نکاتی که درباره ترمیم پرده بکارت باید بدانید!

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت، عوارض عمل، نحوه انجام عمل و سوال و جواب در مورد بكارت

عمل ترمیم پرده بکارت یا هایمن

پارگی پرده بکارت در برخی فرهنگ‌ها و جوامع سنتی از حساسیت زیادی برخوردار است.
پرده بکارت، غشاء ظریفی است که در دهانه مهبل دوشیزگان قرار دارد و از بروز عفونت جلوگیری می‌کند.
انجام برخی اقدامات و فعالیت‌ها، آن را دچار پارگی و آسیب می‌کنند. در این صورت، فرد می‌تواند با مراجعه به متخصص زنان و زایمان، جراحی ترمیم پرده بکارت را انجام دهد.
بدیهی است که پیش از هر کاری، بهتر است با پزشک مشورت کرده و از میزان آسیب وارده و راه‌کارهای احتمالی آن آگاهی یابید. سایت یا اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به شما کمک می‌کند، به صورت شبانه‌روزی و آنلاین با بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و متخصصان حوزه زنان وزایمان، در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کنید.با کلیک کردن روی متن دکتر زنان و زایمان مستقیم به صفحه انتخاب پزشک منتقل شوید.

عوامل موثر در پارگی پرده بکارت

پارگی پرده بکارت، اغلب حاصل وارد شدن جسم خارجی به واژن یا تحمل ضربات سخت به این ناحیه است. در این صورت، فرد می‌تواند احساس درد یا خونریزی را تجربه کند. با توجه به تنوع مدل‌های پرده مهبل، آسیب‌های وارده به آن نیز ممکن است دارای انواع گوناگونی باشد. از عوامل موثر در پارگی پرده بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابطه جنسی همراه با دخول
  • خودارضایی با وارد کردن جسم خارجی در واژن
  • انجام جراحی‌های سنگین در ناحیه لگن
  • بروز تصادف، همراه با تحمل ضربات و فشار شدید در ناحیه لگن و واژن
  • تجاوز جنسی
  • انجام برخی فعالیت‌های سنگین

پرده بکارت یا هایمن (hymen)، در خانم‌ها دارای انواع مختلفی است. مهبل برخی خانم‌ها، به صورت مادرزاد فاقد پرده است. این در حالی است که برخی دیگر، دارای پرده‌ای ضخیم و یکپارچه هستند. شایع‌ترین نوع پارگی پرده بکارت، ناشی از آمیزش جنسی است. به این ترتیب، پرده مهبل در چند جا دچار پارگی شده و  به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در اغلب موارد، این قطعات تا زمان به دنیا آمدن نخستین فرزند در اطراف واژن باقی می‌ماند.

روش‌های ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت، اغلب به روش جراحی صورت می‌گیرد. با این حال، ممکن است این کار به شیوه‌های دیگری نیز انجام شود. از رایج‌ترین روش‌های ترمیم پرده بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای ترمیم پرده بکارت با متخصص آنلاین زنان و زایمان گفتگو کنید

عکس پرده بکارت ترمیم شده
عکس پرده بکارت ترمیم شده

کپسول ترمیم پرده بکارت

کپسول ترمیم بکارت، محصولی است که در اغلب کشورهای جهان، از جمله، ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. این کپسول ترمیم بکارت، حاوی خون گاو است و به صورت شیاف در داخل واژن قرار می‌گیرد. پس از استفاده، تحت تأثیر رطوبت و حرارت فضای داخلی بدن، غشاء خارجی این محصول ذوب شده و مایع داخل آن خارج می‌شود. در واقع، تحریک جنسی ناشی از آمیزش و وارد شدن آلت مردانه، روند از بین رفتن غشاء کپسول را تسریع کرده و خونریزی ساختگی اتفاق می‌افتد.

