روش‌های ترک اعتیاد به قرص متادون چیست؟

متادون نوعی داروی مخدر صنعتی است. از متادون معمولاً برای ترک اعتیاد هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی استفاده می‌شود؛ اما متأسفانه ترک هروئین با قرص متادون، روش درستی نیست و خود قرص متادون اعتیاد اور است. به همین دلیل، برای ترک باید به دکتر ترک اعتیاد مراجعه کرد. همچنین نباید متادون را بیش‌ازحد و بدون تجویز پزشک مصرف کرد؛ اما این روزها شاهد استفاده بیش‌ازپیش این داروی مخدر هستیم. بدین ترتیب، در این مقاله می‌خواهیم در مورد علائم و روش‌های ترک اعتیاد قرص متادون صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه یک فرد معتاد به قرص متادون را بشناسیم؟

مصرف بیش‌ازحد قرص متادون ۵ میلی گرم و سایر دوزهای این قرص می‌تواند باعث اعتیاد شود. معمولاً افرادی که دچار اعتیاد می‌شوند، بیماری خود را انکار می‌کنند و تمایلی به آزمایش اعتیاد به قرص متادون ندارند. با این حال، علائم ظاهری آن‌ها و تغییر رفتاری که دارند، خود گواه همه چیز خواهد بود! اگر با یک فرد معتاد به قرص متادون در یک‌جا زندگی کنید، با تغییر رفتار و ظاهر او متوجه همه چیز خواهید شد.

از بارزترین علایم اعتیاد به قرص متادون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهوع
  • خارش بدن
  • دشواری در تکلم
  • نامنظم شدن تنفس
  • خواب‌آلودگی غیرطبیعی
  • کاهش سرعت حرف زدن
  • تورم صورت و کشیدگی پوست
  • فراموشی، کاهش تمرکز و حافظه

ناگفته نماند که علائم اعتیاد به انواه مواد مخدر، تقریباً یکی است و به‌راحتی می‌توان آن را تشخیص داد.

عوارض اعتیاد به متادون

همان‌طور که گفتیم، مصرف بیش‌ازحد قرص متادون می‌تواند باعث اعتیاد قرص متادون شود؛ اما عوارض دیگری هم در پی دارد مانند تخریب اعضای داخلی بدن و مرگ ناگهانی فرد! اعتیاد متادون می‌تواند به‌شدت روی کبد تأثیر گذاشته و باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری شود؛ مصرف این قرص می‌تواند بالا رفتن آنزیم های کبد و در نتیجه سرطان کبد را منجر شود.

از جمله برخی از مهم‌ترین عوارض اعتیاد قرص متادون می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • افسردگی
  • احساس پوچی
  • اختلالات روانی
  • ضربان نامنظم قلب
  • پوسیدگی دندان‌‌ها
  • عدم ثبات شخصیتی
  • اختلال شدید تنفسی

علاوه بر عوارضی که برای مصرف قرص متادون و اعتیاد به آن نام بردیم، باید بگوییم که ترک یکباره متادون و هرگونه مواد مخدر دیگری اصلاً توصیه نمی‌شود و همه چیز باید تحت نظارت دکتر روانپزشک ترک اعتیاد قرار داشته باشد.

ترک متادون تا چند روز طول میکشد؟

یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین سوال‌ها برای ترک اعتیاد متادون این است که ترک متادون چند روز طول می کشد؟ افراد بسیاری که اعتیاد خود را ترک نمی‌کنند و از ترک آن می‌هراسند، به دلیل همین دوره خماری پس از ترک است. باید بگوییم که اگر ترک اعتیاد تحت نظر پزشک متخصص و در کلینیک‌های معتبر صورت گیرد، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر دوره خماری آن تمام می‌شود. همچنین گفتنی است که نشانه‌های ترک اعتیاد قرص متادون یک تا سه روز بعد از آخرین مصرف ظهور کرده و سخت ترین روز ترک متادون، روز ششم است.

اگر ترک قرص متادون ۲۰ و ترک قرص متادون ۴۰ در کلینیک‌های ترک اعتیاد و تحت نظر دکتر روانپزشکی متخصص انجام شود، با کمترین میزان سختی همراه خواهد بود.

بهتر است برای ترک اعتیاد قرص متادون به کلینیک ترک اعتیاد معتبر مراجعه شود؛ اما برای ترک قرص متادون در خانه معمولاً از دو روش نوین و دارویی یا روش سنتی استفاده می‌شود که در ادامه توضیح می‌دهیم:

روش نوین ترک تضمینی متادون

در روش ترک قرص متادون در خانه به‌صورت نوین، از داروهایی مانند بوپرنورفین، نالوکسون و کلونیدین استفاده می‌شود. این داروهای به‌منظور آسان‌ساختن فرآیند ترک و کاهش برخی از علائم دردناک مورد استفاده قرار می‌گیرند. ترک متادون با قرص کلونیدین منجر به کاهش علائمی مانند اضطراب، تحریک، درد عضلانی، عرق کردن، آبریزش بینی و گرفتگی مفصلی می‌شود.

نالترکسون هم یک سم‌زدای قوی است که ۲ یا ۳ روز، علائم ترک را کاهش می‌دهد.

روش سنتی ترک قرص متادون

در روش سنتی ترک اعتیاد به متادون، ترک به‌صورت تدریجی انجام می‌شود. در این روش معمولاً ۵ الی ۷ هفته زمان لازم است. در این روش، ابتدا مصرف متادون را تا ۳۰ میلی گرم در روز کاهش می‌دهند. سپس در هر هفته، مصرف را به میزان ۵ میلی‌ گرم کاهش می‌دهند تا میزان مصرف به ۲۰ میلی گرم برسد. سپس میزان مصرف در هر هفته کم‌تر از ۵ میلی گرم کاهش داده می‌شود تا جایی که به صفر برسد. این روش از ترک ناگهانی متادون و ترک یکدفعه متادون بهتر و مؤثرتر است. با این حال، در صورت مشاهده وسوسه‌های بیش‌ازحد برای مصرف مجدد قرص متادون، به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

در این روش درمان ترک قرص متادون بهتر است برای کنترل وسوسه بازگشت، از یک دکتر روانشناسی یا دکتر روانشناس آنلاین کمک گرفت.

اعتیاد به قرص متادون
اعتیاد به قرص متادون

بهترین روش ترک مصرف متادون

همان‌طور که گفتیم برای ترک اعتیاد قرص متادون بهتر است به یک کلینیک معتبر مراجعه شود؛ اما بهترین روش ترک اعتیاد قرص متادون به‌صورت زیر است:

۱. سم‌زدایی تدریجی بدن از متادون

علائم ترک قطعی متادون شدید است و به همین خاطر باید تحت نظارت یک متخصص ترک اعتیاد انجام شود. در روش تدریجی سم‌زدایی بدن از متادون، فرد می‌تواند علاوه بر اعتیاد جسمی، بر اعتیاد روانی خود هم غلبه کند.

۲. سم‌زدایی سریع بدن از متادون

در روش سم‌زدایی سریع، ابتدا معاینات پزشکی و آزمایشات اعتیاد انجام شده و همچنین دوز متادون و مدت زمان مصرف آن توسط پزشکان متخصص بررسی می‌شود. در صورت تأییر پزشک متخصص، می‌توان سم‌زدایی سریع را شروع کرد؛ اما باز هم می‌گوییم که روش تدریجی بسیار بهتر و مؤثرتر است.

نشانه های ترک قرص متادون

فردی که دچار اعتیاد قرص متادون شده است، پس از ترک آن، علایم و نشانه‌هایی خواهد داشت که عبارت‌اند از:

  • گیجی
  • یبوست
  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • درد عضلانی
  • تعریق شدید
  • مشکلات خواب
  • مشکل در تنفس

در برخی شرایط علائم ترک اعتیاد قرص متادون ممکن است به‌حدی شدید باشد که فرد نشانه‌های زیر را تجربه کند:

  • افسردگی
  • بی‌خوابی
  • آبریزش بینی
  • لرز و گرگرفتگی
  • بی‌قراری و اضطراب
  • درد عضلانی یا درد مفاصل
  • تمایل شدید به مصرف متادون

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم علائم و روش‌های ترک اعتیاد قرص متادون را برایتان شرح دهیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. همان‌طور که گفتیم بهتر است برای ترک اعتیاد متادون بدون درد و اصولی به یک کلینیک معتبر مراجعه شود. همچنین در مورد ترک قرص متادون در خانه صحبت کردیم که این روش هم بهتر است تحت نظارت دکتر متخصص ترک اعتیاد و دکتر روانشناسی عمومی انجام شود. امیدواریم در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده باشیم.

 

گفتگوی آنلاین با روانشناس

۳.۸/۵ (۹۰ نظر)

منبع
nhs

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
2.7K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
6 ساعت قبل

سلام هموطنای گرامی من ۲۱سالمه من یک سال شیره او تریاک مصرف میکردم گفتن نداره ولی برای پاکی باید بگم از متادون استفاده کردم برای ترک که افتادم تو دامش و یک ساله متادون مصرف میکنم اولاش یک چهارم چهل و بعدش نصفه چهل و الان به لطف خدا شیش روز میشه مصرف نکردم ولی از دیشبه درده عجیبی همه بدنمو گرفته به طوری که دست به خودکشی میخاستم بزنم از درد آقا تجربه دارا مشتیا کمک کنید که همه انسان ها پاک شویم این درد تا کی ادامه داره و باید چه کاری انجام داد

آخرین ویرایش 6 ساعت قبل توسط محسن
معین
معین
8 ساعت قبل

روزی یک قرص ۵ میلی مصرف دارم،میخوام ترک کنم ولی مشکل اینه که کارمند بانک هستم و نمیتونم خونه بمونم،از طرفی با علایم خماری نمیشه سر کار موند.ولی پاک بودن ارزشش رو داره،ایشالا سلامتی همه عزیزان.

پژمان
پژمان
10 ساعت قبل

سلام ب همگی. شاید تجربه من بدردتون بخوره. بنده ورزشکار بودن و چندسال شعل کارگری داشتم. دیسکم آسیب دید و از افسردگی رو بردم ب مواد. ابتدا تریاک. بارها ترک کردم براحتی. توی سه روز ترک میکردم و بسیار برام راحت بود. ترامادول هم تست کردم. ترکش از تریاک سخت تره. حداقل دو هفته تایم میبره. و اما ایستگاه آخرم متادون بود. یک سال روزانه فقط نصف پنج میل مصرف داشتم. بسیار دوز کمی بود و فکر میکردم براحتی ترک میکنم. خلاصه یک روز قرص گیر نیوردم و تصمیم ب ترک یابویی گرفتم. چشمتون روز بد نبینه، تا دو روز نسبتا عادی بودم و از روز سوم ب بعد علائم مرگبار شروع شد. انگار دوتا پا قطع شده بود. کمر ب پایین فلج. ضعف شدید. روحیه در حد خودکشی. رنگ چهره زرد مثل هپاتیت. افسردگی وحشتناک. گزگز توی کل بدن و و و. اصلا قابل بیان نیس. تا دوماه عوارض شدید داشتم و بعد تا دو ماه دیگ عوارض متوسط. تا دو ماه بعد هم عوارض جزئی. تا شش ماه کلا خواب نداشتم. باورم نمیشد نصف پنج میل همچین عوارضی بذاره. خلاصه بعد از شش ماه نسبتا عادی شدم. البته چون کلا مقاومت خوبی نسبت به درد دارم تحمل کردم. سخت ترین تجربه ترک برای من متادون بود. شدنی هست اما اراده میخواد. من چون دوزم پایین بود نمیشد تدریجی کم کنم. یدفعه ول کردم. شما اگر دوز بالا هستین تدریجی ول کنین. سوالی بود بپرسین اگر سوادم کفایت کنه جواب میدم. فقط به خودتون باور داشته باشین.

محمد
محمد
1 روز قبل

داداشای عزیزهمدردای خوبم،من ۳۷سالمه وتقریبا از سن ۱۵سالگی باحشیش آشنا شدم کم کم باتریاک وترامادول بعد خواستم تریاک ترکنم متادون خوردم به متادون اعتیاد پیدا کردم چهارسال متادون خوردم روزی ۴تاقرص ۲۰ میخوردم خیلی از متادون متنفرشده بودم یه روز گفتم برم همون تریاک رو بکشم چون ترک متادون خیلی سخت بود واسم، وقتی کشیدیم دیدم بدترخمار شدم رفتم متادون خوردم،یه مدت هم متاددن میخوردم هم تریاک میکشیدم تا تونستم کم کم تریاک و شیره رو جاگزین متادون کنم تا یکسالو نیم پیش ، خیلی ازش خسته شدم گفتم مرگ یکبار شیون یکبار یکدفعه ترک کردم و الان یکسالو نیمه پاکم خواستم بگم اگه بخواید میشه فقط کافیه اراده کنید،وقت ترک مولتی ویتامین یادتون نره خیلی بهتون کمک میکنه،مصرفتون رو پایین بیارید تا جای که میتونید،بعد باکمک کلوندین ،ومولتی میتامین راحت میتونید ترک کنید بعد یه مدت کلوندین هم نخورید از قرص گاباپنین ۳۰۰استفاده کنید هم واسه بیقراری وهم راحت میخوابید، یادتون نره فقط کافیه بخواید

پسرک بد
پسرک بد
2 روز قبل

هفت ماهه ترک کردم درد از بین رفته ولی افسردگی احساس پوچی دست از سرم برنمیداره بدبختانه هفته ای یکی دوبار هم تو خواب ارضاع میشم همین هم باعث بی حالی ضعفم شده دارم

بینام
بینام
2 روز قبل

سلام دوستان همدردم بنده به مدت ۴سال متادون ۴۰به تعداد سه تا مصرف میکردم تااینکه بدنم به کلی تحلیل رفت و همش راه درمونگاه رو داشتم و سرمو و امپول میزدن خب تصمیم ب ترک‌گرفتم بایه داروی گیاهی اشناشدم ک واقعا فکرشم نمیکردم بتونم ترک‌کنم واقعاشده بود به رویا داروهاش کاملا گیاهیه بدون درد بدون خماری و لرز و تعریق بدون بیقراری بدون وسوسه بدون هیچی ترک‌میکنی منم اولش باور نمیکردم ولی وقتی دلو زدم ب دریا و سفارش دادم دیدم واقعا تاثیر گذاره من الان دوماه و خورده ایه ک پاکم انشالله شمام این پاکی منو تجربه کنید خب اگر میخای شمام ترک کنی اگ واقعا خسته شدی دنبال بهونه نباش واقعا ترک کن منم بخاطراینک بتونم بهتون کمک کنم دارم بهتون پیشنهاد میدم وگرنه برامن هیچ نفعی نداره نگران نباشید واعتمادکنیدخانم قیم هستن مشاور ترک‌اعتیاد ۰۹۱۶۲۱۶۷۳۱۱بگید ازطرف خانم رضایی هستین بهتون رسیدگی میکننن یاعلی…..

سام
سام
3 روز قبل

دوستان تنها راهش همون خود متادونه کاهش تدریجی
من بار سومه ترک کردم الانم نزدیکه سه ماهه پاکم ،،فقط تدریجی …

مرتضا
مرتضا
4 روز قبل

سلام دوستان منوچرا نمیتونم نظر بزارم پاک میشه

آخرین ویرایش 4 روز قبل توسط مرتضا
مرتضی
مرتضی
4 روز قبل

چرا نظرات من میره اینجا نمیمونه

مرتضی
مرتضی
4 روز قبل

سلام دوستان

عبدالغفورپیمان
عبدالغفورپیمان
4 روز قبل

سلام چگونه قرص متادون را ترک بکنم خاخشآ راهنمایی بکنید

مرتضی
مرتضی
4 روز قبل

سلام دوستان و همدردایه عزیز من هفت سال شیره وتریاک مصرف کردم روزی ۳تا۵گرم الان بامتادون قطع مصرف کردم روز اول چیزی نخوردم روز دوم یه قرص ۲۰خوردم روز سوم یکچارم از قرص ۲۰رو کم کردم وخوردم امروز نصف ۲۰میخورم
دوستان خواهشن نظر بدید این روش خوب هست یاخیر من قصدم ترکه وهیچ گونه علاقه ای به مصرف متادون ندارم وحالم ازش بهم میخوره؟

محمد
محمد
5 روز قبل

سلام دوستان
من ۱۲سال شایدم بیشتر مصرف تریاک و شیره داشتم بعد برای ترکش رفتم دکتر متادون تجویز کرد و۱سال مصرف کردم بعد خودم کم کم کمش کردم الانم ۲ماهه مصرف نمیکنم ولی هنوز خییلییی درد دارم معده م اسیب دیده و بدن درد شدیدی دارم دکترگوارش رفتم دارم دارو میخورم ولی هیچ که هیچ
۲ماهه پاکم ولی داغونم آخه چرا؟
یکی کمکم کنه چه کنم کجا برم؟
بخدا نه خواب دارم نه خوراک همش ارزو میکنم بمیرم اخه بعد ۲ماه نباید اروم بشم؟!!!!!
یا بمیرم یا برگردم سر مواد…

آخرین ویرایش 5 روز قبل توسط محمد
مرتضی
مرتضی
پاسخ به  محمد
4 روز قبل

نباید یکسال میخوردی که منم همین روشو شروع کردم ولی میگن تا ۱۰ ۱۵ روز باید تمومش کنی شمام باید خیلی دوزو ضعیف میکردی انقد ضعیف که بدنت زیاد اذیت نشه متادون یه خوبی داره که خیلی میشه راحت کمش کرد ترکش سخته ولی کم کردنش راحته

احسان
احسان
پاسخ به  محمد
1 روز قبل

با سلام تنها روش ترک و بهترین آن حضوردرکنگره ۶۰ که هم جسم هم روان جهانبینی درمان می کنه .موفق باشید.

