انواع آرامبخش‌های گیاهی

آشنایی با انواع آرامبخش گیاهی

بهترین داروی ارامبخش گیاهی کدام است؟ چرا و چه زمانی به داروهای گیاهی نیاز داریم؟ بهترین داروی گیاهی ارام بخش کدام است؟ بهترین مسکن‌های گیاهی کدامند؟ آیا می توان هر داروی گیاهی را خودسرانه و بدون مشورت با پزشک میل کرد؟ آیا داروی گیاهی آرامبخش واقعا موثر است؟ مسکن گیاهی ارام بخش چه تاثیری در زندگی ما دارد؟ میزان تاثیرگذاری داروهای آرامبخش گیاهی چقدر است؟ خاصیت گیاهان دارویی چیست؟ قیمت داروهای ارامبخش گیاهی چقدر است؟ بهترین جوشاندنی آرامش بخش گیاهی کدام است؟ و هزاران سوال دیگر در مورد داروهای آرامش بخش که ذهن شما را به خود مشغول کرده است را در همین مقاله پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید تا با گیاهان آرامش بخش بیشتر آشنا شوید.

هر انسانی دوست دارد در آرامش و بدون استرس زندگی کند. تمام تلاش خود را در جهت بهره بردن از آرامش انجام می‌دهد. خوب است بدانید که آرامش را می‌توانید در گیاهان جادویی هم مشاهده کنید. ما در این مقاله قصد داریم چند مورد انواع ارامبخش گیاهی را به شما معرفی کنیم. همچنین نحوه استفاده از هر یک را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا با ارامبخش گیاهی به آرامش برسید و از استرس و اضطراب رها شوید.

چرا و چه زمانی به داروهای گیاهی نیاز داریم؟

در صورتی که شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که طالب آرامش هستید. اگر می‌خواهید شب‌ها را در آرامش و بدون دیدن کابوس بخوابید. اگر می‌خواهید زندگی شاد و آرامی را تجربه کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از ارامبخش گیاهی است. اما اگر نمی‌دانید کدام یک از گیاهان برای آرام کردن شما ساخته شده است پس با ما همراه باشید تا شما را با گیاهان اعجاب انگیز بیشتر آشنا کنیم.

  • دمنوش آرامش گلی
  • دمنوش گل گاو زبان
  • دمنوش زعفران
  • دمنوش گل محمدی
  • دمنوش گل میخک
  • دمنوش گل بابونه
  • دمنوش و یا عرق نعنا
  • دمنوش بهار نارنج
  • دمنوش اسطوخودوس
  • دمنوش بیدمشک
  • دمنوش گشنیز
  • دمنوش گل بنفشه
  • دمنوش شیرین بیان
  • دمنوش هل

تعداد دمنوش‌های گیاهی به قدری زیاد است که شاید دیگر از حوصله این مقاله خارج باشد. به همین دلیل با ما باشید تا به سراغ درست کردن چند دمنوش گیاهی آرامش بخش برویم. دمنوش هایی که با درست کردن آن‌ها و میل کردن آن ها شما را با آرامش زندگی تان آشتی می دهیم.

برای اطمینان از اینکه از چه دمنوشی برای بیماری خود استفاده کنیم بهتر است از متخصص این حوزه مشاوره بگیریم. حتی می‌توانیم در مشاوره آنلاین مزاج از بهترین متخصص طب سنتی در خصوص استفاده دمنوش متناسب با مزاج خودمان  کمک بگیریم.

طرز تهیه دمنوش و آرامبخش گیاهی نعنا

نعنا جزو گیاهانی است که همیشه در دسترس است. شما می‌توانید آن را از عطاری‌ها خریداری نمایید. برای این کار کافی است یک قاشق غذاخوری نعنای خشک و یا چند برگ از نعنای تازه را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس به مدت ۳ تا ۴ دقیقه صبر کنید. بعد دمنوش شما آماده است و شما با نوشیدن این دمنوش می‌توانید استرس ها، فشار ذهنی و عصبی را از خود دور کنید و با آرامش، انرژی و شادی بیشتری روز خود را ادامه دهید.

