افزایش میل جنسی زنان با روش‌های طبیعی و داروی گیاهی

غذاهای تحریک کننده زنان و درمان کاهش میل زنان

فهرست مطالب

اهمیت میل جنسی

رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی زناشویی است. در صورتی که زوج‌ها نتوانند به‌درستی رابطه جنسی برقرار کنند، زندگی آن‌ها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ممکن است تبعات بدی را به همراه داشته باشد.

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا زندگی زناشویی افراد با خطر مواجه شود، کم بودن میل جنسی در زن یا مرد است. میل جنسی کم، باعث می‌شود تا فرد تمایلی به برقراری رابطه نداشته باشد و نتواند نیازهای جنسی خود و همسرش را رفع کند.

کاهش میل جنسی اتفاقی است که می‌تواند در آقایان و همچنین در خانوم‌ها رخ دهد. در این موارد افراد باید برای رفع مشکل خود به فکر درمان باشند تا بتوانند از مشکلات ناشی از کمبود میل جنسی جلوگیری کنند.

برای افزایش میل جنسی زنان و مردان راه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نظر پزشک متخصص در باره راه های افزایش میل جنسی بانوان

افزایش میل جنسی در خانمها

زنان در طول زندگی خود دچار نوسانات جنسی زیادی می‌شوند. میل جنسی زنان در دوران بارداری، شیردهی، یائسگی و تحت شرایط گوناگون دیگر ممکن است کاهش یابد.

در بعضی از موارد داروهایی نیز می‌توانند روی کاهش میل جنسی زنان تاثیر بگذارند. این داروها معمولا داروهایی هستند که برای اختلالات خلقی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کم و زیاد شدن هورمون‌های جنسی زنان نیز تاثیر زیادی در کاهش میل جنسی آن‌ها دارد. گاهی خشکی واژن و به وجود آمدن درد در هنگام رابطه باعث کم شدن این میل در زنان می‌شود.

داشتن استرس، اضطراب، مشکلات و درگیری‌های ذهنی، تغییر شکل ظاهری بدن، نداشتن اعتماد به نفس، تجاوز، رضایت نداشتن از اندام‌های جنسی، بعضی از بیماری‌ها و مسائل مشابه نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند روی میل جنسی زنان تاثیر بگذارند و شدت آن را کاهش دهند.

در بعضی از موارد سبک زندگی اشتباه افراد باعث می‌شود تا میل جنسی در بانوان کم شود. به عنوان مثال نداشتن تحرک کافی، چاقی و اضافه وزن، مصرف الکل و دخانیات از مواردی هستند که موجب کم شدن میل جنسی در زنان می‌شوند.

بسیاری از زنان نیز هستند که رابطه عاطفی با همسر خود ندارند. به همین دلیل در زندگی زناشویی دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند در هنگام رابطه جنسی به لذت برسند.

وقتی شخص در رابطه جنسی به اوج لذت نرسد، در دفعات بعدی تمایلی به برقراری رابطه نشان نخواهد داد. از جمله دلایلی که باعث می‌شوند تا زن‌ها در طول رابطه جنسی لذت نبرند و روابط عاطفی آن‌ها سرد شود، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • نداشتن شناخت کافی مرد نسبت به نقاط حساس جنسی زن و تحریک نکردن او
  • تقاضای بیش از حد سکس از طرف مرد
  • خیانت
  • درک نکردن یکدیگر
  • دعواهای خانوادگی
  • ابراز نکردن محبت به زن
  • اختلال در نعوظ و زود انزالی مردان

علامت‌های کم شدن میل جنسی در بانوان

از جمله علامت‌های کم شدن میل جنسی در خانم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحریک نشدن
  • لذت نبردن از رابطه
  • تمایل نداشتن به برقراری رابطه جنسی
  • فکر نکردن به رابطه جنسی
  • شروع نکردن رابطه جنسی و نداشتن تمایل به آن

درمان میل جنسی زنان

درمان و افزایش میل جنسی زنان

از آن‌جایی که یکی از اساسی‌ترین رکن‌های زندگی زناشویی، رابطه جنسی است، بنابراین بانوان در صورتی که به بی‌میلی جنسی دچار شدند باید هر چه سریع‌تر به فکر درمان و افزایش میل جنسی خود باشند.

