داروی کلونازپام | کاربرد ، مقدار و روش مصرف ، عوارض جانبی و میزان مصرف | Clonazepam

همه چیز در رابطه با زمان مصرف قرص کلونازپام، اختلالات دارویی و مطالب مرتبط با آن

آشنایی جامع با داروی کلونازپام Clonazepam

کلونازپام دارویی است که در مغز بر روی بعضی مواد که شیمیایی هستند و دارای غلظت های نامتعادلی هستند تاثیر می گذارد. از این دارو برای بیماری هایی مانند صرع و تشنج استفاده می شود. در بدن برخی افراد چه کودکان و چه بزرگسالان ممکن است اختلال تشنجی به وجود بیاید که می توان از کلونازپام استفاده کرد.
برخی اختلالات مانند هراس ها که به پانیک مشهور هستند نیز می توان به وسیله ی این دارو بهبود داد. افرادی که به داروهایی مانند دیازپام حساسیت دارویی نشان می دهند نباید از کلونازپام استفاده کنند. همچنین افرادی که بیماری های بسیار گسترده ی کبدی دارند نیز باید از مصرف این دارو خودداری کنند.
زمانی که از این دارو استفاده می شود باید علائم روانی فردی زیر نظر گرفته شود و در صورتی که فرد احساس افسردگی کرد و یا به فکر خودکشی افتاد و یا رفتارهای دیگری از خود نشان داد باید به پزشک معالج خود اطلاع دهد. زمانی که از این دارو استفاده می کنید نباید از مشروبات الکلی استفاده کنید.
کلونازپام ممکن است فرد را دچار افسردگی و وابستگی دارویی را در فرد ایجاد شود پس مصرف بی رویه آن مضر می باشد. این دارو باید در مکان امن نگه داری شود تا از دسترس عموم دور باشد و استفاده و خرید و فروش بدون نسخه ی این دارو غیر قانونی می باشد.

پیش از مصرف داروی کلونازپام Clonazepam

قبل از اینکه بخواهید از کلونازپام استفاده کنید باید برخی موارد را در نظر بگیرید، که یکی از مهم ترین این نکات آلرژیک بودن فردن به خانواده ی داروهای دیازپام می باشد که بسیار مهم است. اگر دارای بیماری پورفیری نیز می باشید باید به پزشک خود این موضوع را اطلاع دهید. داشتن بیماری آس و یا بیماری های مزمن ریوی موجب می شود تا فرد هنگام مصرف دچار مشکل شود، پس در این موارد نیز به پزشک خود اطلاع دهید.
داشتن اعتیاد به الکل و یا حتی مواد مخدر نیز باید در صورت وجود به پزشک اطلاع داده شود. افرادی که دارای تشنج می باشند و از کلونازپام استفاده می کنند حتما باید در طول دوره ی درمان خانواده ها و یا مراقب بیمار بسیار نسبت به افکار و رفتار بیمار باید دقت نماید زیرا افکار خودکشی به سراغ این افراد ممکن است بیاید.
افراد باردار باید قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت نمایند زیرا این دارو ممکن است بر روی جنین تاثیرات منفی داشته باشد و مشکلات تغذیه و حتی تنفسی برای جنین به وجود آورد.  اما باید در نظر داشت که اگر مادر تشنج داشته باشد در طول دوره ی بارداری این موضوع از مصرف کلونازپام نیز خطرناک تر برای مادر و جنین می باشد.
حتی اگر در دوره ی شیردهی هستید نیز به پزشک معالج خود اطلاع دهید. به افرادی که زیر ۱۸ سال هستند و دارای اختلال پانیک هستند باید از مصرف این دارو خودداری کنند.

نحوه مصرف داروی کلونازپام Clonazepam

داروی کلونازپام دقیقا باید براساس تجویز پزشک مصرف شود. زیرا برای درمان بهتر ممکن است پزشک دوز دارویی را افزایش و یا کاهش دهد. به هیچ وجه سرخود و بیش از حد مقرر پزشک از این دارو استفاده نکنید. این دارو موجب ایجاد وابستگی می شود پس همیشه دور از دست دیگران نگه دارید.
این دارو فقط برای درمان و مصارف کوتاه مدت استفاده می شود و نباید بیش از ۹ هفته از آن استفاده کرد به غیر از مواردی که پزشک خود تجویز کرده است، زیرا به گونه ای مخدر محسوب می شود اگر بیش از حد مصرف شود. هنگام مصرف قرص را به صورت کامل ببلعید و سپس آب بنوشید.
اگر مدت طولانی از این دارو استفاده می کنید حتما آزمایشات لازم پزشکی را نیز انجام دهید. برای جلوگیری از مشکلات دیگری که ممکن است رخ دهد به صورت ناگهانی کلونازپام را ترک نکنید و حتما با پزشک خود مشورت کنید.
اگر در صورت وجود بیماری هایی مانند تشنج و صرع از این دارو استفاده می کنید ولی بهبودی در بیماری خود نمی بینید حتما به پزشک خود این موضوع را اطلاع دهید.
برای درمان تشنج داروهای دیگری نیز مصرف می شود که باید به ترتیب آنها نیز دقت نمایید. در زمان استفاده از این دارو باید مراقب باشید تا این دارو به دست دیگران نیفتد زیرا این دارو اعتیاد آور است و موجب می شود افراد دیگری را نیز دچار مشکلاتی مانند اوردوز و مرگ نماید.

می‌توانید به صورت غیر حضوری و ۲۴ساعته،با پزشک آنلاین متخصص مغز اعصاب، تلفنی و متنی صحبت کنید، و از ایشان برای مصرف این دارو مشاوره بگیرید.

در صورت فراموش کردن مصرف داروی کلونازپام Clonazepam

اگر متوجه شدید که مصرف داروی کلونازپام را فراموش کرده اید هرچه زودتر آن را مصرف نمایید اما اگر به نوبت بعدی مصرف نزدیک باشد از استفاده ی مجدد آن خودداری نمایید و قرص فراموش شده را جبران ننمایید.
درصورتی که بیش از حد مجاز از این دارو استفاده کردید و دچار اوور دوز شدید هرچه زودتر خود را به نزدیک ترین اورژانس برسانید زیرا ممکن است حتی دچار کما شوید.

در طول مصرف داروی کلونازپام Clonazepam

زمانی که از کلونازپام استفاده می کنید از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا این معقوله دارای عوارض جانبی ی باشد. اثرات این دارو بر بدن افراد مختلف است و در برخی افراد ممکن است موجب کم شدن آگاهی شود پس اگر جزء این دسته افراد هستید پس در زمان استفاده از این دارو به هیچ وجه رانندگی نکنید، زیرا سرگیجه و ضعف عضلانی ممکن است کارایی بدن شما را پایین آورد.

عوارض جانبی داروی کلونازپام Clonazepam

مصرف هر دارویی ممکن است فرد را دچار آلرژی کند. در زمان مصرف کلونازپام نیز اگر دچار آلرژی مانند تنگی نفس و یا کهیر شدید و نتوانستید به درستی نفس بکشید از مصرف دارو خودداری کنید و خود را به نزدیک ترین اورژانس برسانید. در صورتی که علائم متفاوت تری و یا شدید تری داشتید پزشک معالج خود را باخبر کنید.
برخی علائم وجود دارد که ممکن است بسیار خطرناک باشد مانند، افزایش استرس و مضطرب بودن، حمله های پانیک، بی خوابی و یا خواب بیش از حد، عصبی شدن های مکرر و یا احساس آزار رساندن به خود. در صورتی که از کلونازپام استفاده می کنید ولی دچار تشنج های شدید می شوید هرچه زودتر به پزشک متخصص مغز و اعصاب خود اطلاع دهید.
تاثیر داروی کلونازپام در افرادی که سن بالایی دارند طولانی تر خواهد بود و موجب می گردد به دلیل ضعف عضلانی زمین بخورند، پس خانواده ی بیمار باید این موارد را در نظر بگیرند.

تداخلات دارویی با کلونازپام Clonazepam

هر دارویی ممکن است با طیف گسترده ای از دارو ها تداخل داشته باشد پس زمان مراجعه به پزشک تمام قرص هایی که مصرف می کنید را با پزشک در میان بگذارید.
این دارو با قرص های ضد درد تداخل نشان می دهد. از علائم این دارو کم شدن تنفس شل شدن عضلات و افسردگی بیان شد، پس حتی اگر برای یکی از این اختلالت از قبل قرص دیگری مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا دچار عوارض خطرناک این داروها نشوید.
حتی دارو های گیاهی و یا ویتامین ها هم می توانند با کلونازپام تداخل دارویی داشته باشند پس عوارض این دارو را جدی بگیرید و پزشک معالج خود را از همه چیز باخبر کنید.

ارتباط مستقیم با پزشک انلاین متخصص مغز و اعصاب

۳.۷/۵ (۹ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
252 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
9 روز قبل

ایا واقعا قرص کلونازپام۲لاغرمیکنخ؟؟؟؟؟لطفا یکی جواب بده

Vahid
Vahid
پاسخ به  مریم
20 ساعت قبل

بعضی ها چاق میکنه بعضی ها لاغر ولی کلا این قرهای بنزودیازپین ها ۷۰درصدشون چاق میکنن ۳۰درصد لاغر سعی کن اشتها داشته باشی نه زیادی لاغرنمیکنه

رحمت
رحمت
11 روز قبل

سلام به بچه دوساله چهاروزپیش شش سی سی شربت کلونازپام دادندتوبیمارستان چون بخوابه سی تی بگیریندالان بعدازچهارروزبچه هنوزگیجه امکان داره ازهمون شربت باشه؟؟

حسن
حسن
11 روز قبل

سلام یه کودک ۱۰ یا ساله:: اندازه یک چهارم یه ذره سر سوزن بیشتر خورده و خوابیده بایدچکار کنم

سجاد
سجاد
پاسخ به  حسن
9 ساعت قبل

اصلا این کارو نکن

مجیب
مجیب
12 روز قبل

سلام اقا من دیشب یکدانه کلونازیپام خوردم و دگه نمیخواهم مصرفش کنم چون خیلی کسل کرده بود
حالا بخاطر استراحت امشب‌ میخایم الپرازول‌بخورم نظر شما چیست؟

سجاد
سجاد
پاسخ به  مجیب
9 ساعت قبل

الپرازولام وابستگیش بسیار بیشتر از کلونازپام هست اگر میخوای فقط برای خواب راحت بخوری قرص ملاتونین بخور

فریبا
فریبا
14 روز قبل

سلام چن تا دیازپام ۱۰ و کلونازپام ۲ بخورم که دیگه بهوش نیام؟نمیخوام کارم به بیمارستان بکشه؟

جواد
جواد
15 روز قبل

سلام نصف قرص کلونازپام چقدر اثر داره لطفا جواب بدین

مژگان
مژگان
پاسخ به  جواد
4 روز قبل

لطفا بیشتر از روری یک چهارم اصلا مصرف نکنید و نهایتا یک تا دو هفته تا امکان داره زودتر قطع کنید حتی اگه دکتر بگه .حالتون خیلی بد میشه و دیگه ادم سالم نمیشید.‌ این دارو همونقدر که در حالت تشنج و بدحالی عصبی خوب عمل می کنه و نجات بخشه میتونه وحشتناک باشه.

حمید
حمید
15 روز قبل

سلام ، کلونازپام قرص خواب نیست عزیزان ، درسته که خواب آورم هست ولی اصلا برای خواب تجویز نمیشه ، برای خواب داروهای دیگه هست با عوارض و مشکلات کمتر ، هر چیزی که خواب بیاره که نمیرن سمتش ، هرویین هم خواب آوره دلیل نمیشه واسه خواب مصرفش کنید ، عوارض بدی داره قطع مصرفش و خیلی هم طولانی

Negar
Negar
پاسخ به  حمید
8 روز قبل

سلام پس برای چیه؟؟

مژگان
مژگان
پاسخ به  Negar
4 روز قبل

تشنج و صرع و تنش های عصبی حاد اونم یک چهارم قرص

فریده
فریده
17 روز قبل

سلام ببخشید اگه کسی ۵۰ تا قرص دیازپام و کلونازپام بخوره چه خطرهایی داره لطفاً جواب بدین من خیلی استرس دارم

ناصراصفی
ناصراصفی
18 روز قبل

سلام جانباز اعصاب وروان هستم پنج سال کلوراسپام ۲, یک عدد استفاده می کنم درشب برای خواب راهی هست کنار بزارم سپاس

مارال
مارال
20 روز قبل

با یدونه از قرص کلونازپام میشه چند نفر رو خواب کنی؟
تا حالا هم ازش استفاده نکردند
یک دونه بسه برا دونفر؟
یکیشون سنش ۳۰ خورده ای هست
یکیشون ۴۰خورده ای
داخل چ چیزی حل کنم که نفهمن؟؟

مارال
مارال
پاسخ به  مارال
20 روز قبل

اگر امکانش هست لطفا جواب من رو بدید

Vahid
Vahid
پاسخ به  مارال
20 ساعت قبل

آره دوتا دومیل کافیشونه تو قوری چایی بندازاگه موادی یا قرص خواب اصلانخورده باشن ۱۲ساعت حداقل رفتن خیلی زیادم بریزی خوابشون نمیبرن مستشون میکنه دوتا توقوری وسلام

yuna
yuna
پاسخ به  مارال
4 ساعت قبل

مارال خانم با کلونازپام خواب نمیکنن.مثلا اگه ۴۰ تا بریزی تو غذای یه خانوار اونا تا چند روز حتی قادر به شناخت نزدیکان و انجام امور ابتدایی خودشون نیستن و بعدها هم یادشون نمیاد چی بهشون گذستهو حتی ممکنه کارهای خطرناکی هم بکنن.برای خوای از قرص اگزاسپام استفاده میکنن که کاملا بی بو و مزه هست و مثلا اگه پنج تاشو به کسی بدی (به شرط سلامت کامل از نظر اعتیاد به مواد) حتی اگه کتکش هم بزنی بیدار نمیشه.چه برسه به اینکه دوس پسرتو بیاری خونه مثلا.ولی اگه ۲۰ تاشو بدی من یه خواب آروم و رویایی خواهم داشت.امیدوارم فقط جهت کنجکاوی پرسیده باشی و خودتو گرفتار نکنی

Amir
Amir
پاسخ به  مارال
11 روز قبل

برای خواب نی
تو نوشابه قاطی میکنن میخورن تازه بی خوابی و لاغری هم عوارض کولونازپام ۲هستش

ارزو
ارزو
پاسخ به  مارال
10 روز قبل

سلام نه به هرکدومشون یکی بده میتونی توی ابمیوه بریزی

آوا
آوا
27 روز قبل

سلام دخترم امروز قرص کلوناز پام خورد نمیدونم یکی یا دوتا خورد .آ اس آ هم خورد دوتا ۴سالشع ..ببرم دکتر ..استرس دارم نمیدونم چیکار کنم

رزا
رزا
پاسخ به  آوا
23 روز قبل

به نظر من هرچه زودتر ببرش بیمارستان

رزا
رزا
پاسخ به  آوا
23 روز قبل

قرصاتم نزار جلو دست بچت

احسان
احسان
27 روز قبل

سلام من حدودا ۳ ماهه متادون مصرف میکنم البته هفته ای ی دونه الان یک ماهه شده هرروز ی دونه ۴۰ چون خوابم نمی‌بره قرص کلونازپام ۲ میخورم تو این مدت ۱۰ کیلو لاغر شدم ب نظرتون اثرات داروهاست یا چیز دیگه ای ؟هیچ دردی ندارم ن کلیه درد ن معده درد فقط اشتها ندارم

yuna
yuna
پاسخ به  احسان
4 ساعت قبل

سلام.به احتمال بسیار زیاد از مصرف کلونازپامه .البته میتونه از یبوست ناشی از مصرف متادون باشه که منجر به بی اشتهایی و کاهش سوخت و سوز بدن هم باشه.در کل اُگزازپام به طور قابل ملاحظه ای عوارضش کمت هست

Ali
Ali
29 روز قبل

نخورین دوستان من بااین داروها ۱۵ سال زندگی کردم دکترا هم دیگه بهم کمک نمیکردن خودم شده بودم دکتر روزی یک مشت از خانواده پام که همون بنزودیازپین ها هستش مصرف میکردم هیشکی نتونست بهم کمک کنه جز خودم عوارضش رو بعد ۱۲ سال هنوز حس میکنم ولی با خودم کنار اومدم و العان ۱۲ ساله مصرف نمیکنم عوارضش بدتره از حالشه بخدا دکتر ها نمیتونن درکتون کنن اونا خودشون اینارو لب نمی‌زنن

آخرین ویرایش 29 روز قبل توسط Ali
م ک
م ک
پاسخ به  Ali
22 روز قبل

منم میگم به هیچ وجه نخورید چون من برای ترک الپرازولام رفتم دکتر که متاسفانه کلونازپام تجویز کرد برای بی خوابی که برای ترکش تا پای مرگ رسیدم خالصانه میگم حتی دکتر هم تجویز کرد این قرص رو نخورید ترکش خیلی سخته چون عوارض داره برای ترکش هم قلب درگیر میشه تپش قلب بی خوابی درد استخوان و عضلات سردرد که در نهایت متوجه می‌شید که چه اشتباهی کردید واسه خواب اصلا قرص خوردید وظیفه بود که اطلاع بدم کسی نخوره هر چه زودتر ترک کنید به نفعتونه البته با آگاهی ترک کنید و تدریجی.

رسول
رسول
30 روز قبل

سلام اقا من میخوام یک بسته کامل ۲ بخورم چی میشه اعتیاد هم دارم ب مواد مخدر

Vahid
Vahid
پاسخ به  رسول
20 ساعت قبل

یه بسته طوریت نمیشه اعتیادم داری بدنت آلودس حالا ۵ ورق مست ومنگت میکنه ولی باید خودتو برسونی بیمارستان تهش به بیمارستان کشیده بشه دیگه لذت نداره چ کاریه

yuna
yuna
پاسخ به  رسول
4 ساعت قبل

هیچی.مامان بابت میبرنت دکتر شستشو معده میدن میارنت خونه.اگرم نبرنت چیزیت نمیشه فقط دو سه روز در نقش اسب ایفای نقش میکنی.چون اصلا یادت نمیاد چه موجودی هستی.اهل کجایی.دختری یا پسر و وووو

ناطور.
ناطور.
1 ماه قبل

پونزده سالمه و تعداد زیادی ازش مصرف کردم،احساس شدید گیجی دارم و میخوام بدونم چندتا بخورم تا دیگه بیدار نشم؟

رزا
رزا
پاسخ به  ناطور.
23 روز قبل

بیدار میشی خودتو اذییت نکن

بی نام
بی نام
1 ماه قبل

همین الان
سعی کن ب کلوناز اعتیاد پیدا نکنی درد بدنیش یه هفتس ترامادولو تجربه داشتم اما باید یاد بگیری ذهنتو کنترل کنی خودتو گول نزنی اعتیاد بیشتر جنبه روانی داره ورزش کنید سریع تربهبود پیدا می‌کنید چون بدن دوپامین طبیعی تولید میکنه مراقبه راجبش بخونید ب امید بهبودی همه هموطنانم دس بوس همه ازجنوب
پاسخ

زینب
زینب
1 ماه قبل

من مدتی کلونازمیخورم الان کلیه هام درد گرفتن خیلی حتی احساس چاقی میکنم. عوارض قرص هست؟ میشه ی قرص خواب ساده بگید

رزا
رزا
پاسخ به  زینب
23 روز قبل

ملاتونین

ستاره
ستاره
1 ماه قبل

دوستان من میخ ام چند روز برم کما بنظرتون چندتا بخورم کلونازپام..نمیخودم بمیرم‌چون دوتا بچه دارم فقط میخوام چند روز نباشم

مریم
مریم
پاسخ به  ستاره
1 ماه قبل

واسه کما بالای ۱۰۰ تا

اویس
اویس
پاسخ به  مریم
19 روز قبل

ببخش دوست عزیزاگه یکی صدتابخوره سنک کوب میکنه چرانظرتون رابه اشتباه به اشتراک میزاری

احمد
احمد
پاسخ به  مریم
17 روز قبل

سلام کلونازپام ۲ میلی گرمی ۵عدد خواب سنگین وطولانی میده

Vahid
Vahid
پاسخ به  مریم
20 ساعت قبل

داداش بنده خدا صدتا بخوره که میکشدش دوسه نا بخور و تمام این قرصها زیاد بخوری دیگه خوابت نمیبره یجوری مستت میکنه

رزا
رزا
پاسخ به  ستاره
23 روز قبل

فقط مواظب باش کما رفتنت اون دنیا نشه/:

س.ن
س.ن
پاسخ به  رزا
20 روز قبل

سلام من می خوام خودمو بکشم اما فقط ۸ تا کولونازپام دارم و ۱۵ تا لورازپام چطوری با ۱۵۰ پیدا کنم … تحقیق کردم با قرص برنج ۶ ساعت طول میکشه تا تا مرگ همش تشنه ات و کلی اذیت داره … میخوام تو خواب بمیرم … حلق آویز هم دوست ندارم… لطفا کمکم کنید راه سریعتر مردن و انگار که تو خواب بمیری رو بهم راهنمایی کنید…

احمد
احمد
پاسخ به  س.ن
17 روز قبل

سلام یک بسته قرص سرترالین ۱۰۰ بگیر روزانه یک عدد تا ۷ روز بعد نصف کن تا ۷ روز بعد ۱/۴ تا ۷ روز یک دوره ۲۱ روزه همه چیز خوب میشه

اویس
اویس
پاسخ به  ستاره
19 روز قبل

سلام اگه بخاطره دوروزمیگی اشتباهه چون ممکنه ازکماتاابدبیرون نیایی بهتره به جای کمارفتن به تفریح برو

فرید
فرید
1 ماه قبل

برای رفع بی‌خوابی کلونازپام مصرف میکنم ازیک میلی رسیدم به سه ونیم میلی عوارضی قابل مشهود ندارم ولی ۱۰یا۱۲سال دجاربیمای کبدی هپاتیت سی شدم که حتی سیروزکبدی هم داشتم درمان کردم وفعلامشکلی ندارم نمیدام بازیادشدن دزکلونازپامم چه عواقبی رابایدمنتظرش باشم خصوصابرای کردم نمیتونم کمش کنم خوابم نیبرد

بهی
بهی
1 ماه قبل

چنتا کلونازپام منجر ب مرگ میشع؟

مریم
مریم
پاسخ به  بهی
1 ماه قبل

تا ۱۲۰ تا را امتحان کردم، نمی‌کشه. البته اگه زود پیدات نکنند شاید بری کما

هانیه
هانیه
1 ماه قبل

سلام من مادرم‌ دیشب دوتا قرص کلونازپام خورد و بیماری ام اس هم داره الان مشکل حرکتی پیدا کرده و کل بدنش بی حس شده تقریبا خطرناکه ؟یا اثر قرصه

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  هانیه
1 ماه قبل

سلام،باحتمال قوی دلیلش۲تاقرصیه که خورده،توچندروزآینده اثرقرص کاملاخنثی میشه وحال مادرتون بهترمیشه

محمد منافی
محمد منافی
1 ماه قبل

سلام ببخشید آقای دکتر پای چپم از زیر زانو گرفته بود یه قرص متوکاریال ۵۰۰ خوردم دیدم دیدم سر درد گرفتم یه قرص ژلوفن کامپاند خوردم بیفته رفتم خوابیدم اینقدر خواب های جنجالی دیدم فکر میکردم بیدارم خلاصه یزور بیدار شدم انگار یکی نمیذاشت بیدار بشم اومدم یک عدد قرص کلونیدین وکلونازپام خوردم سردردم خوب شد میترسم بخوابم چکار کنم

رضا یعقوبی
رضا یعقوبی
1 ماه قبل

باسلام من الان که این رو باشما درمیان می‌گذارم حالم خیلی بدست وبه شدت مراقب رفتار خودم هستم که به خودم ضرر جانی نرسانم توروخدا کمکم کنید .دیگه تحمل خودمم ندارم نمیدونم که قرص میخوری دقیقااز کجای بدن آدم تکثیر میشه .من الان یک هفته هست که از قرص استفاده نکردم به دلایلی. الان هم به این روز افتادم .

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  رضا یعقوبی
1 ماه قبل

سوال خوانانیست.

فریدون ریاحی
فریدون ریاحی
2 ماه قبل

سلام
ده سال کلونازم پان یک را یک چهارم میخورم
چند روز پیش سرگیجه داشتم بنظر شما باید اضافه کنم

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  فریدون ریاحی
2 ماه قبل

خیر.بهتره اضافه نکنید.اگه قطعش کنیدبهتره
سرگیجه شماعلتش ابدامصرف یک چهارم قرص چندساله نیست

یکتا
یکتا
2 ماه قبل

سلام بچه دو ساله امشب کلونازپام خورده بردمش بیمارستان آمپول بش زدن که اثر قرص کم بشه شربت هم دادن گفتن اسهال بشه تا اثر قرص دفع بشه کسی نظر و‌اطلاعی داره دراین مورد؟

ماهی
ماهی
2 ماه قبل

کسی که تاحالا مصرف قرص نداشته واسه اولین بار اگه ۵ تا یا یک بسته بخوره چی میشه؟!

ماهی
ماهی
پاسخ به  ماهی
2 ماه قبل

منظورم ۵ عدد یا یک بسته است چی میشه؟!

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  ماهی
2 ماه قبل

حالت سرخوشی کاذب گیجی وتشنج وزیادصحبت میکنه وحرفهاوکاراش بیادش نمی مونه مثل مستیه رخوت وخواب آلودگی اکثرعلایمهامشترکه
آب ومایعات فراوان مصرف کنه زودترخوب میشه

فریدون ریاحی
فریدون ریاحی
پاسخ به  ماهی
2 ماه قبل

من دیدم که خوردن فقط مثل مستها میشن وهیچ موردی نداشتن

مهدییییییییی
مهدییییییییی
2 ماه قبل

برادرای عزیز خواهران گرامی
کلوناز ۱ رو فقط ۵ دیقه مونده میخای مبخابی باید مصرف کنی؛ چرا؟؟
چون اگر همراه(( کلناز۱ سیگار یا چایی مصرف بشه هیچ اثری نداره بیدارتون نگه میداره)) .باورندارید برا یک امتحان کنید ج نگرفتید فوشم بدید ولی ج گرفتید دعام دوتاپام هرچ زودتر خوب بشه شکسته.

