روش‌های افزایش لذت جنسی در بانوان

زنان چگونه می‌توانند لذت جنسی خود را افزایش دهند؟

روش‌های افزایش لذت جنسی در بانوان

طی تحقیقات انجام شده توسط محققان، لذت جنسی با شادی بیشتر و افسردگی، استرس و اضطراب کمتر در ارتباط است. همچنین تحقیقات حاکی از این موضوع است که لذت جنسی بانوان می‌تواند با رضایت بیشتر از روابط، صمیمیت و تعهد همراه باشد.

ارگاسم زنان چگونه است؟

برانگیختگی یا ارگاسم زنان حالتی مابین بیدار بودن و تمرکز بر روی یک محرک خاص است. تحریک جنسی یا شروع آن، فرآیندی است که با طی شدن تغییرات فیزیولوژیکی در بدن زنان صورت می‌گیرد.

مشاور آنلاین سلامت حنسی

آیا تفاوتی بین تحریک و میل جنسی وجود دارد؟

کلمات تحریک جنسی و میل جنسی اغلب به جای هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما علی‌رغم تمایز میان این دو واژه، تفاوت کمی بین آنها وجود دارد.

میل جنسی معمولاً به تمایل برقراری رابطه جنسی اشاره می‌کند، این در حالی است که تحریک به تغییرات فیزیولوژیکی در بدن شما مربوط می‌شود که در هنگام هیجان جنسی اتفاق می‌افتد.

اختلالات میل جنسی شامل نبود میل جنسی یا بی‌علاقگی به داشتن رابطه جنسی است، در حالی که اختلالات برانگیختگی علی‌رغم تمایل به برقراری رابطه جنسی با تلاش بی‌ثمر برای تغییر حالت بدن همراه است.

بهتر است این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که بین تمایل به رابطه جنسی و تحریک جسمی تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که بدون داشتن هیچ‌گونه احساس خاص، بتوانید تحریکات جسمی را تجربه کنید.

تنها مشاهده علائم تحریک جنسی در بدن زنان، به معنای میل جنسی و همچنین به معنی رضایت برای انجام رابطه جنسی نیست.

به عنوان یک شریک جنسی سعی کنید همیشه رضایت مشتاقانه را تمرین کنید. اگر از احساس زنان در این‌باره مطمئن نیستید، بهتر است از او سوال کنید.

لذت حنسی در زنان

تحریک در کدام مرحله پاسخ جنسی رخ می‌دهد؟

طبق یافته‌‌های مرکز بهداشت انگلستان(NHS) ، محققان چهار مرحله پاسخ جنسی را شناسایی کرده‌‌اند، یعنی مراحلی که بدن و ذهن شما قبل، در حین و بعد از رابطه جنسی سپری می‌کند.

تحریک در اولین مرحله از چرخه پاسخ جنسی قرار می‌گیرد.

هیجان

مرحله هیجان جنسی که به آن مرحله تحریک نیز گفته می‌شود، شامل طیف وسیعی از تغییرات فیزیولوژیکی در بدن است. بیشتر این عملکردها بدن را برای مقاربت واژن آماده می‌کنند.

به عنوان مثال، واژن شما رطوبت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا غدد موجود در دهانه واژن مایعات روان‌کننده برای لغزندگی هر چه بیشتر آن تولید می‌کنند. با اتساع رگ‌های خونی، کلیتوریس و فرج شما متورم می‌شود. ممکن است نوک سینه‌های شما نسبت به لمس نیز حساسیت بیشتری نشان دهند.

فلات

مرحله فلات دوره قبل از ارگاسم است. در این مرحله تغییراتی که در مرحله هیجان احساس می‌کنید شدت بیشتری می‌یابد. ممکن است تنفس شما سریع شده و ناخواسته شروع به ناله کردن یا تولید صدا کنید. واژن شما ممکن است سفت شود و لغزندگی بیشتری داشته باشد.

ارگاسم

مرحله ارگاسم اغلب هدف نهایی رابطه جنسی تلقی می‌شود، اما لازمه آن نیست! داشتن لذت جنسی در بانوان بدون رسیدن به ارگاسم هم کاملاً امکان پذیر است. ارگاسم می‌تواند به‌صورت تنش عضلانی، به ویژه در ناحیه کمر و لگن احساس شود. در این مرحله نیز ممکن است واژن شما سفت و روانتر باشد.

این مرحله با احساس سرخوشی و لذت همراه است.

ثبات

بعد از ارگاسم، عضلات به تدریج شل شده و فشار خون شما کاهش می‌یابد. ممکن است حساسیت منحصر به فردی در ناحیه کلیتوریس در هنگام لمس کردن تجربه شده و یا حتی حس دردناک بودن در آن وجود داشته باشد.

ممکن است یک دوره مقاومت داشته باشید که در طی آن دیگر قادر به تجربه ارگاسم نخواهید بود.

البته برخی از افراد ارگاسم‌های متعددی را تجربه می‌کنند، اما برای داشتن تجربه لذت جنسی در بانوان ضروری نیست. مهمترین مسئله این است که به بدن خود گوش فرا دهید و راحت باشید.

نشانه‌های به ارگاسم رسیدن زن

برخی از پاسخ‌های فیزیکی به تحریک عبارت‌اند از:

  • نبض و ضربان قلب شما سریع شده و فشار خون شما بالا می‌رود.
  • رگ‌های خونی شما از جمله رگ‌های خونی ورودی به اندام تناسلی گشادتر می‌شوند.
  • واژن و دهانه آن ممکن است برای روان‌سازی اندام‌های تناسلی خیس شوند.
  • قسمت‌هایی از دهانه واژن، مانند لب‌ها و کلیتوریس، به دلیل افزایش خون‌رسانی متورم می‌شوند.
  • ممکن است کانال واژن شما منبسط شود.
  • سینه‌ها حجیم‌تر شده و ممکن است نوک سینه‌ها نیز به صورت راست‌شده، دیده شوند.

ذهن چگونه به تحریکات پاسخ می‌دهد؟

حتی اگر در عمل رابطه جنسی نداشته باشید، باز هم ممکن است تلاش کنید تا روی هر چیز دیگری تمرکز کنید. اما چیزی که در واقعیت اتفاق می‌افتد این است که محرک‌های جنسی، تغییرات خاصی را در مغز شما فعال کرده‌اند و فعالیت‌های مغزی متمرکز بر رابطه جنسی را ایجاد می‌کنند.

با این حال، هنوز مسائل زیادی در مورد نحوه عملکرد مغز، از جمله نحوه کار مغز در هنگام رابطه جنسی، ناشناخته باقی مانده است.

آیا تفاوتی بین تحریکات زن و مرد وجود دارد؟

اگر چه پاسخ فیزیکی شما به تحریک، به اندام تناسلیتان بستگی خواهد داشت. اما درصد لذت زن و مرد و همچنین میزان تجربه تحریک‌پذیری اکثر افراد در چند مورد با یکدیگر شباهت وجود دارد.

نوع دستگاه تناسلی زنانه و مردانه مهم نیست، چرا که به هنگام گشاد‌شدن رگ‌های خونی، خون معمولاً به سمت آنها جریان پیدا می‌کند.

