روش‌های ترک اعتیاد به قرص متادون چیست؟

متادون نوعی داروی مخدر صنعتی است. از متادون معمولاً برای ترک اعتیاد هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی استفاده می‌شود؛ اما متأسفانه ترک هروئین با قرص متادون، روش درستی نیست و خود قرص متادون اعتیاد اور است. به همین دلیل، برای ترک باید به دکتر ترک اعتیاد مراجعه کرد. همچنین نباید متادون را بیش‌ازحد و بدون تجویز پزشک مصرف کرد؛ اما این روزها شاهد استفاده بیش‌ازپیش این داروی مخدر هستیم. بدین ترتیب، در این مقاله می‌خواهیم در مورد علائم و روش‌های ترک اعتیاد قرص متادون صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه یک فرد معتاد به قرص متادون را بشناسیم؟

مصرف بیش‌ازحد قرص متادون ۵ میلی گرم و سایر دوزهای این قرص می‌تواند باعث اعتیاد شود. معمولاً افرادی که دچار اعتیاد می‌شوند، بیماری خود را انکار می‌کنند و تمایلی به آزمایش اعتیاد به قرص متادون ندارند. با این حال، علائم ظاهری آن‌ها و تغییر رفتاری که دارند، خود گواه همه چیز خواهد بود! اگر با یک فرد معتاد به قرص متادون در یک‌جا زندگی کنید، با تغییر رفتار و ظاهر او متوجه همه چیز خواهید شد.

از بارزترین علایم اعتیاد به قرص متادون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهوع
  • خارش بدن
  • دشواری در تکلم
  • نامنظم شدن تنفس
  • خواب‌آلودگی غیرطبیعی
  • کاهش سرعت حرف زدن
  • تورم صورت و کشیدگی پوست
  • فراموشی، کاهش تمرکز و حافظه

ناگفته نماند که علائم اعتیاد به انواه مواد مخدر، تقریباً یکی است و به‌راحتی می‌توان آن را تشخیص داد.

عوارض اعتیاد به متادون

همان‌طور که گفتیم، مصرف بیش‌ازحد قرص متادون می‌تواند باعث اعتیاد قرص متادون شود؛ اما عوارض دیگری هم در پی دارد مانند تخریب اعضای داخلی بدن و مرگ ناگهانی فرد! اعتیاد متادون می‌تواند به‌شدت روی کبد تأثیر گذاشته و باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری شود؛ مصرف این قرص می‌تواند بالا رفتن آنزیم های کبد و در نتیجه سرطان کبد را منجر شود.

از جمله برخی از مهم‌ترین عوارض اعتیاد قرص متادون می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • افسردگی
  • احساس پوچی
  • اختلالات روانی
  • ضربان نامنظم قلب
  • پوسیدگی دندان‌‌ها
  • عدم ثبات شخصیتی
  • اختلال شدید تنفسی

علاوه بر عوارضی که برای مصرف قرص متادون و اعتیاد به آن نام بردیم، باید بگوییم که ترک یکباره متادون و هرگونه مواد مخدر دیگری اصلاً توصیه نمی‌شود و همه چیز باید تحت نظارت دکتر روانپزشک ترک اعتیاد قرار داشته باشد.

ترک متادون تا چند روز طول میکشد؟

یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین سوال‌ها برای ترک اعتیاد متادون این است که ترک متادون چند روز طول می کشد؟ افراد بسیاری که اعتیاد خود را ترک نمی‌کنند و از ترک آن می‌هراسند، به دلیل همین دوره خماری پس از ترک است. باید بگوییم که اگر ترک اعتیاد تحت نظر پزشک متخصص و در کلینیک‌های معتبر صورت گیرد، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر دوره خماری آن تمام می‌شود. همچنین گفتنی است که نشانه‌های ترک اعتیاد قرص متادون یک تا سه روز بعد از آخرین مصرف ظهور کرده و سخت ترین روز ترک متادون، روز ششم است.

اگر ترک قرص متادون ۲۰ و ترک قرص متادون ۴۰ در کلینیک‌های ترک اعتیاد و تحت نظر دکتر روانپزشکی متخصص انجام شود، با کمترین میزان سختی همراه خواهد بود.

بهتر است برای ترک اعتیاد قرص متادون به کلینیک ترک اعتیاد معتبر مراجعه شود؛ اما برای ترک قرص متادون در خانه معمولاً از دو روش نوین و دارویی یا روش سنتی استفاده می‌شود که در ادامه توضیح می‌دهیم:

روش نوین ترک تضمینی متادون

در روش ترک قرص متادون در خانه به‌صورت نوین، از داروهایی مانند بوپرنورفین، نالوکسون و کلونیدین استفاده می‌شود. این داروهای به‌منظور آسان‌ساختن فرآیند ترک و کاهش برخی از علائم دردناک مورد استفاده قرار می‌گیرند. ترک متادون با قرص کلونیدین منجر به کاهش علائمی مانند اضطراب، تحریک، درد عضلانی، عرق کردن، آبریزش بینی و گرفتگی مفصلی می‌شود.

نالترکسون هم یک سم‌زدای قوی است که ۲ یا ۳ روز، علائم ترک را کاهش می‌دهد.

روش سنتی ترک قرص متادون

در روش سنتی ترک اعتیاد به متادون، ترک به‌صورت تدریجی انجام می‌شود. در این روش معمولاً ۵ الی ۷ هفته زمان لازم است. در این روش، ابتدا مصرف متادون را تا ۳۰ میلی گرم در روز کاهش می‌دهند. سپس در هر هفته، مصرف را به میزان ۵ میلی‌ گرم کاهش می‌دهند تا میزان مصرف به ۲۰ میلی گرم برسد. سپس میزان مصرف در هر هفته کم‌تر از ۵ میلی گرم کاهش داده می‌شود تا جایی که به صفر برسد. این روش از ترک ناگهانی متادون و ترک یکدفعه متادون بهتر و مؤثرتر است. با این حال، در صورت مشاهده وسوسه‌های بیش‌ازحد برای مصرف مجدد قرص متادون، به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

در این روش درمان ترک قرص متادون بهتر است برای کنترل وسوسه بازگشت، از یک دکتر روانشناسی یا دکتر روانشناس آنلاین کمک گرفت.

اعتیاد به قرص متادون
اعتیاد به قرص متادون

بهترین روش ترک مصرف متادون

همان‌طور که گفتیم برای ترک اعتیاد قرص متادون بهتر است به یک کلینیک معتبر مراجعه شود؛ اما بهترین روش ترک اعتیاد قرص متادون به‌صورت زیر است:

۱. سم‌زدایی تدریجی بدن از متادون

علائم ترک قطعی متادون شدید است و به همین خاطر باید تحت نظارت یک متخصص ترک اعتیاد انجام شود. در روش تدریجی سم‌زدایی بدن از متادون، فرد می‌تواند علاوه بر اعتیاد جسمی، بر اعتیاد روانی خود هم غلبه کند.

۲. سم‌زدایی سریع بدن از متادون

در روش سم‌زدایی سریع، ابتدا معاینات پزشکی و آزمایشات اعتیاد انجام شده و همچنین دوز متادون و مدت زمان مصرف آن توسط پزشکان متخصص بررسی می‌شود. در صورت تأییر پزشک متخصص، می‌توان سم‌زدایی سریع را شروع کرد؛ اما باز هم می‌گوییم که روش تدریجی بسیار بهتر و مؤثرتر است.

نشانه های ترک قرص متادون

فردی که دچار اعتیاد قرص متادون شده است، پس از ترک آن، علایم و نشانه‌هایی خواهد داشت که عبارت‌اند از:

  • گیجی
  • یبوست
  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • درد عضلانی
  • تعریق شدید
  • مشکلات خواب
  • مشکل در تنفس

در برخی شرایط علائم ترک اعتیاد قرص متادون ممکن است به‌حدی شدید باشد که فرد نشانه‌های زیر را تجربه کند:

  • افسردگی
  • بی‌خوابی
  • آبریزش بینی
  • لرز و گرگرفتگی
  • بی‌قراری و اضطراب
  • درد عضلانی یا درد مفاصل
  • تمایل شدید به مصرف متادون

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم علائم و روش‌های ترک اعتیاد قرص متادون را برایتان شرح دهیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. همان‌طور که گفتیم بهتر است برای ترک اعتیاد متادون بدون درد و اصولی به یک کلینیک معتبر مراجعه شود. همچنین در مورد ترک قرص متادون در خانه صحبت کردیم که این روش هم بهتر است تحت نظارت دکتر متخصص ترک اعتیاد و دکتر روانشناسی عمومی انجام شود. امیدواریم در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده باشیم.