Samaneh
Samaneh
پاسخ به  مهدییییییییی
1 ماه قبل

ایشالله زودتر خوب بشی حرفت درسته

Zariii
Zariii
پاسخ به  مهدییییییییی
1 ماه قبل

من میخورم بعد چایی بعد سیگار …میخوابم

مهدییییییییی
مهدییییییییی
2 ماه قبل

من جفت پام از پاشنه شکسته دکتر میگه باید عمل بشه.عمل کنم؟یااینکه برم شخصی گچ بگیره ؟ موندم ب ولله ب خدا چیکا کنم؟اگردراین مورد اطلاعی دارید راهنمایم کنید درست دعاگوتون هستم،؛

محمد
محمد
پاسخ به  مهدییییییییی
2 ماه قبل

ترامادول بخور ک درد نکشی

رضا
رضا
پاسخ به  مهدییییییییی
2 ماه قبل

چه جوری هردوتااز پاشنه شکست رفیق

فریدون ریاحی
فریدون ریاحی
پاسخ به  مهدییییییییی
2 ماه قبل

بنظر من هرچی دکتر تشخیص داده همون کار را انجام دهید تا زودتر بهبودی حاصل کنید

حمید
حمید
2 ماه قبل

دوستان من خودم نزدیک سه هفته ای وای مشکلی ک برام پیش اومده خواب ندارم نه شب نه روز ولی کلوناز مصرف کردم حالا میتونم بخوابم ولی مصرفشوطولانی نکنین چون وابستگی میاره ترکش سخته کمکم اثرشم از بین میره

فریدون ریاحی
فریدون ریاحی
پاسخ به  حمید
2 ماه قبل

من ده سال کلونازم یک را فقط یک چهارم میخورم جدیدا کمی سرگیجه دارم شاید باید اضافه کرد
بستگی بخودتون داره

ساحل دریا
ساحل دریا
2 ماه قبل

تامیتوانیددوری کنید۲۵ساله مصرف دارم
وابستگی شدیدداره
سوالی هست درموردقطع یا.. درخدمتم

هاشم
هاشم
پاسخ به  ساحل دریا
2 ماه قبل

سلام من یک ماه مصرف کردم ی شب نخوردم ومیخوام نخورم کلا تو طول ی ماه۲۰ عددخوردم ویکارکنم ازبی خوابی شبامیترسم

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  هاشم
2 ماه قبل

۲۰روزمصرف قطعش مشکلی بوجودنمیاره نهایتا۳روزخوابت کم میشه بعدبهترمیشی
داروی کمکی ساده بگیر.بدون قرص هم نهایتا۳روزخوابت مختل میشه بعدراحت میشی

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  هاشم
2 ماه قبل

سلام یهویی قطع نکنیدچون مدت زیادنیست هر۳روزمقدارمصرفونصف کنید
موقع قطع قرص هم چندروزازقرص ساده تربراخواب ستفاده کنید مثلا کلونیدین بهتره..موفق باشید

مقداد
مقداد
پاسخ به  هاشم
2 ماه قبل

سلام اگر مشکل ترس داری بخور هیچی توش نیست طرف ۲۰ ساله داره میخوره

شیوا
شیوا
پاسخ به  مقداد
16 ساعت قبل

منم از بیخوابی شب خیلی میترسم چون اولین بار یه ماه یا بیشتر شبا بیدلره بیدار بودم خیلی بده برام مثه کابوسه ازونورم از عوارض این قرص میترسم یه جا خوندم نوشته بود قرصای خواب آور مثه مصرف سیگاره و افراد ۳۵ درصد بیشتر به سرطان مبتلا میشن چطوری ترکش کنم؟

شهاب
شهاب
پاسخ به  ساحل دریا
2 ماه قبل

اگر بخواهیم قطعش کنم میشه یواش یواش دوزش رو کم کرد یا حتماً باید با داروی کمکی قطعش کرد؟

برای قطعش به من گفتن ترانکوپین بخورم
دکتر دیگه‌ای بهم گفت آگولیپ مصرف کنم ولی من نمی‌خوام دوباره بدنم به یه داروی جدید اعتیاد پیدا کنه �
میخوام یواش یواش خودم دوزش رو کم کنم و قطع کنم. آیا با این روش ممکنه عوارض جدی و خطرناکی تهدیدم کنه؟

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  شهاب
2 ماه قبل

سلام بله براقطع مصرف
قرصوبتدریج کم کنیدزمان کم کردنش قرص کمکی نیازنیست
موقعی که میخواهیدقطع کنیدقرص کمکی نیازه قرصی که نام بردیدخوبه برای چندروزبعدازقطع مصرف استفاده کنید

خالدیان
خالدیان
پاسخ به  ساحل دریا
2 ماه قبل

سلام من برای بیخوابی یکی دوتا بخورم مشکلی نداره یه. دونه سالم بخورم

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  خالدیان
2 ماه قبل

سلام .قطعش کنید.۱یا۲قرص هردوباعث وابستگیه
قرص خواب ساده وبهتری موجوده

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  ساحل دریا
1 ماه قبل

درموردپرسش..علت مصرف قرص وتعدادومدت زمانشوبفرمایید
تابهتربشه راهنمایی کرد
درکل کلونازپام درموردپانیک و..انتخاب مناسبیه
وبرای خواب انتخاب نامناسب بخاطراعتیادآوبودنش

رضاصفرزاده
رضاصفرزاده
پاسخ به  ساحل دریا
1 ماه قبل

سلام ببخشیدکلوناز۱قویتره یا۲

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  رضاصفرزاده
1 ماه قبل

سلام مشخصه۲قویتره

مقداد
مقداد
پاسخ به  رضاصفرزاده
1 ماه قبل

دوست عزیز سعی کن یک بخور من یه مدت دو میلیون را نصف میکردم خوابم می‌برد ولی فردا عصرش فکرهای منفی زیادی میومد برام ولی یک میلی اینطور نیست و حداقل میشه با فکرها جنگید ولی دو میلی توهم میاره

م ک
م ک
پاسخ به  ساحل دریا
22 روز قبل

من دوساله مصرف کردم میخوام ترکش کنم تا نیم میخورم که فعلا یک هفته اصلا نخوردم اونم دکتر رفتم برای ترک الپرازولام که کلونازپام رو تجویز کرد ! متاسفم برای دکتر چون برای ترک کلونازپام یک بار تا مرگ رسیدم

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  م ک
13 روز قبل

بتدریج نیم میلی ۱۰روزبعد یک چهارم ویک ششم..بصورت پلکانی بمرورزمان بهترین راهه
برای خواب یاجایگزین کردن بدترین قرصه بخاطروابستگی جسمی وروحیش.بعضی ازدکترااهمیتی نمیدن

شیوا
شیوا
پاسخ به  ساحل دریا
16 ساعت قبل

منم خیلی ساله استفاده میکنم ولی دکترم بهم گفته شب قبل خواب یک دوم قرص کلوناز و یه عدد قرص نورتیریپتیرین ..که یه خواب معمولی دارم ولی حالا چطوری کلونازپامو ترک کنم ؟؟؟