در زنان این شرایط ممکن است منجر به تورم کلیتوریس و لابیا شود و در آلت تناسلی مردان این جریان خون باعث ایجاد نعوظ می‌گردد.

این جریان خون همچنین می‌تواند به ایجاد گرگرفتگی گونه‌ها و سینه منجر شود.

بسیاری از رسانه‌ها، بر تفاوت بین مغز مردان و مغز زنان از جمله بر روی جنسیت متمرکز هستند. اما از نظر مغزی، زن و مرد تفاوت چندانی ندارند.

افزایش لذت انزال در بانوان

برای افزایش لذت جنسی در بانوان، می‌توانید روش‌های پیش معاشقه را طولانی‌تر کنید. این بدان معناست که قبل از برقراری رابطه جنسی، باید زمانی را صرف تست‌کردن روش‌های مختلف بگذارید، استفاده از تکنیک لمس، می‌تواند روش موثری برای بالا بردن تحریکات جنسی باشد.

به‌عنوان مثال، ممکن است با لمس نوک پستان، بوسیدن طولانی همسرتان یا استفاده از یک اسباب بازی جنسی، احساس تحریکات جنسی شما را تقویت کند.

برای کمک به خود و شریک زندگیتان در برقراری یک ارتباط بهتر و تمرین صحیح صمیمیت جنسی، ممکن است مشاوره آنلاین با روانشناس گزینه مناسبی برایتان باشد.

داروهای افزایش لذت جنسی در بانوان

در سال ۲۰۱۵ سازمان غذا و دارو، استفاده از داروی فلیبانسرین  (Addyi) را برای درمان و تقویت میل جنسی زنان تصویب کرد. این یک داروی شبیه ویاگرا است و باید روزانه مورد مصرف قرار گیرد.

تحقیقات در مورد Addyi متفاوت است. اگر چه موثر‌ بودن آن به اثبات رسیده، اما همچنان برخی از زنان آن را مفید نمی‌دانند.

همچنین در مورد برخی عوارض جانبی این دارو اختلاف نظر وجود دارد. این عوارض شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرگیجه
  • مشکلات به خواب رفتن یا در خواب ماندن
  • حالت تهوع
  • خشکی دهان
  • خستگی
  • افت فشار خون یا فشار خون پایین
  • غش یا از دست دادن هوشیاری

این دارو نباید همزمان در ترکیب با مشروبات الکلی مصرف شود. احتمال تداخل دارویی این قرص با بسیاری از داروها و مکمل‌های دیگر وجود دارد. حتی بایستی احتمال تداخل با آب گریپ فروت را هم در نظر گرفت.

در سال ۲۰۱۹، سازمان غذا و دارو FDA داروی خود‌تزریقی برملانوتید (ویلسی) را تأیید کرد.

عوارض جانبی بالقوه Vyleesi عبارت‌اند از:

اگر قصد امتحان کردن هر یک از این داروها را دارید، بهتر است در این مورد با پزشک خود صحبت کنید. حتماً از سابقه پزشکی خود را از جمله مصرف هر گونه مکمل‌هایی غذایی، آنها را باخبر سازید. اگر مشکلات ذهنی مانع از دستیابی شما به ارگاسم می‌شود، بهتر است از یک متخصص روانشناس در این‌باره کمک بخواهید.

یک مشاور جنسی به شما در دستیابی به سلامت روانی یا شناسایی عوامل رابطه‌ای که ممکن است بر شما تأثیر منفی بگذارند، کمک کرده و شما را در مورد سلامت جنسیتان آگاه‌تر می‌سازد.

به منظور افزایش لذت جنسی در بانوان، باید به توصیه‌های روانشناس خود پایبند باشید و از مصرف خودسرانه مکمل‌های دارویی یا قرص‌های افزایش لذت خودداری کنید.

علت لذت نبردن زن از دخول

اگر تمایل به برقراری رابطه جنسی دارید، اما به نظر هیچ گونه تحریک جنسی را احساس نمی‌کنید، کنار آمدن با این وضعیت کار چندان ساده ای برای شما نخواهد بود. ممکن است شما به یک اختلال عملکرد جنسی مبتلا باشید.

معمولاً اختلال عملکرد جنسی، به برانگیختگی، اختلال میل و تحریک جنسی در زنان مربوط می‌شود.

همچنین اگر دچار کاهش میل جنسی برای مقاربت شده‌اید، نگران نباشید. بسیاری از افراد خود را به دور از گرایش‌های جنسی می‌دانند، به این معنی که احساسات جنسی کمی داشته یا اصلا احساسی ندارند.

میل جنسی و اختلال برانگیختگی زنان چیست؟

مشکلات مربوط به میل و تحریک جنسی زنان، یک نوع اختلال عملکرد جنسی به حساب می‌آیند که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند. این بیماری قبلاً به عنوان اختلال میل جنسی بیش فعالی (HSDD) شناخته می‌شد.

علائم اختلال میل جنسی زنان

اگر شما یکی از مبتلایان به اختلالات میل و تحریک جنسی در زنان هستید، ممکن است علائم زیر را تجربه کنید:

روش های افزایش لذت حنسی زنان

تشخیص اختلال میل جنسی زنان

هیچ آزمایش خاصی برای تشخیص اختلال برانگیختگی زنان وجود ندارد. برای تشخیص این بیماری، پزشک ممکن است از شما سوالاتی در مورد علائم بیماریتان بپرسد. آنها همچنین ممکن است با پرداختن به علائم شما، سعی در پیدا کردن علت اصلی کنند.

این شرایط ممکن است در اثر دلایل جسمانی (به عنوان مثال بیماری‌های زمینه‌ای یا مصرف دارو) یا دلایل عاطفی (مانند سابقه تجاوز جنسی، یک وضعیت بهداشت روانی تاثیر‌گذار بر فاز تحریک، تصویر منفی از بدن خود یا عوامل استرس‌زای رابطه‌ای) رخ دهد.

پزشک ممکن است از شما انجام آزمایش خون درخواست کرده یا معاینه بالینی لگن بر روی شما انجام دهد تا علت اصلی ایجاد‌کننده آن را تشخیص دهد. گاهی اوقات، هیچ دلیل واضحی برای اختلال میل جنسی و برانگیختگی زنان وجود ندارد.

درمان اختلال میل جنسی زنان

درمان علائم ناشی از اختلال لذت جنسی در بانوان به علت ایجاد‌کننده آن بستگی دارد.

به‌عنوان مثال، اگر این حالت تحت مصرف داروی خاصی اتفاق بیفتد، ممکن است پزشک دوز کمتر دارو و یا استفاده از داروی جایگزین را به شما تجویز کند.

اختلال برانگیختگی و لذت جنسی در بانوان همچنین می‌تواند به دلیل سطح پایین استروژن ایجاد شود. این مورد برای زنانی که دوره یائسگی یا قبل از آن یائسگی را سپری می‌کنند، شرایط معمولی است. در این حالت ممکن است پزشک هورمون درمانی برای شما تجویز کند.

اگر علت بروز این اختلال ناشی از مشکلات عاطفی است، بهتر است به یک روانشناس در حوزه روابط زناشویی مراجعه کنید. آنها می‌توانند به شما در مراقبت از سلامت روانیتان کمک کرده و هرگونه ضربه روحی قبلی را برطرف نمایند.

یک مطالعه بر روی لذت جنسی در بانوان نشان داد که سلامت عاطفی تأثیر زیادی در افزایش لذت جنسی دارد و روش‌های درمانی مانند درمان شناختی رفتاری می‌تواند یک درمان بسیار موثر برای اختلالات تحریکی باشد.

یک مشاور در حوزه روابط جنسی همچنین قادر است تا شما را با تکنیک‌های جدید برقراری ارتباط، برنامه‌ریزی رابطه جنسی و یافتن فعالیت‌های جنسی که برای شما مناسب هستند، آشنا کند.

در این وضعیت همچنین می‌توانید داروی فلیبانسرین  (Addyi) ذکر شده در بالا را امتحان کنید. با این حال، مهم است که این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید، زیرا عوارض جانبی زیادی برای این دارو وجود داشته و احتمال تداخل با داروهای فعلی یا تشدید نمودن برخی شرایط خاص وجود دارد.

قبل از این که به مصرف دارو بپردازید، بهتر است که مزایا و معایب دارو را بهتر درک کنید تا بتوانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر تصور می کنید در حال تجربه کردن هر نوع اختلال عملکرد جنسی هستید، بهتر است با یک پزشک یا درمانگر در این‌باره صحبت کنید، به خصوص اگر این امر بر سلامتی و روابط شما تأثیر بگذارد.

به یاد داشته باشید، اگرچه اختلال عملکرد جنسی ممکن است دشوار و نا امید‌کننده باشد، اما قابل درمان است.

در نهایت خبر خوب این که شما می‌توانید به‌راحتی با روانشناسان آنلاین و متخصصین آنلاین سلامت جنسی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید و سوالات خود را پیرامون این موضوع از آنها بپرسید.

ویزیت آنلاین سلامت حنسی

۳.۳/۵ (۱۵ نظر)

منبع
www.healthline.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
318 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست
دوست
5 روز قبل

سکس در دو مرحله انجام میشه حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه آماده سازی که اعمالی مانند معانقه و معاشقه و ور رفتن لب گرفتن لیسیدن تا شریک جنسی شما آماده بشه بعد ۱۰ دقیقه مرحله دوم که عمل جنسی و انزال صورت میگیره که این حالت نرمال و کامل میباشد

امید
امید
15 روز قبل

من دوست دارم بکنم کی میاد زیرم بخوابه هم اونو ارضا کنم هم خودمو راشو بلدم

دلبر کوچولو
دلبر کوچولو
پاسخ به  امید
9 روز قبل

منن. ۱۷ سالمه

آخرین ویرایش 9 روز قبل توسط دلبر کوچولو
امید
امید
پاسخ به  دلبر کوچولو
3 روز قبل

اسمت چیه دلبر کوچولو کجایی شهرتون کجاست

امید
امید
پاسخ به  دلبر کوچولو
2 روز قبل

کجایی

فرزاد
فرزاد
22 روز قبل

سلام @diako1366 ایتامه

ناشناس
ناشناس
29 روز قبل

سکس فقط جنسی نیست
روح و روان هم باید ارضاح شود
زمان نیاز دارد
سکس خوبه اما مهارت میخواد،

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  ناشناس
22 روز قبل

بیا من واردم

اسماعیل
اسماعیل
1 ماه قبل

آیا بزرگ.الت.تناسلی.امکان.دارد

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  اسماعیل
22 روز قبل

متاهلی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  اسماعیل
13 روز قبل

آره که امکان داره نه بدون قرص و آمپول و اینا فقط یک روش داره اگه تمایل داری زنگ بزن یا شمارتو بذار تا بهت بگم اول فقط بهم بگی متاهلی یا مجرد

زینب هاشمی
زینب هاشمی
1 ماه قبل

سلام من ۱۴ سالمه ولی خیلی لذتم بیش از اندازه است باید چیکار کنم همش میخوام یکی ک ی ر شو بکنه تو ک و س م

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط زینب هاشمی
م ح
م ح
پاسخ به  زینب هاشمی
29 روز قبل

واییی

امید
امید
پاسخ به  م ح
14 روز قبل

جان میخوام فشارت بدم اسمت چیه صدات کنم

الهه
الهه
1 ماه قبل

شوهرم دیر ارضا میشه انگار نه انگار که من اون زیر دارم پر پر میشم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  الهه
29 روز قبل

باید آمادش کنی عزیزم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  الهه
13 روز قبل

سلام خوب عزیزم وقتی شوهرت میاد نزدیکی می‌کنه باید معلومه که وقتی دیر ارضا میشه قبل ش یا قبل ا قرص می‌خوره یا شیره بالاخره هر چیزی که کمرو سفت کنه و دیر ارضا بشه مواد مخدر داخلش داره چه قرص باشه چه خود مواد شما صبح زود که از خواب پا میشه پیلش کن پایش نزدیکی کن تا ۳۰ ثانیه بشمار اگه ارضا نشد موفق باشی

مهدی
مهدی
پاسخ به  الهه
11 روز قبل

لابد چیزی مصرف میکنه

الهه
الهه
1 ماه قبل

سلام الهه هستم

سلام.الاهه.خانم.خیلی.سکس.دوست.دارم
سلام.الاهه.خانم.خیلی.سکس.دوست.دارم
پاسخ به  الهه
1 ماه قبل

سلام.راهنماییم.کن

محمد
محمد

چشم

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
23 ساعت قبل

من دقیقا مثل خودتم

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
23 ساعت قبل

من الان میخام یکیو

محمد
محمد
پاسخ به  الهه
23 ساعت قبل

بیا بهت بدم ۰۹۳۹۶۷۰۶۵۷۳ حتی از پشت گوشی

اکبر
اکبر
1 ماه قبل

لطفا راهنمایی ممنون

اکبر
اکبر
1 ماه قبل

مجردم چطور خودمو تخلیه جنسی کنم

مهدی
مهدی
پاسخ به  اکبر
1 ماه قبل

دست زدن به پستان یا جای حساستان بنظرم بهتره ۰۹۱۱۳۸۴۸۰۲۵ منم مجردم ولی سابق ندارم بیشتر راهنمایی کنم ببخشید

م ح
م ح
پاسخ به  اکبر
28 روز قبل

منو فشار بده

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

مثل این رابطهای نامشروع هستش که انگار یکیو میبرن براخالی کردن کمرشون بعد اون زنا پول میگیرن اونجوری رفتارمیکنه