 

گفتگوی آنلاین با روانشناس

۳.۷/۵ (۱۰۴ نظر)

منبع
nhs

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
2.9K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AMIN
AMIN
13 ساعت قبل

سلام دوستان .من نه پزشکم و نه کارشناس این کار .ولی میخوام تجربه خودم رو بگم که استفاده کنید که خیلی خیلی خیلی خیلی موثره و یجوری هست که روز شروع ترک کامل مثل یه سرما خوردگی ساده بیاد .من نزدیک ۴ ساله متادون استفاده میکنم روزی ۱ تا ۳ تا قرص ۴۰ .تصمیم گرفتم ترک کنم اونم بخاطر سلامتی شخصیت رو خانواده و …..بگذریم .خوب دوستان بستگی به این داره که روزانه چقدر مصرف میکنید .بنده روزی دو تا ۴۰ مصرف میکردم برای شروع بخاطر اینکه دو روز تو بدنت میمونده متادون بعد خمار میشی از اخرین بار که مصرف میکنی دو روز بعد شروع میکنی به شروع ترک کردن تدریجی. روز اول یه قرص ۴۰ استفاده کنید که البته نصف ظهر و نصف شب .روز دوم هم باز قرص ۴۰ دوباره به همین صورت قبل .روز سوم و چهارم هر روز قرص ۳۰ که باید نصف ظهر نصف شب استفاده کنید روز ۵ و۶ هر روز قرص ۲۰بصورت قبلی .روز ۷ و ۸ هر روز قرص ۱۵ بصورت قبل .روز ۹ و ۱۰ هر روز قرص ۱۰ میلی روز ۱۱ و ۱۲ به ۵ و بعد به یاد خدا شروع کنید.روزانه ۸ لیوان به بالا اب بخورید .هر روز حموم کنید.سعی کنید روز نخوابید که شب خواب داشته باشید .بعد از ۱۵ روزبعد ترک برید خون بدید واسه تصویه .و شروع کنید به پیاده روی روزانه .تا میتونید خودتونو مشغول کنید به کاری.بخدا راحت حل میشه این موضوع .کلاس روان شناسی چند جلسه برید خیلی مفیده البته دکتر خوبی.و بعد از همه اینا بر میگرده به اراده انسان .به امید روزی که کسی به دام اعتیاد نیفته

فرهاد
فرهاد
1 روز قبل

سلام دوستان.بنده ۵سال میشه قرص وشربت متادون استفاده میکنم و خدا روشکر اراده کردم ترک کنم الان ۵روز میشه در حال ترک هستم مصرف روزی یک قرص ۴۰میلی بود کمش کردم ب مرور زمان تا ۵رسوندم و الان خیلی درد ندارم ولی شکمم یکم درد میکنه و بیخوابی دارم .ممنون انشاالله همیه مریض ها ترک کنن و ب آغوش خانواده و جامعه برگردنند

هما
هما
1 روز قبل

من هرشب یک چهارم قرص متادون ۵میخورم میخواهم ترک کنم مرا راهنمایی کنید یکباره ول کنم یا هر شب کمترش کنم

قوی
قوی
2 روز قبل

سلام با غیرتا همین که تصمیم به ترک گرفتین و اومدین اینجا یعنی ۵۰ درصد راهور رفتین من روزی ۱۵سی سی می‌خوردم الان بعد ۵۰ روز ۹۰ درصد حالم خوبه هیچ قرص جایگزینی هم استفاده نکردم فقط ویتامین سی و نوروبیون و میوه زیاد می‌خوردم اولاش خیلی سخته بودنتون داغ میشه درد میگیره گزز گز می‌کنه زرتو زرت ارضا میشین ولی زمانی که از بودنتون میزنه بیرون به خودتون مینازین که همچین موفقیتی رو کسب کردین هیچ هم نگران نباشین که مبادا موقع ترک به دلیل درد زیاد سلامتیتون از دست بره تا حالا هیشکی از خماری نمرده ولی آدم زیاده از نعشگی زیاد مرده باشه کلاسهای ان ای هم حتما برید چون فقط اونها می‌دونن شما چه کار بزرگی انجام دادین

علی ز
علی ز
2 روز قبل

الان سه ماه و ده روز از ترک کردنم گذشته هنوز پاشنه های پام درد میکنن .صبح از خواب پامیشم معدم درد میکنه .فقط خواستم بهتون بگم تا میتونین هیچ دارویی نخورین خصوصا قرص خواب چون بعدش دوباره باید خماری بکشین .تا میتونین موزیک گوش کنین خیلی تاثیر داره هندزفری بزارین و پیاده روی کنین میوه بخورین و تو هیچ بحثی شرکت نکنین

محمود
محمود
3 روز قبل

سلام دوستان

حسین
حسین
4 روز قبل

سلام دوستان عزیز همدردم میخاستم بدونم که من روزی یه قرص بیست مصرف میکردم الان بیستو کم کردم اوردمش سر پنج میخام همینطور کمش کنم هر چند روز یه تیکه از پنج کم کنم تا هیچ بشه . آیا بعد از اینکه اندازه یه دونه کنجد شد که میخام نخورمش آیا دردی هم داره بعدش یا نه لطفاً کسی اگر تجربشو داره بگه . ممنونم سپاس از شما دوستان همدردم

فریب
فریب
پاسخ به  حسین
1 روز قبل

حتما پیش بهترین دکتر کاملا قطع کنید بدون درد خواهد بود

آذرمهر
آذرمهر
پاسخ به  حسین
5 ساعت قبل

سلام. امیدوارم در این راهی که پیش گرفتین ثابت قدم باشید. مسلما خیلی درد و خماری کمتره اما باز هم یکمقدار اذیت میشین ولی پا پس نکشین چون بعد از ۵ الی ۶ روز تموم میشه.

رسول
رسول
4 روز قبل

۹ماه گذشت
دوستای عزیز…… تو روزای اول ترک حتما پیش دکتر برید……. هی نپرسید چیکار کنیم

آخرای هفته اول بیخواب میشید …. بعداز ۳تا ۴روز نیم ساعت نیم ساعت خوابتون اضافه میشه

حدودا هفته دوم بعد ترک اول معده درد میگیرید چون بدن باید با ویتامین تغذیه بشه….. تا میتونید چیزای مقوی بخورید….. اندازه خرس بخورید…

بعدش هی تند تند خود به خود ارضا میشید….. که پدر آدمو درمیاره
هر ۳یا ۴روز آمپول نروبیون بزنید

علی
علی
5 روز قبل

میشه بهم کمک کنید دوستان قرصی چیزی واسه کم تر کشیدن درد معرفی کنید که برم بگیرم
یه لطفی بکنید دوستان جونمو مجردم کمکم کنید
با همین رفیق بازی ها گیر این لعنتی افتادم

علی
علی
پاسخ به  علی
1 روز قبل

سلام قرص کلونیدین وگاباپنتین خوبه داداش دردت کمتر میکنه داداش به خدا اینجورکه فکر میکنی نیست که ازدردبمیری امتحان کن متوجه حرف من میشی انشالله که پاک بشی

وحید
وحید
پاسخ به  علی
5 ساعت قبل

سلام داداش کپسول گاباپنتین ۳۰۰ و قرص ولبان۱۵۰ و قرص ویتامین ب ۱ ۳۰۰ بخور فوق العاده اس دردتو ۷۰ درصد کاهش میده ، به امید پاکیت

رضا
رضا
5 روز قبل

الان ۱۱روزه تو ترک هستم خدارشکر فقط پاهام یکم‌درد داره اما خیلی خوشحالم که این متادون لعنتی رو گذاشتم کنار حتی برای دردام یه استامینوفن ساده هم نمی‌خوردم چون میخام اذیت شم که بفهمم

محمد
محمد
پاسخ به  رضا
2 روز قبل

دمت گرم درودبه شرفت

مهدی
مهدی
پاسخ به  رضا
2 روز قبل

دستتو میبوسم

رضا از مشهد
رضا از مشهد
6 روز قبل

سلام دوستان و همدردان گرامی
من ۱۵ سال با یک دوز متادون رفتم جلو سال آخر مصرف شیشه هم داشتم متاسفانه

الان نزدیک یک ماهه میرم جلسات na و الان ۱۶ روز الحمدلله پاکی دارم

هنوز درد جسمانی هست سنم ۵۰ ساله
صحبت اصلی اینه که بهرحال این دوره نهایتا بعد از چند ماه تمومه

ولی باید آموزش ببینیم در جلسات که دوباره خدای نکرده رجوع نکنیم

چون ما معتادیم و لذت‌جو

هوشیار باشیم

آریا
آریا
6 روز قبل

سلام دوستان،من تجربیاتم بگم شاید به کمکتون بیاد،١۵سال تریاک مصرف میکردم،تا او پانزده سال سالی یک ماه با متادون ترک میکردم،الان ۴٠روزه ک تریاکو گذاشتم کنار،روز اول تاپنجم متادون ٢٠میل خوردم،پنج روز بعدی رسوندمش به١٠میل،روزو هجدهم دو میل مینداختم بالا،خلاصه گذاشتمش کنار،بعد از چهار روز ترک دردشدید اومد سراغم تقریبا دو میل انداختم بالا بهتر شدم،دوباره تا سه روز تحمل کردم دوباره درد شدید،باز تا دو روز ٢میل میخوردم ک فقط درداش برام بیش از حد سنگین نباشه،خلاصه رفتم دکتر،هرچی مسکن بدون مخدر بود رو امتحان کردم،بهترینشون کلوندین بود که دمای بدنمو به خوبی تنظیم میکرد،و شیاف دیکلوفناک١٠٠
هم عالی جواب داد،برا بیخوابی هم قرص آلپرازلام نیم تا یکهفته مصرف کردم،الان روز هشتم ترکمه،خدا را شکر خیلی بهتر شدم،
مصرف مایعات هم عالیه برا سم زدایی،
با دل شکسته و بغض از خدا یاری بخواهید که اصل کاره،خدا پشت و پناه همه شماها و من

گوست
گوست
6 روز قبل

سلام دوستای همدردم‌من تو روز هشتم هست و خدارو صد هزار مرتبه شکر خیلی حالم خوبه روز‌ی ۱۰ متادون تا ۲۰ مصرفم بود ولی اواخر روزی یه ۵ مصرف میکردم و بعد تو‌یه هفته رسوندمش به ۱ و بعد کامل قطع کردم خیلی سختی کشیدم ولی ارزششو داشت توصیه میکنم حتما باشگاه برین یا پیاده روی که باعث تعریق بشه خیلی کمک میکنه دقیقا کاری که خودم انجام دادم یه ورق نوافن و یه ورق هیوسین برای معده درد چون تو روزای ۴ تا ۶ اوج دردش میرسه مصرف کنید که حالتو بهتر کنه واقعا سعی کنید کسی رو نبینید استرس نداشته باشید یه هفته مرخصی کاری نیاز داری
اصلا جا نزنید منم شبایی رو با درد گذروندم شبایی که داد میزدم از درد و بی قراری ولی اینو بدون چن سال‌زدی ولی تو یک الی دو‌هفته خوب میشی تحملش کن
منم شبایی رفتم تو دسشویی خونه و آب گرفتم روی کمرم و پاهام که دردم آروم بشه نصفه شبا از معده درد به خودم پیچیدم
بعد یه شب تاریک طلوع صبحه
همش به خودم میگفتم میگذزه این روزا عب نداره
یاد حرف یه همدرد عزیز افتادم که میگفت ۱۰ روز درد کشیدن ارزششو داره از یک عمر‌با ذلت و مصرف کردن و خواری بی پولی
امیدوارم خیلی روز پاک بشید و پاک بمونید ❤️

محمد
محمد
پاسخ به  گوست
3 روز قبل

خیلی مردی مشلا درد تمام میشه روزی خوبی درانتظارته

یه دوست
یه دوست
7 روز قبل

سلام
بچها ترجیحا دکتر برید
اگه هزینه ۲ ملیون تا ۳ تومنیشو ندارید
اینارو ک میگم سرجمع ۱۰۰ هزارتومان نمیشه
و احتمال زیاد داروخونه بهتون میده
فقط با احتیاط و مشاوره از پزشک با یه زنگ یا سرچ مصرف کنین
دوز مصرفی و پایبند بهش بودن خیلییییی مهمه بچها لطفا خودتون دوز مخصوص خودتون رو بپرسید
۱ اضطراب شدید و تپش قلب
_للوکساید ۵
۲ دردو وسوسه شدید و کاهش تمرکز
_ کلینیدین
۳ درد ماهیچه ها و گزگز کردن ((لنتی ازین خیلی بدم میاد)) بدخلقی
_باکلوفن
۴ بی حالی شدید
_اول دوش اب سرد بعد امپول نوروبین + ویتامین ب۶
مولتی ویتامین
۵ طولانی بودن مدت سم زدایی
_نالتروکسن سمزدای قوی
۶ دلپیچه و اسهال
_ فاموتیدین
.
.
*موفق ترین ترکو من داشتم خداروشکر
دعای من پشت شما دوستامه پس مطمئن باشین این سری حله
اون حرکت کم کردن دوز مصرفی بی نظیره
کم و نامنظم کنین
بعدش ک انشاالله کلا رفت اینارو بگیرین
تا سرپا هستین همه چی اماده کنین و برنامه مرتب بچینین یه سانتم ازش رد نشین
قرار نیس خوش بگذره ک
قرارم نیس اذیت بشین اصلا
قراره عادی باشه همچی
.

علی
علی
پاسخ به  یه دوست
1 روز قبل

درود به شرفت انشالله همیشه پاک وسر بلند باشی

دوست
دوست
پاسخ به  علی
13 ساعت قبل

منم توی ترک هستم الان چهار روزه متادون بیست مصرف میکردم روزی یکی بدون دارو تصمیم گرفتم ترک کنم

یتیم
یتیم
9 روز قبل

سلام دوستان توروخدا خواهشن راهنمایی کنین من نزدیک ۳سال ب۲ و ترامادول باهم مصرف میکردم و حالم خوب بود ولی لامسب این متادون نجسی خوردم دگه نتوستم برگردم ۲ بار زدم با ترامادول تونستم ۱۰روز طاقت بیارم ولی چون باز کم می اوردوم برگشتم متادون چکار کنم بزارم کنار

رضا
رضا
9 روز قبل

با سلام دوستان من روزانه ۵سال یا بیشتر یک چهارم قرص ۴۰میلی گرمی مصرف میکردم تصمیم به ترک گرفتم الان ۹روزه مصرف نکردم روزهای خیلی سختی داشتم حتی ۳۶ساعت نخابیدم بخدا میشه ترک کرد به نظرم الان یکم اذییت هستم اما میارزه

ایمان
ایمان
پاسخ به  رضا
7 روز قبل

سلام اگر از دوسال بیشتر مصرف میکردین وسنتون بالای ۳۰ساله وسابقه ترک مواد مخدر سنتی داشتیدحتما بابد به یک پزشک متخصص مراجعه کنید،وبعداز اون انجمن NA,شمااین راباید بدونید که بیمار هستید وباید دنبال بهبودی باشید

احسان
احسان
10 روز قبل

ایا الفون. ایکس برای درد هم خوبه

سعید
سعید
10 روز قبل

سلام خدمت همه ی همدردای عزیز
من الان نزدیک دوماهه متادون ترک کردم به مدت دوسال روزی ۱۵سیصی شربت می‌خوردم الان خابم کم و بیش تنظیمه داغی بدنم رفته فقط مشکلی که دارم بیحالمو این خیلی آزارم میده یعنی وقتی میخام پاشم انگار ۲۰۰ کیلو بار رو دوشمه عزیزایی که تجرشون دارن لطفاً راهنمایی کنن تا کی اینجوریم و چه کارای باید بکنم که این بی حالی لعنتی برطرف شده
ایشالله پاکی بیتاریخ واسه هممون

مراد
مراد
پاسخ به  سعید
8 روز قبل

سلام سعید چقدر اذیت شدی خیلی سخته؟

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
7 روز قبل

سلام اگر دارویی سر خود میخورین اشتباه وباید به پزشک مراجعه کنید،آزمایشهایی بدین،وانجمن،تنبلی یکی از خصوصیات بعداز ترک مواده،اما راهش انجمنNA

محسن
محسن
پاسخ به  سعید
6 روز قبل

سلام، ورزش‌بکن،

علی
علی
پاسخ به  سعید
1 روز قبل

سلام تنها راه کم کردن بی حالی تقویت کردن بدن هست هم از راه غدایی هم مکمل

سعید
سعید
11 روز قبل

سلام خدمت همه همداردی عزیز من دوسال شربت متادون می‌خوردم ۱۵سی سی روزی الان پنجاه و چند روزه که گذاشتم کنار خابم تنظیم شده داغی و بدن دردمم رفته فقط خیلی بیحالم یعنی ناموسا تا دستشویی میخام برم باید تایلیور بزنن زیرم لطفن همدردای عزیزی که تجرشون بیشتره راهنمایی کنن چیکار کنم از این بی‌حالی بیام بیرون روزی. چن ساعت با موتور کار میکنم اما سریع خسته میشم یکسره هم بلانسبت دوستان دهنم برا خمیازه عین خر باز میشه
دمتون ایشالله پاکی بیتاریخ واسه همتون

رسول
رسول
پاسخ به  سعید
9 روز قبل

اول آمپول نروبیون و ویتامین b6 کلی تاثیر داره بعد پروتیین و حبوبات
یاعلی….

احسان
احسان
11 روز قبل

سلام

کیان
کیان
12 روز قبل

سلام به همگی دوستان

با لطف خدا
انشاالله در مسیر پاکی و بهبودی ثابت قدم باشید و موفق…..

ببینید دوستان برای این که بتوانید در مسیر پاکی علائم خماری کمتری داشته باشد
اگر در چرخه مصرف هستید
از هر مقدار مصرفی که دارید بر حسب حال و احساس خودتون و شرایط بدنی خودتون
هر هفت الی ده روز ۲۰ درصد از مقدار مصرفی که دارید کم کنید تا با کمترین مقدار مصرفی برسید به نقطه قطع مصرف
اما نکته؟
باید تحت هر شرایطی به برنامه پایبند باشید.
مصرف مواد صنعتی از جمله متادون چون محلول در چربی است و در بافت های چربی بدن ذخیره می‌شود در زمان قطع مصرف به تعادل رسیدن جسمی از علائم خماری و سم زدایی و پاکسازی و بازسازی جسم یه کم زمان بر است نسبت به مواد ها و محرک های مخدر دیگر
خب
در زمان قطع مصرف برای کاهش علائم خماری
بهترین راهکارها…..
گرفتن دوش باید در الویت روزانه باشد با تعداد متعدد
مصرف مایعات آب آبمیوه میوه جات خیلی مفید است

تغذیه مقوی و طبع گرم داشته باشید

از تغذیه طبع سرد
سردیجات ترشی جات لبنیات تا مدتی استفاده نکنید
از نوشیدنی های کافئین دار مثل نوشابه قهوه انرژی زا تا مدتی استفاده نکنید
و بجای این نوشیدنی ها
از دمنوش تلفیقی استوخودوس زنیان گل گاوزبان شقایق سنبل الطب از عطاری تهیه کنید و میکس دمکنید و استفاده کنید….

شاه کلید بهبودی…
صبر صبر صبر است…

از آن جایی که این وبلاگ در لحظه پیام‌های دوستان ثبت نمی‌شود و بعد از به روز رسانی وبلاگ نمایش داده می‌شود جهت همدردی در لحظه نیست
شما دوستان همدرد میتوانید وارد وبلاگ
diablo
شوید بعد که صفحه کامل باز شد کنار صفحه یک دکمه قرمز رنگ است روی آن کلیک کنید وارد صفحه اصلی میشوید و آخرین پیام دوستان را باز کنید وارد صفحه نوشتاری میشوید
در آن وبلاگ مشارکت دوستان به صورت آنلاین
ثبت می‌شود و شما دوستان میتوانید تجربه های خودتون را در آنجا در لحظه به اشتراک بگذارید در جهت رسیدن به پاکی همگی دوستان……
باشد که با لطف خدا….
تک تک دوستان همدرد در مسیر پاکی و بهبودی قرار بگیرند…

پاکی همه دوستان ابدی.

حسین
حسین
پاسخ به  کیان
4 روز قبل

سلام اگه دوز بیاریم پایین به حدی که مثلا اندازه یه دونه کنجد بخوریم اونوقت هم برا ول کردنش درد داریم یا دیگه نه

تسخیر شده
تسخیر شده
12 روز قبل

ماشالله اینجا خودش یه پا کلینیکه ، اساتید و دکترای محترم و همه درد کشیده
داداشا آبجیا ، اینکه شروع به ترک کردی نصف راهو رفتی ، نصف دیگه سخته اما شدنیه
فقط و فقط صبر و حوصله میخواد
تنها دارو فقط قرص خواب بخورین ، خواب مهمه
دیگه دنبال هیچی نباشین ، البته به عنوان مثال : قرص زد اسهال و از این دسته مشکلات جای خود داره ، که زمان نیاز باید مصرف بشه
تحمل کنید دیگه تموم شه بره پی کارش
آخرش چی؟؟ بالاخره یه روز باید بزاری کنار، پس زودتر شروع کن تا دیرتر نشده
ترک هر کس به مدت زمان مصرف و میزان مصرف بستگی داره
باورت نمیشه ، شروع به ترک کردی خیلی زود میگذره ، یه روز فکر میکنی به همش و حالشو میبری✔️

روزگار
روزگار
12 روز قبل

باسلام به دوستان همدرد شما یک دفعه اعتیاد پیدا نکردید که یک دفعه بذارید کنار فقط روش تدریجی عالیه

رضا
رضا
14 روز قبل

متادون با کاهش دوز میشه ترک کرد مقاومت و دوزی که فقط نگه دارنده باشه نه نئشه کننده

یاو
یاو
پاسخ به  رضا
8 روز قبل

گمی که کم میکنی نگاه میداره درسته بدن درد نمیکنه ولی اگه دردکنه ازاون بهتره،آدم کسل بیحال بیحوصله میشه حوصله هیچ کاری را نداری

Gost
Gost
پاسخ به  رضا
8 روز قبل

دقیقا منم همین طور گذاشتم کنار هفته اول کامل دوز رو رسوندم به صفر الانم هفته ی دومم که کامل پاکم خداروشکر
فقط امروز که روز ششم هست نهایت درد رو دارم تجربه میکنم بعدش نزولیه

شهپرک
شهپرک
پاسخ به  Gost
7 روز قبل

حدتقل ۲۰ روز زجر داری بعد ۲۰ روز شروع ب ارام شدن میکنی من تجربه ۷تا ۴۰ دارم ک یابویی گذاشتم کنتر الان یک ماه نیمه تازه دارم ادم میشم اما کف پاهام گزگز میکنه اما تازه دلم خوب شده اما با زجری ک کشیدم دیگه هیچ وقت سمتش نمسیم فقط ۱۵ روز اول خیلی سخت بود بعد ۲۰ روز روزی یکی دو ساعت خماری داری اما الان هم عطسه میکنم شدید

علی
علی
14 روز قبل

سلام من سه سال قرض متادون ۴۰میخورم روزی سه تا خسته شدم دیگه شما را به خدا قسم کمک کنید تا این زهر ماری بزارم کنار

میثم
میثم
پاسخ به  علی
9 روز قبل

دوست عزیز سلام
اگرمیتونی حدود یکماه تا چهل روز برو روی تریاک خوردن بعد برو دنبال ترک.این نظر دکتر طب سنتی باتجربه یزده.انشالله کم کم بتونی ترکش کنی.چون اثرات و عوارض متادون تا ۶۵ روز توی بدن میمونه

علی
علی
پاسخ به  میثم
8 روز قبل

ممنون برادر

آریایی
آریایی
پاسخ به  علی
6 روز قبل

سلام علی
هیچ سخت نیست
دارو گیاهی خوب گیر بیار از عطاری و گاباپنتین و کلونیدین با قرص خواب بخور اگ زیاد اذیت میشی کمی هم صبر داشته باش الان من یکساله ترک کردم حالمم خییییلی خوبه
به امید پاکی همه جونای دنیا

وحید
وحید
14 روز قبل

سلام ب همه من بعد از ۵سال پاکی متادون دوباره یک نیم سال میشه روزی ۵تا ۴۰میلی می‌خوردم الان یک هفته میشه نمیخورم ب شدت عصبی هستم بی قرار لطفا راهنمایی کنید

کامبیز
کامبیز
15 روز قبل

من هیچ ترسی از درد کشیدن ندارم چون تو زندگی دردای مختلف زیاد کشیدم بارها هم ترک بلند مدت کرم اما امان از رفیق بد که تا میبینه تو پاک شدی باز به ی نحوی میخواد تورو بکشه تو خط از اینجور آدما دوری کنید من ضربشو خیلی خوردم الان هم باز دلم میخواد ترک کنم خسته شدم اما الان با دفعه های قبل شرایطم فرق می‌کنه الان کارمندم متاهل شدم از ی طرف دلم نمی‌خواهد خانمم بدونه این مشکلو دارم چون غرورم نمی اره از ی طرف دیگه که از همش مهم تره کارم هست اگه ترک کنم تحت هیچ شرایطی توان کار کردن ندارم چون کارم تو ذوب آهن هست واقعا نمی‌دونم چیکار کنم اگه راهکاری دارین که حداقل بتونم کارمو انجام بدم که از دستم نره باهام تماس بگیرین خدا خیرتون بده ۰۹۰۲۳۰۲۳۳۴۹ کوچیک همه شما دوستان کامبیز

ایمان
ایمان
پاسخ به  کامبیز
7 روز قبل

سلام شما باید کمش کنیدبرنامه ریزی بلند مدت داشته باشید،پاکسازی کبد مهمه،و بعداز چندماه،یاهمون ابتدا بادکتر متخصص،هماهنگ باش،وطب سنتی هم حتما پیش یک طبیب حازق بروید،نه ازاینا که تو اینستاگرام،کانالای دیگه هسته،ودرآخرجلسهای انجمنNA

مازیار
مازیار
16 روز قبل

سلام

مازیار
مازیار
16 روز قبل

سلام

ابراهیم
ابراهیم
16 روز قبل

سلام

ابراهیم
ابراهیم
16 روز قبل

سلام دوستان عزیز هم درد من ۱۲ سال شربت متادون میخوردم این دوسال آخر یه شیشه میگرفتم برا دوروزم اینقدر مصرفم رفته بود بالا با ستا قرص ۴۰ الان ۵ماه ۲۰ روزه با لطف خدا ترک کردم اونایی که میگن ده پانزده روزه ترک کردن دوست عزیز من تا ۳ ماه نیم درد و کمی بیخوابی داشتم خوابم هنوز تنظیم نشده بود ولی الان شکر خدا همچیم عالیه فقط وفقط کمی صبر و امید و توکل به خدا و اینکه همش بگو من میتونم و میخوام و در آخر دعا میکنم برا همتون که پاک بشید برا همه اونایی که متادون مصرف میکنن چون سم سم یعنی کثیفتر از متادون نداریم به خداوندی خدا قسم

محمد
محمد
پاسخ به  ابراهیم
9 روز قبل

اقا خواهشا بگو چطوری این لا مصب را ترک کردی

Gost
Gost
پاسخ به  ابراهیم
8 روز قبل

شما اندازه ۵ تا آدم مصرف داشته عزیزم باید بیشتر خماری پس بدی
خماری هرکسی نسبت به دوز و زمان مصرف شخصه