طرز تهیه دمنوش و آرامبخش گیاهی گل گاو زبان

گل گاو زبان نیز از دیگر گیاهان اعجاب انگیز ارامبخش گیاهی است. تهیه این دمنوش نیز بسیار ساده است. برای این کار تنها کافی است دو قاشق غذا خوری گل گاو زبان خشک را به همراه دو قاشق مربا خوری سنبل طیب را با هم در یک قوری مخصوص دمنوش بریزید. سپس بر روی حرارت کم گاز قرار دهید. حتی می توانید برای تاثیر پذیری بیشتر از یک عدد لیموی تازه نیز استفاده کنید. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما آماده شود. بی شک با نوشیدن این دمنوش گیاهی آرامشی وصف ناپذیر را تجربه خواهید کرد.

خاصیت گیاهان دارویی چیست؟

از سال ها پیش مردم برای بر طرف کردن مشکلات و بیماری های خود از داروهای گیاهی استفاده می کردند. هنوز هم بسیاری از افراد طب سنتی را به طب روز ترجیح می دهند. داروهای گیاهی تنها چیزی بود که در طب سنتی رواج داشت. به همین دلیل است که مصرف داروهای گیاهی می تواند آرامش بخش و انرژی بخش باشد. این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که دمنوش های ارامبخش گیاهی تا چه میزان در زندگی انسان موثر است. اگر شما تا کنون دمنوش‌ها را امتحان نکردید به شما پیشنهاد می کنم حداقل یک بار از این دمنوش استفاده کنید. خواهید دید که به صورت همیشگی و ناخودآگاه جذب این دمنوش‌های کاملا طبیعی خواهید شد.

درست است که دمنوش‌های گیاهی تاثیر بسیار مفیدی در زندگی روزمره ما دارد. اما بهتر است دمنوش‌ها را به صورت خود جوش استفاده نکنیم. به شما پیشنهاد می کنم قبل از استفاده از هر کدام از این دارو ها از پزشک‌های طب سنتی پذیرش۲۴، حتی بطور اخص با مشاوره آنلاین مزاج بدون نیاز به مراجعه حضوری، تلفنی و متنی به صورت۲۴ ساعته مشاوره بگیرید.

شما می‌توانید با دریافت مشاوره صحیح نتیجه مطلوب تری را دریافت نمایید. همچنین خوب است بدانید که قیمت داروهای ارامبخش گیاهی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه‌تر از داروهای شیمیایی است. همچنین احتمال بروز خطر و یا حساسیت این نوع داروها در صورتی که به تجویز پزشک مصرف شود بسیار کمتر است.

۳.۸/۵ (۵ نظر)

منبع
www.fs.fed.uswww.ncbi.nlm.nih.gov

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
5 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهراب
سهراب
3 ماه قبل

سلام من معتاد هستم چه گیاهبخورم برای ترک کردن

مینا
مینا
5 ماه قبل

سلام خسته نباشید من تیروییدم جراحی کردم الان بعداز۸ماه وقتی اعصبانی میشم پاهام بیحس میشه آیا این گیاها برای درمان بیماریم خوبه

نسرین علیزاده
نسرین علیزاده
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید من به انتی بیوتیک ها حساسیت دارم طوری که بعدا به خاطر روده هام باید به دکتر گوارش برم الان متاسفانه سرما خوردگی و گلو درد دارم من میتونم دمنوش پونه برای گلو م و سرماخوردگی یا استامینوفن ۵۰۰ هم بخورم ممنون میشم از لطفتون راهنماییم کنین

طلوع
طلوع
11 ماه قبل

برای فرد آلزایمری پدر ۹۵ ساله که دائم اضطراب و بیقراری داره و توهم داره و میخواد به جای نامعلومی بره و نمیخوابه و اصلا حرف گوش نمیکنه چکار کنیم و چی بدیم که آرام بشه؟

ضمنا بعضی داروهای آلزایمر رو هم مصرف میکنه. ریواستیگمین ممانتین یاسنال دیپ وایز سیتالوپرام
واقعا همه رو کلافه میکنه

گل محمدمددی
گل محمدمددی
1 سال قبل

سلام علیکم من شخصی بسیار تندخویم ایا وضظفم چیست چی کار کنم ازین عم اذادشود

دکمه بازگشت به بالا