داروی دیازپام | کاربرد ، مقدار و روش مصرف ، عوارض جانبی و میزان مصرف | Diazepam

نحوه مصرف، موارد احتیاط و نکات ضروری داروی دیازپام

 داروی دیازپام Diazepam

دیازپام دارویی است که پزشکان از آن برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم عضلات، اختلالات خواب و یا اختلالات ترس استفاده می کنند. علاوه بر این ها از این دارو برای تسکین اضطراب و جلوگیری از تشنج نیز استفاده می کنند. این دارو در بازار به شکل قرص و آمپول و فرم مایع خوراکی وجود دارد که پزشک با توجه به شرایط شما آن را تجویز می کند. قرص های دیازپام در دوزهای مختلفی مانند ۲، ۵ و ۱۰ وجود دارد که در جعبه هایی به تعداد ۱۰۰ عدد، بسته بندی شده اند. دیازپام در دسته داروهای بنزودیازپین قرار دارد و با آرامش مغز و اعصاب کار می کند.

نحوه استفاده از داروی دیازپام 

نحوه مصرف این دارو به شکل داروی انتخابی شما بستگی دارد البته دیازپامی که به شکل قرص می باشد به  راحتی و خوبی جذب بدن می شود در حالی که شکل آمپول آن به صورت آهسته و به طور نامنظمی جذب می شود. البته باید به یاد داشته باشید که جذب  آمپول دیازپام سریعتر خواهد بود اگر به عضله دلتوئید تزریق شود. پزشکان از دیازپام برای درمان بیماری هایی مانند سردرد، اضطراب، لرزش، درمان اضافه صرع میوکلونیک، سندرم قطع مصرف الکل، درمان ترس بیش از اندازه و اسپاسم هایی در عضلات رخ می دهد بهره می گیرند. از این دارو برای درمان برخی از بیماری هایی که کوتاه مدت نیز هستند می توان استفاده کرد مانند زمانی که بی خوابی و اضطراب شما قرار است درمان شود یا زمانی که به دلیل مسمومیت دچار تشنج و گرفتگی عضلات شده اید. مقدار مصرف دیازپام با توجه به نوع و سن افراد متفاوت می باشد. اگر از فرم خوراکی این دارو برای افراد بزرگسال استفاده می کنید باید به مقدار سه بار در طول روز با دوز ۲ میلی گرمی باشد. فراموش نکنید که مقدار مصرف دیازپام برای افراد مسن باید نصف مقداری باشد که یک فرد بالغ مصرف می کند. اما از فرم خوراکی این دارو در کودکان برای درمان راه رفتن در خواب هنگام خواب استفاده می شود. از فرم تزریقی این دارو در بزرگسالان و کودکان در مواردی حاد استفاده می شود. به هیچ وجه خودسرانه مقدار مصرف را کاهش یا افزایش ندهید. پزشکان اغلب برای مصرف شکل مایع تجویزات جدایی ارائه می دهند و از نظر پزشکان دیازپام فرم مایع را می توانید با غذاها یا نوشیدنی های مایع مخلوط کنید اما فراموش نکنید که بلافاصله بعد از مخلوط کردن آن را مصرف کنید.

دریافت مشاوره آنلاین

جستجو همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

اثرات جانبی داروی دیازپام

به خاطر داشته باشید که پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است زیرا او با توجه به شرایط پزشکی شما قضاوت کرده است که سود داروی دیازپام برای شما بیشتر از عوارض آن خواهد بود و بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می کنند عوارض جانبی جدی ندارند ولی این موضوع دلیلی بر خود درمانی نمی باشد.

  • از جمله عوارض جانبی که مصرف این دارو به وجود می آورد سر درد، خواب آلودگی، افزایش ترشحات بزاق، گیجی، افت فشارخون، درد در ناحیه شکم، اختلالات خونی، تغییر میل جنسی، یرقان و احتباس ادرار می باشد.
  • هنگام استفاده از این دارو عوارضی مانند ترومبوفلبیت نیز گزارش شده است.
  • در برخی موارد مصرف دیازپام می تواند باعث بروز عوارض جانبی جدی مانند اختلالات ذهنی، لرز، به وجود آمدن زخم هایی در دهان، تب، مشکلات تنفسی، خارش پوستی، اضطراب، به وجود آمدن مشکلاتی در تکلم، بی خوابی و به وجود آمدن مشکلات قلبی شود. در صورتی که با این علائم رو به رو شدید سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • در مصرف این دارو زیاده روی نکنید چرا که مصرف بیش از اندازه این دارو می تواند اعتیاد آور باشد.

