برای درمان زود انزالی چی بخوریم؟ درمان خانگی زود انزالی به روش طب سنتی

راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زود انزالی

درمان زود انزالی در طب سنتی

در علم پزشکی منظور از انزال، خروج مایع منی از آلت تناسلی در هنگام ارگاسم است. هنگامی‌که انزال سریعتر از آنچه که شما یا همسرتان دوست دارید رخ می‌دهد ( معمولا در کمتر از دو دقیقه بعد از دخول)، به این مشکل زود انزالی یا انزال زودرس (premature ejaculation) گفته می‌شود. طبق آمار، تقریباً از هر سه مرد بین ۱۸ تا ۵۹ سال یک نفر این مشکل را در مقطعی از زمان احساس می‌کند.

در واقع زود انزالی نوعی اختلال در عملکرد جنسی است که باعث می‌شود زن و شوهر از فعالیت جنسی خود به طور کامل لذت نبرند. گاهی همزمان با زود انزالی، اختلال نعوظ نیز در آقایان بروز می‌کند.

مشاهده گاه‌به‌گاه این اختلال معمولاً جای نگرانی ندارد. اما اگر به طور مکرر یا برای مدت زمان طولانی رخ دهد باید برای درمان آن اقدام کنید.

اگرچه مولفه‌های روانی یا عاطفی زیادی در بروز زود انزالی موثر هستند اما نباید اثرات دیگر عوامل را نادیده گرفت. به عنوان مثال، ممکن است فردی زود انزالی را در طول روابط اولیه جنسی خود تجربه کرده باشد و با افزایش سن و داشتن روابط جنسی بیشتر مشکل او برطرف شود. گاهی نیز افراد باتجربه با افزایش سن به دلیل ضعف بدن دچار این مشکل می‌شوند.

به طور کلی، فاکتورهای عزت نفس پایین، افسردگی، سابقه سوء استفاده جنسی، احساس گناه، نگرانی از تجربه دوباره زود انزالی، نارضایتی از روابط جنسی، سطوح غیرطبیعی هورمون‌های خاص مانند تستوسترون یا مواد شیمیایی تولید شده توسط سلول‌های عصبی به نام انتقال‌دهنده های عصبی و التهاب پروستات یا پیشابراه در بروز زود انزالی موثر هستند.

اگرچه امروزه درمان‌های پزشکی مناسبی برای زود انزالی در نظر گرفته شده است اما هیچ‌کدام به رفع کامل این مشکل کمک نمی‌کنند. در واقع فقط آن را کنترل می‌کنند. مثلا ممکن است به شما توصیه شود که یک ساعت قبل از شروع رابطه جنسی خودارضایی کنید. یا زمان معاشقه قبل از دخول را طولانی‌تر کنید. زیرا هر دو این راهکارها به کاهش فشار روحی و جسمی حین مقاربت کمک می‌کنند.

زودانزالی چگونه درمان می شود

از داروهای موجود برای تاخیر در انزال و حفظ نعوظ می‌توان به تادالافیل و سیلدنافیل (ویاگرا) اشاره کرد. معمولا شما مجبور هستید حدودا یک ساعت قبل از شروع هر رابطه برای خوردن آنها اقدام کنید. علاوه بر اینکه، مانند سایر داروهای شیمیایی عوارض جانبی خاص خود را نیز دارند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا به کمک طب سنتی راهکارهای طبیعی درمان زود انزالی را امتحان کنید و پس از آن به سراغ درمان‌های شیمیایی بروید. برای آشنایی با درمان گیاهی زود انزالی، روش‌های درمان طب سنتی زود انزالی و غیره با ما همراه باشید.

درمان خانگی زود انزالی

اگر متوجه شده‌اید که اخیرا مشکل زود انزالی به سراغ شما آمده است، در مورد آن با شریک جنسی خود صحبت کنید، نه اینکه آن را نادیده بگیرید یا وجود آن را انکار کنید. آرام باشید و در مورد روش‌های درمانی فعلی بحث کنید. این کار تاثیر زیادی روی کنترل اضطراب، افسردگی یا سایر اختلالات خلقی و همچنین علل هورمونی یا جسمی این مشکل دارد.

در مرحله بعد باید به فکر تغییر رژیم غذایی خود باشید و از این به بعد بعضی از مواد غذایی را در آن بگنجانید. ماده معدنی روی نه تنها به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و رشد سلول‌ها کمک زیادی می‌کند، بلکه وجود آن برای تولید هورمون تستوسترون و همچنین افزایش میل جنسی و انرژی شما لازم است.

دریافت آنلاین رژیم غذایی درمان زودانزالی

اخیرا تعدادی از تحقیقات معتبر رابطه مشخصی بین کمبود روی و اختلال عملکرد جنسی در مردان پیدا کرده‌اند. نتایج نشان می‌دهند که مصرف ۱۱ میلی‌گرم از این ماده معدنی در روز می‌تواند زمان انزال را بهبود بخشد.

مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ بر روی موش ها انجام شد، نشان داد که مصرف مکمل زینک می‌تواند میزان تستوسترون را افزایش دهند. این مسئله ممکن است میل جنسی را افزایش داده و به بهبود انواع اختلال عملکرد جنسی مانند زود انزالی کمک کند. برخی مطالعات کاهش مقادیر روی را در مایع منی مردان مبتلا به ناباروری گزارش کرده‌اند.

البته باید بدانید که مصرف بیش از حد مجاز انواع مکمل‌های روی می‌تواند باعث حالت تهوع، استفراغ، اسهال و آسیب به کلیه و معده شود. بر اساس تحقیقات، ماده معدنی منیزیم نیز در حفظ سلامت جنسی شما نقش دارد. منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی مهم برای تولید اسپرم سالم و سلامت باروری است.

مجله پزشکی معتبری اخیرا گزارش کرد که سطوح پایین منیزیم در بدن یک عامل موثر برای انزال زودرس است، زیرا می‌تواند انقباضات ماهیچه‌ای رایج در ارگاسم را افزایش دهد. البته نباید نقش مهم سایر مواد معدنی مانند کلسیم، مس، منگنز و سلنیوم را در کیفیت اسپرم و باروری کلی مردان نادیده گرفت.

به همین دلیل است که گنجاندن غذاهای غنی از روی و منیزیم مانند صدف، دانه کدو تنبل، سویا، ماست، اسفناج، جوانه گندم، انواع بادام، لوبیا قرمز، نخود، کنجد، گوشت گاو و گوسفند، شکلات تلخ، سیر و نخود فرنگی در رژیم غذایی می‌تواند کمک زیادی به کنترل زود انزالی کند. در ادامه به جزئیات اثرات بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

تاثیر پیازچه در درمان زودانزالی

پیازچه

مطالعات نشان داده‌اند که پیاز و پیازچه ترکیبات مفیدی برای افزایش ظرفیت جنسی و تقویت اندام‌های تناسلی دارند. بنابراین بهتر است هر روز با وعده‌های غذایی ناهار و شام خود پیاز یا پیازچه بخورید. به عنوان یک روش درمان زود انزالی در طب سنتی توصیه می‌کنیم که یک قاشق چای‌خوری دانه‌های پیازچه را با یک لیوان آب حل کرده و آن را برای سه وعده در روز مصرف کنید.

هویج

هویج واقعا چیزی فراتر از یک ماده غذایی خوشمزه است و می‌تواند برای درمان زود انزالی استفاده شود. زیرا می‌تواند میل جنسی را بهبود بخشد و به شما در کنترل انزال کمک زیادی کند. برای کسب نتیجه بهتر، هویج آب‌پز شده را به همراه با تخم مرغ و عسل به طور مرتب بخورید.

این ماده غذایی مملو از آنتی اکسیدان‌ها و بتاکاروتن است که در حین مقاربت می‌تواند جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش دهد.

بلغور جو دوسر

هنگامی‌که بلغور جو دوسر را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید، سطح تستوسترون در جریان خون افزایش می  ‌یابد. از طرفی ماهیچه‌های آلت تناسلی شما آرام شده و احتمال بروز زود انزالی کم می‌شود.

هندوانه

هندوانه حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام سیترولین است که می‌تواند به بهبود میل جنسی شما کمک کند. فقط کافی است هر روز تکه‎ای هندوانه بخورید یا آن را به سالاد میوه خود اضافه کنید. جالب است بدانید که برای درمان دیر انزالی مردان در طب سنتی نیز تاکید زیادی به مصرف هندوانه شده است.

موز

موز سرشار از پتاسیم است که به بهبود جریان خون کمک می‌کند. همچنین آنزیمی به نام بروملین تولید می‌کند که برای افزایش میل جنسی و به حداقل رساندن زود انزالی موثر است. خوردن آن نه تنها سطح انرژی شما را افزایش می‌دهد، بلکه به افزایش تستوسترون و تعداد اسپرم نیز منجر می‌شود.

آووکادو

می‌توان آووکادو را به عنوان یک میوه معجزه‌آسا شناخت، زیرا سرشار از ویتامین‌ها (مانند اسید فولیک) و مواد معدنی است و می‌تواند به تنظیم جریان خون کمک کند. همچنین با داشتن چندین چربی سالم باعث بهبود فرآیندهای متابولیک بدن مانند زود انزالی می‌شود.

رژیم غذایی درمان زودانزالی

گردو

گردو سرشار از چربی (امگا ۳)، مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و یک ماده غذایی بسیار عالی محسوب می‌شود. دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و مصرف منظم آن به کاهش ناباروری مردان، اختلال نعوظ و مشکلات آلت تناسلی مردان کمک زیادی می‌کند. خوردن گردو به عنوان میان‌وعده می‌تواند به افزایش کیفیت اسپرم و تحرک نیز کمک کند.

شکلات تلخ

جالب است بدانید که شکلات تلخ مملو از ریز مغذی‌ها است و به نوعی داروی تقویتی محسوب می‌شود. خوردن آن باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید زیرا محرک ترشح اندورفین از مغز است که سطح استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. به همین دلیل در کنترل زود انزالی موثر است.

قابل ذکر است که برای کنترل این اختلال جنسی باید غذاهایی مانند فلفل قرمز و نوشیدنی‌های کافئین دار را از رژیم غذایی خود حذف کنید. البته غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا و پروتئین کم نیز برای آزادسازی سروتونین و کاهش اضطراب مفید هستند. رژیم غذایی شما باید سرشار از روی، سلنیوم، کلسیم و آهن باشد.

در کنار رژیم غذایی، انجام تمرینات ورزشی کگل (Kegel) نیز می‌تواند کمک زیادی به تقویت عضلات لگن و کنترل زود انزالی کند. یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۱۴ نشان داد که انجام ۱۲ هفته‌ای تمرینات کگل به مردان مبتلا به انزال زودرس کمک می‌کند تا رفلکس‌های انزال خود را کنترل کرده و زمان انزال را افزایش دهند.

برای انجام تمرینات کگل  دراز بکشید یا در وضعیت راحتی بنشینید بدون این که به پرینه، منطقه‌ای بین مقعد و اندام تناسلی، فشار وارد کنید. ماهیچه‌های دخیل در قطع جریان ادرار را سفت کرده و تا جایی که ممکن است آنها را به مدت ۵ ثانیه محکم نگه دارید. ماهیچه‌ها را رها کرده و ۵ ثانیه استراحت کنید.

