دیجیتال مارکتینگ پزشکی : گام دوم شبکه های اجتماعی

آیا می‌دانستید استفاده از شبکه های اجتماعی اولین فعالیت کاربران اینترنت است؟ اگر به دنبال حفظ بیماران موجود یا جذب بیماران جدید هستید، به یک استراتژی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید. در دنیای امروز برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی یک فاکتور لازم و ضروری برای حرفه شماست. دنیای پزشکی دنیای ارتباطات است و بدون استفاده موثر از ابزارهای ارتباطی ادامه فعالیت موفقیت آمیز آسان نخواهد بود.

اما شبکه های اجتماعی برای ارتقای بازاریابی پزشکان و مراکز درمانی چه می‌کنند؟

  • شبکه های اجتماعی باعث افزایش بیماران ثابت می‌شود.
  • شبکه های اجتماعی نرخ وفاداری بیماران کنونی را افزایش می‌دهد. این امر موجب ایجاد یک منبع ارزیابی مثبت می‌شود.
  • شبکه های اجتماعی باعث افزایش آگاهی مردم از نام تجاری می‌شود.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین کانال‌های دیجیتال مارکتینگ است که به کمک آن می‌توانید شهرت و آگاهی از برند و خدمات خود را افزایش دهید.

 

جالب است بدانید که هر پست از کسب و کار شما که به اشتراک گذاشته شود، در اختیار شبکه‌ای از کاربران قرار می‌گیرد؛ کاربرانی که می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند. بنابراین هر چه افراد بیشتری از کسب و کار شما بدانند، برای شما بهتر خواهد بود.

  • فعالیت‌های موثر در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مراجعه کننده شود.
  • شبکه های اجتماعی این امکان را به وجود می‌آورد که پزشکان با همکارانشان در سراسر دنیا ارتباط داشته باشند.
  • پزشکان با استفاده از شبکه های اجتماعی می‌توانند برای اعلام ساعات کاری یا تخفیفات و تبلیغات به سادگی به مخاطبانشان دسترسی داشته باشند.
  • در شبکه های اجتماعی می‌توانید ارتباط دو سویه با مخاطبانتان داشته باشید.

با راه اندازی یک پروفایل با نام خود می‌توانید فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی شروع کنید. از دیگر پزشکان و همکاران خود بخواهید پست های شما را لایک کنند و به اشتراک بگذارند. به همیت راحتی می‌توانید خود را به دیگران معرفی کنید و زمینه ارتباط با مردم را فراهیم کنید. اما از همه مهم‌تر این است که مخاطبان شما هم می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند و این ارتباط دو سویه برگ برنده فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است.

  • شما با استفاده از شبکه های اجتماعی می‌توانید برای حرفه‌تان ارزش آفرینی کنید

اینستگرام،لینکدین،توئیتر،گوگل پلاس،پینترست و دیگر شبکه‌های اجتماعی هنوز هم در حال شکل‌گیری و رشد هستند.

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا