بارداری بدون دخول | آیا ممکن است بدون رابطه کامل باردار شد؟

آیا دختر باکره حامله میشود؟ اگر از حاملگی بدون دخول میترسید مطالعه کنید

فهرست مطالب

بارداری بدون دخول

سوالی که برای خیلی از مراجعین ما پیش می اید این است که آیا بدون دخول امکان بارداری وجود دارد؟

اصولا فرآیند حاملگی پیچیده است و بسیاری از زوجین گاهی تا چندین سال موفق به داشتن فرزند نمی‌شوند. اما در این میان مواردی از بارداری بدون دخول نیز مشاهده شده است که باید این مساله مورد توجه دختران باکره و زوجینی که در سلامت کامل هستند و قصد داشتن فرزند دیگری را ندارند؛ قرار گیرد.
بنابراین بهتر از قبل از شروع روابط جنسی خود با شریک زندگیتان با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

در چه صورت بارداری رخ می‌دهد؟

معمولا پس از انزال مردان، حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون اسپرم از طریق مایع منی آزاد می‌شود. برای وقوع حاملگی باید بخش زیادی از این مایع به عمق دستگاه تناسلی زن وارد شود. در واقع اسپرم‌ها به دلیل داشتن تاژک که یک اندام حرکتی سلولی است، می‌توانند از مسیر دهانه رحم وارد رحم و سپس لوله فالوپ شوند و با تخمک آزاد شده در زمان تخمک‌گذاری (معمولا ۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) لقاح پیدا کنند. بنابراین برای بالا بردن احتمال وقوع بارداری، حتما باید چندین‌بار مقاربت در روزهای قبل، حین و بعد از تخمک‌گذاری صورت بگیرد. از طرفی طبق بررسی‌ها اسپرم‌ها می‌توانند ۴۸ تا ۷۲ ساعت در بدن زن زنده بمانند که این مساله خود احتمال بارداری را بالا می‌برد.

درصورتی که پروسه های فیزیولوژی دست به دست هم بدهند تا تخمک و اسپرم به هم برسند و بعد ان ها وارد فاز تقسیم سلولی شوند تا بارداری رخ دهد.

برای باردار شدن چندین شرط لازمست :
۱: نعوظ و انزال طبیعی (اگر مرد مشکل در نعوظ و انزال داشته باشد حتی اگر اسپرم‌ها سالم باشند احتمال باروری پایین می آید)
۲: مایع منی سالم ( منی از نظر حجم غلظت سیالی ph رنگ باید نرمال باشد)
۳: اسپرم‌ها ( شکل و مورفولوژی، حرکت، سرعت، زنده بودن، عدم چسبندگی اسپرم‌ها به همدیگر، عدم آنتی بادی ضد اسپرم در سطح آنها بررسی می‌شود)
گریدبندی حرکت و سرعت اسپرمها: A سریع و پیشرونده B کند و پیشرونده C متحرک و غیرپیشرونده D غیرمتحرک
۴: محیط مناسب واژن ( ازنظر ph قلیایی و عدم عفونت و نیز عدم آنتی بادهای ضد اسپرم باید نرمال باشد)
۵: رحم و محیط مناسب رحمی
۶: لوله های فالوپ سالم و بدون انسداد
۷:تخمک اماده باروری

باتوجه به ۷ مورد فوق اگر در هر کدام مشکلی ایجاد شود امکان باروری و لقاح ضعیف می‌شود همانطور که ذکر شد محیط واژن برای حفظ اسپرمهاباید مناسب باشد و ph قلیایی مناسب را داشته باشد و برای حذف محیط نامناسب بهترست انزال در عمق واژن و نزدیک دهانه رحم باشد هرچه این فاصله بیشتر و دورتر باشد امکان آسیب به اسپرمها و کاهش کیفیت اسپرم‌ها بیشتر می‌شود و احتمال باروری کمتر، از طرفی عمر اسپرم در محیط آزاد و خارج از واژن بسیار کوتاهست حدود چند دقیقه با این تفاسیر امکان بارداری بدون دخول بسیار تا بسیار پایین ست اما از آنجا که در گریدبندی تحرک و سرعت اسپرمها عنوان شد، معدود اسپرم‌های سریع و پیشرونده (گرید A) و نیز واژن قلیایی مناسب، ولو و وستیبول (فرج) تحریک شده از نظر ترشحات موکوسی لغزنده، امکان رسیدن اسپرم به محیط رحم بعید نیست هرچند بسیار نامحتمل باشد لذا هر تماس جنسی بیرونی دستگاه تناسلی مرد با زن بدون دخول، را بدلیل اهمیت و عواقب بارداری ناخواسته باید منع نمود.
                                                       

 

بارداری بدون دخول

سوالات در مورد بارداری دختر باکره

احتمال بارداری بدون دخول چند درصد است؟

طبق بررسی‌های انجام شده توسط محققان، احتمال بارداری بدون دخول بسیار کم است و شاید کمتر از ده درصد باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که در هر صورت احتمال آن وجود دارد. بنابراین باید اصول مشخصی را در این زمینه رعایت کرد تا بتوان درصد احتمال وقوع آن را به صفر رساند. در ادامه به این نکات توجه کنید:

احتمال بارداری در دختر باکره چقدر است؟

سوالی که خیلی تکرار میشود در این باره و موجب نگرانی است این است که آیا دختر باکره حامله میشود؟ ایا دختر باکره ای تجربه بارداری بدون دخول را دارد؟ در ادامه برای شما توضیح دادیم که چگونه این اتفاق پیش می آید و چگونه میشود  از آن پیشگیری کنیم؟

راه های جلوگیری از بارداری دختر باکره

  • در صورت باکره بودن و عدم امکان دخول در حین رابطه جنسی، سعی کنید از تماس مایع منی با محیط اطراف پرده بکارت جلوگیری کنید. چراکه در صورت انزال در نزدیکی پرده و یا تماس دست یا دستمال آغشته به مایع منی با آن، به دلیل متحرک بودن اسپرم‌ها، امکان ورود آن‌ها از طریق منافذ پرده بکارت و احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد.
  • حتی در صورت برقراری رابطه آنال (مقعدی) به دلیل نزدیک بودن مقعد به پرده بکارت، احتمال ورود مایع منی در اثر انزال در نواحی اطراف مقعد وجود دارد.
  • اگرچه اسپرم فقط مدت کوتاهی در خارج از بدن زندگی می‌کند، اما اگر در همین مدت کوتاه بتواند از پرده بکارت عبور کند و دقیقا مقارن با زمان تخمک‌گذاری زن باشد، احتمال بارداری وجود دارد. اما اگر خارج از زمان تخمک‌گذاری باشد، طبق اصول پزشکی امکان بارداری بسیار بسیار کم است.
  • قبل از انزال مردان، مایعی شفافی به نام پیشاب (پیش از مایع منی) از آلت تناسلی خارج می‌شود که ترشح آن قابل کنترل نیست. این مایع حاوی تعدادی اسپرم است که در صورت تماس آن با محیط اطراف پرده بکارت نیز امکان بارداری وجود دارد.
مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز است. و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو های معرفی شده در این مقاله و انجام دادن روش های درمانی دیگر با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید.

سوالات متداول در باره بارداری بدون دخول

پرسش و پاسخ در باره حاملگی بدون دخول زیاد است که به تمامی سوالات شما طبق نظر پزشک پاسخ دادیم.

پاسخ ها مورد تایید و از نظر خانم دکتر احیا خان احمدی یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان پذیرش۲۴ می‌باشد.

 آیا ریختن اسپرم روی واژن باکره باعث بارداری می‌شود؟

سوالی که بسیاری از دختران باکره از ان ترس دارند و به زبان می اورند این است که، آیا ریختن اسپرم روی واژن باکره باعث بارداری میشود؟

بله! اما احتمال بارداری بدون دخول بسیار بسیار پایین هستش.اما چون اسپرم خاصیت بالاروندگی دارد، اگر اسپرم اقا روی واژن ریخته شود، امکان حاملگی وجود دارد.

احتمال بارداری با پیشاب در دختر باکره

آیا دختر باکره حامله میشود؟ درصد کمی از اقایان وجود دارند که در پیشاب انها اسپرم وجود داشته باشد. اما مطابق سوال بالا امکان حاملگی بدون دخول وجود دارد.

میزان دخول برای بارداری؟

میزان دخول برای بارداری چقدر باید باشد؟ برای باردار شدن در رابطه که میزان دخول چه مقدار باشه مهم نیست بلکه مهم این است که مایع وارد واژن یا قسمت ورودی واژن شود یا خیر ؟

آیا برای بارداری حتما باید دخول صورت گیرد؟

هرچند که دخول انجام نشود احتمال بارداری خیلی کمتر می شود ولی درصد خاصی را نمی شود گفت چون بستگی دارد که در چه روزی از سیکل باشد و یا اینکه در آن سیکل تخمک گذاری صورت گرفته است یا خیر و این ها فاکتور های خیلی مهمی هستند ولی اگر مایع وارد قسمت ورودی واژن شود احتمال بارداری وجود دارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب چقدر است؟

چون که اسپرم فقط داخل محیط واژن می تواند زنده بماند و اینکه روی دست و قسمت های مختلف دیکر زنده نمی ماند و اینکه دست آلوده به پیش آب باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

احتمال بارداری در روز آخر پریود با پیشاب؟

این امکان وجود ندارد.

ایا برای بارداری دخول کامل لازم است؟

نه لزومی ندارد، اگر مایع منی وارد قسمت ورودی واژن شود، احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد. حتی اگر دخولی صورت نگیرد.

اگر زن ارضا نشود احتمال بارداری هست؟

آیا برای بارداری زن هم باید ارضا شود؟
بله، پروسه بارداری بدون دخول یا بارداری با دخول کامل ربطی به ارگاسم رسیدن خانم ندارد. و حتی اگر زن ارضا نشود احتمال بارداری بدون دخول هست.

ایا دختر باکره باردار میشود؟

بله، خیلی موارد نادری وجود دارد که دختر خانم باوجود باکره بودن حامله شده اند.

احتمال بارداری با پیشاب چند درصد است؟

سوال متدوالی که با نوان جوان بسیار از ان هراسان هستند این است که ایا احتمال حاملگی با پیشاب چند درصد است؟
درصد خاصی هنوز در مطالعات تعریف نشده است، چون حتی ممکن است بعضی از آقایون مایع پیشابشان فاقد اسپرم باشد.
و فرد به فرد این میزان تفاوت دارد.

بارداری از روی لباس ممکنه؟

بارداری از روی لباس خیلی بعید است. و همه ی این ها به این بستگی دارد که مایع منی وارد واژن بشود یا خیر؟

ایا با یک بار رابطه حامله میشویم؟

بله امکان آن وجود دارد، ربطی به تعداد دفعات ندارد و با یک بار رابطه شما ممکن است حامله شوید.

احتمال بارداری با مالش

خیر این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب

این امکان اصلا وجود ندارد.

سوالات در مورد بارداری دختر باکره

در ادامه به بررسی و پاسخ برخی سوالات در باره بارداری دختر باکره میپردازیم.

علائم بارداری بدون دخول چیست؟

علائم بارداری بدون دخول نیز مانند بارداری با دخول کامل است که اولین علامت ان تاخیر در زمان پریود است.

علائم حاملگی دختر باکره چیست؟

علائم حاملگی دختر باکره با غیر باکره فرقی نمی‌کند. اولین علامت آن عقب افتادن پریودی است.

راه های جلوگیری از بارداری دختر باکره؟

همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، بهترین روش جلوگیری برای دختر خانم ها باکره، کاندوم است.
چون هم احتمال بیماری های جنسی را کم می‌کند. و هم اینکه احتمال بارداری بدون دخول و بارداری با دخول کامل را کم میکند.
روش دیگر خوردن قرص های جلوگیری است.

احتمال حاملگی بدون ارضا شدن مرد

ممکن است یک اقا بدون این که به ارگاسم برسد، با همان مقدار اسپرمی که در پیشاب ایشان است، بارداری اتفاق بیوفتد.

آیا ریختن اسپرم روی واژن باعث بارداری میشود؟

بله، ریختن اسپرم روی واژن باعث بارداری میشود چرا که اسپرم خاصیت بالاروندگی دارد. وقتی وارد قسمت ورودی واژن میشود و خانم در دوره تخمک گذاری باشد احتمال بارداری وجود دارد.
ولی اگر مایع ای وازد قسمت ورودی وازن ریخته نشود احتمال بارداری وجود نخواهد داشت.

ایا بدون ریختن اسپرم داخل واژن احتمال بارداری هست؟

همانطور که در سوالات قبل هم توضیح دادیم امکان بارداری بدون ریختن اسپرم داخل واژن هم وجود دارد. چون اسپرم اقایان امکان و خاصبت بالا روندگی دارد.

ایا با یک بار اسپرم باعث حاملگی میشود؟

بله اگر اسپرم وارد واژن شود و تخمک و اسپرم به هم برسند امکان حاملگی بدون دخول وجود دارد

احتمال بارداری بدون ریختن اسپرم

این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری بدون دخول چند درصد است؟

هنوز هیچ مطالعه ای انجام نشده که مشخص شود چند درصد از بارداری های ناخاسته از بارداری بدون دخول بوده است ولی به طور کلی خیلی بعید است و احتمال ان کمتر از یک درصد است.

احتمال بارداری با پیشاب در رابطه بدون دخول چقدر است؟

سوالی که خیلی از افراد بعد از رابطه بدون دخول دارند و نگران ان هستند این است که ایا احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
جواب این است که، فقط بعضی از اقایون هستند که در مایع پیشاب انها اسپزم وجود دارد. در این اقایانی که در مایع پیشاب انها اسپرم وجود داشته باشد احتمال بارداری با پیشاب هست.و این نیز بستگی به خانم هم دارد که در دوره تخمک گذاری است یا خیر؟

احتمال بارداری از لای پا

اسپرم حداقل تا چند ساعت می‌تواند در محیطی غیر از واژن و محیط بیرون واژن زنده بماند. چون  امکان باقی ماندن اسپرم بر بروی آلت وجود دارد، و اسپرم خاصیت بالا روندگی دارد، حتی اگر دختر باکره باشد با احتمال خیلی کم امکان بارداری وجود دارد. ولی احتمال آنقدر زیاد نیست که خانم بخواهند قرص اورژانسی مصرف کنند. اما اگر نمی‌خواهید ریسک کنید قرص را مصرف کنید، ولی بستگی به سیکل تخمک گذاری خانم هم دارد. اگر اول دوران تخمک گذاری است حتما قرص را مصرف کنند اگر اخر سیکل تخمک گذاری است خیر مصرف نکنند.

لکه بینی بعد از مصرف قرص اورژانسی

سوال بیمار:

من حدود یک ماه پیش یک رابطه جنسی مقعدی داشتم که اخرین روز پریودم انجام شد و محافظت شده نبود مایع منی داخل مقعد ریخته شد و حس کردم ی مقدار روی واژن هم ریخته شده برای پیشگیری از بارداری احتمالی دوتا قرص اورژانسی خوردم حدود یک ساعت بعدش
بعد از دوهفته لکه بینی هام شروع شده و الان که زمان پریودم هست باز لکه بینی دارم و پریود نشدم هنوز
دلیلش بهم ریختن هورموناس یا باید به دکتر مراجعه کنم ؟

پاسخ دکتر زهرا بهرامی کارشناس مامایی:

سلام آیا این لکه بینی شما در ادامه همون لکه بینی بعد ازمصرف  قرص اورژانسیست یا بعد از اون لکه بینی ها، یک ماه پاک شدین و مجدد این لکه بینی رو دارین؟

در صورت برقراری یک رابطه جنسی مشکوک با توجه به نکات ذکر شده، توصیه می‌کنیم که از قرص‌های اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده کنید. پزشکان آنلاین زنان و زایمان حاضر در پذیرش۲۴، می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.تاپیک احتمال بارداری با لاپایی نی نی سایت توضیحاتی در باره بارداری بدون دخول را برای کاربران خود توضیح داده است میتوانید مطالعه کنید.