ترمیم پرده بکارت با گیاهان دارویی

ترمیم پرده بکارت با گیاهان دارویی هم از دیگر روش‌های مرسوم است. برای این کار، از گیاه ماریانا استفاده می‌شود. از خواص اصلی گیاه ماریانا می‌توان موارد زیر را نام برد:

روش استفاده:

یک پیمانه گیاه ماریانا را داخل ظرفی ریخته و ۸ لیوان آب را به آن اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را برای مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید. سپس، مدتی صبر کنید تا خنک شود. در ادامه، با استفاده از پارچه تنظیف، مایع را صاف کنید. بهتر است، جوشانده خود را دو مرتبه صاف کنید تا مایع به دست آمده، کاملا زلال باشد. مایع را درون وان یا لگن ریخته و برای مدت ۱۵ دقیقه، داخل آن بنشینید.

ترمیم پرده بکارت به روش جراحی

دوختن پرده بکارت یا ترمیم پرده بکارت (Hymenoplasty)، اغلب با روش جراحی انجام می‌گیرد. در این روش، پزشک متخصص زنان و زایمان، بافت‌های به جا مانده از غشاء محافظ دهانه واژن را به یکدیگر متصل کرده و اصطلاحا، آن‌ها را به هم می‌دوزد. این روش جراحی، بسته به خواست فرد مراجعه کننده، ممکن است با بیهوشی کامل یا بی‌حسی موضعی همراه باشد. لازم است بدانید، در این روش جراحی از بخیه‌های قابل جذب استفاده می‌شود. انجام جراحی ترمیم پرده بکارت، به طور معمول، یک تا دو ساعت طول می‌کشد. این عمل، دوره نقاهت خاصی ندارد. یعنی، یک تا دو روز پس از جراحی، فرد می‌تواند فعالیت‌های عادی و روزانه خویش را از سربگیرد.

عوارض بعد ازترمیم پرده بکارت

از شایع‌ترین عوارض بعد از ترمیم پرده بکارت، یا دوختن پرده بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرگیجه
  • احساس تهوع و استفراغ
  • احساس درد
  • خونریزی غیرمعمول
  • ترشحات غیرمعمول
  • التهاب
  • عفونت

زمان مناسب برای ترمیم بکارت

زمان مناسب برای ترمیم بکارت، از محدودیت چندانی برخوردار نیست. یعنی، مدت‌ها پس از بروز پارگی پرده بکارت هم می‌توان برای ترمیم آن اقدام کرد. با این حال، طبیعتا، هر چقدر زودتر انجام بگیرد ممکن است با عوارض جانبی کم‌تری توأم بوده و نتیجه بهتری را به دنبال داشته باشد.

ترمیم بکارت قابل تشخیص است؟

در مواردی، ترمیم بکارت قابل تشخیص است. باقی ماندن اثرات جراحی، به ویژگی‌های فیزیکی فرد و مهارت جراح و متخصص زنان و زایمان بستگی دارد. با این حال، اغلب پزشکان با انجام معاینه می‌توانند ترمیم بکارت را تشخیص دهند.

ترمیم بکارت پزشکی قانونی

معاینه ترمیم بکارت پزشک قانونی و دریافت گواهی سلامت در میان بسیاری از خانواده‌های سنتی رایج است. برای انجام این کار، لازم است فرد به محل پزشکی قانونی مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرد. بنا به اصل رازداری، گواهی مورد نظر، فقط به فرد مراجعه کننده تحویل داده می‌شود.

برای ترمیم پرده بکارت و انجام مشاوره‌های مربوط به آن، لازم است به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.سایت یا اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به شما کمک می‌کند، به صورت شبانه‌روزی و آنلاین با بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و متخصصان حوزه زنان وزایمان، در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کنید.با کلیک کردن روی متن دکتر آنلاین زنان مستقیم به صفحه انتخاب پزشک منتقل شوید.

سوالات درباره ترمیم پرده بکارت

در ادامه خانم دکتر احیا خان احمدی متخصص زنان و زایمان به سوالات شما در ارتباط با “ترمیم بکارت” پاسخ داده اند. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید، می‌توانید در انتهای مقاله ثبت کنید.یا از ایشان مشاوره آنلاین دریافت کنید.

