بارداری بدون دخول | آیا ممکن است بدون رابطه کامل باردار شد؟

آیا دختر باکره حامله میشود؟ اگر از حاملگی بدون دخول میترسید مطالعه کنید

فهرست مطالب

بارداری بدون دخول

سوالی که برای خیلی از مراجعین ما پیش می اید این است که آیا بدون دخول امکان بارداری وجود دارد؟

اصولا فرآیند حاملگی پیچیده است و بسیاری از زوجین گاهی تا چندین سال موفق به داشتن فرزند نمی‌شوند. اما در این میان مواردی از بارداری بدون دخول نیز مشاهده شده است که باید این مساله مورد توجه دختران باکره و زوجینی که در سلامت کامل هستند و قصد داشتن فرزند دیگری را ندارند؛ قرار گیرد.
بنابراین بهتر از قبل از شروع روابط جنسی خود با شریک زندگیتان با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

در چه صورت بارداری رخ می‌دهد؟

معمولا پس از انزال مردان، حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون اسپرم از طریق مایع منی آزاد می‌شود. برای وقوع حاملگی باید بخش زیادی از این مایع به عمق دستگاه تناسلی زن وارد شود. در واقع اسپرم‌ها به دلیل داشتن تاژک که یک اندام حرکتی سلولی است، می‌توانند از مسیر دهانه رحم وارد رحم و سپس لوله فالوپ شوند و با تخمک آزاد شده در زمان تخمک‌گذاری (معمولا ۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) لقاح پیدا کنند. بنابراین برای بالا بردن احتمال وقوع بارداری، حتما باید چندین‌بار مقاربت در روزهای قبل، حین و بعد از تخمک‌گذاری صورت بگیرد. از طرفی طبق بررسی‌ها اسپرم‌ها می‌توانند ۴۸ تا ۷۲ ساعت در بدن زن زنده بمانند که این مساله خود احتمال بارداری را بالا می‌برد.

درصورتی که پروسه های فیزیولوژی دست به دست هم بدهند تا تخمک و اسپرم به هم برسند و بعد ان ها وارد فاز تقسیم سلولی شوند تا بارداری رخ دهد.

برای باردار شدن چندین شرط لازمست :
۱: نعوظ و انزال طبیعی (اگر مرد مشکل در نعوظ و انزال داشته باشد حتی اگر اسپرم‌ها سالم باشند احتمال باروری پایین می آید)
۲: مایع منی سالم ( منی از نظر حجم غلظت سیالی ph رنگ باید نرمال باشد)
۳: اسپرم‌ها ( شکل و مورفولوژی، حرکت، سرعت، زنده بودن، عدم چسبندگی اسپرم‌ها به همدیگر، عدم آنتی بادی ضد اسپرم در سطح آنها بررسی می‌شود)
گریدبندی حرکت و سرعت اسپرمها: A سریع و پیشرونده B کند و پیشرونده C متحرک و غیرپیشرونده D غیرمتحرک
۴: محیط مناسب واژن ( ازنظر ph قلیایی و عدم عفونت و نیز عدم آنتی بادهای ضد اسپرم باید نرمال باشد)
۵: رحم و محیط مناسب رحمی
۶: لوله های فالوپ سالم و بدون انسداد
۷:تخمک اماده باروری

باتوجه به ۷ مورد فوق اگر در هر کدام مشکلی ایجاد شود امکان باروری و لقاح ضعیف می‌شود همانطور که ذکر شد محیط واژن برای حفظ اسپرمهاباید مناسب باشد و ph قلیایی مناسب را داشته باشد و برای حذف محیط نامناسب بهترست انزال در عمق واژن و نزدیک دهانه رحم باشد هرچه این فاصله بیشتر و دورتر باشد امکان آسیب به اسپرمها و کاهش کیفیت اسپرم‌ها بیشتر می‌شود و احتمال باروری کمتر، از طرفی عمر اسپرم در محیط آزاد و خارج از واژن بسیار کوتاهست حدود چند دقیقه با این تفاسیر امکان بارداری بدون دخول بسیار تا بسیار پایین ست اما از آنجا که در گریدبندی تحرک و سرعت اسپرمها عنوان شد، معدود اسپرم‌های سریع و پیشرونده (گرید A) و نیز واژن قلیایی مناسب، ولو و وستیبول (فرج) تحریک شده از نظر ترشحات موکوسی لغزنده، امکان رسیدن اسپرم به محیط رحم بعید نیست هرچند بسیار نامحتمل باشد لذا هر تماس جنسی بیرونی دستگاه تناسلی مرد با زن بدون دخول، را بدلیل اهمیت و عواقب بارداری ناخواسته باید منع نمود.
                                                       

 

بارداری بدون دخول

سوالات در مورد بارداری دختر باکره

احتمال بارداری بدون دخول چند درصد است؟

طبق بررسی‌های انجام شده توسط محققان، احتمال بارداری بدون دخول بسیار کم است و شاید کمتر از ده درصد باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که در هر صورت احتمال آن وجود دارد. بنابراین باید اصول مشخصی را در این زمینه رعایت کرد تا بتوان درصد احتمال وقوع آن را به صفر رساند. در ادامه به این نکات توجه کنید:

احتمال بارداری در دختر باکره چقدر است؟

سوالی که خیلی تکرار میشود در این باره و موجب نگرانی است این است که آیا دختر باکره حامله میشود؟ ایا دختر باکره ای تجربه بارداری بدون دخول را دارد؟ در ادامه برای شما توضیح دادیم که چگونه این اتفاق پیش می آید و چگونه میشود  از آن پیشگیری کنیم؟

راه های جلوگیری از بارداری دختر باکره

  • در صورت باکره بودن و عدم امکان دخول در حین رابطه جنسی، سعی کنید از تماس مایع منی با محیط اطراف پرده بکارت جلوگیری کنید. چراکه در صورت انزال در نزدیکی پرده و یا تماس دست یا دستمال آغشته به مایع منی با آن، به دلیل متحرک بودن اسپرم‌ها، امکان ورود آن‌ها از طریق منافذ پرده بکارت و احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد.
  • حتی در صورت برقراری رابطه آنال (مقعدی) به دلیل نزدیک بودن مقعد به پرده بکارت، احتمال ورود مایع منی در اثر انزال در نواحی اطراف مقعد وجود دارد.
  • اگرچه اسپرم فقط مدت کوتاهی در خارج از بدن زندگی می‌کند، اما اگر در همین مدت کوتاه بتواند از پرده بکارت عبور کند و دقیقا مقارن با زمان تخمک‌گذاری زن باشد، احتمال بارداری وجود دارد. اما اگر خارج از زمان تخمک‌گذاری باشد، طبق اصول پزشکی امکان بارداری بسیار بسیار کم است.
  • قبل از انزال مردان، مایعی شفافی به نام پیشاب (پیش از مایع منی) از آلت تناسلی خارج می‌شود که ترشح آن قابل کنترل نیست. این مایع حاوی تعدادی اسپرم است که در صورت تماس آن با محیط اطراف پرده بکارت نیز امکان بارداری وجود دارد.
مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز است. و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو های معرفی شده در این مقاله و انجام دادن روش های درمانی دیگر با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

سوالات متداول در باره بارداری بدون دخول

پرسش و پاسخ در باره حاملگی بدون دخول زیاد است که به تمامی سوالات شما طبق نظر پزشک پاسخ دادیم.

پاسخ ها مورد تایید و از نظر خانم دکتر احیا خان احمدی یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان پذیرش۲۴ می‌باشد.

 آیا ریختن اسپرم روی واژن باکره باعث بارداری می‌شود؟

سوالی که بسیاری از دختران باکره از ان ترس دارند و به زبان می اورند این است که، آیا ریختن اسپرم روی واژن باکره باعث بارداری میشود؟

بله! اما احتمال بارداری بدون دخول بسیار بسیار پایین هستش.اما چون اسپرم خاصیت بالاروندگی دارد، اگر اسپرم اقا روی واژن ریخته شود، امکان حاملگی وجود دارد.

احتمال بارداری با پیشاب در دختر باکره

آیا دختر باکره حامله میشود؟ درصد کمی از اقایان وجود دارند که در پیشاب انها اسپرم وجود داشته باشد. اما مطابق سوال بالا امکان حاملگی بدون دخول وجود دارد.

میزان دخول برای بارداری؟

میزان دخول برای بارداری چقدر باید باشد؟ برای باردار شدن در رابطه که میزان دخول چه مقدار باشه مهم نیست بلکه مهم این است که مایع وارد واژن یا قسمت ورودی واژن شود یا خیر ؟

آیا برای بارداری حتما باید دخول صورت گیرد؟

هرچند که دخول انجام نشود احتمال بارداری خیلی کمتر می شود ولی درصد خاصی را نمی شود گفت چون بستگی دارد که در چه روزی از سیکل باشد و یا اینکه در آن سیکل تخمک گذاری صورت گرفته است یا خیر و این ها فاکتور های خیلی مهمی هستند ولی اگر مایع وارد قسمت ورودی واژن شود احتمال بارداری وجود دارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب چقدر است؟

چون که اسپرم فقط داخل محیط واژن می تواند زنده بماند و اینکه روی دست و قسمت های مختلف دیکر زنده نمی ماند و اینکه دست آلوده به پیش آب باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

احتمال بارداری در روز آخر پریود با پیشاب؟

این امکان وجود ندارد.

ایا برای بارداری دخول کامل لازم است؟

نه لزومی ندارد، اگر مایع منی وارد قسمت ورودی واژن شود، احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد. حتی اگر دخولی صورت نگیرد.

اگر زن ارضا نشود احتمال بارداری هست؟

آیا برای بارداری زن هم باید ارضا شود؟
بله، پروسه بارداری بدون دخول یا بارداری با دخول کامل ربطی به ارگاسم رسیدن خانم ندارد. و حتی اگر زن ارضا نشود احتمال بارداری بدون دخول هست.

ایا دختر باکره باردار میشود؟

بله، خیلی موارد نادری وجود دارد که دختر خانم باوجود باکره بودن حامله شده اند.

احتمال بارداری با پیشاب چند درصد است؟

سوال متدوالی که با نوان جوان بسیار از ان هراسان هستند این است که ایا احتمال حاملگی با پیشاب چند درصد است؟
درصد خاصی هنوز در مطالعات تعریف نشده است، چون حتی ممکن است بعضی از آقایون مایع پیشابشان فاقد اسپرم باشد.
و فرد به فرد این میزان تفاوت دارد.

بارداری از روی لباس ممکنه؟

بارداری از روی لباس خیلی بعید است. و همه ی این ها به این بستگی دارد که مایع منی وارد واژن بشود یا خیر؟

ایا با یک بار رابطه حامله میشویم؟

بله امکان آن وجود دارد، ربطی به تعداد دفعات ندارد و با یک بار رابطه شما ممکن است حامله شوید.

احتمال بارداری با مالش

خیر این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب

این امکان اصلا وجود ندارد.

سوالات در مورد بارداری دختر باکره

در ادامه به بررسی و پاسخ برخی سوالات در باره بارداری دختر باکره میپردازیم.

علائم بارداری بدون دخول چیست؟

علائم بارداری بدون دخول نیز مانند بارداری با دخول کامل است که اولین علامت ان تاخیر در زمان پریود است.