پژمان
پژمان
پاسخ به  محمد
10 ساعت قبل

دوره ترک متادون گاهی تا شش ماه طول میکشه تا کامل عوارض ترک از بین بره. مثل تریاک نیست ک سه روزه خلاص بشی. خیلی فرق داره. خیلی. من بصورت یابویی ترک کردم. تا شش ماه توی برزخ بودم انگار

یلدا
یلدا
5 روز قبل

سلام دوستان من امروز ۲۱ روز شد حالم خوبه پاهام خیلی اذیت میکنه مخصوصا موقع خواب همینکه میخوام دراز بکشم بخوابم شروع میشه تا ظهر درد شدید مثل ده روز قبل نیست ولی بیقراره یهو میپیچه باردارم هستم نیمتونم دارو استفاده کنم چقد دیگه طول میکشه این بیقراری بره همش میگم همینجوری می‌مونم دیگه هیج وقت خوب‌نمیشم علائم دردای شدید پام رفته ولی این‌مونده همینکه میخوام بخوابم میاد خیلی نگرانم که همیشه بمونه ی شب هنوز نتونستم بخوابم

محسن
محسن
پاسخ به  یلدا
4 روز قبل

سلام خواهرم. بهتر و بهتر میشی انشالله. صبر داشته باش. همچی بشه که از قبل هم روبراه تر بشی. منم ۵۰ روز طول کشید خوبه خوب بشم

BAD BOY
BAD BOY
پاسخ به  یلدا
3 روز قبل

طاقت بیار روزهای خوب نزدیکه

میلاد
میلاد
پاسخ به  یلدا
3 روز قبل

سلام من هم ۵۰ روزه بعد ۸ سال مصرف ترک کردم و فقط موقع خواب درد پای عجیبی میاد سراغم و تو طول روز آکی هستم پیشنهاد میدم ویتامین c و d و امگا ۳ و بی کمپلکس و منیزیم بخوری خیلی کمکت میکنه

محسن
محسن
پاسخ به  یلدا
3 روز قبل

سلام دقیقا منم همینحور بودم افسرده بیقرار نا امیددد. ولی از روز ۴۰ به بعد بهتر بهتر میشی ومثل قبل . اصلا نگران نباش. برای رفع بیقراری ریختن آب سرد به پشت سر نزدیک گردن خیلی خوبه. امتحان کن. منم ۱۰۰ روزه ت کردم

مقصود از کرمان
مقصود از کرمان
پاسخ به  یلدا
1 روز قبل

سلام شبها قبل خواب تا میتونی گرمی بخور.اگه قوتو چهل گیاه سوغات کرمان هم بخوری شبها بدون درد میخوابی.

ساسان
ساسان
پاسخ به  یلدا
22 ساعت قبل

تنها کسی که الان میتونه کمکت کنه شوهرته که شبا با ارامش کنارت باشه اونم میره

پژمان
پژمان
پاسخ به  یلدا
10 ساعت قبل

سلام. از بین رفتن عارضه های متادون حداقل سه الی شش ماه زمان میبره تا کامل ب حالت عادی برسید. متادون جزو سخت ترین هاست. مثل تریاک و ترامادول نمیشه راحت ترک کرد. بهرحال باید تحمل کنید. تا چند ماه

رسول
رسول
پاسخ به  یلدا
9 ساعت قبل

سلام دوست عزیز دوش آب ولرم بگیر خماریش سخته اما کم کم خوابت برمیگرده

سعید
سعید
5 روز قبل

سلام همگی.من روز ۴۸ ام که که گذاشتم کنار.۱۲ سال روزی ۴۰ سی سی شربت.ولی بعد ۴۸ روز هنوز بی حالم و خواب شب خبری نیست.این طبیعیه ؟؟؟

سام
سام
پاسخ به  سعید
3 روز قبل

کاملا

پژمان
پژمان
پاسخ به  سعید
10 ساعت قبل

بله. ترک متادون بسیار زمانبره

بهار
بهار
6 روز قبل

سلام دقیقا ۲۸ روزه که پاکم. تا یه هفته پیش افسردگی و اضطراب شدید داشتم اما کم کم داره حالم بهتر میشه. تپش قلبمم کم شده. منتهی خوابم هنوز خوب نیست و یکم پادرد دارم شبا. حس بویاییم خیلی قوی شده بود اون اوایل و از بوی هرچیزی حالم بد میشد ولی اونم یکی دوروزه بهتر شده. تنها چیزی که مونده عطسه های پشت سرهمه. روحیه م خیلی خوب شده و دارم سعی میکنم یه روتین سالم واسه خودم بچینم مثل ورزش، خوردن آب کافی، کلاس، غذای سالم و… امیدوارم همه بتونن از پسش بربیان

محسن
محسن
پاسخ به  بهار
4 روز قبل

سلام. منم دقیقا حالت های شمارو داشتم. سر ۵۰ روز ردیف ردیفی .

vhid
vhid
7 روز قبل

سلام ۱۸روز پاکی همونی روز ۱۰هم خیلی حالم بعد بود روزی یه ۴۰میخوردم ۸سال الان پاهام درد می‌کنه ولی ای بد نیستیم تا میتونید حموم برید

روهام
روهام
پاسخ به  vhid
4 روز قبل

سلام.با آرزوی رهایی همیشگی و پشت سر گذاشتن این روزها..دکتر رفتین؟برای درد بیخوابی قرصی مصرف میکنید

اشکان
اشکان
پاسخ به  vhid
12 دقیقه قبل

حمام آب سرد خیلی خوبه

علی
علی
7 روز قبل

سلام بنده ۳سال متادون۲۰روزی ۱/۵میخوردم الان ۶روز نخوردم از روز پنجم گلودرد وتب و لرز دارم میشه راهنمایی کنید

روهام
روهام
پاسخ به  علی
4 روز قبل

سلام.چنانچه از دارویی استفاده نمیکنی.به داروخانه یا دکتر برو که قرص کلونیدین برای درد.ابریزش بینی.تعریق.تشویش.اضطراب خوبه.گاباپنتین ۱۰۰ شبی یکی بخور.برای تب لرز و اسهال هم کدئین و لوپرامید.و برای تنظیم خواب داروخانه ازاد ترازدون ۵۰میده که بتونین چند ساعتی بخوابید.البته آمپول نوروبین و مولتی ویتامین و مایعات یادتون نره.از خوردن سردیجات دوغ ماست ماهی…پرهیز کنید.از روز دهم به تدریج دردها و علایم کم میشه روز بیستم مغز آزاد گاهی خپاری میاد لحظه ای..عصرها بی انژی میشین احتما هر روز یک یا دو نوبت دوش ملایم فراموش نشه.موزیک شاد.حرکات نرمشی.پیاده روی حتی اگه شده ۵دقیقه.با ارزوی موفقیت.روزهای ترک میگذره با خودتون بجنگید و شکستش بدین نهایتا یکهفته دیگه یکم سختتون باشه.گاهی درد امد نوافن هم خوبه.برای درد ساق پا و دستها✌✌✌✌✌

علی
علی
8 روز قبل

سلام وقت بخیر من ۲سال متادون۲۰ خوردم الان ۶روز نخوردم از روز ۵ گلودرد و تب و لرز گرفتم عوارض همین ها است یا نه

مسعود
مسعود
8 روز قبل

مسعود

مسعود
مسعود
پاسخ به  مسعود
8 روز قبل

سلام دوستان من بعد از ۱۰سال مصرف به دلیل دربدن که خود دکتر تجویز کرده بودروزی یک قرص ۲۰ میخوردم که رفتم دکتر دوباره قرص بگیرم گفت دیکه قرص نیست بایدشربت بخوری که ازخودم متنفرشودم از۲روز قبل عید بابدبختی گذشت م کنار دارم عزیت میشم راهنماییم کنید