داروی دیازپام

موارد احتیاط داروی دیازپام 

  • قبل از مصرف این دارو باید سابقه پزشکی خود را به پزشک اطلاع دهید به خصوص اگر بیماری های خاصی مانند مشکلات تنفسی مانند نارسایی حاد تنفسی، مشکلات کبدی، اضطراب، حالات فوبیک، بیماری ضعف در عضلات ، افرادی که بیماری سایکوز مزمن دارند و یا افرادی که اختلالات ذهنی دارند یا داشته اند.
  • مصرف این دارو در افراد مسن و افرادی که از بیماری های کلیوی و کبدی رنج می برند باید تحت نظر پزشک باشد.
  • به هیچ عنوان دیازپام ر خودسرانه مصرف نکنید و یا به اطرافیانتان که حالتی مانند حالات شما دارند تجویز نکنید.
  • پزشکان برای جلوگیری از عوارض مصرف بلند مدت این دارو، مقدار مصرف را به مرور زمان کاهش می دهند تا فرد دچار آسیب نشود.
  • انفوزیون وریدی دیازپام را نباید در منزل یا در مکان های بدون تجهیزات انجام داد بلکه برای این کار باید حتما به اورژانس مراجعه کرد.
  • به هیچ عنوان تزریق وریدی این دارو را نباید سریع و یکجا انجام داد چرا که این کار می تواند باعث بروز آپنه و یا ایست قلبی شود بلکه باید برای تزریق هر ۵ میلی گرم یک دقیقه زمان بگذارند.
  • تزریق دیازپام بسیار حساس می باشد، بنابراین تزریق نباید از طریق مچ دست و یا مچ پا انجام شود.
  • فراموش نکنید که تزریق عضلانی این دارو زمانی توصیه می شود که فرد نتواند این دارو را به صورت وریدی و یا خوراکی مصرف کند.
  • در زمان دوره مصرف این دارو رانندگی نکنید و تا می توانید کار سنگین انجام ندهید.
  • دیازپام برای تسکین اضطراب ، اختلالات خواب ، و اختلالات هراس تجویز می شود. این دارو همچنین به عنوان ضد تشنج و شل کننده ماهیچه اسکلتی استفاده می شود.
لطفا قبل از مصرف این دارو از پزشک مورد نظر خود یا یکی از صد ها پزشک آنلاین پذیرش۲۴، به صورت متنی یا تلفنی روش مصرف این دارو را بپرسید.

تداخلات دارویی داروی دیازپام 

  • یکی از مسائل مهمی که وجود دارد این است که تداخلات دارویی ممکن است خطر ابتلای شما به عوارض جانبی را افزایش دهد یا اینکه نحوه عملکرد دارو را تحت تاثیر قرار دهد.
  • دیازپام را همراه برخی از دارو ها مانند ضد دردهای مخدر،مهار کننده های مونوآمینواکسید، درزپین، داروهای ضعیفکنند اعصاب مرکزی، ریفامپین، ایزونیازید، بیهوش کننده های مرکزی و متیل دوپا استفاده کرد.
  • اگر باید عمل جراحی انجام دهید مصرف این دارو را به پزشک معالج و کادر درمان اطلاع دهید چون دیازپام فشار حون را به شدت کاهش می دهد و باعث شوک در حین عمل حراحی می شود.
  • برخی از مواد مانند آنتی اسید ها می توانند جذب این دارو را با تاخیر رو به رو کنند.
  • مصرف این دارو همراه با کارباماز باعث بروز اختلالاتی در متابویسم می شود.
  • مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی به هیچ عنوان توصیه نمی شود مگر اینکه به دستور پزشک باشد.

نحوه مصرف داروی فراموش شده داروی دیازپام 

دارو را باید مطابق دستور پزشک و یا پزشک آنلاین متخصص، و در مدت زمان هایی که تعیین کرده است، مصرف کنید و در صورتی که مصرف دارو را فراموش کردید یا به هر دلیلی نتوانستید آن را مصرف کنید به محض اینکه متوجه شدید دارو را مصرف کنید. اگر به زمان مصرف مقدار بعدی دارو نزدیک هستید از مصرف مقدار داروی فراموش شده صرف نظر کنید . به هیچ عنوان برای جبران مقداری از دارو را که فراموش کرده اید مصرف کنید، مقدار مصرف بعدی خود را دو برابر نکنید. باید توجه داشته باشید که استفاده بیشتر از مقدار توصیه شده این دارو دوره درمان شما را نه تنها کوتاه تر نخواهد کرد بلکه ممکن است دوره درمانتان را طولانی تر کند.

نحوه نگهداری از داروی دیازپام 

  • دیازپام را مطابق دستورالعمل های روی محصول یا مطابق دستورات پزشک نگهداری کنید.
  • این دارو باید به دور از رطوبت و نور و در دمای اتاق یا پایین تر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  • فرم مایع دارو را به هیچ عنوان در فریزر نگهداری نکنید.
  • دور از دسترس کودکان و حیوانات باشد.
  • دارو را به هیچ عنوان در حمام نگهداری نکنید.

شما عزیزان می‌توانید هرسوالی که در باره این دارو داشتید، در قسمت نظرات از ما بپرسید. پزشکان متخصص پذیرش۲۴، به شما پاسخ خواهند داد.

شروع گفت و گو با پزشک متخصص

۳/۵ (۱۵ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
141 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
وحید
3 روز قبل

ما چقدر بدبختیم که اینجا یک بحث ترک یک نوع اعتیاد گذاشتن بعد یکسری تبلیغ داروهای اعتیادآور دیگه میکنن بدتر از این یه عده دنبال خرید داروهای مرگ آور هستن بابا شما همون ادامه بدید

حمله پانیک
حمله پانیک
4 روز قبل

من دیشب دچار حمله شدم ضربان قلبم روی۱۲۰بود لرزش بدن سر گیجه درد دست چپ داشتم و حالم به شدت بد بود دکتر بهم دیازپام تزریق کرد منگ شدم آروم شدم خوابیدم امروز ظهر از خواب بیدار شدم ولی همچنان سمت چپ سینه ام درد میکنه با رضایت خودم از بیمارستان خارج شدم الان باید چیکار کنم

آخرین ویرایش 4 روز قبل توسط حمله پانیک
محمد
محمد
26 روز قبل

دیازپام های ایرانی انگار کچ شدن هیچ تعصیری ندارن

امید
امید
1 ماه قبل

برای خودکشی چند قرص دیازپام نیاز هست
که دیگه برگشتی نباشه

مریم
مریم
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

من دو ماه پیش ۱۲۰ تا دیازپام ۱۰ خوردم، بعد از شستشوی معده یک هفته بیهوش و منگ بودم بعدم منتقل شدم به بیمارستان اعصاب و روان تا یک ماه اونجا بودم.
شاید اگه چند ساعت دیرتر پیدام می‌کردند کارساز بود متاسفانه نجاتم دادند. الان تو فکر یه راه مطمئن‌ترم

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط مریم
نفس
نفس
پاسخ به  مریم
19 روز قبل

خدا شفات بده نفهم بی عقل

مازیار
مازیار
1 ماه قبل

سلام میگم چند عدد باید قرص خورد که آدم بمیره

مهدی
مهدی
پاسخ به  مازیار
22 روز قبل

یک عددقرص برنج بخور برگشت نداره

محمد جواد اکبرپور
محمد جواد اکبرپور
پاسخ به  مازیار
19 روز قبل

با اجازه یِ ریش سفیدا، خیلی بیخود میکنی که بخای همچین غلطی بکنی..
حالا دوسداری نفله بشی، بهت قرص آمیتریپتلین ۵۰ یا۱۰۰ پیشنهاد میکنمکه، مستقیم بلیط جهندم واستون رزرو میشه،، در ضمن بلیط بازی دربی که تو جایگاهِ وی ای پی هستش رایگان رزرو میشه برات..البته تو بُعد روحانی میتونی بری استادیوم.کپک

علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

دوستان مصرف قرص از هرویین بدتر و سخت تر است . اشتباهی سنگین و سخت است . دوماً ترک سرخود خطرناک است .در کنگره شصت هزار ها نفر به رهایی رسیدن .بروید تحقیق کنید بعد تصمیم به ترک بگیرید.

علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

سلام دوستان بنظرم هرکس هرویین مصرف کنه بهتر از قرصهای دیازپام و غیره است ۲کسیکه معتاده به صورت سر خود مواد مخدر را ترک نکنه که محاله و یک مقدار سختی به خودث میدی بعد از نو مصرف میکنی . دوستان معتاد برای ترک مواد فقط یک راه هست .به کنگره شصت در شهر خودتان مراجعه کنید . راه دیگری وجود ندارد . اشتباه نکنید.فقط. کنگره شصت

۴۰تاقرص دیازپام ۱۰خوردم حیف چیزیم نشد،فقط کمی منگن
۴۰تاقرص دیازپام ۱۰خوردم حیف چیزیم نشد،فقط کمی منگن
2 ماه قبل

محسن

مرتضی
مرتضی
2 ماه قبل

سلام من دیازپام ۱۰ خوردم ،کلیه ام به شدت زده به درد چه کنم

مرتضی
مرتضی
2 ماه قبل

سلام

بیمار
بیمار
2 ماه قبل

سلام عرض ادب خدمت دوستان
من مدتی هست ک اعتیاد دارم ب متادون
روزانه ۷عدد قرص متادون ۴۰میلی و ۲عدد قرص ترامادول ۲۲۵ مصرف میکنم نزدیک دو سال هست زندگیم نابود شده همه چیو ازم گرفت میخام ترک کنم تو دوران ترک تا ۲۵روز اصلن خواب ندارم عذابم میده اگه دیازپام ۱۰مصرف کنم میتونم تو دوران ترک اعتیاد حتا شده واسه ۱۰دقیقه بخوابم ؟لطفا رهنمایی کنید ممنونم

محمد
محمد
پاسخ به  بیمار
2 ماه قبل

سلام اول دوزخوردن متادون کم میکردی که این زمان بره آدمی که‌روزی۷تامتادون بخوره بعدناگهانی قطع کنه دچارمشکلات عصبی وخیلی جدی میشه

آرین
آرین
پاسخ به  بیمار
1 ماه قبل

بله میتونی آمپول دیازپام بزنی راحت بخوابی

سامان
سامان
2 ماه قبل

باسلام‌هرویین‌مصرف‌میکردم‌مدت‌۴۰روزه‌شبی‌۶کلونازپ۵مصرف‌میکنم‌ایابه‌اعتیادم‌کمک‌میکنه‌‌وعواض‌خطری‌برای لغزش‌داره‌یانه‌ممنون‌میشم

محمد
محمد
پاسخ به  سامان
2 ماه قبل

مصرف قرص ازهمه بیشتراعتیادآوره سعی کن مصرف قرص کم کنی اونم نه ناگهانی کم کم ازقرص کم کن روزی اندازه یک ارزن ازقرص کم کن بعداز۵روزدوبرابرقبل کم کن بعدهر۵روزپنج‌روزکم کن

Niloofar
Niloofar
پاسخ به  سامان
1 ماه قبل

بنظرم قرص دیازپام اصلا اعتیادآور نیست.این یک تلقین بع خودهستش.چون من خودم الان ۳ماه مصرف میکنم والان ۴ماه و۱۰روزاصلا نخوردم وهیچ دردوحسی ندارم

حامد
حامد
پاسخ به  سامان
1 ماه قبل

دادا رو چه حسابی انقد قرص؟لازم نبوده…کمش کن و زودی تمومش کن

محمد جواد اکبرپور
محمد جواد اکبرپور
پاسخ به  سامان
19 روز قبل

عزیز برادر..قرص رو هم به ماده یِ مخدر مصرفیت اضافه کردی..تنها راه ترک مواد قرار گرفتن بیمار تو جمع همنوع و همدرداشه که واسه ترک مراجعه کردن به کمپ یا کلینیک ترک مواد..کمپ ترک اعتیادی که عاری از هرنوع مواد مخدر باشه. بعدشم، بار اول که اقدام کردی و رفتی کمپ واسه ترک، اگه ترک بکنی بازی رو بردی ،درغیر اینصورت بهت قول شرف میدم، شک نکن که در اینده ترک کردن کمپ هم به اعتیادت اضافه میشه.. خخخخ. وسلام

محمد
محمد
3 ماه قبل

هرکسی هر قرصی خواست من برایش میارم هر چنتا بخواد

رها
رها
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سلام قرص کلوناز هم داری

رضا
رضا
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سید پل ارتباطی بذار بت وصل شیم لااقل

ماری
ماری
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

شمارتونو میدین چون واقعا یه دارویی نیاز دارم که کسی نمیده

مریم احمدی
مریم احمدی
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سلام من قرص دیازپام۱۰

می خواهیم

وحید
وحید
پاسخ به  مریم احمدی
24 روز قبل

چند ورق میخای

زهرا
زهرا
پاسخ به  وحید
16 روز قبل

سلام میتونی برای منم جور کنی؟؟

هانی
هانی
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سیانور

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

کپسول سیانور داری؟

دکتر گوهری
دکتر گوهری
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

بیجا میکنی مگه دکتری،خوتا جمع کن وگرنه جمعت میکنم
چه بلایی داری سر مردم بیچاره میاری؟

