سپاس فراوان از بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش

چندی پیش اخبار راه اندازی سامانه پذیرش۲۴ در بیمارستان امیر المومنین علی (ع) را به استحضارتان رساندیم.اما باری دیگر مورد لطف عزیزان در این بیمارستان قرار گرفتیم.

احمد حقیقی، سرپرست کلینیک ویژه‌ی تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین (ع)، به ضرورت راه‌اندازی این سیستم اشاره کرد و گفت: «با توجه به این که کلینیک و مرکز آموزشی درمانی در اکثر رشته‌های پزشکی دارای متخصصین زیادی است، تعداد رو به افزایش مراجعه‌کنندگان، مشکلاتی در زمینه‌ی نوبت‌گیری به وجود آورد. این مسائل ما را بر آن داشت تا با کلینیک‌های دیگر در سطح کشور برای پیدا کردن راه‌حلی برای رفع این مشکل مشورت و رایزنی کنیم. با بررسی انجام شده، سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی گزینه‌ی مناسبی برای کم کردن مشکلات بیماران و مراجعه‌کنندگان به نظر می‌رسید.»

سرپرست درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در مورد روند طی کردن این مسیر و کاربرد و امتیاز‌های این سیستم نوبت‌دهی می‌گوید: «خط تلفن حالت E1 دارد. یعنی حتی اگر صد نفر به صورت هم‌زمان با آن تماس بگیرند، با بوق مشغولی مواجه نمی‌شوند. ما زمان زیادی برای پیدا کردن یک شرکت معتبر و باتجربه صرف کردیم، و در این میان چندین و چند سامانه نوبت‌دهی را تست کردیم که در نهایت از میان همه‌ی آن‌ها، شرکت سپهر سلامت به عنوان بهترین گزینه انتخاب شد.»

سپاس فراوان از شما

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا