا نیوز بنویس عرفان و انرژی درمانی در انجا خیلی خوب همه چیز را یاد می گیرید . مرفق باشید

پروانه
پروانه
پاسخ به  م م ا
1 ماه قبل

قدرت ذهن آدما با همدیگه متفاوته، هر کسی نمیتونه این کارو انجام بده

م م ا
م م ا
پاسخ به  پروانه
1 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب شما سرکارعلیه پروانه خانم ، بخدمت با سعادتتان عرض می کنم که قدرت ذهن افراد هر چه بیشتر باشد اگر تقوای الهی در شخص نباشد او را بسوی انحرافات و کارهای شیطانی بیشتر از دیگران بسوی انحرافات می کشاند . انرژی درمانی هم یکی از همان خرافاتی است که عده ای نا دانسته و عده ای هم دانسته و با شیطنت مردم مظلوم نا آگاه را به انحراف می کشانند یا برای برای این که خودشان را مطرح کنند یا از این طریق با فریب مردم پولی بدست آورند . چه کسی از مولی امیر المؤمنین علیه الصلوه و السّلام داناتر سراغ داریم ؟ آن حضرت وقتی فرق مبارکش با ضربت شمشیر ابن ملجم ملعون شکافته شد دستور داد پزشکی را برای معالجه اش آوردند . او ( ع) که باذن خدای تعالی صاحب کرامت و معجزه هم بود و علوم اولین و آخرین را داشت . چه کسی ذهنش قوی تر از او یافت می شود ، اما دستور نداد که انرژی درمانگر بیاورند یا خودش بفرماید من خودم با ها فاس فاسی خودم را درمان می کنم . پس ما که خود را پیروان آن حضرت می دانیم بکوشیم که فریب مدعیان نا دان را نخوریم . ان شاءاللّه مؤفّق و مؤیّد باشید . با عرض ادب و احترام ، خدمتگذار تان ، م م ا

نرگس
نرگس
پاسخ به  صغری احمدی
1 ماه قبل

یکی از آشنایانمون انجام میده و خیلی راضی هستند نزدیک ۵ ساله هست داره انرژی درمانی میکنه

ستاره
ستاره
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

اگه واقعا راسته خوب ما ازتون کمک میخوایم چجوری میتونید کمک کنید

جاوید
جاوید
پاسخ به  ستاره
5 ماه قبل

شما اول بایدبخودت کمک کنی فرکانست راباید ببری بعد ازدیگران کمک بخواهی دوست من

نرگس
نرگس
پاسخ به  ستاره
1 ماه قبل

۰۹۱۵۸۶۵۸۲۵۹ چندساله دارن انرژی درمانی میکنن خداروشکر تاثییر داره

م م ا
م م ا
پاسخ به  نرگس
29 روز قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب شما سرکار علیه نرگس خانم ، از کجا و با استناد به چه دلیلی می فرمائید تأثیر دارد ؟ اصلاََ شده تا حالا از این مدعیان بپرسید انرژی چیست ؟ شما آن را از کجا می آورید ؟ و چگونه به دیگران می دهید ؟ لطفاََ بپرسید ، خواهید دید که اینان در پاسخ به ساده ترین واژه هایی که بکار می برند در مانده اند و نمیدانند که چیست . یکی از نزدیکان ما هم که خیلی ادعایش می شد ، اخیراََ بزمین خورد و استخوان دستش از نایه کتف شکست ، چون بغلط باورش شده بود که انرژی در مانگر است به پزشک مراجعه نمی کرد اما برای آن که درد شدید آن را نمی توانست تحمل کند ، نا چار شد بر خلاف میل باطنیش به پزشک مراجه و عمل جراحی را انجام دهد ولی هنوز هم بعد از بیش از یک هفته از درد پس از عمل نیز رنج می برد و باوجود این چون باطل را بخوردش داده اند هنوز هم نمی خواهد زیر بار برود که انرژی درمانی جز یک وه و خیال چوشالین نیست . با پوزش و عرض ادب خواستم که قدری با جدیت فکر بفرمائید که ما نباید ساده لوحانه هر خرافه ای را باور وقبول کنیم . ان شا ءاللّه مؤفّق و مؤیّد باشید . با عرض ادب و احترام ، م م ا

افسون
افسون
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

سلام شما میتونید به من کمک کنید؟

هدیه
هدیه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

ترا خدا به من کمک کن

رضوان
رضوان
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

سلام من ۱۸ سالمه و از ۱۳ سالگی درگیر ی بیماری ژنتیکی پوستی هستم همه جور درمانی رو هم امتحان کردم و نتیجه نداده واقعیتش دیگ خسته شدم میشه گفت این آخرین امیدی ک‌ دارم میخواستم بپرسم میشه این کار و روی من هم انجام بدین :`)

نرگس
نرگس
پاسخ به  رضوان
1 ماه قبل

به نظرمن امتحان کنید اون همه هزینه دادید این یکی هم روش باید تمرین کنید و عمل کنید ۰۹۱۵۸۶۵۸۲۵۹ چندساله درمانگری انجام میدن

لال
لال
7 ماه قبل

آریان

ناشناس
ناشناس
7 ماه قبل

باسلام خدمت تمامی کسانیکه وارداین موضوع درمانی شده اند.بایدگفت بعضی ازافرادوجوددارند که انرژی کیهانی فراوانی رادریافت میکنندکه باتوجه به این مساله میتوان گفت تمامیه چاکراهای این افرادبازبوده ومیتواننددرمانگران خوبی باشندودچارهیچ عارضه ای نشوند.تازه بعدازانرژی درمانی احساس خوشایندی نیزدارند؛چون باعث بهبودبیمارشده وازکارشان احساس خشنودی میکنند.این افرادبصورت ارثی این انرژی کیهانی راخیلی بیشترازدیگران دریافت میکنند،چون بیشترین ارتباط راباماورادارند.

Asie
Asie
10 ماه قبل

خواهر زاده ام تصادف کرده و از ماشین پرت شده و الان شش او خونریزی کرده و با دستگاه تنفس داره . انرژی درمانی میشه انجام داد؟

عاطفه*
عاطفه*
10 ماه قبل

سلام
آیا با انرژی درمانی میتوان پرخوری عصبی را درمان کرد و شخص را به وزن ایده آل رساند

سوفی
سوفی
10 ماه قبل

خواهشا یکی پاسخم رو بده من تمام علایمهای یک درمانگر رو دارم گاهیم تونستم با انرژی دست درد جسمی رو کم کنم حتی ازراه دور اما گاها جواب نمیده .شنیدم یه درمانگر میتونه احساس اون لحظه طرف رو بفهمه حتی اگه باهاش حرفی هم نزنه حسش میکنه اما بااین وجود من چنین قدرتی رو فکرنمیکنم داشته باشم شایدم یچیز خیلییی خیلی ضعیف موقع صحبت ممکنه بفهمم .ایا با این وجود من یک درمانگرهستم یا خیر؟؟؟!

محمدی
محمدی
پاسخ به  سوفی
7 ماه قبل

سلام میشه به من کمک کنید ۳۸ ساله هستم و مدتی هست که دچار ضعف و بیحالی و خستگی شدیدی شدم ،، دکترهای زیادی هم مراجعه کردم و تمام آزمایشاتی که انجام دادم گفتند مشکل فیزیکی ندارم البته الان تقریبا ۱۸ سال هست که مشکل دیابت دارم ولی معمولا کنترل شده هست میتونزد بهم کمک کنید یا راهنمایی کنید یا کسیو بهم معرفی کنید واقعا خسته شدم نمیدونم چکار باید بکنم اگر واقعا میتونید لطفا کمکم کنید

محمد
محمد
پاسخ به  محمدی
3 ماه قبل

۰۹۱۰۶۴۸۱۰۳۸.به این خط زنگ بزن

فرزانه صبوری
فرزانه صبوری
10 ماه قبل

سلام من بیماری HTLv دارم یه بیماری خونی،با انرژی درمانی قابل معالجه هست؟؟؟

نانا
نانا
10 ماه قبل

نه قبول ندارم. که سرطانو درمان نمیکنه قبله حرف زدن فکر کن درمان میکنه اولشم،امید،میده که خیلی خوبه اول امید،داشته باشی بدش درمان کنی تو برنامه هتی علی اکبری بوده که درمان شده مریض پس درمان داره ولی در دراز مدت روز بخیر اطلاعات غلط نده روز بخیر

علی
علی
پاسخ به  نانا
7 ماه قبل

بله من یکدرمانگرم به جرات میگم سرطانو مداوا میکنه چون خودم مداواکردم ومیکنم

مهیا
مهیا
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

میشه پیجی از خودتون بدید لطفا؟

م م ا
م م ا
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

سرطان که چیزی نیست تمام خرافات را یکجا باهم داره هم در مان می کنه وهم پنجره مان .

نیاز
نیاز
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

واقعا میشه درمان کرد؟

م م ا
م م ا
پاسخ به  نانا
5 ماه قبل

آفرین اصلاََ ابتداء باید پرسید این انرژی درمانی سر و کله اش از کجا پیدا شده اما متأسفانه بسیاری از ما اولاََ نمیدانیم چیست و چه تعریفی دارد تا آن که بعد از آن نوبت برسد بفکر کردن ، عقل است که آدمی را بفکر کردن واستدلال طلبی دعوت می کند وگرنه چرا باید بدنبال خرافات برویم ودل را به مطالب پوشالین خوش کنیم ؟

حامد
حامد
10 ماه قبل

ایا کسی که درمانگره .چشم سوم داره ؟ .اخه من رفتم بسوی فرا درمانی .چشم سوم باز شد ولی خودم رفتم داروی اعصاب خوردم .شاخه هاش فرق میکنه .؟ قدرت با انرژی متوسط فرق داره ؟ علت رفتنم به دکتر هم چون انرژی رو کاملا حس میکردم و نمیتونستم کنترل کنم .هر از گاهی ام وسط مغزم هم سرد درد شدید دارم .ولی از میگرن نیس .ازموقعی که باز شد اونطور سردرد دارم خواهشا راهنمایی کنین ؟

علی
علی
پاسخ به  حامد
10 ماه قبل

به من زنگ بزن حامد ۰۹۱۹۲۵۷۳۱۳۹

محمد.ن
محمد.ن
پاسخ به  حامد
10 ماه قبل

دوست عزیز سعی کن به سمت خوندن آیت الکرسی قبل از خواب،خوندن سوره ناس قبل از خواب،دودکردن اسفند در منزل،خوندن سوره یس در اوقات فراقت بری،باز شدن چشم سوم فقط دردایره حکمت خداوند مجازه،وفقط باید بدای کسانی که مصلحت هست باز بشه،به عبارت دیگه خدا اگه صلاح بدونه چشم سوم هر کس رو به انداز ظرفیتش باز میکنه،وبهش انرژی مثبت وقابل انتقال مفید هدیه میده

محسن چگینی
محسن چگینی
پاسخ به  حامد
6 ماه قبل

چشم سوم ات باز نشده چاکراه تاج را نابودش کردی

م م ا
م م ا
پاسخ به  محسن چگینی
6 ماه قبل

هر آنکو خواسته باشد یاد گیرد / زعلم پاکرائی زاد گیرد / ببندد چشم چپ را و گشوده /کند راست و فشار آرد به روده / برد ابروی راست خویش بالا / ولی ابروی چپ پائین حالا / در این صورت شود چشم ششم باز / بهمراهش ولی باید کند ناز / کمی هم میل کند از گوشت یک غاز / رود بالای بام و هی زند ساز / نباید گفته باشد بر کسی راز / وگرنه می پرد از ذهنش این علم / پشیمان گردد و نا لان چرا حلم / نبردم در عمل اینک شدم خنگ / ببندید ای جماعت از من این لنگ / کدام علم است گر رمزش بگوئی / نگردی نا گزیر بازش بجوئی / بمرتازان بگوئید زنده باشید / گلاب دیگری برخود بپاشید / بدان چشم سوم آسان تر ازاین / شود باز ازبرای رفته در چین / اگر پای چپش را کج گذارد / در آن حال پای راست در زیر دارد / اگر بازهم بخواهی یاد گیری / برو در کوچه بنشین روی تیری /ضمناََ هیچوقت هم سؤال نکن که چرا پس با انرژی درمانی هیچ کدام از بیماران کرونائی را کسی درمان نکرد ؟ چون باز هم باطل می شود و مرتاض ها از تو می رنجند . همینطور نپرس در کدام دانشگاه معتبر دنیا انرژی درمان تدریس می شود زیرا باز هم اثرش از بین می رود ، آدم که نباید سؤآل کند ، بای هرچه را از هر کسی می شنود مانند طوطی همان را بگوید والسّلام .

م م ا
م م ا
پاسخ به  م م ا
6 ماه قبل

لطفاََ « مرتاضان» را که سهواََ «مرتازان »نوشته ام اصلاح بفرمائید . متشکرم .

هاها
هاها
پاسخ به  م م ا
4 ماه قبل

واعظ واع واع واع مادا سلمان رشدی را در این زمینه به این ترتیب هاها و به همین خاطر به این دلیل بود تا به حال حال را به در در ابزار های مختلف و در این تل آویو و در نهایت با این زمینه را در این زمینه به این بیماری در این زمینه به این دلیل بیماری در این زمینه به به دلیل در این مورد را به این ترتیب در تا حالا شده به من می خواهم کرد و گفت سلام بینید سلام این ز تو این چند لحظه بعد از ظهر روز در هفته گذشته به دنبال دارد تبیان زنجان لاگ سلام سلام سلاح‌های هسته‌ای و در این این به من می خواهم به یاد داشته باشید و از این مورد به بعد لیست وبلاگ های

م م ا
م م ا
پاسخ به  هاها
4 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترم بر جنابعالی عرض می کنم که متأسفانه این بنده ی حقیر چیزی از فرمایش جناب شما نفهمیدم ، لذا اگر بنا دارید بفمیم لطفاََ صریح و روشن مرقوم بفرمائید قول میدهم اگر مستدل و مبرهن باشد با کمال اشتیاق خواهم پذیرفت . جناب ها ها من کردم سلامت __نفهمیدم عزیز هیچ از کلامت __بگو بار دگر دون علامت __ نه با تهدید و ارعاب و ملامت  __ پذیرم حرف حق هر کس که گوید __  بشرط آن که باطل را نجوید __  با تشکر و عرض ادب ،

م م ا
م م ا
پاسخ به  م م ا
6 ماه قبل

ممکن است بپرسید اگر رمز و رازش را بگوئیم علم باطل شده و از ذهنمان می پرد ، پس چرا خودت رازش را گفته ای؟ در جواب عرض می کنم بنده هم رازش را نگتم به بیت ششم سروده نگاه بیندازید ملاحظه خواهید کرد که یک مصرع آن را نگفته ام ، که باید خودتان پیدا کنید چون آن همان رازش است . متشکرم .

م م ا
م م ا
پاسخ به  م م ا
5 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ حالا اجازه بفرمائید کمی از آن راز را فاش کنیم .  انرژی با انرژی جنگ دارد  __ یکی کاه و یکی هم یونجه آرَد __ تو آنها را بکن در یکدگر ضرب __انرژی مثبت ومنفی کنند حرب __ با دنجان را بیاور صلحشان دِه __ کدو را در کنار هر دوشان نِه __ بمرتاضان هندی سر بکن خم __ سوارت گر شدند هر گز مزن دم __ مکن خود را حزین ،هرگز مخور غم __  مبادا از جهالت آوری کم __ پذیرا باش خرافات را بشادی __              سپار ایام عمرت را به بادی __ بده دست محبت را به شیطان __ اگرچه پاره گردد از تو قیطان __  خرافات را بکن دنبال همیشه __ درخت عقل را بر کن ز ریشه __ بزن بر فرق خود تا می توانی __ به پیری بوده باشد یا جوانی __

م م ا
م م ا
پاسخ به  م م ا
5 ماه قبل

ز علم چاکرائی زاد گیرد

م م ا
م م ا
پاسخ به  محسن چگینی
5 ماه قبل

اگر خواسته باشید بدانید چگونه چشم سوم خود را بسرعت می توان باز کرد لطفاََ به سایت رسا نیوز صفه ی عرفانهای کاذب و انرژی درمانی رجوع و نظرات را هم مطاله بفرمائید .مؤفق باشید .

داود
داود
پاسخ به  حامد
6 ماه قبل

میتونید چشم سومتون رو ببندید،از طریق تخم مرغ که راه حل داره.

م م ا
م م ا
پاسخ به  داود
1 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی جناب آقا داوود با صفا بخدمت با سعادتتان عرض می کنم که : بعضی ها می فرمایند : تخم اردک از اون بهرته تخم غاز از اونم بهتر تخم بوقلمون که دیگه اصلاََ نگو ونپرس مخصوصا اگه اون بوقلمون از دست یه خرس گرته باشند اما حالا دیگه باس از اونایی که خیلی واردن سؤآل بشه لازمه که چیزی هم در کنارش خونده بشه یا نه مثلاََ خونده بشه ای بوقلمون قربون شکل ماهت __ آاونجا بایست منم بیام تو راهت _ با همدیگه دست بزنیم بیه کار __مثل کلاغ ها بکنیم قارقار __. با عرض ادب و ارادت ، دوستدارتان ، م م ا

الهه کرمی
الهه کرمی
پاسخ به  حامد
6 ماه قبل

سلام مشکل اینه که خیلی از آدما فقط با شنیدن اسم چشم سوم و اینکه میتونن با باز شدنش اطلاعاتی رو در هر موردی که دیگران ازش خبر ندارند رو دریافت کنه و این موضوع براشون جالب میشه تا جایی که حاضرن با پزداخت هزینه گزاف به بعضی از استادنماها که داعیه اینکار رو دارند مبادرت به باز کردن چشم سوم کنند در صورتی که چشم سوم یا چشم بصیرت رو نباید دستکاری کرد چون محاله که بطور طبیعی چشم سوم قبل از چهل سالگی باز بشه بدون شک محاله و سن چهل سالگی بخاطر بلوغی هست که از نظر فکری و روحی و عاطفی بعد از چهل سالگی پیش میاد برای بعضی حتی تا ۵۰سالگی هم ممکنه طول بکشه و حتی ممکنه برای بعضی دز طول این زندگی محقق نشه چون برای باز شدنش باید حتما” به حدی از تکامل و رشد روحی رسیده باشی و این مورد با تکامل روحی شما خودبخوذ و طبیعی بوجود میاد نیاز به انجام کار خاصی نداره اما اگر با مراجعه به افراد سودجو بدنبال باز کزدن چشم بصیرت بروید باید عواقب خطرناک انرا هم بپذیرید مثلا” ممکنه پس از اون تصاویر ذهنی وحشتناک در خواب و حتی در بیداری ببینید. حس کنید موجودی همیشه پشت سر شماست وگاها” صدای تنفس اون رو هم حس میکنید امکان داره سردرد و اضطراب و وسواس ذهنی رو تجربه کنید و خلاصه از سوی موجودات ماورایی مورد آزار و اذیت قرار بگیرید بنابراین لطفا هرگز خودسرانه به چنین کاری اقدام نکنید . جهان هستی هوشمند است و زمانی که شما در اون درجه و رتبه ی روحی خاص قرار بگیرید بصورت طبیعی و بدون نیاز به اقدام خاصی این مورد برای شما فعال میشود پس لطفا” با اقدامات بدون فکر و بدون تحقیق زندگی را برای خودتون سخت و طاقت فرسا و ترسناک نگنید

ساحل
ساحل
10 ماه قبل

یک درمانگر روحی میتونه خودش رو هم درمان کنه؟‌‌؟؟؟‌چطور میشه اینکارو کرد ؟‌؟‌ هرکس میدونه بگه لطفا
راهکارش چیه

پریسا
پریسا
پاسخ به  ساحل
7 ماه قبل

ساحل جان برای این کار فقط یک راه وجود داره و اون هم خود هیپنوتیزمی و ارتباط برقرار کردن با عضو بدن هستش که خود شفادهی صورت میگیره ۱۰۰٪

علی
علی
پاسخ به  ساحل
7 ماه قبل

بله عزیزم اگردرمانگری چطوری نمیتونی خودتودرمان کنی شمع درمانی کن

سوف
سوف
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

راهش رو بلد نیستم اقا علی. بجز شمع درمانی چیزی که این اقا پایین پاسخ دادند رو هم اثربخشی داره؟‌

محسن چگینی
محسن چگینی
پاسخ به  ساحل
6 ماه قبل

باید جسم دوم ات را از بدنت خارج کنی روبه رویه خودت به ایسته بلد بهش انرژی بدی

سوف
سوف
پاسخ به  محسن چگینی
3 ماه قبل

‌اقای چگینی منظورتون اینه که برون فکنی انجام بدم ؟؟

م م ا
م م ا
پاسخ به  ساحل
5 ماه قبل

فریب دادن خود قدری مشکل است اما با تمرین زیاد بلی ، چرا که نه ؟ هر کاری شدنی است . چاکراهای خودت را باز کن __بر تمام مردمان نیز ناز کن __ آچارش را گر نداری زود بیاب __ گر به بیداری میسّر نیست بخواب __بسته نگذارید بماند چاکرا __و ر نه باید بر سرش هر خاک را __ بینوا مرتاض ریزد غم خورَد __ نا گزیر از خویش و یارانش بُرَد__

ح.م
ح.م
پاسخ به  ساحل
2 ماه قبل

میشه

م م ا
م م ا
پاسخ به  ح.م
2 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی خدای تعالی حفظتان کند لطفاََ بفرمائید چه میشه ؟ چگونه میشه ؟ بعلاوه اگر کسانی گفته باشند میش نیست ، بلکه بُزه ، آنگاه چه جوابی برایشان خواهیم داشت ؟ ان شا ءاللّه مؤفّق ومؤیّد باشید و همه ی ما را خدای تعالی براه راست هدایت کند که عمرمان را با اوهام و خیالات بپایان نرسانیم . با عرض ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگذار کوچکتان م م ۱

فاطمه سلطانی
فاطمه سلطانی
11 ماه قبل

زانودردوکمردرد

ح.م
ح.م
پاسخ به  فاطمه سلطانی
2 ماه قبل

اگه آرتروز نباشه میشه

فاطمه سلطانی
فاطمه سلطانی
11 ماه قبل

برای زانودردوکمردچکارکنیم؟

محمد
محمد
پاسخ به  فاطمه سلطانی
3 ماه قبل

اگر سطحی به ۰۹۱۰۶۴۸۱۰۳۸زنگ بزن

Max
Max
1 سال قبل

سلام من به دلیل استفاده از ماری جوانا دچار استرس پرخاش و بدبینی و شک تردید شدم با انرژی درمانی خوب میشه؟

پریسا
پریسا
پاسخ به  Max
7 ماه قبل

۱۰۰٪

مهناز شرفیان
مهناز شرفیان
1 سال قبل

سلام پسرم ۳۰ساله هست به پدرش وسواس فکری داره شبانه روطز تو فکر پدرش که چرا قول بهش بده وعمل نکرده بیرون نمیاد. همش با سیگار کشیدن زیاد به خودش ضربه میزنه

پریسا
پریسا
پاسخ به  مهناز شرفیان
7 ماه قبل

از خداوند برای پسرتون آرامش میطلبم تنها راه رهایی از این موضوع هیپنوتیزم هست

احسان
احسان
1 سال قبل

سلام قبلا به کسی انرژی میدادم من با کف دست انرژی میدم قبلا فقط یکم گرم میشد و بیمار حرکت داخل بدنش احساس میکرد ولی جدیدا جایی دستمو زیاد نگه دارم سوزش از گرمای زیاد میکنه چرا؟

سام
سام
پاسخ به  احسان
11 ماه قبل

سلام
با استفاده مداوم از درگاه خروجی انرژیت به مرور حجم انرژی خارج شده بالا می‌ره، در زمان انجام اینکار باید مقدار انرژی که به بدن منتقل میکنید رو کنترل کنی

ساحل
ساحل
پاسخ به  احسان
10 ماه قبل

سلام اقای احسان منم اینجوری میشم درمانگری با کف دست .اگه انجام میدی هنوزم اطلاع داری چطور میشه ازراه دور کنترلش کرد؟‌ احساس میکنم برای بعضی افراد تاثیرنمیذاره اصلا.میدونی چرا؟؟‌ هنوزم کف دستم داغه اما فرد مقابل مشکلش خوب نشده

م م ا
م م ا
پاسخ به  احسان
5 ماه قبل

لطفاََ بفرمائید کدام انرژی را میدادید ؟ انرژی نورانی ، انرژی الکتریکی ، انرژی شیمیایی، انرژی گرمایی ، انرژی الکترومغناطیسی ، و بعد این انرژی ها را از کجا می آورید ؟ نکند برای طرف مقابل می خواند گلی گلی جان جان گلی جان ، جان سنه قوربان گلی جان ، ها فاس فاسی ما فاس فاسی و بعد هم طرف انرژی را می گیرد و شاد می رود . عزیزم خودتان را فریب ندهید . در کدام دانشگاه معروف جهان این انرژی درمان تئریس می شود ؟

وحیده جهانی
وحیده جهانی
1 سال قبل

سلام انرژی درمانی ایا عوارض بد در بدن میگذارد

م م ا
م م ا
پاسخ به  وحیده جهانی
5 ماه قبل

نه عزیزم فقط می آموزد که بدون خواستن دلیل و بکار بردن عقل هر کسی هرچه را گفت چشم بسته قبول کنیم تا کسانی به شهرت یا پول و شهرت هر دو برسند و از شیطان سپاسگزار باشند که کجروی را یادشان داده است ، همین .

سید پرهام اعتضادی کیایی
سید پرهام اعتضادی کیایی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر در رشت هم شما نماینده ای دارید؟

علی
علی
1 سال قبل

چطور از اول تا آخر که در مورد انرژی درمانی توضیح میدهید میگویید هنوز معلوم نیست و ثابت نشده ؟ بعد در مورد معایب آن میگویید ؟ یا کلا منکر شوید و بگویید اصلا وجود ندارد و همش دروغ است ،یا اینکه بگویید واقعیت دارد و ما در این زمینه سر رشته نداریم

احسان
احسان
پاسخ به  علی
1 سال قبل

من با کف دستم تو بدن شما حرکت و گرما ایجاد میکنم بدون اینکه دستم به بدن شما برخورد کنه میتونم فعلا درد های سطحی رو خوب کنم بله دوست عزیز وجود داره این قدرت درون تمام انسانها نهفته است شما هم اگه بخوای میتونی قرار نیست چیزی رو که نمیبینید انکار کنید فقط باید حسش کنی وبهش امید داشته باشی نه انرژی درمانی هرچیزی که شما بهش زیاد فکر کنید و عمل کنید برای شما اتفاق میافته شنیدی میگن انرژی منفی نده شما از صبح میای بیرون فکرت این باشه با ماشین تصادف میکنی این واقعا اتفاق می افته

علی
علی
پاسخ به  احسان
7 ماه قبل

ممنون مچکرم ولی بااین انرژی خدادادی که خداونددراختیارماگذاشته بایدازترس دزدکی مداواکنیم قدرتیکه شامل حال خیلیها نمبشه وارزوست ولی ماداریم فقط شامل حال اطرافیان میسه

م م ا
م م ا
پاسخ به  احسان
5 ماه قبل

با سلام و احترام بر جناب آقا احسان عزیز لطفاََ یک مورد راکه انسان به آن فکر کند مثال بزنید و سپس بفرمائید چگونه عمل کند و بعد ارتباطش را با انرژی درمانی بیان بفرمائید چون کسانی هم هستند که فقط با ادعا ء این که من می گویم یا گفته اند قانع نمی شوند و نمی پذیرند البته مانند میخ کوبیدن ملا نصرالدین بر زمین و مدعی شدن به این که اینجا مرکز کره ی زمین است نباشد . سپاسگزارم

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

ناراحت نباشید ما کارمون علاف کردن عده ای است دنبال چیز های مفید وارزشمند نرن و وقتشون تلف کنن و دلشون به این چیزا خوش باشه

عمرانی
عمرانی
1 سال قبل

سلام چطوری به همسرم در مقابله با سرطان کمک کنم

علی
علی
پاسخ به  عمرانی
10 ماه قبل

برطرف کردن استرس و ترس که سرطان نابود میکنه موسیقی آرام بخش، ذکر و صدای صوت قرآن کریم و امید و باور این که تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد ،این باور که فقط خودش میتونه خودش وشفا بده بدن اگر به دست جراح شکافته ودوخته میشه باز خود بدن کهزخمهارو ترمیم وبازسازی میکنه، مدیتیشن در زمان طلوع آفتاب هم پیشنهاد میکنم. یاعلی

برنادت
برنادت
1 سال قبل

سلام خسته نباشید آیا بیماری دیابت قند از نوع اول و دوم با انرژی درمانی خوب میشه ؟

ساغر
ساغر
1 سال قبل

سلام. آیا انرژی درمانی برای بیماریهای ریوی و بازسای قسمتی از ریه که تخریب شده میتونه موثر باشه؟

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام چند ساله در دستهام احساس گرمای زیادی دارم وهمه میگن میتونم دردها رو اروم کنم با لمس ایا میشه این انرژی رو تقویت کنم؟ چطوری ؟میشه راهنماییم کنید .ممنون

محمد
محمد
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

سلام یه ایدی از خودتون به من بدید

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط محمد
ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

برای آموزش انرژی درمانی چه کار باید کرد چند سال کف دسهام گرما داره وبقیه میگن دردهاشونو میتونم با دستهام اروم کنم ایا این درسته؟واینکه میخوام تقویتش کنم چکار باید انجام بدم.