آرین
آرین
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

میتونی برام کلوندین بیاری

Niloofar
Niloofar
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

سلام من قرص کلونازپام ومتادون میخام .چچوری بدستم میرسه؟

جواد
جواد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

من میخوام تو واتس برام پیام بزار پذیرش ۲۴
۰۹۲۲۲۴۹۶۳۱۶

علی
علی
پاسخ به  محمد
23 روز قبل

من پنج ورق دیاسپام ده میخوام

علی
علی
پاسخ به  محمد
23 روز قبل

میشه برام جور کنی

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی
پاسخ به  محمد
20 روز قبل

قرص برنج میخام

علی حسینی نسب
علی حسینی نسب
پاسخ به  محمد
16 روز قبل

تو دکتری ؟ جواز توزیع دارو داری ؟ فکر نمیکنی این کارت درست نیس ؟

کریم
کریم
3 ماه قبل

سلام میشه قرص دیازپام ۵ میلی رو از وسط نصف کنیم و مصرف کنیم؟

محمدسام
محمدسام
پاسخ به  کریم
1 ماه قبل

من قرص دیازپام ۵خوردم یک ساعت گذشت ولی انگارنه انگار خوابم نمیبره چقدرطول میبره قرص اثرکنه خوابم ببره

مریم
مریم
3 ماه قبل

سلام، آیا مصرف ۱۰۰ عدد دیازپام ۱۰ منجر به مرگ می‌شه؟

محود
محود
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

ن ۲۰۰تا کلوناز با ۱۵۰سیسی متادن

امین
امین
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

بله

هانی
هانی
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

مال من نشد شما نکنید چون عوارض داره

آرین
آرین
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

چرا میخوای بیمری

مریم
مریم
پاسخ به  آرین
19 روز قبل

برادرم دار و ندارم را بالا کشیده، همه سرمایه‌ام دستشه و کاری از دستم بر نمیاد. من موندم و یه بچه و کلی هزینه و بدهی.
اینجوری مجبور می‌شه لااقل طلبم را به بچه‌ام پرداخت کنه. تو وصیتم همه چیزا نوشتم

ساینا
ساینا
4 ماه قبل

کسی میتونه برای من قرض دیازپام تهیه کنه بدون نسخه پزشک نمیدن من دانشجوام و مشکل خواب و استرس دارم اگه امکانش هست چند برابر پول میدم ممنون

محمد
محمد
پاسخ به  ساینا
3 ماه قبل

سلام ..شما دانشجو هستین ..گفتین قرص میخوایین ..

محمد
محمد
پاسخ به  ساینا
3 ماه قبل

محمد چند بسته می خواهید

محود
محود
پاسخ به  ساینا
3 ماه قبل

اره هر چنتا خشاب ک بخوای انواع و اقسام قرس هوایی ک بدون نسخه نمی‌دن من برات میارم

حسین
حسین
پاسخ به  ساینا
2 ماه قبل

سلام داداش کجا هستی چی میخوای برادردرخ

محمد
محمد
پاسخ به  ساینا
2 ماه قبل

شماکدوم شهرستان ساکن هستی

مریم
مریم
پاسخ به  ساینا
1 ماه قبل

بنزودیازپین‌ها اعتیادآورند به ویژه دیازپام و آلپرازولام، ملاتونین برای تنظیم خواب بهتره

آرین
آرین
پاسخ به  ساینا
1 ماه قبل

بله من میتونم

حیدری
حیدری
4 ماه قبل

سلام‌خسته‌نباشید سالمند ۹۸ ساله من بی خاب داشت دوشب پیش دیازپام۵ دادم بهش الان روز سومش هست هنوز به خودش نیومده چکار باید کنم

محود
محود
پاسخ به  حیدری
3 ماه قبل

بزار تو حال خودش باشه کم کم بیدار میشه

دکتر گوهری
دکتر گوهری
پاسخ به  حیدری
1 ماه قبل

دکتر تجویز کرده بود یانه،
هرچی سریعتر به دکتر مراجعه کن

علیرضا
علیرضا
4 ماه قبل

سلام دوست من میخواستم بدانم مصرف ۴۰ عدد قرص دیازپام ۱۰ بصورت یکجا چه عوارضی دارد

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  علیرضا
4 ماه قبل

ننت گاییده میشه

ساینا
ساینا
پاسخ به  علیرضا
4 ماه قبل

میخوای خودکشی کنی؟تونستی واسه منم تهیه کن تنکیو

امین
امین
پاسخ به  علیرضا
3 ماه قبل

من سه تاشو خوردم چپه شدم
حتما با ۴۰عدد میمیری

محسن
محسن
5 ماه قبل

سلام .آقا این زن من با بدبختی میده بهم سرد مزاج دهن منو گاییده.حالا من امشب میخوام بهش دوتا دیار پام ده بندازم توی دوغ بهش بدم بعد سیر بکنمش آیا جواب میده

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  محسن
5 ماه قبل

قشنگ معلومه چرا ازت دوری میکنه تو خودت مشکل داری میخوای بهش تجاوز کنی اینجوری؟! اقای محترم برو پیش مشاور خودتو درمان کن بعد یقه ی زنتو بگیر بیچاره زنت

pgb
pgb
پاسخ به  محسن
4 ماه قبل

حرامزده ول کن زنتو

محمدسام
محمدسام
پاسخ به  pgb
1 ماه قبل

عجب

امین
امین
پاسخ به  محسن
3 ماه قبل

با دو عدد از حال میره ولی میفهمه باهاش چیکار میکنی چهار یا پنج عدد مناسب تر هست

مهدی
مهدی
پاسخ به  امین
1 ماه قبل

داداش ۵عدد دیازپام چند?

رضا
رضا
پاسخ به  محسن
3 ماه قبل

اره میتونی هر جوری که خواستی

بیمار
بیمار
پاسخ به  محسن
2 ماه قبل

واقعا اینجوری مشکلتو حل میکنی متاسفم
زنه بیچاره

دکتر گوهری
دکتر گوهری
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

لطفا این کار را نکن بیچاره چه گناهی کرده مگه!!

عابدی هستم
عابدی هستم
6 ماه قبل

باسلام درد عصلانی درقسمت ران پاهام داشتم همچنین مقدار خیلی کمی تریاک مصرف میکنم آیا واقعا احتیاجه این آمپول را مصرف کنم مرسی

محسن منصوری
محسن منصوری
9 ماه قبل

سلام دیازپام چند ساعت خواب بهمراه دارد

محمودی
محمودی
پاسخ به  محسن منصوری
9 ماه قبل

سلام داروی دیازپام چند دقیقه قبل از خواب مصرف کنیم

آذر هستم
آذر هستم
پاسخ به  محمودی
5 ماه قبل

دکتر برای منییر دیازپام ۱۰ داده یا ضرر دارد.

ارش
ارش
پاسخ به  محمودی
3 ماه قبل

معلوم نیس

محمدسام
محمدسام
پاسخ به  محمودی
1 ماه قبل

منم همین سوال دارم

سارا
سارا
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید دو شب پیش بخاطر تپش قلبی که داشتم رفتم پیش دکتر عمومی بهم نصف دیازپام زدن از اونشب اصلا حالم خوب نیست استرس و اضطراب گرفتم احساس افسردگی میکنم دلم میخواد همش گریه کنم اصلا انگار گیجم چیکار کنم؟

azim kari
azim kari
10 ماه قبل

سلام کودک ٢ساله که سابقه تب تشنج دارد آیا در صورتى که تب کرد ودر صورت پایین امدن تب باید دیازپام داد یا نیاز نیست

صابر
صابر
10 ماه قبل

سلام بچه ۱۸ ماهه باید هر وقت تب کرد دیازپام استفاده کنه، تا ۵ سالگی آیا لازم که دوز دارو با افزایش سن بالا ببرم الان دیازپام ۲ مصرف میشه هر ۸ساعت دو عدد در صورت تب

امین
امین
پاسخ به  صابر
3 روز قبل

چرا مگه دکتر گفته؟
بد نیست؟

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

سلام من هرروز دیاز میزنم هفته پیش بعد اززدن امپول پای راستم خالی کرد ودرحال حاضر زیرو روی پام سوزش داره وماهیچه ام گرفته متشکرم

ایرج
ایرج
10 ماه قبل

سلام من هر روز امپول دیازپام میزنم هفته پیش بعداززدن امپول پام خالی کرد والان هم عضله پای راستم گرفته وروی پا وزیر پام سوزش داره چه کا رکنم دکتر متشکرم

mary
mary
1 سال قبل

سلام
قرص دیازپام در طولانی مدت مصرف بشه باعث الزایمر میشه ؟
و قرص دیازپام به کبد اسیب میزنه ؟
اگر کسی بخواد مصرفش رو قطع کنه چه مدت طول میکشه و مشکلی براش پیش نمیاد؟

ندا زارع
ندا زارع
1 سال قبل

همسرم دبشب یه بسته دیازپام خوردده
چیکار کنم؟
زنده میمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟❤❤❤❤❤❤❤❤❤ منظورم به جعبه س

مهدی
مهدی
پاسخ به  ندا زارع
1 سال قبل

الان زندست؟

محمد
محمد
پاسخ به  ندا زارع
3 ماه قبل

ی زن دیگه بگیر اون دیگه خدا رحمت کند

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام قرص دیازپام برای بچه یک سال ودوماه چ مقداربایدمصرف شود

