داروی هالوپریدول | کاربرد ، مقدار و روش مصرف ، عوارض جانبی و میزان مصرف | Haloperidol

نحوه مصرف، موارد احتیاط و نکات ضروری کرم داروی هالوپریدول

 داروی هالوپریدول Haloperidol

هالوپریدول Haloperidol دارویی است که از آن برای درمان بیماری های روانی و عصبی استفاده می شود. روانپزشکان از این دارو برای افرادی که از بیماری اسکیزوفرنی و اختلالات اسکیزوافکتیو رنج می برند استفاده می کنند. از تاثیرات این دارو می توان به افزایش تمرکز و کنترل اعصاب اشاره کرد که با این تاثیرات فرد می تواند بدون هیچ نگرانی به زندگی روزمره خود بازگردد. برخی از افراد در جامعه احتمال آسیب رساندن به خود را دارند که روانپزشکان از هالوپریدول برای جلوگیری از این کار استفاده می کنند. هالوپریدول از جمله داروهایی محسوب می شود که توهم، افکار و تصورات منفی را در بیماران کاهش می دهد.  در جامعه امروزی کودکان بیش فعال بسیاری وجود دارد که روانپزشکان برای کنترل مشکلات رفتاری در برخی از این کودکان از هالوپریدول استفاده می کنند. این دارو در دسته داروهای ضد روان پریشی قرار دارد که سعی می کند انتقال دهنده های عصبی را به حالت تعادل برگرداند.

موارد احتیاط داروی هالوپریدول

نحوه استفاده از داروی هالوپریدول 

این دارو باید با نسخه پزشک تهیه شود؛ سعی کنید طبق دستورالعمل پزشک از این دارو استفاده کنید. هالوپریدول را همراه با غذا یا بدون غذا استفاده می کنند که نحوه مصرف آن بستگی به تجویز پزشک دارد. این دارو در بازار به شکل قرص، ،آمپول و مایع وجود دارد که در صورت استفاده از هالوپریدول مایع برای اینکه بدانید چه مقدار از دارو را مصرف می کنید بهتر است از قطره چکان استفاده کنید. در صورتی که قطره چکان در دسترس ندارید می توانید از سرنگ های خوراکی که اندازه گیری شده اند استفاده کنید تا مقدار دوز مصرفی دارو را بدانید. مقداری که روزانه باید استفاده کنید بستگی به شرایط پزشکی شما دارد بنابراین خود را با دیگران مقایسه نکنید. حین استفاده از این دارو مصرف آن را به طور ناگهانی قطع و یا کاهش ندهید و تا زمانی که پزشک برایتان مقرر کرده از آن استفاده کنید تا به بهبودی کامل برسید. با قطع ناگهانی دارو نه تنها به بهبودی خود کمک نمی کنید بلکه به سلامتی خود آسیب میرسانید بنابراین طبق دستور پزشک پیش بروید. در برخی موارد پزشک با توجه به شرایط پزشکی شما تشخیص می دهد که به مرور زمان مقدار دوز مصرفی شما را کاهش دهد. در صورتی که حین مصرف دارو علام بهبودی نداشتید و یا حتی اوضاع روحی شما بدتر شد حتما به پزشک خود اطلاع دهید. و یا اینکه از روانپزشکان آنلاین پذیرش۲۴ مشاوره بگیرید.

لطفا قبل از مصرف این دارو از روانپزشک مورد نظر خود، یا روانپزشکان آنلاین پذیرش۲۴، به صورت متنی یا تلفنی روش مصرف دارو را بپرسید.

گفت و گو با روانپزشک

اثرات جانبی داروی هالوپریدول

به خاطر داشته باشید که پزشک این قرص را برای شما تجویز کرده است زیرا او با توجه به شرایط پزشکی شما قضاوت کرده است که سود قرص هالوپریدول برای شما بیشتر از عوارض آن خواهد بود و بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می کنند عوارض جانبی جدی ندارند ولی این موضوع دلیلی بر خود درمانی نمی باشد.

