گوشت اضافه پشت گوش

سوال بیمار درباره گوشت اضافه پشت گوش

سلام،من ۲۰سالمه چن سال پیش بصورت سنتی گوش راستم رو سوراخ دوم کردم بعد از چند وقت شروع به خارش کرد و گوشت اضافه درآورد رفتم دکتر گفتن که باید جراحی کنم بعد از چن وقت دوباره شروع به رشد کردن کرد تقریبا به اندازه یه لوبیا شد،به دکتر پوست مراجعه کردم گفتن باید لیزر کنم،حدودا ۶ماهه لیزر کردم و چن مرتبه هم تزریق آمپول داشتم الان دوباره به سرعت شروع به رشد کردن کرده لطفا راهنمایی کنید چه کنم بنظرتون برای پشت گوش میشه از ورقه سلیکونی استفاده کرد؟
با سلام، شرایط پوست بدن شما به گونی حساس است که با اسکار بعد از جراحی و دستکاری های پوست واکنش نشان می‌دهد با متخصص جراحی زیبایی مشورت کنید.
۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tki
tki
1 سال قبل

سلام
من پیرسینگ گوش انجام دادم ۱ ماهه پیش
الان حدود ۱ هفتس که یکم پشت گوشم گوشت اضافه آورده
چیکار باید بکنم؟

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط tki
Azar
Azar
1 سال قبل

سلام
من تقریبا نزدیک ب ۸ ماه میشه غضروف گوشمو سوراخ کردم اما هنوزم خوب نشد علاوه بر عفونت گوشت اضافی آورد واقعا نمیدونم چیکارش کنم هر راه حلی هم استفاده کردم اما اوکی نشده

دکمه بازگشت به بالا