میلاد
میلاد
پاسخ به  مسعود
3 روز قبل

میگذره قوی باش

صادق
صادق
9 روز قبل

من الـان ۲۲ روزه ترکم کامل بزن درد ندارم ولی ازکف پا و دست انگار آتش دارم وبی حالی آیا کلونیدین خوبه بگیرم وچطور مصرف کنم

ماریا
ماریا
پاسخ به  صادق
5 روز قبل

مرتب دوش بگیر و کف پات و دستات رو ماساژ بده اگر کسی رو داری که ماساژ برات انجام بده بهتره. کلونیدین قرص خوبیه و اعتیاد آور نیست ولی برای کنترل فشار خون هم ازش استفاده میشه. اگر زیر نظر دکتر خوبی بری برات بهتره

ساسان
ساسان
پاسخ به  صادق
22 ساعت قبل

سخت نیست مصرف یه دونه میندازی بالا اب میخوری پشتش تمام
ای همه سال متادون خوردی به کسی گفتی چطوری بخورم

رسول
رسول
پاسخ به  صادق
9 ساعت قبل

سلام تبریک میگم دوست عزیز تا میتونی دوش آب ولرم بگیر فعالیت کم کن آهنگ گوش بده درست میشه

ناشناس
ناشناس
10 روز قبل

سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیزم من الان سه چهارساله که مصرف متادون دارم دوسال اول روزی یدونه قرص ۴۰میخوردم ولی متاسفانه الان ۸ماهه که روزی۱۴تاقرص متادون ۲۰مصرف میکنم ازصبح تاعصرهیچ مصرفی ندارم ولی عصر که میشه ۱۴تاقرص تومشتم خالی میکنم و یهو میندازم بالالطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم بخداخسته شدم دیگه یه هفته دیگه هم قراره برم خواستگاری همش میترسم که نکنه آزمایش مثبت نشون بده توروخدا کمکم کنید ممنون

بینام
بینام
پاسخ به  ناشناس
5 روز قبل

از درمانگیاه قرص داتورین بگیر

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  ناشناس
4 روز قبل

اقا نزن کم کم بیارش رو ۲۰ یه مدت رو ۲۰ بمون بعد هفته ای ۲ هفته ای یکم ازش کم کن این بهترین روشه من دارم همین کارو میکنم از ۸۰ میل اومدم ۲۰ اذیتشم خیلی کمه آزمایشم نشون نمیده مگه اینکه آزمایش خوده متادون بدی

میلاد
میلاد
پاسخ به  ناشناس
3 روز قبل

اگه میتونی برو کمپ اگه نمیتونی برو پیش دکتر چون دوزت بالاست

بینام
بینام
پاسخ به  ناشناس
2 روز قبل

راه حلش پیش ماه اگ میخای واقعاترک کنی بهم خبربده خودم نتیجه گرفتم الانم صرفا بخاطر کمک ک مبگب خسته شدم بهت گفتم

مقصود از کرمان
مقصود از کرمان
پاسخ به  ناشناس
1 روز قبل

به نظر من دختر مردمو بدبخت نکن. مصرف یک سال متادن به بالا اسپرم رو ضعیف میکنه.و نمیتونی بچه دارشی.هرموقع تونستی ۲سال پاک پاک باشی اونوقت فکر ازدواج باش

ناشناس
ناشناس
10 روز قبل

سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز

علی
علی
10 روز قبل

سلام دوستان بنده هم ۳سال هم متادون وهم ترامادول خیلی زیاد مصرف کردم
یهویی تصمیم گرفتم ترکش کنم .
تعارف ندارم بیشتر از جسم روح آدم اذیت میشه
از با تجربها خواهش میکنم واسه درد جسم و روح دارو معرفی کنند
دم مرام همتون گرم.
هیچکسی از روی دلخوشی به مواد رو نمیاره.
امروز ۷روزه پاکم ولی کلا پوچم
لطفاً دارو معرفی کنید واسه جسم و روح

بینام
بینام
پاسخ به  علی
5 روز قبل

قرص داتورین استفاده کن

محمد
محمد
پاسخ به  علی
2 روز قبل

سلام من مصرف داشتم الان ازدرددست بیدارم من چلفن استمنفن میخرم کدین

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
2 روز قبل

تیک چیزی دیگری هست فردامیخام امتحان کنم برگ درخت گردو دم کن بخر حالت بدمیشه تمام زهر میاری بالا

محسن
محسن
10 روز قبل

فقط زودتر از این منجلاب بیرون بکشین خودتونو. این قطاری هست که نه ایستگاه داره نه مقصد… فقط تهش بدبختی بی آبرویی ومرگ گوشه ی خیابون

مرد
مرد
11 روز قبل

شرایط مالی و خانوادگی خوبی ندارم خیلی مشکل دارم دست تنها هستم اینکه واقعا دلم میخواد از این چیزا دور بشم اما نمیتونم ب شدت مشکل دارم و هر روز میخام بخابم نمیتونم حدقل سرمو بزارم بخابم ۸ ساعت بعدش خاب میرم

مرد
مرد
11 روز قبل

سلام من ۱۷ سالمه حدود ۷ ماه میشه متادون مصرف میکنم یه دونه بیست رو تو چهار روز میخورم ولی متاسفانه آلن خیلی حالم بده بدن درد خابم نمیبرع مصرف آنچنانی ندارم ولی عذاب میکشم واقعا خواهش میکنم راهنمایی کنید

بهار
بهار
پاسخ به  مرد
5 روز قبل

سلام. مصرفت خیلی کم بوده. منم ۷ ماه روزی نصف قرص ۲۰ میخوردم. تا ۸ روز اول علایم شدید ترک رو داشتم. از روز دوازدهم ببعد علایم فیزیکیش رفت تا یک هفته افسرده بودم تحمل کردم .الان ۲۸ روز میگذره حالم خیلی بهتر شده. تحمل کن برو پیاده روی زود زود حموم کن سعی کن غذا بخوری موزیک گوش بده و روزهاتو بشمار. امیدوارم بتونی این روزهای سخت رو مثل من پشت سر بذاری

BAD BOY
BAD BOY
پاسخ به  بهار
3 روز قبل

تو مردی مرد

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  مرد
4 روز قبل

برو دکتر ترک اعتیاد خوب تا زوده ولش کن که بدبخت میشی لامصب از تزریق بدتره
فقط یه دکتر خوب پیدا کن سم زداییت کنه که زود خوب شی

رضا
رضا
13 روز قبل

سلام من به مدت ۴ سال شیره مصرف میکردم بعد دوسال هم متادون الان روز ۹ هست که یهو بدون هیچی مصرف نکردم و حالم هنوزم رو به بهبودی نرفته تورو خدا کمک کنید نمیخوام با این وسوسه دوباره شروع کنم

مجیدرمضانی
مجیدرمضانی
پاسخ به  رضا
11 روز قبل

مردخودتی آفرین انشالا که پاک پاک بمونی….استارتشوزدی …منم بدون هیچی گذاشتم کنار…روزهای خوبم میادکه مثل انسان عادی بدون موادزندگی کنیم….ماشالابه تو

امیر
امیر
پاسخ به  رضا
11 روز قبل

داداش رضا فقط آب درمانی هر چقدر میتونی برو تو آب حمام استخر داداش بعد ۱۵روز دردش تموم میشه ولی تا ۲ماه بدنت ضعف می‌ره فقط آب درمانی من خودم ترکش کردم

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  رضا
4 روز قبل

برو دکتر سرم اینها بگیر با قرص و امپول مسکن خیلی تاثیر داره

تخریبگر انسانیت
تخریبگر انسانیت
13 روز قبل

عزیزای دلم من روزی سه تا ۴۰ مصرف داشتم تصمیم ترک گرفتم بعد۱۶سال ۱۲روز در اتاق نه غذا خوردم نه خوابیدم دیگه بدن کم آورد با دکتر مشورت کردم گفت روزی یه ۴۰ مصرف کن تا بدنت نرمال بشه بعدش چون من هدفم نر است ۴۰ رو در عرض ۳ روز ۲۰ کردم ولی زیا جواب نمی‌داد ولی ماه رمضان هم بود روزه می‌گرفتم ودیگه بیشتر مصرف نمی‌کردم تا اینکه ۲۰ جواب داد وبدنم نرمال شد حالا دارم قرص ۲۰ کم میکنم خوشحالم در عرض ۱ ماه از ۶قرص۲۰ به زیریهبیست رسیدم منظورم اینه که تدریجی کم کنید یه دفعه بابویی فشارش زیاده ولی هدف ترک باشه حالا من قرص اعصابم می‌خوردم که ترک سختی شو دوبل مکنه همه رو با هم کم کردم به امید رهایی همه عزیزان ویتامین مولتی دی خیلی خوبه برای خواب کلوناز وام اونم کمترین دوز یا حق