مهزیار
مهزیار
2 ماه قبل

سلام من دوستم دو خشاب خورده چیکار کنیم هی میخابه بلند میشه

نادر
نادر
پاسخ به  مهزیار
2 ماه قبل

۵تا۶ روز دیگه هوشیاریشو بدست میاره

نگار
نگار
3 ماه قبل

آقا جان مگه کلونازپام نسخه نمیخواد؟از کجا تهیه میکنین؟

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط نگار
مهدییییییییی
مهدییییییییی
پاسخ به  نگار
2 ماه قبل

داداش پارتی در به در خودم میگیرم گاهی اوقات همه نوعشووو

حمید
حمید
پاسخ به  نگار
1 ماه قبل

عطاری ها فراووون حتی داروخونه هی محل ما که‌میدن چ‌برسه بقالی سر کوچتون

rezaaqababaei
rezaaqababaei
3 ماه قبل

مشروب خوردم زیاد تاثیر پذاشت روم پشتش یدونه کلوناز یک خوردم
خطرناکه؟

rezaaqababaei
rezaaqababaei
3 ماه قبل

سلام مشروب خورده بودم زیاد تاثیر نذاشت رو من پشتش یدونه کلوناز ۱انداختم بالا
خطرناکه؟

بهار
بهار
3 ماه قبل

من با مصرف این قرص به شدت لاغر شدم و تمام اون زیبای اندام قبلمو از دست دادم چکار کنم….؟❤️‍

بابک
بابک
پاسخ به  بهار
3 ماه قبل

سلام چند مدت هست مصرف می کنید ؟ ببینید این دارو به شدت اعتیاد آور است ، اگه بیش از پنج هفته مصرف بکنید دیگه ترکش سخته ، در این زمینه خیلی میدانم و تجربه ی بسیار بالا و هدفم کمک کردن است ، سعی کنید به هیچ وجه خودسرانه و بیش از حد مصرف نکنید یا از داروهای دیگری استفاده کنید .. هر کمکی سوالی باشه در خدمتم

بدون نام
بدون نام
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

سلام من سه ماه مصرف کردم حالا چطوری ترک کنم با هیچ قرصی شبا خوابم نمیبره یا یکم می‌خوابم مغزم فعال لطفاً جواب بدید خیلی عذاب میکشم

نادر
نادر
پاسخ به  بدون نام
2 ماه قبل

خودتو گول نزنی بهتره راهی که تا بالای قله رسیدی رو باید برگردی مگه این که پرواز بلد باشی

Zariii
Zariii
پاسخ به  بدون نام
1 ماه قبل

نصفش کن یه هفته بعد یک چهارمش کن بعد بزار کنار

عماد
عماد
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

سلام

عماد
عماد
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

من برای ترک ترامادول میخوام بخورم که بخوابم خماریش اذیتم نکنه به نظر شما این کار درسته

نادر
نادر
پاسخ به  عماد
2 ماه قبل

اره درسته به شرطی به این هم معتاد نشی
مثلا متادون بهترین داروی ترک هست و در عین حال بدترین اعتیاد رو داره

بی نام
بی نام
پاسخ به  عماد
1 ماه قبل

سعی کن ب کلوناز اعتیاد پیدا نکنی درد بدنیش یه هفتس ترامادول تجربه داشتم اما باید یاد بگیری ذهنتو کنترل کنی خودتو گول نزنی اعتیاد بیشتر جنبه روانی داره ورزش کنید سریع تربهبود پیدا می‌کنید چون بدن دوپامین طبیعی تولید میکنه ب امید بهبودی همه هموطنانم

مرتضی ابراهیم زاده
مرتضی ابراهیم زاده
پاسخ به  عماد
23 روز قبل

ن درست نیست چون خمار که بشی صد تا قرص کلو هم خورده باشی بایر بیدارشی و درد خماری بکشی

هاشم
هاشم
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من حشیش میکشیدم ترک کرذم حدود۲۰شبانه روز نخوابیدم مجبورشدم روبیارم به کلوپازپام۱ ناچرا کلا۱ماه مصرف کردم یک شب هست نخوردم ازبی خوابی شبا ترس دارم چیکارکنم

مهدییییییییی
مهدییییییییی
پاسخ به  هاشم
2 ماه قبل

کلناز چند ۱؛یا ۲؟

نادر
نادر
پاسخ به  هاشم
2 ماه قبل

منم برای ترک کلناز میخوام حشیش مصرف کنم

سعید
سعید
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

سلام چند تا کلونازپام‌ و کلوندین‌ یک انسان بخوره‌ میمیره؟؟؟

نادر
نادر
پاسخ به  سعید
2 ماه قبل

انسان داریم تا انسان
اما کلندین قوی تره و اوردوز خطزناک داره
کلناز به اغما می بره ۵تا۶ روز

نقیب الله
نقیب الله
پاسخ به  بابک
2 ماه قبل

سلام من یک سال هست کلونازپام روز استفاده میکنم چکار کنم کمک میکنید

مریم
مریم
پاسخ به  بابک
9 روز قبل

سلام کلونازپام ۲واقعا لاغر میکنه؟؟؟؟

امیر
امیر
پاسخ به  بهار
2 ماه قبل

توکل کن چون دیگه برنمیگرده

نادر
نادر
پاسخ به  بهار
2 ماه قبل

مگه بمب هسته ای خوردی

ارش
ارش
3 ماه قبل

سلام ببخشید یه سوال باید چطور بدونه نخسه قرص کلونازپام بگیریم

حمید
حمید
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

برو عطاری ها داداش فراوون

رضا
رضا
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

از ساقی بگیر

نادر
نادر
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

یا ناسر خسرو
یا بعضی عطاریا
یا گول زدن داروخونه

پیمان
پیمان
3 ماه قبل

من شبی ۳تا کلونازپام میخورم ولی هیچ انگار ن انگار باز تا صب بیدارن

بنده خدا
بنده خدا
پاسخ به  پیمان
3 ماه قبل

داداش قرص کلونازالکلییه خوردی یاگذاشتی زیرزبان که بهتر،بایدبری زیرپتولالاکنی عزیز.وگرنه قرص برت میداره بخاطرالکلی بودنش بدترشب زنده دار میشی.بیدارت نگه میداره.