عابد
عابد
پاسخ به  ابراهیم
7 روز قبل

سلام لطفا راهنمایی کنید به چه روشی

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  ابراهیم
4 روز قبل

پاکی ابدیت دادا

Ali
Ali
17 روز قبل

سلام عزیزان،برای ترک متادون ساکن بودن سمه.
سعی کنید اولا اروم اروم و با کم کردن مصرف شروع کنید.تا میتونید پیاده روی های اهسته تو یک مسیر دلچسب همراه با فکرهای مثبت و زیبا رو در برنامه داشته باشید.ما انسانهای کوچک و ضعیف برای بقا حتما باید به قدرتی بزرگ و ورای طبیعت متصل بشیم و اون قدرت جز خداوند کریم ، خالق و دوست دار ما نمیتونه باشه.به فرموده خودش که میگه:ما هیچ گاه بندگان خود را رها نکرده و به حال خویش وا مگذاشته ایم ، پس بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را.ادعونی استجب لکم.
پس دوستان بدونید خداوند مهربان به حال ما اگاهه و وقتی تلاش مارو در جهت اصلاح روح و بدنمون میبینه حتما کمکمون میکنه.با انتی هیستامین های قوی و مسکن های کم ضرر دردها و خماری هاتون رو کاهش بدین.نوشیدن مایعات زیاد،ورزش و فعالیت هر چند ازار دهنده و دور از توان هست ولی به سرعت سم رو از بدن خارج و دوره ترک را تا چند برابر کاهش میده.با غذاهای مقوی و اگر نشد با مولتی ویتامین ها ، ترجیها قرص های جوشان بدن رو تقویت کنید.شب ها با ماساژ دادن پاها و ورز دادن اندام ها و عزرخواهی از جسمی که در حقش ظلم کردی ارامش کسب کن و روزها از افراد یا محیط هایی که باعث فراهم اومدن رنجش و عصبانی شدن شما میشن دوری کنید حتی اگه اون محیط خونه شما و اون افراد خانواده شما باشن.به نحوی که مشکلی یا ناراحتی متوجهشون نشه.هر فکر منفی رو از خودتون دور کنید.جامعه و افراد نسبت به شما برتری ندارند پس خودتحقیری و احساس کمتر بودن و گوشه گیری رو کنار بزارید و با سربلندی گام بردارید.محکم و استوار باشید.و بدونید هریک از ادمایی که شاید شمارو به دیده تحقیر نگاه میکنن خودشون هزارتا غلط کاری دارن ،فقط گندش در نیومده و دیر یا زود بخاطر این نوع نگاه رسوا خواهند شد.با خانواده مهربان باشید.اونها در زمان مصرف شمارو تحمل کردن ،پس در زمان ترک اونها رو تحمل کنید.طلبکار و نازنازی نباشید.اونها گناهی ندارند و به زور متادون نریختن تو حلقتون.اگه قرار باشه تاوان ترک من و تو ناراحتی زن و بچه و صدمه و خسارت وسایل خونه باشه ، همون بهتر مصرف کنیم و جنازمون رو از جوب بکشن بیرون.منم مصرف کننده بودم و الان الحمدالله به یاری خدا روبراهم و در کمترین زمان و با کمترین خرج و خسارت ترک کردم.این توصیه شخصی منه و اونم اینکه اگه کسی بتونه راهی برای نزدیکی و ارتباط با خدا پیدا کنه ، محاله در ترک کردن مشکلی براش پیش بیاد.راه های ارتباط با خدا زیاده من خودم به شخصه با نماز و توسل به امام حسین با خدا اشتی و موفق به ترک شدم ، شاید تو فقط با دعا ، شایدم با قران یکی دیگه شاید با گریه از سر پشیمونی با خدا ارتباط بگیره ،راهش مهم نیست ، مهم اینه که بدونی خدا مخلوقش رو دوست داره و هر روز و هر لحظه برای تو وقت داره.پس به اینده لبخند بزن و زیبا زندگی کن.
دوستدار همه عزیزا و داداشی های خودم.
به امید زندگی و عاقبت بخیری.ALi❤️

سید
سید
پاسخ به  Ali
16 روز قبل

دمت گرم علی جان. خیلی امیدوارکننده بود
❤️❤️❤️

حسن
حسن
پاسخ به  Ali
15 روز قبل

خیلی دوستت دارم

کامبیز
کامبیز
پاسخ به  Ali
15 روز قبل

دمت گرم خیلی مردی داش علی

آرمین
آرمین
پاسخ به  Ali
12 روز قبل

داش دمت گرم من ۲۹ سالمه روزی ۱۰۰ میلی متادون مصرف میکنم چندین بار ترک ناموفق داشتم ولی الان میخام واقعا ترک کنم من میدونم واقعا از خدای خودم فاصله گرفتم ولی میخام به حکمتش ایمان بیارم و شروع کنم واسم دعا کنید دوستان ایشالله همه پاک بشیم و پاک بمونیم یا حق

شهروند
شهروند
پاسخ به  Ali
10 روز قبل

دمت گرم علی.

فری
فری
پاسخ به  Ali
10 روز قبل

خودباوری داشته باش رفیق. منم معتادم ولی به خدا و نیروهای برتر و از این خرافات دل نبستم. این خودتی که ترک کردی پس توکل به خودت کن. اگه بخدا توکل کنی یه روزی که بدبیاری دوباره میری میزنی چون از خدا شاکی هستی. پس بهتره منطقی باشی. موفق و پاک باشی

شیطان
شیطان
پاسخ به  فری
8 روز قبل

دمت گرم حرفت حقه اگه خدا بود که از بدبختی به مواد رو نمیاوردیم

ملیکا
ملیکا
پاسخ به  Ali
7 روز قبل

سلام میشه لطفا یه راه ارتباطی از خودتون بدید من مشاوره میخوام دیگه خسته شدم جوونیم داره از دست میده ، من یه دختر شاد و موفق بودم همکارام که رقیب بودن سرکار تو چایی این ماده رو ریختن ظرف کمتر از یکسال وابسته شدم لطفا اگر مقدوره کمک کنید ،

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  ملیکا
4 روز قبل

اخی ایشالله پاک بشی

رسول
رسول
پاسخ به  Ali
4 روز قبل

من نوکرتم علی دست تو میبوسم

حمید
حمید
17 روز قبل

سلام دوستان من روزی ۲تا۳گرم شیره میکشیدم الان ۴۰روزه بانصف متادون ۴۰درروزحالا میخوام متادون ترک کنم کمکم کنید

میلی
میلی
پاسخ به  حمید
15 روز قبل

فقط تدریجی کمش کن.بعد قرص گابنتین میتونم کمک کنه دردت کم بشه و آرامش بگیری.مخدر هم ندارد.

جواد عارفی
جواد عارفی
پاسخ به  حمید
8 روز قبل

چرا ترک.نصف قرص مسکن وآرام بخش است هزینه هم ندارد

علی
علی
پاسخ به  جواد عارفی
4 روز قبل

سلام دادش همون نصفی که شما میگید خودش یک متادن ۲۰میشه ازهمه مهم تر متادن ۴۰ساختارش با متادنهای پاینتر مثل ۲۰ یا ۵خیلی فرق داره به خدا من ۴۰میکردم ۴قسمت میخوردم وزنم از۹۵کیلو اومده رو ۷۰کیلو صورتم کلا پوکیده متادن چه یک چهارم چه ۲تا بخوری به مرورزمان داغونت میکنه باید اسمش بزارن خدای روی زمین به امید پاکی همه عزیزان

عابد
عابد
پاسخ به  حمید
7 روز قبل

سلام دوست عزیز حمید جان از اینکه پیگیر بهبودی هستید عالیه،ولی هرچه سریعتر متادون رابزار کنار،نصف چهل یعنی یک ۲۰ وباید قرص ۲۰ را شروع به کم کردن کنی در حدود یکماه ونیم،واگر بتونی از پرشک متخصص کمک بگیری که بهتره،درغیر اینصورت،طب سنتی،دوستان بهبودی،انجمن فراموشت نشه،حتی اگر پیش متخصص رفتی

پوریا
پوریا
17 روز قبل

ولا از خدا زورش بیشتره

فری
فری
پاسخ به  پوریا
10 روز قبل

راست میگی فقط خودت باید بخوای

پریا ‌
پریا ‌
18 روز قبل

سلام دوستان من ۵روزه متادون گذاشتم کنار ۲۷سالمه و دوز مصرفیم روزی دوتا یا یکی و نصفی ۴۰مصرف میکردم داشت به زندگیم لطمه میخورد با کمک همسرم دارم ترک میکنم البته یابویی،خیلی ام پاهام گز گز و مورمور میشه بی خوابی دارم خسته شدم دیروز صبح تا امروز صبح خوابم نبرده به خاطر پاهام فقط صبح امروز یه کدئین و دیازپام خوردم تا تونستم ۴ساعت بخوابم کمکم کنین لطفا ممنون

علی،،،
علی،،،
پاسخ به  پریا ‌
10 روز قبل

سلام فقط تحمل کن البته نمیخوام بترسونم ولی چند مدت باید بیخیال خواب اینا بشی .وقتی از بدنت میره بیرون تازه میفهمی که چه بلایی داشتی سره خودت می آوردی

شیطان
شیطان
پاسخ به  پریا ‌
8 روز قبل

سلام.منم مث خودتونم الان ۵روزه زیر کولر خوابیدم تکونم نمی‌خورم تا میرم ۵دیقه بیرون بیام درد پاهام شروع میشه بدنم میشه آتیش سرخ ۲روزشو راحت خوابیدم روز سومی شروع شد دردش دردش به کنار بی اعصاب کردنش بی قراریو عصبی بی حوصلگی بی‌خوابی ایناش جیگرمو خون کرده یا منو این کولر باهم میسوزیم یا یکیمون جون سالم در می‌بریم چون همیشه موقع مصرفم زیر کولر خواب بودم الانم موقع ترکش باید باشه ایشالا که هممون تنمون سالمو پاک باشه

همدرد
همدرد
پاسخ به  پریا ‌
7 روز قبل

قرص کلونیدین واقعا عالیه در روز ۴ تا ۵ عدد میتونید مصرف کنید
اگر تهیه کنید خوبه در ضمن شما ماشالله ۵ روز تونستین مصرف نکنید این خیلی خوبه واینکه روز ششم رو رد کنید دیگه راحت میشین
افرین به اراده و قدرت شما

Eiliyaa
Eiliyaa
پاسخ به  پریا ‌
4 روز قبل

سلام خواهرم.میزان مصرف من عین شما بود روزی دوتا و این اواخر روزی یکی ۴۰ میل به مدت ۱۰ سال!!.ولی به کمک خدا و خواست و اراده خودم الان بیش از ۴۰ روزه که قطع مصرف داشتم.اولش به خدا توکل کنید اراده تون رو قوی کنید‌‌ و صبر صبر صبر…
روزای اول سخته درد بی‌قراری بیخوابی خستگی و…ولی به مرور کم میشه.سعی کنید بدنتون کم آب نشه مایعات و آب میوه یا قرص جوشان مصرف کنید.از سردیجات بپرهیزید گرمیجات بخورین.دم کرده چای هل زنجبیل دارچین و عسل عالیه یا همون چای ماسالا. نباید سودای بدن بره بالا.سیر سیاه توصیه میکنم.ترکیب سرکه سیب با عرق نعناع و عسل طبیعی یا همون سرکه انگبین روزانه مصرف کنید.شیرینی جات به حداقل برسونید.پودر منیزیم هم خوبه.آمپول نوروبیون بهتون کمک می‌کنه.ساکن نباشید و به بدنتون تحرک بدین.ورزش سنگین نیازی نیست در حد همون پیاده روی بخصوص توی محیط هایی که دوس دارین.برای پا درد و گزگز ماساژ با روغن سیاه دانه و روغن زیتون و روغن خشخاش خوبه.برای بیخوابی هم دمنوش آرام بخش مث ترکیب اسطوخودوس با سنبل الطیب یا آویشن خوبه.کوبیده دانه ها اسپند و برگش هم بهتون کمک می‌کنه. و در نهایت یاد خدا به هر نحوی که خودتون راحتین.‌ با آرزوی سلامتی و ترک کامل برای همه دوستان.

