قرص مخمر آبجو تاپ لوور

کاربرد، مقدار و روش مصرف، موارد منع مصرف، هشدارها و احتیاطات، تداخلات دارویی، عوارض جانبی و شرایط نگهداری داروی مخمر تاپ لوور (Top Levure)     

نام تجاری قرص مخمر آبجو تاپ لوور

Vitarmonyl

کاربرد قرص مخمر آبجو تاپ لوور

مشکلات پوستی، مشکلات مو و ناخن، استرس، حالت‌های التهابی، مشکلات دستگاه گوارش، مشکلات خواب، دیابت، خستگی‌های جسمی و ذهنی، دوران نقاهت بیماری‌ها، بعد از مصرف آنتی بیوتیک‌ها

اشکال دارویی مخمر تاپ لوور  

قرص

اطلاعات دارویی قرص مخمر آبجو تاپ لوور

قرص مخمر آبجو تاپ لوور مخمر غذایی غنی شده از اسیدهای آمینه، عناصر و مواد معدنی، مخمر آب جو و مخمر شیر به همراه ویتامین‌های سی، ای (E) و گروه ب است. از قرص مخمر تاپ لوور برای تقویت سیستم ایمنی، درمان آکنه و دیگر مشکلات پوستی، مشکلات مو و ناخن، استرس، حالت‌های التهابی، اسهال، یبوست، مشکلات دستگاه گوارش و مشکلات خواب می‌توان استفاده کرد. مصرف این دارو در طول نقاهت بیماری‌ها و خستگی‌های جسمی و ذهنی و بعد از مصرف آنتی‌بیوتیک‌های قوی نیز توصیه گردیده و مفید واقع می‌شود. این محصول همچنین برای مبتلایان به دیابت نیز بسیار مفید است.

پذیرش ۲۴، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین با داروساز آنلاین مشورت نمایید.

همچنین می‌توانید برای مراجعه حضوری به داروساز، از متخصص داروسازی در سراسر ایران، نوبت ویزیت حضوری دریافت کنید.

قرص مخمر تاپ لوور

قرص مخمر آبجو برای چاقی

قرص مخمر تاپ لوور می‌توان به عنوان یک اشتهاآور طبیعی نیز بهره برد. کسانی که دوست دارند مقداری به وزن خود اضافه کنند، می‌توانند از این مکمل استفاده کنند.

مقدار و روش مصرف قرص مخمر آبجو تاپ لوور    

  • قبل از شروع درمان با داروی مخمر تاپ لوور (Top Levure) بروشور دارویی داخل بسته را به دقت مطالعه کنید. این بروشور به شما کمک می‌کند تا اطلاعات جامعی را راجع به دارو به دست آورده و از عوارض جانبی احتمالی آن مطلع شوید. همچنین اگر در رابطه با مصرف آن با سؤالاتی روبرو هستید با پزشک خود مشورت نمایید.
  • دوز و مقدار داروی مخمر تاپ لوور از فردی به فرد دیگر متفاوت است. لذا دارو را دقیقاً همانطور که پزشک برایتان تجویز کرده است، استفاده نمایید و از کم یا زیاد کردن خودسرانه مقدار یا مدت زمان مصرف خودداری نمایید.

موارد منع مصرف قرص مخمر آبجو تاپ لوور  

  • به تاریخ انقضای داروی مخمر تاپ لوور (Top Levure) توجه کنید و اگر دارویی که در دستتان است تاریخ انقضای آن تمام شده است، از مصرف آن خودداری کنید.
  • هرگز داروی مخمر تاپ لوور را به فرد دیگری حتی با علائم مشابه خودتان تجویز نکنید.

چنانچه شرایط یا بیماری خاصی دارید، قبل از تجویز این دارو، پزشک را مطلع سازید. به ویژه اگر شرایط زیر را دارید:

  • حساسیت به این دارو یا دیگر داروها و مواد
  • بارداری
  • شیردهی

قرص مخمر تاپ لوور

تداخلات دارویی قرص مخمر آبجو تاپ لوور

تداخلات دارویی ممکن است عملکرد و تأثیر داروها را تغییر دهد یا باعث افزایش ریسک بروز عوارض جانبی آنها شود. بنابراین برای مصرف این دارو، لیست تمام داروهایی که مصرف می‌کنید اعم از داروهای تجویزی و غیرتجویزی (گیاهی، مکمل و …) را با پزشکتان در میان بگذارید. چنانچه در طول درمان با داروی مخمر تاپ لوور، باید دارویی را مصرف کنید، پزشکتان را در جریان مصرف این دارو قرار داده یا با داروساز مشورت نمایید.

عوارض قرص مخمر آبجو تاپ لوور

همه داروها ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند. اما بسیاری از مصرف‌کنندگان نیز هیچ نوع عارضه‌ای بروز نمی‌دهند. یکسری از عوارض نیز بعد از گذشت مدت کوتاهی از مصرف دارو، از بین می‌روند. در صورت بروز هر عارضه‌ای که فکر می‌کنید به دلیل مصرف داروی مخمر تاپ لوور است با پزشک معالج مشورت نمایید.

  • از جمله عارضه داروی مخمر تاپ لوور می‌توان به اثر ملینی اشاره کرد که در اثر مصرف بیش از حد این دارو به وجود می‌آید.

شرایط نگهداری قرص مخمر آبجو تاپ لوور

  • دارو را دور از دسترس کودکان نگه دارید.
  • دارو را در جایی خشک و خنک و به دور از گرما و تابش نور مستقیم نگه دارید.

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد، فقط و فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز را دارد، و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو و دانستن عوارض جانبی آن باتوجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

شروع مشاوره آنلاین با داروساز

۴/۵ (۱ نظر)

منبع
www.beaute-test.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
4 ماه قبل

سلام ایامصرف قرص تاپ لوور ویتافلش باقرص متادون مشکلی ایجادمیکندیانه ؟

علی
علی
پاسخ به  رضا
6 روز قبل

داداش مگه الان دوباره موجود شده ؟؟؟
من هر چی میگردم نیست

دکمه بازگشت به بالا