امین
امین
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

اصلا نباید مصرف بشه

محمد
محمد
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

کجا به بچه یک سال قرص دیازپام می دهند خیلی خطرناکه

محمودی
محمودی
1 سال قبل

ایاقرص دیازپام رومیشه بدون نسخه تهیه کرد

محمد
محمد
پاسخ به  محمودی
3 ماه قبل

بله

محمد
محمد
پاسخ به  محمودی
3 ماه قبل

داروخانه آشنا باشه بهت می ده

محود
محود
پاسخ به  محمودی
3 ماه قبل

آشنا میخواد

مهدی
مهدی
پاسخ به  محمودی
1 ماه قبل

بله

حسام
حسام
1 سال قبل

سلام برای کودک ۳ساله قرص دیازپام ۵کامل بخوره خوبه یا نصفه؟

امین
امین
پاسخ به  حسام
1 سال قبل

نصفه چون قوی قرص دیازپام ممکنه مشکل تنفسی بیاره

هلن
هلن
پاسخ به  حسام
5 ماه قبل

یاخدا کودک ۳ساله دیازپام واسه چیشه

مهدی
مهدی
1 سال قبل

آیا دیازپام بعد یک هفته ترک مواد ،برای اختلال خواب میشود استفاده کرد.برای چند شب.

محمد.
محمد.
پاسخ به  مهدی
1 سال قبل

سلام
برای اختلال در خواب بعد از ترک مواد مخدر میشه از دیازپام ۵ استفاده کرد؟

امین
امین
پاسخ به  محمد.
1 سال قبل

بعله ولی برای مدت کوتاهی چون وابستگی دارد

مریم
مریم
پاسخ به  محمد.
1 ماه قبل

برای بعد از ترک، کلونازپام بهتر از دیازپامه

امین
امین
پاسخ به  مهدی
1 سال قبل

اگر چند شب باشد بعله بیشتر از یک هفته بی خوابی را بدتر میکند

امین
امین
پاسخ به  امین
1 سال قبل

با قطع مصرف ان

مهدی
مهدی
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

ببخشید دیازپام کدومشون قیترهست۲یا۵یا۱۰

محمد
محمد
پاسخ به  مهدی
3 ماه قبل

معلومه هر چه دوزش بیشتر قوی تر هست ۱۰قوی هست

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام پدرم دیابتی است مشکل کبد چربی دارد به نظر شما قرص دیازپام بدم ضرری ندارد

امین
امین
پاسخ به  محمد
1 سال قبل

اگر مشکل کبد دارن مصرف نباید کنند چون آنزیم کبد بالا میبره

حسنی
حسنی
1 سال قبل

همرای دیاز پام تجاوز میشه کرد

مستعان
مستعان
پاسخ به  حسنی
1 سال قبل

اگر ورق برگشت چکارمی کنی

نازنین
نازنین
1 سال قبل

سلام قرص دیازپام ۲مصرف میکنم حساسیت کردم چکار کنم برای خوابم مصرف کردم

امین
امین
پاسخ به  نازنین
1 سال قبل

از زولپیدم استفاده کنید

محسن طهماسبی
محسن طهماسبی
1 سال قبل

از آمپول دیازپام چیزی هست

زینت ارمندپور
زینت ارمندپور
1 سال قبل

چطور دیازپام پنج میل رو جهار میلش رو حل کنم واسه سن جهار سال و ده ماه

امین
امین
پاسخ به  زینت ارمندپور
1 سال قبل

یک چهارم ازش کم کنید ولی مواظب باشید مشکل تنفسی نگیرن

یگانه
یگانه
1 سال قبل

خوردن ده تا قرص دیازپام چیکا میکنه

زهرا
زهرا
پاسخ به  یگانه
1 سال قبل

خدابیامرزه

امین
امین
پاسخ به  یگانه
1 سال قبل

اگه مصرف نکرده باشید تا به حال ده تا ممکنه شما وارد کما کنه یا تکلم زبون بگیرین یا توهم بزنید

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط امین
علی
علی
1 سال قبل

سلام وخسته نباشید بعد از خوردن دیازپام میشه با مقدار کمی الکل مصرف کرد مشکلی پیش نمیاد

