چگونه می‌توانیم پسر باردار شویم؟

همه ی اطلاعاتی که برای باردار شدن فرزند پسر نیاز دارید بدانید

آیا از راهکارهای پسر باردار شدن به جای دختر آگاهی دارید؟

پسردار شدن ممکن است آرزوی خیلی از افراد باشد. این دسته از افراد برای پسردار شدن راه‌های زیادی را امتحان می‌کنند. برای بارداری جنین پسر شما می‌توانید روش‌های مختلفی را انجام دهید.

این روش‌ها شامل بارداری با توجه به زمان تخمک‌گذاری، تغذیه مناسب برای بارداری پسر و غیره می‌باشد. بدون شک افرادی دوست دارند فرزند پسر داشته باشند برای داشتن فرزند پسر حاضرند همه این روش‌ها را امتحان کنند. شاید برای شما عجیب باشد اما واقعا می‌شود با رعایت چند نکته تا حد زیادی در تعیین جنسیت جنین خود دست داشته باشید. البته این نکته به هیچ عنوان صد در صدی نبوده و خدای متعال تعیین‌کننده اصلی جنسیت فرزندان است. با این وجود با روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌توانید تا حد بسیار زیادی بارداری پسر را تجربه کنید.

وب‌سایت و یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ توانسته است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی و تصویری با بهترین پزشکان آنلاین طب سنتی و کارشناسان تغذیه در مورد روش‌های موثر در داشتن فرزند پسر را فراهم کند. در ادامه نیز با چندین راهکار در این زمینه آشنا خواهید شد.

چند روز قبل از پریودی فرزند پسر می‌شود؟

طبق اصول طب سنتی، هرچه زمان مقاربت به زمان تخمک‌گذاری زن نزدیک‌تر باشد، احتمال داشتن فرزند پسر بالاتر می‌رود. بنابراین سعی کنید ۶ تا ۷ روز پس از پایان پریودی، به کمک کیت تخمک‌گذاری، زمان دقیق و روتین تخمک‌گذاری خود را بدست آورید تا برای ماه بعد بتوانید اقدام کنید. معمولا در زمان تخمک‌گذاری حرارت بدن زن بالا می‌رود و ترشحات بدن او قوام گرفته و سفید رنگ می‌شوند.

مشاوره آنلاین بارداری

رژیم غذایی زنان برای پسردار شدن 

با توجه به اینکه اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های جنسی X Y (عامل ایجاد جنین پسر) عمر کوتاه‌تری نسبت به اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های X X (عامل ایجاد جنین دختر) دارند، طب سنتی توصیه می‌کند که با خوردن غذاهای حاوی سدیم و پتاسیم بالا دو یا سه ماه قبل از بارداری، می‌توان اسپرم‌های X Y را برای مدت بیشتری در رحم زن نگه داشت تا با تخمک لقاح پیدا کند.

بنابراین با وجود عوارض جانبی نمک زیاد برای بدن، باید مصرف نمک را افزایش داد. مواد غذایی مانند حبوبات (نخود، لوبیا، عدس و غیره)، میوه های خشک، قارچ، موز، مارچوبه، سیب زمینی، سیب و بادام حاوی پتاسیم بالایی هستند.

تغذیه برای پسر دار شدن

با حذف مواد غذایی اسیدی مانند گوشت، محصولات لبنی، تخم مرغ، میوه‌های ترش‌مزه، نوشیدنی‌های گازدار و سرکه از رژیم غذایی خود چند ماه قبل از بارداری، می‌توان احتمال داشتن فرزند پسر را بالا برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع تغذیه پدر و مادر پیش از بارداری، می‌توانید با دکتر انلاین طب سنتی و تغذیه به ویژه مشاورین حاضر در پذیرش۲۴ مشورت کنید.

تغذیه مناسب برای جنین پسر شامل موارد خاصی است که با خوردن و نوشیدن این موارد می‌توانید به صورت کاملا صد در صد جنین پسر داشته باشید. کارشناسان تغذیه معتقد هستند اگر چند هفته قبل از بارداری رژیم غذایی خاصی داشته باشید می‌توانید در جنسیت جنین خود تاثیر بگذارید. اسیدیته بدن با رژیم غذایی تغییر می‌کند و امکان تعیین جنسیت خاص را به مادران و پدران می‌دهد.

برای حفظ حیات اسپرم پسرانه باید محیط بدن مادر کاملا بازی باشد. به همین دلیل از خوردن غذاهایی که محیط را اسیدی می‌کنند باید جلوگیری کنید. برای جنین پسر بهتر است از غذاهای خود را کمی نمکی میل کنید.

پسردار شدن بدون شک با رژیم غذایی خاص امکان‌پذیر است. مثلا در تحقیقات جدید دانشمندان تغذیه و جنین‌شناسان ثابت شده است که میزان گلوکز بالا در داشتن جنین پسر تاثیرگذار است. به همین دلیل مصرف مواد غذایی دارای گلوکز برای تجربه بارداری پسر پیشنهاد می‌شود. مواد غذایی دارای گلوکز شامل ویتامین ب دوازده، ویتامین ای، ویتامین ث، پتاسیم و کلسیم می‌باشند. البته خوردن صبحانه نیز در جنین پسر بسیار تاثیرگذار است و حتما باید صبحانه میل شود.

البته برای پسردار شدن خوردن مرکبات نیز تاثیر زیادی دارد. مرکبات مانند پرتقال، گریپ‌فروت، نارنگی، لیمو شیرین، نارنج و غیره در داشتن بارداری پسر تاثیر زیادی دارد. این نوع مواد غذایی حالت بدن را قلیایی کرده که محیط خوبی برای بارداری پسر است. شروع رژیم غذایی برای داشتن فرزند پسر بهتر است ۳ ماه قبل از بارداری رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید. تغذیه مناسب برای جنین پسر باید حاوی مواد مغذی نیز باشد.

رژیم غذایی مردان برای پسردار شدن

طب سنتی معتقد است که برای پسردار شدن اسپرم مرد باید قوی و پرتحرک باشد که نوع رژیم غذایی در این مساله بسیار موثر است. خوردن موادغذایی مانند سیر، قهوه، موز، گردو، عسل و زنجبیل، نارگیل، انجیر و کشمش،مرکبات، گوشت گاو، گوسفند و یا شترمرغ اثرگذار است.

پسردار شدن با توجه به نکات و شرایط خاصی امکان‌پذیر است. شما با شناخت و رعایت این نکات می‌توانید فرزند پسر داشته باشید. هدف از این مقاله معرفی این نکات و شرایط به شما است. پس برای پسردار شدن با ما همراه شوید.

نحوه نزدیکی و پسردار شدن

در پسردار شدن نحوه نزدیکی نیز مهم است. قدیمی‌ها برای داشتن جنین پسر راهکارهای خاص خود را داشتند و معتقد بودند اگر سر مادر به سمت شمال باشد یا مادر به طرف چپ خود بخوابد، احتمال داشتن جنین پسر وجود دارد. اما امروزه علم ثابت کرده است که جنسیت فرزند را مردها تعیین می‌کنند و مهم‌ترین نکته در این امر زودتر رسیدن اسپرم پسرانه به تخمک است.

به همین دلیل نحوه نزدیکی در بارداری پسر تاثیر دارد. اسپرم مردانه در محیط اسیدی واژن خانم‌ها زنده نمی‌ماند. پس برای جنین پسر باید نفوذ عمیق‌تری را برای اسپرم‌ها داشته باشید. نفوذ عمیق باعث می‌شود اسپرم‌ها به تخمک نزدیک‌تر شوند و در زمان کم‌تر به آن‌ها برسند. هر چه زمان رسیدن به تخمک کم‌تر باشد امکان زنده ماندن اسپرم پسر و در نتیجه پسردار شدن افزایش می‌یابد.

گفت و گو با پزشک متخصص بارداری

دمای بدن خانم‌ها و پسردار شدن

برای پسردار شدن به دمای بدن خانم‌ها توجه زیادی می‌کنند. دمای بدن خانم‌ها در موقع خاصی از ماه بالا می‌رود. بالا رفتن دمای بدن معمولا یک هفته تا ده روز بعد از پریودی اتفاق می‌افتد.

اگر شما به دنبال بارداری پسر هستید باید در این زمان نزدیکی داشته باشید. زمان تخمک‌گذاری برای داشتن پسر موقع مناسبی است. در زمان تخمک‌گذاری که دمای بدن زن نیز افزایش می‌یابد، پسردار می‌شوید. زیرا در این زمان مایع موجود در رحم افزایش یافته و محیط بازی برای اسپرم پسرانه وجود دارد. زمانی که تخمک از درون کیسه خارج می‌شود با درد همراه است،  رابطه جنسی ۲۴ ساعت قبل از تخمک‌گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن احتمال پسر بودن جنین را افزایش می‌دهد. برای تعیین زمان تخمک‌گذاری می‌توانید به سونوگرافی نیز مراجعه کنید.

گرما و سرما و تاثیر آن برای پسردار شدن

پسردار شدن رابطه مستقیمی با اسپرم وای و ایکس مردان دارد. اسپرم وای، مردانه و اسپرم ایکس زنانه است. برای بارداری پسر باید اسپرم وای زودتر به تخمک برسد. البته محققان معتقد هستند که اسپرم وای تحمل کم‌تری نسبت به گرما داشته و در صورتی که کمی گرم شوند، زودتر از بین می‌روند. به همین منظور باید مردان از گرم کردن نواحی اطراف دستگاه تناسلی خود خودداری کنند. البته حمام آب سرد و کمپرس سرد نیز می‌تواند در تعیین جنین پسر موثر باشد.

قهوه و ارتباط آن با پسردار شدن

برای پسردار شدن بهتر است که مردان قبل از رابطه جنسی قهوه بنوشند. زیرا قهوه و در واقع کافئین انرژی و توان آن‌ها را بالا می‌برد. البته بهتر است که خانم‌ها از قهوه بدون کافئین استفاده کنند.

فصل و تاثیر آن در پسردار شدن

پسردار شدن ارتباط مستقیمی با فصل دارد. معمولا نزدیکی در فصل گرما بارداری دختر و نزدیکی در فصل معتدل بارداری پسر را در پیش دارد. فصل بهار برای بارداری پسر بهترین فصل است.

استرس و تاثیر آن در پسردار شدن

برای پسردار شدن باید استرس بسیار کمی داشته باشید. مردانی که در محیط‌ها پر از استرس کار می‌کنند احتمال بسیار کمی دارد که فرزندشان پسر شود. به همین دلیل باید برای داشتن جنین پسر حتما آرامش داشته باشید. سعی کنید در محیطی آرام نزدیکی و بدون هیچ‌گونه استرسی داشته باشید. البته برای داشتن جنین پسر باید نزدیکی خود را به حداقل زمان برسانید. یعنی سریع و غیر رمانتیک این کار را انجام دهید تا احتمال داشتن جنین پسر را افزایش دهید.

اسپرم فعال برای پسردار شدن

برای پسردار شدن باید اسپرم‌های فعال‌تری داشته باشید. همان‌طور که گفته شد اسپرم‌های وای مقاومت بهتری از خود نشان داده و دیرتر از بین می‌روند. بنابراین برای داشتن فرزند پسر باید اسپرم فعال‌تری داشته باشید. برای این کار باید تعداد رابطه جنسی خود را افزایش دهید. هر چقدر تعداد رابطه جنسی بین زوجین بیش‌تر باشد اسپرم فعال‌تر و در نتیجه احتمال داشتن جنین پسر بیش‌تر است. از این رو بسیاری از افرادی که در اوایل دوره ازدواج خود باردار می‌شوند، پسردار می‌شوند.

پسر دار شدن

نقش داروهای گیاهی برای پسردار شدن

طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، مصرف رازیانه یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. در مقابل خوردن ماهی یکبار دمنوش تخم کاسنی، گل بنفشه، پوست هلیله زرد، گل محمدی و بهمن پیچ به اندازه ۲ گرم از هرکدام به صورت جداگانه، برای پسردار بسیار موثر است. توصیه می‌کنیم حتما در این زمینه با کارشناسان طب سنتی برای پیشگیری از بروز هرگونه عارضه جانبی مشورت کنید.

دسترسی به وب‌سایت پذیرش ۲۴ و نحوه دانلود اپلیکیشن آن بر روی تلفن همراه بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان آنلاین زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین را داشته باشید.در صورتی که جنسیت جنین برای شما مهم است، از این فرصت غیرحضوری استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید، در صورت داشتن هرگونه سوالی در زمینه بارداری و مسائل مربوط به آن، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴، به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول درباره پسردار شدن

پاسخ سوالات تحت نظر و مورد تایید خانم دکتر سها میرضا متخصص زنان و زایمان می‌باشد.

چند روز بعد از پریودی فرزند پسر میشود؟

روشی که از نظر علمی برای تعیین جنسیت پذیرفته شده است در موارد IVF امکان پذیر است در سایر روشهای باروری تغییرات رژیم غذایی و زمان نزدیکی ،تنها ممکن است احتمال را تغییر دهد.