شما عزیزان می‌توانید، در صورت داشتن هرگونه سوالی در باره بارداری و رابطه بدون دخول، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴، به آن ها در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.

دریافت مشاوره درباره‌ی بارداری بدون دخول با دکتر زنان و زایمان

 

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

دکتر زهرا بهرامی

دکتر زهرا بهرامی کارشناس مامایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کردستان و ارشد روانشناسی از دانشگاه کرج هستند. مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های مشاوره بلوغ، مشاوره بارداری، درمان بیماری‌های زنان، پاپ اسمیر، مراقبت‌های بارداری و زایمان فیزیولوژیک، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تنظیم خانواده، مشاوره تعیین جنسیت، مشاوره سکسولوژی و سکس درمانگر و… است.

۳.۲/۵ (۲۳ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1.5K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحانه زارعی
ریحانه زارعی
2 روز قبل

سلام من رابطه مقعدی (از پشت) داشتم بدون کاندوم نامزدم گفت که اسپرم رو روی کمرت ریختمم ولی با این حال من حدودا ۱۹ ساعت بعدش قرص ارژانسی خوردم و بعد از ان حدودا بیست ساعت قرص دومی رو خوردم بعدش ی ترشحات سفید داشتم بخاطر چیه طبیعی ؟ امکان بارداری وجود دارع و چند درصده؟ پریودی حدودا چقد عقب بیفتع طبیعی اس؟

اوسا
اوسا
3 روز قبل

سلام با نامزدم سکس داشتم حالت پریودی مست بودم خودم کنترل نتونستم بکنم کردمش ولی همه مایع بیرون ریختم آیا حین پریودی باردار میشه با احتمال خیلی کم شاید یه قطره اگر ریخته باشه جواب بدین لطفاً

ستایش
ستایش
5 روز قبل

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و باکره هستم یبار رابطه ی بدون دخول داشتم ینی از پشت داشتم که بعدش از تاریخ پریودم ۱۰ روزگذشت زیر دلم درد میکرد و کمر درد داشتم و حالت تهوع تازه یذره لکه هم میدیدم و چون احساس میکردم ممکنه باردار باشم قرص مینی پیل خوردم و بعدش پریود شدم و خونریزی شدید داشتم در اخرای خونریزیم خودارضایی کردم که لکه ی بزرگی از خون دیدم آیا این لکه باعث شده تا پرده بکارتم پاره بشه آیا احتمالش هست؟؟
لطفا پاسخ بدیدد

آخرین ویرایش 5 روز قبل توسط ستایش
مهسا
مهسا
5 روز قبل

سلام

ناشناس
ناشناس
6 روز قبل

آیا از رو شلوار بارداری وجود داره

ناشناس
ناشناس
17 روز قبل

من خیلی رابطه از بشت داشتم آیا امکان بارداری هستش لطفاً الان جواب بدید رابطه از بشت هرشب داشت باشند بده و موجب بارداری میشود جواب

گرگعلی
گرگعلی
پاسخ به  ناشناس
7 روز قبل

بله

ف .م
ف .م
18 روز قبل

سلام.خسته نباشید .من نامزد دارم .من سیکل قاعدگیم ۲۶ روزه هس .اما ۲۲ قاعدگیم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم آب منی ایشون روی آلتم ریخت اما من با دستمال پاک کردم .حالا ۶روز از پریودیم گذشته و عقب انداختم علائم پریود دارم .اما بدون هیچ خونریزی امکان داره باردار باشم

مریم
مریم
26 روز قبل

من نمیدونم چه جوری باردار شم

کریم
کریم
پاسخ به  مریم
14 روز قبل

کاری نداره یه شب برای یاد گیری بیا پیش من همه چیز رو بهت میگم

امیر
امیر
پاسخ به  مریم
11 روز قبل

بیاخودم درخدمتم

کریم
کریم
پاسخ به  مریم
10 روز قبل

یه شب بیا پیش خودم بهت کامل نشون میدم.کاملا رایگان

ساناز
ساناز
26 روز قبل

سلام من با باکره هستم با نامزدم رابطه داشتم از اسپرمش یکمی ریخته شپ رو واژنم بعد سریع پاک کردم ایا احتمال بارداری هست