همایون مرتضوی
همایون مرتضوی
1 سال قبل

سلام. من چند بار به خاطر مصرف مواد ار دوز کردم و پرونده نیز دارم. در زمان تولد نیز مرده به دنیا آمدم. بعد از آخرین اوردوز یا همان مرگ اتفاقات عجیبی را تجربه میکنم. مانند اینکه به بدن من برق وصل می‌شود و انرژی عجیبی را تجربه میکنم یا اینکه مشاهداتی نیز دارم. در کل بسیار مثبت است . لطفا راهنمایی کنید

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام دوستان اگه کسی رو میشناسین که انرژی درمانی انجام میده و ادم منصف و خداشناسی هستش میشه معرفی کنین لطف میکنین

ترانه
ترانه
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

سلام من آقای دکتر محمد علی اکبری رو معرفی میکنم وکارشون نیرو درمانی هست نه انرژی درمانی انرژی درمانی مقطعی هست ولی ایشون این نیرو رو به
طور ذاتی دارن وتا حالا خیلی از بیماری های که علاجی برای اونها نبوده ایشون با نیروشون درمان کردن و شناخته شده هم تو ایران و خارج از کشور هستن بگذریم که تو ایران مورد کینه توزی افراد خدا نشناس قرار گرفتن و به نا حق نه ماه زندانی شدن و اینکه ۲۸ بار در دادگاه های ایران تبرئه شدن واین نیرو رو به اثبات رسوندن
من خودم چهار سال هست که ایشون رو میشناسم وخودم و خانوادم بیشتر بیماریهامون درمان شده پیشنهاد میکنم وقت بذارین برنامه های تلوزیونی ایشون رو ببینین در یوتوب واینستاگرام برنامه دارن وفقط همین پیجایی که گفتم مراجعه بفرمایید چون استاد دشمنان زیادیOstad aliakbari.tv آدرس اینستاگرام و در یوتوب هم همین رو تایپ کنید
وظیفه من اطلاع رسانی به کسانی هست که از درمان پزشکی ناامید شدن واین راه آن شالله به همون کمک کنن

احسان
احسان
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

کسی انرژی درمانی میکنه پول نمیگیره شما کدوم استان و شهر هستین؟

Mrt
Mrt
پاسخ به  احسان
2 ماه قبل

من انرژی میدم و دستمزد زحمتت را میگیرم.
اینکه شما میگید نباید پول گرفت از کجا اومده؟

محمد
محمد
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

اگر سطحی بدون هیچ پولی به ۰۹۱۰۶۴۸۱۰۳۸زنگ بزن

مومنی
مومنی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید ..ایا باروش انرژی درمانی کم بینایی هم درمان می شود ؟؟

احمد زنگینه
احمد زنگینه
1 سال قبل

راه کسب کامل انرژی درمانی

رضا مهرآبادی
رضا مهرآبادی
1 سال قبل

سلام من‌بانگاه‌به‌بیمارمیفهمم‌دردش‌چیه‌وازطریق‌نبض‌خوبش‌میکنم‌میخواهم‌دراین‌زمینه‌بیشتربدانم‌لطفاراهنمایی‌کنید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  رضا مهرآبادی
1 سال قبل

سلام چطوری ؟شما میتونین اتفاقهای بدی رو که افتاده رو باعث بشین که کلن فراموش بشه

احسان
احسان
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

همه چیزایی میخوای فراموش کنی بنویس بنداز دور ذهن اینجوری ازاد میشه البته باید ریلکس کردن رو یاد بگیری در عین حال هم اسونه هم میتونه سخت باشه یاد گیری و انجامش در کل شما مث اینکه تو یه خیابون در حال رانندگی با خودرو هستید همینجور بقیه خودرو هارو رد میدین و از کنارشون عبور میکنید بدون تصادف باید توی ذهن از کنار افکار منفی بدون اینکه بهشون فکر کنی ردشون بدی همینجور افکار منفی رو قبل خواب وقتی توی رخت خواب هستی چشمات بستس رد بده کم کم عادت میشه برات به افکار منفی محل نده از کنارشون رد شو بدون اینکه بهشون برخورد کنی دقیقا عین رانندگی این ساده ترین مثاله بود برای ریلکس کردن

محمد
محمد
پاسخ به  رضا مهرآبادی
1 سال قبل

سلام یه ایدی ای از خودتون بدین

رضا
رضا
پاسخ به  رضا مهرآبادی
10 ماه قبل

سلام وباعرض خداقوت من زودانزالی دارم باانرژی درمانی خوب میشم؟

شهیاد
شهیاد
پاسخ به  رضا
6 ماه قبل

بایکم شیره حل میشه

علی
علی
پاسخ به  رضا مهرآبادی
7 ماه قبل

شما هاله شخصومیبینی که بیمایشو تشخیص میدی یا نه به روش دیگه متوجه میشی

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  علی
15 روز قبل

خوبه اونوقت این شیره رو بکجا بهسرمون بمالیم دیگه نه ؟؟؟ حالا چجوری با قاشق یا با دستمون ؟