علائم حاملگی دختر باکره چیست؟

علائم حاملگی دختر باکره با غیر باکره فرقی نمی‌کند. اولین علامت آن عقب افتادن پریودی است.

راه های جلوگیری از بارداری دختر باکره؟

همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، بهترین روش جلوگیری برای دختر خانم ها باکره، کاندوم است.
چون هم احتمال بیماری های جنسی را کم می‌کند. و هم اینکه احتمال بارداری بدون دخول و بارداری با دخول کامل را کم میکند.
روش دیگر خوردن قرص های جلوگیری است.

احتمال حاملگی بدون ارضا شدن مرد

ممکن است یک اقا بدون این که به ارگاسم برسد، با همان مقدار اسپرمی که در پیشاب ایشان است، بارداری اتفاق بیوفتد.

آیا ریختن اسپرم روی واژن باعث بارداری میشود؟

بله، ریختن اسپرم روی واژن باعث بارداری میشود چرا که اسپرم خاصیت بالاروندگی دارد. وقتی وارد قسمت ورودی واژن میشود و خانم در دوره تخمک گذاری باشد احتمال بارداری وجود دارد.
ولی اگر مایع ای وازد قسمت ورودی وازن ریخته نشود احتمال بارداری وجود نخواهد داشت.

ایا بدون ریختن اسپرم داخل واژن احتمال بارداری هست؟

همانطور که در سوالات قبل هم توضیح دادیم امکان بارداری بدون ریختن اسپرم داخل واژن هم وجود دارد. چون اسپرم اقایان امکان و خاصبت بالا روندگی دارد.

ایا با یک بار اسپرم باعث حاملگی میشود؟

بله اگر اسپرم وارد واژن شود و تخمک و اسپرم به هم برسند امکان حاملگی بدون دخول وجود دارد

احتمال بارداری بدون ریختن اسپرم

این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری بدون دخول چند درصد است؟

هنوز هیچ مطالعه ای انجام نشده که مشخص شود چند درصد از بارداری های ناخاسته از بارداری بدون دخول بوده است ولی به طور کلی خیلی بعید است و احتمال ان کمتر از یک درصد است.

احتمال بارداری با پیشاب در رابطه بدون دخول چقدر است؟

سوالی که خیلی از افراد بعد از رابطه بدون دخول دارند و نگران ان هستند این است که ایا احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
جواب این است که، فقط بعضی از اقایون هستند که در مایع پیشاب انها اسپزم وجود دارد. در این اقایانی که در مایع پیشاب انها اسپرم وجود داشته باشد احتمال بارداری با پیشاب هست.و این نیز بستگی به خانم هم دارد که در دوره تخمک گذاری است یا خیر؟

احتمال بارداری از لای پا

اسپرم حداقل تا چند ساعت می‌تواند در محیطی غیر از واژن و محیط بیرون واژن زنده بماند. چون  امکان باقی ماندن اسپرم بر بروی آلت وجود دارد، و اسپرم خاصیت بالا روندگی دارد، حتی اگر دختر باکره باشد با احتمال خیلی کم امکان بارداری وجود دارد. ولی احتمال آنقدر زیاد نیست که خانم بخواهند قرص اورژانسی مصرف کنند. اما اگر نمی‌خواهید ریسک کنید قرص را مصرف کنید، ولی بستگی به سیکل تخمک گذاری خانم هم دارد. اگر اول دوران تخمک گذاری است حتما قرص را مصرف کنند اگر اخر سیکل تخمک گذاری است خیر مصرف نکنند.

لکه بینی بعد از مصرف قرص اورژانسی

سوال بیمار:

من حدود یک ماه پیش یک رابطه جنسی مقعدی داشتم که اخرین روز پریودم انجام شد و محافظت شده نبود مایع منی داخل مقعد ریخته شد و حس کردم ی مقدار روی واژن هم ریخته شده برای پیشگیری از بارداری احتمالی دوتا قرص اورژانسی خوردم حدود یک ساعت بعدش
بعد از دوهفته لکه بینی هام شروع شده و الان که زمان پریودم هست باز لکه بینی دارم و پریود نشدم هنوز
دلیلش بهم ریختن هورموناس یا باید به دکتر مراجعه کنم ؟

پاسخ دکتر زهرا بهرامی کارشناس مامایی:

سلام آیا این لکه بینی شما در ادامه همون لکه بینی بعد ازمصرف  قرص اورژانسیست یا بعد از اون لکه بینی ها، یک ماه پاک شدین و مجدد این لکه بینی رو دارین؟

در صورت برقراری یک رابطه جنسی مشکوک با توجه به نکات ذکر شده، توصیه می‌کنیم که از قرص‌های اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده کنید. پزشکان آنلاین زنان و زایمان حاضر در پذیرش۲۴، می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.تاپیک احتمال بارداری با لاپایی نی نی سایت توضیحاتی در باره بارداری بدون دخول را برای کاربران خود توضیح داده است میتوانید مطالعه کنید.

شما عزیزان می‌توانید، در صورت داشتن هرگونه سوالی در باره بارداری و رابطه بدون دخول، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴، به آن ها در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.

دریافت مشاوره درباره‌ی بارداری بدون دخول با دکتر زنان و زایمان

 

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

دکتر زهرا بهرامی

دکتر زهرا بهرامی کارشناس مامایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کردستان و ارشد روانشناسی از دانشگاه کرج هستند. مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های مشاوره بلوغ، مشاوره بارداری، درمان بیماری‌های زنان، پاپ اسمیر، مراقبت‌های بارداری و زایمان فیزیولوژیک، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تنظیم خانواده، مشاوره تعیین جنسیت، مشاوره سکسولوژی و سکس درمانگر و… است.

۳.۲/۵ (۲۲ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1.9K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بانو
بانو
2 سال قبل

سلام من باکره هستم با پسری از روی شلوار تقریبا۵۰دقیقه رابطه داشتم شلوارم ساپورت بود و اون شلوراک پوشیده بود، دستم رو به شلوارش کشیدم خیس بود بعد همون دستم رو به واژنم حدود چنددقیقه کشیدم و یکم فشار، نزدیک پریودم بود و حالا من پریود نشدم احتمال داره باردار باشم؟قرص دوفامد هم ۶روز مصرف کردم ولی پریود نشدم

دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  بانو
2 سال قبل

سلام
احتمال بادرای وجود ندارد و اینکه اگر تا ۱۰ روز از زمان پریودیتون گذشته محض احتیاط یک تست بیبی چک بدید اگر منفی شد باید آمپول پروژسترون بزنید .

زری
زری
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر منو پارنترم رابطه لاپایی داشتم ک اب منی لاپای من خارج شد و من با دستمال ان را پاک کردم و خودمو سریع شستم احتمال بارداری هست؟؟من باکره ام

دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زری
2 سال قبل

سلام
بله.

0000
0000
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 سال قبل

خانم دکتر من عقدم ورابطع داشتیم ولی لاپاوقتی ارضاشدمایشوریخت وسط پاهام ولی من سری رفتم شوستم میشه حامله شم

دکتر زهرا بهرامی
پاسخ به  0000
2 سال قبل

سلام
اگه مایع منی وارد واژن نشه امکان بارداری نیست اگه شک دارین قرص اورژانسی تا ۷۲ ساعت مهلت دارین بخورین.

توحید
توحید
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
2 سال قبل

بیشتر از ۷۲ ساعت شده باشه باید چیکار کرد

ثممیین
ثممیین
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
1 سال قبل

با قرص اورژانسس احتمال بارداری بازم وجود داره یا نگران نباشیم؟

یاسمن
یاسمن
پاسخ به  ثممیین
1 سال قبل

با مصرف قرص اورژانسی احتمال بارداری وجود داره یا خیر؟

سحر
سحر
پاسخ به  یاسمن
7 ماه قبل

سوال من اینه با وجود خوردن قرص اورژانسی احتمال بارداری هست

خدیجه
خدیجه
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
1 سال قبل

سلام و شبتون بخیر
من باکره ام و یه رابطه کوتاه بدون دخول ب نامزدم داشتم در ۷ دی و روز ۱۶ دی پریود شدم و من دقیق نمیدونم که مایع منی روی واژنم ریخته شد یا خیر و قتی مایع روی بدنم ریخته شد سریع لباسم کشید بالا و نیم ساعت بعد که رسیدم خونه رفتم سرویس بهداشتی بدنم شستم و لباس عوض نکردم
آیا امکان داره باردار بشم؟! خیلی نگرانم هر چقد مطلب میخونم بیشتر نگرانم میکنه
ممنون میشم جوابمو بدید
مچکر

Soniy
Soniy
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
4 ماه قبل

سلام‌‌‌‌
چند‌روزه‌تست‌حاملگی‌مشخص‌میشه‌بعد.رابطه

فاطی
فاطی
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
3 ماه قبل

سلام خسته نباشین
من ١٧ روزازپریودی قبلیم گذشته وهرپریودی ٢٨ روزطول میکشه من الان دردپریودب دارم وباهمسرم رابطه داشتم ومایه منی روریخته داخل واژن کامل قبل ازاون هم حدود٣سال پیشگیری داشتیم امکان بارداری وجودداره؟

مریم
مریم
پاسخ به  فاطی
3 ماه قبل

سلام دوستان من دهم مریض شدم تا ۱۷ دهم ولی امروز با پارتنرم لاپایی داشتیم ولی خیلی کم از اسپرم ریخت روی واژنم من باکره ام آیا امکان بارداری هست یا خیر؟خیلی استرس دارم

مریم
مریم
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

ببخشید میخواستم به خانم دکتر بگم برای شما اومد شرمنده

مریم هرمزی
مریم هرمزی
پاسخ به  مریم
27 روز قبل

من با نامزدم رابطه داشتم اما آب شهامت خود را داخل واژن نریختند بیرون ریختن آیا احتمال بارداری وجود دارد یا خیر با تشکر

مریم هرمزی
مریم هرمزی
پاسخ به  مریم
27 روز قبل

چرا شرمنده خانم دکتر

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
23 روز قبل

با یه درصد خیلی خیلی کم باه

راضی
راضی
پاسخ به  فاطی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر، ببخشیدمن دوهفته پیش پریدیم خشک شد، ومن بعددوهفته بااقام نزدیکی داشتم امااون چون بچه دوست داره ولی کمی ازاقتصادمیترسه برای همین من مایه منی همسرمو بعدیک دقیقه باظرف داخل سرویس بهداشتی بردم وسریع باانگشتم واردرحم وواژن کردم اونم سروپازیادباانگشتم زدم ایااحتمال بارداری هست؟

ب امید خدا
ب امید خدا
پاسخ به  راضی
1 ماه قبل

چ کاریه ؟؟؟؟

سید امیری
سید امیری
پاسخ به  راضی
1 ماه قبل

سلام.من دو بار دوست دخترم رابطه انجام دادم وهیچ اب منی وارد وارژن نشد میترسم بار دار شه ایا امکان بارداری هست یا خیر و اگر هست باید از کدام قرصی استفاده کنم با تشکر

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فاطی
23 روز قبل

اگه قرص جلوگیری نمی خورید احتمال بارداری هست

zahra
zahra
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید.من حدود یماه پیش با همسرم حدود ۲ تا س بار رابطه لا پایی داشتم و کاملا تمام قسمتا خیس بود حدود ۱۰ دقیقه تا ۱۵ بعد رفتم شستم خودمو.امکان داره باردار باشم؟چجوری پیشگیری کنم؟با قرص درست میشه؟