محمد جعفری
محمد جعفری
پاسخ به  علی
1 سال قبل

الکل مصرف میکنی که دیازپام برات تجویز کردن

امین
امین
پاسخ به  علی
1 سال قبل

این دو ضد هم هستن پس نکنید این کار به هیچ وجه

حامد
حامد
1 سال قبل

با سلام پسرم ۶ سال دارد دکتر برای اینکه بخواهد مجرای ادراری پسرم رو جراحی کند گفته یک ساعت قبل از جراحی ۲ عدد قرص دیازپام بخورد بعد بعد جراحی شود آیا مشکلی ندارد که ۲ تا قرص دیازپام ۲ بخورد؟

امین
امین
پاسخ به  حامد
1 سال قبل

خیر زیرا قرص دیازپام باعث میشود ادرار مدتی بند بیاید

حکیمه
حکیمه
2 سال قبل

سلام همسر من روزی ی بسته یا قرص دیازپام میخوره یا امپولشو میزنه چیکار. باید بکنم مطمنم معتاد دیازپام شده همش تو چرت سیگار از دستش میوفته وقتی اون حالت رو میبینم دیونه میشم شما بگین من چیکار کنم

سیدزمان تلاش
سیدزمان تلاش
پاسخ به  حکیمه
2 ماه قبل

سلام لطفا میتونیدبرایمن تهیه کنید حاضرم پول زیاد بدم خاهیش مکنم شدیدالازیم دارم شمارمومیزارم هیچ باکی ندارم هم دعا میکنم هممدیونش میشم
۰۹۱۹۵۱۷۸۲۸۰

بابک
بابک
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من بیخوابی شدید دارم قرص دیازپام ۱۰ استفاده کردم جوابگو نبود چند عدد از قرص را بخورم تا یه خاب عمیق راحت داشته باشم

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  بابک
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
با تشکر از ثبت مشکل شما
کامنت شما توسط پزشک متخصص دیده شد اما نیاز به شنیدن شرح بهتر و بیشتری از بیماری شما دارد.
لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین داروسازی گفت و گو کنید .
مشاوره آنلاین با پزشک داروسازی

نیلو
نیلو
پاسخ به  بابک
1 سال قبل

سلام شما چطور تونستید دیازپام بخرید؟به من بدون نسخه نمیدن،میشه اگه امکانشا دارید به من کمک کنید برای تهیش،حتی پول براتون بریزم برام ارسال کنید،من واقعا مشکل خواب دارم و نیاز دارم به این قرص

سجاد
سجاد
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

سلام ب آیدی اینستام پیام بزاریدsajjad_kingo0

مهدی قا/
مهدی قا/
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

سلام من ۱۰سال پیش هریون وقرص دیاز ولو از پام وکلوناز پام به تعداد بالا مصرف میکردم ترکش کردم حالا چند ساله دوباره مصرف هریون شروع کردم میخام با آمپول دیاز پام ترک کنم بنظرون تشنجی برام نمیاره

امین
امین
پاسخ به  مهدی قا/
1 سال قبل

دیازپام خودش زد تشنج

امین
امین
پاسخ به  نیلو
1 سال قبل

برید پیش متخصص اعصاب بگین من قبلاً خوردم خوابم تنظیم بوده اگه میشه همون بنویسین چون بقیه قرصا اثر ندارن

رضا
رضا
پاسخ به  نیلو
6 ماه قبل

سلام …چخش دارو دارم ….شما کدوم شهر هستین ….

بهاره
بهاره
پاسخ به  نیلو
5 ماه قبل

عزیزم بجای دیازپام از قرص ملاتونین استفاده کن اعتیاد نداره تنظیم خوابتم دقبق میکنه

امین
امین
پاسخ به  بابک
1 سال قبل

ببنید شما دو عدد بخورین زیر زبون بزارین اکه اثر نکرد پیش روان شناس برید چون دهنتون خیلی درگیره

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

سلام آیا آمپول دیازپام به شخص بزرگ سال با آب مقطر رقیق گردد یا خیر ؟

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
با تشکر از ثبت مشکل شما
کامنت شما توسط پزشک متخصص دیده شد اما نیاز به شنیدن شرح بهتر و بیشتری از بیماری شما دارد.
لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین داروسازی گفت و گو کنید .
مشاوره آنلاین با پزشک داروسازی

امین
امین
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

عضلانی.زده می‌شود نیاری به رفیق کردن ندارد

محمد
محمد
پاسخ به  امین
4 ماه قبل

سلام من دیشب برای اولین بار قرص دیازپام گرفتم از اونای که شبیه موشک هستن فقط یادم رفت به دکترم بگم چندساعت یک بار باید استفاده کنم

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

میشه بهم بگین ممنون میشم چون حالم خیلی داغونه

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

هر۳ ثانیه یکی

دکمه بازگشت به بالا