فریبا
فریبا
1 سال قبل

سلام من خیلی عصبی هستم. زود بهم میریزم و خیلی چاق شدم. برای درمان اعصاب و چاقیم راهی هست؟

علیرضا پورستار
علیرضا پورستار
پاسخ به  فریبا
1 سال قبل

بهترین راه برای همه مشکلاتتون هیپنوتراپی هست
اگه ساکن تبریز هستین من درخدمتم

ایرج
ایرج
پاسخ به  علیرضا پورستار
1 سال قبل

سلام من ساکن تبریزم لطفا راهنمایی کنیددرموردبیماریم

فرشته
فرشته
پاسخ به  علیرضا پورستار
11 ماه قبل

سلام من تله پاتی و یا ذهن خوانی روی من انجام داده اند ایا با روش شما این کار درمان پذیر است

حسن
حسن
1 سال قبل

باسلام واحترام
انرژی درمانی برای درمان بیماری سرطان وبیماریهای لاعلاج بسیار خوب ودرمانگر است بشرطی که دیر اقدام نشود من خودم چند بیمار سرطانی را معالجه کرده ام و در ضمن اگر انرژی درمانی توسط درمانگر متخصص و وارد به درمانگری هیچ خطری برای بیمار یا خود درمانگر ندارد بلکه باعث تقویت خود درمانگر هم میشود لطفا درمورد چیزی که ازش آگاهی کامل ندارید صحبت نکنید
انرژی درمانی نیرویی از نیروهای خداست که توسط درمانگر وارد بدن بیمار میشود
سپاسگزارم

اردیبهشت ۶۱
اردیبهشت ۶۱
پاسخ به  حسن
1 سال قبل

سلام شما در این زمینه تخصص دارید ؟من علاقه دارم آموزش هم دارید؟

احسان
احسان
پاسخ به  حسن
1 سال قبل

دوست عزیز من بعضیا رو اومدم درمان کنم با کف دست انجام میدم خودم فشارم میافته البته واسه بعضیا بعد فهمیدم اینا براشون دعا گرفتن ایا میشه برای این مشکل کاری کرد یا برای کسانی ک براشون دعا یا جادو گرفتن اصلا نباید انرزی درمانی استفاده کرد؟؟؟؟؟؟

رضا
رضا
پاسخ به  حسن
10 ماه قبل

سلام من زودانزالی دارم میشه باانرژی درمانی خوب بشم

Zahra
Zahra
پاسخ به  حسن
10 ماه قبل

سلام من به مدت هشت سال هست ،میتونم اسکن با دست انجام بدم که همون تشخیص مریضی هست ،بنظرتون نیروی خاصی دارم که همون انرژی باشه یا نه ربطی نداره؟

جواد
جواد
پاسخ به  حسن
10 ماه قبل

بستگی داره اگر طرف شیطان باشه یا شخصی که چوب خدارو خورده باشه اصلا درمانی براش نیست
چونکه باید همه به خدا پناه ببرن و از خدا طلب حمایت و کمک بگیرن خدا قرآن رو به انسان داده و راه درمانشم گفته ولی کسی بهش پناه نمی بره
من خودم قرآن رو لمس کردم نگاه کلماتش کردم بدنم سالم شدش….بدنم شده بود مثله پیر مرد ۸۰ساله الان شدم ۲۰خلاصه قرآن رمزی بین خدا و انسانه و سایر خلق کسی بهش پناه نمی بره

زینب
زینب
پاسخ به  جواد
4 ماه قبل

چطور بدنتون سالم شد میشه راهش رو بگید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  حسن
8 ماه قبل

شما شیاد نیستی اگه راست میگی شمارت رو بزار

علی
علی
پاسخ به  حسن
7 ماه قبل

قبولت دارم عزیزم درسته

الهه
الهه
پاسخ به  حسن
6 ماه قبل

سلام میشه بمن کمک کنید.من ۹سال داروی اعصاب مصرف میکنم .استرس اضطراب وسواس فکری فوبیا ترس آرامش ندارم خسته شدم واقعا اگه کسی می‌تونه کمکم کنه راهنماییم کنه.یکی که واقعا بلد باشه بهم معرفی کنه

سبزی
سبزی
پاسخ به  حسن
6 ماه قبل

شمارتو میتونم داشته باشم

اجاقی
اجاقی
1 سال قبل

سلام آیا برای بیمار سرطان ریه می‌شود با انرژی درمانی کاری کرد

مهدی
مهدی
1 سال قبل

ببین فقط کس نگو

سهیلا
سهیلا
1 سال قبل

سلام خداقوت من بیماری ای ال اس دارم حدود ۲ ساله ایا روشی درمانی داره

دکمه بازگشت به بالا