نحوه تشخیص دخول پزشکی قانونی

تشخیص دخول با روگاهای واژن و شکل ورودی واژن هست.

ترمیم بکارت قابل تشخیص است؟

در معاینه کاملا مشخص است که پرده سالم است یا نه.
و در پرده حلقوی و ارتجاعی که پارگی ندارد براساس اون ربان های واژن و شکل ورودی واژن میشود تشخیص داد که قبلا دخول داشتن یا خیر؟

پرده بکارت ترمیم میشود؟

دوختن پرده بکارت در ایران غیر قانونی است ولی در ایران گاها بعضی از پزشکان زنان و زایمان این کاررو انجام میدهند.

عمل ترمیم بکارت چگونه است؟

این عمل سرپایی است. و در حد بیست دقیقه است.

دوختن پرده بکارت چگونه است؟

در دولایه پرده دوخته میشود.

ایا ترمیم بکارت درد دارد؟

بستگی به پزشک انجام دهنده ان دارد.

مزایا عمل دوختن بکارت

در اولین رابطه دختر خونریزی  دارد.

شیاف پرده بکارت

این محصول کاملا تبلیغاتی است و هیچ تاثیری ندارد.

عوارض دوختن بکارت

این عمل هم مانند عمل های دیگر عوارض خاص خودش را دارد.
عفونت، خونروزی، گوشت اضافه از عوارض احتمالی این عمل است.

شرایط ترمیم پرده بکارت

هرچقدر زودتر باشد اثر بهتری دارد و راحت تر دوخته میشود. ولی محدودیت تایمی وجود ندارد اگر بقایای پرده باقی مونده باشد.

ترمیم بکارت قابل تشخیص است؟

در معاینه این عمل کاملا مشخص میشود.

گواهی سلامت بعد از ترمیم

برخی از متخصصان گواهی سلامت را برای ازدواج میدهند. ولی برای پزشک قانونی هرچه که در معاینه دیده شود را گواهی میدهند.

ترمیم پرده بکارت پزشکی قانونی

معاینه ترمیم بکارت پزشک قانونی و دریافت گواهی سلامت در میان بسیاری از خانواده‌های سنتی رایج است. برای انجام این کار، لازم است فرد به محل پزشکی قانونی مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرد. بنا به اصل رازداری، گواهی مورد نظر، فقط به فرد مراجعه کننده تحویل داده می‌شود.

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد، فقط و فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز را دارد، و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو و راه های درمانی معرفی شده، با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

گفت و گو آنلاین، تلفنی و متنی با متخصص زنان و زایمان

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

۳.۶/۵ (۳۲ نظر)

منبع
Hymen Restoration

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1.6K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوثر
کوثر
1 روز قبل

میشه برم بگوین که بت دوا یا با خوراکی پس به.وجود می آید پرده بکارت

...
...
2 روز قبل

خانم دکتر جان میگم میشه یک روش خوانگی درمانی بیگین بدون عمل کردن والدین ام نباید بفهمن چیکار کنم ؟

...
...
2 روز قبل

ببخشید یه سوال خانم دکتر احمدی میگم که من ۱۲ سالمه از بالا پشت بام پریدم خوردم زمین زیاد درد نداشت ولی شب موفق خواب متوجه خون شدم تا چهار الی پنج روز طول کشید این خون میخواستم ببینم پردم پاره شده آخه شکل زاهر اونجام تغییر کرده ولی اون خون رو شاید پریود شده باشم خانم دکتر پردم پاره شده یا نه ترو خدا میگین خانم دکتر

بی نان
بی نان
3 روز قبل

آیا با لیزر هم پرده قابل ترمیم هست؟؟

بی نان
بی نان
4 روز قبل

ببخشید میخواستم بدونم که با خوندن مطالب اسمات و تحریک کننده وقتی که از داخل نبض زدن ممکنه که پرده آسیب ببینه؟؟