دکتر زهرا بهرامی
پاسخ به  zahra
2 سال قبل

یکماه پیش رابطه داشتین
اگه بعدش دیگه پریود نشدین است بارداری انجام بدین

kralice_kurgu
kralice_kurgu
پاسخ به  دکتر زهرا بهرامی
1 سال قبل

سلام من حدود یکماه پیش رابطه داشتم و باکره هستم از لای پا مقدار کمی منی به وا

اسد نیا
اسد نیا
پاسخ به  kralice_kurgu
1 سال قبل

سلام !
من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم البته بین پاهاش، ولی دستم آلوده به منی بود و بعدش با دستمال پاکش کردم، بعد از پاک کردن با همان دستم فرج نامزدم رو مالیدم، آیا ایشون حامله میشه؟

Ahmad
Ahmad
پاسخ به  اسد نیا
1 سال قبل

سلام خسته نباشی من با نامزدم رابطه داشتم پرده شو زدم ولی آب منی و اسپرمم رو توش خالی نکردم آیاامکان بارداری وجود دارد

متین
متین
پاسخ به  اسد نیا
1 سال قبل

سلام خسته نباشید . امکان بالا رفتن اسپرم از ران به سمت واژن هست ؟ و اینکه اگر دست اغشته به منی را فقط با اب بشوریم و بعد به واژن دست بزنیم ، در این دوصورت امکان بارداری ان هم در دختر باکره وجود دارد ؟

محمد
محمد
پاسخ به  متین
1 سال قبل

سلام سوال منم همینه یا باردار میشه؟!

احمد
احمد
پاسخ به  متین
3 ماه قبل

چیشد اخر ؟

آیتاز
آیتاز
پاسخ به  اسد نیا
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی اب ریخت روم سریع تمیز کردم الان وقت پریودیم گذشت ایا من باردار شدم بدون دخول بوده

نلتتیی
نلتتیی
پاسخ به  اسد نیا
5 ماه قبل

شد یا نشد

زهرا مرادی
زهرا مرادی
پاسخ به  kralice_kurgu
1 سال قبل

سلام من ۱۵دی با نامزدم رابطه لا پایی داشتم ک هیچگونه منی روی من نریختن ولی از زمان پریودی من ۷ روز گذشته پریود نشدم ممکنه باردار باشم

هادی
هادی
پاسخ به  زهرا مرادی
3 ماه قبل

چی شد آخرش؟؟ ماهم این مشکل پیش اومده برامون الانم استرس داریم

یسنا احمدی
یسنا احمدی
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 سال قبل

سلام خانو آیا از پشت سکسی داشته باشه باعث بارداری میشل نه

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  یسنا احمدی
1 سال قبل

مگه ازپشتم کسی حامله میشه پس جلوبرای چی هستش برای قشنگیه

رضا
رضا
پاسخ به  محمدرضا
5 ماه قبل
گل آقا
گل آقا
پاسخ به  یسنا احمدی
10 ماه قبل

ازپشت مامان نمیشی،نترس،فقط بده

رضا
رضا
پاسخ به  گل آقا
5 ماه قبل

دهنت

سلام
سلام
پاسخ به  یسنا احمدی
5 ماه قبل

اصل بده

حسینی
حسینی
پاسخ به  یسنا احمدی
4 ماه قبل

در صورتیکه منی بالای واژن شما ریخته باشه احتمال بارداری وجود داره

علی
علی
پاسخ به  یسنا احمدی
2 ماه قبل

تو فقط بده از پشت کاری به حامله شدن نداره فقط بپا مشگل دستشویی پیدا نکنی بابا سیلت بیرون نزنه

Eli
Eli
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

سلام من عقدم وباکره ام همسرم تمام منی را داخل واژنم ریخت بعد از اون بلند شدم و منی از واژنم خارج شد لباسمو عوض کردم و دسشویی رفتم ک تقریبا یکساعت بعد قرص ال دی جلوگیری خوردم در یک روز دوتا خوردم آیا امکان بارداری هست ؟باید چیکار کنم ؟

سارا محمدی
سارا محمدی
پاسخ به  زری
1 سال قبل

حالا بعدش چیشد عزیزم؟

زهرا بهاری
زهرا بهاری
پاسخ به  زری
1 سال قبل

الان حالت خوبه واس دوستای منم همین اتفاق افتاده ممنون میشم جواب بدی؟

ارغوان
ارغوان
پاسخ به  زری
1 سال قبل

سوال منم هست خیلی مهم

گل آقا
گل آقا
پاسخ به  ارغوان
10 ماه قبل

ازعقب دادی؟؟؟شیطون؟؟

محقق
محقق
پاسخ به  گل آقا
2 ماه قبل
گل آقا
گل آقا
پاسخ به  زری
10 ماه قبل

شوگرددی میخای منم بیام؟؟؟

ابی
ابی
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
2 سال قبل

آیا دختر ها میتوانند از طریق ناف باردار بشن؟

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  ابی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
با تشکر از ثبت مشکل شما
کامنت شما توسط پزشک متخصص دیده شد اما نیاز به شنیدن شرح بهتر و بیشتری از بیماری شما دارد.
لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین متخصص زنان و زایمان گفت و گو کنید .
مشاوره آنلاین با متخصص زنان و زایمان

گل آقا
گل آقا
پاسخ به  بانو
10 ماه قبل

۵۰دقیقه؟؟ماشاالله عجب کمرسفتی؟؟؟

خانم
خانم
3 ساعت قبل

چرا کسی به سوال من جواب نمیده

خانم
خانم
4 ساعت قبل

سلام ببخشید من میخواستم بدونم که اگه یک زن پرده اش سالم باشه و حامله بشه و زایمانشم طبیعی باشه وقتی که موقع زایمان دکتر نگاه کنه که ببینه آیا دهانه رحم باز شده یانه از روی پرده بکارت معلوم میشه دهانه رحم اگه زودتر جواب بدید ممنون میشم با تشکر ترو خدا کمکم کنید

خانم
خانم
پاسخ به  خانم
4 ساعت قبل

لطفاً همین الان جواب بدید خواهش میکنم

خانوم ابی
خانوم ابی
1 روز قبل

آخرین ویرایش 1 روز قبل توسط خانوم ابی
نازنین
نازنین
5 روز قبل

سلام‌وقتتون بخیر
من‌رابطه داشتم بعد از دفعه اول دوساعت بعد دوباره رابطه داشتم و پارتنرم ادارار نکرده بودن
ایا احتمال بارداری وجود داره در این‌صورت

زهرا فتحی پوریان
زهرا فتحی پوریان
8 روز قبل

سلام وقتتون بخیر
من با نامزدم رابطمون در حد دست بود اصلا رابطه نداشتم باکره ام احتمال داره با پیشاب الوده به دست باردار شم چون احساس سر درد و اینا دارم خیلی نگرانم

فاطمه
فاطمه
10 روز قبل

سلام خسته نباشید
من باکره ام با دوست پسرم رابطه داشتم و آب منی شو خوردم دستمم آب منی بود با دستمال پاک کردم خونه رفتم دست زدم به واژنم امکان بارداری هست؟
اینجا نوشته با دست باردار میشن درست هست؟

هستی
هستی
12 روز قبل

سلام من باکره هستم و حدوده ۲ ماه پیش برای اولین بار با دوست پسرم رابطه مقعدی داشتم و قبل اینکه ارضا بشه اسپرمش و دور از من ریخت ولی من ۲ ماهه پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم؟

samiradehghani3350@gmail.com
samiradehghani3350@gmail.com
پاسخ به  هستی
6 روز قبل

اوسکول برو آزمایش بده بابا تو دیگه بارداری

خانم
خانم
15 روز قبل

ایارابطه بدون دخول وجودداردک مردمایع منی روبریزه روی واژن یاداخل واژن احتمال بارداری وجودداردیاخیر

ناشناس
ناشناس
15 روز قبل

سلام روز بخیر خانم دکتر ببخشید من یه سوالی داشتم 
من حدود یک ماه و نیم پیش رابطه مقعدی داشتم و آب منی وارد بدنم شد بعد از گذشت چند روز حدود ۳ روز خونریزی داشتم پریود شدم و بعدش کامل قطع شده الان تو ی این ماه پریود نشدم میخواستم بدونم ممکنه باردار باشم؟

آیلینم
آیلینم
21 روز قبل

سلام من با رلم رابطه مقعدی داشتم و بعدش آبش یکم ریخت روی بدنم دقیق نمیدونم کجا ریخت و اون میگه پاک کردم ولی من وقتی رفتم خونه دیدم که روی واژنم هست و پاک کردم ازون قضیه ۱۹روز میگذره و من از تایم پریودیم ۱۳ روز گذشته و هنوز پریود نشدم
باکره هستم و سر این قضیه خیلی میترسم
و اینک زیر شکمم خیلی درد میکنه کمرمم بعضی وقتا درد میکنه میشه کمک کنید ممنون

آیلینم
آیلینم
22 روز قبل

سلام من با رلم رابطه مقعدی داشتم و اون آبش یکم ریخت روی بدنم دقیق نمیدونم کجا ریخت و اون میگه پاک کردم ولی من وقتی رفتم خونه دیدم روی واژنم هست و پاک کردم الان ازون روز ۱۹ روز میگذره و یه هفته قبل پریودیم بود الان ۱۳ روز از تایم پریودیم میگذره و من هنوز پریود نشدم…
احتمال حاملگی هست؟ و اینک سر این قضیه خیلی استرس داشتم و الانم زیر شکمم درد میکنه و کمرم ولی هنو پریود نشدم به کمک نیاز دارم خیلی میترسم

آخرین ویرایش 22 روز قبل توسط آیلینم
مینا
مینا
23 روز قبل

سلام من رابطه داشتم هیچگونه دخولی انجام نشده و فقط بین پاهام ریخته شد و روی بدنم چند روز قبل پریودیم بود و پریود شدم بعداز اون رابطه ای نداشتیم تا پریودی بعدی ک یک شب قبلش رابطه بدون دخول داشتیم الان ۴روز پریود نشدم امکان حاملگی هست

محدثه..!
محدثه..!
23 روز قبل

آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟

ناشناس 1
ناشناس 1
26 روز قبل

سلام آیا از مقعد احتمال بارداری هست ک آب داخل مقعد خالی بشه ولی به واژن اصلا مالیده نشه

گلی
گلی
28 روز قبل

سلام خسته نباشین ۱۹سالمه یه ساله ازدواج کردم من نمیدونستم قرص اورژانسی درسال باید دوبار استفاده بشه من هرموقع برای جلوگیری از بارداری مصرف میکردم ولی الان که قصد بارداری دارم رابطه منظم داشتم و جلوگیری اصلا نکردم ولی پریود شدم میترسم باردار نشم باید چیکار کنم میشه لطفا راهنماییم کنید و بگین چقدر طول میکشه باردارشم ممنونم