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

قبلا تا منو اوضاع نمیکردارضاع نمیشد اول منو شهوتی و ارضاع می‌کرد بعد خودشو ولی الان انگار با یه غریبه داره سکس میکنه

mohamadjavad
mohamadjavad
پاسخ به  نجلا
24 روز قبل

ببین هیچکس نمیتونه شخص براخودش تصمیم بگیره چون خودشه ک تو زندگی و روزایی که گذرونده بوده و سختو شیرینیاشو چشیده..خودت ازت سنی گذشته قطعا میتونی بهترین تصمیماروبگیری…
بشین خوب و مرتب بدون هیچگونه وجود حالت احساساتی یا حالت خاصی که تاثیربزاره رو تصمیمات…خلاصه بشین تصمیماتو خودت بدون دخالت کسی بگیر)قضیه زندگیه متاهلیه الانته و طرفو هم یه زمانی دوسداشتی و داری)
البته تمام تصمیماتو تنهایی نگیر با اون هم حرف بزن با اون هم سنگاتو وا کن و شرطو شروط ها و مشکلارو روهم بریزین و بعداز یه صحبت کردن مفصل باهمدیگه تصمیم گیری کن
بنظر من ترک کردن اعتیاد در همون لحظه اول باهم شروع کردنتون مهمترین شرط و مهمترین کاری ک بکنین نرک اعتیاد باشه چون وجود اعتیاد ب همه چی گندمیزنه با خداهم باشی ولی اعتیادداشته باشه باز غیرقابل تحمله اگه ترک نکرد دنیاروهم ریخت پات برنگرد

مهدی
مهدی
پاسخ به  نجلا
11 روز قبل

خوب میتونی براش هر بار که میخای رابطه بر قرار کنی لباسای متنوعی بپوشی که براش تکراری نباشه

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

کارخودشو میکنه بدون عشق حال و شهوتی کردن من سریع میزاره داخل بدنم خودش رو اوضاع میکنه بلند میشه

سلام.الاهه.خانم.خیلی.سکس.دوست.دارم
سلام.الاهه.خانم.خیلی.سکس.دوست.دارم
پاسخ به  نجلا
1 ماه قبل

سلام.نجلا.خانم.خیلی.سکس.دوست.دارم.راهنمای.کن

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

دوسه ماه میشه نزدیکم نمیشه بعد دوسه ماه میاد طرفم قبل اینکه خودشو ارضاع کنه هیچ حسی بهم نداره

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

من ازشما کمک میخوام چیکار کنم لطفا کمکم کنینن

محنا
محنا
پاسخ به  نجلا
2 ماه قبل

شاید تو در زمان سکس فعال نیستی .این بی تحرکی ، همسرت را خسته و بی انگیزه میکنه .

م ح
م ح
پاسخ به  محنا
1 ماه قبل

وای که خیلی درست گفتی

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

خیلیا میگه وقتی شکاک شده کتک میزنه مواد میکشه درست نمیشه جداشو

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

چون اعتیاد پیداکرده به شیشه اصلا منو به چشم زن خونش نمیبینه دیگه

علی
علی
پاسخ به  نجلا
13 روز قبل

سلام اصلاً اعتیاد به شیشه هیچ چه جوری بگم عکس العمل نه به شما نه به زندگی نه به هیچی داره شیشه کلاً از مردانگی میندازه به خاطر همین ی‌خواد زود خودش ارضا کنه که که مثلاً شما به اطرافیان نگین ا تو خونه مثل خواهرا برادر می‌مونیم شیشه بدترین مواد هیچی هم نداره وهمم نداره اونایی که میگن توهم می‌زنه همش الکیه چون فشار و میاره پایین دم عصبانی می‌کنه با این آدما صلاً نمی‌شه زندگی کرد اگه بچه نداشته باشی فقط خودتو باید راحت کنی

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

میومد دنبالم میرفتم ولی حرفش برا یه هفته بود قسمش برایه هفته بود دوباره شروع می‌کرد به گیردادن و کتک زدنای الکی

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

لطفا کمکم کنین چون دوستش دارم نمیخوام از دستش بدم ولی خودشم میگفت برگرد سری های قبل بدون تومیمیرم

محمد رضا
محمد رضا
پاسخ به  نجلا
9 روز قبل

سلام

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

ولی الان ۴ .۵ روزه ترکش کردم ن زنگ میزنه نه اومده دنبالم به نظرتون چیکار کنم خودم برگردم یا دیگه اینبار بزارم هرکی راه خودشو بره.آخه دست بزن پیدا کرده چندشب چندشب هم میره بیرون بعد ۳شب میاد خونه

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  نجلا
2 ماه قبل

وقتی نمیاد سمتت خودتو کوچک نکن بزار بره

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

قبلا یه چند باری پیش اومده بود که من بیام پیش مامانم هرساعت پیام یازنگ میزد ومیومددنبالم اینقدگریه می‌کرد منم چون دوستش داشتم برمیگشتم

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

خیلی بهش‌ میگم بیاد بریم مشاوره نمیاد.یه جورایی احساس میکنم خانوادش مقصرن

یکی از خودتون
یکی از خودتون
پاسخ به  نجلا
1 ماه قبل

عزیزم نجلا خانوم جدایی اون طور که میگن اسون نیست سعی کن با همسرت صحبت کنید با هم چند جلسه پیش روانشناس برید بخدا جدایی خیلی سخته

علی
علی
پاسخ به  نجلا
13 روز قبل

مشاوره خوبه ولی اینو بدون فکر نکنی اگه جدایم بشی راحت میشی نه بیشتر اذیت میشی اگه الان دو تا مشکل داری وقتی جدا بشی هزار و یک مشکل داری فقط اول باید بره کمپ یا بندازیش کم تر کنه حداقل براش شیشه سه ماه باید بندازیش ک کمپ بعدش ببرش یک مشاوره خوب البته من دیر دیدم صحبتاتو انشالله که خوب شده باشه زندگیتون ا آرزوی بهترین‌ها برای شما

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

من خیلی دوستش دارم ولی اون دیگه اون آدم ثابق نیست من الان چندروزه اومدم خونه ی مامانم اینا

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

بازم منم ببخشید اززمانی که اومدیم شمال برازندگی پیش خانواده ی شوهرم. شوهرم هم اخلاقش عوض شد هم کمتر میاد سمتم

نجلا
نجلا
2 ماه قبل

سلام دکتر من الان چند ساله میل جنسیم خیلی کم شده.چیکارکنم

بتوچه
بتوچه
پاسخ به  نجلا
1 ماه قبل

بیا پیش من

م ح
م ح
پاسخ به  بتوچه
29 روز قبل

منم بیام ؟

سمیه
سمیه
2 ماه قبل

سلام دکتر من خود ارضایی میکنم چطوری ترکش کنم

قیاص
قیاص
پاسخ به  سمیه
2 ماه قبل

سلام خوب هستین

Mohammed
Mohammed
پاسخ به  سمیه
1 ماه قبل

یکی از دلایل اصلی فکر کردن بهش هست نباید بهش فکر کنی

بتوچه
بتوچه
پاسخ به  سمیه
1 ماه قبل

با دعا کردن به درگاه پروردگار

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  سمیه
22 روز قبل

۰۹۳۰۵۰۱۹۷۰۹

احمد
احمد
2 ماه قبل

کسی نیست ؟

م ح
م ح
پاسخ به  احمد
29 روز قبل

من هستم

جواد
جواد
3 ماه قبل

من هردفعه که با دوست دخترم سکس میکنم ارضاش میکنم

م ح
م ح
پاسخ به  جواد
2 ماه قبل

وایی

بتوچه
بتوچه
پاسخ به  جواد
1 ماه قبل

تیتاب میخوای؟

سجاد
سجاد
3 ماه قبل

رهنمایی درشاد young15

م ح
م ح
پاسخ به  سجاد
2 ماه قبل

کاش شوهر منم اینجوری بود

احمد
احمد
پاسخ به  م ح
2 ماه قبل

انقدردوست داری ؟

م ح
م ح
پاسخ به  احمد
2 ماه قبل

خیلییی

امید
امید
پاسخ به  م ح
11 روز قبل

چجوریه مگه

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
3 ماه قبل

پودرهای ثعلب+میخک+دارچین+زنجبیل+سیاهدانه+هلسبزسیاه+جوزهندی+رزماری+آویشن+تباشیر همه برابرمخلوط نماباغذاهاشربت هرچی مخلوط یا مثل نمک روی غذامیلشودطوری شقمیشه که بایدبکنی

هسته خرماسنجددارچین+زنجبیل+أستخودوس+رزماری+خرنوب+سیاهدانه همه آسیاب مخلوط نما
باخرماشیره یاعسل مخلوطنماکمکم میلشودزیادمصرفشودشقدردمیشه ونمیخوابه

بایدزن غذاهاوموادسردمثل رازیانه رازیانه خطایی تباشیر سیاهدانه کندرشیرین ومشابهات سردمیل نمایددرضمن مواد گرم مثل دارچین زنحبیل خرنوب جوزهندی سنجد خرمافراوان پیازچه+تخمرغ نیمرو کره با میخک+دارچین+زنجبیل+جوزهندی+رزماری فقط برای مردم مصرف شود عطر عصاره سنجدبه.مورد دست مردم زدن هرزنی و دختررابسیارشهوتی تحریک بشدت نیازجنسی همخوابه پیدامیکندمواظب باشید عطرسنجدنوعی هورمون گیاهی هست وبسیارمحرک نزدیک دخترنوجوان وتازه بلوغ شده نباشدوإلابکارت خودشانراپاره میکنن فقط مردبزندکه زن جذب مردشود إحتیاطکنید

بله فقط طبیعی زنده إرضاع میکنه و روح زنده إحساس موج جنسی تولیدمیشه تانهایت أرگاسم واقعی طبیعی حتاممکنه زن فکرکنه أرگاسم نشده ولی زنهامعمولأن چندین نوع أرگاسم پشتسرهم میشن وخودشونم بیخبر

زن دوسداره باهاش نوازش مالش آرام داشته باشی همه زنهاکوس خودشونوباهرنوع وأندازه ک.ی.ر بصورت خودکارتنظیم میکنن فقط بایدآرامش وصبوری مردمهمه که کم کم واردکوس بشیم ویواش یواش خوش جابازمیکنه عجیبترأز که زن خودش خودبخودک.ی.ر درون خودش میمکه

پزشک قلب و عروق بروید فشارخونتان بالاترمیره داروهای آرامبخش گیاهی ودمکرده آرامبخش مثل سنبلطیب بابونه گاوزبان میلنما

بسیار متفاوته خودم روزی بین۴تا۷بار ش.ق سفت میشم وهرباربین۳۰تا۴۵دقیقه وسعی میکنم آرامترباشم سکس زیادبرای مردبرابرمرگ سریعتره

ناشناس
ناشناس

من یه زنم میل جنسی خیلی کم دارم دارو اعصاب مصرف میکنم چکار کنم خوب بشم بعضی وقتا واسه یه ماه هم میل ندارم

رمت
رمت
4 ماه قبل

نصرت محمدی

ناشناس
ناشناس
4 ماه قبل

بعضی ها میگن فشار جنسی برات چه جوریه=هیچی دلم می خواد یه نفر هی بغلم کنه فشارم بده به خودش کلا کل روز باهام اینکار کنه

امین
امین
پاسخ به  ناشناس
4 ماه قبل

کاش من کنارت بودم تا اینقدر فشارت میدادم که خودت میگفتی کافیه

م ح
م ح
پاسخ به  امین
2 ماه قبل

فکر نکنم

م ح
م ح
پاسخ به  امین
2 ماه قبل

منم فشار میدی از پشت ؟

عمران
عمران
پاسخ به  م ح
2 ماه قبل

اره بیا من فشارت میدم

م ح
م ح
پاسخ به  عمران
2 ماه قبل

خوشت میاد ؟

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

xyx hastam4 من روزی حدأقل۴بارتخلیه سکس دارم بازشقه

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

منهستم ساعتهاوباحوصله تاته

سارا
سارا
4 ماه قبل

ایا ارضا شدن کوس فقط با ک ی ر میشه

مهوش سجادی
مهوش سجادی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من مور مورم میشه

سعید
سعید
پاسخ به  مهوش سجادی
1 ماه قبل

بیا عزیزم تا این کلفته رو بکنم توش تاتهته و لبای عسلیت رو تا نیم ساعت بخورم بعد مورمورش ساکت میشه

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

فقط ک.ی.ر میتونه کوس رو حال بیاره فقط طبیعی زنده

مصطفی
مصطفی

دقیقا

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بله فقط طبیعی زنده إرضاع میکنه و روح زنده إحساس موج جنسی تولیدمیشه تانهایت أرگاسم واقعی طبیعی حتاممکنه زن فکرکنه أرگاسم نشده ولی زنهامعمولأن چندین نوع أرگاسم پشتسرهم میشن وخودشونم بیخبر

احمد
احمد
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

نه عزیز راه های دیگه ای هم هست

شاه
شاه
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

نه با خیار هم میشه هههه

سارا
سارا
4 ماه قبل

ساعت ۸ یا۹ شب بیاین تو گوشی کوسمو بگاین

66naderg1@gmail.com
66naderg1@gmail.com
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

وووواردشو

لباذل
لباذل
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

من میخام بیام پیشت آنقدر بکنمت تا پاره شی

م ح
م ح
پاسخ به  لباذل
2 ماه قبل

وایییی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  لباذل
2 ماه قبل

منم بکن

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

سلام

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

کی بیام باهم باشیم تویه روز۶بار موافقعی آبجوهم باکباب میزنیم چطوره؟

رضا
رضا
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

من میام بیام کوجا

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

اخ وای نگو کارم شد

سارا
سارا
4 ماه قبل

ک ی ررررررررررررررر مییببیییییی خوام

66naderg1@gmail.com
66naderg1@gmail.com
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیــــــااااا اینجا بیا اینجاااا، اونجاااا نــــه…
[ اسیــــــــــــر کوســـــ)•(ــــــم ]

علی
علی
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بله

پرویز کرمانشاه. خودت کجای ک ی ر میخوای
پرویز کرمانشاه. خودت کجای ک ی ر میخوای
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

من هم خییییییییلی کوسسس دوست دارم هم بخورمش هم تا خسته شدی بکنم هرطور که دوست داری هستم خدمتت کوس …

ناشناس
ناشناس

یکی بیاد منو بکنه من لختم

اکبر
اکبر
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

مجردم عطش سکس دارم از دوستان خانومها کسی هست یاری کنه؟

امید
امید
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

کجا بیام

سارا
سارا
4 ماه قبل

ساعت ۸ یا ۹ شب بیاین تو گوشی کوسم داره می خوره

محمد
محمد
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

محمد

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

اخ جووووووو ن

سارا
سارا
4 ماه قبل

من کلفت دوست دارم

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا شادyoung15

محمد
محمد
پاسخ به  سجاد
2 ماه قبل

زنان بعدازچنددیقه ارضامیشن

عباس
عباس
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سلام من التم موقع نزدیکی شل هست هرکارمیکنم خوب نعوض نداره لطفاً بگین چیکار کنم قرص نزدیکی هم تاثیر ندارد

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  عباس
3 ماه قبل

پودرهای ثعلب+میخک+دارچین+زنجبیل+سیاهدانه+هلسبزسیاه+جوزهندی+رزماری+آویشن+تباشیر همه برابرمخلوط نماباغذاهاشربت هرچی مخلوط یا مثل نمک روی غذامیلشودطوری شقمیشه که بایدبکنی

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  عباس
3 ماه قبل

هسته خرماسنجددارچین+زنجبیل+أستخودوس+رزماری+خرنوب+سیاهدانه همه آسیاب مخلوط نما
باخرماشیره یاعسل مخلوطنماکمکم میلشودزیادمصرفشودشقدردمیشه ونمیخوابه

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  عباس
3 ماه قبل

پودرهای ثعلب+میخک+دارچین+زنجبیل+سیاهدانه+هلسبزسیاه+جوزهندی+رزماری+آویشن+تباشیر همه برابرمخلوط نماباغذاهاشربت هرچی مخلوط یا مثل نمک روی غذامیلشودطوری شقمیشه که بایدبکنی

هسته خرماسنجددارچین+زنجبیل+أستخودوس+رزماری+خرنوب+سیاهدانه همه آسیاب مخلوط نما
باخرماشیره یاعسل مخلوطنماکمکم میلشودزیادمصرفشودشقدردمیشه ونمیخوابه

بایدزن غذاهاوموادسردمثل رازیانه رازیانه خطایی تباشیر سیاهدانه کندرشیرین ومشابهات سردمیل نمایددرضمن مواد گرم مثل دارچین زنحبیل خرنوب جوزهندی سنجد خرمافراوان پیازچه+تخمرغ نیمرو کره با میخک+دارچین+زنجبیل+جوزهندی+رزماری فقط برای مردم مصرف شود عطر عصاره سنجدبه.مورد دست مردم زدن هرزنی و دختررابسیارشهوتی تحریک بشدت نیازجنسی همخوابه پیدامیکندمواظب باشید عطرسنجدنوعی هورمون گیاهی هست وبسیارمحرک نزدیک دخترنوجوان وتازه بلوغ شده نباشدوإلابکارت خودشانراپاره میکنن فقط مردبزندکه زن جذب مردشود إحتیاطکنید

بله فقط طبیعی زنده إرضاع میکنه و روح زنده إحساس موج جنسی تولیدمیشه تانهایت أرگاسم واقعی طبیعی حتاممکنه زن فکرکنه أرگاسم نشده ولی زنهامعمولأن چندین نوع أرگاسم پشتسرهم میشن وخودشونم بیخبر

زن دوسداره باهاش نوازش مالش آرام داشته باشی همه زنهاکوس خودشونوباهرنوع وأندازه ک.ی.ر بصورت خودکارتنظیم میکنن فقط بایدآرامش وصبوری مردمهمه که کم کم واردکوس بشیم ویواش یواش خوش جابازمیکنه عجیبترأز آبادان زن خودش خودبخودک.ی.ر درون خودش میمکه

م ح
م ح

منم دوس دارم آروم منو بکنهه

اااااا
اااااا
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

سلام

م ح
م ح
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

منم همینطور

رضا
رضا
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

مال من کلفته زندگی هیچ نترس

محمدکلفت
محمدکلفت
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

کلفت

م.م
م.م
4 ماه قبل

سلام به هر چی کوس داغه

سارا
سارا
پاسخ به  م.م
4 ماه قبل

سلام بر ک ی ر

احمد
احمد
10 ماه قبل

ضمنا اسم همه دوستان که دیشب اسم شون بود الان هم اسم و پیام همه اوناهست ولی پیام من نیست بغل پیام که نوشتم ی نوشته هست ارسال اونومیزنم مینویسه درانتظارتید

احمد
احمد
10 ماه قبل

باسلام خسته نباشید من دیشب پیام گذاشتم اصلاپیامم نیست جواب بماند

احمد
احمد
10 ماه قبل

سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگوارن زحمت کش کارشناسان محترم من دیشب پیام گذاشتم الان نگاه کردم ببینم کسی بهم جواب داده اصلا پیامم نیست اینجا لطفا یکی راهنمایی م کنه باتشکرالان هم دوتا پیام گذاشتم

احمد
احمد
10 ماه قبل

سلام ببخشید یک سؤال دیگه م دارم من خانم روخیلی دوست دارم اگه بهش بگم باید برنامه داشته باشیم بهم جواب رد نمیده بااینکه تمام هفته روبخاطرشهوت بادل درد میخوابم چیکارکنم که ایشون هم میل به رابطه جنسی داشته باشه منظوررابطه دوطرفه باشه اکثر خانم ها باچه طریقی مایل وبا رضایت حاضر به رابطه میشن باتشکر

احمد
احمد
پاسخ به  احمد
10 ماه قبل

گفتم چونکه نمیخوام خانمم روناراحت کنم خواهش میکنم یا ی راه حل بمن نشون بدین یا اینکه چیکاربکنم منم سرد بشم ببخشید اینو میگم شهوتم کم بشه تا خودمم اذیت نشم باتشکر از تمام متخصص های عزیز چه خانم چه آقا هیچ فرفی نمیکنه خداعمرتون بده انشاالله

عرفان
عرفان
پاسخ به  احمد
6 ماه قبل

دوش آب سرد بگیر اصلا دیگه حس نداری

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  عرفان
3 ماه قبل

آبسرد برعکس تصورات بشدت تحریک کننده وباعث خونرسانی بیشترمیشه

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  احمد
3 ماه قبل

برای سردشدن مردم رازیانه رازیانه خطایی و أدویه جات سرد وغذاهای سرد مثل خیار پرپین وموادکم کالری آبدار

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  احمد
3 ماه قبل

بایدزن غذاهاوموادسردمثل رازیانه رازیانه خطایی تباشیر سیاهدانه کندرشیرین ومشابهات سردمیل نمایددرضمن مواد گرم مثل دارچین زنحبیل خرنوب جوزهندی سنجد خرمافراوان پیازچه+تخمرغ نیمرو کره با میخک+دارچین+زنجبیل+جوزهندی+رزماری فقط برای مردم مصرف شود عطر عصاره سنجدبه.مورد دست مردم زدن هرزنی و دختررابسیارشهوتی تحریک بشدت نیازجنسی همخوابه پیدامیکندمواظب باشید عطرسنجدنوعی هورمون گیاهی هست وبسیارمحرک نزدیک دخترنوجوان وتازه بلوغ شده نباشدوإلابکارت خودشانراپاره میکنن فقط مردبزندکه زن جذب مردشود إحتیاطکنید