ستایش
ستایش
5 روز قبل

سلام من ۱۶ ساله هستم چند روز پیش در حال شستن واژن بودم که به خاطر لیز بودن دستم وارد واژن شد ولی نه خون ریزی داشتم نه درد ولی بعد از یک ساعت درد شبیه به درد پریودم داشتم فکر کردم نزدیک به پریودیم هست پریود شدم ولی اصلا خونریزی نداشتم خیلی استرس دارم که آیا پردم از دست دادم یا نه

Saman
Saman
پاسخ به  ستایش
13 ساعت قبل

شما ب تلگرام مراجعه کنید مشاور خدمت شما داده میشود.

میترا
میترا
6 روز قبل

سلام من تقریبا ۳ سال پیش رابطه از جلو داشتم و بعدش کمی خون ریزی کردم ولی تو این ۳ سال دیگ هیچ رابطه ای از جلو نداشتم بعضیا میگن چون مدت زیادیه رابطه ندارم بعد این ۳ سال امکان اینکه دوباره خون ریزی کنم هست درسته؟

سارینا
سارینا
8 روز قبل

سلام خانوم دکتر اگر ارتجاعی و حلقوی باشیم ن خونریزی داریم ن آسیب میبینه؟

مروه احمدی
مروه احمدی
10 روز قبل

سلام خسته نباشی من وقتی خورد بودم نمی دونیستم پرده یعنی چی با یه پسر رابط داشتم الان پرده دارم یانه

بی نام
بی نام
11 روز قبل

سلام من ماژیک وارد واژنم کردم و کمی خون ریزی داشتم آیا بکارتم پاره شده؟

افشین
افشین
پاسخ به  بی نام
11 روز قبل

اخی

.....
.....
پاسخ به  افشین
2 روز قبل

درد وبلا

ب ت چه
ب ت چه
پاسخ به  بی نام
5 روز قبل

آره احتمال زیاد

بی نام
بی نام
15 روز قبل

آیا با داخل نمودن انگشت یعنی کاملا داخل کردن پرده بکارت پاره میشود

ففف
ففف
18 روز قبل

سلام من اینستا ندارم میشه آیدی تلگرامتون رو بزارید خانم دکتر

خانم هاشمی
خانم هاشمی
18 روز قبل

سلام.خانم دکتر آیا با روش مونا لیزر پرده قابل ترمیم هست ،؟

گلی
گلی
پاسخ به  خانم هاشمی
6 روز قبل

بله

ناشناس
ناشناس
19 روز قبل

سلام من ۱۵ سالمه از بچه کی خود ارضایی با فشار آب انجام میدم میخواستم بدونم آیا با خود ارضایی پرده زده میشه یا ن
نمی‌خوام برم دکتر چون نمی‌خوام والدینم بفهمن میشه یه روشی بگین
ممنونم میشم کمکم کنید

امید
امید
پاسخ به  ناشناس
13 روز قبل

به عقل جن هم نمیرسه ارضا با فشار آب آتیش پاره

گلی
گلی
پاسخ به  ناشناس
6 روز قبل

ب و دماز

ارام
ارام
20 روز قبل

سلام خانوم دکتر من بچه بودم نمیتونستم پرده بکارت یعنی چی بخاطر همین ی ماژیک کردم داخل واژنم درد یا خونریزی نداشتم بعد چیز های دیگری کردم اگر میشه ی راه درمان بهم بدید عمل نمیتونم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ارام
10 روز قبل