زندگی زناشویی با وجود چنین مشکلی ممکن است از هم پاشیده شود و تبعات بسیار سختی را به همراه خود داشته باشد.

زنان با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توانند میل جنسی خود را افزایش دهند. از جمله این روش‌ها می‌توان به درمان با شربت افزایش میل زنان، داروی گیاهی افزایش میل زنان، داروی گیاهی افزایش میل مردان، غذاهای تحریک‌ کننده زنان، قطره افزایش میل آقایان و غذاهای تحریک کننده مردان اشاره کرد.

راههای افزایش میل جنسی خانمها

بسیاری از زنان هنگامی که دچار مشکلات جنسی می‌‌شوند، خجالت می‌کشند تا به پزشک متخصص مراجعه کنند و مشکل خود را به او بگویند.

در صورتی که شما نیز از این دسته از بانوان هستید، می‌توانید برای رفع مشکلات جنسی خود از جمله افزایش میل جنسی بانوان از متخصصان مشاوره سلامت جنسی پذیرش ۲۴ کمک بگیرید. آن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند به سوالات شما پاسخ دهند.

در ادامه شما را با تمام راه های تقویت میل جنسی زنان آشنا می‌کنیم

شربت افزایش میل زنان

قطره‌ها و شربت‌های زیادی برای افزایش میل جنسی در زنان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قطره و قرص افزایش میل زنان

  • قطره ویتاگنوس: این قطره حاوی موادی است که می‌تواند در رفع مشکلات هورمونی، یائسگی و قاعدگی زنان موثر باشد. این دارو از آن‌جایی که روی ترشح هورمون‌های زنانه موثر است، می‌تواند روی بی‌میلی جنسی ناشی از اختلالات هورمونی نیز تاثیر بگذارد. و باعث افزایش میل جنسی زنان شود
  • قطره اسپانیش فلای: اسپانیش فلای نوعی داروی محرک جنسی است و می‌تواند باعث از بین بردن سرد مزاجی در زنان شود. علاوه بر این می‌توان از آن برای درمان افسردگی بعد از زایمان نیز استفاده کرد.این قطره باعث افزایش میل جنسی زنان می شود.
  • قطره گل سرخ باریج: از این قطره برای افزایش میل جنسی بانوان استفاده میکنند. گل سرخ خاصیت‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان افزایش میل جنسی زنان، کاهش افسردگی و اضطراب را نام برد. این دارو، قطره افزایش میل آقایان نیز محسوب می‌شود.
  • قطره آفرودیت: این قطره گیاهی حاوی گیاهان دارویی است که می‌توانند روی تمایلات جنسی مردان و زنان تاثیر بگذارند و باعث تقویت قوای جنسی زنان شوند. قرص افرودیت، از قویترین قرص‌های افزایش میل زنان در داروخانه‌ها پیدا می‌کنید.

غذاهای تحریک کننده زنان

از جمله غذاهای تحریک کننده زنان و غذاهای تحریک کننده مردان و در جواب به سوال چه چیزی حشر زن را زیاد میکند؟ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

غذاهای تحریک کننده زنان

غذاهای حاوی کلاژن

هر چه سن انسان بالا رود، کلاژن کمتری توسط بدن ساخته می‌شود. به همین دلیل با افزایش سن، پوست‌ افراد چروک می‌شود و افتادگی پیدا می‌کند.

وقتی سن افزایش پیدا کند، ممکن است در اثر کمبود کلاژن، دیواره واژن زن و پوست آلت مرد شل شود. این موارد می‌توانند باعث از بین رفتن و کم شدن میل جنسی شوند.

بنابراین لازم است افراد غذاهای حاوی کلاژن مصرف کنند تا این مشکلات برای آن‌ها به وجود نیاید.