ایدا
ایدا
1 ماه قبل

توروخدا جواب بدین
رابطه نداشتیم ولی آلت تناسلی از پشت نزدیک واژن من بود و پیشابش اومد و من سریع رفدم چند بار با دستمال کاغذی پاکش کردم سریع تند تند لباسامو عوض کردم
بعد من همیشه چن روز عقب جلو میوفته پریودم منظم نیس در هرصورت
الان من استرس دارم کع حامله باشم و من تقریبا این موقع ها پریود میشدم و الان نشدم توروخدا جواب بدین

احمد
احمد
1 ماه قبل

سلام ببخشید یه سوال داشتم

احمد
احمد
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

سلام با نامزدم شوخی کردم مقداری اسپرم از زیر شورت و شلوار نزدیک واژنش خورد احتمال حاملگی هست ممنونم از راهنمایی

اسما
اسما
1 ماه قبل

رهنمایی در شادyoung15

نفس
نفس
1 ماه قبل

ایا دختراز پشت میشه حامله شد یا نع

ملی
ملی
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید من رابطه دخول داشتم با نامزدم اما ارضا نشد حتی روی بونم هم ارضا نشد بازم میترسم ایا احتمالش هست

محمد
محمد
1 ماه قبل

سلام .من و پارتنرم رابطه داشتیم اما مایع منی روی کمر ایشون ریخته شد و رابطه لاپایی بود و این رابطه ۲۳روز بعد از پریودی انجام شد و البته که پریودی ایشون سه روزس .میخوام بدونم با وجود پاک کردن منی از روی آلت و مالیدن الت به لای واژن امکان بارداری هست؟ایشون باکرن و بیشتر از ۷۲ ساعت از رابطمون میگذره؟

مرسی

ممد
ممد
1 ماه قبل

سلام اگر مایع قبل منی همون انزلی به انگشت بخوره و بعد از ۱۰دقیقه و یک ربع با دست زدن به چند چیز مثله لباس و شروار و بعد به ورودی خانوم بره حامله میشه؟

......
......
1 ماه قبل

سلام من با نامزدم رابطه بدون محافظت داشتم تازه از پریودم گذشته بود ولی قبل اینکه انزال بشه کشیدن بیرون الان از پریودم یک ماه گذشته میخواستم بدونم امکان بارداری هست؟

علی
علی
1 ماه قبل

سلام
من رابطه لاپایی داشتم اما با پلاستیک فریزر
دفعه اول آبم نیومده بود ولی روی شکم پارتنرم یه چیزای سفیدی بود که با دستمال پاک کرد
دفعه دوم آبم اومد که آلتم ۵ سانت پایین تر از واژن بود و اسپرم رو داخل فریزر ریختم

ایا احتمالش هست؟

بی نام
بی نام
1 ماه قبل

بی نام

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
1 ماه قبل

سلام با تجربه ها میشه کمک کنید
من و نامزدم که یک ساله عقدیم لاپایی داشتیم و مالش نامزدم وقتی لاپایی گذاشته بود بعد داشتیم لب میگرفتیم حواسمون نبود نتونس خودشو کنترل کنه مایع منی کامل ریخت روی واژنم و بعدش با دستمال پاک کرد و دوباره شروع کرد به مالش نقطه جی و دوباره منی ریخت و اینبار پاک نکردیم و حس میکنم مایع منی وارد واژن و رحم شده واقن میترسم چون باکره هستم و باید ۲ سال دیگه عقد بمونیم الانم حامله بشم واقن نمیتونیم جمعش کنیم چی کار بکنم رابطه دهانی هم داشتیم قبل از مالش و لاپایی چی کار کنم قرص نخوردم بعدش چون نمیتونستم

ارش
ارش
پاسخ به  خانوم اقای رضا
1 ماه قبل

یه ۹ماه دیگه مامان میشی

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل

سلام من و نامزدم یه رابطه از معقد داشتیم ک کاندوم پاره شد و توی معقد ریخت ایا این احتمال وجود دارد که باردار شوم چون ۳ روز از پریودیم گزشته

همتا
همتا
1 ماه قبل

من از روز هفتم پریودم نزدیکی داشتم و بعدش احساس حاملگی دارم چون همش حالت تهوع و درد زیر شکمم گاهی اوقات داشتم ولی الان یک لکه خونی دیدم و دو روز هست دیگ خونی ندیدم میخام ببینم حامله ام یانه

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سلام من باکره ام
وقتی رابطه از پشت داشته باشی وقتی اسپرم داخل بریز احتمال بارداری میشه
ما وقتی رابطع انجام میدم همیشه اسپرم داخل میریزع ولی این بار شک دارم
ولی خب بعد اینکه می‌ریخت من ب سرویس بهداشتی میرفتم همش میومد بیرون

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط زهرا
samiradehghani3350@gmail.com
samiradehghani3350@gmail.com
پاسخ به  زهرا
6 روز قبل

نمیشی بابا اصلا نمیشه امکانش نیست نگران نباش

خانم
خانم
1 ماه قبل

سلام من بانامزدم رابطه مقعدی داشتیم بعدابشو ریخت داخل بعد ک تمام شد من بلندشدم ابش ازپشتم ریخت بیرون ممکنه بااینکارپرده بکارتم اسیب دیده باشه؟

خانوم اقای رضا
خانوم اقای رضا
پاسخ به  خانم
1 ماه قبل

ن نگران نباش گلم

نفس
نفس
پاسخ به  خانوم اقای رضا
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر میخام بدونم دختر از پشت خامله میشه یا نع

دلبر از قصره دیو
دلبر از قصره دیو
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من کیستک دارم و قرص میخورم بخاطرش ، پریودمم نامنظمه هرزگاهی منظم میشه . اخرین بار پریودیم ۲۳ اذر بود ک از اون ب بعد پریود نصدم و رابطه جنسیم از پشت بود و خالی شده بود اونم . بیبی چک هم تست کردم ولی منفی اورد
احتمال باردار بودنم هست؟

