promote
بازگشت به سوالات

ارتباط جوش صورت واستفاده از قرص اورژانسی

سوال شده 21 بهمن 1399 در

پوست و مو و زیبایی

توسط کاربر 1237720
1032 بازدید

سلام

خانومی ۳۲ساله هستم که پوست صورت خشکی دارم وبه همین خاطر زیاد دچارجوش صورت نمیشوم مگر موقع پریودی که درحد کم وکوتاه مدت میباشد.

چندماه پیش مجبور به استفاده ازقرص اورژانسی شدم وبعد آن صورتم دچار جوش های چرکی متورم ودردناک در ناحیه چانه وگونه وپشت گردن شد.

میخواستم بدونم آیا این جوشها ممکنه بخاطر مصرف همان قرص اورژانسی باشه یا ممکنه دلایل دیگه داشته باشه.ممنون میشم بگین باید چیکار کنم؟

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام، معمولا این قرص ها باعث جوش نمیشن اما اگر شما به این دز هورمونها حساس بودین و جوش زدین طبیعتا بعد از مدتی باید جوش‌ها تون برطرف میشد، بهتره بررسی های بیشتر برای درمان جوش صورت بگیره از جمله بررسی هورمونی و علل تخمدانی 

مخفی کردن نظرات کاربران