علی
علی
پاسخ به  پیمان
3 ماه قبل

داداش پیمان.منهم.چندساله کلونارپام مصرف میکردم.طوری که همیشه مجبوربودم.دوزش راببرم.بالابازم خوابم نمیبرداز۱م.شروع.ورسیده بودبه۱۰م.همیشه.هم بی‌حال وبی حوصله وخسته وکوفته بودم.الان ۴روزه(۹۶ساعته)به یکباره.ترک کردم.وگذاشتم.کناردرسته.خیلی سخته.بی خوابی واسترس.و….اماباتوکل وامیدواری بفضل الهی نهایتاً۵الی۶روزهم دوام بیارم.تمامه.سنم هم بیش از۵۰ساله.ولی عذاب ودردورنج ناشی ازترک.بهترازعوارض جبران ناپذیرشه.فقط برخداتوکل کن.واراده.وامیدداشته باش

مریم
مریم
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

والا منم چند ساله استفاده میکردم الان ۳۷روزه ترک کردم ولی بیشتر شبا بیدارم دیگه کلافه شدم چند بار خاستم دوباره استفاده کنم باز جلو خودمو نگه داشتم اونایی که تجربه دارن الان من چیکار کنم شبا خوابم ببره کلافه شدم

حمید
حمید
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

قرص ملاتونین مصرف کن کلونازو فراموش می‌کنی اعتیاد آورم نیس

مهدییییییییی
مهدییییییییی
پاسخ به  حمید
2 ماه قبل

خخخخخخخخخخ هر چیزی ک باعث ترک اون یکی دارو یا مواد بشه خودش اعتیاد بخشه قربونت برم

نلی
نلی
پاسخ به  مهدییییییییی
2 ماه قبل

ملاتونین هورمون طبیعی بدن هست که به هنگام تاریکی ترشح میشه . در کسانی که اختلالات خواب دارند این هورمون کم ترشح میشه. مصرف این قرص کم‌کم باعث ترشح هورمون شده و اعتیاد آور نیست.

حمید
حمید
پاسخ به  حمید
2 ماه قبل

سلام داداش من ملاتونینیم خوردم هیچ اثری نداشت

سعید
سعید
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

قبل از اینکه بخوابی‌ دوش‌ بگیر‌،مخصوصا دوش‌ آب سرد‌
راحت میخوابی‌

محمد
محمد
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

شربت به لیمو بخور راحت خوابت تنظیم میکنه خواب میری

نادر
نادر
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

اگه نهایت مجبور به مصرف خواب اور شدی
یا داروی گیاهی بخور یا یک داروی دیگه
کلناز نخور

مقداد
مقداد
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

سلام آدم همین زمان حال را می‌خواهد و ما نمی‌دانیم تا کی زنده هستیم دارو مثل غذاست و اگر ترس و اضطراب داری یک میلی بخور حتی تا آخر عمر ولی حداقل شی را میخوابی من فقط به زمان حال فکر میکنم نه به گذشته نه به آینده و زمان میگذره و شب که میشه یکی میندازم و میخوابم و شکر گزاری میکنم و خدا بهم کمک میکنه همه دوستانی که می‌گویند ترکش کنیم بخاطر این است که فکرای منفی میاره که باید خودتون را باهاش وفق بدهید شکر گزاری معجزه میکنه کمک خواستن در همه موارد زندگی انشالله خدا به همه کمک کند

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

قطع قرص بامصرف چندسال بایدتدریجی باشه وگرنه تشنج وعوارض دیگه ی بدنبال داره

مهدییییییییی
مهدییییییییی
پاسخ به  ساحل دریا
2 ماه قبل

اون تشنجی ک میگی بستگی ب اون بدنت هست ک چقدر میتونه مقاومت کنه .دوما کسی هست که حتی عرقو بو میکنه مست میشه تگری میزنه چند روز .بدن با بدن فذق داره

ساحل دریا
ساحل دریا
پاسخ به  مهدییییییییی
2 ماه قبل

نه داداش فرقی نداره چون بشدت اعتیادآوره ومغزودرگیرمیکنه..براهمه همینه وقتی طولانی مدت باشه بایدتدریجی وبابرنامه باشه وگرنه بی شک تشنج و…میاره

Zariii
Zariii
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

خیلی اشتباه کردی باعث تشنج میشه

نسرین
نسرین
پاسخ به  پیمان
3 ماه قبل

به بعضیا انرژی میده اولش.برو دکتر.

مرتضی
مرتضی
4 ماه قبل

من روزی نصف کلونازپام ۱میخورم اما حملات پنیک شدیدی دارم وقلبم بشدت اذیتم میکنه همش فکرمیکنم الان سکته میکنم ودردقفسه سینه دارم ازپشت بازوی چپم شروع میشه میادروی گردنم بعدحمله میکنه به قلبم جوریکه یک متراززمین کنده میشم.اگه کسی اطلاعاتی داره لطفاکمکم کنه زندگیم داره نابودمیشه.میخوام دیگه نخورم ولی حملات روبا چه دارویی کنترل کنم که دیگه کلونازپام نخورم؟خواهش میکنم کمک کنین حتی میترسم بخوابم چون فکرمیکنم توخواب سکته میکنم میمیرم

مهرشاد
مهرشاد
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

روزی ۲ بخیر

احمد امامی
احمد امامی
پاسخ به  مرتضی
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید برادر بجاش لورا پام ۱بخور ممنون

بابک
بابک
پاسخ به  مرتضی
3 ماه قبل

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ، هم دردیم برادر .. من تا حالا شاید بالای دویست بار پانیک آتاک شدیدرو تجربه کردم و درسته تنها دارویی که برای پنیک های شدید کاربرد زیادی داره همینه .. سعی کنید بی رویه مصرف نکنید .. و مشکلاتتان را از ریشه حل بکنید وگرنه وابستگی و ترک این دارو خیلی سخته بعد دو سه ماه .. هر کمکی خواستید در خدمتم

ایرن
ایرن
پاسخ به  بابک
25 روز قبل

ماشالله از این همه بیمار و دکتر …..اطلاعات چقدر مفیده..خخخخ

نادر
نادر
پاسخ به  مرتضی
2 ماه قبل

اگه یک متر میری هوا یا ماشین بهت زده یا سوخت هسته ای استفاده کردی اخه نیم میل کلوناز رو هم با همجوشی آزاد کنی یک متر نمیبره هوا

Raha
Raha
4 ماه قبل

بابام چند روزه کلونازپام مصرف می‌کنه ضعف عضلانی داره پریشب از پله ها افتاد بینیش و زانوهایش زخم شد
مصرف رو قطع کنه؟؟

....
....
4 ماه قبل

سلام شبتون بخیر من ۵تا کلونازپام خوردم میخام دیگه بیدار نشم همین کافیه یا بیشتر بخورم؟

hosein
hosein
پاسخ به  ....
4 ماه قبل

الان زنده ای

احمد امامی
احمد امامی
پاسخ به  ....
3 ماه قبل

سلام دیگه نخور ممنون میشم

ماهک
ماهک
پاسخ به  ....
3 ماه قبل

سلام‌ بعد کی بیدار شدین

هیچکس
هیچکس
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

به نظر من خودتو دار بزن

حمید
حمید
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

پنج دونه ویزیت نمیشی داداش اینقد واسه مرگ عجله داری چارتار خشاب بده بالا با ی خشاب هم ویزیت نمیشه غیر سرد درد و مستی