از لحاظ طب سنتی چگونه پسر دار شویم؟

مثلا مصرف مواد حاوی کلسیم و منیزیوم احتمال دختر دار شدن و نصرف مواد حاوی سدیم و پتاسیم احتمال پسر دار شدن رو بیشتر میکند ولی هنوز تاثیر آنها به وضوح مشخص نیست.

بهترین زمان برای بارداری پسر؟

چند ادعا مبنی بر نزدیکی در اولین نشانه های تخمک گذاری،به ارگاسم رسیدن خانم در هنگام نزدیکی و نفوذ عمیق آلت مرد در ایجاد جنین پسر مطرح شده است ولی در مطالعات علمی تایید نشده اند و فعلا در حد فرضیه هستند.

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز است. و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو های معرفی شده در این مقاله و انجام دادن روش های درمانی دیگر با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

مشاوره آنلاین بارداری

۳.۲/۵ (۴۸ نظر)

منبع
Ultrasound Images of Your Growing Baby Boy

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
452 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران هناره
مهران هناره
3 روز قبل

سلام وقت بخیر
من شغلم کبابی و ساندویچیه و خانمم خانه دار برای پسردار شدن یه رژیم مفید و مختصر میفرمایین؟

آینور
آینور
19 روز قبل

سلام من میخوام پسر دار بشم چیکارایی لازمه انجام بدم؟؟

علی اسدی
علی اسدی
20 روز قبل

سلام..سه.تا دختردارم.چکار کنم پسر دار .بشم

وحید
وحید
1 ماه قبل

سلام من میخام پسردار بشم چیکارکنم

جواد رفیعی
جواد رفیعی
پاسخ به  وحید
18 روز قبل

سلام من متخصص طب سنتی هستم مشاوره رایگان در خدمتم با روش های علمی و رژیم غذایی مناسب

مرضیه
مرضیه
پاسخ به  جواد رفیعی
13 روز قبل

سلام من چهارتا بچه دارم سه دختر ویک پسرحالا میخوام پسرداربشم چیکاربایدبکنم

عاطفه بختیاری
عاطفه بختیاری
پاسخ به  جواد رفیعی
8 روز قبل

سلام مت دوتادختردارم خواستم برافرزندپسراقدام کنیم میشه راهنماییمون کنیدممنون میشم

سمانه
سمانه
پاسخ به  جواد رفیعی
4 روز قبل

سلام خسته نباشید

شارا
شارا
پاسخ به  وحید
7 روز قبل

سلام من یه دختر دارم یه سقط هم داشتم الان میخام پسر دار شم

حدیث
حدیث
1 ماه قبل

سلام ببخشید من تازه باردار شدم و دقیق نمیدونم چند هفته ام هستش دومین شکمم هست یه دختر دارم ، برای اینکه بچه دومم پسر بشه الان کاری میتونم بکنم!؟ چی بخورم که پسر بشه! یا چه کاری؟

ایهان
ایهان
پاسخ به  حدیث
1 ماه قبل

سلام تعیین جنسیت قبل از بارداری هست و الان هرچی شد خیره

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  حدیث
1 ماه قبل

سلام

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  حدیث
1 ماه قبل

سلام خوبی

ثنا
ثنا
پاسخ به  حدیث
1 ماه قبل

نذر کنید اسمشو‌محمد بزارین

الهام
الهام
پاسخ به  حدیث
24 روز قبل

یه دارویی هس ک فقط تو‌کوه یافت میشه بصورت دمنوش استفاده میشه خودم ازش دارم ب خیلیا هم دادم
ج گرفتن هزینش هم بصورت مجانیه فقط ثوابش ب من میرسه

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  الهام
22 روز قبل

سلام میشه اسمش رو بگین

سلام میشه محبت کنید اسم اون داروی کوهی را بگویییید
سلام میشه محبت کنید اسم اون داروی کوهی را بگویییید
پاسخ به  سمیرا
6 روز قبل

اسم اون دارو چیه که کوهی هستش

زهرا
زهرا
پاسخ به  الهام
19 روز قبل

سلام داروتون چیه

آشنایی
آشنایی
پاسخ به  زهرا
13 روز قبل

سکس پسر

آیسان
آیسان
پاسخ به  الهام
18 روز قبل

دمنوش چیه

سمانه
سمانه
پاسخ به  الهام
18 روز قبل

سلام چ دارویی خوبه برای جنین پسر

زویه
زویه
پاسخ به  الهام
17 روز قبل

سلام میشه بگین چه دارویی است ممنون

زینب
زینب
پاسخ به  الهام
16 روز قبل

میشع ب منم بدین لطفاً خیلی می‌خوام پسر دار بشم

حسن
حسن
پاسخ به  الهام
14 روز قبل

سلام تور خدا برام بفرس

پریسا
پریسا
پاسخ به  الهام
13 روز قبل

سلام ببخشید دارو اسمش چیه؟

رضا
رضا
پاسخ به  الهام
11 روز قبل

سلام اسم یا عکس داروتون رو میذارید ممنون

مصطفی یوسفی
مصطفی یوسفی
پاسخ به  الهام
8 روز قبل

سلام ببخشید میتونی به من اسم دارو را بگین ۰۹۳۶۲۷۵۸۵۳۸

یسنا
یسنا
پاسخ به  الهام
6 روز قبل

سلام اون دمنوش اسمش چی تو دهات ما ببینم هست یا ن

سارینا
سارینا
پاسخ به  الهام
1 روز قبل

سلام اسمش چیه

احمد
احمد
پاسخ به  الهام
1 روز قبل

سلام میشه اسم دمنوش برای پسردار شدن را بگید از کجا میشه اون را بدست بیاریم ممنون میشوم جواب بدی

سجاد رضایی
سجاد رضایی
پاسخ به  حدیث
21 روز قبل

سلام خیر جنسیت بچه همون روز اقدام به بار داری معلوم میشه .

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

زهرا جانگیری

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

خوبی
سلام
خو

نازنین زهرا
نازنین زهرا
1 ماه قبل

سلام من دوتا دختر دارم ی راهنمایی برا پسردار شدن و یه راسته برای پسردار شدن با غذاهای گرم خورد

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  نازنین زهرا
1 ماه قبل

سلام

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  مهدیار
1 ماه قبل

سلام خوبی

مپمنم
مپمنم
پاسخ به  نازنین زهرا
1 ماه قبل

خرما موز آجیل بادام زمینی گوشت بره بخور اینا رو نخور لبنیات گوشت بز گاو برنج اینا رو هم نخور

جواد رفیعی
جواد رفیعی
پاسخ به  نازنین زهرا
18 روز قبل

سلام مشاوره رایگان در خدمتم برای بارداری و پسردار شدن جواد رفیعی ۰۹۱۵۵۱۲۵۱۸۸

نازنین زهرا
نازنین زهرا
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم میخام پسردار بشم خوردن غذاهای گرم باعث میشه ک پسردار شد ایا درسته لطفا راهنماییم کنین

نرگس
نرگس
1 ماه قبل

چطورباید بفهمیم وقت تخمک گذاری

Faezeh
Faezeh
پاسخ به  نرگس
1 ماه قبل

سلام برنامه ایمپو رو نصب کنید خیلی بهتون کمک میکنه

مجتبی
مجتبی
1 ماه قبل

سلام دوره انزال مرد برای پسرزایی چند روز خوبه ؟

حمید
حمید
1 ماه قبل

سلام.میخواهم.پسرداربشم.سه.تادختردارم

مهدی کاووسی
مهدی کاووسی
1 ماه قبل

من یه دختر دارم.و یه چیزی رو با اطمینان کامل میگم.اگه زنی هوسی یا زیاد حشری باشه بچه اش دختر میشه اگه رابطه زیاد طول بکشه بچه دختر میشه.اگه زن و شوهری علاقه بهم نداشته باشن ولی باهم زندگی کنند بچه دختر میشه.زن لاغر اندام با باسن پهن اکثرا بچه به دنیا میارن.اگه زنی پر خوری زیاد کنه هم بچه دختر میشه هم موقع تولد بچه وزنش کمه و از سلامتی پایینتری نسبت به بقیه برخورداره.خوردن گرمی جات برای هم مرد هم زن علاوه بر اینکه برای سلامتی مفیده نوزاد پسر هم میشه.خوردن خرما .کنجد عسل موز ادویه جات سیر و پودر سیر و فلفل و خوردن ماهی بسیار عالیه.اگه کسی راهنمایی خواست درخدمتم.
در اخر یه چیزی بگم دختر و پسر فرقی نداره و برای پدر و مادر بهترین عصا و بهترین پرستار دختره.یه چیزی یادم رفت بگم اخر فصل بهاار و ماه تابستون بچه بخاید پسر میشه.

سلام من دوتادختردارم ویکدونه پسرمیخوام والان هفت ش
سلام من دوتادختردارم ویکدونه پسرمیخوام والان هفت ش
2 ماه قبل

سلام من دوتادختردارم ویک دونه پسرمیخوام والان ازپریودم هفت وهشت روزگزشته میخوام راهنمایم کنی

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  دریا
1 ماه قبل

خوبی

سیمین
سیمین
2 ماه قبل

سلام من دوتا پسر دارم چکارکنم دختر دار بشم

محسن
محسن
پاسخ به  سیمین
2 ماه قبل

پاتو بده بالا تا شوهرت برات دختر بذاره

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

بیشعور

محسن
محسن
پاسخ به  سیمین
2 ماه قبل

موقع نزدیکی آه و ناله زیاد بکن تا دختر بشه

یگبی‌نام
یگبی‌نام
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

چیغ‌بکش‌دادبزن.ناله‌کن

اهو
اهو
پاسخ به  سیمین
1 ماه قبل

خدا کنه منم پسر دارشم

بهادر
بهادر
پاسخ به  سیمین
4 روز قبل

برای دختر دار شدن باید بیشتر داد بزنی

رقیه
رقیه
2 ماه قبل

خاک بر سر تمام کسانی که اومدن اینجا فقط خودنمایی کنند و کسانی که دنبال بارداری پسر هستن و تحقیر کنن بابا بی سواد این قسمت مربوط به چگونه پسر باردار شدن هست و اونایی که پسر می خوان اومدن تو این قسمت نظر گذاشتن
برین قسمت چگونه دختر باردار شدن اون قسمت هم خیلی ها هستن که دختر می خوان و دنبال راهکار هستن
متوهم های …….

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  رقیه
1 ماه قبل

سلام

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  مهدیار
1 ماه قبل

خوبی

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

سلام من ناخواسته آخرین روز پریدیم اسپریم ریخته ویک هفته از وقتم گزشته .آیا میشه برای تغییر جنسیت کاری کرد

یگبی‌نام
یگبی‌نام
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

س‌آره‌‌دوباره‌اسپرم بریز‌شاید‌دوتا‌بشه

سمیه
سمیه
2 ماه قبل

من و شوهرم دلمون میخواد یکدیگر پسر داشته باشیم فقط نمی‌دونم چجوری ممنون میشم راهنمایی کنید

یگبی‌نام
یگبی‌نام
پاسخ به  سمیه
1 ماه قبل

شب‌روز‌دعا‌کن‌ساید‌خدا‌بهت‌داد

سیروس
سیروس
پاسخ به  سمیه
1 ماه قبل

به جای پسر به شوهرت بگو پدرشو خوب نگه داره کسی‌شناسه روش

محبوبه خالویی
محبوبه خالویی
3 ماه قبل

سلام من محبوبه خالویی هستم دلم میخوادبارداربشم برای پسر لطفاً بهم میگین چکار کنم

مهوش یاوری
مهوش یاوری
3 ماه قبل

سلام من یه پسردارم ولی دوباره قصد باردارشدن را دارم الان خوردن غذاهایی گرمی رودختریاپسر تاثیرداره ممنون میشم راهنمایی کنی

زهرا
زهرا
پاسخ به  مهوش یاوری
3 ماه قبل

گرمی پسره

علی
علی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

دخول عمیق پسره

روح الا افروغ
روح الا افروغ
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

سلام من دوتا دختر دارم و دوست دارم یه پسر هم داشته باشم

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  روح الا افروغ
1 ماه قبل

خوبی

شبنم
شبنم
پاسخ به  مهوش یاوری
1 ماه قبل

سلام پسر

یگبی‌نام
یگبی‌نام
پاسخ به  مهوش یاوری
1 ماه قبل

س‌نه‌

طاهره
طاهره
3 ماه قبل

یک دختر دارم ومیخوام براش داداش بیارم به کجا مراجع کنم

وحید
وحید
پاسخ به  طاهره
2 ماه قبل

به من

ظریفه‌
ظریفه‌
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

سلام‌من‌میخوام‌پسر‌دار‌شوم‌باید‌چه‌کار‌کنم

اح۹هجعههتاه۵۸۰
اح۹هجعههتاه۵۸۰
پاسخ به  ظریفه‌
1 ماه قبل

پاتو بده بالا تا پسر دار شوی

nilo
nilo
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل
nilo
nilo
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

خدا غضب

طاهره
طاهره
3 ماه قبل

من میخوام پسر داربشم چکار کنم

اون
اون
پاسخ به  طاهره
2 ماه قبل

بیا پیش من

محمدی
محمدی
پاسخ به  اون
2 ماه قبل

سلام منم می‌خوام پسر داربشم‌چکار منم خواهشاً راهنمایی کنید

یزدان پناه
یزدان پناه
پاسخ به  اون
1 ماه قبل

بیا پیش من ب ضمانت

ایرانی
ایرانی
4 ماه قبل

سلام ببخشید میخوام پسردار بشم از چه روشی استفاده کنم ممنون میشم چیکارکنم

عزیزی
عزیزی
پاسخ به  ایرانی
3 ماه قبل

سلام ببخشید من شوهرم خیلی پسر دوست داره دو فرزند دختر دارم حالا یه راهکار میخوام برای پسر دار شدن

مر.یم
مر.یم
پاسخ به  عزیزی
3 ماه قبل

میخوام.برای.پسردارشدن.چکارگنم.باسلام

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  عزیزی
1 ماه قبل

سلام

بهزاد
بهزاد
5 ماه قبل

من فقط موندن تو یه مطلب نوشته سکس باید کوتاه باشد بدون رمانتیک ادامه اون مطلب نوشته اول باید زن به ارگاسم برسد این چه جوری امکان داره هم کوتاه هم ارگاسم راحت برای ارگاسم نیم ساعت وقت نیاز هست

محمدی
محمدی
5 ماه قبل

سلام من دوماه است تو رژیم هستم برایی پسر دار شدن به امید خدا الان ۸ روز از پریودی من گذشته روز چندم پریودی برای پسر دار شدم خوبه ممنون میشم جواب بدین

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  محمدی
5 ماه قبل

۸ روز بعد از آخرین روز پریودی

علی رضایی
علی رضایی
پاسخ به  محمدی
3 ماه قبل

روزی هشتم انجام بیدی

غزل سلیمانیان
غزل سلیمانیان
پاسخ به  محمدی
2 ماه قبل

روز۱۳تا ۱۵پریود تخم گذاری پسره بعد اون نزدیکی با پیش گیری بکنی

یلدا
یلدا
5 ماه قبل

چکار کنم بچم پسر شود

روزیتا
روزیتا
6 ماه قبل

واقعا براتون متاسفم آنقدر ساده وبد بختید رژیمو روز تخمک‌گذاری همش چرتو پرته من خودم دیدم که میگم دوتا دختر دارم الانم کاملا ناخواسته دوقلو باردارم بدون هیچ دکتر ورژیمی جنسیت بچه هام هم معلوم نیست خدا خودش باید بخواد تا دخترو دوست نداشته باشید خدا بهتون پسر نمیده اگه آنقدر براتون مهمه برید ivf

زینب
زینب
پاسخ به  روزیتا
5 ماه قبل

منم برای شما متاسفم که انقدر راحت مردم رو قضاوت میکنید

محمدزاده
محمدزاده
پاسخ به  روزیتا
4 ماه قبل

دخترو دوس داریم چن خودمم یدونه دختر دارم تموم زندگیمه ولی خو هم خودم دوس دارم یدونم پسر داشته باشم همم مادر شوهرم همیش سرزنشم‌میکنه

ایشن
ایشن
پاسخ به  محمدزاده
1 ماه قبل

سلام ایشالا که باردار میشی اونم پسر میشه امان از دست این‌مادر شوهرها منم یه دختر دارم میخوام پسر دار بشم اما نمیشه .

حامی
حامی
پاسخ به  روزیتا
2 ماه قبل

اسکول الان پزشکها میتونن علاوه بر پسر رنگ چشم ومو رو تغییر بدن،یکم مطالعه کن

اعلا
اعلا
پاسخ به  حامی
2 ماه قبل

احسنت

مادر
مادر
پاسخ به  روزیتا
2 ماه قبل

منم متاسفم که شما قدرت علم و عقل رو درنظر نمی گیری

رضا
رضا
پاسخ به  مادر
2 ماه قبل

رضا

جاوید
جاوید
پاسخ به  روزیتا
2 ماه قبل

منم واسه تو متاسفم که انقدر بدبخت و حقیر هستی که داری تو زندگی مردم نظر میدی بیچاره

الی
الی
پاسخ به  جاوید
1 ماه قبل

لابد تو حقیر نیستی که دنیال پسری

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  روزیتا
1 ماه قبل

سلام

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  مهدیار
1 ماه قبل

سلام

یامهدی
یامهدی
پاسخ به  روزیتا
1 ماه قبل

سلام جنسیت نی نی ها چیشد

لیلا
لیلا
6 ماه قبل

سلام اگه نزدیکی شش ساعت بعدتخمک گذاری باشه وزن به ارگانیسم نرسه احتمال پسرشدن چقدهستش

علی رضایی
علی رضایی
پاسخ به  لیلا
3 ماه قبل

چی جورفهمیدی وقت تخم گذاری تون است

یامهدی
یامهدی
پاسخ به  علی رضایی
1 ماه قبل

از داروخانه کیت تخمک گذاری بگیرید طریقه مصرف روش داره

عذرا
عذرا
6 ماه قبل

سلام ۴۵ سالمه دوتا دختر دارم میخام پسر باردار بشم تواین سن میتونم لطفا راهنمایی کنید

محشر
محشر
پاسخ به  عذرا
6 ماه قبل

بارداری بالای ۳۵ سالگی خطرناکه احتمال سقط و نقص و مشکل بالاست. ریسک نکن

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل

سلام و ادب. اتفاقا تحقیقات نشان داده هر چی سن مادر بالاتر باشه، فرزند باهوشتره. من خودم در سن ۳۸ سالگی پسری ب دنیااوردم کـ خیلی باهوش و زیبا و دوست داشتنی و کامل و بدون نقص هست….

عرفان خان
عرفان خان
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

کسی به دوغ خودش نمیگه ترشه هه

پوریا
پوریا
پاسخ به  عرفان خان
4 ماه قبل

مادر‌م من رو ۴۵ سالگی بدنیا آورد
نه تنها مشکلی ندارم
بلکه هوش فوق العاده ای هم دارم

الرلر
الرلر
پاسخ به  پوریا
3 ماه قبل

زرررر

ایشن
ایشن
پاسخ به  پوریا
1 ماه قبل
سپیده
سپیده
پاسخ به  عذرا
6 ماه قبل

چه حوصله ای داری قدر دختراتو بدون و بشین زندگیتو لکن بخودت برس بفکر گشت و گذار باش بقیه عمرتو به تولید مثل نگذرون عزیزم بخودت رحم کن

مادر فاطمه ها
مادر فاطمه ها
پاسخ به  سپیده
5 ماه قبل

چه توصیه های شیطانی… کسی که در دنیا زحمت بکشه گشت و گذارهای واقعی در قیامت داره…. خودت را با خوش گذرانیهای باطل و پوچ دنیا گول نزن… بـ نظرم خود تو هم بـ فمر فرزند اوری باش

مهدی
مهدی
6 ماه قبل

سلام اگرخانمی درموقع نزدیکی وارضا شدن مرد مایع منی را پس بدهدنشانه چیست؟

محشر
محشر
پاسخ به  مهدی
6 ماه قبل

بعد از رابطه جنسی باید حداقل یه ساعت دراز بکشی تا جذب رحم بشود معلومه اگه بلند بشی این اتفاق میفتد

رقیه
رقیه
پاسخ به  محشر
2 ماه قبل

من خودم در جا بلند شدم و کلی هم به خودم فشار آوردم که خارج بشه چون قصد باردار شدن نداشتم ولی خدا رو شکر میکنم یادم رفت قرص اضطراری بخورم و الان یه پسر خوشگل هفت ساله دارم

یامهدی
یامهدی
پاسخ به  رقیه
1 ماه قبل

ربطی به خوابیدن نخوابیدن نداره وقتی اسپرم وارد دهانه رحم بشه کار تمامه بخاطر ارامشه شخص میگن ک بخوابه بهتره

رقیه
رقیه
پاسخ به  محشر
2 ماه قبل

من خودم در جا بلند شدم و کلی هم به خودم فشار آوردم که خارج بشه چون قصد باردار شدن نداشتم ولی خدا رو شکر میکنم یادم رفت قرص اضطراری بخورم و الان یه پسر خوشگل هفت ساله دارم

مادر
مادر
پاسخ به  مهدی
2 ماه قبل

سلام نگران نباش.هم باید موقع نزدیکی عمیق باشه دخول و هم بعد ارضا جنس مذکر باید شما پاهاتو یکم ارتفاع قرار بدی

عبدالعلی
عبدالعلی
6 ماه قبل

سلام چه کنم پسرباردارشوم

عبدالعلی علیزاده
عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

سلام چه کنم پسرباردارشوم

مرضیه اکبری
مرضیه اکبری
پاسخ به  عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

دلم پسر میخاد

مادر موفق
مادر موفق
پاسخ به  مرضیه اکبری
5 ماه قبل

کل آلت تناسلی مرد قبل از نزدیکی کمپرس سرد شود

عبدالعلی علیزاده
عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

سلام من دوباراقدام کردم برای پسردارشدن دوبار دختر شدچیکاربکنم بچه سوم پسر بشه باتشکر؟

فاطیییما
فاطیییما
پاسخ به  عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

بگید چیکارا کردید دختر شد ما نکنیم چیا خوردید

aree
aree
پاسخ به  فاطیییما
6 ماه قبل
ثنا
ثنا
پاسخ به  عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

توکل و دعا کن به خدا

جینگولی
جینگولی
پاسخ به  ثنا
3 ماه قبل

احسنت

محشر
محشر
پاسخ به  عبدالعلی علیزاده
6 ماه قبل

یکی دیگر از علت دختر دار شدن علاقه نداشتن به همسر است

هلیا
هلیا
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل

کاملااشتباهه

دلوک
دلوک
پاسخ به  هلیا
3 ماه قبل

بله

مادر
مادر
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل

چه حرفا… فکر عمری زمان جاهلی داری

ندا
ندا
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل

وای چه چرتو پرتی گفتی
دختر داشتن لیاقت میخواد
چه علاقه ای دارید به پسر

نازنین
نازنین
پاسخ به  ندا
5 ماه قبل

خطاب به ندا :
شما لیاقت رو تعیین میکنی ؟ اگه واقعا دختر داشتن لیاقت میخواد پس ده تاش نصیبت
این جمله رو کسایی میگن ک خودشون در به در دنبال پسردار شدنن

ندا
ندا
پاسخ به  نازنین
4 ماه قبل

شایدشوهرت پسربخواد که اینقد دلت میخواد از نظرمن واقعا واقعا مغذت تو مثل پهن میمونه که اینطور فکر میکنی انشاالله اصلا خدابهت دختر نده

نازنین
نازنین
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

ندا :
با فحش و توهین به هیچ جایی نمیرسی ، همین که توهین میکنی نشون میده چقدر ناراحتی و مشکل داری .. ! و دقیقا نشون میده خودت هم پسر میخوای!
میدونی چرا ؟ چون انقدر که دیدی مردم عاشق پسرن ، این تو دل تبدیل به کینه شده و مجبوری واسه تخلیه ی خودت بیای اینجا به کسایی ک عاشق پسرن حرف مفت بزنی ..

کیانا
کیانا
پاسخ به  نازنین
16 روز قبل

دس خوش خوب گفتی

رها
رها
پاسخ به  نازنین
1 ماه قبل

واقعا تو یکی خیییلی بدبختی تویی که به جنس خودت احترام نمیزاری بسیار بیجا میکنی اصلا به مادر شدن فکر میکنی

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  نازنین
1 ماه قبل

سلام خوبی

پروانه
پروانه
پاسخ به  ندا
4 ماه قبل

اره والا

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  پروانه
1 ماه قبل

سلام خوبی

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

باید آدم خداشم شکر کنه که دختر خدا بهشون داده هر چی که صلاح خدا بده بعضی هم حسرت یه بچه دارن

عسلی
عسلی
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

دختر نعمته و روشناییه خونه پدر

اولدوز
اولدوز
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

گل گفتی باید لیاقت داشته باشی من دوتا دختر دارم خدارو شکر

علی
علی
پاسخ به  اولدوز
2 ماه قبل

وای از دست شما ،بابا بنده خدا پسر دوست داره این که کشتنی نیس ، اگه میتونین راه کار بدید

مهدیار
مهدیار
پاسخ به  اولدوز
1 ماه قبل

سلام خوبی

بهزاد
بهزاد
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل

اینو دیگه چرت گفتی اتفاقا همه جا میگن زن هرچقدر عاشق باشد خدا بهش فرزند دختر می دهد

نازنین
نازنین
پاسخ به  بهزاد
5 ماه قبل

بهزاد :
طبق حرفه چرت و پرت شما هر پدر و مادری ک طلاق گرفتن بچه شون پسره

آیسان
آیسان
پاسخ به  نازنین
2 ماه قبل

دقیقا

اولدوز
اولدوز
پاسخ به  بهزاد
2 ماه قبل

اره دقیقا

ابششص
ابششص
پاسخ به  محشر
5 ماه قبل
سمی
سمی
پاسخ به  محشر
3 ماه قبل

این چه حرفیه من همسرم عاشق هم بودیم و هستیم سه تا هم دختر داریم روزی هزار بار هم خدارو شکر می کنیم از خدا هم میخوام یه پسر هم داشته باشم که طعم هر دو میوه رو داشته باشم

جینگولی
جینگولی
پاسخ به  سمی
3 ماه قبل

هرکی میخاد پسردار شه سه ماه قبل بارداری غذاهاشو شور بخوره و قبل نزدیکی حتما بره حموم تا حالو هوای بدن اسیدی شه

سودابه
سودابه
پاسخ به  جینگولی
2 ماه قبل

افرین شوری بخوره ولی اسیدی نه قلیایی درسته

سودابه
سودابه
پاسخ به  سمی
2 ماه قبل

واقعا درسته اگه زن طبع.ش سرد باشه بچه ش دختر میشه . زنی که سریع ارضاع بشه شهوت ش زیاد باشه بچه ش پسره

دلوک
دلوک
پاسخ به  محشر
3 ماه قبل

الکیه

اولدوز
اولدوز
پاسخ به  محشر
2 ماه قبل

چرت نگو

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  عبدالعلی علیزاده
4 ماه قبل

سلام من اینو واقعا تجربه کردم توسکس بدن مرد حتماگرم تر از بدن زن باشه احتمال پسر دار شدن ۱۰۰هستش

حسن
حسن
پاسخ به  ناشناس
2 ساعت قبل

بسته به اسپرم مرد داره که اگه Xباشه بچه پسرمیشه واگه Yباشه دخترمیشه ودر جنش بچه زن هیچ دخالتی نداره چون تخمک فقط Y داره

خانعلی محمدی
خانعلی محمدی
7 ماه قبل

برای پسر شدن دارو دارد

میرم
میرم
9 ماه قبل

سلام و خسته نباشید من چهارتا دختر دارم والانم ناخاسته باردار شدم ایارای هست که مطمئن بشم این پسره که باردار شدم یا کار ی هست که انجام دهم که پسر بشه یک ماه هست باردار شدم و الان متوجه شدم ممنون وسپاس از شما

مریم
مریم
پاسخ به  میرم
9 ماه قبل

سلام و خسته نباشید من یک ماه هست باردار شدم ناخسته ایا رای هست که مطمئن باشم که بچه که باردارم پسره یا رای هست که انجام بدم که پسر باشه چون چهارتا دختر دارم ممنون و سپاس از شما

دلوک
دلوک
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

اگه متمحن باشی ک فقدزیره شورت بودی یاکسی دیگه ؟؟؟

دلوک
دلوک
پاسخ به  دلوک
3 ماه قبل

شوهرت

رقیه
رقیه
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

آرهدیهروشی هیت تو یک و نیم ماه نشون میده جنسیت رو

سودابه
سودابه
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

آخه این چه حرفی تمام شده و جنسیت همونه

نسرین
نسرین
پاسخ به  میرم
6 ماه قبل

سلام شمابچتون پسرهست یانه

سپیده
سپیده
پاسخ به  میرم
6 ماه قبل

بازم دختره پنج تا داماد دار میشی خخخخ کسی که دنبال پسر باشه و ناشکری کنه خدا بش مرتب دختر میده

وحید
وحید
پاسخ به  سپیده
5 ماه قبل
وحید
وحید
پاسخ به  سپیده
5 ماه قبل

خخخخخخخ

وحید
وحید
پاسخ به  سپیده
5 ماه قبل

پاره شدم از خنده

هیچکس
هیچکس
پاسخ به  سپیده
1 ماه قبل

چرا چرت میگی کل داهات ما دنبال پسرن خدا به همه اشون هم پسر داده اونم چی مرتب

سپیده
سپیده
پاسخ به  میرم
5 ماه قبل

اونم دختره مطمن باش هر بار تولید مثل کردی که دختر نشه

M.N
M.N
پاسخ به  میرم
4 ماه قبل

باهمسرتون دستتونو سمت راست شکم بزارید یه دعایی تو اینترنت هست اونم بخونید به خداهم توکل کنید نیت کنید اسمو محمد یا علی بزارید حتما جواب میگیرین عزیز

علی قلی
علی قلی
پاسخ به  M.N
4 ماه قبل

علی کیه

.....
.....
پاسخ به  علی قلی
4 ماه قبل

امام علی

رضا
رضا
پاسخ به  M.N
4 ماه قبل

عزیزم سلام . منم پس اگر بچه م به امید خدا پسر باشه محمد علی میزارم منم سه دختر دارم الانم حامله ام دو ما مشخص نیس دختر یاپسر

نازی
نازی
پاسخ به  M.N
3 ماه قبل

چرت وپرت میگن ،از زمان شروع بارداری جنسیت جنین با اسپرم مرد مشخص میشه ،چهارماهگی دیگه خیلی دیره ،زمان تخمک گذاری مشخص میشه

زهرا
زهرا
9 ماه قبل

باسلام خسته نباشید ببخشید من ۴۵سال سن دارم وقصد بارداری دارم ولی به علت مشکل فطق ناف می ترسم می خواستم بدانم من فطق ناف دارم می توانم باردار شوم یانه ممنون می شوم راهنمایی کنید

سودابه
سودابه
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

بهترین وقت بالا رفتن سن خانوما س چون ضعیف میشن و مرد بر زنش زور باشه

محمد خان علیزاده
محمد خان علیزاده
9 ماه قبل

چگونه پسر باردار شوم

محشر
محشر
پاسخ به  محمد خان علیزاده
6 ماه قبل

از ته دل بخواه وعلاقه داشته باش به پسر بچه. تجربه شخصیه اصلا به ترش و شیرینی ربطی نداره

معصومه
معصومه
9 ماه قبل

سلام خوبی ببخشید من دوست دارم باردار بشم وپسر باشه چه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

طیبه موسوی
طیبه موسوی
9 ماه قبل

باسلام من دو تا دختر دارم میخوام بارداربشم برا پسر

سودابه
سودابه
پاسخ به  طیبه موسوی
2 ماه قبل

بستگی به خوراک و وقت نزدیکی داره به ارضاع شدن دیر و زود داره

سمیرا
سمیرا
9 ماه قبل

سلام من یک ماھمہ چکار کنم بچہ پسر بشہ

محشر
محشر
پاسخ به  سمیرا
6 ماه قبل

کی بهت گفته جنسیت بعد لقاح و بارداری درست میشه ازقبل تعیین شده

زهرا
زهرا
پاسخ به  سمیرا
5 ماه قبل

از همون لحظه ای که لقاح انجام میشه جنسیت بچه تعیین میشه ، قبل از بارداری باید رژیم داشت