Amir
Amir
پاسخ به  پریا ‌
3 روز قبل

هروقت فشارروت زیادبود دوش آب سرد بگیر بعدش بغل همسرت بخواب تا آرامش بگیری

قوی
قوی
20 روز قبل

دوستان اگر تا یک ماه علائمتون رفت و ترک کردید خداروشکر کنید. من سه ماه و دو روزه ترک کردم هنوز علائم خفیف دارم. بد خوابی. اسهال . درد شدید مفاصل و ضعف پا رو هنوز دارم. متادون به عوارضش تا یه مدت میمونه ولی آروم آروم محو میشه پس نا امید نشید. من وارد ماه چهارم شدم حس میکنم هشتاد درصد راه رو رفتم

مهدی
مهدی
پاسخ به  قوی
16 روز قبل

دمت گرم سالار .عشق درد ترک کشیدن است.

علی
علی
پاسخ به  قوی
13 روز قبل

سلام خداراشکرمصرف چقدرمتادون بود

Gost
Gost
پاسخ به  قوی
8 روز قبل

احتمالا دوز شما خیلی بالا بوده کسایی که روزی یه ۵ یا ۱۰ مصرفشان بوده زیر یه هفته خوب میشن

فرشید
فرشید
21 روز قبل

سلام ب همه شما امیدوارم که هر لحظه زندگی تون بهتر از قبل باشه من هم یکی مثل شما پونزده ساله از سال نود تا چهارصد ترامادول مصرف کردم و از سال چهارصد متادون روزانه یک چهارم قرص چهل و هر از گاهی دو روز نمی‌خوردم باز روزانه مصرف گاهی ب فکر ترک کردن میشدم و تا یک هفته هم نخوردم باز متاسفانه شروع شد اما اینبار ب لطف خدا تصمیم جدی گرفتم و امروز ک دارم برای شما هم دردها می‌نویسم روز هشتم هست درد پا بی خوابی عرق کردن های سرد همش بوده و هست ولی امروز بهترم .. دوش آب سرد خیلی خوبه از خونه بیرون بشید پیاده روی کنید و مثبت فکر کنید …خداوند حافظ همه ما

مهدی
مهدی
پاسخ به  فرشید
16 روز قبل

عالی

شهروند
شهروند
پاسخ به  مهدی
10 روز قبل

دمت گرم فرشید.همینطورقوی ادامه بده

ناشناس
ناشناس
21 روز قبل

بهترین روش برای ترک ۳ یا ۴ ماه وقت بزاری و صبور باشی ماها میخوایم سریع ترک کنیم نه نمیشه باید صبور باشیم هر چیزی یه حلی داره متادون تنها راه ترک کم کردن هست اونم اصولی کم کنی مصرفو بیاریش تا دو سی سی بعد هر ۱۰ روز ۱۰ درصد از مصرفو بیاری پایین تا برسونیش به ۱ سی سی که همون ۱۰ میلی گرم بعد اینجاس که مهمه یکم خسته میشی ولی اگر واقعا میخوای ترک کنی تحمل میکنی
حالا ۱۰ میلی گرم ( ۱ سی سی ) هفته ایی ۱ میلی گرم کم میکنی بعد از ۹ هفته ۱ میلی گرم میکنی نصف و بعدش
تمام
صب صبر صبر

محمد
محمد
پاسخ به  ناشناس
11 روز قبل

درود من روزی۲۰میل قرص میخورم چکار کنم؟

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ناشناس
9 روز قبل

داداش هر یک سی سی پنج میلی گرم هست

رضا
رضا
21 روز قبل

دوستان ارجمند با احترام مطالبی را بعرض میرسانم اولا پروتکل درمانی جوان ۲۰ ساله با قدرت براندازی با میانسال ۶۰ سال به بالا فرق دارد.
ثانیا کسانی که مواد صنعتی و مواد سنتی مصرف می‌کردند ترک ایشان هم با هم فرق دارد.
ثالثا کسانی از نظر اعصاب روان ضعیف هستند با افراد با اراده فرق دارد .
افراد مرفه و افراد در مضیقه پولی ترکشان فرق دارد.
افراد بیکار با کسانی که مجبور به کار مخصوصا کار سنگینی یا دقیق هستند که با هم فرق دارد.
وقص علی هذا

دوستانم که بخاطر مسائل مالی ترک خود سرانه با آنها که از متخصصین استفاده میکنند و از داروهای مناسب استفاده میکنند علاوه بر اینکه فرق دارن ، من از این تعجب میکنم که در سال دهها میلیون تومان پول مواد را تهیه و میپردازن ولی از دادن ویزیت یک دکتر متخصص و دارهای مناسب ، ابراز استیصال میکنند.
افرادی که بیماریهای خاص و زمینه ای دارند باید حتما مراقب خود باشند و از دکترهای متخصص تاپ استفاده کنند.
دنیا برای رنج و درد کسی هیچ اهمیتی نمی‌دهند شما باید خودتان مراقب خودتان باشید یا بعبارتی خود را دوست داشته باشیدخواهش میکنم به حرفهای این کسانی که نظر کارشناسی ارایه نمیدهند یا احساس مطالبی را بیان میفرمایند دوری کنید دنا دنیای تخصص است.
خدای ناکرده بخاطر صرفه جویی و یا استفاده از نظرات افراد نا آگاه مدعی ، لطمه های جبران ناپذیری به سلامت خود و اندام حیاتی خود میزنید.
با احترام به همه دوستان و آرزوی بهبودی و سلامتی

فری
فری
پاسخ به  رضا
10 روز قبل

افرین. دقیقا. غصه کسایی هست که با دعا میخوان ترک کنن. با علم به راحتی ترک میکنن. من خودم پونزده سال مصرف میکردم تریاک و متادون ولی با روش علمی بدون درد ترک کردم. فقط کمی کسلی داشتم

علی،،،
علی،،،
پاسخ به  رضا
8 روز قبل

سلام کاملا منطقی هست حرفاتون.دمت گرم. من خودم الان ۶۱روزپاکم ولی اشتباهم این بود که پیش متخصص نرفتم .الان بعد از ۶۱روز دارم پیش دکتر فشار خون میرم پیش دکتر اعصاب وروان میرم .البته ترک یابویی داشتم .همان طوری که شما گفتید بدن با بدن فرق میکنه..ولی پیشنهاد. من اینه که حتما پیش متخصص برید .به امیدان آن روزی که این اتم این سم کلا از بدن همه کامل بره بیرون انشالله

محمد
محمد
22 روز قبل

سلام دوستان امروز شدم یک سال و ۹ماه ترک متادون .خواستم از تجربم ترک بابویی داشتم یک سال زجر کشیدم غافل از اینکه ترک متادون نهایت و آخرش چهار ماه اذیت می‌کنه ومن بعد یک سال هنوز خوب نشده بودم و مبتلا به فشار خون بودم خودم خبر نداشتم و تمام بدحالیمو به حساب عوارض خماری گذاشته بودم .بعد ترک متادون فشار خون بالا می‌ره و همچنین معده درد که خودش یه مصیبت جداگانس .معده درد من از میکروب معده بود که با مصرف یک ماه دارو کنترل شد.بعد ترک حتما به طور مداوم فشارتونو چک کنید و برای ترک به دکتر متخصص ترک مراجعه کنید که اگه خودسر عمل کنید شاید عوارضش طولانی مدت بشه مثل من که هنوز فشار دارم و به طور مداوم باید دارو مصرف کنم .قبل ترک فشار نداشتم .ترک بابویی ویدون دارو عوارض طولانی داره

سعید
سعید
23 روز قبل

سلام.
من لعنتی روزی ۳ تا ۴۰ میخوردم الان ۳ روزه مصرف نکردم…امروز سر ناهاری که نمیپسندیدم زدم تلویزیون ۵۵ رو شیکوندم.
الان عذای تلویزیون از یه سر…بیقراری از یه سر….وسوسه از یه سر….میگم بزارم یه وقت دیگه که حالم بهتر باشه ترک کنم….
فک کنم خیلی هم افسرده ام…..همش میخوام تمومش کنم … بی درد و بی خماری

علی
علی
پاسخ به  سعید
22 روز قبل

من امروز روز پنجم است … تحمل کن ارزششو داره

عرفان
عرفان
پاسخ به  علی
14 روز قبل

موفق باشی

رضا
رضا
پاسخ به  علی
9 روز قبل

منم روز نهم فک کنم سختی کمتر شده برام فقط حس حال ندارم دردام خیلی کمتر شده

غریبه
غریبه
پاسخ به  سعید
20 روز قبل

شما فقط دنبال بهونه ای برای زدن، همین الان برو بزن، الکی وقت خودتو تلف نکن ، چون هنوز نمیدونی ترک متادون یعنی حداقل ۹۰ روز تحمل درد و خماری و بی خوابی و بی اعصابی و اضطراب!!! شما فقط باید بری دکتر متخصص، هیچ راه دیگه ای نیست. خودتو گول نزن

