خواص زنجبیل برای مردان

زنجبیل یک گیاه با طبع گرم است که هم به عنوان دمنوش و هم به عنوان ادویه، توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. این گیاه خصوصاً در فصول سرد محبوب است اما به دلیل خواص زنجبیل برای مردان، در هر زمانی از سال می‌توان از آن استفاده کرد.

یکی از خواص منحصر به فرد گیاه زنجبیل، اثر آن در تقویت قوای جنسی مردان است و مصرف آن، یکی از درمان‌های سنتی ناتوانی جنسی مردان محسوب می‌شود. در این مطلب، قصد داریم چند پیشنهاد برای نحوه‌ی مصرف زنجبیل برای تقویت قوای جنسی و خواص زنجبیل و عسل برای مردان را با شما در میان بگذاریم.

دمنوش کلاسیک زنجبیل

ساده‌ترین شیوه برای استفاده از زنجبیل، دمنوش یا دم‌کرده‌ی آن است. بهتر است زنجبیل تازه را از میوه‌فروشی‌ها تهیه کنید. آن را خوب بشویید و به ازای هر نفر، حدود ۲ سانتی‌متر زنجبیل بریده و در قوری آب جوش قرار دهید. اجازه دهید که دمنوش حدود ۱۰ دقیقه روی حرارت ملایم قرار داشته باشد.

حالا دمنوش زنجبیل شما آماده است. جهت استفاده از خواص زنجبیل برای مردان می‌توانید آن را با شیرینی‌جات یا عسل میل کنید.

دمنوش زنجبیل و دارچین

برای دادن عطر بیشتر به دمنوش خود، از یک تکه چوب دارچین نیز در کنار زنجبیل استفاده کنید. طبع این دمنوش بسیار گرم خواهد بود.

دمنوش زنجبیل و نعنا

اگر طبع شما گرم است، نباید در مصرف زنجبیل زیاده‌روی کنید. استفاده‌ی بیش از حد زنجبیل برای افرادی که طبع گرم دارند، مضر خواهد بود. اما می‌توانید با ترکیب نعنا و زنجبیل، یک نوشیدنی متعادل داشته باشید تا در کنار استفاده از خواص گیاهی، دچار گرمی هم نشوید.

از آنجا که نعنا یک گیاه سرد است، استفاده از آن در کنار زنجبیل، تعادل مطبوعی به نوشیدنی شما می‌دهد.

زنجبیل با عسل

زنجبیل از آنجا که طعم تندی دارد، بهتر است با شیرین‌کننده‌ها مصرف شود. عسل از بهترین همراه‌کننده‌های دمنوش زنجبیل است که علاوه بر دادن طعمی دلنشین، به تقویت خواص زنجبیل برای مردان در زمینه‌ی قوای جنسی نیز می‌پردازد.

همچنین ترکیب زنجبیل، عسل و زرده‌ی عسلی تخم مرغ، از نوشیدنی‌های قدیمی کشور هندوستان است که خواص زنجبیل و عسل برای مردان را به همراه دارد.

خواص زنجبیل برای مردان
خواص زنجبیل برای مردان

دمنشون آماده‌ی زنجبیل

در عطاری‌ها می‌توانید دمنوش زنجبیل را به صورت کیسه‌ای نیز تهیه کنید. این انتخاب، برای مواقعی که می‌خواهید یک دمنوش فوری داشته باشید، مناسب است و همچنان شما را از خواص زنجبیل برای مردان بهره‌مند می‌کند.

اگر می‌خواهید در مورد خواص دمنوش‌های گیاهی بیشتر بدانید، مراجعه به دکتر طب سنتی و ویزیت آنلاین دکتر طب سنتی را از دست ندهید.

زنجبیل به عنوان ادویه

برای بهره‌گیری از خواص زنجبیل برای مردان، لازم نیست همیشه آن را به عنوان دمنوش مصرف کنید. از قدیم زنجبیل یکی از ادویه‌های مورد علاقه‌ی مردمان سرزمین‌های شرقی بوده است. امروزه هم زنجبیل در طعم‌دار کردن انواع گوشت‌ها، ماهی‌ها و خورشت‌ها، استفاده می‌شود. زنجبیل را در آشپزی خود بگنجانید و از آن لذت ببرید.

در این مطلب، شما را با خواص زنجبیل و عسل برای مردان آشنا کردیم. برای آگاهی از طبع بدن خود و غذاهای مناسب برای آن، می‌توانید با دکتر تغذیه مشورت کنید. متخصص تغذیه آنلاین نیز در دسترس شماست تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهد.

۳.۵/۵ (۱۱ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
7 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعودیان
مسعودیان
1 سال قبل

سلام ببخشید ایازنجبیل برای پروستات زرر داره

حمید
حمید
پاسخ به  مسعودیان
7 ماه قبل

زنجبیل و پروستاتح

سید اکبر سادات
سید اکبر سادات
1 سال قبل

آیا زنجبیل برای درمان اچپیلری مفید است؟

سروری
سروری
پاسخ به  سید اکبر سادات
11 ماه قبل

سلام زنجبیل برای چی خوب اس

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

باعرض سلام شوهرم شصت سالش بعداز غذا شکمش نفخ میکنه چکار باید بکنه

Albert
Albert
پاسخ به  فاطمه
5 ماه قبل

La seule façon d’avoir des flatulences est d’avoir des relations sexuelles après avoir mangé

سینا
سینا
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

زنجبیل واسه ورم معده ونفخ عالی هست

دکمه بازگشت به بالا