از جمله غذاهای حاوی کلاژن می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • گوشت مرغ
  • عصاره استخوان: این عصاره حاوی کلاژن زیادی نیست اما تاثیر بسیار زیادی روی ساخت آن در بدن دارد.
  • سفیده تخم ‌مرغ
  • ماهی و صدف
  • توت‌ها
  • انواع لوبیا
  • سیر
  • سبزیجات با برگ‌های سبز
  • مرکبات

غذاهای گوشتی، محرک تقویت قوای جنسی بانوان

انواع غذاهای گوشتی ارگانیک می‌توانند در افزایش میل جنسی زنان و مردان موثر باشند. از جمله این گوشت‌ها می‌توان به گوشت شتر و شترمرغ اشاره کرد.برای بالا بردن میل جنسی بانوان باید از غذاهای گوشی بیشتری استفاده کرد.

غذاهای دریایی، محرک تقویت قوای جنسی بانوان

غذاهای دریایی می‌توانند باعث افزایش خون رسانی به اندام‌های جنسی زن و مرد شوند و میل جنسی را افزایش دهند. علاوه بر این‌ غذاهای دریایی در ترشح هورمون‌های جنسی نیز موثر هستند.

غذاهای دریایی و افزایش میل جنسی در زنان

غذاهایی که سروتونین دارند

سروتونین هورمون شادی است. افرادی که دچار استرس و اضطراب هستند و درگیری‌های ذهنی زیادی دارند معمولا به بی‌میلی جنسی دچار می‌شوند. این افراد با مصرف غذاهایی که سروتونین دارند، می‌توانند میل جنسی خود را افزایش دهند.

از جمله این مواد غذایی به :

  • اسفناج
  • ماهی
  • شیر
  • عسل
  • ترب هستند که می‌توانید آن‌ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

آب، داروی محرک جنسی بانوان

وقتی بدن زن دچار کمبود آب شود، ممکن است مشکلاتی برای او به وجود بیاید که از جمله آن‌ها خشکی واژن است. در مواردی که واژن خشک می‌شود، رابطه جنسی با درد همراه است. به همین دلیل میل جنسی زن کاهش می‌یابد.

آجیل، محرک بانوان

آجیل که از مغزهای متفاوتی تشکیل شده است، منیزیم دارد. منیزیم هم ماده‌ای است که باعث افزایش توان جنسی می‌شود. آجیل‌ها حاوی چربی‌های مفیدی هستند که در کم کردن کلسترول خون تاثیر می‌گذارند.

هر چه کلسترول خون کمتر باشد، خون راحت‌تر در رگ‌ها جریان پیدا می‌کند و به میزان بیشتری به ناحیه تناسلی می‌رسد. در نتیجه با افزایش جریان خون در این ناحیه، میل جنسی زنان نیز افزایش پیدا می‌کند.

آووکادو

آووکادو یکی از مواد غذایی است که ویتامین B فراوانی دارد. به همین دلیل می‌تواند در تسکین استرس و اضطراب بانوان تاثیر بگذارد. همان‌طور که می‌دانید استرس یکی از دلایلی است که باعث کاهش میل جنسی در زنان می‌شود.

علاوه بر این آووکادو منبعی از چربی‌های مونو است. این چربی‌ها در بهبود جریان خون تاثیر می‌گذارند و خون رسانی به اندام تناسلی را نیز افزایش می‌دهند.

شکلات تلخ

کاکائو و شکلات تلخ از جمله مواد غذایی هستند که سروتونین دارند. سروتونین هورمونی است که در بهبود خلق‌وخو تاثیر می‌گذارد. بنابراین افرادی که روزانه شکلات تلخ مصرف می‌کنند آرامش بیشتری دارند.

وقتی شخص آرام است و استرس ندارد در نتیجه میل جنسی او نیز افزایش پیدا می‌کند.

دمنوش گیاهی افزایش میل زنان

داروهای گیاهی زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث افزایش میل جنسی مردان و زنان شوند. از جمله این گیاهان دارویی موارد زیر خاصیت بیشتری برای کمک به این مشکل دارند.

زعفران، داروی افزایش میل بانوان

همان‌طور که می‌دانید زعفران یکی از گران‌ترین گیاهان دارویی و از ادویه‌های محبوب مورد استفاده بانوان است. این گیاه با افزایش خون ‌رسانی به بافت‌های مختلف بدن به‌ویژه بافت رحم، باعث گرم شدن این بافت و تحریک جنسی در زنان می‌شود.