  • از اثرات جانبی این دارو می توان به سرگیجه، خواب آلودگی، اختلالات خواب، سبکی سر، مشکلات ادراری و اضطراب اشاره کرد. اگر این اثرات جانبی بهبود پیدا نکردند و روز به روز بدتر شدن حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • حالت سرگیجه می تواند باعث شود تا شما تعادل خود را از دست دهید بنابراین در تغییر حالت خود احتیاط کنید تا دچار زمین خوردن نشوید.
  • برخی از عوارض جانبی وجود دارند که در صورت مشاهده هر یک از آن ها باید سریعا به پزشک خود مراجعه کنید. از جمله این عوارض جانبی می توان به اسپاسم عضلات، بی قراری، آب ریزش بینی، لرزش در اندام ها اشاره کرد. پزشک برای کاهش این عوارض برخی از دارو ها را برایتان تجویز می کند تا همراه با هالوپریدول مصرف کنید.
  • در برخی از موارد این دارو میزان پرولاکتین را افزایش می دهد که این در خانم ها می تواند عوارضی داشته باشد. از جمله عوارض افزایش پرولاکتین در زنان قطع قاعدگی و یا تولید ناخواسته شیر یا قطع باردار کند. افزایش پرولاکتین در مردان نیز عوارضی دارد که از جمله آن ها کاهش توانایی جنسی و یا در تولید اسپرم ناتوان می شوند.
  • در صورتی که با هر یک از عوارض رانش زبان، ورم در دهان یا لرزش های غیر طبیعی در دهان مواجه شدید سریعا به پزشک روانپزشک مراجعه کنید تا با مشکلات بیشتری مواجه نشوید.
  • در صورتی که با هر یک از علائم زیر رو به رو شدید سریعا به پزشک روانپزشکی مراجعه کنید.

تب، ضعف، تعریق، سرگیجه خیلی شدید، ضربان قلب تند و نامنظم، مشکلات کلیوی، استفراغ، درد در معده، تهوع، تشنج، گلو درد، درد قفسه سینه، علائم غش.

  • مصرف این دارو ممکن است در برخی از افراد که آلرژی دارند علائم آلرژیکی مانند خارش پوست، تورم پوست، تورم در زبان، تورم در گلو و مشکلات تنفسی ایجاد کند که در صورت مشاهده این علائم سریعا به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف داروی هالوپریدول

موارد احتیاط داروی هالوپریدول

  • اگر حساسیتی نسبت به این دارو دارید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
  • اگر در سابقه پزشکی خود بیماری هایی مانند افسردگی شدید، گلوکوم، اختلال دو قطبی، تشنج،پرکاری تیروئید و کمبود تعداد گلبول سفید دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • مصرف این دارو ممکن است شما را دچار گرمازدگی کند چرا که این دارو میزان تعریق شما را کاهش می دهد. بنابراین از ورزش در محیط های گرم خودداری کنید.
  • مصرف این دارو برای زنان باردار و مادرانی که در دوران شیردهی هستند توصیه نمی شود مگر به تجویز پزشک باشد.
  • وب سایت و اپلیکیشن پذیرش۲۴، این امکان را برای شما فراهم نموده تا در سریعترین زمان ممکن با روانپزشک آنلاین در تمامی نقاط ایران به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین، تلفنی و متنی ارتباط بگیرید و سوالات خود را درباره داروی مد نظر خود از ایشان بپرسید.

تداخلات دارویی داروی هالوپریدول

  • یکی از مسائل مهمی که وجود دارد این است که تداخلات دارویی ممکن است خطر ابتلای شما به عوارض جانبی را افزایش دهد یا اینکه نحوه عملکرد دارو را تحت تاثیر قرار دهد.
  • شما قبل از مراجعه به پزشک لیستی از تمام داروهای شیمیایی و گیاهی مورد استفاده خود را به پزشک دهید تا او بهترین تجویز را برای شما انجام دهد.
  • بدون اجازه پزشک مقدار مصرف را تغییر ندهید.
  • داروهایی که ممکن است با این دارو دچار تداخل شوند از جمله ضد کولینرژیک(بلادونا، اسکوپولامین)، داروهای ضد پارکینگسون(پرولستین، لوودوپا، سلژین، پارولستین).

نحوه مصرف داروی فراموش شده داروی هالوپریدول

دارو را مطابق دستور پزشک و در زمان های تنظیم شده مصرف کنید و در صورتی که مصرف آن را فراموش کردید به محض اینکه متوجه شدید دارو را مصرف کنید. اگر به زمان مصرف مقدار بعدی نزدیک هستید بنابراین مقدار داروی فراموش شده را بیخیال شوید. به هیچ عنوان برای جبران مقداری از کرم را که فراموش کرده اید مصرف کنید، مقدار مصرف بعدی خود را دو برابر نکنید. باید توجه داشته باشید که استفاده بیشتر از مقدار توصیه شده این دارو دوره درمان شما را نه تنها کوتاه تر نخواهد کرد بلکه ممکن است دوره درمانتان را طولانی تر کند.

نحوه نگهداری از داروی هالوپریدول

هالوپریدول را مطابق دستورالعمل های روی محصول یا مطابق دستورات پزشک نگهداری کنید.

  • این دارو باید به دور از رطوبت و نور و در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  • دور از دسترس کودکان و حیوانات باشد.
  • دارو را به هیچ عنوان در حمام نگهداری نکنید. داروی هالوپریدول

شما عزیزان می‌توانید هرسوالی که در باره این دارو داشتید، در قسمت نظرات از ما بپرسید. پزشکان متخصص روانپزشک ما به شما پاسخ خواهند داد.

مشاوره آنلاین روانپزشکی

۳.۳/۵ (۲۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
128 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدجواد
محمدجواد
19 روز قبل

سلام پسرم قرص نورتریپتیلین ۲۵ وریسپریدون یک میلی وفلوکسامین ۱۰۰ مصرف میکنه قرص هالوپریدون دکتربراش تجویزکرده بااین داروهایی که مصرف میکنه تداخل نداره مشکلی براش به وجودنمیاره

حسن
حسن
26 روز قبل

سلام آقام چهار سال پیش عمل باز انجام داده الان هم سکته مغزی گرفت دکتر براش قرص هالوپریدول نوشته‌ خوب است ازش مصرف کند

آل حسین
آل حسین
28 روز قبل

درود بر شما. خواهرم بیماری نوروپاتی داره و از دوپا فلج شده و از داروهای اعصاب و روان و از جمله قطره هالپریدول استفاده می کنه. بعد از چند روز مصرف متوهم شده و گاهی هم لرزش بدن و سرگیجه داره. آیا باید این دارو رو قطع کنیم؟

ریان
ریان
1 ماه قبل

سلام قرص سرترالین ۲۵وهالوپریدول۰/۵مصرف می کردم عادت ماهیانه تداخل پیش اومد قرص قطع کردم عادت ماهیانه خوب شد افسردگی دوباره بازگشت دوباره قرص مصرف کردم دوباره عادت ماهیانه تداخل ایجاد شده سه ماهه مشکل بر طرف نشده چکار کنم

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط ریان
مجید
مجید
1 ماه قبل

سلام چشمهام نور سوزن سوزن میبینه هاله نور میبینم دیدم بد شده دکتر مغزو اعصاب ۳تا قرص داد(آسنترا،کلومیپیرامین هالوپیریدول) ۲ روز استفاده کردم روزه سوم فک صورتم قفل کرد دهنم کج شد تاحدی که ۲تا دندونم شکست بعدا اورژانس آمد بردم بیمارستان ۴تا آمپول شل کنند زدن بعد چند ساعت درد فک بهتر شدم دکتر گفت هالوپریدول باید با مکمل خودش مصرف بشه دیگه مصرف نکردم ممنون میشم بگید برای مشکل چشمم چکار باید بکنم
(توضیح دام که بدونید پیش هر دکتری نباید رفت)

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

ابوالفضل
ابوالفضل
1 ماه قبل

آیا مصرف گل با استفاده قرص هالوپریدول وریسپریدون۲ عوارض دارد

راد
راد
1 ماه قبل

میشه قبل از مشروب تو چایی چن قطره خورد که حالات بد مشروب رو از بین ببره؟ پرحرفی و بداخلاقیای شخص رو از بین ببره

مینا
مینا
1 ماه قبل

سلام همسرم به مدت چند سال هالو پریدول مصرف می کرد الان ۳ الی ۴ ماه هست که کم کم کنار گذاشته و سردرد و … داره به نظر شما ایا دوباره مصرف قرص رو از سر بگیره

یاسی
یاسی
2 ماه قبل

سلام اگه همرمان سه تاازاین دارو رو بخوریم چی میشه

سلام نورا هستم
سلام نورا هستم
2 ماه قبل

یک چهارم هالیپریدول می خورم شبها خوابم نمی‌بره سر درد دارم وپریود نشدم راهنمایی کنید تشکر

شهرام
شهرام
پاسخ به  سلام نورا هستم
2 ماه قبل

سلام اگه یک چهارم جواب نمیده بکنیدش نصف

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
پاسخ به  سلام نورا هستم
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
پاسخ به  سلام نورا هستم
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده توسط پزشک از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم که همان ب کمپلکس هست هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

سلام نورا هستم
سلام نورا هستم
2 ماه قبل

قرص هالیپریدول دادن بهم روزی۱عدد خوردم کم مونده بود سکته کنم راهنمایی کنید چه کار کنم تشکر

شهرام
شهرام
پاسخ به  سلام نورا هستم
2 ماه قبل

طبق دستور پزشک مصرف کنید .اگه یه دونه زیاده نصف یا یک چهارم کنید .سر خود مصرف میکنید یا با دستور پزشک ؟

احمد بخت
احمد بخت
3 ماه قبل

من فوبیای رانندگی گرفتم وتیک عصبی هم دارم ایامیشه هالوپریدپل استفاده کنم

شهرام
شهرام
پاسخ به  احمد بخت
2 ماه قبل

اگه شب بخواین رانندگی کنید .خواب آب ور هست .نمیشه .

افروز
افروز
4 ماه قبل

سلام من هالوپریدول نیم ۱:۵ لاموتریژن ۱۰۰ ۱/۵ و فلووکسامین ۵۰ یک چهارم میخورم خیلی خواب الودگی دارم میتونم لاکوتریژن و هالوپریدول را نصفش را کم کنم میزانش بهم نمیریزه

محمد
محمد
پاسخ به  افروز
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید پسر م از این بچههای نکردم هست هالوپردون ریسپریدون مصرف می کنه حالش خیلی بد شد همش سر صدا می کنه باباش رفت امی تریپین گرفته بهش میدی ایا این ستا قرص با هم خطرناک نیست لطفا راهنمای کنی

فیروزه
فیروزه
6 ماه قبل

قرص راکوعیت باهالوپریدول میشه باهم مصرف کرد؟؟

ظا هر
ظا هر
6 ماه قبل

من تشتباهیهالو پریدول مسرف کردم بجای قرص آبریزیش بینی در فاصل یک ساعت دوعدد انون اولی دو ساعت گزشته هیچع علایمی ندیدم

حشمتی حشمتیان
حشمتی حشمتیان
7 ماه قبل

سلام من قرص هالوپریدول میخورم برای لرزش دستم حوب یا نه

سجاد
سجاد
پاسخ به  حشمتی حشمتیان
4 ماه قبل

داروهای بهتری وجود داره

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
پاسخ به  حشمتی حشمتیان
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده توسط پزشک از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم که همان ب کمپلکس هست هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

سلیمه اسکانی
سلیمه اسکانی
7 ماه قبل

من اشتباهی از قرص هالوپریدول استفاده کردم الان تشنج چیزایی که تا الان تجربه نکردم دارم چیکار کنم یه راهنمایی کنید لطفاً

فردین
فردین
پاسخ به  سلیمه اسکانی
6 ماه قبل

شما هالوپریدول رو به همرا داروی بی پریدین مصرف کنید که عوارض جانبی اش را خنثی کند

رامتین
رامتین
پاسخ به  سلیمه اسکانی
3 ماه قبل

رفیقم الان مثل شماست الان چی بخره

احمدی
احمدی
7 ماه قبل

با سلام.میخواستم بپرسم این دارو راباداروی دیفن هیدرامین کامپاندا چگونه استفاده کنم.بیمار کودک دو ساله است.

حمیدی
حمیدی
7 ماه قبل

سلام خسته نباشید من برای پسر بچه ای که ۶ سال داره قرص هالوپریدول۰/۵ روزی ۴ تا و قرص نمولسکار نصفی ظهر و نصفی عصر و قرص کلونیدین ظهر نصفی و شب نصفی امروز شروع کردم ولی بچه شب بی تاب توهم داره چشماش باز و بسته میکنه و آروم و قرار نداره چکار کنم ؟؟

محسن
محسن
پاسخ به  حمیدی
6 ماه قبل

ادن دکتز بیشعور بوده ۴تا قرص هالوپریدول داده سریع ببرید یه دکتر حاذق

Narges.
Narges.
پاسخ به  حمیدی
5 ماه قبل

دهن بچرو تو داری سرویس میکنی لامصب

کاربر
کاربر
پاسخ به  حمیدی
2 ماه قبل

وا واسه چی الکی به بچه شش ساله دارو میدی؟ دکترهای بیسواد اگر عقل داشتند یک فکری به حال خودشون میکردند دکترا فقط دنبال نوشتن یک سری دارو که حفظ اند تا مریض از سر خودشون وا کنند و برگه دفترجه بکنندوگرنه تشخیص درست ندارند که اصلا به حرفشون توجه نکن هر چیزی که گفتد اگر با عقل خودت جور دراومد اونو انجام بده

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
پاسخ به  کاربر
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده توسط پزشک از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم که همان ب کمپلکس هست هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

حمیدی
حمیدی
7 ماه قبل

حمیدی هستم قرص خلو پریدول

حمیدی
حمیدی
7 ماه قبل

سلام خسته نباشید من برای پسر بچه ای که ۶ سال داره قرص هلو پرسپولیس روزی ۴ تا و قرص نمولسکار نصفی ظهر و نصفی عصر و قری کلونیدین ظهر نصفی و شب نصفی امروز شروع کردم ولی بچه شب بی تاب توهم داره چشماش باز و بسته میکنه و آروم و قرار نداره چکار کنم

اسدالله
اسدالله
7 ماه قبل

سلام پدرم هالوپیدول میخوره اشتهارد خیلی خیلی زیادشده چه کار باید کرد

احمد
احمد
7 ماه قبل

سلام من هالوپریدول ۵ مصرف میکنم سرم گیج می‌رود تعریق دارم لرزش دست دارم آبریزش بینی دارم و کمر درد دارم لطفا راهنمایی فرمایید

حسن ازتبریز
حسن ازتبریز
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

باسلام واحترام
دوستان عزیز توصیه می کنم تابهبودی کامل به همراه داروهای تجویز شده توسط پزشک از قرص ویتامین ۱۲ب به صورت زیر زبانی و قرص زینک پلاس هم که همان ب کمپلکس هست هرروز استفاده کنید تا تاثیر مثبت و معجزه آسای آنهارا هم ببینید انشاء اله همگی زودتر سلامتی خودرا باز یابید برای اینکه به مشکلات روحی وروانی دچار نشویم باید به رژیم غذائی خود همیشه سزیجات را اضافه کنیم اسفناج وجعفری و پیازچه ..‌. بهترین هستند . ایمانی از تبریز

خاطره
خاطره
10 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر قطره هالوپریدول را به مدت یکسال ونیم روزی ۳۰قطره به پسرم میدهم خواستم ببینم ضرر ندارد مصرف دائم این دارو ؟؟؟
چون تا زمانیکه دارو را بخورد خیلی عالی اگر نخورد باز توهم میزند

ویدا
ویدا
1 سال قبل

سلام خواستم ببینم هالو پریدول موقع انجام کشیدن دندان باید قطع بشه ؟

Zizi
Zizi
1 سال قبل

الان سه شبه میخورم بشدت گلوم درد میکنه در کنارش escitover10 هم میخورم. دو شبانه روزه خواب ب چشمام نیومده بشدت گلو دارد و این بیخوابی گیجو منگو شلو ولم کرده طوری ک میترسم تعادلمو از دس بدم چیکار کنم

Sh sh sh
Sh sh sh
1 سال قبل

قطره هالوپریدول و قرص ریسپریدون ۴ میل از کجا باید تهیه کنیم ؟ هیچ داروخانه ائی ندارن لطفا کمک کنید ممنون میشم

ندا
ندا
1 سال قبل

سلام چه مدت طول می کشه که اثربهبودی برای تیک رونشون بده وگاهی سردرد طبیعی است

محمد
محمد
پاسخ به  ندا
11 ماه قبل

اصولا داروهای اعصاب بعد از یک ماه یا بیشتر تاثیر خودشون رو نشون میدن و برای سردرد باید ب پزشک مراجعه شود تا دوز دارو را کم کند

شهرام
شهرام
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

سلام .روز سوم به بعد اثر می‌کنه

احمدی
احمدی
1 سال قبل

سلام.
به خاطر رفع استرس و نگرانی ناشی از یک اتفاق پزشک برام آمپول هالوپریدول تجویز کردن. بعداز تزریق به مدت ۱۷ ساعت خوابیدم و بعدش احساس گیجی داشتم و فک و دهانم کج شد. تکلمم دچار اختلال شد. فک بالا و پایین طوری به هم فشار میاوردن که شب مجبور شدم از دستمال بین دو تا فک و دندونهام استفاده کنم ولی بازهم دهانم زخم شد از شدت فشار فک و دندان ها. روز بعد موقع حرف زدن زبونم کاملا میکرفت. علایم حدود ۴۸ ساعت ادامه داشت و بعد خود به خود بر طرف شد. اما بسیار آزار دهنده بود و ترجیح میدادم همون استرس رو داشته باشم.

محمد
محمد
پاسخ به  احمدی
11 ماه قبل

احتما زیاد دوز آمپول بالا بوده

Hamidrezasaiy
Hamidrezasaiy
پاسخ به  احمدی
3 ماه قبل

عزیز تو سکته مغزی کردی خودت خبر نداری

ابوطیب
ابوطیب
پاسخ به  Hamidrezasaiy
1 ماه قبل

اگه سکته هم نکرده مطمئناسکته روزده بااین حرفتون

زهره
زهره
پاسخ به  احمدی
2 ماه قبل

باهش باید قرص یا امپول بای پریدین بهت تجویز میکردن ک علائم بر طرف میشد ،

علی
علی
1 سال قبل

داروی هالوپریدول را به بیمار دو قطبی که لیتیم هم مصرف می‌کند تزریق کردیم با تجویز پزشک متخصص ولی عوارض بئ قراری و گیز گیز پا ورزش دارد برای رفع عوارض چکار کنیم

سعید
سعید
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام ، ببریدش بیمارستان تا داروی ازبین برنده ی اثرات جانبی و تداخلات بهش بدن…

طاها
طاها
1 سال قبل

سلام .پسرمن ۱۱سالشه وقطره هالوپریدول ۲ میلی دادن چندقطرا بهش بدم مناسبه؟

آرمینه ایمانی
آرمینه ایمانی
1 سال قبل

باسلام من مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی حاد و اختلال دوقطبی هستم دکترم آمپول هالوپریدول وبیپریدن تجویزکرده که باهم قاطی کنم وباآب بخورم وقتی استفاده میکنم دچارتپش قلب میشم سابقه تپش قلب هم داشتم قبلا دارومیخوردم خودم قطع کردم داروهامو خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدین

Fereshte
Fereshte
1 سال قبل

سلام تاثیر تزریق هالوپریدول روی افراد عادی چیه ؟
و تزریق بیش از حدش روی افراد عادی چه تأثیری میذاره؟

حبیبه عباسی
حبیبه عباسی
1 سال قبل

با سلام من همیشه آروغ میزنم غذام هم هضم نمیشه باید کمی راه برم آروغ بزنم بعد راحت بشم دکتر گوارشم برام هالوپریدول نیم نوشته اثر داره برام ضرر نمیکنه

محمد
محمد
پاسخ به  حبیبه عباسی
11 ماه قبل

بهتر است از کلودیاز پوکساید یا پنتوپرازول زیر نظر پزشک استفاده شود

فاطمه زهرا
فاطمه زهرا
1 سال قبل

با سلام و خسته نباشید.بیمار ما مشکل دوقطبی داره به هیچ وجه هم بیماریش رو نمی پذیره دکترش تجویز کرد قطره هالوپریدول رو توی چای بریزم بخوره. سوال من اینه که خواستم ببینم اثر این دارو از نظر خواب آلودگی چند ساعته؟(چون سرکار میره و گیج خواب میشه).یه سوال دیگه خدمتتون آیا با این قطره که۹ ماه مصرف میکنه درمان شده؟ تا کی باید مصرف کنه

پریسا
پریسا
پاسخ به  فاطمه زهرا
3 ماه قبل

سلام ، این قطره نباید توی ماده گرم ریخته بشه

الما افشار
الما افشار
1 سال قبل

سلام دخترم ۱۸ ساله و اتیسم کلاسیک
لوبل و ترانکوپین مصرف میکنه
اما پرخاشگری بسیار شدید داره و هر روز برای نیم ساعت دچار از خود بیخود شدن داره و بشدت به اطرافیان حمله میکنه
به ما هالوپریدون رو پیشنهاد کردن
نظر شما و دوز مصرفی رو اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

منوچهر
منوچهر
1 سال قبل

با سلام و خسته من مرد ۵۶ ساله هستم که مبتلا حملات پانیک هستم ایمی پرامین و کلونازپام مصرف میکنم اخیرا حملاتم شدیدتر و طولانیتر شده از فعالیت افتادم آیا برای این بیماری هالوپریدول میشه استفاده کرد؟

نسیم
نسیم
1 سال قبل

سلام ، برای دختر۳۲ ساله ام که دچار وسواس و پرخاشگری شده قره هالوپریدول ۲ میلی گرم تجویز شده تا چه زمانی باید بخوره که تاثیر که واگر بخوام قطع کنم مشگلی براش پیش نمیاد لطفا” راهنمایی کنید

شیدا
شیدا
1 سال قبل

سلام اگر دارو طولانی مدت ولی به مقدار کم در حد دو قطره مصرف شود چه عوارضی دارد سپاسگزارم

حسن زارع
حسن زارع
پاسخ به  شیدا
11 ماه قبل

سلام

اگر روزی یک قطره در آب یا غذا ریخته وبه بیمار بدهیم اشکالی دارد وتا چه موقع بیماری بهبود می یابد

حسینی
حسینی
پاسخ به  شیدا
10 ماه قبل

ایا قطره هالو پریدول بی انگیزگی ایجاد میکند

معصومه
معصومه
1 سال قبل

سلام پسرم ۱۱سالسه خوابش خیلی نامنظمه یعنی شب تا صبح که هوا روشن میشه بیداره وصبح می‌خوابه تا پنج بعدازضهر بهم قطره هالو پریدول معرفی کردن که شب تا شب یک قطره بهش بدم من میتونم برا تنظیم خوابش از این دارو استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

مرجان
مرجان
1 سال قبل

میتونم دارو را داخل یخچال نگه داری کنم

مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

سلام خدمت تان داداش من سه سال میشه این قرص هالوپریدول استفاده میکنه آیا در آینده برایش مشگل پیش میاد یا نه

خدابنده
خدابنده
1 سال قبل

سلام قطره هاوپریدول به بچه ۶ساله که بیش فعال هست میدم ولی همچنان نترس وجسور دوست بزن دارد پرخاشگر هم هست چه کنم

سوسن
سوسن
1 سال قبل

با سلام
اگر فردی مبتلا به بیماری copd
باشد استفاده از داروی هالوپریدول چه عوارضیدر فرد ایجاد میکند

اکبری
اکبری
1 سال قبل

سلام دکتر برای ضعف اعصاب هالوپریدول و لاموتریژین تجویز کرده اما زمان مصرف هیچکدوم رو نمیدونم

اسرا
اسرا
1 سال قبل

سلام وقت بخیر من مادرم هر شب نصف بیپریدین و نصف هالو پریدول رو مصرف میکنه میخواستم بدونم چه بیماری میتونه داشته باشه ؟

راز
راز
پاسخ به  اسرا
1 سال قبل

سلام همسرم اعتیاد داشته الان پاک شده اما توهم داره دکتر بی پریدون و هالوپریدول داده بهش اما قرص رو نمیخوره قطرهذرو تو غذا بهش میدم تا کی باید این قطره رو بدم اما اگه یه روز بهش ندم بازم توهم داره با خودش حرف میزنه لطفا راهنماییم کنید

سعید
سعید
پاسخ به  اسرا
1 سال قبل

سلام ، احتمالن افسردگی دارن مادرتون . بازم بستگی به شرایطشون و حالت هاشون داره.

امین پور
امین پور
2 سال قبل

باسلام. پسرم۱۵سالشه مشکل عصبی شدیدی داره. وهمش در فکر آ سیب وارد کردن به خود ودیگران هست. با توجه به این شر ایط روزی چند قطره از داروی هالوپریدول بهش بدم؟

طاهره
طاهره
پاسخ به  امین پور
1 سال قبل

دپاکین بهتر نیس؟

چهرزاد
چهرزاد
2 سال قبل

سلام وقت بخیر عیدتون مبارک مادرم الزایمر دارن وقرص هالوپریدول مصرف میکنن شبی یک عدد
صبح خوب هستن ولی عصر که میشه بیقرار میشن وبه یاد گذشته افتاده وخونه ۵۰سال پیش که دران زندگی می کردن رو میخواهند ومدام میخواهند به اونجا برن وسراغ مادرشون رو که ۱۷سال پیش فوت کرده اند رو می گیرند
سوال من از تیم زحمتکش شما اینکه که میشه قرص رو صبح هم به ایشان داد شاید دوز دارو اثرس تا ظهر تموم میشه عصرها خیلی اذیت میشن واذیت میکنند عاجزانه منتظر پاسخ شما بزرگواران هستم ممنون

دکتر فرشاد
دکتر فرشاد
پاسخ به  چهرزاد
7 ماه قبل

عصرم بهش بده

مهناز
مهناز
پاسخ به  دکتر فرشاد
6 ماه قبل

سلام من پسرم مشکل گفتار داره لکنت داره گاهی هم اصلا گوش نمیده یا خیلی دیر یادمیگیره مثل رنگها.این قطر هالوپریدول روزی ۵قطره. قبلا باتجویز دکتر متخصص کودکان بهش میدادم بعد قطع کردم الان پیرم ۶سالشه گفتار درمانی میبرم ولی خوب نشده اگه قطره بدم کمک به گفتارش میکنه ممنون میشم کمکم کنین چون مدرسه نزدیک بره نمخوام اذیت بشه

پریسا
پریسا
پاسخ به  مهناز
3 ماه قبل

شما می بایست پسر گلتون رو دکتر مغز و اعصاب کودکان و روانپزشک کودکان ببرید و نقشه مغز بگیرید ، برای گفتار در کنار گفتاردرمانی و داروهایی که دکتر متخصص تجویز میکنه مکمل امگا هم خیلی کمک کننده ست

معصومی
معصومی
2 سال قبل

سلام مدت ۳ سال است که همسرم به تجویز روانپزشک از قطره هالوپریدول روزانه ۱۰ قطره استفاده میکند.آیااین دارو با قرص لیور گل تداخل دارد؟ واینکه این دارو روی قوای جنسی تاثیر دارد یا خیر؟(در حد ازبین رفتن میل جنسی،عدم نعوظ حتی باتحریک وزودانزالی)

دکمه بازگشت به بالا