بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

بزرگ شدن الت به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است

مردان زیادی وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و دنبال روش‌هایی می‌گردند که با کمک آن‌ها بتوانند اندازه آلت خود را افزایش دهند.

این افراد تصور می‌کنند که با بزرگ کردن الت خود می‌توانند رابطه جنسی بهتری برقرار کنند. در حالی‌که چنین تفکری کاملا اشتباه است و اندازه آلت تناسلی بیشتر مردان در محدوده طبیعی قرار دارد.

محدوده طبیعی اندازه آلت تناسلی مردان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی‌متر است. بنابراین اگرش آلت تناسلی شما نیز در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت خود باشید.

بیش از ۹۰ درصد از مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از ۱۰ درصد باقی‌مانده ۵ درصد آلتی کوچک‌تر از ۱۰ سانتی‌متر و ۵ درصد نیز آلت بزرگ‌تر از ۱۶ سانتی‌متر دارند.

مردان به‌ویژه جوانان با تحت تاثیر قرار گرفتن از تبلیغاتی که هیچ پایه و اساس علمی ندارند، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند و تصور می‌کنند که آلت آن‌ها کوچک است. این افراد هنگام برقراری رابطه نیز اعتماد به نفس کافی ندارند و نمی‌توانند رابطه جنسی لذت‌بخشی را تجربه کنند.

اگر آن‌ها برای دقایقی عکس واقعی اندام تناسلی مردان دیگر را مشاهده کنند، هرگز چنین احساسات منفی را در مورد خود نخواهند داشت.

به‌ویژه با توجه به طبق تحقیقات انجام شده روی چند هزار زن و مرد، مشخص شده است که بیش از ۸۴ درصد از زنان از اندازه اندام جنسی‌ همسرشان رضایت دارند. ۱۴ درصد نیز اندام جنسی بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند و ۲ درصد از این بانوان نیز تمایل داشتند که اندام جنسی‌ همسرشان کوچک‌تر باشد.

راه‌های زیادی برای بزرگ کردن الت تناسلی مردان وجود دارد که در این مطلب آن‌ها را کاملا بررسی خواهیم کرد. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. همچنین می توانید با پزشک متخصص سلامت جنسی صحبت کنید .

چرا آلت مردانه کوچک به نظر می‌رسد؟

گاهی ممکن است آلت تناسلی فرد به دلیل چاقی بیش از حد و تجمع چربی در این ناحیه کوچک به نظر برسد. در این موارد چربی‌های انباشته شده، اطراف آلت تناسلی را فرا می‌گیرند و آلت کوچک‌تر از اندازه واقعی خود دیده می‌شود.

در این صورت افراد می‌توانند با کاهش وزن، چربی‌های این ناحیه را از بین ببرند و در نتیجه اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

گاهی نیز امکان دارد که آلت تناسلی مردان پرده داشته باشد. در واقع هنگامی که پوست کیسه بیضه با بخش ابتدایی تنه آلت یک زاویه باز بسازد، می‌گویند که این آلت مردانه، پرده‌دار است.

در بیشتر موارد ممکن است که در اثر برداشتن پوست آلت در هنگام ختنه، این پرده به وجود بیاید. با این‌حال در مواردی نیز دیده شده است که این پرده مادرزادی است و آلت تناسلی نوزاد تازه متولد شده چنین پرده‌ای دارد.

با برداشتن این پرده از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود در می‌آید و دیگر کوچک به نظر نمی‌رسد.

روش‌های افزایش اندازه آلت تناسلی

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای بزرگ کردن الت جنسی مردان وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این روش‌ها تایید نشده‌اند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند.

از جمله روش‌های افزایش آلت تناسلی می‌توان به روش :

  • جلکینگ
  • روش پنیمور
  • قرص افزایش سایز آلت مردان
  • ژل افزایش سایز اندام تناسلی
  • تزریق چربی به اندام تناسلی
  • داروی افزایش سایز آلت
  • آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی
  • افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی و موارد دیگری اشاره کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

روش جلکینگ برای افزایش اندازه آلت تناسلی

تمرینات جلکینگ، تمریناتی هستند که برای کلفت کردن آلت تناسلی به کار می‌روند. در این روش بزرگ کردن کیر، آلت تناسلی باید به‌صورت نیمه راست باشد.

برای شروع تمرینات لازم است تا انگشت شست و اشاره را دور آلت تناسلی حلقه کنید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تا سر آن بکشید. در واقع می‌توان گفت این عمل شبیه به دوشیدن است.

این کا را با دست دیگر خود نیز انجام دهید. توجه کنید که آلت شما نباید به‌صورت کامل راست شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا آلت به‌حالت نیمه راست در بیاید.

تکرار تمرینات در هفته اول بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار و در هفته دوم بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار باشد. از هفته‌ دوم به بعد نیز می‌توانید تعداد دفعات تمرین را به بیشتر از ۵۰۰ بار افزایش دهید.

در حین تمرین به این دلیل که جریان خون در سر آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند، این ناحیه بسیار حساس می‌شود. به همین خاطر باید مواظب باشید تا با دست‌تان به سر آلت ضربه وارد نکنید.