سیب، عامل افزایش میل جنسی بانوان

طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف روزانه یک الی دو سیب در برنامه غذایی باعث بهبود و افزایش میل جنسی زنان می‌شود.

سیب با داشتن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و پلی فنول باعث افزایش جریان خون در بافت‌های مختلف بدن به‌ویژه دستگاه تناسلی بانوان خواهد شد.

سیب حاوی مقدار قابل توجهی فلوریزین است که به هورمون‌های جنسی زنانه از جمله استروژن شباهت زیادی دارد. به همین دلیل این میوه می‌تواند در هنگام رابطه جنسی باعث افزایش لذت و رضایت بانوان شود.

ذکر این نکته ضروری است که بیشتر خواص سیب در پوست آن قرار دارد. در نتیجه توصیه می‌شود که پوست آن را به‌خوبی بشویید و آن را با پوست میل کنید.

فلفل، داروی افزایش میل جنسی زنان

فلفل گیاهی است که میوه‌های سبز و قرمز آن قابل مصرف هستند. این گیاه در سراسر دنیا به عنوان ادویه کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این از فلفل برای ساخت پمادهای مختلفی نیز استفاده می‌شود.

این ادویه طبیعت گرمی دارد و باعث افزایش جریان خون در بدن می‌شود. وقتی جریان خون در بدن افزایش یابد و خون بیشتری به بافت‌های بدن به‌ویژه اندام تناسلی برسد، در نتیجه باعث افزایش میل جنسی زنان خواهد شد.

ماکا، و درمان گیاهی بی میلی زنان

جینسینگ پرویی نوعی گیاه دارویی بومی است که در پرو یافت می‌شود. این گیاه خواص بی‌نظیری دارد و می‌تواند در باروری بانوان و بهبود آن تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

علاوه بر این ماکا می‌تواند باعث افزایش میل جنسی زنان و کاهش علائم یائسگی در این افراد شود.

جینسینگ قرمز، و افزایش شهوت زنان

جینسینگ قرمز یکی از گیاهان دارویی است که در درمان انواع بیماری‌ها از جمله دیابت تاثیر دارد. مصرف روزانه ۳۰۰۰ میلی‌گرم جینسینگ می‌توند تاثیر زیادی روی میل جنسی بگذارد و باعث افزایش این میل در زنان شود.

علاوه بر خواص گفته شده، جینسینگ قرمز کره‌ای می‌تواند در درمان اختلال نعوظ نیز موثر باشد. به همین دلیل می‌توان گفت جینسینگ داروی گیاهی افزایش میل مردان نیز به حساب می‌آید.

زنجبیل، داروی افزایش میل جنسی زن

زنجبیل یکی از مواد دارویی پرخاصیت است که برای سلامتی قلب نیز اهمیت بسیاری دارد. طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که مصرف زنجبیل باعث افزایش خون رسانی به اندام جنسی می‌شود. در نتیجه زنجبیل می‌تواند در افزایش میل جنسی زنان تاثیز زیادی بگذارد.

سیر، تقویت قوای جسمانی زنان

سیر یکی از مواد غذایی که خاصیت دارویی نیز دارد. خاصیت‌های سیر به‌اندازه‌ای است که مصریان باستان نیز از آن برای افزایش توان جنسی خود استفاده می‌کردند. دانشمندان می‌گویند که سیر خواصی دارد که از تشکیل و تجمع رسوبات چربی که پلاک‌های نانو نام دارد، در رگ‌های شریانی جلوگیری می‌کند.

رگ‌های شریانی در سراسر بدن کشیده شده‌اند و ناحیه تناسلی زنان را نیز شامل می‌شوند. علاوه بر این مردان با خوردن سیر می‌توانند نعوظ بهتری را تجربه کنند.

ادویه ها و گیاه های تحریک کننده

مارچوبه، افزایش میل جنسی بانوان

مارچوبه از دیگر مواد غذایی و دارویی است که حاوی مقادیر زیادی ویتامین B است. ویتامین B موجود در این ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش اکسیژن خون شود و در نتیجه سلول‌های سالم‌تری تولید کند.