روانشناسی روز
روانشناسی روز
26 روز قبل

سلام
سوالات خود را مطرح کنید
پاسخ در کمترین زمان ممکن ۰۹۳۷۰۸۷۹۶۳۱

زیبا
زیبا
1 ماه قبل

سلام ، من تو مدت یک ماه تقریبا ۵_۶ دفعه رابطه مقعدی با نامزدم داشتم هربار نزدیکی دوبار انجام شده بعداز این رابطه ها دلدرد های شدیدی دارم و یکبار دیدم که لکه بینی پیدا کردم باکره هستم امکان بارداری وجود داره ؟

کریم
کریم
پاسخ به  زیبا
10 روز قبل

نه بابا با این همه رابطه همه دردها از پارگی نترس ادامه بده

اسما
اسما
1 ماه قبل

راهنمایی در شادyoung15

...
...
1 ماه قبل

سلام من هفت روز از پریودیم(که فکر کنم روز تخمک گذاری هست ) گذشته و رابطه لاپایی با نامزدم داشتم ولی اب منی اصلا روی واژنم نریخت، ۲۴ساعت بعد دوتا قرص ۷۵اورژانسی خوردم و الان لکه بینی دارم
ایا امکان بارداری وجود داره؟ لطفا جواب بده

مریم
مریم
1 ماه قبل

سلام وخسته نباشید .خانم دکتر عزیز من ۱۵ساله ازدواج کردم تا چندساله اول بچه نمیخاستیم اما جلوگیری طبیعی داشتیم یبارم نشد منی وارد واژنم بشه تقریبا ۴سال پیش گفتیم بچه داربشیم چهار باربدونه جلوگیری . اما دیدیم خبری ازبچه دارشدن نیست بعدهمون سه یا چهار بار دوباره شروع ب جلوگیری طبیعی کردم تا اینکه بعد چهارسال الان منی داخل واژنم ریخته نشده اما ی خورده روی واژنم ریخته شده اونم پاکش کردم آیا احتمال باردارشدن هست یانه .همیشه رابطه طبیعی دارم نشد ک منی وارد واژنم بشه تواین چن سال

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و منی ایشون روی من اصلا نریخت من نگران پیشابم و این هم بگم که من اونروز روز اخر پریودم بود و دو هفته بعد دوباره پریود شدم ینی پریودم جلو افتاد و مثل همیشه بود خونریزی پریودم با این شرح حال احتمال بارداری هست؟

راحله احمدی
راحله احمدی
1 ماه قبل

سلام
من باکره بودم و از طریق رابطه معقدی حامله شدم واز طریق قرص سقط کردم بنظر شما پرده خودما از دست دادم

محسن
محسن
پاسخ به  راحله احمدی
16 روز قبل

چجوری از عقب حامله شدین،مگه امکان داره،پس الان بچه کجاس؟

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  محسن
14 روز قبل

سلام من نامزدم رابطه معقدی داشتم واینکه مطمعن هستم آب منی داخل معقدی نریخته ولی یکم از آب ب دیواره رحمم خورد بلافاصله تمیزکردن ولی الان۹روزه از پریودم میگذره امکانش هست حامله باشم؟یابخاطر شراط آب و هواییع جنوب زندگی میکنم و هرتابستون بخاطر شرایط آب و هوایی پریودم تغییرمیکنه

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  راحله احمدی
6 روز قبل

چه قرصی بعد باهمین ۱قرص سقط میشه

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  راحله احمدی
6 روز قبل

دکتر نسخه کرده یا ازداروخانه میشه خرید

نازی
نازی
1 ماه قبل

سلام
اگر یک دختر با کره با یک باردار رابطه جنسی انجام بدهد ب صورتی ک آب منی دختر بادار را دختره با کره بخورد امکان حاملگی آن دختر با کره وجود دارد

کریم
کریم
پاسخ به  نازی
10 روز قبل

خوب اینکارا چیه آخه هر دوتایی میومدید پیش خودم

نمیگم یکی مبینه
نمیگم یکی مبینه
1 ماه قبل

سلام من با نامزدم رابطه داشتم همین امروز التش یکم داخله واژنم بود بعد ایشو ریخت توم الا من حامله میشم