در آخر بعد از انجام تمرینات، به آلت خود استراحت دهید و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم شستشو دهید.

پنیمور

افزایش اندازه آلت تناسلی به روش پنیمور

این روش، یکی از روش‌های امن و معتبر برای بزرگ کردن الت است. روش پنیمور سال‌های زیادی است که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثر افرادی که به‌طور دقیق این روش طبیعی ‌را اجرا کردند، نتایج خوبی از آن گرفتند.

در این روش بزرگ کردن الت، ابتدا لازم است تا آلت تناسلی خود را به مدت ۱ دقیقه به کمک حوله‌ای گرم کنید که از قبل گرم شده است. برای گرم کردن آلت نیز می‌توانید آن را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم بگیرید.

دلیل گرم کردن آلت، افزایش گردش خون در این ناحیه است. بعد از گرم شدن آلت، سر آن را بگیرید و به جلو بکشید. دقت کنید که سر آلت را محکم فشار ندهید تا خون رسانی به‌درستی انجام شود.

آلت را نیز باید به‌نحوی بکشید که احساس درد در آن به وجود نیاید. این کار را ۱ دقیقه انجام دهید و بعد از آن آلت را به مدت ۱۰ ثانیه رها کنید و به آن استراحت دهید. این کار را می‌توانید ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

بعد از تمام شدن این مرحله، به مدت ۱۰ دقیقه به آلت خود استراحت دهید. وقتی ۱۰ دقیقه استراحت تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می‌رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر خود، ضرباتی را به ‌آرامی به آن بزنید.

دقت کنید که نباید به نقاط حساس مثل بیضه‌ها ضربه‌ای وارد شود. علاوه بر این شدت ضربات نیز باید آرام باشد تا آسیبی به آلت تناسلی نرسد. شما می‌توانید این تمرین را ۳۰ بار تکرار کنید. در آخر آلت تناسلی خود را با کمک لوبریکنت یا یک ماده لیزکننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور، آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شوند که آلت تناسلی به نعوظ نرسیده است. انجام این روش به‌صورت مداوم می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت بگذارد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به‌طور مداوم انجام دهید و اثرات آن را بعد از یک ماه مشاهده کنید.

قرص افزایش سایز آلت مردان

برای بزرگ کردن الت، قرص‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می‌کند، در توان‌بخشی آلت تناسلی موثر است و زود انزالی مردان را بهبود می‌بخشد.

از دیگر قرص‌های افزایش سایز آلت می‌توان قرص وایمکس را نام برد. این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مردانی که از قرص وایمکس استفاده می‌کنند می‌توانند شاهد بزرگ شدن آلت، رفع اختلال در نعوظ و زود انزالی، افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت باشند.

قرص‌های ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند و به همین دلیل آلت آن‌ها کوچک می‌ماند و راست نمی‌شود. این افراد با مصرف این قرص‌ها می‌توانند اختلال نعوظ خود را رفع کنند و آلت تناسلی آن‌ها به بزرگ‌ترین حالت ممکن در بیاید.

قرص ال آرژینین نیز یکی دیگر از قرص‌هایی است که برای بزرگ کردن الت مردان کاربرد دارد. عملکرد این قرص شبیه به ویاگرا است و می‌تواند باعث نعوظ بهتر شود.

ال آرژینین نوعی اسید آمینه است و در تولید پروتئین‌های بدن نقش اساسی دارد. بعضی از این پروتئین‌ها نیز به نیتریک اسید تبدیل می‌شوند.

نیتریک اسید یکی از اجزای خون است و در عملکرد رگ‌های خونی تاثیر زیادی می‌گذارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و می‌تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

توصیه می‌کنیم پیش از مصرف خودسرانه این قرص‌ها، برای جلوگیری از عوارضی که ممکن است داشته باشند با مشاوران متخصص سلامت جنسی پذیرش ۲۴ صحبت کنید که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

ژل افزایش سایز اندام تناسلی

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن الت، استفاده از ژل موضعی است. به همین دلیل ژل‌های موضعی زیادی برای این کار در بازار وجود دارند.

برای این‌که ژل مورد نظر بتواند به‌خوبی روی آلت تاثیر بگذارد و قطر و طول آن را افزایش دهد، باید طبق دستور مصرف شود.

با این‌حال داروی افزایش سایز آلت و بیشتر ژل‌ها تاثیر چندانی روی بزرگ کردن الت تناسلی ندارند. علاوه بر این ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشند.

روش های بزرگ کردن الت تناسلی

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن‌ها کم است. مردانی که به چنین مشکلاتی دچار هستند، می‌توانند با تزریق ژل، آلتی کلفت‌تر و بلندتر داشته باشند.