افراد با مصرف مارچوبه می‌توانند توان جنسی و تمرکز بیشتری داشته باشند. علاوه بر این استرس افراد با مصرف مارچوبه کاهش می‌یابد. در نتیجه میل جنسی افزایش پیدا خواهد کرد.

گزنه و افزایش میل بانوان

گزنه یکی از گیاهانی است که تاثیر زیادی بر افزایش میل جنس دارد. زنانی که به بی‌میلی جنسی دچار هستند، می‌توانند روزانه مقدار ۵ گرم برگ و گل خشک شده گزنه را دم کرده و آن را بعد از گذشت ۱۵ دقیقه میل کنند.

علاوه بر این زنان می‌توانند از قرص‌های گزنه که یکی از موثرترین قرص گیاهی افزایش میل زنان است، به‌ مدت ۱ ماه در بین وعده‌های غذایی خود استفاده کنند تا میل جنسی آن‌ها افزایش پیدا کند.

دارچین، و افزایش میل جنسی خانم ها

متخصصان طب سنتی بر این عقیده هستند که دارچین یکی از گیاهانی است که می‌تواند در افزایش میل جنسی زنان تاثیر زیادی بگذارد. با این حال مصرف دارچین روش خاصی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

ابتدا میزان ۱۵۰ گرم هل نیم کوب شده، ۱۵۰ گرم دارچین و ۱۵۰ گرم ریشه زنجبیل را با هم مخلوط کنید. ۳ قاشق غذا خوری از این مخلوط را روی یک لیتر آب خنک بریزید و اجازه دهید تا آب به جوش آید.

بعد از جوش آمدن آب، درب ظرف را ببندید و شعله را خاموش کنید. وقتی ۱۵ دقیقه از گذاشتن درب ظرف گذشت و معجون دم کشید، روزانه در هر وعده غذایی صبح، ظهر و شب یک لیوان کوچک از آن میل کنید.

در صورتی که نخواستید از این روش برای افزایش میل جنسی استفاده کنید، می‌توانید روزانه مقداری دارچین روی غذاهای خود بریزید و آن را بخورید.

سایر راه‌های افزایش میل جنسی زنان

برای افزایش این میل در زنان راهکارهای ساده‌ای نیز وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به‌راحتی باعث افزایش میل جنسی شوید و رابطه‌ای لذت‌بخش داشته باشید.

خواب کافی

خواب کافی می‌تواند باعث افزایش میل جنسی شود و این میل را تا ۱۴ درصد افزایش دهد. بنابراین بهتر است تا زمان کافی برای خواب خود در نظر بگیرید و به‌اندازه بخوابید.

خواب و افزایش میل جنسی زنان

کاهش استرس

همان‌طور که می‌دانید استرس تاثیر زیادی روی میل جنسی دارد و باعث کم شدن این میل در زنان و مردان می‌شود. بنابراین با کم کردن استرس و اضطراب می‌توانید میل جنسی خود را افزایش دهید.

برای کم کردن استرس می‌توان از راه حل‌های ساده‌ای بهره برد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوش گرفتن
  • مراجعه به مشاور
  • پیاده‌روی
  • صحبت کردن
  • ورزش

ورزش

برای این که بتوانید رابطه جنسی برقرار کنید باید بدنی آماده داشته باشید. ورزش می‌تواند آمادگی جسمانی شما را بالاببرد و میل جنسی زنان را نیز افزایش دهد.

برای این که بتوانید این تاثیرات را چند برابر کنید، می‌توانید با یکدیگر و به‌صورت دو نفری ورزش کنید.

میل جنسی زنان و ورزش

فواصل زمانی رابطه جنسی

برای این‌که زن از رابطه جنسی لذت ببرد و به اندازه کافی تحریک شود، لازم است تا مدت زمانی را به یکدیگر فرصت دهید تا هر دو بتوانید تجربه‌های جدیدی کشف کنید و میل جنسی‌تان نیز تحریک شود.

برقرار کردن رابطه جنسی در فواصل زمانی کوتاه می‌تواند باعث کم شدن میل جنسی زنان شود، زیرا زنان نمی‌توانند در این فواصل زمانی به‌درستی تحریک شوند.