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  احمد
3 ماه قبل

زن دوستداره نوازش خوش خلقی ملایمت بوسیدن لاله گوش مالش آرام شانه گردن لبها نوازش رانها کشال ران و نوازش لبه های مهبل و دهانه واژن بسیار آهسته که مهمترینکه روی محل إدرار(چوچوله)بادقت ملایم نوزش شودسپس داخل واژن بانوک أنگشتان لمس وآرام داخل بیرون شود مکیدن نوک پستانهای زن ومالش آرام پستانهاهمزمان بامکیدن نوک وهمه پستان زن شهوت زن داخلی هست وصبوری آرامش میطلبدتابخوبی تحریک وحشری وشهوتی بشود

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  احمد
3 ماه قبل

پودرهای ثعلب+میخک+دارچین+زنجبیل+سیاهدانه+هلسبزسیاه+جوزهندی+رزماری+آویشن+تباشیر همه برابرمخلوط نماباغذاهاشربت هرچی مخلوط یا مثل نمک روی غذامیلشودطوری شقمیشه که بایدبکنی

هسته خرماسنجددارچین+زنجبیل+أستخودوس+رزماری+خرنوب+سیاهدانه همه آسیاب مخلوط نما
باخرماشیره یاعسل مخلوطنماکمکم میلشودزیادمصرفشودشقدردمیشه ونمیخوابه

بایدزن غذاهاوموادسردمثل رازیانه رازیانه خطایی تباشیر سیاهدانه کندرشیرین ومشابهات سردمیل نمایددرضمن مواد گرم مثل دارچین زنحبیل خرنوب جوزهندی سنجد خرمافراوان پیازچه+تخمرغ نیمرو کره با میخک+دارچین+زنجبیل+جوزهندی+رزماری فقط برای مردم مصرف شود عطر عصاره سنجدبه.مورد دست مردم زدن هرزنی و دختررابسیارشهوتی تحریک بشدت نیازجنسی همخوابه پیدامیکندمواظب باشید عطرسنجدنوعی هورمون گیاهی هست وبسیارمحرک نزدیک دخترنوجوان وتازه بلوغ شده نباشدوإلابکارت خودشانراپاره میکنن فقط مردبزندکه زن جذب مردشود إحتیاطکنید

بله فقط طبیعی زنده إرضاع میکنه و روح زنده إحساس موج جنسی تولیدمیشه تانهایت أرگاسم واقعی طبیعی حتاممکنه زن فکرکنه أرگاسم نشده ولی زنهامعمولأن چندین نوع أرگاسم پشتسرهم میشن وخودشونم بیخبر

زن دوسداره باهاش نوازش مالش آرام داشته باشی همه زنهاکوس خودشونوباهرنوع وأندازه ک.ی.ر بصورت خودکارتنظیم میکنن فقط بایدآرامش وصبوری مردمهمه که کم کم واردکوس بشیم ویواش یواش خوش جابازمیکنه عجیبترأز آبادان زن خودش خودبخودک.ی.ر درون خودش میمکه

avina
avina
10 ماه قبل

سلام من دو ماه عروس شدم خیلی دوست دارم رابزه با شوهرم داست باشم اما وقتی شوهرم میاد طرفم البتع اولش خوب وفتی الت میزاره داخلم خیلی دوست دارم اما دو دقیع نشد به نفس نفس میفتم و همش تقلا دارم که شوهرم بگه بس نمیدونم چرا اینجوریم

majid
majid
پاسخ به  avina
6 ماه قبل

سلام حتما خیلی هیجان دارید خونسرد باشید و با ارامش عشق بازی و سکس کنید معاشقه را فراموش نکنید حتما باید قبل اینکه همسرتان التش را داخل شما میزار و شما را میکنه باید قبلش کاملا پیش نواری معاشقه و کنید و تحریک بشید پیش نوازی کنه.
و ازهمسرتان اروم التش را داخل واژن تان بکنه و اروم اروم بکنه تان.
قبل این که به نفس نفس بیفتید به ارگاسم و ارضا میرسی؟

کیان
کیان
پاسخ به  avina
4 ماه قبل

بیامن هستم از قزوین

سارا
سارا
پاسخ به  کیان
4 ماه قبل

منم هستم از کرمانشاه

Amir
Amir
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

منم از ایلام بیا بکنمت

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  avina
3 ماه قبل

به پزشک قلب و عروق بروید فشارخونتان بالاترمیره داروهای آرامبخش گیاهی ودمکرده آرامبخش مثل سنبلطیب بابونه گاوزبان میلنما

بهرام
بهرام
11 ماه قبل

سلام دوستان آلت من ۳۵سانته و کلفته خانمم میبنه میترسه و بعضی مواقه از خواب میپره وتب خال میزنه من چکار کنم تا آلتم تا بیخ بره تو

سارا
سارا
پاسخ به  بهرام
5 ماه قبل

تو کوس من فرو کن

علی
علی
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

میخای

سارا
سارا
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

آره جلقم بده

سارا
سارا
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

ک ی ر ت بزرگه می تونی پف کوسمو بخوابونی

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

اوح مخصوص پف کس

علی
علی
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

میخایی

م.م
م.م
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

کوست چه رنگیه؟

سارا
سارا
پاسخ به  م.م
4 ماه قبل

صورتی رنگش برات مهمه

م.م
م.م
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من آماده ام بکننت

سارا
سارا
پاسخ به  م.م
4 ماه قبل

چجوری منو میکنی

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

هر جوری که تو بخواهی فرقونی خیاری

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

وای چقدر دلت میخاد،ناراحتت شدم

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

طوری من بیام فرو کنم نوکش خیلی میخاره

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  بهرام
3 ماه قبل

زن دوسداره باهاش نوازش مالش آرام داشته باشی همه زنهاکوس خودشونوباهرنوع وأندازه ک.ی.ر بصورت خودکارتنظیم میکنن فقط بایدآرامش وصبوری مردمهمه که کم کم واردکوس بشیم ویواش یواش خوش جابازمیکنه عجیبترأز که زن خودش خودبخودک.ی.ر درون خودش میمکه

امین
امین
پاسخ به  بهرام
2 ماه قبل

چقدرررر چرت و پرت مینویسی بابا تخیل

جنت
جنت
1 سال قبل

سلام من‌ اول که شوهرم میخواد رابطه رو شروع کنه انجام دخول هیلی میترسم شوهرم رو اذیت میکنم اما بعدش خیلی خوشم میاد دلیلش چیه میشه بگید لطفاً

گل آقا
گل آقا
پاسخ به  جنت
11 ماه قبل

بایداول بماله،دوم بخوره وبلیسه وسوم بزنه توش تانفت دربیاد

سارا
سارا
پاسخ به  گل آقا
4 ماه قبل

چجوری می زنی توش بیا تو کوس منم بزن ک ی رتو تا اخر بچسپون

66naderg1@gmail.com
66naderg1@gmail.com
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

خخخخ

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

میترسم دردت بیا د

رامین
رامین
1 سال قبل

سلام خیلی متاسفم بعضی ها چقدر بی ادب هستن

محمدی
محمدی
1 سال قبل

سلام خانم من درهنگام لذت چشمانش میپوشد ازنظرشما به چی چیزفکرمیکند

محمد معمولی نسب
محمد معمولی نسب
پاسخ به  محمدی
6 ماه قبل

با سلام و عرض ادب عیب همه انسانها یکی است بنا به تجربه ام تصور میشود از کم رویی و خجالت کشیدن خانم هست به او بفرمایید که زندگی اینجوری و هیچ خجالتی هم نداره. موفق باشید.

مهدی سلطان
مهدی سلطان
پاسخ به  محمدی
5 ماه قبل

به یه چیز کت وکلفت، که یحتمل تو نداری

مهدی
مهدی
1 سال قبل

خوردن ولیس زدن بینی زن چه احساسی به زن میده

اوباشگر سابق
اوباشگر سابق
پاسخ به  مهدی
10 ماه قبل

سرماخوردگی

شهاب
شهاب
1 سال قبل

سلام خانم دکتر.
مم وقتی دوست دخترم رو ارضا میکنم بهم میگه جیگرم حال اومد.آیا خوبه یانه؟سپاسگزارم.

نیلو
نیلو
پاسخ به  شهاب
1 سال قبل

خوش بحالش کاش بودی جیگرمنم حال می اوردی

آلین
آلین
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

بیا کجایی

سارا
سارا
پاسخ به  آلین
4 ماه قبل

ببخشید یه سوال دارم مردها چند روز یه بار دلشون سکس می خواد من خودم یه خانمم دلم هر روز می خواد

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سلام من هروز سه بار دوست دارم

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

هربارمن۴۹دقیقه آرام۸۸۷۷مینوازم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

ک با زن سکس داشته باشم

xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بسیار متفاوته خودم روزی بین۴تا۷بار ش.ق سفت میشم وهرباربین۳۰تا۴۵دقیقه وسعی میکنم آرامترباشم سکس زیادبرای مردبرابرمرگ سریعتره پیری زودرس وسکته مغزی بیشتر

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط xyx hastam4 من روزی حدأقل4بارتخلیه سکس دارم بازشقه
مصطفی
مصطفی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

هر روز

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

اخی عزیزم

گمنام
گمنام
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

بیا تا جگرتو بحال بیارم….

سارا
سارا
پاسخ به  گمنام
4 ماه قبل

کاش یکی بود به من بچسپونه جلقم بده

سارا
سارا
پاسخ به  گمنام
4 ماه قبل

ک ی رتو تا ته به من بچسپون

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

انگار خیلی خوشت میاد

احمدمیرزایی
احمدمیرزایی
پاسخ به  گمنام
3 ماه قبل

از پشتم میدیم شما

م ح
م ح
پاسخ به  احمدمیرزایی
2 ماه قبل

آره من دوس دارم

امیر
امیر
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

من میتونم جیگرتو حسابی آب بیارم.تضمینی

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

ایا پسرها روی کوس خانم ها حال می کنن از نظر من خانم ها حال می کنن چون وقتی که
به یه خانم می چسپونن خیلی حال می ده

رضا
رضا
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

ب شما خوش میگذره

گل آقا
گل آقا
پاسخ به  نیلو
11 ماه قبل

من بیام جیگرت راحال بیارم؟؟؟

سارا
سارا
پاسخ به  گل آقا
5 ماه قبل

بیا منو بکن تا ته

سلام
سلام
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

دختر ی بی ادب

کیوان
کیوان
پاسخ به  نیلو
11 ماه قبل

بیا خودم جیگرتو حال بیارم

سارا
سارا
پاسخ به  کیوان
4 ماه قبل

چجوری جیگرو حال میارین بمنم حال بدین

.حشری
.حشری
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

جلوعقب شما رویکی میکنم تا جیگرت حال بیاد

سارا
سارا
پاسخ به  کیوان
4 ماه قبل

چرا مردها بیشتر کوس چاق را دوست دارن ایا با کوس کردن چاق بیشتر حال می کنن

امیر
امیر
پاسخ به  نیلو
10 ماه قبل

هستم خدمت ۴۵دقیقه بیانیلو

سارا
سارا
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

چند دقیقه وقتتوبمن بده

حمیدرضا پریدار
حمیدرضا پریدار
پاسخ به  نیلو
6 ماه قبل

میخوای بیاجیگرت روحال بیارن عزیزم

سارا
سارا
پاسخ به  حمیدرضا پریدار
4 ماه قبل

حال دادن به جیگر چجوریه

.حشری
.حشری
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

حضوری درخدمتم با توضیح دادن نمیشه جیگرطلا

سارا
سارا
پاسخ به  حمیدرضا پریدار
4 ماه قبل

چجوری به یه دختر حال می دین به منم حال بدین

.حشری
.حشری
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

توام ک ی رمیخای؟

سارا
سارا
پاسخ به  نیلو
5 ماه قبل

منو بکن جلقم بده

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

باشه من در خدمتم شدید

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

منم میخوام

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

من چجوری میکنی

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

کلفت می خوام

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

بیا کوسمو بمال

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

من سکس گروهی دوست دارم از پشت واز جلو کی ر می خوام جلقم بده

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

من خودم اندازه یک گروه خبرکن تا بیام تاحالتو جا بیارم

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

منو با ک ی رت بزن جلقم بده

مهدی سلطان
مهدی سلطان
پاسخ به  نیلو
5 ماه قبل

ببین از حرف زدن این بفهم مال این صحبتا نیست، شما هم سعی کن، انتظارت رو بیاری پایین بلکه جیگرت حال اومد

م.م
م.م
پاسخ به  نیلو
4 ماه قبل

بیام بکنمت

ارش
ارش
پاسخ به  نیلو
2 ماه قبل
سارا
سارا
پاسخ به  شهاب
5 ماه قبل

بیا به منم حال بده کوسم دراختیارته

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من حال میدم درحد لا لیگا تضمینی آ

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

اگه دردم بیاد چی

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

چجوری

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

چند ساعت

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

چند ساعت

....
....
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

به نظرم بیا برو سرچهار راه اینجا نمیتونی خودتو خالی کنی. حداقل سایتو به گوه نمیکشی، ایشالله خدا واقعااا به راه راست هدایتت کنه ، از حد کافی گذشتی برو دکتر فکر کنم اوضاعت حاد حاده ،
قشنگ چند تا عین تو پیدا بشه مملکتو به گوه میکشه . بی صاحبی؟ پدری؟ برادری؟ شوهری؟ بگو یکی بیاد با خاک انداز جمعت کنه بندازتت پیش آشغالاااا.
اعصابم خورد شد از چتات حالم ازت بهم خورد ، چون امثال تو هستن که ارزش بقیه دخترا رو میارن پایین.
بابای نخاله خانم

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

چند ساعت

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

اگر کوسم درد گرفت چی

امین
امین
پاسخ به  شهاب
2 ماه قبل

کم اراجیف بگید بهتره

لیدا
لیدا
1 سال قبل

چگونه زود ارضا بشیم

مجید منصف
مجید منصف
پاسخ به  لیدا
1 سال قبل

باورت و فکرت و تغییر بده و با تصور سازی و با کمک ذهنت لذتت و زیاد کن و خب پوزیشن و تغییر مکان‌ و تنوعات مختلف انجام‌ بدید و نهایتأ این‌که پوزیشن داگی به قول معروف بهترین هست چون آلت مرد بیشترین تماس و فشار رو به نقطه حساس واژن وارد میکنه اغلب زنان‌ با این پوزیشن سریعا اورگاسم میشن

دکمه بازگشت به بالا