علل ناتوانی جنسی چیست و چگونه درمان می‌شود؟

ناتوانی جنسی چه دلایلی دارد و نحوه پیشگیری از آن

ناتوانی جنسی و اثرات آن را بشناسید

ناتوانی جنسی، به انگلیسی «impotence» به حالتی می‌گویند که مرد به علت آن نمی‌تواند نعوظ خود را به مدت کافی برای انجام رابطه جنسی حفظ کند یا به‌طورکلی نمی‌تواند به نعوظ برسد.

در این حالت در فرد قدرت ارضاء شدن و میل برای ایجاد رابطه وجود دارد اما آلت تناسلی او به دلیل بعضی مشکلات قادر به شق و راست شدن نیست که به این مشکل از مردی افتادن می‌گویند.

این ناتوانی یکی از مشکلات جنسی شایع در بین مردان است و در بیشتر افراد نیز دیده می‌شود. ناتوانی جنسی در بیشتر موارد به‌صورت نعوظ ناقص یا حالت‌های دیگر نعوظ مشاهده می‌شود که در اکثر مواقع قابل درمان است.

البته گاهی این ناتوانی جنسی ممکن است به‌صورت دائمی باشد و نتوان آن را درمان کرد. با این حال اکثر ناتوانی‌های جنسی با تحت درمان قرارگرفتن، برطرف می‌شوند.

ناتوانی جنسی یکی از مسائلی است که ذهن مردان زیادی را به خود مشغول می‌کند. زندگی افرادی که به این مشکل دچار شده‌اند، بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرد و در موارد شدید نیز ممکن است زندگی زناشویی این افراد از هم پاشیده شود.

مردانی که این مشکلات جنسی را دارند دچار استرس و اضطراب، افسردگی، ازدست‌دادن اعتمادبه‌نفس و مشکلات مشابه می‌شوند و به‌مرورزمان آثار اجتماعی و روحی این ناتوانی در آن‌ها مشخص خواهد شد.

با افزایش سن این ناتوانی بیشتر می‌شود به‌طوری‌که افراد بالای ۵۰ سال، بیشتر از افراد کم سن و سال‌تر به این ناتوانی مبتلا می‌شوند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ناتوانی جنسی، نشانه ‌های ناتوانی مردان، درمان ضعف قوای جنسی، درمان گیاهی برای ناتوانی مردان و نکات مهم دیگر آشنا کنیم تا در صورت بروز چنین مشکلی راه‌حل آن را بدانید و از آن استفاده کنید؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نعوظ چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟

به راست یا شق شدن آلت تناسلی مرد نعوظ می‌گویند. برای این که این اندام جنسی به نعوظ برسد باید بین قسمت‌های مختلف بدن هماهنگی به وجود بیاید. به نعوظ نرسیدن از جمله مشکلات جنسی است که در آقایان مشاهده می‌شود.

مردان تنها به این دلیل که می‌خواهند، نمی‌توانند به نعوظ برسند. بلکه برای رسیدن به نعوظ باید بین اعصاب محیطی و مرکزی، مغز، عروق خونی وریدی و شریانی و ورود جریان خون به آلت تناسلی و خارج نشدن از آن، هورمون‌های خونی و روان فرد هماهنگی به وجود بیاید.

وقتی تمام قسمت‌های گفته شده با یکدیگر به‌طور هماهنگ کار کنند، دو جسم اسفنج‌مانند که در داخل آلت جنسی قرار دارند، پر از خون می‌شوند که باعث سفت و بزرگ شدن آلت تناسلی خواهند شد.

وجود هر نوع مشکل در قسمت‌های گفته شده باعث خواهد شد که نعوظ فرد به‌درستی انجام نشود و فرد به ناتوانی جنسی دچار گردد.

مشاوره آنلاین درمان مشکلات جنسی

به عنوان مثال در صورتی که فرد استرس دارد یا به افسردگی مبتلا شده است، نمی‌تواند عمل دخول را انجام دهد. به این نوع از ناتوانی جنسی، ناتوانی جنسی روانی می‌گویند.

ناتوانی جنسی چیست؟

نشانه های ناتوانی مردان

ناتوانی جنسی نشانه‌هایی دارد که فرد با دانستن این نشانه‌ها می‌تواند متوجه شود آیا به این مشکل دچار شده است یا خیر.

علائم ناتوانی جنسی مردان عبارت‌اند از:

  • کم شدن میل جنسی
  • به‌وجودآمدن مشکل در حفظ نعوظ
  • مشکل در نعوظ

در صورتی که به هر یک از نشانه‌های گفته شده در بالا دچار شدید باید برای درمان خود اقدام کنید و از متخصص درمان نعوظ کمک بگیرید.

دلایل ابتلا به ناتوانی جنسی

دلایل زیادی باعث می‌شوند تا فرد به ناتوانی جنسی دچار شود. در ادامه هر یک از این دلایل را به‌طور مختصر برای شما توضیح می‌دهیم.

اختلالات عصبی

تعدادی از بیماری‌های عصبی هستند که می‌توانند خطر ابتلا به مشکلات جنسی از جمله ناتوانی جنسی در مردان را افزایش دهند. یکی از عواملی که بر توانایی مغز اثر می‌گذارد شرایط عصبی است. این شرایط می‌توانند روی نعوظ فرد اثر منفی بگذارند و او را از رسیدن به نعوظ باز دارند.

از جمله اختلالات عصبی که منجر به ناتوانی جنسی می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دیابت

ناتوانی جنسی یکی از عوارض بسیار جدی دیابت است که در مردان مشاهده می‌شود. هر چه مدت زمان بیماری دیابت در مردان افزایش پیدا کند، خطر ابتلا به اختلال در نعوظ نیز در این افراد افزایش می‌یابد.

در افرادی که دیابت دارند کنترل قند خون اهمیت زیادی دارد. کنترل شدن قند خون و بالا نرفتن آن نیز روی اختلال در نعوظ تأثیر می‌گذارد، به‌طوری‌که در مردانی که قند خون بالایی دارند اختلال در نعوظ مشاهده می‌شود که از مشکلات جنسی به‌ حساب می‌آید.

بسیاری از افراد نمی‌دانند که برای درمان ناتوانی جنسی مردان دیابتی باید به کجا مراجعه کنند. سؤال مشترکی که این افراد می‌‌پرسند این است که برای درمان نعوظ به چه پزشکی مراجعه کنیم.

بسیاری از مردان دیابتی برای درمان اختلالات نعوظ از قرص ویاگرا استفاده می‌کنند. این افراد تصور می‌کنند که با مصرف این قرص تمام مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود، اما این تصور کاملاً اشتباه است.

طبق تحقیقاتی که پزشکان اورولوژیست انجام داده‌اند، مشخص شده است که درمان نعوظ در افراد دیابتی بسیار سخت‌تر از افراد معمولی است. به همین دلیل این افراد باید برای درمان مشکلات جنسی خود از جمله ناتوانی جنسی به یک متخصص سکس تراپی مراجعه کنند.

افرادی که دوست ندارند به‌صورت حضوری از خدمات متخصصان سکس تراپی استفاده کنند و از بیان حضوری مشکل خود خجالت می‌کشند، می‌توانند از خدمات غیرحضوری و آنلاین سایت پذیرش ۲۴ استفاده کنند و با کمک مشاوره آنلاین پزشک متخصص سلامت جنسی، به درمان مشکل خود بپردازند.

بیماری‌های قلبی

در صورتی که قلب نتواند به‌درستی و مانند قبل عملیات پمپاژ خون را انجام دهد، ممکن است فرد به ناتوانی جنسی دچار شود. همان‌طور که گفتیم خون‌رسانی به آلت تناسلی اهمیت زیادی دارد.

اگر قلب نتواند خون کافی را به آلت تناسلی برساند فرد به ناتوانی جنسی گرفتار می‌شود و در نعوظ او اختلالاتی به وجود می‌آید.

علاوه بر این در صورتی که فرد به بیماری‌های از جمله آلتواسکلروز که گرفتگی رگ‌های خونی است، دچار شود نیز ممکن است اختلالاتی در نعوظ برای او به وجود بیاید.

فشار خون و کلسترل نیز در به وجود آمدن ناتوانی جنسی تأثیر می‌گذارند. با توجه به تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که افراد سالم مبتلا به مشکلات جنسی از جمله ناتوانی جنسی، بعد از گذشت پنج سال به بیماری‌های قلبی مبتلا می‌شوند. با توجه به نکته گفته شده، در صورتی که بیماری خاصی ندارید ولی ناتوانی جنسی دارید بهتر است برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی به پزشکان متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

مصرف دخانیات

همان‌طور که می‌دانید استعمال دخانیات برای بدن بسیار مضر است و اثرات غیر قابل جبرانی را روی بدن می‌گذارد. یکی از مضرات مصرف دخانیات ناتوانی جنسی است. سرعت جریان خون در افرادی که به استعمال دخانیات معتاد شده هستند، بسیار کاهش می‌یابد.

وقتی سرعت جریان خون کاهش یابد، خون کافی به اندام تناسلی نمی‌رسد. زمانی در خون‌رسانی اختلال به وجود بیاید مشکلات جنسی برای فرد شکل خواهد گرفت که اختلال در نعوظ یکی از این مشکلات است.

ناتوانی جنسی به وجود آمده در افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند در صورتی قابل برگشت است که این افراد استعمال دخانیات و سیگار را ترک کرده و وضعیت جسمی خود را تقویت کنند.

درمان ناتوانی جنسی

پایین بودن سطح تستسترون

تقریباً سطح تستسترون طبیعی یک چهارم از جمعیت مردان نسبت به سایر افراد کمتر است. در صورتی که سطح تستسترون کم باشد مردان دچار مشکلات زیادی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اختلال در نعوظ، کاهش میل جنسی، بی‌خوابی و ریزش مو اشاره کرد.

هر چه سطح تستسترون کمتر باشد عوارض ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد. برای این‌که بدانید سطح تستسترون شما چقدر است کافی است تا یک آزمایش خون ساده انجام دهید و با پزشک خود مشورت کنید. وقتی سطح تستسترون به حالت عادی برگردد، مشکلات جنسی به وجود آمده برای فرد نیز از بین می‌رود.

بیماری‌های غدد درون‌ریز

غدد درون‌ریز سیستمی است که برای تولیدمثل، تنظیم متابولیسم، نوسانات خلقی و عملکردهای جنسی هورمون‌هایی را ترشح می‌کند. به عنوان مثال دیابت یکی از بیماری‌هایی است که در اثر اختلال در غدد درون‌ریز به وجود می‌آید.

در صورتی که ترشح هر یک از هورمون‌های غدد درون‌ریز به مشکل برخورد کند، ممکن است فرد به اختلالات نعوظ دچار شود.

عفونت‌های مقاربتی

در بعضی از عفونت‌های مقاربتی مانند اچ‌آی‌وی، سوزاک، کلامیدیا و هپاتیت ویروس‌ها عامل ایجاد عفونت هستند. این ویروس‌ها می‌توانند عفونتی را در غده پروستات به وجود بیاورند. در صورتی که این عفونت درمان نشود، به‌مرورزمان منجر به مشکلات جنسی از جمله ناتوانی در نعوظ خواهد شد.

به همین دلیل عفونت‌های مقاربتی یکی از شایع‌ترین دلایلی هستند که باعث ناتوانی جنسی می‌شوند. اگر عفونت پروستات را که در اثر عفونت‌های مقاربتی به وجود آمده است، درمان کنید، مشکلات مربوط به ناتوانی جنسی نیز درمان خواهند شد.

اگر عفونت پروستات درمان نشود، ممکن است اختلال در نعوظ دائمی شود و دیگر با هیچ شیوه‌ای نتوان این ناتوانی را درمان کرد.

سرطان و التهاب پروستات

پروستات در ایجاد منی و فاکتورهای اصلی آن نقش اساسی دارد. در صورتی که فرد به سرطان خوش‌خیم پروستات مبتلا شود دچار اختلالات در نعوظ نخواهد شد. با این حال اگر سرطان پروستات بدخیم باشد مشکلاتی از جمله اختلال در نعوظ و درد شدید در انزال در فرد به وجود می‌آید.

افرادی که پروستات خود را جراحی می‌کنند نیز ممکن است دچار ناتوانی جنسی شوند، زیرا ممکن است با عمل جراحی، به آلت آسیب‌های عصبی زده شود که موجب اختلال در نعوظ خواهند شد.

مصرف دارو

بعضی از داروها عوارضی دارند که موجب به‌وجودآمدن مشکلات جنسی و اختلالات در نعوظ می‌شوند. این داروها روی جریان خون اثر می‌گذارند و به همین دلیل این اختلالات را به وجود می‌آورند.
البته افرادی که از این داروها استفاده می‌کنند نباید خودسرانه مصرف داروهای خود را قطع کنند، زیرا قطع دارو بدون مشورت با پزشک عوارض جدی‌تری دارد.

از جمله داروهایی که باعث می‌شوند اختلال در نعوظ به وجود آید عبارت‌اند از:

پیشگیری از ناتوانی جنسی

با این که ناتوانی جنسی دلایل زیادی دارد با این حال برای پیشگیری از ناتوانی و مشکلات جنسی راه‌هایی وجود دارد. در ادامه تعدادی از این شیوه‌ها را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • ترک سیگار و دخانیات، نوشیدنی‌های الکلی و مواد مخدر
  • داشتن خواب کافی در شبانه‌روز
  • مصرف غذاهای سالم و دوری کردن از فست‌فودها و غذاهای چرب و مضر
  • کم کردن استرس، اضطراب و افسردگی
  • شرکت کردن در برنامه‌های ورزشی که در روند بهبود ناتوانی جنسی اثر می‌گذارد.

پیشگیری از ناتوانی جنسی با ورزش

راه‌های درمان ناتوانی جنسی مردان

راه‌ها و روش‌های زیادی برای درمان ناتوانی جنسی وجود دارد. در ادامه شما را با تعدادی از روش‌های درمان از جمله روانی، شیمیایی و گیاهی آشنا می‌کنیم.

استفاده از داروهای شیمیایی

پزشکان می‌توانند با تجویز انواع داروهای مختلف مشکلاتی مانند ناتوانی جنسی را درمان کنند. آن‌ها می‌توانند با توجه به دلیل به‌وجودآمدن این ناتوانی داروهایی را تجویز کنند یا برای بهترشدن گردش خون در آلت تناسلی عمل‌های جراحی را انجام دهند.

از جمله داروهای درمان ضعف قوای جنسی می‌توان به آوانافیل، واردنافیل، تادالافیل و قرص سیلدنافیل اشاره کرد.

درمان گیاهی برای ناتوانی مردان

از جمله ‌داروهای گیاهی که در درمان نعوظ مردان مؤثر است عبارت‌اند از:

  • جیسینگ قرمز
  • آب انار
  • سرکه سیب

استفاده خودسرانه از هر یک از داروهای گفته شده ممنوع است و برای درمان حتماً باید با تجویز پزشک صورت گیرد.

درمان با پمپ خلأ آلت تناسلی

استفاده از این پمپ‌ها برای افرادی توصیه می‌شود که خواستار درمان‌های تهاجمی نیستند. این افراد می‌توانند با استفاده از پمپ‌های آلت تناسلی مشکلات جنسی و نعوظ خود را برطرف کنند.

پمپ خلأ با باتری کار می‌کند و به‌صورت دستی است. برای استفاده از این پمپ باید لوله آن را روی آلت خود قرار دهید و سپس هوایی را که درون لوله وجود دارد به بیرون بکشید. در این صورت درون لوله هوایی نمی‌ماند و خلأ ایجاد می‌شود.

با استفاده از این پمپ خون درون آلت تناسلی به جریان می‌افتد و در نتیجه حالت نعوظ در فرد به وجود می‌آید. افرادی که از این وسیله استفاده می‌کنند، می‌توانند به مدت نیم ساعت حالت نعوظ خود را حفظ کنند.

استفاده از این پمپ مشکلاتی را نیز به وجود می‌آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به کبودی و درد در ناحیه آلت تناسلی اشاره کرد.

درمان ناتوانی جنسی

زمان مراجعه به پزشک

در صورتی که شما نیز به مشکلات جنسی از قبیل ناتوانی و اختلال در نعوظ دچار شدید می‌توانید به سایت و اپلیکیشن پذیرش ۲۴ مراجعه کنید و از این طریق با پزشکان متخصص سلامت جنسی در رابطه با مشکلات خود مشورت بگیرید.

بسیاری از افراد به دلایل مختلف از رفتن به مطب پزشک و بازگو کردن مشکل خود به‌صورت حضوری سر باز می‌زنند. این افراد می‌توانند در محیط آنلاین از طریق سایت اینترنتی پذیرش ۲۴ یا اپلیکیشن آن از خدمات غیر حضوری این سایت استفاده کنند و با مشاوره آنلاین سلامت جنسی به رفع مشکلات خود بپردازند. فراموش نکنید رفع این مشکل برای داشتن یک زندگی متأهلی شیرین‌تر الزامی است و می‌توانید لذت خود از رابطه‌تان را افزایش دهید.

مشاوره آنلاین بهداشت و سلامت جنسی

۳.۳/۵ (۴۱ نظر)

منبع
mayoclinichealthline

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
175 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدسلیمی
محمدسلیمی
20 روز قبل

سلام من محمد هستم ۴۱ ساله الان به مدت ۳ماه نعوظ یا شلی آلت پیدا کردم نمیدونم چکار کنم، خواهش میکنم راهنمایم کنید

amirali
amirali
22 روز قبل

سلام من ۳۵سال سن دارم آلاتم شقه نمیشه بعضی موقع‌ها از چی میتونه باشه یبار رفتم دکتر آزمایش گرفت ازم بعد چندتا قرص‌بهم داد و قطره با قاطی میکردم میخوردم آمپول تستسترون بهم داد ماهی یدونه میزدم بهتر شده بودم چند ماهی میشه بازم اونجوری شدم آلاتم خوب بلند نمیشه چه دکتری مراجعه کنم

جمشید
جمشید
25 روز قبل

من چند ماه است آلتم به نعوظ می رسد ولی دوامدار نیست.
چون برای اجرای سکس میخیزم و میخواهم دخول انجام دهم یهوی آلتم شل میشه
قبلا زیاد شق بود ولی زود انزالی داشتم.
پنجاه سال دارم.
لطفا جواب بدهید!

جمشید
جمشید
25 روز قبل

اینجا به هیچ کامنتی جواب داده نشده.
چرا؟
علتش چیست؟
آیا اگر سوالی داشته باشم کسی هست جواب بدهد؟

مسعود
مسعود
25 روز قبل

سلام من یه مرد۴۱ ساله درهنگام ارضا شدن هیچ حسی نداریم

حمید
حمید
25 روز قبل

حمید

ناصربلوچ
ناصربلوچ
1 ماه قبل

با عرض سلام من سن ۳۲ سالم هستش دوتا فرزند دارم ولی یک چند ماهی میشه التم بالا نمیاد کلا مشکل جنسی دارم لذتم از بین رفته

رومل
رومل
1 ماه قبل

سلام من سنم ۱۸است حالت تناسلیم حوب نیست من چیکار کنیم درمانم چی هست

امیر
امیر
1 ماه قبل

سلام ۳۳ سالمه و اختلال نعوظ دارم راه حلی برای درمان هست؟

افشین
افشین
1 ماه قبل

آیا خودارضایی افراطی باعث ناتوانی جنسی میشه؟ و آیا راه درمانی داره یا نه؟

رضا
رضا
1 ماه قبل

دوستان عزیز سوال داشتم تو رو خدا اگر تجربه دارید راهنمایی کنید
من ۳۲ سالمه به دلیل خودارضایی های افراطی حدود پنج ساله ناتوانی جنسی شدید دارم و خوب نشدم دکتر هم رفتم تستسترون حداقل نرمال بود ابعاد بیضه ها هم نرماله
ولی خوب نمیشم چه کار کنم بنظرتون درمان پذیره؟ اگر چیزی میدونید تو رو خدا راهنمایی کنید افسرده و کلافه ام

مهدی
مهدی
پاسخ به  رضا
7 روز قبل

منم داشتم تنها راه اساسی پروتز آلت تناسلی هست

بهروز بچه شمال هستم
بهروز بچه شمال هستم
1 ماه قبل

بهروز ه‍ستم مدتی هست اسپب نخاع دپدم اما آمادگی هم خوابی رو دارم ولی شهوت ندارم مپخوام آرضاع بشم ولی نمپشم بمن راهنمای کنپد

عباس ازاستان فارس
عباس ازاستان فارس
1 ماه قبل

سلام من ۵۰سال دارم مدتی درهنگام برنامه زود میشود قبلا اینطور نبودم حالا زیر ۴ دقیقه میشود فتق دارم بعضی اوقات بعضهادرد میگرد مگویند واریکسول است شل میشود ازداروخانه قرص ابی رنگ سولفید برای تعخر بشود سردرد شدید میگیرم اثر ندارد زود میشود راه ان چیست

احمد
احمد
1 ماه قبل

سلام دکتر ۵۷ سالمچند روزی است حالت نعوظ ندارم خوم هم قرص فشار خون والزارتان ۱۶۰ روزی ۲عددپروپانول ۱۰ روزی یک عدد قرص املوپرس ۰۵ نصف قرصالپروزلام قرص خواب گلو نز پاممخورم پروستات خوشخیم دارم ولی الاخوب استخواهش مکنم راهنمایی کنید

ناشناس
ناشناس
1 ماه قبل

سلام حیف که تو این برنامه هیچ راه کاری نیست و یک عده الاف جمع شدن وهمدیگرومسغره میکنن حیف که وقتتان ارزشی نداره

علی
علی
1 ماه قبل

سلام وقت شما بخیر من چند وقت است به مشکلات نعوز دارم چی کار باید انجام بیدم همرای چی پزشکی صحبت کنم

رضا
رضا
2 ماه قبل

سلام من ۳۴ سال سنم هست مجردم
از ۱۹ سالگی سکس شروع کردم با دختر و زن بیوه
و هنوز هم ادامه داره هر چی میکنم باز لامذهب خواب نداره روزی ۵ بار سکس میکنم
هیکلی و درشت اندام نیستم اما ۳۰ سانت آلتم هست و کلفت
میخوام ببینم قرصی دارویی یا جراحی هست قطع کنم که بلند نشه
چون مجرد هم هستم یکسره باید هزینه کنم و پول مونث بدم هر روز و هر شب

آقا شما رو به قرآن راهنمایی کنید

به توچه
به توچه
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

خیلی بیناموسی

التل
التل
پاسخ به  به توچه
1 ماه قبل

احمقی و دروغگو

بی نام
بی نام
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

خوب پس برو آبجیت رو هم بکن اونم عین خودت حشریه

بیخودی
بیخودی
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

درمان تو پیش خودمه تو باید روزی ۵ بار خودت بدی بعد از یک ماه خود بخود درس میشی

آشنا
آشنا
پاسخ به  رضا
6 روز قبل

خخخخخخ دهنت سرویس همه از ناتوانی حرف میزنن تو میخای کم بشه …خوش به حالت …مگه تو چی میخوری که انقدر آسی شدی بگو ماهم بخوریم

حسینی
حسینی
2 ماه قبل

سلام م آلتم بلند نمیشه زود انزالی هم دارم ۳۹ سالمه

آرش
آرش
2 ماه قبل

سلام حدود هشت ساله مشکل جنسی دارم و تو این سال ها دائم بدتر و بدتر شده دیگه ناامیدم تو رو خدا بگید چکار کنم در ضمن ۳۵ سالمه و مجردم

آرزو یگانہ
آرزو یگانہ
2 ماه قبل

سلام امروز موقع سکس ھرکاری میکردم برای اولین بار ھمسر الت تناسلیس بلند نمیشد دلیلش بخاطر چیہ میتونہ بخاطر این کہ فکرش خرابہ اینطوری شدہ باشہ یا دیگہ بہ من حسی ندارہ

Hemid Reza
Hemid Reza
پاسخ به  آرزو یگانہ
1 ماه قبل

به کس دیگه فکر می‌کنه بیا باهم باشیم سیرت میکنم یابدن ورزشکاریم

محمد
محمد
پاسخ به  آرزو یگانہ
14 روز قبل

سلام اشکال نداره

رضا
رضا
2 ماه قبل

سلام آقای دکتر
من التم کوچیکه باید چیکارکنم
چه راه هلی واسه این مشکل وجوددارد
میشه کمکم کنید.
باتشکر

حسینی
حسینی
2 ماه قبل

سلام ۳۹ سالمه المان زندگی میکنم دیابت نوع ۲ دارم .وختی میام ایران چند مدتی که در ایران هستم التم همیشه شقه حس میکنم پیش ۱۰ تا زن هم کم نمیارم .وختی بر میگردم المان یه خورده مشکل دارم اینم باعسش خانومم هست که هیچ موقع حس نداره .

علی رضا
علی رضا
پاسخ به  حسینی
26 روز قبل

خانمت به کسی دیگه حس داره

ناشناس
ناشناس
2 ماه قبل

ممکنه اصلا خوب نشه؟
اگه اصلا خوب نشه چی؟

محسن
محسن
2 ماه قبل

سلام خوبی ببخشید اغایه دکتر من یک مشکل را م وخته که من در رابطه جنسی استم موزم خودش پاین مشه در عینه رابطه ببخشید باید چی کار کنم

مبین
مبین
2 ماه قبل

سلام من ۱۳ سالمه ودیگه خوب راست نمی کنم
چکار کنم

محمد
محمد
3 ماه قبل

سلام محمد ۴۰سالم ناتوانی جنسی دارم

هادی
هادی
3 ماه قبل

اثارخودارضایی چیه؟

مهدی
مهدی
پاسخ به  هادی
3 ماه قبل

از ناخن پا تا موی سر عوارض
نمی تونی تو بدن عضوی پیدا کنی که خودارضایی روی اون تاثیر منفی نزاره

هادی
هادی
3 ماه قبل

هادی

مسلم
مسلم
3 ماه قبل

شبها تا دو مرتبه سکس نداشته باشم خوابم نمیاد ۵سال جلوتر شبی ۳ مرتبه نمی‌دانم چکار کنم ماندم با این کار همسرم خسته شده روز بروز بیشتر و از طرف روز خانه خالی باشه انجام میدم زنم می‌خواهد فرار کنه میکه برو یک زن دیگه بگیر تو دیوانه ای الاغ کاش حرفش درست بود مثل الاغ بود که سر یک ماه کلک اش میکندم

خان محمد
خان محمد
4 ماه قبل

سلام من جوانی استمنا میکردم دیابت هم دارم ۳ سال هم هست سکس ندارم اصلا شق نمیشه نمیدونم چکار کنم افسردگی گرفتم سن من ۶۰ ساله چکار باید بکنم

غلام
غلام
پاسخ به  خان محمد
4 ماه قبل

خودته بکش

سیما
سیما
پاسخ به  غلام
2 ماه قبل
معصومه
معصومه
پاسخ به  خان محمد
3 ماه قبل

یکو نیم متر کفن بخر مرد حسابی فک اون دنیات باش می خوای شق کنی چی کار کنی

Hashem
Hashem
پاسخ به  معصومه
3 ماه قبل
قیو
قیو
پاسخ به  معصومه
2 ماه قبل
احمد
احمد
پاسخ به  قیو
1 ماه قبل

سلام

سحر
سحر
پاسخ به  معصومه
1 ماه قبل
کامبیز لشکری
کامبیز لشکری
پاسخ به  معصومه
1 ماه قبل

با سلام
چند ماهی هست که مشکل روابط جنسی با همسرم دارم به علت عدم تمایل جنسی و عدم نعوظ و زود انزالی مخصوصا پس از فوت برادرم
احساس میکنم با توجه به اینکه ۵۳سالمه پروستات هم دخیل باشه

محمد
محمد
پاسخ به  معصومه
14 روز قبل

جدی

حسن
حسن
پاسخ به  خان محمد
1 ماه قبل

چه مصرف یادارو بخورم راست شود

.‌

ناشناس
ناشناس
4 ماه قبل

سلام همسرم زود انزالی داره درحالی که قبلا خوب بود

آقا تقی
آقا تقی
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

ی وافور خوب با تریاک ناب بزارید واسش خواب که استفاده کرد تا خود صبح ترمبه میزنه،

امیر
امیر
پاسخ به  ناشناس
2 ماه قبل

سلام کسی هست جواب منو بده قرقی دارویی چیزی هست بخوریم که التمون بلند نشه من هرچی یکی می‌کنه این نمیخوابه خیلی بزرگ شده با هرچی رابطه داشتم اشکش در میاد

Hemid Reza
Hemid Reza
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

بیا پیش من

محمد
محمد
پاسخ به  ناشناس
14 روز قبل

سیگار میکشه

حسن حمیدی
حسن حمیدی
4 ماه قبل

سلام من مشکل نعوظ دارم ولی مصرف میکنم قرص نعوظ درست میشه بعد رابطه نعوظ دارم

عبدالجلیل
عبدالجلیل
4 ماه قبل

تستروسون ۲۰۰ است دوای یکماه خوردم قرض تستروسون ۴۰ م گ سلاجیت وقرص مکس من ۱۲ عددی نارنجی اما فایده نکرده حالا کدام ازمایش راانجام دهم سن ۵۲سال

Hemid Reza
Hemid Reza
پاسخ به  عبدالجلیل
1 ماه قبل

قرص جوشان استفاده نکنید خیلی باعث

مهران
مهران
4 ماه قبل

با سلام تا چند روز پیش همه چیز عالی بود تا اینکه به شلی آلت تناسلی دچار شدم ومیل جنسی کم شده

محمد
محمد
4 ماه قبل

سلام من تا دو سه روز قبل همه چی اوکی بود یهو چند روزه خیلی بی حس شدم در این باره به زور راست میشه
تا چند روز پیش همه چی اوکی بود باید دکتر برم؟

علی
علی
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

داداش الا ۲ ماه از کامنتت گزشته خوب شدی؟

Hemid Reza
Hemid Reza
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

بادام درختی با موز هیچ دارویی نمی‌خواد اینا همش کلا برادران

خلیل
خلیل
4 ماه قبل

سلام من موقع سکس یهو الت تناسلیم شل میشه و کمرم قفل میشه علتش چیه

محمدرضایی
محمدرضایی
پاسخ به  خلیل
4 ماه قبل

چه بایدبرای الت بلند شدن وشق بودن انجام بدهم

Hashem
Hashem
پاسخ به  خلیل
3 ماه قبل

گیر بکست خرابه

بی نام
بی نام
پاسخ به  خلیل
1 ماه قبل

بزن دنده دو هلش بده

ولی شریفی
ولی شریفی
پاسخ به  بی نام
28 روز قبل

سلام مشکل نعوذم شل وسیخ و سفت نمی‌شود ومیل به همخوابگی دارم

اامیر
اامیر
5 ماه قبل

ممنون از پاسخگویی

مهدی مقدم
مهدی مقدم
5 ماه قبل

مهدی ۶۰ ساله اززمان کرونا توانم را از دست دادم در ضمن هیچ بیماری ندارم فقط گاهی بیض چپم درد یا تیر می‌کشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی استفاده کنم

امید
امید
پاسخ به  مهدی مقدم
3 ماه قبل

دیگه دا ری اوراقی میشی

طباطبایی ۵۶ ساله
طباطبایی ۵۶ ساله
5 ماه قبل

سلام من با توجه مصرف قرص والزومیکس برای کنترل فشار خون مدتی است نعوظ عملیاتی نمیشود

جوادفدای
جوادفدای
6 ماه قبل

سلام العان ۳سال که حالتم حتی راست نمیشه نیمه راست میسه ولی تاسرکه میریه سل میسه ممنون میسم اگه جواب لدین

مسعود
مسعود
پاسخ به  جوادفدای
4 ماه قبل

سلام من حدودا ۶۰سالمه وتاچند ماه پیش بااینکه قرص فشار میخورم همه چی اوکی بود ولی مدتی است نعوظ انجام نمی شه وخیلی میل جنسی دارم ولی هنگام نزدیکی شل میشه لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم که به حالت قبل بر گردم .ممنون و سپاس از شما

محمد
محمد
پاسخ به  جوادفدای
3 ماه قبل

کاری کردید برای این مشکل

امید
امید
پاسخ به  جوادفدای
3 ماه قبل

چندسالته.خانومت چندساله .اگه سنش بالاتر باشه بهت آسیب زده

محمد
محمد
6 ماه قبل

با سلام
آیا ماساژ آلت با روغن خراطین برای نعوظ بهتر تاثیر دارد ؟

قادر غلامزاده شهرستان سلماس آذربایجان غربی.
قادر غلامزاده شهرستان سلماس آذربایجان غربی.
6 ماه قبل

سلام. بنده زودانزالی.. شلی آلت.. کم شدن اسپرم… و کوتاهی دچار شدم بمدت ۸ ماهه چکار باید بکنم؟ در ضمن دیابت دارم ۶۱ ساله هستم سیگاری هم هستم.

Peyman
Peyman

خب مشخصه سیگارو ترک کن و ورزش رو هم مرتب انجام بده دکتر هم برو .شاید بهتر بشی

فردوس
فردوس
7 ماه قبل

سلام آقای دکتر من وریکوسل و پروستاتیت دارم سن ام ۱۸ ساله دچار اختلال نعوظ شدم خود ارضایی می‌توانم گاهی در خود ارضایی نعوظ سفت می‌باشد و گاهی هم شل می‌شود و بن اله تناسلی درد می‌کند و میل جنسی اصلا ندارم وریکوسل هم گراد ۳ است نعوظ صبحگاهی ندارم و معاینه تستوسترون انجام دادم اندازه تستوسترون ۲۰۰ الی ۸۰۰ بود لطفا راهنمایی نماید

یوسف
یوسف
پاسخ به  فردوس
4 ماه قبل

چی شد درمانش کردی؟؟؟ منم مشکل تورا دارم

مهدی
مهدی
پاسخ به  فردوس
4 ماه قبل

منم دقیقا مشکل تورو دارم

رضا
رضا
7 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
من ۵۴ساله ومتاهلم ، استرسی نیستم و مسائله مالی هم خیلی آزارم نمیده
با این حال
مشکل نعوظ دارم و کاملا نصبت به مقاربت بی حس وبی میلم
لطفا راهکاری برام بزارین
ممنونم

حسین
حسین
پاسخ به  رضا
6 ماه قبل

سلام.من ۶۰سال سن ومتاهلم،استرس ندارم وتقریبا مشکل مالی هم نیست.من مدت دو سال هست که دچار نعوظ شدم ابتدا میل شدید بعد از چند ثانیه هیچ حسی ندارم .احساس میکنم با این سن وسال زندگی ام داره منفجر میشه جدا استدعا دارم کمکم کنید.

حسین
حسین
پاسخ به  رضا
2 ماه قبل

حسین

حسن
حسن
7 ماه قبل

سلام ۳۰سالمه میل جنسییم کمه التم سفت نمیشه

گل بهار
گل بهار
پاسخ به  حسن
4 ماه قبل

گلی

امید
امید
پاسخ به  گل بهار
3 ماه قبل

چیه گلی

‌
پاسخ به  حسن
3 ماه قبل

علی رحیمی۶۵ سله الان دوساله که مشگل دارم لطفا کمکم کنید

حمید
حمید
7 ماه قبل

این سایتها همه گناهه این مشکلها فقط در مطب خصوصی از دکتر بپرسید اینها آنلاین چه جوری می خواهند بگویید

بیمار
بیمار
پاسخ به  حمید
5 ماه قبل

گوه نخور

شاپور
شاپور
پاسخ به  بیمار
5 ماه قبل

عالی

یاغی
یاغی
پاسخ به  حمید
3 ماه قبل

گوه خوردی چهل پدر الان با ویزیت های دویست تومنی کی میتونه بره مطب

سعید
سعید
پاسخ به  حمید
1 ماه قبل

راست میگه گوه نخور

اسی
اسی
9 ماه قبل

سلام من دیابت دارم میل جنسی دارم ولی آلتم سفت نمیشه

مهدی
مهدی
9 ماه قبل

سلام سفتی خیلی زیاد آلت دارم. ۱۷سالمه
لطفا راهنمایی کنید

محمد
محمد
پاسخ به  مهدی
9 ماه قبل

سلام خوبی جگر

این
این
پاسخ به  مهدی
3 ماه قبل

فیلم سکیس کم ببین

پیام
پیام
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من اولش بادست زدن به بیضه دردداشت
به پزشک مراجعه نکردم ولی درطول ۳ماه
به زعف جنسی رسیدم
لطفأراهنمای فرماید

احمد
احمد
9 ماه قبل

ایا

دکمه بازگشت به بالا