توجه داشته باشید که تزریق چربی شرایط خاصی دارد و همه افراد نمی‌توانند به این روش، برای بزرگ کردن الت خود روی بیاورند. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نداشتن حساسیت نسبت به پلی متیل متاکریلات و اسید هیالورونیک
  • سن بالای ۱۸ سال
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های عروقی، لنفی و عفونی
  • مبتلا نبودن به عفونت‌های جنسی فعال
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های پیرونی فعال، پارا فیموز و فیموزیس

فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان که در آن تزریق چربی انجام می‌شود، در سایت‌های مرجع پزشکی موجود است.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

این آمپول‌ها حاوی ژل‌هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. پزشک به ‌آرامی ژل‌ها را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می‌کند. این ژل‌ها با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، باعث بزرگ شدن آلت و کلفتی آن می‌شوند.

این ژل‌ها برای افرادی مناسب است که آلتی کج دارند و دچار اختلالات نعوظ هستند. به همین دلیل تزریق ژل می‌تواند کج بودن آلت و خم شدن آن در هنگام برقراری رابطه جنسی را از بین ببرد.

با این‌حال در مواردی نیز دیده شده است که تزریق ژل می‌تواند باعث کج شدن آلت شود و شکل آن را تغییر دهد. بنابراین باید برای انجام این تزریق بسیار مراقب باشید.

افزایش الت تناسلی با طب سنتی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

علاوه بر روش‌های شیمیایی که برای بزرگ کردن الت وجود دارد، روش‌های دیگری نیز هستند که به‌طور طبیعی عمل می‌کنند و خطرات کمتری نسبت به روش‌های شیمیایی دارند.

طب سنتی با استفاده از گیاهان و روش‌های طبیعی می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی هورمون‌های جنسی در بزرگ کردن الت موثر باشد. از جمله گیاهان مورد استفاده در طب سنتی برای افزایش اندازه آلت تناسلی عبارت هستند از:

  • قارچ کوردیسپس: این قارچ که شبیه به کرم است، در ناتوانی جنسی، افزایش میل جنسی، درمان اختلال نعوظ تاثیر می‌گذارد.
    علاوه بر این، قارچ کوردیسپس می‌تواند باعث افزایش اسپرم سازی شود. این قارچ می‌تواند روی گردش خون نیز اثر بگذارد و ترشح تستسترون در خون را افزایش دهد. تستسترون نیز می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی شود.
  • کارلا: این گیاه تاثیر زیادی در رفع و بهبود اختلالات جنسی و مشکلات دستگاه تناسلی دارد.
  • علف اپیمدیوم: علف اپیمدیوم در درمان اختلال نعوظ موثر است. علاوه بر این مصرف همزمان اپیمدیوم با چند داروی گیاهی دیگر می‌تواند باعث بزرگ کردن الت تناسلی مردان شود.
  • کلپ: کلپ گیاهی است که در سواحل اقیانوس‌های آرام و اطلس رشد می‌کند. این گیاه حاوی مقادیر زیادی ید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و خاصیت ضد باکتریایی دارد.
    کلپ به همراه آن همچنین می‌تواند روی ترشح هورمون‌های جنسی تاثیر بگذارد و باعث بهبود نعوظ، بزرگ شدن آلت و سلامت جنسی مردان شود.
  • جینکو: این گیاه حاوی مواد مغذی و غنی است. به همین خاطر می‌تواند انرژی مردان را افزایش دهد و باعث افزایش میل جنسی در این افراد شود.
    جینکو می‌تواند آلت مردان را کلف‌تر و بلندتر نیز کند.

افزایش طول اندام تناسلی با غذا

غذاهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در بزرگ کردن الت تناسلی تاثیر بگذارند. از جمله این غذاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غذاهای دریایی: این غذاها حاوی امگا ۳ و روغن‌های چرب زیادی هستند و می‌توانند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند. به همین دلیل غذاهای دریایی می‌توانند روی بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر مثبت بگذارند.
  • موز: این میوه که حاوی منیزیم و پتاسیم است، می‌تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیرگذار باشد.
  • هندوانه
  • زردچوبه
  • شکلات تلخ
  • عدس
  • تخم‌مرغ
  • عسل
  • ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین B5

پمپ الت برای افزایش سایز الت

پمپ آلت و افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن الت استفاده از پمپ است. این پمپ می‌تواند به‌صورت کوتاه مدت باعث بزرگ شدن کیر شود.

پمپ آلت شبیه به استوانه‌ای است که با قرار دادن آلت درون آن و تخلیه هوای موجود در پمپ باعث بزرگ شدن آلت به‌صورت کوتاه مدت خواهد شد.

در پایان باید بگوییم افرادی که از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج می‌برند، می‌توانند از متخصصان مشاوره جنسی همیشه آنلاین پذیرش ۲۴ کمک بگیرند که اطلاعات کافی در زمینه بزرگ کردن الت دارند.

این افراد می‌توانند پس از مشاوره بهترین راه بزرگ کردن الت را پیدا کنند و با روشی صحیح اندام تناسلی خود را بزرگ و کلفت کنند.

مشاوران جنسی آنلاین پذیرش ۲۴ به‌صورت متنی، صوتی و تلفنی می‌توانند با متقاضیان صحبت کنند. یک زندگی جنسی سالم حق طبیعی هر فرد است.

مشاوره آنلاین سلامت جنسی
۳.۲/۵ (۱۹۰ نظر)

منبع
mayoclinicwebmd

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
دکمه بازگشت به بالا