@*#
@*#
پاسخ به  نمیگم یکی مبینه
24 روز قبل

اره

سارا
سارا
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید
حدودا ۴ روز پیش پارنترم قبل اینکه ارضا بشه با دستش که به پیشاب خودش زده بود به واژن من زد ولی دستش به پرده بکارتم نخورد
ایا امکان حاملگی هس؟

هلما
هلما
1 ماه قبل

سلام خسته نباشین ایا پریود دو روزه بیاد و بعد قطع بشع امکان داره خانم دکتر

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط هلما
ملیکا
ملیکا
1 ماه قبل

سلام من با نامزدم رابطه داشتیم و چند قطره از آب منی ریخت روی واژنم آیا احتمال بارداری وجود داره

زهرا
زهرا
1 ماه قبل

سلام خان

زهرا
زهرا
2 ماه قبل

رابطه چند بار در هفته داشته باشی تا بتونی باردار شی و بعد چند بار بریزی توش باردار میشی

دمحسن
دمحسن
پاسخ به  زهرا
15 روز قبل

سلام
بستگی دارد چقدر قوی باشد یا نه ملکول ان

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

تو مطب من کلیه جراحی های زیبایی زنان، مشاوره بکارت ،تست پاپ اسمیر و Hpv و تزریق واکسن گارداسیل انجام می شه
ویزیت آنلاین : سایت پذیرش ۲۴
حضوری هماهنگی با اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady
آدرس : تهران ، الهیه بعد خ تختی دوم

دلارا
دلارا
2 ماه قبل

سلام ببخشید بعد از هنوز ۱۰ روز تا پریود بعدی مونده ولی حالت تهوع دارم
چه زمانی معلوم میشه که من باردارم؟!

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

تو

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط دکتر احیا خان احمدی
رضا
رضا
2 ماه قبل

سلام زنم حامله هست ولی پرده بکارت او سالم است آلتم کوچیکه ونمیتونم پرده رو پاره کنم پرده هم خیلی دور است از دهانه واژن

دکتر مرادی
دکتر مرادی
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

بفرمایید پیوی در تلگرام کمک میکنیم
Notusertel@

ملیکا
ملیکا
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

به ما چه

اسما
اسما
2 ماه قبل

سلام راهنمایی در شاد درخدمتیمyoung15

صفیه سادات
صفیه سادات
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه ۸ ماه میشه ازدواج کردم هرشب با شوهرم رابطه دارم تا الان ارضا نشودم و آب منی از من خارج نشوده هنور حامله نشدم آیا در آینده حامله خواهم شد یا خیر

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط صفیه سادات
دمحسن
دمحسن
پاسخ به  صفیه سادات
15 روز قبل

تا ارضا نشوی ان ملکول سخت جفت میشود

مهدی
مهدی
2 ماه قبل

س

مهدی
مهدی
2 ماه قبل

سلام

مهدی
مهدی
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید یکی از آشنایان بعد از خودارضایی خود را با پارچه پاک کرده و اون پارچه رو با اب شسته بعد از یک ساعت یکی به اون پارچه دست زده و بلافاصله رفته دست شویی وقتی که دست به واژن بخورد امکان بارداری هست

......
......
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من دو بار با فاصله ی یک هفته با نامزدم رابطه داشتم اصلا دخولی در واژن و مقعد وجود نداشت فقط اندام تناسلی رو زد به مقعدم بعد تمام آبش هم ریخت تو دستمال من میترسم نکنه پیش آبش اومده باشه باردار بشم چون الان زیر دلم درد میکنه کمر درد هم دارم بدنم هم بی جون و بی حس

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

سوال

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط دکتر احیا خان احمدی
افسانه
افسانه
2 ماه قبل

سلام من رابطه لا پایی داشتم و مایع منی اصلا ریخته نشده روی بدنم. حالا دو روز زودتر پریود شدم
یکم سوزش معده دارم
امکان بارداری هست ؟