من خیلی خودارضایی میکنم حالم بد میشه
من خیلی خودارضایی میکنم حالم بد میشه
2 ماه قبل

ناشناس

ناشناس
ناشناس
2 ماه قبل

سلام من باکره هستم با دوس پسرم رابطه مقعدی داشتم چند روز بعداز رابطه باید پریود میشدم اما نشدم فقط حدودا دوروز خونریزی داشتم و این خونریزی مثل روزهای اخر پریودی بود و تموم شد دوباره حدود ۱۰.۱۵ روز بعد مثل دفعه های قبل پریود شدم و طبیعی بود و از بعد اون رابطه پهلوی سمت چپم درد داده و تکرر ادرار دارم میشه بگید دلیلش چیه خیلی نگرانم میترسم از اون رابطه اتفاقی افتاده باشه برام لطفا جواب بدید

Aynoviehsib12
Aynoviehsib12
2 ماه قبل

سلام ببخشید‌
من با نامزدم دو راند رابطه داشتیم بدون کاندوم
در راند دوم بدون کاندوم ممکنه اسپرمش داخلش باشه و اینکه ممکنه حامله باشم؟؟؟

دنیا
دنیا
2 ماه قبل
دنیا
دنیا
2 ماه قبل

سلام من باکره هستم و رابطه مقعدی با نامزادم داشتم مایع منی ریخته شد داخل مقعد و بعد از دو ساعت اومد بیرون سری رفتم سرویس بهداشتی و خدمو شستم و امروز باید پریود میشدم ولیی نشدم خیلی مترسم امکان بارداری وجود داره یا نه میشه کمکم کنید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  دنیا
2 ماه قبل

سلام بله عزیزم میشه

مریم
مریم
2 ماه قبل

صلاممم من باکر هستم و روز اخر پریودیم با نامزادم رابطه از مقعد داشتم و مایع منی ریخته شد داخل مقعد و بعد دو ساعت اومد بیرون من رفتم سرویس بهداشتی و خدمو سری شستم امکان بارداری هست?

سجاد
سجاد
2 ماه قبل

رهنمایی در شادyoung15

ماهان
ماهان
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید در صورتی که منی روی واژن ریخته بشه اما سریعا اون ناحیه آب گرفته بشه و شستشو انجام بشه باز هم احتمال بارداری وجود داره؟

‌پروانه
‌پروانه
2 ماه قبل

سلام خانم دکتر من با پارتنرم از پشت رابطه جنسی داشتم امکان حاملگی وجود دارد!؟

...
...
پاسخ به  ‌پروانه
1 ماه قبل

نه عزیزم اگه منی روی واژن ریخته نشده باشه امکان بارداری وجود نداره

Eli
Eli
2 ماه قبل

سلام من دخترم عقد هستم باهمسرم رابطه داشتم و همه ی منی را داخل واژنم خالی کرد بعد از اون سریع بلند شدم و منی از واژنم خارج شد تقریبا یکساعت بعد قرص جلو گیری ال دی خوردم توی یک روز دوتا خوردم لباسمو عوض کردم و دسشویی رفتم آیا امکان بارداری هست ؟؟

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط Eli
samiradehghani3350@gmail.com
samiradehghani3350@gmail.com
پاسخ به  Eli
6 روز قبل

ن

علی ستایش
علی ستایش
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید من رابطه داشتم با نامزدم و باهم رابطه داشتیم ۳ بار دوبار و قرص ارژانسی خوردم با اینکه مایع منی نریخته بود داخل اخرین بارم نریخته بود ولی روی بدنم ریخته بود ولی قرص نخوردم ایا امکان بارداری وجود داره؟؟

محمد
محمد
2 ماه قبل

سلام پسر۱۶ساله ودختر ۱۴ساله رابطه جنسی داشت پسر پردشو نزده ولی کم بریزه توش حامله میشه یا ن ترو خدا زود بگو خیلی نگرانم

هیچ
هیچ
2 ماه قبل

سلام امکان داره چون دختر ارضا نشده حامله شود
و اینکه اون دختر باکره باشد

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط هیچ
ناشناس
ناشناس
2 ماه قبل

سلام ببخشید من چهارمین روز پریودیم رابطه معقدی داشتم که نامزدم آبشو داخل من خالی کرد و بعد از رابطه، تمام اون ناحیه رو پاک کردم ولی مطمئن نیستم ک‌ پاک شده یا ن بعد از اون هم یک قرص ال دی خوردم
احتمال بارداری وجود داره؟

ناشناس
ناشناس
2 ماه قبل

سلام من باکره هستم ایا رابطه از پشت باعث حاملگی میشه؟
خیلی میترسم از این مورد

سجاد
سجاد
2 ماه قبل

راهنمایی در شادyoung15

زهرا
زهرا
2 ماه قبل

من چن روز پیش با رلم رابطه داشتم بعد نیم ساعت رسیدم خونه و خودمو شستم الان یک روز ا پریودیم گذشته و پریود نشدم خیلی استرس دارم باید چیکار کنم

علی
علی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

چی شد نتیجه؟

خانم شیخی
خانم شیخی
2 ماه قبل

سلام مم باکره هستم پسری از لاپایی اسپرم خودشو روی واژن من ریخت و من بلافاصله شسته شو کردم بنظر شما احتمال این وجود دارد؟

بهار
بهار
پاسخ به  خانم شیخی
2 ماه قبل

تقتتبتب

هیایو
هیایو
پاسخ به  خانم شیخی
1 ماه قبل

ایا حامله شدی؟

Massome
Massome
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید من یه رابطه لاپایی داشتم البته روی رحم ریخته شد احتمال بارداری چقدره چون من دخترم پرسیدم

دکمه بازگشت به بالا