این روند را ۱۰ بار برای یک جلسه تکرار کنید. به طور کلی باید دو یا سه جلسه در روز انجام دهید. جالب است بدانید که ماهیچه‌های لگن همان ماهیچه‌هایی هستند که در قطع جریان ادرار نقش دارند.

درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی

از نظر متخصص طب سنتی، مصرف بعضی از داروهای گیاهی می‌تواند به اثرگذاری بیشتر درمان‌های خانگی کمک کند. می‌توانید با اطمینان روی درمان زود انزالی با گیاهان دارویی حساب باز کنید. ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چه داروی گیاهی برای زود انزالی خوب است؟ از داروهای گیاهی موثر برای درمان زود انزالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مارچوبه

ریشه این گیاه در پیشگیری از انزال زودرس بسیار مفید است. برای درمان زود انزالی با داروی گیاهی، می‌توانید یک عدد از آن را در شیر بجوشانید و هر روز دوبار عصاره آن بنوشید تا بتوانید کنترل خود بر عضلات آلت تناسلی را تقویت کنید. مارچوبه سرشار از ویتامین A و ویتامین C است و به کنترل سطح تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم کمک زیادی می‌کند. بعضی از افراد معتقد هستند که این گیاه بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی محسوب می‌شود.

درمان زودانزالی با مارچوبه

آشواگاندا یا جینسینگ هندی

آشواگاندا یکی از قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی و دیگر مشکلات جنسی مردان محسوب می‌شود. این گیاه هندی قدرت مغز و میل جنسی را در بدن افزایش می‌دهد. در نتیجه کمک می‌کند تا بتوانید بهتر خود را کنترل کنید و طول مدت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. مصرف دمنوش این گیاه باعث افزایش استقامت بدن می‌شود و همچنین در درمان اختلال نعوظ موثر است.

زنجبیل

خوردن زنجبیل گردش خون را در بدن ما افزایش می‌دهد. در نتیجه می‌تواند جریان خون به ماهیچه‌های آلت تناسلی را نیز افزایش دهد. این امر به مردان کمک می‌کند تا نعوظ و انزال خود را بهتر کنترل کنند. عسل یک داروی تقویتی قوی است و می‌تواند قدرت زنجبیل را افزایش دهد.

بهترین روش مصرف این داروی گیاهی برای زود انزالی مخلوط کردن نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل با عسل و خوردن آن قبل از خواب است. می‌توانید زنجبیل را رنده کرده و روی یک غذای خانگی بمالید. امروزه امکان درمان زود انزالی با قرص گیاهی زنجبیل نیز فراهم شده است.

سیر

سیر دارای خواص زیادی است و می‌تواند به شما در طولانی شدن رابطه جنسی کمک زیادی کند. این داروی گیاه ضد باکتریایی و ضد التهابی، گردش خون را در بدن بهبود می‌بخشد. برای درمان گیاهی انزال زودرس، می‌توانید یک حبه سیر خام را بجوید یا در روغن سرخ کنید و هر روز صبح، با معده خالی مصرف کنید.

مطالعات ثابت کرده‌اند که ادامه این روند به مدت ۴۰ روز اثرات مفیدی برای درمان زود انزالی به خصوص درمان زود انزالی زنان در طب سنتی و درمان دیر انزالی زنان در طب سنتی دارد.

بامیه

می‌توانید این داروی گیاهی زود انزالی را به صورت تازه یا خشک شده مصرف کنید. استفاده منظم از یک قاشق چای‌خوری از پودر آن می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

داروهای گیاهی چینی

داروی گیاهی آیورودا

آیورودا به عنوان یک سیستم درمانی سنتی هند، برای درمان همه چیز از دیابت گرفته تا التهاب به هزاران گیاه متکی است. از داروهای ترکیبی آیورودا برای درمان اختلال نعوظ و زود انزالی نیز استفاده می‌شود.

یک مطالعه پزشکی در سال ۲۰۱۷ نشان داد که مردانی که از داروی آیورودا استفاده می‌کردند، توانستند مدت زمان لازم برای انزال در طول رابطه جنسی را اندکی افزایش دهند. در این زمینه با یکی از متخصصان طب سنتی مشورت کنید.

گفتگوی آنلاین با پزشک طب سنتی

داروی گیاهی چینی

امروزه داروهای سنتی چینی به عنوان یک راه حل عالی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها در نظر گرفته می‌شوند. چینی‌ها یک داروی ترکیبی ویژه‌ای برای درمان زود انزالی دارند که طبق مطالعات می‌تواند حدود ۲ دقیقه زمان انزال را افزایش دهد. از عوارض جانبی احتمالی آن می‌توان به درد معده، سرگیجه، درد خفیف بدن و کاهش میل جنسی اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که داروهای گیاهی می‌توانند مانند داروهای معمولی بر بدن شما تأثیر بگذارند و باید با احتیاط مصرف شوند. آنها ممکن است واکنش‌ها یا عوارض جانبی ایجاد کنند، با سایر داروها تداخل داشته باشند و همیشه منطبق بر استانداردهای داروسازی تهیه نشوند.

در زمینه درمان زود انزالی با طب سنتی، بهتر است بدانید که در مباحثی با عنوان درمان زود انزالی حکیم ضیایی، درمان زود انزالی در طب سنتی دکتر روازاده و درمان زود انزالی در طب سنتی دکتر خیراندیش نیز به نکات جالبی اشاره شده است. آنها معتقد هستند که برای درمان خانگی زود انزالی به روش سنتی، باید مصرف داروهای گیاهی در نظر گرفته شود.

درمان انزال زودرس در طب سنتی

متخصصان طب سنتی می‌گویند که علت زود انزالی، سردی عمومی مزاج و افزایش رطوبت دستگاه تناسلی و کمر است. در واقع تجمع بلغم و افزایش سودا در بدن تاثیر زیادی روی این مسئله می‌گذارد. پس باید مصرف مواد غذایی با طبع گرم و خشک مانند خرما، موز، نارگیل و انبه افزایش یابد.

طب سوزنی نیز می‌تواند با تحریک اعصاب و ترشح هورمون‌های جنسی کمک زیادی به رفع این مشکل کند. در مورد تاثیرات مثبت تکنیک‌های کنترل انزال با کارشناس طب سنتی خود صحبت کنید.

درمان انزال زودرس در طب سنتی

چه زمانی به پزشک یا متخصص طب سنتی مراجعه کنیم؟

در صورت مواجهه مکرر با این مشکل در طی روابط جنسی، با پزشک خود مشورت کنید. شما نباید از این مسئله شرم کنید یا درمان آن را به تاخیر بیاندازید. زود انزالی یک مشکل شایع و قابل درمان است. گاهی مکالمه با پزشک می‌تواند شدت نگرانی‌های شما را کاهش دهد. شنیدن اینکه زود انزالی گاه‌به‌گاه طبیعی است یا زمان متوسط ​​از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقیقه است، ممکن است اطمینان‌بخش باشد.

درصورتی‌که شرایط مراجعه حضوری را ندارید، از پزشک آنلاین طب سنتی پذیرش ۲۴، مشاوره آنلاین تلفنی و متنی بگیرید و مشکلات خود را مطرح کرده و از مشاوره‌های آن‌ها استفاده کنید.

۳.۲/۵ (۵۱ نظر)

منبع
www.livehealthily.comwww.metromaleclinic.comdoctor.ndtv.comiashindia.comwww.medicalnewstoday.comwww.healthline.comwww.healthline.comwww.mayoclinic.org

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
298 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
5 روز قبل

من در حال حاظر خود ارضایی میکنم و میبینم زود انزالی دارم اگر حالا هر موقع ازدواج کردم رابطه داشته باشم امکان داره از بین بره یا نه؟
در کل این درمان ها رو کسی که خودارضایی میکنه تاثییر داره

محمد
محمد
5 روز قبل

.

حسینی
حسینی
1 ماه قبل

زود انزالی

خودم
خودم
1 ماه قبل

منم این مشکل رو داشتم البته الان هم دارم ولی با تغییر پوزیشن تونستم انزال رو به تاخیر بندازم طوری که بعضی وقتا چندین بار همسرم ارضا میشه و تازه من کار خودم رو شروع می کنم و اقدام به انزال می کنم. مشکل من حساس بودن اعصاب پشت کمرم بود که با سرد شدن و لمس همسرم تحریک میشد ولی با خوابیدن به پشت طوری که همسرم بالا باشه اقدام کردم و جواب گرفتم . الان هم همینطور شروع می کنیم تا ارضای همسرم بعد پوزیشن عوض می کنیم و دیگه هر وقت شد شد.

باز خودم
باز خودم
پاسخ به  خودم
1 ماه قبل

یه موردی هم بگم تا وقتی ارضا صورت نگیره به فکر رابطه نباشید تفکرتون رو ببرید سمت حل یه مسئله که می تونه درسی شغلی یا درگیری روزمره باشه.

تل:Tawakol78
تل:Tawakol78
2 ماه قبل

برای زود انزالی باید روان و فکر و استرس رو ازت دور کنی بهش فکر نکنی(هی ب خودت تلقین نکن زوددانزالی داری ،اعتماد ب نفس داشهه باش) ذهنت و دم و بازدمتو کنترول کنی ،عجله نکنی ،حتما حسابی همدیگرو گرم کنید (خیلی مهمه تا الت تناسلی کمی از حاسیتش کاهش پیدا کنه)،تکنیکای حین رابطه رو رعایت کنید ،مثلا احساس کردی بخای ارضا بشی توقف کن پوزیشن عوض کن ،قشنگ کنترول زود انزال با خود ذهن ادمه،هیچ درمان دگه ای نداره!

نیلوفر
نیلوفر
پاسخ به  تل:Tawakol78
2 ماه قبل

واقعادرمان دیگه نداره ؟

باز خودم
باز خودم
پاسخ به  نیلوفر
1 ماه قبل

بستگی به زن و مرد داره زن ها معمولا در برابر ارضا شدن مقاومت می کنند تا لذت بیشتری ببرند در صورتی که می تونن تعدد داشته باشند. یبار ارضا بشن هر دو طرف و بعد از مدتی استراحت دوباره شروع کنند که برای مرد ها هم بهتره. تجربه من اینه که به جای هفته یه بار یا دو بار هر شبی که امکانش بود یا هر وقتی که امکانش بود رابطه رو انجام بدید تا هم به تجربه پوزیشن مناسب برسید هم دیرتر ارضا بشید.

کلینیک درمانی
کلینیک درمانی
2 ماه قبل

برای درمان زودانزالی به پیج زیر مراجعه کنید
Instagram:3exul_good

محمد
محمد
پاسخ به  کلینیک درمانی
1 روز قبل

زود انزالی زیر ۱۰ دقیقه

منصور
منصور
2 ماه قبل

عاغا ترموستات دارم برای انزلی خوبه

مهدی
مهدی
2 ماه قبل

قرص کینگدول بهترین درمان زود انزالی

Mahdi
Mahdi
3 ماه قبل

سلام من زود انزالیییی دارم نمیدونم چیکار کنم اصلااا

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  Mahdi
3 ماه قبل

به ما ربطی نداره برو هرکاری میخوای بکنی بکنشب خوش

الی
الی
پاسخ به  Mahdi
8 روز قبل

حالا انزال چی هست ، خیلی گرونه

رضا
رضا
3 ماه قبل

سلام راه درمان چیه

زودانلیراست نمیشود
زودانلیراست نمیشود
4 ماه قبل

عبدلاه

رضا
رضا
4 ماه قبل

فقط شیره تماااااام

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل

داداش شیره تریاک متادون وغیره یه جوری پیشه جوانان جا افتاده واقعا مشتی به فازه شوخی نگیر یوقت طرف جای به غیر اینجا شنیده جدی میگیره آلودش میشه

دنزل
دنزل
پاسخ به  ریزبین
2 ماه قبل

با عرض پوزش شیره تریاک طرف میخوره بجای اینکه کمرش صفت بشه انش صفت میشه ،این یک واقعیت خنده دار ولی تلخه ،بازم پوزش

کاظم
کاظم
4 ماه قبل

سلام دیابت دارم وزود انزالی دیوانم کرده

محمد خانی
محمد خانی
پاسخ به  کاظم
3 ماه قبل

۰۹۹۳۴۴۹۴۴۸۳ داداش دیابتو نمیدونم ولی این زود انزالیتو میتونه کمک کنه

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  کاظم
3 ماه قبل

گلم تازه دیدم نبود ایران چند روزه رسیدم دارم نگاه وبرسی میکنم الان مراحل دیونه شدنت درچه درجه ای است چه کارتی بهت دادن تا به کارته قرمز نرسیدی که اخراج بشی آمبولانس از امین آباد میفرستم دنبالت به امید روزی که دیونه بشی مردمومن با این مشکلات کسی سالم میشناسی دکتر مردوم آزار جهت چند دقیقه شادی ببخشید خوابم داره میاد باقیه جوابها برای بد خدا نگهدار

باز خودم
باز خودم
پاسخ به  کاظم
1 ماه قبل

نوع دو باشه بیا زنجان روستای احمدکندی پیش آقای کاظمی

خودم
خودم
4 ماه قبل

مردش ساختمون ببره حداقل یکی از سوالها جواب میدادین

موسوی
موسوی
4 ماه قبل

من خیلی زودانزالی میشم چ کارکنم یک راهی نشان بدهید ممنون

محمد خانی
محمد خانی
پاسخ به  موسوی
3 ماه قبل

۰۹۹۳۴۴۹۴۴۸۳ داداش این به من یه دارو داد خودردم دیگه مشکلی نداشتم زنگ بزن ببین چی میگه

حسین
حسین
پاسخ به  محمد خانی
3 ماه قبل

اسم دارو چیه

حسن
حسن
پاسخ به  محمد خانی
1 ماه قبل

مشکل‌چی‌بود‌که‌حل‌شد

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  موسوی
3 ماه قبل

داداش من واقعا نمیدونم سیستمه بدنت چه جوریه ولی اگه کلافه هستی با برنامه خوب دکترا برو جلو

موسوی
موسوی
4 ماه قبل

زودانزالی دارم

نعمت الله رحمان
نعمت الله رحمان
4 ماه قبل

نعمت
الله

نادر
نادر
5 ماه قبل

سلام…

حسین
حسین
5 ماه قبل

سلام خوبی من خیلی رود انزال میشم میخواستم بهم کمک کنید خوب بشم آقای دکتر۰۹۱۵۴۸۳۱۸۴۸

حسین
حسین
پاسخ به  حسین
3 ماه قبل

سلام

علی
علی
5 ماه قبل

سلام زود انزالی دارم چکارکنم خوب بشم

جعفر
جعفر
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر من زود انزالی دارم

...
...
5 ماه قبل

عکس دو تا مرد چیه گذاشتیییییین؟؟؟؟

فری خروس
فری خروس
پاسخ به  ...
5 ماه قبل

مصرف ترامادول و مواد بدنت رو خشک کرده سعی کن بزاری کنار.
بعد ترک زود انزالی میگیری ولی اونم بعد یه ماه درست میشه.
خلاصه خودت رو دریاب..

یاسین
یاسین
5 ماه قبل

سلام من اصلا ارضا نمیشم حتی ۲ ساعت زمان میبره چیکار کنم زمان کمتر بشه

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  یاسین
3 ماه قبل

داداش شاید زدی به خشکی زمین مثل تو داره به کمبود آب میرسه وای بحال اون بنده خود که بابت دوساعت دو چی میکشه ببخشید هم مسیرت زنده است

امیر
امیر
پاسخ به  یاسین
1 ماه قبل

یاسین امجدی؟؟ آبت نمیاد هنوز بچه ای دیه

حسن
حسن
پاسخ به  یاسین
1 ماه قبل

چه‌داروی‌مصرف‌می‌کنی

مهدی
مهدی
5 ماه قبل

سلام زود انزالی ۱۳ ثانیه ۶ صدم ثانیه دارم کسی نیست جوابمو یده

سمانه سمانه
سمانه سمانه
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

،،،

باز خودم
باز خودم
پاسخ به  مهدی
1 ماه قبل

خوب وقتی کورنومتر گرفتی دستت زمان میگیری اونم زود میاد خوب. اگر اول رابطه آن باشه طبیعیه به نظرم اول بده همسرت تحریکت کنه و انزال بشه (استمناء) نشد دوباره تا زمان انزال تو استمنا زیاد شد دخول انجام بده.

