متخصص زیبایی صورت چه ویژگی هایی دارد؟

چند سالی است که، جراحی‌های زیبایی در بین مردم رایج شده و تعداد زیادی از این افراد که جراحی انجام داده‌اند از عمل خود راضی بوده‌اند. اما سؤال این است که کدام پزشک جراح می‌تواند قابل اعتماد باشد؟
پیدا کردن یک جراح با امنیت بالا و اصول اخلاقی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل جراحی است. در ادامه درباره ویژگی های یک متخصص زیبایی صورت و نیز انواع جراحی زیبایی توضیحاتی را شرح داده ایم.

متخصص زیبایی صورت

ویژگی های متخصص زیبایی صورت

هنگامی که متخصص زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به یک سری نکات مهم توجه کنید:

  • اولین نکته اینکه بهتر است که به سایت متخصص مورد نظر خود سر بزنید و از مدارک تحصیلی و تخصص او اطمینان حاصل کنید.
  • اطمینان حاصل نمایید که متخصص زیبایی صورت مد نظرتان، بر روی امنیت و اصول اخلاقی تمرکز ویژه‌ای دارد.
  • همچنین وسایل و تجهیزات کلینیک او باید از هر لحاظ با کیفیت و مدرن باشد.
  • محصولات به کار برده شده توسط متخصص باید تأیید شده قوانین بالینی باشد.
  • اگر از ژل یا فیلرها استفاده می‌کند توجه کنید که برندهای آن معتبر باشند.
  • این نکته که نظر پزشک با نظر شما یکی باشد خیلی مهم است، زیرا این حس که پزشک نیز نگران زیبایی شما هست به شما انتقال پیدا خواهد نمود.
  • بعد از پیدا کردن متخصص زیبایی مناسب قبل از جراحی یک جلسه مشاوره رزرو کنید تا خیال شما از نظر مدل و نحوه عملکرد جراحی راحت باشد.

انواع جراحی های زیبایی توسط متخصص زیبایی صورت

جراحی های زیبایی شامل روش‌های زیادی است که در ادامه مطالب به آن اشاره می شود:

  1. جراحی بازسازی

جراحی بازسازی به معنای باز گرداندن بخشی از ظاهر و عملکرد بدن است که در اثر بیماری یا شیوه درمانی غلط به وجود آمده است. به عنوان مثال، این مورد شامل خانم‌های می شود که دراثر سوختگی یا عمل ماستکتومی سینه خود را برداشته‌اند.

  1. جراحی فیزیکی

جراحی فیزیکی یک عمل عمیق است که بر روی بدن و صورت انجام می‌شود و هدف بهبود ظاهر است. از جراحی فیزیکی می‌توان به ساکشن یا لیفتینگ صورت اشاره کرد. امروزه با پیشرفت علم اکثراً جراحی‌ها کمتر تهاجمی هستند یعنی میزان بریدگی، نقاهت و خونریزی در آن کم است.

  1. روش‌های غیر تهاجمی

این نوع عمل روش‌هایی هستند که بدون نیاز به بیهوشی و جراحی باعث بهبودی در فرد می‌شوند. از این موارد باید به لایه برداری، پیلینگ شیمیایی و سفت کردن پوست اشاره کرد.

در چه مواقعی باید به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنیم؟

  • اگر از عوارض پیری در صورت خود احساس خوبی ندارید، می توانید با مراجعه کردن به یک متخصص زیبایی صورت جوانی را به صورت خود برگردانید. شل شدگی و پیری پوست ناشی از کمبود کلاژن در پوست است.
  • اگر از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و از ظاهر خود راضی نیستید عمل جراحی می‌تواند باعث بهبود روحیه و بازگشت اعتماد به نفس از دست رفته شما شود.
  • اگر دچار سانحه رانندگی یا عارضه پوستی شده‌اید جراحی صورت می‌تواند به شما کمک کند و این مشکل را نیز برای شما برطرف می‌کند.
  • اگر بیماری خاصی در شما تشخیص داده شده و این بیماری ممکن است باعث تغییر در ظاهر شما شود، جراحی زیبایی می‌تواند اقدامی پیشگیرانه در این خصوص باشد. این موارد بیشتر شامل بیماری‌هایی مانند دیابت، سرطان، چاقی و عدم تعادل هورمونی می‌شود.

شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن در مورد اینکه آیا شما به این جراحی‌ها نیاز دارید یا خیر از دکتر آنلاین پوست و مو  مشاوره آنلاین بگیرید.

چه عمل‌هایی که بین جراحان زیبایی و پلاستیک مشترک است؟

 

لیفت صورت یکی از مرسوم ترین روش های جراحی در بین مردم است. این روش به گونه ای است که می توان صورت را به روش های مختلفی کشید.

  • لیفت پلک

عمل لیفت پلک که با نام بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود به منظور جمع کردن و رفع افتادگی دور چشم صورت می گیرد. این جراحی برای جراحان ماهر به راحتی صورت می گیرد و به چشم ها ظاهر زیبا و بازتری می دهد.

  • جراحی سینه

بزرگ و کوچک کردن سینه یکی از متداول ترین جراحی‌های پلاستیک است. یک جراح خوب می‌تواند به شما برای انتخاب سایز سینه متناسب با وزن و استخوان‌بندی بدنتان کمک کند.

از آنجایی که بینی مرکز صورت است باید به تناسب و سایز آن بر روی صورت توجه زیادی کرد. همان طور که بزرگ بودن بینی ظاهر خوبی ندارد زیاد کوچک بودن آن نیز جلوه خوبی ندارد. رینوپلاستی به این معنی است که علاوه بر فرم‌دهی بینی، باید مقداری از اصالت بینی نیز حفظ شود.

سخن آخر

در کل جراحی زیبایی طرفداران زیادی دارد وبرای اکثر افراد جراحی باعث نجات جان یک فرد یا بهبود روحیه و عملکرد بدن می‌شود. این در حالی است که اگر در انتخاب متخصص حرفه ای سهل‌انگاری شود می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. بنابراین قبل از مراجعه به متخصص زیبایی صورت سعی نمایید تحقیقات لازم را در این خصوص به عمل آورید. وب سایت و اپلیکیشن پذیرش۲۴، امکان گرفتن مشاوره به صورت تلفنی و متنی از مجرب ترین مشاوره آنلاین جراحی زیبایی صورت  کشور را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید در ۲۴ساعت شبانه روز با پزشک مورد نظر خود صحبت کرده و از مشاوره‌های ایشان استفاده کنید.

[ifso id=”16549″]

۳/۵ (۱ نظر)

منبع
medicalnewstodaykauveryhospital

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیم‌پورقطاس
ابراهیم‌پورقطاس
1 سال قبل

معرفی‌کرم‌زیبایی‌صورت‌یاهمون‌جوانسازی‌برای
آقایان‌،استفاده‌درشب‌موقع‌خواب‌‌،پوستم‌تقریبا
روشنه،ی‌خیلی‌کم‌چربه

دکمه بازگشت به بالا