بررسی اختلال ارگاسم و تأثیر آن روی زندگی افراد

اختلال ارگاسم چیست، چه دلایل و روش‌های درمانی دارد؟

اختلال ارگاسم

مشکل جنسی یا اختلال جنسی (sexual dysfunction) به مشکلاتی گفته می‌شود که در پاسخ به اعمال و چرخه جنسی خود را نشان می‌دهند. این اختلالات باعث می‌شود که زوجین یا حداقل یکی از آنها از رابطه جنسی با شریک جنسی خود رضایت نداشته‌ باشند.

این روزها یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که زوجین با آن روبرو هستند مشکلات و اختلال ارگاسم (anorgasmia) است. مشکلات ناشی از ارگاسم باعث کاهش تداوم رابطه و نزدیکی زوجین می‌شود. با توجه به متفاوت بودن عملکرد و نقش زن و مرد در چرخه جنسی، موانع جنسی و اختلالات مربوط به ارگاسم هر جنس نیز متفاوت با دیگری است. می توانید با متخصص سلامت جنسی گفت و گو کنید .

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن بررسی موضوع ارگاسم زن و مرد، به بررسی روش‌های درمان اختلال ارگاسم بپردازیم.

متخصص آنلاین سلامت جنسی

اختلال ارگاسم چیست؟

در ساده‌ترین نوع تعریف، این اختلال شامل نرسیدن یا بسیار دیر رسیدن به ارگاسم با وجود تحریکات کافی است. البته نباید اختلال ارگاسم را با پایین بودن کیفیت رابطه اشتباه گرفت.

این اختلال علل جسمی و روانی متفاوتی دارد و درجه‌های مختلفی را شامل می‌شود. از این ‌رو مراجعه به پزشک متخصص یا روان‌شناس بسیار مؤثر است. از طرفی این اختلالات در مراحل ابتدایی قابل‌درمان است و اگر به متخصص مراجعه شود، به‌راحتی برطرف خواهند شد.

اختلال ارگاسم چیست

اختلال آنورگاسمی‌زنان به چند شکل رخ می‌دهد؟

  • آنورگاسمی‌اولیه: در این مورد زن تابه‌حال هرگز ارگاسم و اوج رابطه جنسی را تجربه نکرده است.
  • آنورگاسمی‌ثانویه: در آنورگاسمی ثانویه زن در گذشته ارگاسم را تجربه کرده است اما اکنون به دلایلی قادر به رسیدن به ارگاسم و اوج حس جنسی نیست.
  • آنورگاسمی‌موقعیتی: این وضعیتی است که زن تنها در موقعیت‌های خاصی می‌تواند ارگاسم را تجربه کند.
  • آنورگاسمی‌عمومی: زن تحت هیچ شرایط و موقعیتی قادر به تجربه ارگاسم نیست.

علل به ارگاسم نرسیدن زنان یا anorgasmia چیست؟

دلایل متعددی باعث بروز اختلالات ارگاسم در زنان می‌شود که می‌تواند جنبه جسمی و همچنین روانی داشته باشد.

وجود باورها و فرهنگ نادرست

باورهای نادرستی در مورد روابط جنسی زنان وجود دارد که به گفته آن‌ها لذت بردن زن از رابطه جنسی اشتباه است. موضوعاتی از این دست زمینه‌ساز بروز مشکلات ارگاسم می‌شود. با آگاه‌سازی و تربیت درست در دوران نوجوانی و بلوغ می‌توان از بروز این مشکلات در سنین بالاتر و بعد از ازدواج جلوگیری کرد.

همچنین ترس از مراجعه به پزشک متخصص و خجالت از بیان این موضوع را در تاپیک‌های راه‌های درمان دارویی ارضا نشدن زنان نی نی سایت بیشتر می‌توانیم ببینیم.

وجود مشکلات روحی و روانی

مشکلات روحی و روانی از تأثیرگذارترین و رایج‌ترین علل اثرگذاری بر اختلال ارگاسم هستند که زنان و مردان را به نسبت یکسان درگیر می‌کنند. مراجعه به یک روان‌شناس و مشاور که در این زمینه فعالیت می‌کند، در روند درمان بسیار مؤثر است.

اختلال ارگاسم

خشکی واژن و اختلالات هورمونی

در بعضی موارد کاهش سطح هورمون‌های زنانه از جمله استروژن باعث خشکی واژن می‌شود که رابطه را دردناک می‌کند و در موارد شدیدتر باعث ایجاد اسکار و خونریزی در ناحیه واژن می‌شود؛ بنابراین خشکی واژن را باید یکی از دلایل اختلال ارگاسم در زنان و دل‌زدگی آن‌ها از رابطه جنسی دانست.

واژینیسموس

واژینیسموس اسم دیگری برای عارضه‌ دخول دردناک است که از بی‌تفاوتی به درمان خشکی واژن و پیشرفت کردن آن شکل می‌گیرد. این عارضه یکی از مهم‌ترین دلایل آنورگاسمی در زنان است. خوشبختانه مراجعه به یک متخصص زنان می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

اگر دچار این مشکل شدید، توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه با پزشک با مشاوران همیشه آنلاین پذیرش ۲۴ صحبت کنید تا با راهنمایی‌های آن‌ها در مراجعه حضوری با پزشک استرس برای بیان این مشکل نداشته باشید.

راضی نبودن از اندام

هنگامی‌که زن از شکل دستگاه تناسلی و اندام خود راضی نباشد، اعتمادبه‌نفس او کاهش می‌یابد. لذت نبردن از رابطه و کاهش سطح تحریک نیز نتیجه همین نارضایتی از اندام و ناحیه تناسلی است. در این مورد می‌توان با کمک بعضی از جراحی‌های زیبایی واژن و اندام مشکل را حل کرد.

تجربیات بد از گذشته

خانم‌هایی که تحت هر نوع سوءاستفاده جنسی در گذشته قرار گرفته‌اند ممکن است در آینده در برقراری رابطه‌ جنسی دچار مشکل شوند. در این مورد نیز مراجعه به یک روان‌شناس امری ضروری است.

افزایش سن

هم‌زمان با افزایش سن و تغییرات هورمونی ناشی از آن، مشکلات خشکی واژن به‌ویژه هنگام یائسگی افزایش پیدا می‌کند و برقراری رابطه‌ جنسی با مشکل رو‌برو می‌شود.

سبک زندگی

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، عادت‌های بد و نادرست از قبیل:

  • پرخوری
  • مصرف سیگار و دخانیات
  • الکل
  • و مسائل دیگر بر کیفیت رابطه تأثیر می‌گذارد و زنان اختلال ارگاسم را تجربه خواهند کرد.

درمان اختلال ارگاسم در زنان

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی زنان و پیدایش روش‌های نوین، درمان بسیاری از مشکلات و عارضه‌های جنسی راحت‌تر شده‌ است. با مراجعه به متخصص زنان و زایمان بهترین روش درمان اختلالات جنسی انتخاب می‌شود.

از مهم‌ترین راه‌های درمان ارگاسم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان ارگاسم با اوشات‌تراپی

ترمیم بافت‌ها و ارگان‌های آسیب‌دیده با تزریق پلاکت‌های خون به آن، اوشات‌تراپی نامیده می‌شود. این روش مؤثرترین و بی‌خطرترین روش برای درمان اختلالات ارگاسم است زیرا در این روش از خون خود فرد استفاده می‌شود. در اوشات‌تراپی تزریق خون به قسمت‌های کناری کلیتوریس و بالای واژن انجام می‌شود. این کار کلاژن‌سازی و تحریک‌پذیری را در ناحیه واژن افزایش می‌دهد.

رفع مشکلات هورمونی

همان‌طور که قبلاً گفتیم، یکی از عوامل مؤثر بر چرخه جنسی زنان هورمون‌ها هستند. اگر هورمون‌ها به‌درستی ساخته و ترشح نشوند، پاسخ جنسی زنان دچار مشکل خواهد شد.

متخصص زنان ضمن تشخیص مشکل با تجویز دارو‌های خوراکی و تزریقی، ترشح و ساخت هورمون‌ها را کنترل خواهد کرد؛ بنابراین پس از تشخیص علت اصلی این مشکل باید به درمان دارویی ارضا نشدن زنان پرداخت.

درمان مشکلات جسمی

یکی از شایع‌ترین و جدی‌ترین مشکلات زنان خشکی واژن و درد لگن است که با افزایش سن و تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود. بهتر است بعد از مشاهده علائم سریعاً به متخصص زنان مراجعه کنید. این عارضه در سطوح مختلف دارای روش‌های درمانی متفاوت از جمله هورمون‌درمانی، رادیوتراپی، شیمی‌درمانی و درمان دارویی ارضا نشدن در زنان است.

درمان مشکلات روانی

اگر منشأ اختلال ارگاسم در روح و روان فرد باشد، باید به روان‌شناس مراجعه شود که او به‌صورت کلامی یا با تجویز دارو مشکل را برطرف خواهد کرد. در موارد شدید و حاد، روان‌شناس فرد را به روانپزشک ارجاع خواهد داد.

درمان اختلال ارگاسم بسیار پیچیده است و معمولاً روش‌های درمانی آن بسته به نوع افراد و زمینه ایجاد اختلال متفاوت است. به‌طورکلی، زمینه‌های مشکلات ارگاسم ریشه جسمی و همچنین روانی دارند و مراجعه به متخصص زنان در کنار کمک‌گرفتن از یک روان‌شناس مشکل را حل می‌کند.

درمان ارضا نشدن زنان در طب سنتی

در مکتب طب سنتی روشی وجود دارد که از آن با نام آروماتراپی یاد می‌شود. در این شیوه درمانگران با استفاده از انواع و اقسام عصاره‌های گیاهی و طبیعی به تنظیم عملکرد هیپوتالاموس کمک می‌کنند و به این ترتیب عملکرد بخش‌های مرتبط با ارگاسم و کیفیت روابط زناشویی را بهبود می‌بخشند. این بخش از درمان دارویی ارضا نشدن زنان به کمک دمنوش‌های گیاهی انجام می‌شود.

مشکلات ارگاسم در مردان چیست؟

مشکل ارگاسم و نعوظ در مردانگی از مشکلات جنسی نادر ولی بسیار با اهمیت شمرده می‌شود. اختلال در ارگاسم زمینه‌ساز اختلالات و مشکلات فیزیکی و روانی بسیاری است.

اختلال نعوظ در آقایان ۳ علت دارد که عبارت‌اند از:

  • علل عصبی: اختلال نعوظ عصبی نوروژنیک به دلیل آسیب‌دیدگی نخاع فرد اتفاق می‌افتد.
  • علل جسمی: انواع بیماری‌های هورمونی عروقی نیز سبب اختلال نعوظ در آقایان می‌شوند. در این میان باید به بیماری واریکوسل و اختلال نعوظ اشاره کنیم که یکی از علل شایع ناتوانی نعوظ در آقایان است.
  • علل روانی: اختلال نعوظ روانی سایکوژنیک به دلایل مختلفی در هر فرد بروز می‌کند و طبق آمار، درصد بیشتری از افراد مبتلا به اختلال نعوظ، مشکل روانی دارند که باید نسبت به درمان توسط روانپزشک اقدام کنند.

در مراحل ارگاسم مردان نیز ممکن است مشکلات زیر به وجود آید:

انزال زودرس

تعریف واحدی برای انزال زودرس وجود ندارد اما به‌طورکلی، به خروج مایع منی در عرض چند دقیقه پس از شروع فعالیت جنسی و تحریک آلت جنسی گفته می‌شود.

مشکل انزال زودرس در سه درسته زیر قرار می‌گیرد:

  • اولیه: یعنی از ابتدای شروع بلوغ و تجربه جنسی در فرد وجود دارد.
  • ثانویه: فرد در گذشته دارای این مشکل نبوده و بعدها به دلایلی مثل مصرف بعضی از داروها و مواد دچار این عارضه شده ‌است.
  • در بعضی مواقع و متغیر: فرد بعضی اوقات دچار این عارضه می‌شود و در اکثر موارد این مورد مربوط به حالات درونی فرد و سطح استرس و اضطراب او بستگی دارد.