حسن
حسن
پاسخ به  مهدی
1 ماه قبل

ازاسپری‌لیدوکان ‌استفاده‌کن

Parviz
Parviz
5 ماه قبل

سلام دوستان…عرض به حضورتان من چند ماهی بود مشکل نعوظ و زودانزالی داشتم..دیروز رفتم عطاری پودر زنحبیل میخک دارچین سیر و تخم شنبیله گرفتم میکس کردم با عسل..باورتان نمیشه طرفم آخرش گفت میشه تمومش کنی..خیلی خوب جواب داد…حالا نمیدونم برا شما هم حواب بده یا نه ولی امتحانش ضرری نداره…پایدار باشید

علی
علی
پاسخ به  Parviz
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر دوست عزیز
ایناروکه گفتید واسه همون روز جواب داد یااین که کلا درمان میگنه ازریشه
ممنون میشم توضیح بدید

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

علی جان با یه دکتر مشورت کن بعد خود ورزشی کنارش تاثیره داره الان کلا اینجا دکتر های بزرگی وجود دارند که خودشون مشکل دارند ما ایرانیا وقتی گشنمون به دوتا سیخ کباب برسیم نمی‌فهمیم چه جوری خوردیم هنوز بهش نرسیدیم خیس کردیم فقط عزیزم با یک برنامه درست تحت نظر موفق باشی به امید روزی که با یه جعبه شیرینی بیا بگی رسیده به ۱۰ الی۲۰ دقیقه ما ذوق کنیم

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

عقلت و بکار بنداز اگه یکروزه اوکی میشد سیر دارچین میخک سیر پودر زنجبیل تو ایران جز.لیست دلار والا بود شاید براساس استفاده درست تو طولانی مدت ولی نه یکروزه اگه بری توگوگل از روزی که این بزرگوار گفته یک روزه.
دلار با کمی افزایش. ۵۱۲۰۰
سکه امامی تمام. ۳۲۰۰۰
سیر با کمی افت. ۶۸۰۰۰۰
دارچین به خاطر ثباتش برابری بادینار کویت. ۱۶۵۰۰۰

جاسم
جاسم
پاسخ به  Parviz
4 ماه قبل

نوش جانت

محمد
محمد
پاسخ به  Parviz
4 ماه قبل

داش چطو مصرف کردی

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

داداش زود انزالی شما بابت مغزت چرا گلم شاید ازدستم ناراحت شی ولی عیبی نداره بجاش یه بحثی کردیم از طریقه دماغت بکش بالا تو که چند دقیقه وقت نمیزاری متنو بخونی مطمئن باش اونجاشو نداری بری تا عطاری به یارو میگن تو آفتاب بیا تو سایه جواب میده سایه خودش می‌میایه برو سر یخچال اسپری اتانول رو بردار یه دوتا پیس بزن اگه حال نداری من برات بیارم هموطنیم اینجا ها بداد هم نرسیم چه فایده داره

مجید
مجید
پاسخ به  Parviz
3 ماه قبل

سلام به روی ماهت.متاسفانه خیلی از عطاری ها
یه مقدر ترامادول پودر شده به اون اضافه می‌کنند و سرتان کلاه میره
اینطوری هم نیست که در کوتاه مدت مثل یه شیر بپری وسط
تحقیق کن۰۰۰۰۰۰

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط مجید
حسن
حسن
پاسخ به  Parviz
1 ماه قبل

چند‌بار‌مصرف‌کردی

حسن
حسن
5 ماه قبل

سلام ‌‌برای‌درمان‌زودانزالی‌وشولی‌الت‌راهکاری‌می‌خواستم‌باتشکر

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  حسن
3 ماه قبل

الان عزیزم درمان مغز دارم به منشی بگو وقت بگیر برای بعد ممنونم دکتر مردم ازار

سیامک
سیامک
5 ماه قبل

سلام اسپری تاخیری بهتر است یاقرص

علی
علی
پاسخ به  سیامک
3 ماه قبل

اصلاااا تاخیری که خیلی ضرر داره

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

بله عزیزم همین کاسه واب ویخچال اگه خواستین تو فضایه باز انجام بشه همه ابزارارو ببرید

علی
علی
5 ماه قبل

سلام مشکل زودانزالی دارم کمکم میکنی

شهاب
شهاب
6 ماه قبل

مشکل زود انزالی دارم چکار کنم برطرف شه

خداداد
خداداد
6 ماه قبل

سلام وقت شما خوش مشکل زود انزالی دارم میشه کمکم کنید

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  خداداد
3 ماه قبل

اقا خدادا خود کرده رو تدبیر نیست شما از فامیلتون معلومه این (دارم با اشک فراوان مینویسم) عیب خدادایه زنگ بزن به خدا بگو اخه خدا واقعا این خدادایه جهت این روزا دکتر مردم آزار باعث بشه یکمی دله هموطنان خوش بشه بهر حال از همتون معذرت میخوام واقعا زود انزالی غم بزرگیه تا زنده هستیم قدر همو بدونیم مارو درغم خودتون تواین مورد شریک نکنید زود انزالی ها خوشبخت ولی ما دیر انزالیهایه بدبخت دیگه پوستی نمونده برامون بابای

فرهاد ذبیحی
فرهاد ذبیحی
6 ماه قبل

فرهاد ذبیحی

سکس
سکس
پاسخ به  فرهاد ذبیحی
5 ماه قبل

Xxx

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  فرهاد ذبیحی
3 ماه قبل

من قبلا میخواستم بنویسم سوسک گوشیم پیش نمایشش میزد سکس منظورتون همینه انگار زود انزالیه شما خوب شده نزار به دکتر بگم داروتو قطع کنه

حسین غلامی
حسین غلامی
6 ماه قبل

سلام مشکل زودانزالی و شولی آلت دارم چه کنم

سعید
سعید
پاسخ به  حسین غلامی
4 ماه قبل

سلام من زودالزای دارم کوتاهی الت دارم ممنون میشم کمکم کنید

محمد خانی
محمد خانی
پاسخ به  سعید
3 ماه قبل

۰۹۹۳۴۴۹۴۴۸۳

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  سعید
3 ماه قبل

هیچی راهی نیست چون کوتاست زود میاد برو از این چینی‌های چشم بادومی اگه قبول کردن بده بهشون بلندشو بخر که مسیر طولانی بشه تا بیا زمان ببره هر دومشکل حل میشه دکتر مردم آزار چند لحظه برای خنده رویه لب هموطن راستی تا یادم نرفته قیمت ایرانی گرونتره ازش سر بگیر میدونی خودت که چرا چون اونا از گوشت خفاش تا آلت الاغ میخورند اب بزن وزنش سنگین شه کیلوی یک میلیونه حواست باشه سرت کلاه نزارند (چین چانگ چون)از این فروشگاه

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  حسین غلامی
3 ماه قبل

ب چیزت سنگ ببند

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  علیرضا
3 ماه قبل

قربونه چشمت تو کار دکترا دخالت نکن بنده خدا یزره داره بعد کار پیش اومد خواست بدوه یک دفعه کنده شه چکار کنه اون موقع میگه زود انزالی دارم آلتم ندارم تو روخدا تو کار دکترا دخالت نکنید دکتر مردم آزار جهت شادی هموطنان

یاسر
یاسر
6 ماه قبل

سلام من به محض دخول انزال میشم لطفاً راه حل بدید

جبار
جبار
پاسخ به  یاسر
5 ماه قبل

از روغن خراطین روجا استفاده روزانه
و هفته ای ۲هم از ساکشن استفاده کن

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  یاسر
3 ماه قبل

تنها کار علمی که جهان بهش رسیده دخل نکن اوکی

محسن
محسن
6 ماه قبل

سلام صبحتوصبحتون من به تازگی مشکل شولی الت پیداکردم چه کنم

محسن
محسن
6 ماه قبل

زود انزالی

عبدالعظیم انصاری
عبدالعظیم انصاری
6 ماه قبل

منی من در خوابم بدون اینکه بیدار شوم بعضی مواقع با لذت که بیدار میشم بعضی مواقع وقتی بیدار میشم نگاه میکنم نزدیک است خشک شود داروی اعصاب میخورم این عمل صورت نمی‌گیرد سوالم این است آیا به خوردن دارو ادامه دهم یاخیر؟

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  عبدالعظیم انصاری
3 ماه قبل

عزیزم دارابودن مورفین داروی باعث میشه طبیعی انجام نشه بعد مدتی چه بخوای وچه نخوای تخلیه میشه مشکلی نیست

علی
علی
7 ماه قبل

سلام من آب منی ام از طرف شب خودش میاد در طول دوهفته چهار بار میاد

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

عزیزم اون جیشته اگه اب منیت باشه هفته ای ۴ بار زنگ بزن کتاب گینس تا ازبین نرفتی ثبت بشه جهت چند لحظه خنده ایستگاه نگیر فیل با اون عظمتش قدرت تورو نداره

رحمت
رحمت
7 ماه قبل

چه کارم گونم باید

رحمت
رحمت
7 ماه قبل

حم زود انزالی دارم

علی
علی
7 ماه قبل

راه حل زود انزالی چیست

عبدالمالک
عبدالمالک
پاسخ به  علی
7 ماه قبل

را خل زود انزالی چیست

هاشیم
هاشیم
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

من بعدازرابطه جنسی زودانزال میشوم شایدکمترازیک دقیقه را حل آن چیست

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  هاشیم
4 ماه قبل

مصرف دو ساعت قبل رابطه قرص داپوکستین ۶٠ازداروخونه بگیر

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  هاشیم
3 ماه قبل

بزار زمانی که ساعت ها رو میکشن جلو ۳۰ ثانیه قبلش اقدام کن بعد گوشیه موبایلتو نگاه کنی ۱ساعتو ۳۰ ثانیه میشه کلا خودت از خودت راضی هستی دکتر به این کار رااندازی دیده بودی شب خوش گلم انشالله تحت نظر دکتر خوب اوکی میشی بگیر شو پس فردا تو پیر به ۱ ثانیه میرسه

مجید
مجید
7 ماه قبل

سلام بشدت زودانزال شده ام،ثابقا تریاک مصرف میکردم اما۲سال است ترک کامل کردم امامشکل زودانزالی رنجم میدهد،راهکاردهید،لطفا

ولی
ولی
پاسخ به  مجید
5 ماه قبل

باز هم تر یاک بخور

علیم
علیم
پاسخ به  ولی
4 ماه قبل

عالی بود با قافیه گفتی

فری خروس
فری خروس
پاسخ به  مجید
5 ماه قبل

سلام
درمان زود انزالی مصرف تخمه کدو که سرشار از روی هست با مصرف عدسی هست.
مصرف هرگونه مواد و قرص خودش باعث زود انزالی میشه.
اگر هم مصرف میکنید به طور کلی قطع کنید تا هورمونهای بودنتون به روال عادی برگردن.بعد از ترک تا یه ماه مشکل زود انزالی شدید میشه ولی بعد از اون هر روز بهتر میشید. اگر متاهل هستید سعی کنید که هفته ای چند بار سکس منظم داشته باشید
تا هورمون تستوسترون در بدن بیشتر شود.اگرم مجردین که زن بگیرین.
در کل مصرف هر چیزی که بدن رو از حالت طبیعی خارج کنه باعث بر هم خوردن سیستم جنسی میشه. خلاصه کلام هر روز چیزهای مقوی و گرمی بخورید و سکس کنید و اعصاب تون رو آرام نگه دارید بعد یه ماه مشکل حل میشه.
من تمام راه ها رو رفتم فقط این جواب داد .
متادون و ترامادول و شیره و شیشه کلا بعد یه مدت کوتاه میل جنسی رو نابود میکنن
گول نخورید

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  مجید
4 ماه قبل

حتما حجامت کنید اصولی باشد ۰۹۱۳۶۳۱۳۸۵۴
کرمان هستم

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  مجید
3 ماه قبل

داداشی تو تو مرحله غول دو هستی چرا غولت ضعیفه

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  مجید
1 ماه قبل

داداش برو تریاکتو بکش بخدا منم ۵ماه میشه ترک کردم منم این بدبختی رو دارم

کیومرث قهرمان پورکوهساره
کیومرث قهرمان پورکوهساره
8 ماه قبل

برای درمان زودانزالی چیکار میشه کرد

حسن ایوبی
حسن ایوبی
پاسخ به  کیومرث قهرمان پورکوهساره
6 ماه قبل

سلام من حدود ۲سال است زودانزالی شدید دارم چکارکنم لطف راهنمایم کن ممنونم ۰۹۱۸۹۸۰۵۲۹۲

امید حسنی
امید حسنی
10 ماه قبل

سلام دکتر دارو برای زود الزامی

صالح تالقانی
صالح تالقانی
10 ماه قبل

برای درمان زود انزالی چه باید کرد بجز از قرص و شربت و دارو؟

رضا
رضا
پاسخ به  صالح تالقانی
6 ماه قبل

گردو بخور

ریزبین
ریزبین
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل

پولشو بده بریم گردو بخوریم

مشاور سلامت اعظم لک
مشاور سلامت اعظم لک
پاسخ به  صالح تالقانی
5 ماه قبل

از روش های طب سنتی استفاده کنید

نیک محمد
نیک محمد
10 ماه قبل

سلام عمل بواسیر کردم الان مشکل زودانزالی گرفتم چکارکنم

سیدمجتبی حسنیی
سیدمجتبی حسنیی
10 ماه قبل

من مدت ارزاه شدنم ۲دقیقه تا ۳ دقیقه هست خسته شدم از این مشکلم حتی شیره هم مصرفه کردم مدتش زیادتر نشده اسپره تخیری هم زدم همان مدت قرص تخیری خوردم همینطور مدتش زیآد نشده سن ۴۲ سالمه خسته شدم از این مشکلم لطف کنید کمکم کن تا این درمآنم رفع بشه مرسی

قبادویسی ۰
قبادویسی ۰
10 ماه قبل

سلام دکتر ۴۵سال دارم زودانزالی وشلی آلت دارم باید چکار کنم

عماد
عماد
پاسخ به  قبادویسی ۰
5 ماه قبل

برای شلی آلت ، بی خطر ترین و بهترین راه حل مصرف ۳ قرص ال آرژنین ۱۵۰۰ هستش.

سجاد
سجاد
پاسخ به  قبادویسی ۰
1 ماه قبل

آقا دکتر زود انزل دارم چه کار کنم

امیر
امیر
10 ماه قبل

سلام من زودانزالی دارم خودم ازخودم بدم میادلطفاراهنمایی کنیدچه قرصی استفاده کنم

گرشاسب
گرشاسب
10 ماه قبل

سلام آیا ترکیب عسل کنجد با کندور برای دیر انزالی مفید هست باعث تاخیر در انزال میشه

سلام
سلام
11 ماه قبل

واقعا متاسفم براتون
شما مثلا سایت رسمی هستین؟ خجالت نمی کشین توصیه به خودارضایی رو توی درمانهاتون قرار میدین؟؟؟ اینجا مگه مملکت اسلامی نیست؟ شماها بیشتر میفهمین یا خدایی که خالق ماست و این کار رو حرام کرده؟!
شایدم دقیقا ترجمه متون خارجی گذاشتین زحمت اصلاح هم به خودتون ندادین! اصلاح کنین لطفا

خدافظ
خدافظ
پاسخ به  سلام
7 ماه قبل

چرا چرت پرت میگی؟خندم گرفت کمتر مواد بکش تا چرت و پرت نگی آقای سلام

سرچاه
سرچاه
پاسخ به  خدافظ
3 ماه قبل

ریقو

خودم
خودم
پاسخ به  سلام
4 ماه قبل

اسلام تو سرت بخوره

Hhh
Hhh
پاسخ به  سلام
4 ماه قبل

لطفاچرت وپرت نگو حاج آقا

سرچاه
سرچاه
پاسخ به  سلام
3 ماه قبل

ریقو

وحیدگلو لنگی
وحیدگلو لنگی
پاسخ به  سلام
3 ماه قبل

خخخ آقای سلام مسخره تو دیگه واسه چی پرتاب میکنی من الان مشکل دارم چرا اسلام کمکم نمیکنع بابا جمع کنین این مزخرفات بزارین کنار

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  وحیدگلو لنگی
1 ماه قبل

نماز زود انزالی بخون خب

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  مرتضی
1 ماه قبل

منظور آقای سلام اینه نماز زود انزالی بخونین تنها چیزی که اسلام پیشنهاد میده خخخخخ

مسعود
مسعود
پاسخ به  سلام
2 ماه قبل

آقای سلام‌موضوع زود انزالی هست‌نع‌خود‌ارضایی.یا‌چیزی زدی‌یا‌خیلی نمیخوام‌بقیه شو‌بگم‌امیدوارم خودت‌بگیریش

جیفور
جیفور
پاسخ به  سلام
1 ماه قبل

خدا آدم نفهم رانبخشه یارو مشکل زود انزالی داره آقا پا شده میگه
اینجا مگه مملکت اسلامی نیست
ای خدای من چه آدمهای عقب افتاده ای داریم

رمضانعلی اکبری از اراک
رمضانعلی اکبری از اراک
11 ماه قبل

باسلام خسته نباشی علائم تبخال درجای آلت تناسلی ودرمان بزرگ شدن آلت تناسلی چطور ممکن است

دکمه بازگشت به بالا