رضا
رضا
پاسخ به  سعید
18 روز قبل

سلام و خسته نباشید
من خودم دوبار قرص متادون رو ترک کردم به نظرم بهترین ترک اینه که خودت خونه تنها باشی حالا چند روز کمش کنی و بعدش هم یهوویی بزاری کنار ،وقتی تنها باشی حتی درد داشتی راحت داد میزنی و به کسی کاری نداری بیشتر دوش آب سرد یه مرد چند روز درد بکشه که نمیمیره

سلام هم دردها من هم الان ۵ روز قط کردم متادن ۳تا ب
سلام هم دردها من هم الان ۵ روز قط کردم متادن ۳تا ب
پاسخ به  سعید
17 روز قبل

سلام من محمد هستم الان ۵روز مسرف متادن راقط کردم درد هنوز ندارم به خاست خدا روز ۳تا ۲۰بیست مسرف کردم نظرتان چیست بی حال هستم کلی کاره دیگه نیستم

حسن
حسن
پاسخ به  سعید
15 روز قبل

داداش بهتر از گلم برو دکتر عزیزم

میلی
میلی
پاسخ به  سعید
15 روز قبل

یک دفعه ترک کردن اشتباهه رفیق.تدریجی کمش کن.من روز ۴رومه.با کمک دکتر و دارو دردی ندارم.مراجعه کن به دکتر بهت قرص مسکن میده مثل گابنتین واقعا خوبه.با آمپول ویتامین.جواب میده امتحان کن.چیزهم نشکن داداش ❤️بخدا درکت میکنم می‌دونم خیلی سخته ولی بعدش راحت میشی

اشکان
اشکان
پاسخ به  سعید
14 روز قبل

سلام برادر آخه کی ۴ تا قرص چهل رو یکدفعه ترک کرده دیوانگیه شما دوز مصرفی تو اول بیار رو دوتا چهل بعد هر هفته یک چهارم تا به یه دونه برسه بعد هر هفته ۵ میلی کم کن نه خماری داره نه دردسر اخراش بمون تو خونه دو هفته بیارش تا یدونه پنج میل اونم باز یک چهارم کن موقع قطع هم کلونیدین گابا پنتنتین دمنوش بادرنجبویه و قرص ژلوفن بخر بزار کنارت خمار شدی بخور دو هفته بعد تمومه

همدرد
همدرد
پاسخ به  سعید
7 روز قبل

داروی کلونیدین مصرف کنید خیلی کمک میکنه
ارامبخش هم کنارش
موفق میشین حتما چون خواستین که الان اینجا یید
تلویزیون هم بهترشو میخرین ،سلامتی مهم ترین چیزه

اردلان بردبار
اردلان بردبار
23 روز قبل

سلام خدمت همدردهای خودم
امروز روز دوازدهم هست ترک متادون یهویی تو خونه کردم پاهام و بدنم زیاد درد داره دل‌درد دارم تا کی باید تحمل کنم
روزی یه قرص چهل مصرفم بود
هشت سال مصرف میکردم یایویی گذاشتم کنار

فریاد
فریاد
پاسخ به  اردلان بردبار
21 روز قبل

اگه میتونی چند روز استخر برو

رضا
رضا
پاسخ به  اردلان بردبار
18 روز قبل

سلام دیگه چیزی نمونده تا رها بشی زیاد کار نکن و خودت رو خسته نکن که بدنت خالی نشه و کمتر درد بکشی واسه دردپاهات مرنب با آب سرد دست و پات رو بشور که درد کم بشه بیشتر فیلم تماشا کن

مازیار
مازیار
پاسخ به  اردلان بردبار
16 روز قبل

تا چند ماه درگیری باید بجنگیم

رئیسی
رئیسی
پاسخ به  مازیار
10 روز قبل

سلام دوست عزیزم ۳۵تا۴۰روز بدنت کلا پاک میشه

Sajad
Sajad
پاسخ به  اردلان بردبار
11 روز قبل

سلام دوست عزیز قرص باکلوفن ۲۵ از داروخونه بگیر دردت کم میشه

آسایش
آسایش
23 روز قبل

سلام
من خداروشکر تو روز شانزدهم ترک هستم
روزای سختی رو پست سر تقریبا گذاشتم
بیشتر از جسمی از لحاظ روحی آزار دهنده خیلی چیزا
تو روابط دوستانه تون دقت کنید و از هر چیزی که روحیه شمارو اذیت می‌کنه دوری کنید
خلاصه کلام اینه عزیز من رو ذهن خودتون کار کنید
شبا من که خوابم نمی‌برد میرفتم از پنجره آسمون رو نگاه میکردم و به وجود خودم افتخار میکردم
با ذهنیت مثبت روز دهم به بعد همه چی زیبا و زیباتر میشه
و از خیلی از آدمای دیگه از زندگی و نفس کشیدن مون بیشتر لذت میبریم

پانی
پانی
پاسخ به  آسایش
20 روز قبل

سلام من امروز روز دهم از ترکم هس وهفت روز ازترک شیشه امه ولی امروز بدجور از دیشب وامروز بدتر شدم بدتر شدم گرگرفتگی ولرز شدید که نه میتونم جلوی پنکه یا کولر بشینم توروخدا راهنماییم کنینن چقدر طول میکشه

میلی
میلی
پاسخ به  پانی
15 روز قبل

سلام رفیق برو یه مسکن بگیر که درد عصبی رو کم کنه.گابنتین خوبه مخدر هم نیست.فقط درد عصبی رو کم میکنه

ستایش مخصوص خداست
ستایش مخصوص خداست
پاسخ به  پانی
11 روز قبل

برادر اسایش .شما اول راهی با این روش نمی تونی چون این دردا این گرگرفتگی ها کمش تا ۳ ماه باهاته بهترین کار صبوری و ترک تدریجی هست اگر یابویی ترک کنی بیشتر از ۶ ماه خماری و درد رو تجربه میکنی حالا نه به اندازه روزای اول اما تدریجی با کمک دارو مثل کلندین ترک کنی راحت ترک میکنی و ازن عوارزو نداری یا خیلی کم داری من در طول مصرف بارها بارها ترک کردم اما باز مصرف کردم یا به دلیل درد زیاد یا عوارص یا به دلیل وسوسه باید به ارامی خیلی ارام ترک کنی بهترین راه اینه اما ماها طاقت نداریم میخوایم ترک کنیم میخوایم یه شبه بزاریم کنار که نمیشه متادون از تریاک که هیچی از هرویین بسیار قوی تره نمیشه سریع قط کرد ارام ارام به کمک دارو و پزشک

سالار
سالار
پاسخ به  آسایش
18 روز قبل

سلام ببخشید متادون مصرف میکردین؟

A.s75
A.s75
23 روز قبل

سلام به همه دوستان
اول از همه بگم خداروشکر تو روز شونزده ترک هستم
سخت بود همون روزای دوم تا اوجش دهم
من چهار سال مصرف متادون داشتم
از روز دهم به بعد خیلی بهتر میشید
فقط مهمترین بحث بحث انگیزشی و ذهنیه
همون جور که میری باشگاه برا تمرین بودنتون باید ذهنی قوی باشب
اینجا هم همینه باید ذهنی خودمونو ریکاوری بدیم
میدونم سخته اما شدنیه
خیلی به نظر من خودتو درگیر قرص های مکمل شیمیایی نکنید
جاش به خودمون انگیزه بدیم
من مثلا جا اینکه شبا بگم ولی چرا خوابم نمیبره
میرفتم از پنجره آسمون و نکاه میکردم نصف شبی به وجود خودم افتخار میکردم که این کار نشدنی و انجام دادم
هر کاری با وجود خودمون شدنیه تموم

آخرین ویرایش 23 روز قبل توسط A.s75
سجاد مرادیان
سجاد مرادیان
23 روز قبل

سلام خیلی خوشحالم که همدردامونومیبینم که دنبال راهی برای ترک هستند.اونایی که میگن چندروزه با داروهای دیگه مثل کلونیدین یا غیره دارم ترک میکنم ولی هنوز درد و خماری دارم روزی یکی دو بار دوش باآب سردیادشون نره خیییییلی اثرداره.من مصرفم متادون بود الان دوازده روزه روزی دوتا کلونیدین میخورم هرروز هم باآب سرد ۵دقیقه دوش میگیرم خماریم درحدسرماخوردگی هست.سرکارمم میرم.امتحان کنید ضررنداره کلونیدین و ۵روزیکبار.یه تیکه کوچیک کم کنید.تابه صفربرسه.ماهمه مردهستیم درد نمیتونه ماروشکست بده.صبروتحمل.به امید پاکی

حسین
حسین
پاسخ به  سجاد مرادیان
16 روز قبل

سلام دوستان من الان روز ۵ امم ی دیقه چشم رو هم نزاشتم روز ۷۰سی سی شربت میخوردم از نزدیک ب ۵سالم مصرف بود از روز ۵ سی سی تا ۷۰ سی سی شاید باورتون نشه ب دوز مصرفم ولی انقد از خودمو مواد همه چی خسته شدم بودم ب همسرم گفتم دیگه خسته شدم الان روز پنجمم واقعا درد دارم درد عضلانی مفصلی دل درد شدید ولی ب خاطر زنم دخترم عینه ی مرد میخام بزارم کنار ساعت پنج صبح ب قدری حالم خراب شد ک دیگه دوش اب سردم کمکم نکرد ک کمک کنید دوستان

محمد
محمد
پاسخ به  حسین
10 روز قبل

ماشالا به شرفت

سعید
سعید
24 روز قبل

سلام من دو سال شربت متادون می‌خوردم الان ۴۰ روزه نمی‌خورم هنوز پاهام درد می‌کنه بی حالم اعصابم خورده تا کی اینجوریم ناموسا خسته شدم

علی،،،
علی،،،
پاسخ به  سعید
21 روز قبل

سلام مثل خودمی .من ۴۵روزه .ولی تحمل کنیم اخراشه فقط فقط بخاطر چرب بودن اون شربته .باید فقط تحمل و قوی باشیم دمت گرم

علی،،،
علی،،،
پاسخ به  سعید
21 روز قبل

سلام بخاطر چرب بودن اون شربته هست دمت گرم صبر کن نهایت مثل خودم .ده روز دیگه. انشالله بهتر میشی

علی
علی
پاسخ به  سعید
17 روز قبل

سلام منم حدود یک ماه متادون گذاشتم کنار اما کسلی و بی انرژی امانم بریده فقط بی حالم حس درد خفیف پشت کمرم زیر کتفین بعضی ها میگن درد کبد هست البته من دارم داروی گیاهی مصرف می کنم با قهوه سوپریوم بی خوابی داغی بدن دارم

میلی
میلی
پاسخ به  علی
15 روز قبل

من از سال ۸۸ می‌خوردم.چند بار ترک کردم ولی فکر کردن بهش و وسوسه شدن از دردش بدتر بود.نمیدونستم که باید رو ذهنم کار کنم نمی‌دونستم دردهام درد عصبیه.تا رفتم پیش دکتر بهم گفت درد های عصبیه با چندتا قرص واسه اعصاب حالم خوب شد.الانم هیچ دردی ندارم.رو اعصابتون کار کنید همه چی حله.امتحان کنید.

عرفان
عرفان
پاسخ به  علی
14 روز قبل

آزمایش کبد بده

مازیار
مازیار
پاسخ به  سعید
16 روز قبل

منم مثل توام ۱نیم تو ترکم بدنم هی ضعف میره میگن ۲ماه تو بدنه خداکنه راست باشه

محمد
محمد
پاسخ به  سعید
10 روز قبل

خیلی مردی ۴۰روز هست تمام می شود

سامی
سامی
25 روز قبل

سامان

امیر قباد
امیر قباد
25 روز قبل

سلام من ۷روزه پاکم ولی هنوز بیخوابی وپاهام درد می‌کنه شدید

سجاد مرادیان
سجاد مرادیان
پاسخ به  امیر قباد
23 روز قبل

سلام.داداش خیلی خوشحالم که ۷روزه پاکی ولی هنوز اول راهیم اصلا عجله نکن.روزای سختشو گذروندی ازین به بعد رفته رفته کمتروکمترمیشه صبرکنی میبینی.یه امیدپاکی

صادق
صادق
پاسخ به  امیر قباد
21 روز قبل

تحمل کن چیزی نمونده

مازیار
مازیار
پاسخ به  امیر قباد
20 روز قبل

سلام دوستان ببنید ترک متادون یکی از سخت ترین مواد دنیاست چون زیر نظر کشور آلمان درست شده هرکسی ک بخواد الکی واسه خودش به حرف بقیه گوش بده دارو تجویز کنه نمیشه شاید تو یه دارو بخوری بدتر بشی اگه واقعا میخوای متادون ترک کنی باید بری پیش یک متخصص خوب هر ۲هفته یک بار ویزیت بشی بعد از ۱۶روز ک فیزیک متادون پس دادی دوره دومش شروع میشه تازه بی خوابی بدترین چیز این داستانه باید بگم هر چقدر ک میخوری باید دقیق به دکترت بگی طبق اونا بهت دارو میدن از تجربه خودم بهتون بگم ۴سال متادون ۲۰میخوردم تصمیم به ترک گرفتم الان تو روز ۲۵هستم اولش ک دارو داده بود تو دوره فیزیک همش می‌خوابیدم الان ۱۰روزه شاید ۸ساعت خوابیدم اسهال ولت نمیکنه حالت بده چون داره از بدنت میره بیرون دکترم می‌گفت اگه میخوای زود خوب بشی سبک زندگیتو باید تغییر بدی باید شبا بری نیم ساعت یه جوری بدویی ک نفس نفس بزنی عرق کنی باشگاه بری چنتا رفیق خوب پیداه کنی چون حرف زدن راجب پاکی واقعا حالتو خوب میکنه شاید تا یک سال خوابت اوکی نشه ولی اینو بدون هر یک روزی ک متادون میخوری یک روز به خماریش اضافه میشه خدا کنه هیچکس سمت این مواد نره شیشه هرویین باهام بزنی از متادون بهتره دندونمو ازم گرفت معدمو خراب کرد کبدو ضعیف می‌کنه بخدا ارزششو ندارع امیدوارم همه یه روز حالتون خوب بشه ب امید پاکی

ناشناس
ناشناس
26 روز قبل

سلام دوستان خدارا شکر کنید که همه اراده کردید که ترک کنید. بعد از ٩ سال مصرف متادون با کمک و راهنمایی دوستان که پیام گذاشته بودند موفق شدم ترک کنم.
الان ۵۵ روزه که ترک کردم . ١۵ روزه که تقریباً راحت میخوابم اما هنوز عطسه دارم. اوایل از قرص کلونیدین و پرگابالین و گاباپنتین استفاده میکردم . قرص استامینوفن خیلی آرامم میکرد.
به هیچ وجه از قرص B 2 استفاده نکنید. چون خودش جایگزین متادون هست .
دوستان سالها مصرف کردید کلاً دوماه عذاب داره اما من یک ماه خواب نداشتم والتهاب پوست و پادرد شدید بعد دستهام بعدش بین دوتا کتف و بعد از یک ماه که اسهال شدید یعنی روز به روز دارید بهتر میشید .
شمارا به هر کسی که اعتقاد دارید صبور باشید. الان خیلی حالم خوبه . شما هم تحمل کنید این روزها تموم میشه

۰۹۹۱۳۵۴۶۹۸۶مشاوره
۰۹۹۱۳۵۴۶۹۸۶مشاوره
پاسخ به  ناشناس
21 روز قبل

مشاوره۰۹۹۱۳۵۴۶۹۸۶

مجید
مجید
27 روز قبل

سلام دوستان بعداز ۱۵سال مصرف وافوری بعداز گرون شدن تریاک دوهفته ست متادون مصرف میکنم هروعده یکچهارم قرص ۲۰ صبح ظهر شب مصرفم بود از دیروز دارم ب۲ مصرف میکنم تا متادپن رو ترک کنم فقط شبها تا خوده صبح بیخوابم دیگه هیچ عوارضی ندارم البته دستم به کار هم نمیره وهمش با گوشی سرگرمم کارمم فنیه ودستگاهها مونده رودستم لطفا راهنمایی کنید کار درستی کردم ب۲مصرف میکنم؟میخوام ظرفدوهفته ب۲رو هم کم کم بذارم کنار

علی،،،
علی،،،
پاسخ به  مجید
21 روز قبل

فقط میتونم بگم مبادا سمت متا بری که اخرش نابودیه .یه دفعه بذار کنار . میتونی قوی باش

اشکان
اشکان
پاسخ به  مجید
18 روز قبل

سلام سلاطین من اشکان هستم یک معتاد الان در روز ۱۳ ام پاکی هستم بذارین اول تحقیقات خودمو در خصوص تجارت اعتیاد سوداگران مرگ خدمتتون عرض کنم اگر به تاریخ استعمار بریتانیای کبیر نگاه کنین بقول احمدی نژاد این جزیره کوچک منظورم همین انگلستان با استعمار افغانستان ودستیابی به تریاک به سراغ همه کشورهایی که باهاشون جنگ اقتصادی داشته رفت .کل مردم چین سالها تجارت چای داشتند که این برای انگلستان قابل تحمل نبود وبا معتاد کردن مردم چین صنعت چای شأن را دزدید.اگر به ۱۵۰سال پیش ایران هم نظر کنین خواهید دید که مردم همه درگیر تریاک و بافور شدند تا هم شاهان نالایق قاجار راحت بخورند و بچاپند وهم کشور به دست انگلیس منابع ونفتش غارت شوند .پس در مورد اعتیاد به هیچ کس حتی وزارت بهداشت هم اعتماد نکنین آگهی های تبلیغاتی ماهواره برای ترک اعتیاد مستمسک این ادعاست که از معتاد جماعت میشه پول زیادی درآورد زمانی با آلوده کردنمان به افیون پولهای کلان و بعد که بچه های خوبی شدیم می‌خواین ترک کنیم با آلوده کردنمان به متادون.اوپیوم و ب ۲چرا که رانتی بزرگ برای آقایان هست پس چرا فکر میکنین تغییر متاع می‌تونه تر ک راراحت کنه .عزیز من ب ۲.اوپیوم.متادون همش داروهایی که براتون حکم از چاله به چاه را دارند.پس چرا یکبار مثل مرد تصمیم نگریم تا یا ترک کنیم یا بمیریم مگه شک دارین که حکومت ها هیچ وقت صلاح مردم رو نمیخوان کرونا یه درس بزرگ بود که رجال دنیا حتی اونایی که باهم مشکل دارن دست به یکی شدند تا با واکسن و پروتکل های بهداشتی مسخره زندگی مارا قربانی سیاست خودشان کنند پس بنظر من باید هرکس دکتر بدن خودش باشه .

میلی
میلی
پاسخ به  مجید
15 روز قبل

رفیق b2 ترک خودش سخته.برو پیش متخصص.من رفتم بهم قرص گابنتین یا نالوکسون.دردهاش عصبیه اینا کمک می‌کنه.باز برو پیش به دکتر خوب.

یتیم
یتیم
پاسخ به  مجید
9 روز قبل

مجید جان میتونی کمکم کنی

دکمه بازگشت به بالا