ها

مرضیه
مرضیه
پاسخ به  فاطمه
4 روز قبل

سلام‌اگرپرده‌‌بکارت‌روبدوزم‌برای‌هنجیله‌‌خون‌ریزی‌داره

مرضیه
مرضیه
پاسخ به  ارام
4 روز قبل

سلام‌اگرپرده‌بکارت‌‌بدوزیم‌‌موقع‌ازدواج‌حجله‌خون‌ریزی‌داره‌یان

۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰
20 روز قبل

سلام من ۸ ماهه اوپن شدم ول تقریبا هر روز رابطه داشتم میتونم ترمیم کنم؟؟؟

کریم
کریم
پاسخ به  ۰۰۰۰۰
10 روز قبل

میشه یه روز هم بیای پیش من بعد بری ترمیم

Baran
Baran
22 روز قبل

سلام ببخشید با وار کردن انگشت کامل نه نصفش پرده بکارت از دست میره؟
پرده بکارت قبل از ۱۸ سالگی پاره میشه؟

nilay
nilay
پاسخ به  Baran
10 روز قبل

معلوم که پاره میشه ربطی به سن نداره جانم

ناشناس
ناشناس
22 روز قبل

سلام خسته نباشید من وقتی بچه بودم وقتی که نمیدونستم پرده بکارت چیه یه ماژیک داخل واژنم کروم و خونی ام نیومد و همچنین چن وقته پیش با نامزدم رابطه از جلو داشتم اما فقط سرشو داخل کرد و خونریزی نداشتم دارم از استرس میمیرم میشه بهم جواب بدید و بگید پردم سالمه یانه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
5 روز قبل

سالمه
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

مهسا
مهسا
23 روز قبل

تروخدا جواب بدین

حنا
حنا
23 روز قبل

سلام من ۱۴سالمه بچه که بودم انگشتمو فرو کردم توی واژنم وبعد از اون چیزای دیگه وافتادن تو دام خودارضایی ولی هیچ دردو خونریزی نداشتم حتی سوزش امکان ترمیم بکارت هست؟

حنا
حنا
23 روز قبل

سلام من بچه بودم از سر کنجکاوی انگشتمو فرو کردم ونه دردی حس کردم نه خونریزی اما چون از همون موقع خودارایی صورت میگیره وچیزی فرو کردم الان میشه ترمیم کرد؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  حنا
5 روز قبل

باید قبلش معاینه بشید
شاید سالم باشید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سحر
سحر
24 روز قبل

سلام من عمل پرد بکارت داشتم دکتر عمل مسدود برام انجام داد ایا نامزدم نمی‌فهمه لطفا جواب بدید

آخرین ویرایش 24 روز قبل توسط سحر
صبا
صبا
پاسخ به  سحر
17 روز قبل

میشه بگی کجا عمل پرده بکارت انجام دادی

عسل
عسل
پاسخ به  سحر
14 روز قبل

سلام عزیزم ببخشید میشه در مورد عملتون شخصی باهاتون‌صحبت کنم؟؟ چون میخوام منم عمل کنم

ستاره
ستاره
پاسخ به  سحر
9 روز قبل

میشه بگی کجا انجام دادی

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سحر
5 روز قبل

اگه پیش متخصص زنان برای معاینه نرید
نه اصلا
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

لیلا
لیلا
پاسخ به  سحر
3 روز قبل

سلام خوبی میشه دکترتو معرفی کنی

زهره
زهره
28 روز قبل

سلام ببخشید
من ی بار رابطه داشتم اونم کلاهکش رفت تو واژنم کامل نرفت بعد یکم سوز داشتم بعد ک رفتم دستشویی یه لکه کم رنگ خونی از واژنم درومد آیا پردم زده شد؟؟؟؟؟؟؟؟
نوع پرده بکارت ارتجاعی هست
ترو خدا جواب بدید

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  زهره
27 روز قبل

باید برید دکتر معاینه شید ممکنه یکم پاره شده باشه یا اسیب جزئی دیده باشه بهترین برین دکتر

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهره
5 روز قبل

احتمال آسیب هست
بهتره معاینه بشید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

...
...
28 روز قبل

سلام هزینه ترمیم چقدره
آیا بعد ترمیم امکان فهمیدن هست که یه بار ترمیم شودی

ملیس
ملیس
28 روز قبل

سلام خانم دکتر من ۱۶سالمه ک اصن رابطه با کسی نداشتم ت ماه رمضان چراغ خونه خاموش بود خواهرم صدام کرد رفتم پیشش کنارش ی بطری بود ب واژنم خورد خیلی خیلی درد داشتم خون کمی اومد من الان پرده پاره شده می‌دونم