فردین
فردین
9 ماه قبل

چند روز بعد از مریضی همبستری خوب اس به پسر دار شدن

مهیا
مهیا
9 ماه قبل

سلام من یک دختر دارم به امید خدااگه قسمت باشه میخوام پسر داشته باشه چه چیزی باید بخورم و باید چکارکنم

فاطمه
فاطمه
9 ماه قبل

چکار کنم

آخرین ویرایش 9 ماه قبل توسط فاطمه
زانیار
زانیار
پاسخ به  فاطمه
6 ماه قبل

بخواب و دو تا پاتو هوا کن تا شوهرت بزاره تا ته ته

سپیده
سپیده
پاسخ به  زانیار
6 ماه قبل

مردم از خنده نمیری زانیار

سپیده
سپیده
پاسخ به  زانیار
5 ماه قبل

نمیری زانیار مردم از خنده

فاطمه
فاطمه
9 ماه قبل

سلام خوبید چه قرصی بخوریم پسردار بشیم

مهدیه
مهدیه
10 ماه قبل

سلام خسته نباشین من دوتا دختر دارم این بار می خوام پسر دار بشم ۱۸هر ماه پریود میشم ۵روزه هست باید چه موقع اقدام کنم که بچه پسر بشه شوهرم باید چی بخوره

پروانه
پروانه
10 ماه قبل

سلام عزیزم من ۳ دختر دارم بچه هام گریه می‌کنند پسر میخوان چیکار کنم

شمع
شمع
پاسخ به  پروانه
6 ماه قبل

عجب دنیایی شده ..خوب براشون پسر ردیف کن.. خودت ردیف نکنی با یکی فرار میکن..
چقدرم دوست دارن که گریه میکنن

ناصر
ناصر
پاسخ به  شمع
6 ماه قبل

بابا منظورش اینه که داداش میخان دختراش نه دوست پسر یا شوهرخخخ

ندا
ندا
پاسخ به  شمع
5 ماه قبل

من ارزومه صاحب دختر بشم پسرا جز حرص دادن کاری ندارن اخرشم دخترا فقط به فکر مادر پدرام اما از ته دل بگم واقعا دعا کنید بچه سالم داشته باشید جنسیتش چیه اینقد عشق پسرید ادم میاد اینجا فک میکنه دخترا نصفه نیمه ان به جوری پسر پسر میکنین ادم حالت تهوع میگیره فقط بچه سالم

نازنین
نازنین
پاسخ به  ندا
5 ماه قبل

ندا ، شما همون بهتر یه هفت و هشتا دختر بیاری ک قشنگ حالت بیاد سر جاش
تو کی باشی بخوای جنسیت پسر روبکوبی ؟

عسلی
عسلی
پاسخ به  نازنین
3 ماه قبل

ادم‌ جاهل خیلی پسرو دوسداری برو تغیر جنسیت بده مثل مازیار لرستاتی بشی اینقد از بدی دخترا نگی

نازنین
نازنین
پاسخ به  عسلی
2 ماه قبل

عسلی :
یکی دختر دوس داره ، ده تا دیگه پسر ، این چه ربطی به جاهلیت داره ؟ شما ازینکه بیشتر مردم عاشق پسرن حرصت گرفته

بهناز
بهناز
پاسخ به  نازنین
3 ماه قبل

تو کی باشی ک جنسیت دخترو بی ارزش کنی نکبت

نازنین
نازنین
پاسخ به  بهناز
2 ماه قبل

بهناز : نکبت خودتی بی شعور بی شخصیت .. تو برو ده تا دختر پس بنداز .. دیگه چکار بقیه داری ؟

رقیه
رقیه
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

در جواب شما اینجا سایت داشتن پسر هست و کسایی که پسر می خوان میان اینجا و نظر میزارن پس زر مفت نزنین چون یه تعداد هم هستن که دختر میخوان و قسمت چگونه دفتردار شدن رو مطالعه میکنن و سوالاتشون رو اون قسمت مطرح میکنن خاک تو سرت با نظز مفت دادنت

رقیه
رقیه
پاسخ به  شمع
2 ماه قبل

دززززززز

شمع
شمع
پاسخ به  پروانه
6 ماه قبل

خوب براشون پسرای خوب جور کن

سپیده
سپیده
پاسخ به  پروانه
6 ماه قبل

بچه گریه می‌کنه یا خودت

سودابه
سودابه
پاسخ به  پروانه
2 ماه قبل

سلام رژیم بگیر شوهرت گرم خودتو ضعیف کن تاریخ نزدیکی آخر ماه باشه ۱ هفته مانده به قاعدگی مجدد

علی
علی
10 ماه قبل

پسر‌دار‌‌شدن‌را‌توضیح‌دهید

جیران
جیران
پاسخ به  علی
16 روز قبل

با ذکر یک مثال

فاطمه گلی
فاطمه گلی
10 ماه قبل

با سلام ۴۲ ساله هستم دختر دارم میخام پسردار بشم پریودیم نا منظمه الان دوساله جلوگیری نمیکنم باردار نشدم ،الان ۴ ماهه که رژیم دارم ،۱۲ همین ماه پریود شدم بعد ۱۶ روز از پریودیم هنو لک بینی لخته ای دارم چکار کنم پسر باردار شم ممنون میشم جوابمو بدین

زینب
زینب
10 ماه قبل

سلام من پریودی نا منظم دارم الان هم امروز ششم پریوذیم هس میخام باردار بشم چی بخورم بچم پسر بشه

زهرا
زهرا
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید من ۸ ماهی میشه برای بارداری اقدام کردم ولی نشد ۳۳ سالمه یک دختر ۴ ساله دارم میخوام این پسر باشه چرا باردار نشدم این چند ماه ۵ این ماه پربود شدم آزمایشم دادم گفتند مشکلی ندارید ممنون جواب بدین

حمیرا
حمیرا
پاسخ به  زهرا
9 ماه قبل

سلام عرض ادب من یه سال می‌شود ازدواج کردم ولی تاحالا بچه دارشدن ودرضمن آله شوهرم هم درست بلند نمیشود

گلتاج
گلتاج
10 ماه قبل

حال ندارم هیچ کاربرم کنم چیزهایی شورشی ینم دوست دارم ممنونم ازتون بنظرتون پسره

زهرا
زهرا
پاسخ به  گلتاج
6 ماه قبل

اگه بی حالی حتماً دخترهست من خودم دوتاپسردارم اصلاً دوره ی بارداری بی حال نبودم

دکمه بازگشت به بالا