صحبت کردن

زنان باید بدانند که چگونه تحریک می‌شوند و کدام یک از نقاط جنسی آن‌ها تحریک‌پذیری بیشتری دارد. با دانستن این اطلاعات می‌توانید فهرستی تهیه کنید و درباره آن با شریک جنسی خود حرف بزنید.

وقتی از نیاز خود و روش رفع نیاز جنسی با همسرتان حرف بزنید، او نیز می‌تواند به بهترین شکل نیاز جنسی شما را رفع کند و میل جنسی شما را نیز افزایش دهد.

صحبت کردن و تحریک زنان

معاشقه

زنان برای برقراری رابطه جنسی لازم است تا ابتدا تحریک شوند. برای تحریک و افزایش میل جنسی زنان لازم است تا قبل از دخول با نوازش، لمس کردن نقاط جنسی و بوسه روی نقاط مختلف بدن زن، او را برای این رابطه به‌طور کامل آماده کنید.

در صورتی که رابطه جنسی بدون هیچ معاشقه‌ای شروع شود، زن نمی‌تواند تحریک شود و هیچ لذتی از این رابطه نخواهد برد.

برای همسرتان وقت بگذارید

زوج‌هایی که زمان‌هایی را برای با هم بودن کنار می‌گذارند و به‌صورت دو نفری با یکدیگر بیرون می‌روند، می‌توانند رابطه جنسی موفق‌تری داشته باشند.

شاید تصور کنید که در خانه نیز با یکدیگر هستید و برای هم وقت می‌گذارید، ولی بیرون رفتن، دیدن یک فیلم، رفتن به شهربازی، رفتن به رستوران و انجام کارهای مشترک دیگر می‌تواند در افزایش میل جنسی زنان تاثیر زیادی بگذارد و باعث شود تا زنان در حین رابطه جنسی بیشتر تحریک شوند.
در نتیجه رابطه جنسی لذت‌بخش‌تری خواهید داشت و هر دو به اوج لذت جنسی خواهید رسید.

چه زمان به پزشک مراجعه کنیم؟

در صورتی که تمام راهکارهای گفته شده در بالا را انجام دادید، ولی نتوانستید میل جنسی‌تان را افزایش دهید، بهتر است تا به پزشک‌های متخصص مراجعه کنید.

با این حال بسیاری از افراد برای مراجعه به پزشک و مطرح کردن این نوع مشکلات با آن‌ها احساس خوبی ندارند. به همین دلیل بسیاری از زنان چشم خود را روی مشکلات جنسی خود می‌بندند و برای درمان آن هیچ چاره‌ای نمی‌اندیشند.

این زنان می‌توانند برای بیان مشکلات جنسی و افزایش میل جنسی خود به سایت پذیرش ۲۴ قسمت مشاوره آنلاین سلامت جنسی بروند و با پزشکان متخصصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مشکلات جنسی خود را مطرح کنند و سوالات لازم را بپرسند.

مشاوره آنلاین سلامت جنسی

برقراری ارتباط با مشاوران متخصص این سامانه در زمینه مسائلی مانند افزایش میل جنسی زنان به‌صورت متنی، صوتی و تلفنی امکان‌پذیر خواهد بود. با تلاش در این زمینه زندگی جنسی و روحی خود را متحول کنید.

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

۳.۹/۵ (۳۸ نظر)

منبع
honarehzendegi.comvirgool.iowww.beytoote.comwww.beytoote.comvarzesh.blogabiangroup.comnamnak.comsalemziba.comwww.drneginmahboob.comhirbodclinic.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا بهارلو1
زهرا بهارلو1
7 ماه قبل

سلام وقت بخیر من یه خانم چهل ساله هستم حدود یک سال میل جنسیم کم شده بخاطر این بی میلیم یائسگی زود رس هم دارم من چکار کنم هم بی میلیم درمان بشه هم یائسگی م ممنون میشم راهنماییم کنید

امیر
امیر
پاسخ به  زهرا بهارلو1
7 ماه قبل

سلام من یه زن دارم که هیچ تمایلی جنسی نداره آیا داروی داره سن۳۸ سال ماه یک بار لذت باش دارم

دکمه بازگشت به بالا