الان نامزد نکردم نامزدم میگه باید ببینم پرده داری یا ن بعد باهات ازدواج کنم الان من هیچ راهی ندارم و نمیتونم عمل کنم دکتر برم آیا ی راهی نشون بدین ت خونه چیزی کنم دیگه حق بیرون رفتن ندارم لطفاً کمکم کنید

۰۰۰۰
۰۰۰۰
پاسخ به  ملیس
16 روز قبل

چیزیت نشده سالمی نگران نباش ، از فورشت خون اومده پرده اصلا رگ نداره خون بیاد @dr.ajvand تو اینستا یه لایو گذاشتن درمورد بکارت ببین چی میگه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ملیس
5 روز قبل

آسیب ندیده
نگران نباش
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

نرگس
نرگس
28 روز قبل

سلام من ۲هفته جراحی پرده بکارت انجام دادم تحریک شدن وبه لرزه درآمدن ازداخل ممکنه بخیام بازشده باشه یانه ازداخل بهم فشاره آمده نگرانم که ازداخل بخیها،بازشده باشن

کارونیکا
کارونیکا
پاسخ به  نرگس
26 روز قبل

سلام میشه خصوصی باهات صحبت کنم در رابطه با جراحیتون؟
تلگرامم
@Karonika1996

ینا
ینا
پاسخ به  نرگس
16 روز قبل

الان عوارض چیزی بعدش نداشتی خوب بود عمل؟

نسیم
نسیم
پاسخ به  نرگس
11 روز قبل

سلام عزیزم، میشه منو راهنمایی کنید که کجا جراحی پرده بکارت داشتید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  نسیم
5 روز قبل

اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

فاطی
فاطی
پاسخ به  نرگس
2 روز قبل

نه بابا

نرگس
نرگس
29 روز قبل

آیاتحریک شدن وباعث به لرزه درآمدن بدن ازداخل بدون رابطه بعدازترمیم پرده بعداز۲هفته ممکن هست بخیهابازشده باشن خیلی نگرانم

یاسمن
یاسمن
1 ماه قبل

ببخشید من پردم و که از دست دادم خونریزی نداشتم ممکنه اگ ترمیم هم بکنم خونریزی نداشته باشم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  یاسمن
25 روز قبل

بعیده
باید معاینه بشید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

فرزانه
فرزانه
1 ماه قبل

پیش کدوم دکتر میشه ترمیم انجام داد

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فرزانه
25 روز قبل

متخصص زنان
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

نادیا
نادیا
1 ماه قبل

سلام من ۱۴ سالم بوده هیچی نمدونستم و از روی کنجکاوی‌ بورس کردم داخلم بعد چند روز خون لختی ازم اومد خسلی میترسم تورو قرن کمکم کنید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  نادیا
25 روز قبل

پرده تون سالمه

مریم
مریم
1 ماه قبل

سلام می شود پرده را برای شب اول درست کرد که دختر بنظر برسیم

پری
پری
1 ماه قبل

هزینش چند و کجا این عمل انجام میشد

مهلا
مهلا
1 ماه قبل

ایا بعد جراحی سیگار زدن تا چی روز ممنوع است

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مهلا
25 روز قبل

دو هفته
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

عسل
عسل
1 ماه قبل

سلام ببخشید من چند وقت پیش با نامزدم رابطه داشتیم اصلا ب واژنم نرفت فقط پشتم درد میکرد و من فک کردم ب پشتم رفته بعد از چند روز متوجه شدم رحمم عوض شده و ب شکل قبلش نیست و اینم بگم واژنم اصلا درد نمی‌کرد خون نیومد اصلا فقط شکلش عوض شده امکان داره بوده پرده بکارت هست ؟؟