بینام
بینام
پاسخ به  تخریبگر انسانیت
6 روز قبل

داداش با قرص داتورین خیلی راحتتر از اونی که فکر بکنی میتونی ترک کنی

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  تخریبگر انسانیت
4 روز قبل

موفق باشی بهترین روشه همینه خیلی هارو دیدم که با روش تدریجی ترک کردن هر ۲۱ روز چند میل کم کنی خیلی روشه خوبیه

نیما
نیما
14 روز قبل

سلام دوستان من ۷سال هست مصرف میکنم چند روز پیش معده درد گرفتم متادون نخوردم و۱۵ روز هست تریاک میکشم و صبح از خواب بیدار شدم سمت چپ گردنم درد گرفته ونصف سرم گوشم درد میکنه کمک کنید چکار کنم ۰۹۰۱۲۸۹۴۴۱۷
۰۹۱۵۰۰۶۴۴۱۷

مریم
مریم
پاسخ به  نیما
13 روز قبل

بابا ۲هفته سختی بکش پاک شووو هیچ لذتی بالاتر از بدنه پاک نی مخصوصاا بعدش ورزشم کنی بخداا عشق میکنی

علی
علی
پاسخ به  مریم
7 روز قبل

چطوری باید ترک کنم

جواد
جواد
پاسخ به  نیما
8 روز قبل

سلام داداش هرچه سریع یه قرص ضد تشنج ضعیف خیلی نصف بخور بعدش برو تحت نظر دکتر حتما نری بدتره من نزدیک دوماه نرفتم دیدم سرم گردنم دستام اخردیدم دارم سکته میکنم آخرش رفتم قرص دادخوب شدم

بینام
بینام
پاسخ به  نیما
6 روز قبل

قرص داتورین بگیر خیلی راحت ترک کن

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  نیما
4 روز قبل

نباید اینکارو میکردی برو دکتر

مسعود
مسعود
14 روز قبل

سلام دوستان وقتتون بخیر من روزی ۳ تا قرص متادون ۲۰ میخورم هرکی میتونه کمکم کنه ترک کنم .

مجیدرمضانی
مجیدرمضانی
پاسخ به  مسعود
11 روز قبل

عزیز استارت ترکوبزن….عاشق خودت باش …کمک فقط خودت میتونی بخودت بکنی….انشالاتاپاکی….فقط امروزوپاک زندگی کن

امیر
امیر
پاسخ به  مسعود
11 روز قبل

داداش برسونش روزی ۱دونه بعد نصف بعد دیگه نخور فقط آب حمام آب ولرم واستخر دوهفته دوای متادون فقط ابه

بینام
بینام
پاسخ به  مسعود
6 روز قبل

قرص داتورین بگیر راحت ترک کن

Mpsk
Mpsk
15 روز قبل

نبود ۱۲ روز

خسته
خسته
پاسخ به  Mpsk
10 روز قبل

دمت گرم خدا نصیب ماهم بکنه

Mpsk
Mpsk
پاسخ به  خسته
2 روز قبل

داداش بخدا تا چش رو هم بزاری دوازده که هیچ من الان شدم ۲۲ روز برو تو کارش مَرد

وحید . س
وحید . س
16 روز قبل

سلام ، من روز چهارم که امروز بود و دارم تموم میکنم ،روزی یک بعضی روزا ۲ تا قرص ۴۰ می‌خوردم ، الان باید برم سر کار ،شب کارم ، خیلی دارم اذیت میشم ولی پاکی خیلی قشنگه انشاالله هر کی تو این دام میفته به زودی زود از این دام نجات پیدا کنه ، آرزوی پاکی واسه تک اکنون دارم ، دعا کنید

هادی.
هادی.
16 روز قبل

سلام.برادر من ۱۵ روز پاکی داره از مصرف متادون.
دو روزه خون دماغ میشه این عادیه یا نه

تخریبگر انسانیت
تخریبگر انسانیت
پاسخ به  هادی.
13 روز قبل

به مغزت داره فشار میاد یه دوری بگیر مغزت آروم بشه فقط در همین حد بعداً تدریجی کم کن میتونی به امید پاکی همه عزیزان

علی
علی
16 روز قبل

سلام ،من هفت سال دارم متادون مصرف در این هفت دو بار در مدت های سه چهار ماهه ترک لغزش میکردم ولی الان یک ماهه مصرفو قطع کردم بنظرم من در باتجربه ای که در دو ترک یهویی ، گذشته و ترک الآنم بهترین روش برای این متادون فقط و فقط یک چیز است،قبل این که بگم اضافه کنم ترک متادون بدون روش قابل قبول بسیار وحشناک هست بس دوش عزیز اگر واقعا میخوای ترک کنی کاری من میگم انجام بده بسیار کمتر اذیت میشی ،حالا کاری که باید انجام بشه چیه،شما مثلا مثل بنده که روزی سه عدد قرص چهل مصرف میکردم میایی در روز اول کامل دوز رو بطور کامل قطع می‌کنی و تا سه روز این کار ادامه میدی (سه روز اول اصلا ترسناک نیس و خیلی راحت هست حالا در این سه روز هم میتونی از چای زنجبیل و عرق گلپوره و..استفاده کنی که کار را راحت کند ،بعد از اینکه سه رو گذشت مقدر تریاک تهیه کنید و فقط و فقط شبها (چون درد اصلی برای ترک درشب هست)مصرف کنید این کار رو به مدت ده روز ادامه دهد ،شما الان در ۱۳همین رو جدایی از متادون خواهید بودروز سیزدهم تریاک رو به طور کامل قطع کنید و از روز سیزدهم با دارو گیاهی زنجبیل و کلپوره و داروی گاپتین و یه دارو هم برای از بین بردن حالت نتهوع تا پنج روز با این دارو ها ادامه بدهید و بعد قرص ها قطع کنید و فقط از عرق های گیاهی استفاده کنید به خیلی خوبه و ادامه بدهید.ضمنا بنظر من در تجربه ای که در طول سه ترک متادون داشتم دوش آب سرد هست می‌دونم سخته ولی حتما انجام بدین و فقط ده الا پانزده سامیه زیر دوش باشین همین کافیه موفق باشین.

احسان
احسان
پاسخ به  علی
13 روز قبل

سلام بنده متادون مصرف میکردم تقریبا دیگه اندازه روزی یک یا دو سی سی شده بود یکم بی قرار بودم یه نصف بی دو خوردم الان تمام بدنم درد می‌کنه بخصوص پاهام چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید

امیر
امیر
پاسخ به  احسان
11 روز قبل

فقط آب یخ بگیر رو بدنت هر چی درد گرفت برو زیر اب درمانش همینه

حامد
حامد
پاسخ به  احسان
6 روز قبل

بدنت خالی کرده. باید ۳۶ ساعت از مصرف متادون بگذره بعد ب۲ بخوری. ده شب تریاک شبا بکش بعد ترک کن.. قرص کلونیدین و ترانکی وال هم خوبه

بینام
بینام
پاسخ به  احسان
6 روز قبل

قرص داتورین بگیر

شهرام
شهرام
17 روز قبل

ارزوی پاکی واسه تک تکمونودارم

متا
متا
19 روز قبل

من الان ۴۰ سالمه ۱۸ سال متادون مرتب میخورم وهیچ وقت هم فکر ترک نه دارم نه واشتم چون روزی که شروع کردم فکرهمه چیشوکردم حالا هم اگه میخواین ترک کنید یباره نمیشه روزی نیم سیسی شربتتو کم کن تانیم سیسی اخری فرداش دیگه نخوربعدهم یک هفته ۱۲ساعت یه نصف کلونیدین بنداز بالا دوسهروزم بیحالی داره اینقدم سوسول بازی درنیارین شما روزاول باید فکرشو میکردین .