نادر
نادر
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

بخور فعلا هرموقه خوابیدی دیگه پیام نمیدی

حمید
حمید
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

خخخ عجب فقط پنج تا من ی خشاب کلوناز دو خوردم چشام خواب نرفت فک کنم روان پریش شدم

حمید
حمید
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

راههای دیگه واسه بیدار نشدن هی دو خشاب کلوناز دو بده بخورم انگار نه انگار فقط به اغما میری دوباره بعد چن روز سرپایی

مقداد
مقداد
پاسخ به  ....
1 ماه قبل

خواهش میکنم شکر گزاری را شروع کنید معجزه میکنه از خدا کمک بخواهید سجده کنید کمک بخواهید بیشتر ترسها با گذاشتن خدا در قلبتان بهتون امنیت قلبی میده

زهرا
زهرا
4 ماه قبل

سلام من ۴۵سالمه مدت ۲ماه هست ازبی خوابی سرخود قرص کلونازپام میخورم ولی دیگه روخوابم اثری نداره میخام بدونم اگه شبی دوتابخورم ضرری نداره برام..ممنون

امیر
امیر
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

نخورین موقع ترک متوجه میشین چیکار کردین

مریم
مریم
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

نخور اصلا اشتباه بی خوابی بهتر از این قرص

مهدی
مهدی
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

سلام من ارسال ۷۰تاالان هرقرصی که از خانواده پاک هست خوردم سه ماه طول کشید تا ترکشون کنم ولی تواین ۳ماه۵ساعت نخوابیدم

مقداد
مقداد
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

بنظرم ورزش کن تا هم خسته بشی و یه یه میلی هم بخور چاره ای نیست

ایرن
ایرن
پاسخ به  زهرا
25 روز قبل

نخور ….برو دکتر اعصاب

کریم
کریم
4 ماه قبل

سلام.برای.اولین.بار.دارو.مصرف.کردم.میتونم.یک.
قرص.کلونزپام.بخورم.مننون

سعید
سعید
5 ماه قبل

سلام من برایه اولین بار ۵عدد قرص کلونازپام ۲ خوردم چیکارکنم یه کم اثرش کمتر بشه

مخیا
مخیا
پاسخ به  سعید
4 ماه قبل

محیا

شیدا
شیدا
پاسخ به  سعید
3 ماه قبل

ماست ترش

Moriii
Moriii
پاسخ به  سعید
2 ماه قبل

یکی بگه چکار کنم اثرش بیشتر بشه.هفت شبه نخوابیدم امشب چهارتا ۲ خوردم بازم نخوابیدم چیه داستان

زهرا
زهرا
5 ماه قبل

سلام من تقریبا ۱۰ شبه کلونازپام ۱ میخورم میخوام بدونم میشه از امشب کامل بخورم دکتر برا دوماه نوشته ولی یک دوم احساس میکنم یک دوم اثر نمیکنه

ابوالفضل
ابوالفضل
پاسخ به  زهرا
26 روز قبل

بعد از خوردن مشروب یه خشاب کولاناز بخوری چی میشه؟

محمد
محمد
5 ماه قبل

سلام من ۲سال قرص کلونازپام ۲میخورم یک دونه کمش کردم شده یک چهارم حالام ۳روزه نمیخورم خیلی اذیت میشم خوابم نمیبره راهنمایی کنید

ندا
ندا
5 ماه قبل

سلام دوستان من قرص کلونازپام مصرف میکنم والان باردار هستم وماه اول هستش آیا به نظرتون برای جنین ضررداره لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم

سیاوش
سیاوش
پاسخ به  ندا
5 ماه قبل

نه بابازیادی سخت میگیرن اگرقطعش کنی خدایه نکرد تشنج کنی واسه هردوتاتون خطرناکه

نگار
نگار
پاسخ به  ندا
4 ماه قبل

حتمن ی چیزی میدونن که میگن ،ریسک نکنید و با پزشک مشورت کنید سهل انگاری شما باعث میشه هم بچه هم خوتون آسیب ببینید

ندا
ندا
پاسخ به  نگار
4 ماه قبل

زمان بار داری تجویز نمیشه

احمد امامی
احمد امامی
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید دیگه نخور ممنون میشم

مریم
مریم
پاسخ به  ندا
3 ماه قبل

با دکتر مشورت کن

داود
داود
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

برو‌پیش‌روانپزشک حتما

حمید
حمید
پاسخ به  ندا
2 ماه قبل

آره خواهر ضرر داره واسه کودکتون

شیوا
شیوا
پاسخ به  ندا
15 ساعت قبل

لطفا به پزشک اعصاب مراجعه کنید تا راهنماییتون کنه چون یقینا برای جنین خطرناکه

رضا
رضا
5 ماه قبل

سلام کلونازپام ۲در تست ادرار مشخص است؟؟

علی
علی
5 ماه قبل

عوارضی که این قرص داره هیچ دارویی نداره
همش تو استرس هستم
۴۱ سال سنمه حتی تنهایی نمیتونم بخابم بخابم سریع می پرم زندگیم همش استرسه
خوشبختانه العان چند سالیه مصرف نمیکنم

امیر
امیر
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

منم‌مثل شما زندگی ندارم.زمانی آدم متوجه میشه چه داروی بدیه که میخواد ترک کنه

م ک
م ک
پاسخ به  علی
22 روز قبل

دقیقا آفرین

علی
علی
5 ماه قبل

سلام به همه من از این قرص ۱۲ سال مصرف کردم تقریبا همه هستی و نیستی خودم رو از دست دادم روزی ۱۰ تا ۲ میخوردم العان اختلال هواس پرتی دارم عصبی هستم داعم روزی نیست که ازیت نشم همه از دستم خسته میشن از زنم گرفته تا دوستام هرکی با من دوست میشه به یه هفته نشده ازم فرار میکنن نمیدونم چی بگم اگه تجربه خواستید این شمارمه زنگ بزنید ۰۹۰۱۰۵۵۹۶۴۲
علی هستم

نگار
نگار
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

خب زیاد مصرف کردین دیگه،نتیجه بهتری نداره

ماهک
ماهک
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

۵ تا طرف بخوره چند ساعت میخوابه

حمید
حمید
پاسخ به  ماهک
2 ماه قبل

بستگی ب مصرفت داره و بدنت اگه قبلا متادون یا تربت مصرف میکردی ی خشابم بدی بالا بازم تا صبح بیداری

ناهید
ناهید
5 ماه قبل

سلام ببخشید ایا بداز قعط کلونازپارم

دکمه بازگشت به بالا