راحله جعفری
راحله جعفری
پاسخ به  عسل
29 روز قبل

سلام

امیر
امیر
پاسخ به  راحله جعفری
25 روز قبل

سلام خوبی دوست دوختر میخام

انیتا
انیتا
1 ماه قبل

ببخشید میشه زودتر جواب بدید

Faezeh
Faezeh
1 ماه قبل

سلام. ترمیم بکارت در ایران غیر قانونیه؟ بدون اجازه والدین میشه انجام داد؟ من ۲۲ سالمه نمیخوام خانوادم بفهمن. این عمل ترمیم بکارت در روسیه هم انجام میشه؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Faezeh
1 ماه قبل

نیازی به والدین نیست
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سمیه
سمیه
1 ماه قبل

سلام پرده حلقوی غیر از رابطه جتسی و خود ارضایی از چه طریق دیگری پاره میشود؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سمیه
1 ماه قبل

وارد کردن هر چیزی داخل واژن
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

نیکا
نیکا
1 ماه قبل

سلام خانم دکتر
من یه بار رابطه داشتم نمیشه گفت رابطه لاپایی بود ولی یک دفعه احساس کردم آلت رفت تو واژنم تقریبا یک سانت رفت یکم درد داشتم و اون لحظه خون ریزی نداشتم بعد ۵ دقیقه خون بسیار کمی از واژنم خارج میشد اونم وقتی که دست میزدم بهش
ممکنه پرده نداشته باشم یا وقتی که ازدواج کنم طرف بفهمه تورخدا جواب بدین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  نیکا
1 ماه قبل

باید معاینه بشید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰
1 ماه قبل

سلام خانوم دختر وقتی شش ساله بودم برام تجاوز شد می خواستم بپرسم برای جراحی بکارت شما از کدوم نخ قابل جذب استفاده میکنین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ۰۰۰۰۰۰
1 ماه قبل

نخ قابل جذب مونوکریل استفاده می شه
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سمیرا هستم
سمیرا هستم
1 ماه قبل

سلام پس از دوختن پرده بکارت چه مدت زمان باکره میمانند

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سمیرا هستم
1 ماه قبل

تا وقتی رابطه نداشته باشه
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سما
سما
1 ماه قبل

سلام من دو سال پیش به بدنم پودر بهداشتی یا همون نوره. زدم و همون موقعه ی استفاده خیلی اذیت شدم و تا چند روز درد داشتم می خواستم ببینم برام مشکلی پیش اومده یا نه.

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

نه اصلا
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دیونه
دیونه
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
1 ماه قبل

لینک اینستاتو بفرستین خانوم دکتر و خاهش میکنم جواب بدین

سونیا‌
سونیا‌
1 ماه قبل

و اینکه من قبلا انگشت وارد واژنم شده خونی هم نبوده دردی هم نبوده ولی میترسم

رویا
رویا
1 ماه قبل

سلام عمل قیمتش چنده؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  رویا
1 ماه قبل

اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

ف د
ف د
1 ماه قبل

سلام دکتر ببخشید من ۳۳سالمه شوهرم دوست داره دوباره بکارتمو دوخت کنم دوزایمان هم کردمه یکی طبیعی دومی سزترین اگه میشه لطفا راهنمای کنید

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ف د
1 ماه قبل

چون زایمان طبیعی داشتید بعیده
باید معاینه بشید
ولی توصیه نمی کنم انجام بدید
یه جراحی بیهوده است واستون

اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

سحر
سحر
پاسخ به  ف د
1 ماه قبل

دکتر عسکری سرطاوسی مشهد انجام میدن

مهناز
مهناز
1 ماه قبل

سلام خانم دکتور من میخوام پرده هم درست کنم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مهناز
1 ماه قبل

تو اولین رابطه خونریزی داشتید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

حنا
حنا
1 ماه قبل

سلام خانم دکتر ببخشید دوسال پیش یه اتفاقی افتاد ک یه خودکار تقریبا مشابحه حادثه ایی ک برای دوستمون ک انگشت رفته بود
رفت اون شئیی داخل بدنم اما ن خونی در کار بود و نه چیزییی مخاستم بپرسم بنظرتون اسیب دیده یا ارتجاعیه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  حنا
1 ماه قبل