تسخیر شده
تسخیر شده
پاسخ به  متا
17 روز قبل

داداش تو الان به جای خون تو رگات متادون در جریانه . تو ترک کنی اول باید معدتو عوض کنی ، روده هات الان سولفاته بستن . یکی تو که هجده سال مصرف داری ، یکی دیگه هم بود که در روز پنجاه سی سی مصرف داشت . شما دوتا جزو شاهکار ها هستین . باید رکورد تو گینس ثبت کنید. البته ببخشیدا شوخی کردم باهات

بچه سال
بچه سال
پاسخ به  تسخیر شده
9 روز قبل

من شده بود روزی پنج تا ۴۰ هم زده بودم آدم میشناسم بیشترم زده من الان ده روزه پاکم گیج و منگم دردم خیلی کم شده ولی هست هنوز رو آوردم به روزی سه شات قهوه خطرناکه یا نه رو نمیدونم ولی معتاد قهوه شدن به از معتاد به متادونه

ایرج
ایرج
پاسخ به  تسخیر شده
8 روز قبل

داداش پنجاه سی سی هشت ساله مصرف دارم افتخارنیست ولی روزی ۱۳۰سی سی شربت میخوردم ۲ سال بعد کردم ۱۰۰سی سی سال بعد ۸۰ الان روزی ۳۰ سی سی مصرف میکنم البته من قصد ترک نداشتم بخاطر اسیب هاش ب بدنم کم میکردم و الان یک ساله ۳۰ سی سی میخرم تصمیم دارم توهرماه ۵ سی سی کم کنم تموم کنم دیگه خسته شد

رسول
رسول
پاسخ به  متا
14 روز قبل

وقتی ترک نکردی چطوری میگی سوسول بازیه ؟

آخرین ویرایش 14 روز قبل توسط رسول
تخریبگر انسانیت
تخریبگر انسانیت
پاسخ به  متا
13 روز قبل

دقیقا همینه تدریجی کم کم حالا این همه مدت مصرف کردیم دو ماهم روش بابویی جواب نمیده

رسول
رسول
پاسخ به  متا
9 ساعت قبل

به خدا قسم من بعد از ۱۰سال مصرف شربت وقرص یکباره تو خونه ترک یابوی کردم چون هدف گذاشتم

یاسمن
یاسمن
19 روز قبل

سلام عزیزان لطفا کمکم کنین من از جیب پسرم قرص متادون ۲۰ پیدا کردم ولی انکار میکنه مصرف داره منم باور نمیکنم لطفا راهنماییم کنین چطوری باهاش ارتباط برقرار کنم تا راستشو به من بگه تا بتونم کمکش کنم

رسول
رسول
پاسخ به  یاسمن
14 روز قبل

سلام به مادر عزیز …..
اول اینکه اصلا تحقیر یا ناراحتش نکنید…..ولی از حس مادرانه استفاده کنید….بیشتر از قبل بهش توجه و مهربونتون کنید ….باهاش دوست بشید

از مضرات و مرگ خاموش بگید….ازبین رفتن دندونا…..کبد…..غلظت خون…..تپش نامنظم قلب…..تداخل دارویی…..بهش حالی کنید که متادون آخر راهه عملی هاست
بگید خودش مطالعه کنه

اولاش فکر میکنی خیلی راحت میزاری کنار ….تا امثال این چت هارو نخونی نمیدونی ترکش چقدر سخته
من خودم اگه کسی کمک و راهنماییم می‌کرد خیلی زودتر ترک میکردم

احسان
احسان
پاسخ به  یاسمن
13 روز قبل

بگو این چیه من خوردم خیلی آرومم کرد و از این حرفا وارد بحث بشو باهاش صحبت کن

آرمان
آرمان
پاسخ به  یاسمن
12 روز قبل

کمپ

آرمان
آرمان
پاسخ به  آرمان
12 روز قبل

ولی باهاش ب درستی بشین حرف بزن بگو انکار کردن مثل کپکی ک سرش کرد زیر برف ها

بچه سال
بچه سال
پاسخ به  یاسمن
9 روز قبل

تا دیر نشده ببرش کمپ خیلی روش تاثیر داره

بینام
بینام
پاسخ به  یاسمن
6 روز قبل

خیلی راحت مبتونید با قرص داتورین ترکش بدین

یاسمن
یاسمن
19 روز قبل

من یه مادرم چند روز پیش از جیب پسرم قرص متادون۲۰ پیدا کردم ولی میگه مال من نیس
البته من باور نمیکنم از اونایی که تجربه دارن خواهش میکنم چطوری باهاش حرف بزنم تا واقعیت رو بهم بگه که منم کمکش کنم توروخدا اگه کسی میتونه راهنمایی بکنه دارم از ناراحتی میمیرم

شهرام
شهرام
پاسخ به  یاسمن
17 روز قبل

مادربه یه رفیقی که باهاش راحته بگو باهاش حرف بزنه وبگه میدونم مصرف میکنی تاانکارنکنه فقط اروم ومهربون صحبت کنه بعدگردن میگره نگرفتم یه کیت متادون ازداروخانه بگیرین ازمایشش کنین البته همه اینا با ارامش تمام زیر فشارنزارینش قبول کردمن کمکش میکنم امیدخداکنار بذاره

حسن حسینی زاده
حسن حسینی زاده
پاسخ به  یاسمن
16 روز قبل

خانوم اگه خواستید من شمارمو بهتون میدم بهم زنگ بزنید من خودم درگیرش بودم مادرم مثل شما فهمید و کمکم کرد تا بزارمش کنار من قبل اینکه مادرم بفهمه تقریبا ۱۰ بار تصمیم به ترک گرفتم ولی چون مادر پدرم نمیدونستن چمه هی باهام دعوا میکردم و دوباره میرفتم سمتش ولی وقتی فهمیدن باهام دعوا نکردن کمکم کردن تو خونه گذشتم کنار باید اول کمش کنه تا روزی پنج میلی گرم بعدش بزاره کنار بشینید باهم فیلم ببینید برید باهاش دور بزنید تو خیابون نزارید تنها بره برید باهاش خوشبگذرونید به راحتی میتونه بزاره کنار اگه خواستید بگید من بهتون کمک میکنم میگم چه کار هایی بکنه که درد و خماریش کمتر باشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  حسن حسینی زاده
11 روز قبل

سلام من فقط شانه ام بعد سه روز بدرد آمده چیکار کنم دردش کم بشه

محمد
محمد
پاسخ به  حسن حسینی زاده
1 روز قبل

سلام خوبی داداشم ،،میشه به من کمک کنید ،مصرف دارم

Mpsk
Mpsk
پاسخ به  یاسمن
15 روز قبل

اگه بعضی وقتا مصرف کرده جدا از ضرر وحشتناکش احتمالا معتادش نیس صرفا جهت یسری کارای زشت که نمیشه گفت استفاده کرده در کل کسی بخاد مصرف کنه بی فایدس باید به تحه خط برسه خودش دست برداره

محمد
محمد
پاسخ به  Mpsk
9 روز قبل

سلام من سه یال هروئین مصرف میکنم واقعا خسته شدم و میخوام با متادون بارم کنار ولی نمیدونم چیکار کنم اگه میشه یه راهنمایی بکنید ممنون

فرا ۶۴
فرا ۶۴
پاسخ به  محمد
4 روز قبل

متادون خیلی بده همونو چند روز نزنی پاک میشی بعدشم یه ورزشی پیادو روی جایگزین کن متادون نزن که چاله در میای میری تو چاه

مهدی
مهدی
پاسخ به  Mpsk
8 روز قبل

سلام دوستان..
شاید باورش سخت باشه ولی روزی ۷ عدد متادون ۴۰ مصرف دارم و متاسفانه یا خوشبختانه شب به شب میخورم و فقط خواب یهویی و چرت زدن داره اذیتم میکنه..پیش دکتر و مساور و …درکل خودمم naبودم و ۹ سال پاک بودم و بعد واکسنهای آشغال کرونا به دلایلی افتادم توش که خیلی بحثش طولانیه..و فقط بهم بگین چطوری از شر چرت زدن یا خوابش راحت بشم و کم کردنش رو خودم بلدم و مطمئنا میدونم که میشه کمش کرد…فقط چطوری توی این چندروزی که اقدام به کم کردن و ترک میکنم چطوری چرت نزنم و خواب رو درست..‌‌‌ درکل اگه دانشی دارین دراختیار بگذارید سپاسگزارم…

مریم
مریم
پاسخ به  Mpsk
6 روز قبل

سلام میشه لطفا بگید چه کارهایی؟
اگر کسی دائم مصرف نکنه برای چی داره استفاده میکنه پس؟
منم تو جیب همسرم پیدا کردم…

صادق
صادق
پاسخ به  یاسمن
13 روز قبل

سعی نکن نصیحتش کنی یا شیون و زاری کنی یا جوری رفتار کنی که اخرش بگه اصلا دوست دارم مصرف کنم دلم میخواد سعی کن تا جایی که ممکنه وانمود کنی چیزی نفهمیدی یجوری هم بهش بفهمونی که خودش به فکر بیفته مطمئن باش اگه اوایل مصرف باشه از ترس اینکه شما متوجه نشی خودش میزاره کنار ولی اگه احساس کنه کار از کار گذشته اونموقع دیگه خیلی سخته که بتونی کمکش کنی دقیقا مثل کسی که از پدرش ترس داره و یواشکی یه نخ سیگار میکشه اینم دقیقا همونه منتهی این قرص در صورتی که دچارش بشی ترکش بشدت وحشتناکه

علی
علی
19 روز قبل

سلام خدمت دوستان و همدردهای عزیز

من حدود ۶/۷سالی میشه که متادون ۲۰ مصرف میکنم چندباری هم تصمیم به ترک کردم توی خونه اما متاسفانه نتونستم اما این سری واقعا تصمیم دارم واقعا ترکش کنم الان ۴/۵روزی هست که مصرف نکردم چون روزها مشغول هستم مشکلی جز کسلی ندارم فقط شبا کزکز پا دارم و بیخابی.میدونم سخته اما….لطفا راهنمایی کنید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  علی
18 روز قبل

سلام الان دارو های گیاهی هست ی سایته به اسم درمانگیاه چنتا دارو برا ترک دارن که عالی واقعا بگم ۹۰ درصد درد و خماریو بی خابیرو کنترول میکنه من خودم قبل عید گرفتم الان ده شبه مصرف نداشتم متادون حالمم خوبه خدارو شکر فقط یکم بی حال و ضعف دارم پولشم زیاد نیست حدود ی تومن

ابی
ابی
پاسخ به  ناشناس
10 روز قبل

سلام اسمش چیه

شهرام
شهرام
پاسخ به  علی
17 روز قبل

داش علی خماری متادون تازه ازروزشیشم شروع میشه بنظر من ذرذرکمش کن بهتره خیلیم کمتراذیت میشی داداش

آخرین ویرایش 17 روز قبل توسط شهرام
نیکی
نیکی
پاسخ به  علی
16 روز قبل

ببینید داداشیا من خودم در حال ترک هستم یکبارم همینجوری ترک کردم ۱۰سال قبل. هیچ کاری نداره اصلا درد غیرقابل تحمل هم نداره فقط توجه کنید چی میگم وعینا انجام بدید اولین اصل ومهمترین اصل اینستکه دنبال شنگول بودن وسرحال بودن در دوران ترک نباشید فقط عادی وتاحدود کمی بیحال مثل یکی که کمی خسته است.اگر دنبال سرحالی هستید شمانمیتوانید ترک کنید پس گام اول اینکه به خودتون کناربیاید که چندماه باید معمولی زندگی کنید.حالا میریم سراغ ترک.بصورت تدریجی خیلی آهسته کم کنید من متادون ۲۰ میزدم روزی ۱قرص.ظرف ۴۵ روز رساندم به یک چهارم اصلا وابدا هم درد نکشیدم فقط پله اول یکهو زیادی کم کردم ۳شب کم خوابیدم نه اینکه اصلا نخوابم فقط کم خوابیدم.بعد دستم اومد وخیلی تدریجی کم کردم سرکار هم میرم هیچ مشکلی هم ندارم ۳هفته هم تدریجی ۵کردم صفر الان یکماهه مصرف ندارم بسیار هم سرحال هستم ۶سال هرروز مصرف داشتم

رهایی
رهایی
پاسخ به  علی
12 روز قبل

شبا کپسول گاباپنتین ۱۰۰ بخور

امیر
امیر
پاسخ به  علی
11 روز قبل

داداش متادون بعد ۸روز تازه دردش رو میشه

امین
امین
20 روز قبل

سلام دوستان من به مدت سه سال روزانه سه و نیم عدد قرص ترامادول ۲۲۵ مصرف داشتم و در حال حاضر ۶۵ روزه پاکم از مصرف ترامادول و یهویی کامل قطع مصرف کردم و گل و الان خیلی احساس پوچی میکنم و همش خوابم و سمت چپ مغزم درد می‌کنه ممنون میشم راهنمایی کنید آیا نیاز هست به روانپزشک مراجعه کنم.

وحید زارع کوهی
وحید زارع کوهی
پاسخ به  امین
17 روز قبل

سلام حتما به روانپزشک مراجعه کنید

امین
امین
20 روز قبل

سلام وقت بخیر
دوستان من سه سال مصرف ترامادول داشتم روزانه ۳ونیم عدد ۲۲۵ و شیش سال مصرف حشیش و گل الان ۶۵ روزه پاکم و یهویی قطع مصرف کردم اما الان سمت چپ مغزم درد می‌کنه و همش در خانه هستم و همش حس پوچی و داغون بودن دارم حال بدنیم خوب خوب شده و همش می‌خوابم و توهمات بیهوده و ترس زیاد دارم ممنون میشم راهنمایی کنید آیا نیاز هست به روانپزشک مراجعه کنم

شهرام
شهرام
پاسخ به  امین
17 روز قبل

داش این دیگه ربطی به ترامادول نداره برو جلسات معتادان گمنام شرکت کن حال روحیتم خوب میشه

مریم
مریم
پاسخ به  امین
13 روز قبل

زمان بده به خودت فوقش ۱ماه

آرش
آرش
21 روز قبل

برای پا درد از شیاف ایندومایسین استفاده کنین عالی هستش

عباس
عباس
21 روز قبل

باسلام واحترام خدمت دوستان
من ازسال ۹۸مصرف داشتم از، ۴۰به ۵رسوندم از اول عیدم هست که نخوردم ولی بدن درد شدید دارم بخوابی شدید جوری که ۴۸ساعت پلک روهم نذاشتم اعصابم خورد مجبور قرص خواب۵ بخورم بازم کمکم نکرد ولی به قل دوستان هر کیفی یه مکافاتی داره از پست های دوستان گلم ممنون که به ماها جرعت دادن
با تشکر ممنونم

تسخیر شده
تسخیر شده
پاسخ به  عباس
17 روز قبل

عمو ۴۸ ساعته نخوابیدی ، چی میگی ، آدم هست ۴۲ روز بیدار بوده

امیر
امیر
پاسخ به  تسخیر شده
11 روز قبل

من داداش ۴ماهه مصرف نمیکنم هنوز بی خابم

هانی
هانی
پاسخ به  عباس
16 روز قبل

سلام دوست عزیز ار قرص استخوان درد قوی استفاده کن۰

نیکی
نیکی
پاسخ به  عباس
16 روز قبل

نمیشه اگرازعید مصرف نکردی الان بعد ۲۰روز نباید بدن درد شدید داشته باشی. شاید انفولانزا گرفتی چون بعدازترک بدن سیستم ایمنیش ضعیف میشه زود مریض میشه. نباید یکدفعه ۵قطع میکردی باید همونم بتدریج کم میکردی باید به تمام ارگانها واعضا وتک تک سلولهای بدن فرصت هماهنگ شدن باشرایط جدید داد وگرنه در بدن طوفانی برپا میشود

مهدی
مهدی
21 روز قبل

سلام من ۲۲سال همه چی مصرف کردم اصلش متادون زیاد۔۔تازه ۵۵روزه پاکم
باقدرت خدا۔۔در خانه۔۔هر کس کمک خواست درخدمتم

ملیسا
ملیسا
پاسخ به  مهدی
19 روز قبل

سلام میشه راهنمایی کنید درخانه چه جوری ترک کردید

اکبر
اکبر
پاسخ به  مهدی
18 روز قبل

سلام تا چند روز حال خرابی داره الان ۱۳ روز که متادون مصرف نکردم ولی پاهام بی‌حال هست نای. راه رفتن ندارم

امیر
امیر
پاسخ به  اکبر
11 روز قبل

داداش اکبر متادون تا ۲۰روز درد وبی خابی داره تا ۲ماه ضعف بدن وخسگی وکثالت

پیمان
پیمان
پاسخ به  مهدی
17 روز قبل

سلام صبحت بخیر من چطوری متادن ۲۰ ترک کنم

سعید
سعید
پاسخ به  مهدی
17 روز قبل

سلام دوست عزیز اگه کسی مصرف نکنه ممکنه عوارض بدی داشته باشه و بمیره

محسن
محسن
پاسخ به  سعید
6 ساعت قبل

سلام داداش گلم و مرد قوی منه اصلا نترس منم خودم تو ترکم و بدن درد و همچیز رو تجربه میکنم به امید پاکی داداش گلم سختی داره ولی ضرر نداره فک کن یک ماه مریض شودی ولی بعد یک ماه سلامتی جسمانی خوبی به همراه داری قوی باشید

امیر
امیر
پاسخ به  مهدی
16 روز قبل

سلام داداش من ۱۷سالم هس روزی ۴تا قرص ۴۰میخورم ولی الان میخوام ول کنم ولی نمیتونم میشه بگی در طی ترک چکار میکردی ک خیلی حالت بد نشه چون من خانوادم نمیدونن

بینام
بینام
پاسخ به  امیر
6 روز قبل

با قرص داتورین درمانگیاه میتونی ترک کنی

vhid
vhid
پاسخ به  مهدی
15 روز قبل

سلام من الان ۱۰روزه پاکم تو خونه ترک کردم ۸سال متادون ۴۰خوردم الان امشب خیلی حالم بده هرچی میخورم بالا میارم روزای قبل اینطوری نبود فقط درد پاه داشتم ممنون میشم راهنمای کنید

vhid
vhid
پاسخ به  vhid
10 روز قبل

یهودی گذاشتم. کنار

محمد
محمد
پاسخ به  vhid
5 روز قبل

سلام اقا مهدی عادی بیاد فقط بگذره تا میتونی دوش ابسر بگیر شده دساعتی یه بار

سیدوحید
سیدوحید
پاسخ به  مهدی
15 روز قبل

چ‌جوری‌ترک‌کردی

احسان
احسان
پاسخ به  مهدی
14 روز قبل

سلام من حدود ۲ ماه که روزی ۲ عدد متادون ۲۰ میخورم میخوام بذارم کنار میترسم سنگ کوب کنم چیکار کنم کمکم کنید

رضا
رضا
پاسخ به  احسان
10 روز قبل

کم کم کم کن نترس اگه این کارو بکنی هیچیت نمیشه.به صورت اصولی هیچکی از ترک سنکوب نکرده .مگر اینکه از داروهای غیر معقول استفاده کنی..ازین مسکن‌های خونگی استفاده کن.به امید رهایی

محمد
محمد
پاسخ به  احسان
5 روز قبل

امکان سنگ گوپ نداره فقط برو سم زادی کن اگه تحمل درد داری اگه نه برو کلینیک ترک دورست حسابی

صادق
صادق
پاسخ به  مهدی
13 روز قبل

۰۹۰۱۳۶۵۹۹۵۳
تررو خدا بهم زنگ بزن

امیر
امیر
پاسخ به  مهدی
12 روز قبل

سلام به من کمک میکنی

علی
علی
پاسخ به  مهدی
12 روز قبل

سلام‌داداش‌واسه‌دلپیچه‌چکارکنم‌من

رضا
رضا
پاسخ به  علی
7 روز قبل

قرص هیوسین

فرو
فرو
پاسخ به  مهدی
12 روز قبل

سلام من از سال ۸۸ یه ۲۰ صبح ویه ۲۰ شب مصرف میکردم از اردیبهشت ۴۰۲ متاسفانه مشکل بدی برام پیش اومد الان یه ۴۰ صب ویه ۴۰ شب مصرف میکنم الان واقعا خسته شدم تمام مشکلات زندگی ازخرید نان تا کارهای منزل برعهده خودمه وپرستاری از زن مریضم هم برعهده خودمه به همین خاطر میترسم بخاطر خماری به همسرم که مریضیهای زیادی فشاربیاد

محمد
محمد
پاسخ به  مهدی
11 روز قبل

سلام روزت بخیر،میتونی بهم کمک کنی

محمد
محمد
پاسخ به  مهدی
5 روز قبل

سلام من ۳ساله روزی ۶ دونه متادون ۴۰ رفتم پیش یه دکتر بهم دارو داد.الان هشت روزه پاکم ولی درد رو دارم تب لرز پا درد سردرد.امشب ۸ روزه نخوابیدم.دارم روانی میشم ولی اراده قوی دارم هرکس بخاد میشه ترک بکنه برای کم کردم بی حالی بخوابی درد فقط دوش اب سرد خیلی مفیده

محسن
محسن
پاسخ به  مهدی
6 ساعت قبل

سلام داداش من یک سال متادون ۴۰ تو چهار روز میخوردم و بعدش شد از عید تا ۲۶فروردین نصفه چهل میخوردم الان روز ششم که نخوردم به لطف خدا ولی بدن درد عجیبی دارم پا درد درد دست تهوع افسردگی شدید دارم میخام بدونم و ازت کمک بگیرم که این درد تا کی با منه و کی خماریش تموم میشه و هر روز دوش بگیرم و قرصای زد درد مصرف کنم اشکالی نداره ازت ممنون میشم بهم کمک کنی تا منم مس خودت پاکیو تجربه کنم

نوید
نوید
21 روز قبل

سلام دوستان منم بعداز ۸ سال تریاک و شیره واسه ترک کردن به متادون ۲۰ رو آوردن بعداز یک ماه نصف قرص مصرف کردن حتی به مرور زمان کمترش هم کردم رسیدم به متادون ۵ این اواخر هم متادون ۵ رو نصف کردم هر چند روز یه بار خوردم ولی الان یک ماهه که اصلا لب نزدم ولی هنوز شبها بی خوابی و کرختی پارو دادم روزها هیچ خیالی نیست ولی شبها اذیت میشم… درسته که باید تاوان پس بدم ولی خواستم از تجربیات دوستان هم استفاده کنم..ممنون از دوستان

اسی
اسی
22 روز قبل

سلام من الان ۳۲روزه متادون کنارگزاشتم خیلی بهترم ولی باکمک دکتر خداخیرش بده که منو ازشر متادون خلاص کرد الانم خوبم فقط تنها مشکلم شبا دوساعت بیشتر خاب نمیرم امیدوارم شماهم هرچه زوتر پاک بشین برگردین به اغوش خوانواده

وغب
وغب
پاسخ به  اسی
16 روز قبل

آمین

مردی

محمد
محمد
پاسخ به  اسی
9 روز قبل

سلام میشه بگید چه دکتری رفتین

امیر
امیر
23 روز قبل

سلام دوستان به نظر من کلا صبح تا آخر شب بیرون باشین درد کشیدم که میگم

تسخیر شده
تسخیر شده
23 روز قبل

با سلام
امروز روز شصت و هشتم
هنوزم عطسه دوتا دوتا باهم دارم. سر درد دارم
بی حالی رفع شده ، اسهال هر از گاهی
پس نیا بگو پنج روزه ده روزه میخوام خوب بشم
متادون ترکش مثل کش میمونه. انقدر باید ازش دور شی و فاصله بگیری تا پاره بشه
ترکش سبکه نسبت به مواد دیگه ، فقط بدیش طولانی بودنشه
و اینکه همه میتونن ترک کنن ، کار نشد نداره

دیدگاه دلگرمی
دیدگاه دلگرمی
پاسخ به  تسخیر شده
17 روز قبل

موافقم همدرد عزیز من ۸ سال مصرف داشتم ۲ سال اخرش متادون ۴۰ مصرف کردم الان ۴ ماه ۱۰روزه ترک کردم هنوز شبا خواب ندارم گز گز پا دارم باید تحملش کنی اگه سالم بودن دوست داری من ۲۵ سالمه بخواطر خودم ترکش کردم نه بخواطر بقیه انشالله روزی برسه همه ترک کنن هیچ معتادی نداشته باشیم

فرو
فرو
پاسخ به  دیدگاه دلگرمی
12 روز قبل

دوست عزی. درست مث من البته من از۸۸تا ۴۰۲روزی دوتا ۲۰ یکی صب یکی شب اما از اردیبهشت ۴۰۲ روزی دوتا ۴۰ مصرف میکنم اگه میشه یه راهنمایی بکنین چطور ترک کردین من خسته شدم زندگیمو باختم سرم کلاه گذاشتن خونه ام از چنگ در آوردن اعتماد به نفسم اومده پایین قدرت تصمیم گیری ندارم هرروز با فکر خودکشی شب وشب به صب میکنم خواهش میکنم راهکار بهم بدین متاسفانه بیکارم واز لحاظ مالی در مضیقه ام

خدا کمکم کن
خدا کمکم کن
پاسخ به  دیدگاه دلگرمی
11 روز قبل

میشه برا منم دعا کنی ۲۵ سالمه ۶دماهه باردارم کارم شده گریه تصمیم جدی گرفتم بخاطر بچم ترک کنم بخاطر خودم ترک کنم روزی یک بسته متادون چهل میخورم تجریه هارو خوندم شهامتم خیلی خیلی بیشتر شد برای ترک

محمد
محمد
پاسخ به  تسخیر شده
16 روز قبل

سلام من می‌خوام از همین الآن شروع کنم بدون هیچ دارویی به نظرت میتونم چون می‌خوام برم جای که هیچ مخدری نیست خیلی‌ میترسم برم اونجا ترک یه هوی یه بلای سرم بیاره

بینام
بینام
پاسخ به  محمد
6 روز قبل

قرص داتورین از درمانگیاه تهیه کن

اس ر
اس ر
23 روز قبل

اس
ر

دکمه بازگشت به بالا