انزال دیررس یا تأخیر در انزال

دیرانزالی یا انزال دیررس که نام دیگر آن انزال معیوب (impaired ejucalation) است، وضعیتی است که در آن مردان برای رسیدن به اوج لذت جنسی و ترشح منی از آلت (انزال)، نیازمند به رابطه جنسی طولانی‌مدت هستند. برخی از مردان مبتلا به انزال معیوب قادر به تجربه‌کردن ارگاسم و رسیدن به آن نیستند.

انزال به مثانه

نام دیگر این عارضه انزال معکوس یا انزال پس‌گرد است که در این مورد، مایع منی به جای خروج از آلت، وارد مثانه می‌شود و خروج مایع منی به خارج از بدن تقریباً به صفر می‌رسد. بعضی از علل این مشکل جنسی عبارت‌اند از:

به انزال نرسیدن

در این مورد فرد به ارگاسم نمی‌رسد. به انزال نرسیدن یکی از شایع‌ترین علل ناباروری در مردان و اختلال ارگاسم در آن‌ها است.

انزال بدون احساس ارگاسم یا لذت

گاهی همه چیز همان‌طور که باید اتفاق می‌افتد ولی مرد از رابطه جنسی خود هیچ تجربه لذت‌بخشی نخواهد داشت.

خروج مایع منی بدون حس و درد ارگاسم

علل اختلال ارگاسم مردان بیشتر از این‌که مربوط به جنبه فیزیکی باشد، مربوط به جنبه روانی می‌شود و به‌طورکلی ارگاسم به کیفیت روانی فرد بستگی دارد. در مجموع علل زیر در مشکلات ارگاسم مطرح می‌شود که شامل موارد زیر است:

١) اختلالات روانی غیرجنسی (مانند افسردگی، دوقطبی و غیره)

٢) اختلالات روانی جنسی (اختلال در تحریک جنسی، کاهش میل جنسی و غیره)

٣) عوامل روانی بین فردی در زوجین و کیفیت ابعاد عاطفی رابطه

۴) مصرف داروها (مثل تیروکسین در بیماری تیرویید)

۵) کمبود یا اختلال در ساخت یا ترشح هورمون تستوسترون

۶) دیر انزالی و اختلالات انزال

٧) بیماری‌هایی که بر عملکرد فیزیکی بدن تأثیر می‌گذارند. مانند ام اس، سکته مغزی، دیابت و موارد مشابه

٨) عمل‌های جراحی در ناحیه لگن‌ خاصره و دستگاه تناسلی

٩) سوءمصرف مواد و الکل

١٠) واریکوسل (پیچ خوردگی غیرطبیعی شبکه‌ وریدی اطراف کیسه‌ بیضه که نتیجه آن اختلالات ارگاسم و ناباروری در مردان است.)

اثر مواد غذایی در اختلالات ارگاسم آقایان

در مورد اثر مواد غذایی بر اختلالات ارگاسم عقاید و باورهای ضدونقیضی وجود دارد و اثر تحقیقات بر آن مشخص نیست. اما به‌طورکلی اثر مواد غذایی بر چرخه جنسی و ارگاسم به طبع هر ماده برمی‌گردد.

مواد غذایی مانند ماست، دوغ و لبنیات و موارد مشابه که در اصطلاح طبع سرد دارند، باعث تشدید انزال زودرس می‌شود. در مقابل مواد غذایی با طبع گرم از جمله :

  • فلفل و ادویه‌جات تند
  • موز
  • عسل
  • و مواد مشابه به بهبود انزال زودرس و اختلال ارگاسم کمک می‌کنند.

داروهای اعصاب و روان، مخصوصاً داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین که در علم روان‌شناسی و درمان افسردگی کاربرد دارند، می‌توانند باعث تأخیر در انزال شوند. از جمله این داروها می‌توان به:

درمان مشکلات اختلال ارگاسم در آقایان

برای تمام اختلالات ارگاسم در مردان راه‌حلی علمی ‌وجود دارد و بنابراین نباید فردی نگران از ادامه بیماری خود باشد.

درمان زود انزالی

مشکل و اختلال اصلی در زود انزالی آقایان، ناتوانی در کنترل ارادی انزال است. وقتی مراحل جنسی طی و تحریک جنسی ایجاد می‌شود، لحظه‌ای در سیر جنسی وجود دارد که در آن نقطه تحریک به انزال ختم می‌شود و امکان پیشگیری از انزال اجتناب‌ناپذیر است.

اختلالات انزال در مردان ٣ علت اصلی دارد. مردانی که از عارضه زود انزالی رنج می‌برند، در شناسایی این لحظه دچار مشکل هستند و نمی‌توانند تحریک را قبل از رسیدن به نقطه ارگاسم کنترل کنند. انجام یک سری تمرینات فیزیکی و رفتاری می‌تواند تأثیر مثبتی بر این اختلال ارگاسم داشته باشد و می‌تواند به شناسایی لحظه قبل از ارگاسم کمک کند.

تمرینات کنترل زود انزالی

  • تکنیک توقف شروع (stop- start)
  • تکنیک سمن (seman)
  • تکنیک فشردن سر آلت تناسلی

با مراجعه به متخصص فعال در این زمینه، روش درست هر روش متناسب با مشکل شما توضیح داده می‌شود.

درمان انزال دیررس یا بازداری شده

این عارضه به این صورت تعریف می‌شود که مرد بعد از مرحله تحریک و برانگیختگی در چرخه جنسی که از لحاظ کیفیت و شدت کافی باشد، به‌طور مزمن و مستمر در رسیدن به ارگاسم و انزال تأخیر دارد و در موارد خیلی شدید اصلاً به ارگاسم نمی‌رسد. این اختلال، مشکلات روانی و فیزیکی زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

در درمان این عارضه ابتدا پس از گرفتن شرح‌حال بیمار از نظر فیزیکی و همچنین روانی، واجب است تا تعیین ‌شود مشکل دائمی است یا اخیراً ایجاد شده ‌است. همچنین در مورد داروهای مصرفی بیمار به‌طورکامل پرسش خواهد شد. به‌طور مثال مصرف داروهای ضد‌افسردگی می‌تواند در دیرانزالی نقش تشدیدکننده داشته ‌باشند.

درصورتی‌که مشکل فرد روانی و ذهنی باشد، باید ابتدا درمان رفتاری مد نظر قرارگیرد و ذهنیت فرد در مورد رابطه اصلاح و تعریفی درست و نگاهی معقول جایگزین آن شود. اما اگر مشکل فرد در زمینه‌ فیزیکی باشد، متخصص با آموزش تکنیک‌هایی سعی در درمان خواهد داشت. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به استفاده از ویبراتور برای تحریک آلت تناسلی مرد، ماساژ انگشتی پروستات و ویبراتور رکتال و راهکارهای مشابه اشاره کرد.

همچنین تلاش برای بهبود رابطه‌ عاطفی و کیفیت روانی بین زوجین در روند درمان باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اهمیت این موضوعات مراجعه به متخصص فعال در این زمینه ضروری است.

توصیه می‌کنیم با مشورت با مشاوران همیشه آنلاین پذیرش ۲۴ جهت زندگی خود را به یک سمت با آرامش روانی بیشتر هدایت کنید.

درمان انزال به مثانه

انزال معکوس زمانی اتفاق می‌افتد که اسپرم به جای خروج از آلت، وارد مثانه می‌شود. در طول این عارضه مرد به ارگاسم و اوج لذت جنسی خواهد رسید اما اسپرمی در مایع منی یا وجود ندارد یا بسیار کم است.

یکی از علائم اصلی انزال معکوس، ادرار تیره پس از ارگاسم به دلیل وجود اسپرم است. چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟ انزال معکوس به‌خودی‌خود مضر نیست اما در صورت تصمیم به باروری مشکل ایجاد خواهد کرد و برای بازگرداندن قدرت باروری مرد، درمان این مشکل امری ضروری است و باید به پزشک متخصص مراجعه شود.

در چنین مواردی درمان بستگی به علت اصلی عارضه دارد اما به‌طورکلی روش اصلی برای درمان انزال معکوس، استفاده از دارودرمانی است.

بعضی از اسامی داروهای مورداستفاده در درمان انزال به مثانه عبارت‌اند از:

اما اگر با روش‌های گفته شده اسپرم نتواست وارد رحم شود، از روش‌های لقاح مصنوعی استفاده می‌شود.

درمان به انزال نرسیدن

در این صورت فرد باید تحت معاینه کامل قرار گیرد چون ممکن است مشکل آسیب اعصاب ناحیه‌ای وجود داشته ‌باشد و برای درمان نیز باید تحریک الکتریکی انجام شود.

درمان انزال بدون لذت

در برخی بیماران که انزال بدون لذت را تجربه می‌کنند، ابتدا پس از گرفتن شرح‌حال بیمار معاینه کامل انجام خواهد شد. بیشترین دلیل این عارضه، اختلال عصبی نورولوژیک و مؤثرترین روش درمان آن، تجویز دارو است.

البته قابل ذکر است که نباید نعوظ صبحگاهی را با مشکلات ارگاسم و نعوظ اشتباه گرفت. این اتفاق طبیعی است و اگر نباشد، باید دنبال وجود مشکلی خاص بگردید و برای درمان نداشتن نعوظ صبحگاهی به پزشک متخصص مراجعه کنید.

ارضا نشدن دختر باکره

سلام دختر باکره ۱۸ ساله هستم هنگام رابطه بدون دخول با نامزدم اصلا ارضاع نمیشم علتش چیه

پاسخ دکتر دکتر راحله میرمجربیان کارشناس ارشد مامایی:

سلام وقت بخیر برای رابطه جنسی پیش نوازش در سکس ،شناخت اندام جنسی و نقاط حساس خانم بسیار مهمه

زمان مراجعه به پزشک

اختلال ارگاسم از جمله مسائلی است که می‌تواند زندگی افراد را بدون توجه به جنسیت آن‌ها مختل کند. بدون شک داشتن یک رابطه جنسی سالم روی سلامت فیزیکی، روانی و تأهل فرد تأثیر مثبت می‌گذارد.

اگر هرکدام از مشکلات بالا را تجربه می‌کنید باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید. گرچه به دلیل مسائلی مانند شرم از بیان این موضوعات در مراجعه حضوری به پزشک، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مشاوره آنلاین متخصصان سلامت جنسی پذیرش ۲۴ استفاده کنید که پل ارتباطی بین شما و پزشکان متخصص در زمینه رفع مشکل اختلال ارگاسم و سایر مشکلات جنسی است. اپلیکیشن و وب‌سایت پذیرش ۲۴ به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمات به‌صورت آنلاین، تلفنی، صوتی و متنی است.

مشاوره آنلاین متخصص سلامت جنسی

۰/۵ (۰ نظر)

منبع
ncbimsdmanuals

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
5 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
6 روز قبل

سلام خانم دکتر ببخشید یه سوالی دارم ازخدمتتتون خواهش میکنم جواب بدین چون بخدادارم کلافه میشم
سن من ۵۰ساله تا حدود شش ماه پیش هیچ مشکلی نداشتیم اما الان خانمم درست وکامل به ارگاسم نمیرسه همه چیز خوب پیش میره ولی لحظه آخر خانمم میگه محکم منم هرتوان دارم فشارمیدم ولی یک ارگاسم نصف ونیمه که احساس میکنم تمام بدنش بدرد میاد نمیدونم چراحالا این مشکل پیش آمده اما خودش میگه خوب بود ولی من مطمئنم نیست چون اینو تورفتار وبرخوردش متوجه میشم خوب نبوده خواهش میکنم یه جواب درست وحسابی بهم بدین

کامران
کامران
1 ماه قبل

سلام .همسرم به تحریک لازم رسیده بود ولی پس از پنج مرتبه رفت و برگشت نمیدونم چی شد که ارضا شدم.الان یک ماهه که رفتار همسرم با من بسیار بد شده و هورمون هاش به هم ریخته.
راه کار چیه؟

سارا
سارا
3 ماه قبل

من کوسم می خورد ک ی ر می خواد

امیر حسینی
امیر حسینی
1 سال قبل

با سلام و وقت بخیر
پسری هستم ۲۴ ساله_هنگام دهول و سکس دهانی ارضا نمیشوم ولی با خود ارضایی و دست سریع ارضا میشوم…ممنون میشم راهنمایی کنید

احمد
احمد
1 سال قبل

سلام توضیحات مفیدی بود.
مشکلات روحی و جسمی باعث به ارگاسم نرسیدن زنان هست. و حتی تظاهر به ارگاسم میکنند که این خیلی بده.

دکمه بازگشت به بالا