بعیده آسیب
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سلام اگه کسی رابطه داشته باشه و عمل کنه بعد از چند سال در گواهی عروس نشون میده که عمل کرده باید چیکار کرد که معلوم نباشه

سما
سما
1 ماه قبل

من ۹سالم ک بود بهم تجاوز شدع ب کسی نگفتم الان مجبورم ک ترمیمش کنم ب ضررو زیانشم کاری ندارم لطفا کساییکه تجربه دارن تجربشونو بگن خواهش میکنم و اینکه هزینشو‌ هم بگین خواهش میکنم خانوادم پافشاری میکنن ک ازدواج کنم منم بموقعش تجاوزو بهشون ترسیدم نگفتم الانم تو یه سنیم ک بهشون بگم باور نمیکنن میکشن منو

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

هزینش بستگی ب دکتر یا ماما داره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

دایرکت بدید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

گلاریس
گلاریس
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

عمل کن عزیزم عملش خوبه منم عمل کردم خوب بود

شادی
شادی
پاسخ به  گلاریس
1 ماه قبل

شما اولش حالتی شبیه گوشت اضافه داشتین که کم کم از بین بره؟!

عسل
عسل
پاسخ به  گلاریس
19 روز قبل

سلام عزیزم میشه یه آیدی چیزی بدید یه سری سوال ازتون بپرسم چون منم میخوام عمل کنم

ینا
ینا
پاسخ به  گلاریس
16 روز قبل

عوارض چیزی نداری خوب بود عمل

ستایش
ستایش
پاسخ به  گلاریس
14 روز قبل

کجا

عسل
عسل
پاسخ به  گلاریس
14 روز قبل

ببخشید عزیزم میتونم شخصی در مورد این عمل باهاتون صحبت کنم؟ چون منم میخوام عمل کنم

پریسا
پریسا
پاسخ به  گلاریس
4 روز قبل

کجا عمل کردین و دکترت کی بود؟

رها
رها
پاسخ به  سما
22 روز قبل

سلام منم همین مشکل داشتم الان چند روز عمل کردم عملش سر پایی و اصلن درد نداره اگه استرس دارین و برات شده دغدغه یه جای خوب و مطمعن عمل کنین بعد عمل اگر دکترش خیلی متخصص باش بفهنه عمل شده مگر نه قابل تشخیصش خیلی کمه حتما برو عمل کن

هستی
هستی
پاسخ به  رها
17 روز قبل

شما کجا عمل کردی؟ هزینش چقدر شد؟

نسیم
نسیم
پاسخ به  رها
11 روز قبل

سلام عزیزم، خواهش میکنم منم راهنمایی کن، درشرف ازدواجم و باید این عمل رو انجام بدم، میخواستم به طرف همه واقعیت رو بگم، اما همه بم گفتن کاره اشتباهیه و همیشه یه فکراشتباه تو ذهنش میمونه

لیلا
لیلا
پاسخ به  رها
3 روز قبل

سلام عزیزم خوبی میشه بگی کجا عمل کردی
ایدی تلگرامم میدم لطفا بهم بگو خیلی نیاز دارم مرسی @geraris81

سما
سما
1 ماه قبل

خواهش میکنم کساییکه ترمیم کردن هزینشو بگن ک چقد بود و اینکه بعد ازدواج مشکلی براتون پیش نیومد؟خواهش میکنم جواب بدین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

دایرکت بدید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

Fff
Fff
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

من ترمیم کردم. حدود سی تومن شد هزینش

رها
رها
پاسخ به  Fff
1 ماه قبل

ببخشید سی میلیون شده

.....
.....
پاسخ به  سما
1 ماه قبل

ترمیم بکارت تنگ میکنه ولی باعث خونریزی نمیشه

سحر
سحر
1 ماه قبل

سلام آیا پرده بکارت ترمیم میکنین هزینه آن چقد میباشد

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سحر
1 ماه قبل

دایرکت بدید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دکمه بازگشت به بالا