Masomeh
Masomeh
2 ماه قبل

سلام.من با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و اون ارضاشد مایشو ریخت داخل من حس کردم به واژنمم خورد اون مایه ولی زود پاک کردم ایا امکان داره باردار بشم؟هنوز به زمان پریودیم هم مونده.و تو دوره تخمک گذاری هم نبودم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

تو مطب دکتر خان احمدی کلیه جراحی های زیبایی زنان، تست پاپ اسمیر و Hpv و تزریق واکسن گارداسیل انجام می شه
ویزیت آنلاین : سایت پذیرش ۲۴
حضوری هماهنگی با اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
2 ماه قبل

تو مطب دکتر خان احمدی کلیه جراحی های زیبایی زنان، تست پاپ اسمیر و Hpv و تزریق واکسن گارداسیل انجام می شه
ویزیت آنلاین : سایت پذیرش ۲۴
حضوری هماهنگی با اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

اسما
اسما
3 ماه قبل

سلام راهنمایی در شاد درخدمتیمyoung15

مهری
مهری
3 ماه قبل

سلام من باکره هستم و یک روز قبل پریودی با نامزدم به صورت کنترل شده رابطه داشتم الان حدود ۴۰ روز می گذره و پریود نشدم آیا امکان داره حامله باشم البته سابقه نامنظمی پریودی هم دارم

لیلی
لیلی
3 ماه قبل

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ، یه سوال داشتم من و نامزدم رابطه بدون دخول لاپایی داشتیم و ایشون پیشابشون قبلش اومده بود و لی خودشون رو نشسته بودن ، حالا من ۲ روزی به پریودم مونده و نگرانم که نکنه بارداری اتفاق افتاده باشه چون باکره هستم و نمیدونم چیکار کنم ، لطف میکنید راهنمایی کنید ؟ با توجه به اینکه ۶ ام باید پریود بشم ، الان نیازه قرص اورژانسی بخورم یا نه؟ چطور چک کنم که مطمعن باشم و جواب قطعی باشه؟
برای دادن آزمایش خون بارداری باید حتما دکتر یادداشت کرده باشه؟

خدیجه
خدیجه
3 ماه قبل

سلام من آزمایش دادم بعد از ۴۰ روز از پرویدی جواب بتا ۳.۶ هستش باردار هستم یانه

سارا
سارا
3 ماه قبل

سلام ببخشید اگه یه وقت آدم دست بزنه به لباس که اسپرمیه بعد حواسش نباشه موقع تمیز کردن خودش دستش بخوره به واژن احتمال بارداری چقدره

پسر افغانی
پسر افغانی
3 ماه قبل

سلام دوکتر چطومیشه بدونم که خانومم هنوز باکره است حامله بشود دخول هم صورت نگرفته‌ علایم آن چی چطوری میشه خیلی نگرانشم

زیبابیگدلی
زیبابیگدلی
3 ماه قبل

سلام من هشت شبه شوهرم فوت کرده وپنج روز بعدفوت شوهرم پیریودشدم وقرص ال دی مصرف میکردم ایابعدازپیریوداحتمال حامله شدن هست؟؟؟

....
....
پاسخ به  زیبابیگدلی
1 ماه قبل

به من پیام بده @Work24242424توی تلگرام

ناشناس
ناشناس
3 ماه قبل

سلام

مریم0000
مریم0000
3 ماه قبل

در صورتی که مایع منی از رو شکم نزدیک واژن شود و بعد از رابطه شستشو انجام شود و دو روز بعد از رابطه همسرم پریود شود وجود دارد

علی
علی
پاسخ به  مریم0000
3 ماه قبل

سلام

هانیه
هانیه
3 ماه قبل

سلام باکره هستم با نامزدم لاپایی انجام دادیم فرداش روی لباس زیرم لکه ی تیره بود؟؟

اسما
اسما
3 ماه قبل

راهنمایی در شادyoung15

تنها
تنها
3 ماه قبل

سلام اگه کرم مالیده در بیاد احتمال بارداری وجود دارد یا نه

تنها
تنها
پاسخ به  تنها
3 ماه قبل

جواب بدهید تورو خدا

دکمه بازگشت به بالا